NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • GIACOMO AGOSTINI HERNEEMT ZEGEREEKS IN GP VAN BELGIË - GVA 1973
  • FORMULE 1 VOOR DE WOII, TOPIC OP MERCEDES-BENZ 3 LITER W154 UIT 1939
  • NIEUWE PORSCHE 911, DE ACHTSTE GENERATIE, STEELT SHOW IN L.A.
  • ACHTSTE GENERATIE VAN PORSCHE 911 VANDAAG IN WERELDPREMIERE IN L.A.
  • HAMILTON SLUIT SEIZOEN AF MET ZEGE IN ABU DHABI
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    10-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meeke - Nagle (Peugeot 207 S2000) winnen Rally van de Azoren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Freddy Loix beëindigde zijn comeback in de Rally van de Azoren, tellend voor het IRC, uiteindelijk op de vierde plaats, net achter zijn teammaat Nicolas Vouilloz. “De laatste lus bestond slechts uit twee chronoritten", legt Freddy uit. Ik sneed ze aan met een achterstand van 5"4 seconden op Anton Alen. Ik had er alle vertrouwen in dat ik hem zou voorbij gaan in de stand, maar mijn kansen om mijn opdracht tot een goed einde te brengen werden gehalveerd toen de laatste spéciale werd geannuleerd. Met het mes tussen de tanden ben ik dan vertrokken voor wat onze laatste sprint tegen de klok zou zijn. Alles liep uitstekend, tot ik net na een bocht werd verrast door de wagen van Alen ! Zijn auto blokkeerde de weg. Hij had iets geraakt en was er niet in geslaagd de weg vrij te maken. Het duurde meerdere minuten voor ik door een veld een doorgang vond om onze weg verder te zetten. Ik werkte de KP zonder veel druk verder af: de vierde plaats was voor mij.”

    Door de vijf punten die aan die vierde plaats zijn verbonden telt de rijder van Peugeot België-
    Luxemburg nu slechts twee punten achterstand op de nieuwe leider in de tussenstand, Kris Meeke.De Noord-Ier sloot de Rally van de Azoren zegevierend af, aan het stuur van een andere Peugeot 207 S2000.

    “Met mijn favoriete wedstrijd - de Rally van Ieper - voor de boeg, sta ik er heel wat beter voor dan twaalf maanden geleden. Bovendien verliep de eerste samenwerking met Fred Miclotte, mijn nieuwe corijder, helemaal perfect. Daarom zie ik de rest van het seizoen met vertrouwen tegemoet.”

    Daar waar Freddy zijn doel voor de start, een podiumplaats, niet wist te bereiken, wist de andere
    rijder van Peugeot België-Luxemburg, Nicolas Vouilloz, dat wel te doen. De Fransman tikte
    uiteindelijk als derde aan. Vouilloz: “Ik kon hier nooit aanspraak maken op de zege. Met een identieke wagen was ik eenvoudigweg niet snel genoeg om te strijden met Kris Meeke. De tweede plek had ik echter wel kunnen veroveren. Ik reed aan een quasi identiek tempo als Jan Kopecky, die me uiteindelijk met amper elf seconden klopte. Hij reed echter met een heel andere instelling, was tot alles bereid om die plaats te veroveren. Ik wou zeker zijn dat ik op zijn minst zes punten voor het kampioenschap scoorde, punten die aan het eind van het seizoen heel zwaar kunnen doorwegen.”

    Dankzij dit resultaat klimt Vouilloz van de zesde naar de derde plaats in de tussenstand, net achter Loix. De Rally van de Azoren bleek ontzettend zwaar, zowel voor de rijders als voor de mechaniek. Het team van Peugeot België-Luxemburg is het enige dat al zijn wagens aan de finish heeft gebracht. Dat zegt alles over het niveau van de voorbereiding van de 207 S2000 en dat geeft ook aan dat de rijders ook altijd een minimum aan veiligheidsmarge in acht hielden. Bovendien is de tweede opeenvolgende overwinning van Kris Meeke voor een deel Belgisch, want de 207 S2000 van Peugeot UK wordt eveneens in de ateliers van Kronos onder handen genomen. Binnen de eerste tien tellen we vijf Peugeot's 207 S2000. (Tekst: Wout Christiaenssen/Foto:Willy Weyens)

    Uitslag:

    1 Kris MEEKE-Paul NAGLE (Peugeot 207 S2000) 2:36:48.3
    2 Jan KOPECKY-Petr STARY (Skoda Fabia S2000) +53.1
    3 Nicolas VOUILLOZ-Nicolas KLINGER (Peugeot 207 S2000) +1:04.8
    4 Freddy LOIX-Frédéric MICLOTTE (Peugeot 207 S2000) +2:15.2
    5 Fernando PERES-José Pedro SILVA (Mitsubishi Lancer EVO IX) +4:45.2
    6 Franz WITTMANN-Bernhard ETTEL (Mitsubishi Lancer Evo X) +5:33.2
    7 Conrad RAUTENBACH-Daniel BARRITT (Peugeot 207 S2000) +5:35.8
    8 Ricardo MOURA-Sancho EIRO (Mitsubishi Lancer EVO IX) +5:41.3
    9 Bruno MAGALHAES-Carlos MAGALHAES (Peugeot 207 S2000) +7:03.5
    10 Bernardo SOUSA-Jorge CARVALHO (Abarth Grande Punto S2000) +8:13.8
    ...
    Stand in het kampioenschap:

    1. Meeke 20; 2. LOIX 18; 3. VOUILLOZ 14; 4. Kopecky 13; 5. Ogier/Tundo 10 ; 7.Basso 10; 8.
    Cavenagh 8; 9. Sarrazin/Rose 6 ; 11. Anwar 5; 12. Cancio/Horsay/Peres 4; 15. Romeyer/Tulio/
    MItchel/Wittmann 3 ; 19. Burri/Todesco/Hans/Rautenbach 2 ; 23. Atrtru/Tokarski/Horsay/
    Moura 1

    Constructeursstand :

    1. Peugeot 52 ; 2. Mitsubishi 33 ; 3. Abarth 14 ; 4. Skoda 13.

    10-05-2009 om 17:09 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moulin Traffort overklast in Bioracingseries in Dijon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is natuurlijk leuk in Dijon waar op dat snelle circuit zoveel historie is gereden. Na Nogaro was de "BioracingSeries" al aan zijn tweede optreden toe in het tweede jaar van zijn bestaan. De races worden gereden met prototypes die 850 kg wegen en een 4,0 liter V6 motor van 257 kW (350 pk) hebben. Het maximum koppel bedraagt 450 Nm tegen 4200 t/m De piloten zijn allemaal illustere onbekenden. Geoffrey Dellus, promotor van de Series waarin E85 wordt gebruikt, weet er niet echt raad mee. Momenteel is de interesse laag maar het sportief gehalte hoog.

    De auto's worden gemaakt door Tork-Engineering. Ze hebben een wielbasis van 2600 mm, zijn 4300 mm lang, 1030 mm hoog en 1900 mm breed. Brembo schijfremmen zorgen voor afremmning, Michelinschoenen voor fatsoenlijk wandelen over de circuits. Het was goed van deze onbekende discipline eens poolshoogte te nemen. Of wat er gebeurt als je graan en suikerbiet verwerkt, de suiker zich tot alcohol omvormt en daardoor éthanol wordt. Als je dàt concentreert en deshydrateert dan heb je bioéthanol. Vermengd met handelsbenzine geeft dat die E85, 15% Super 95 en 85% bioéthanol. Deze auto's worden gereden - volgens de organisatoren - door alleen maar gentlemen-drivers.

    Dat bewees de race in Dijon die uitmondde in een bitsig gevecht tussen de latere winnaar Moullin Traffort, Christophe Lefranc, Aurélien Mathelin en Frédéric Lajoux. Christophe Lefranc moest opgeven met problemen aan de versnellingsbak(Sadev-bakken zesgangig sequentieel) en liet leider in het kampioenschap (64 punten) Moullin Traffort achtervolgen door Aurélien Mathelin die tweede staat (31 punten). De levensvatbaarheid van dit kampioenschap zal enkel bestendig worden als het internationaler wordt gespeeld. Misschien in Zolder volgend jaar voor een eerste "Clean Week 2020". Momenteel zijn er zeven wedstrijden op een jaar met nogal weinig impact. De volgende is op 29 en 31 mei in Magny Cours. Met eigenlijk nogal wat brood in de tank.(Tekst:Walter Rombauts/Foto: Fred Bayet)

    10-05-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peugeot met twee 908 HDi FAP's in 1000 km van Francorchamps
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na de 12 Uren van Sebring gaat het Team Peugeot Total verder met de voorbereiding op de 24 Uur van Le Mans. Zoals al aangekondigd bij de voorstelling van het sportieve programma in februari, wordt het circuit van Spa-Francorchamps het decor voor de tweede grote stap.

    Na de opgedane ervaring in Sebring besloot Peugeot Sport om voor de 1000 km van Spa-Francorchamps op 9 en 10 mei twee 908 HDi FAP in te zetten, in plaats van de oorspronkelijk vooropgestelde drie.

    "Het gaat daarbij niet om een vertraging in onze voorbereiding maar om een bewuste aanpassing van de planning", verduidelijkt Olivier Quesnel, Directeur Peugeot Sport. "Le Mans blijft absoluut prioritair en we willen het team niet overbelasten met de voorbereiding van drie auto's voor Spa, terwijl ook nog ons testprogramma voor uithoudingsraces doorloopt. We hebben dus twee teams met elk drie piloten, samengesteld op basis van ervaring aan het stuur van de 908 HDi FAP."

    De Peugeot nummer 7 wordt bestuurd door Christian Klien uit Oostenrijk aan de zijde van twee Fransmannen, Nicolas Minassian en Simon Pagenaud. De nummer 9 wordt bestuurd door de Australiër David Brabham, wiens vader Jack driemaal wereldkampioen F1 is geworden en nu juist 83 jaar is geworden. De Spanjaard Marc Gene en Alexander Wurz vullen de nummer 9 verder op. "Hoofdzaak was", zei Olivier Quesnel onlangs, "dat we de meest ervaren coureurs op deze twee rijdende laboratoria zetten voor Spa. Zij hebben de meeste testkilometers gedaan."

    Daarbij vertelde Quesnel niets over de aan gang zijnde productie van de 908 HY die in 2010 in de "24 Uren van Le Mans" zou worden ingezet. Dat is natuurlijk afhankelijk van de grillen van het reglement - lees de absolute willekeur van de ACO - maar Fransgezind als de organisatoren, ook weer terecht, zijnzal de hybrideauto wel kans maken. De tweeslachtige auto, mét verbrandingsmotor en elektromotor/generator zal zijn kans krijgen in La Sarthe. De auto kan op twee manieren worden aangewend. 1.Prestaties verbeteren bij éénzelfde brandstofverbruik door de elektro-aandrijving samen te laten werken met de verbrandingsmotor. 2.Prestaties gelijk houden maar een lager verbruik afdwingen door de extra opgeslagen remenergie aan te wenden.

    In het demonstratiemodel dat Peugeot eind vorig jaar toonde slaan 600 lithium-ioncellen die samen tien paketten vormen ontvangen van een motor/generator van 60 kW energie. Zes van de tien paketten-batterijen zitten op de plaats waar anders de gewone batterijen zitten. De vier overige zijn verdeeld over het onderstel, normaliter op iedere chassishoek één. De elektromotor/generator is gemonteerd waar anders de startmotor zich bevindt. Hij wordt aangedreven door een transmissie, afgetakt van de versnellingsbak.

    Olivier Quesnel die na het management bij Citroën Sport als rallymanager overstapte naar Peugeot Sport, heeft een heel moeilijke taak op zich genomen. In de moeilijke economische context, waarin het management bij PSA mocht opstappen, moèt hij de "24 Uren van Le Mans" zien te winnen. Zijn piloten althans. Zelf is Olivier Quesnel genoegzaam bekend als uitgever van magazines, waaronder vroeger AutoHebdo. Ijzersterk gedisciplineerde man die dat ook van zijn mensen vraagt. Hij heeft er zo omtrent 200 onder hem die baas "moeten", neen, het liefst zeggen. Want baaslief moet het gaan uitleggen als er prutsen mis gaan zoals in Sebring met die ruitenwissers...

    Daarom dat de "1000 km van Francorchamps" zo belangrijk zijn. Onder druk van de crisis heeft de l'Automobile Club de l'Ouest de testdag afgevoerd. Dat maakt dat ook de duister-ervaring ontbrak. Voor coureurs én mecaniciens is die heel belangrijk. Het wordt een druk weekeinde. Naast Spa is er ook de GP van Spanje F1, de Rally van de Azoren voor het IRC - weerom met Peugeot in favorietenrol - én de "500 Mijlen van Indianapolis". Peugeot won die "snelste race ter wereld" in 1913 met Jules Goux, een Fransman.

    De motor van de Peugeot had dubbele bovenliggende nokkenassen, vier kleppen per cilinder, tulpvormige kleppen, een hemisferische verbrandingskamer (!) met centraal in het "dak" geplaatste bougies. Alsof dat nog niet genoeg was had de motor ook droge cartersmering. Daarmee toornde hij boven de concurrentie uit.. Jules Goux reed zich vooral de geschiedenisboeken binnen door iedere van de zes pitstops die hij maakte een glas champagne te drinken. Hogergenoemde Peugeotcoureurs willen dat in Francorchamps ook doen, maar dan na de race. Liefst op de overwinning !(Tekst:Walter Rombauts/Foto:Peugeot)

    05-05-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!