Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    23-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAINZ - FERRARI - HAALT DERDE POLE BINNEN IN AUSTIN

    De kwalificaties:

    1. Carlos Sainz (Ferrari)                        1'34"356

    2. Charles Leclerc (Ferrari)                    1'34"421 + 10 plaatsen startgrid omwille van gewijzigde motor

    3. Max Verstappen (Red Bull)                1'34"448

    4. Sergio Pérez (Red Bull)                     1'34"645

    5. Lewis Hamilton ( MercedesW13)        1'34"947

    Alonso kreeg ook een gridstraf van - 5 plaatsen, de FIA is wereldkampioen in straffen en boetes. Zou hun nazi-verleden (het Vichy-regime-Balestre) nog altijd duren...

    23-10-2022 om 01:31 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIETRICH MATESCHITZ, BEDENKER VAN RED BULL ENERGIE-DRANKJE OVERLEDEN

    Een kwart eeuw geleden maakte ik kennis met een "Red Bull"-energiedrankje aan de oevers van de Donau in Budapest. In mijn gezelschap kon Nico Van Hee, een héél toffe en plichtsgetrouwe journalist van het toen échte "Laatste Nieuws" het wel smaken. En naar de voorbije kwarteeuw is gebleken iedereen. Hij was een Oostenrijker, autosportliefhebber, tot op het bot. Hij hernieuwde De GP van Oostenrijk op zijn Spielberg, het Red Bull-circuit in Oostenrijk. Zijn Red Bull-team, met alle grote heren als Vettel, Christan Horner, Marc Webber, zéér bijzonder Max Verstappen en vooral de familie Verstappen-Kumpen, Sergio Pérez, Adrian Newey en teambaas Christian Horner en Helmut Marko, is een bijzondere groep geworden in de top avn de Formule 1

    Mijn bescheiden "deelname" in het verlies van deze Grote 78-jarige Reus is in het wereldtoneel nog geen nanomoment waard. In feite zou ik een eeuwige "innige deelneming" willen uiten omdat hij behoort tot de mensen die de autosport op weergaloze wijze hebben gediend. Bertrand Gachot, de Luxemburgse Belg heeft hem nagedaan. Met het energiedrankje "Hype". Bertrand behaalde niet de status van Dietrich Mateschitz, maar als hij het kopje komt te leggen zoals iedereen, laat hij prachtige luxejachten na in Marbella. Waar niks mis mee is. Op voorwaarde dat je d'r in je leven iets voor hebt gedaan. Dat moeten we vandaag in de grootste nederigheid toeschrijven aan Dietrich Mateschitz. Een monument. (wr)

    23-10-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LECLERC - FERRARI - ONWEZENLIJK SNELSTE IN FP2 IN AUSTIN DOOR...PIRELLI

    Vroeger, toen een GP nog een heroïsche betekenis had en de doden en de gewonden eerder werden geteld dan nu de gridstraffen omdat motoren worden gewisseld, was een coureur een persoonlijkheid. Ik ga u de lijst van de "Killing Years" besparen maar kan het niet laten dat de hele FP2 in het teken stond van de - veilige - Pirellibanden - voor 2023. Daarom staat bijvoorbeeld een Mick Schumacher met de vijfde snelste tijd. Terwijl hij Haas alleen maar miljoenen aan vernieling heeft gekost. Omdat Papa natuurlijk Michaël heette...Om geen enkele andere reden. Maar vroeger was de elite er ook. Maar zonder die belachelijke show-allures van vandaag. Charles Leclerc in zijn Ferrari was de snelste. Wonderbaarlijk genoeg sloeg de ook al aftandse Daniël Ricciardo erin van via Mc Laren een Mercedes-motor binnen de eerste vijf te wringen. Wat gridstraffen betreft, Pérez en Zhou hebben er elk vijf plaatsen achteruit opzitten wegens motorwissel.

    De FIA heeft een voorstel tot bestraffing gedaan aan Red Bull. Een soort "dading" zouden wij in de Belgische rechtspraak zeggen omwille van een wederzijds onoplosbaar conflict. Benieuwd wat er uit komt. Technisch is de F1 verloren domein, het showgedeelte heeft de bovenhand. Dat zie je zeker aan die Belg die zich Nederlander noemt en uit de familie Verstappen-Kumpen komt. Enige nederigheid zou passen. Maar Max Verstappen is vandaag de beste autocoureur. Vergelijkbaar al met Senna als mens ? Hun leven is zwaar, vol verplichtingen, moeilijk om luxe te torsen. Maar stel dat je dat kan, vooral jezelf overwinnen, dan pas keren we weer naar de GROTE elite, waar ook zonde en ontucht was, maar gentlemens-agreement niet met een contract maar met een stevige handdruk beklonken waren. Morgen is er de FP3 en de kwalificatie voor de pole. Dat de corrupste mogen winnen ! Red Bull ? (wr)

    FP2:

    1. Charles Leclerc (Ferrari)                  1'36"810

    2. Valtteri Bottas (Alfa Romeo)            1'37"525

    3. Daniël Ricciardo (Mc Laren)             1'37"627

    4. Carlos Sainz (Ferrari)                      1'38"232

    5. Mick Schumacher (Haas)                 1'39"507

    Bijlagen:
    Fernando Alonso is vast van plan de vierde plaats in het Constructeurs-kampioenschap voor Alpine veilig te stellen 221022.jpg (2.9 MB)   

    22-10-2022 om 17:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STOPPEN MET WALTER'S AUTO CAHIERS

    Omdat de nieuwsgaring en persoonlijke vrije meningsuiting op dit Seniorenblog niet meer van tel is, stop ik Walter Rombauts, na 13 jaar te hebben mogen genieten van de genialiteit van Pascal Vyncke met hier nog berichten te plaatsen. Ik ga rust nemen en laten voor wat de wereld ervan heeft gemaakt. Dank aan alle mogelijke uiteenlopende bezoekers/bezoeksters/genderbepalende-  voor mogelijke belangstelling. Ik wens IEDEREEN het allerbeste toe en "let it be" in mooi Vlaams gezegd. U zal mij dus gewoonweg in de "ranking"  - ook puur Vlaams of Nederlands - zien verdwijnen. Dit Seniorenblog heeft geen eerlijke telling, laat staan enige communicatie mogelijkheid. Walter's Auto Cahiers zijn bij deze dichtgeklapt en opgeborgen. (Walter Rombauts)

    22-10-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CARLOS SAINZ - FERRARI - ZET VERSTAPPEN EEN NEUS IN FP1 IN TEXAS

    Met vijf nieuwkomers in de eerste vrije trainingen, na amper acht minuten geel en twee minuten rood door Giovinazzi die crashte in bocht 6 was de hele bedoening maar een saaie boel. Gelukkig is er het budgetplafond en het feit dat de FIA heeft toegegeven dat de wedstrijdleiding in Suzuka fout was met de kraanwagen omdat ze Pierre Gasly's pitstop hadden gemist...! In de tiende keer dat in Austin de GP van de Verenigde Staten wordt gereden voelde je de verwarring die momenteel heerst in de F1. Op een gegeven moment, zo ongeveer na een haldf uur tuffen, zag zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton zowaar een zekere Logan Sargeant (Williams) voor zich uitrijden. Het maakte zoveel adrenaline in hem los dat hij begon te vlammen en uiteindelijk derde achter aartsrivaal Max Verstappen werd.

    De media noemt Verstappen al wel tweevoudig wereldkampioen, maar dit jaar is het wel zijn eerste keer dat hij legaal die titel behaalt. Want de over-uitgave van Red Bull van $7,2 miljoen dollar in 2021 kan die Red Bull ook voor dit seizoen beter hebben gemaakt... Welke sanctie voor Red Bull. Hoewel de familie Verstappen-Kumpen de pers niet onbekend is, laat dit blogje het in het midden. Benieuwd naar wat een verzwakte FIA op alle gebied, hierop zal antwoorden. Straks zijn er de tweede vrije trainingen, als Europa al lang slaapt, zat is of aan de cocaïne is. Het Westen waar de zon ondergaat voor de burger en nooit meer zal opkomen zoals de zeventig mooiste jaren uit de geschiedenis zullen geweest zijn. Daarvoor moet men naar het Oosten, waar waanzin en genialiteit, of omgekeerd, nog geen levenspartners zijn. (Walter Rombauts)

    FP1:

    1. Carlos Sainz (Ferrari)                  1'36"857

    2. Max Verstappen (Red Bull)           1'37"081

    3. Lewis Hamilton (Mercedes)          1'37"332

    4. Lance Stroll (Aston Martin)          1'37"460

    5. Sergio Pérez (Red Bull)               1'37"515

    21-10-2022 om 22:25 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PORSCHE 910 GEEFT MAGNEETKRACHT AAN CLASSIC EVENT WAREGEM

    Na een coronabreak van twee lange jaren is "Waregem Oldtimer Event" met nooit verloren glans weer terug. Dit puristen-treffen gaat door op vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 oktober eerstkomend. De bezoeker zal er een schatkamer op autogebied ontdekken, een pint kunnen pakken en een stukje eten, tot zelfs zijn oldtimer laten taxeren - via reservatie - door specialist Gert Beets van "Classic Car Survey". Geen enkel "sujet" wordt uit de weg gegaan en er staat zelfs de "Vaillante Grand Défi" op ware grootte. "Le Grand Défi" was het eerste boek van meester tekenaar én autosportkenner Jean Graton. "De Grote Uitdaging" was voor hem de start om een ongeziene stripalbums geschiedenis te laten schrijven in de autowereld.

    Eén van de meest opmerkelijke auto's die er zullen zijn, is de Porsche 910 de opvolger van de al even legendarische Porsche 906 waarvan de toen 28-jarige kleinzoon van Ferdinand Porsche, waar in 1966, de twee jaar geleden overleden Ferdinand Piëch er 50 stuks van liet maken om te voldoen aan de toen geldende FIA-reglementen voor sportwagens. Volgens de organisatoren van "Classic Event Waregem" zijn 23 stuks van de 910 vervaardigd, waaronder inderdaad een drietal "straatversies". In mijn archieven zouden er slechts 15 van zijn gemaakt. Mogelijk ben ik achterop geraakt. Maar alleen daarvoor zou je al magnetisch worden aangetrokken naar de Waregem Expo om met de bezitters van een groene Porsche 910 - AE Cars - van gedachte en cijfers te wisselen. Geen enkele purist of noem het een autogek, mag deze ontmoeting op het einde van de maand missen ! 

    Wat die Porsche 910 (580 kg voor 150 kW/200 pk !) nog betreft, één van de opmerkelijkste overwinningen van deze sportwagen was in 1966 in de Targa Florio. Nadat alle fabrieks-Porsche's met 1991 cm³ zescilinder boxermotor de duimen moesten leggen, wonnen Willy Mairesse en Gerhard Muller met een privé "910" de race. Niet meer zo jonge mensen moeten zich het heroïsche leven van Willy Mairesse nog herinneren. Hij was de ploegmaat van "Beurlys", Jean Blaton, de eerste schoonvader van Jacky Ickx. "Beurlys" overleed op 91-jarige leeftijd in 2021 en nu is er een "Beurlys Trofee" voor de verdienstelijke Belgen in de 24 Uren van Le Mans.

    Maar Willy Mairesse, geboren in Arlon, bracht het eerder tot fabriekspiloot bij Ferrari. Hij won in F2 bijvoorbeeld ook de derde GP van Brussel met Ferrari. In een GP van België raakten hij en Taylor zich en werd Willy met derde-graads-brandwonden verhakkeld opgenomen. Na zes maanden revalidatie kwam hij terug en won met "Beurlys" de 1000 km van de Nürburgring, de oude Groene Hel wel te verstaan. Ook lag hij met John Surtees in een Ferrari P4 14 uren voorop in de 24 Uren van Le Mans 1963.

    Bij een tankbeurt morsten de mecaniciens benzine. Mairesse vertrok en in "Hunaudières" vatte de rode bolide vuur. Willy weer helemaal verbrand ! Maar daarna toch nog terugkomen. Met een gele Ford GT40 tegen Jacky Ickx in een Lola-Ford. Dan de ene sneller, dan weer de andere. Jacky Ickx werd de grootste en Willy kon niet meer verder rijden. Samen met een vrouwenkwestie heeft hij zich in een appartement in Oostende door het hoofd geschoten. Dat schiet allemaal door mijn hoofd met die Porsche 910 opnieuw aangekondigd te zien. Zo zal ieder van die auto's op het "Classic Event Waregem" geschiedenis en nostalgie oproepen. Puur beleven. (Walter Rombauts)

    21-10-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORGEN BEGINT GP VAN USA IN AUSTIN IN TEXAS

    Terwijl Elon Musk een lithium-raffinaderij wil bouwen in Texas om de bevoorrading te bestendigen, gaan daar morgen in Austin de eerste vrije oefeningen voor de GP van Amerika door. Max Verstappen is niet alleen favoriet om de coureur te worden die in één seizoen de meeste GP's heeft gewonnen, maar samen met zijn ploegmaat Sergio Pérez moet hij zien dat zondag Red Bull de wereldkampioenstitel van de Constructeurs binnen haalt. Charles Leclerc heeft kijkt nu al tegen een ferme gridstraf op omdat hij een motor "versie 2023" testte. De Monegask heeft er dit seizoen al vijf versleten...

    De FIA heeft een nieuwe regel ingevoerd. Wie om welke reden dan ook tijdens een training of kwalificatie uit zijn auto stapt, wordt per direct als "DNF", Do Not Finish, gekwalificeerd en wordt voor het verdere verloop uitgesloten. Die regel is geïnspireerd omdat George Russell uit zijn Mercedes stapte om te gaan kijken hoe het met de Chinees Guanyu Zhou gesteld was toen die tussen de bandenmuur en de circuitmuur was beland in de startfase van de GP van Engeland in Silverstone. 

    Over de juiste stand van zaken over de meer besteding van $7,2 miljoen dan het maximum budget door Red Bull en de kwestie van de takelwagen op Suzuka waardoor Pierre Gasly bijna een herhaling beleefde van editie 2014 toen Jules Bianchi zich tegen zo'n ding dood reed, is nog geen klaarheid. Om al die redenen is er onrust tussen de teams onderling. Vooral Gunther Steiner van Haas eist sancties tegen Red Bull. Zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton is op zijn beurt ook kritisch over het gebrek aan daadkracht van de FIA inzake de straffen voor het overschrijden van het plafondbudget door vooral Red Bull. 

    Ondertussen is bekend dat de FIA een strafvoorstel aan Red Bull heeft gedaan. Teambaas Christian Horner zou daar vrijdagnamiddag tijdens een speciale persconferentie een antwoord op formuleren. De inhoud van het FIA-voorstel is nog niet uitgelekt. (Wlter Rombauts)

    WK-stand Piloten:

    1. Max Verstappen                           366

    2. Sergio Pérez                                253

    3. Charles Leclerc                            252

    4. George Russell                            207

    5. Carlos Sainz                               202

    WK-stand Constructeurs :

    1. Red Bull                                     619

    2. Ferrari                                       454

    3. Mercedes                                   387

    4. Alpine                                        143

    5. Mc Laren                                    130

    20-10-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AUTOSALON PARIJS: MENSEN WILLEN NIET ECHT EEN ELEKTRISCHE AUTO

    Op het nu aan gang zijnde Autosalon van Parijs  gaan meer en meer bezorgde stemmen op van meerdere merken - o.a. Toyota en Stellantis - rondom de elektrische auto, afgekort "EV". De nu gefabriceerde EV's richten zich vooral naar de hogere klasse en zijn gemakkelijk als firmawagens te verantwoorden. Maar voor de modale automobilist blijft de gemiddelde aankoopprijs te hoog en bovendien vreest hij - terecht - de ongemakken wegens het ontbreken van een evenwichtige laadstructuur. Ondertussen komen meerdere Chinese EV's zich aandienen op de Europese markt, vaak tegen een aantrekkelijke prijs. In die mate zelfs dat kan worden afgevraagd of het geen dumpingprijzen zijn...? Om nadien als het merk zoals bijvoorbeeld BYB nu recent ingeburgerd geraakt waarna de prijs wordt verhoogd.

    Mocht stilaan blijken dat de middenklasse zich geen nieuwe auto meer kan veroorloven wegens te duur, te ingewikkeld in gebruik, dan dreigen de huidige automobilisten langer met hun auto te zullen rijden. Met een verbrandingsmotor die volgens Europa vanaf 2035 verboden is in de autoverkoop. Als Europa die dure, ingewikkelde techniek aan zijn burgers blijft opdringen, kan dat een directe repercutie hebben op de huidige autoproductie. Carlos Tavares, CEO van het in 2021 opgerichte Stellantis dat 13 merken verenigt, zei in een druk bijgewoonde persconferentie dat als de Europese markt van 13 naar 10 miljoen exemplaren zakt, het niet ondenkbaar is dat een tien tot vijftiental autofabrieken zullen moeten sluiten.

    Voor de 282.000 werknemers die alleen Stellantis al heeft, vermeerderd met alle andere merken, zou dat een sociaal bloedbad inleiden dat zijn weerga in de autogeschiedenis niet kent. Het chiptekort, de run naar zeldzame aardmetalen die nodig zijn voor de batterijen, en daar bovenop nog eens de oprukkende horde aan Chinese - goedkope - EV's is momenteel een bedreiging voor de hele wereld. Waarbij de politici vergeten dat als alle Otto- en Dieselmotoren héél binnenkort op synthetische brandstof zullen draaien, met uitstoot ZERO, de hele geforceerde elektrificatie een maat voor niets is geweest. Waterstof maakt nu al zijn opwachting. Hyundai, Toyota, BMW, Mercedes en andere Mazda's kunnen u nu direct een H2-auto verkopen. Alleen blijft de bevoorradingsketen, net als elektrisch, het heikele punt. Mensen weten vandaag niet meer welke auto ze moeten kopen en blijven dus bij hun "oude" die van gemiddeld 12 naar mogelijk 20 jaar dienst zal doen. Mensen willen geen EV, dat is in Parijs wel duidelijk geworden. (Walter Rombauts/Foto:Renault)

    Bijlagen:
    2022 - De nieuwe elektrische Renault Kangoo neemt ook deel aan de verkooprace to the bottom i15722.jpg (3.1 MB)   

    19-10-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOT NU TOE ZIJN FIA-STRAFFEN NIET BEKEND VOOR BUDGET-OVERSCHRIJDING IN F1

    Volgens het rapport van de FIA zou de budgetoverschrijding met $7,2 miljoen of zo'n 5% bovenop de $145.000.000 die voor 2021 was ingesteld voor iedereen "een kleine" inbreuk zijn geweest. Team principal van Red Bull liet uitschijnen dat het te wijten was aan de gratisch lunches die de 1000 medewerkers in Engeland krijgen, een vergeten post dus. Anderzijds kwam dan weer topingenieur Adrian Newey in beeld rond de vraag of die voor eigen rekening werkt ofwel op de loonlijst staat van Red Bull. In ieder geval is 7,2 dollar erover niet niks. En gezien het bedrog dat in de laatste race van 2021 is gebeurd ten nadele van Lewis Hamilton als coureur - Mercedes behaalde wel zijn achtste titel sinds 2014 - is de woede ronduit daarrond niet bekoeld.

    Met het naar de GP van USA te kabbelen volgende zondag in Austin, vraagt iedereen zich af welke straffen de FIA voor Red Bull in petto heeft. Christian Horner die Sebastien Vettel vier keer wereldkampioen zag worden sinds 2007 in zijn Red Bull, is geen doetje. Maar dat is Toto Wolff ook niet. Die heeft al gewaarschuwd naar de FIA toe dat als er niet snel zware sancties worden getroffen tegen Red Bull en Aston Martin (die iets minder heeft gezondigd) Mercedes het budgetplafond op zijn beurt en bij wijze van contestatieook gaat overschrijden.

    Volgens Toto Wolff kan dit allemaal straffeloos en kan je met $7,2 miljoen méér, heel wat aan de auto verbeteren. Het is een eerste serieuze krachtmeting voor de nieuwe FIA-president Mohammed Ben Sulayem. De "Fédération Internationale de l'Automobile" lijkt in beslissingsrecht en het toepassen van reglementen wat af te kalven. Recent voorbeeed is nog het takelwagen-incident in Japan waar Pierre Gasly zou kunnen de dood ingereden zijn zoals Jules Bianchi in 2014 in datzelfde Suzuka. Misschien eerder die zaken oplossen dan een verbod op het dragen van kleine juweeltjes streng te handhaven. (Walter Rombauts)

    18-10-2022 om 09:33 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!