NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HOE ALONSO EEN PENALTY VERMEED TIJDENS EEN PITSOP
  • SLECHTS VIER WERELDKAMPIOENEN F1 WONNEN DE 24 UREN VAN LE MANS
  • TOYOTA VOLBRACHT MET ALONSO, BUEMI, NAKAJIMA DE KRACHTTOER IN LE MANS
  • WAAROM TOYOTA KWETSBAAR BLIJFT IN DE RESTERENDE TIJD IN LE MANS
  • GEVAARLIJK DUEL TUSSEN LEIDENDE TOYOTA'S BEHEERST LE MANS
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    16-04-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL ONTWRICHT MERCEDES-STRATEGIE EN WINT GP VAN BAHREIN VOOR FERRARI
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Trainingssnelste Valtteri Bottas mocht even voor het eerst een GP leiden bij de start. Direct gevolgd door...Sebastien Vettel in de Ferrari en Lewis Hamilton in de Mercedes. Dit drietal liep uit op de rest van het veld. Daarin was geen Stoffel Vandoorne te zien. Diens motor van de Mc Laren-Honda was al stuk nog voor hij de start kon nemen. Max Verstappen daarentegen reed vierde en maakte in de elfde ronde een pitstop. Hij sneed overmoedig met nogal koele banden de eerstvolgende bocht aan, de Red Bull ging in onderstuur rechtdoor de muur in...Daarmee was ook Max zijn rolletje uitgespeeld. Officieel Hollands heet het dat zijn remmen niet functioneerden. Illusies van Valtteri, Stoffel en Max werden vroeg genekt.

    In de 12de van 57 ronden wisselde ook Vettel van banden. Supersofts. Goed voor oerendharde rondetijden, maar kortere roltijd dan de "softs" die volgens de computerdata van Mercedes voor het asfalt van het 5,412 km lange woestijncircuit in Sakhir het beste compromis waren. Lewis Hamilton had daar zijn twijfels over. De Brit moest op dertien ronden van het einde nog 18" goedmaken op Sebastien Vettel. Lewis reed een mirakeltempo, wrong zich door het verkeer van gedubbelden, wat ook Vettel al had gedaan, en aan het begin van de rechte lijn Vettel's rode "Gina" zoals de Duitser de Ferrari doopte, kon zien. 6"7 was zijn achterstand nog in de laatste ronde.... Lewis kreeg ook een straftijd van 5" opgelegd wegens abnormaal traag rijden bij het ingaan van de pits voor Ricciardo.

    Sebastien Vettel reed naar zijn tweede seizoenzege en neemt de leiding in de tussenstand voor het WK. Het is de 44ste GP-zege van de viervoudige wereldkampioen en de 226ste voor Ferrari. In de voorlaatste ronde gaf ook de motor van Fernando Alonso in de Mc Laren-Honda de geest. De eens zo historische, succesvolle renstal is aan een zielig vertoon bezig. De ongelukkigste in het drama is Fernando Alonso.

    Die zou als "afleiding", "lichte compensatie" van Mc Laren de "500 Mijlen van Indianapolis" mogen gaan rijden. En zich in de GP van Monaco vervangen zien door de gepensioneerde Jenson Button. Christian Horner van Red Bull kon de verbijstering pas de baas als hij getweet had dat de Spanjaard best eerst een psychiater contacteerde. Horner heeft in die zin gelijk dat het waanzin is aan dat Amerikaans avontuur te beginnen.

    De essentiële geschiedenis van de GP van Bahrein is dat Ferrari er voor de tweede keer dit seizoen in slaagde de bandenstrategie van Mercedes te ontwrichten en daarmee te winnen. De race was ongemeen boeiend, rijk aan voorvallen - lees ongevalletjes - en de nieuwe F1 in jaar 1 na Ecclestone belooft tot chagrijn van de "ouwe rakkers", de nostalgisten, een héél spannend spektakel te worden. De vierde race gaat over veertien dagen door met de GP van Rusland in Sochi.(Walter Rombauts/Foto's:Fiat en Renault)

    01. Sebastien Vettel (Ferrari)               

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)

    03. Valtteri Bottas (Mercedes)

    04. Kimi Raïkkönen (Ferrari)

    05. Daniël Ricciardo (Red Bull)

    06. Felipe Massa (Williams)

    07. Sergio Perez (Force India)

    08. Romain Grosjean (Haas)

    09. Nico Hülkenberg (Renault)

    10. Esteban Ocon (Force India)

    16-04-2017 om 22:41 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VALTTERI BOTTAS RIJDT EERSTE POLE IN BAHREIN !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met 0,023" heeft de Fin Valtteri Bottas zijn ploegmaat, drievoudige wereldkampioen Lewis Hamilton, verslagen voor de pole-position voor de GP van Bahrein. Onverwacht beet de Ferrari van Vettel en de Red Bull van Daniël Riciardo in het woestijnzand. De andere Fin, Ferrari-ridder Kimi Raïkkönen, moest genoegen nemen met een vijfde tijd maar kent wel het plezier "de nagel van zijn doodskist" Max Verstappen achter te hem te sturen.

    De Q3 werd mooi afgerond doordat Nico Hülkenberg de Renault op de zevende chrono plofte en dat ook Jolyon Palmer de tweede Renault als tiende plaatste. Beide Renault's rukken dus op om met hun geel-zwarte kleure het zilveren, rode en blauwe startveld intenser te schakeren. Winnaar van de 24 Uren van Le Mans 2015 met Porsche 919 Hybrid, de Duitser Nico Hülkenberg dient zich aan voor een podiumplaats. Vooral omdat de zes startende auto's voor hem explosief geladen zijn en voor schadelijk vuurwerk kunnen zorgen. De druk onder hun gezessen is groot !

    Dat maakt dat de Fransman Romain Grosjean zijn Haas-Ferrari wat rustiger kan laveren en er zorg kan voor dragen dat de mooie Amerikaanse auto niet opnieuw tegen de muur wordt geplakt. Al had Fernando Alonso er in Q2 genoeg van en stapte hij op de 15de plek uit de Mc Laren-Honda, ook van hem kan een sterke race worden verwacht.

    Zijn teamgenoot Stoffel Vandoorne werd 17de van de 20 startende bolides die in de configuratie van 2017 (bredere banden, meer mechanische grip en bredere zijkanten) sneller zijn in de bochten en trager op de rechte lijnen. Maar voor de meesten ervan toch nog goed voor om en bij 326 km/h... Hoe dit kruitvat morgen zal exploderen is niet te voorspellen. Wel zal andermaal het strategiespel met supersoft, soft en mediumrubbers van Pirelli, bepalen wie na tweederde van de 57 ronden zicht krijgt op de zege in de derde race om het WK Formule 1.

    Het eerste na de eerste 66 historische jaren waarin Bernie Ecclestone de renstallen van armoezaaiers tot multimiljardairs bracht. "I'm the boss" was zijn woord. Dat is hij nu door de nieuwe eigenaars Liberty Media niet meer. Met Amerikaan Chase Casey als ceo. Ootmoedig zegde vorige dagen de nu 86 jarige kwajongen Bernie dat hij soms wel ietwat te ver ging met zijn financiële eisen ten aanzien van de organisatoren. Ook voor de sjeiks van Bahrein. Toch is de legendarische Brit dààr. In geval hij hen nog met iets zou kunnen helpen liet hij zich ontvallen... 2017 is het jaar "1" van de nieuwe Formule 1.

    Valtteri Bottas zal morgen trachten in zijn Mercedes zijn eerste GP te winnen. Lauda, Prost, Ecclestone, vader en zoon Rosberg, Alesi kijken met heel de wereld samen toe. Hun leven is voltooid en de geheimenissen ervan blijven voor altijd verborgen achter hun meestal geamuseerde glimlach. Zoals bij de Japanners. Maar daar is om het drama Honda het land van de glimlach verdwenen. Morgen krijgen Mc Laren-Honda op zijn minst de kans zich door de diensten van Alonso en Vandoorne te herpakken en minstens een grijns te tonen. Wie op de top van het podium zal juichen is met geen enkele waarzegging te voorspellen.(Walter Rombauts/Foto's:Renault en Mercedes)

    01. Valtteri Bottas (Mercedes)                 1'28"769

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)                1'28"792

    03. Sebastien Vettel (Ferrari)                  1'29"247

    04. Daniël Ricciardo (Red Bull)                1'29"545

    05. Kimi Raïkkönen (Ferrari)                   1'29"567

    06. Max Verstappen (Red Bull)                1'29"687

    07. Nico Hülkenberg (Renault)                1'29"842

    08. Felipe Massa (Williams)                     1'30"074

    09. Romain Grosjean (Haas)                   1'30"763

    10. Jolyon Palmer (Renault)                    1'31"074

    17. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Honda)  1'32"313

    Bijlagen:
    Jolyon Palmer aan het werk in de kwalificaties voor een tiende plaats i15417.jpg (808.1 KB)   
    Viervoudig wereldkampioen Alain Prost praat Nico Hülkenberg naar een podiumplaats i15417.jpg (1.3 MB)   

    15-04-2017 om 21:15 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN SPEELT VLIEGENDE HOLLANDER IN FP3 IN BAHREIN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het is een slome derde vrije oefening geweest in Bahrein. Pas elf minuten nadat de FP3 bwas begonnen liet Esteban Ocon in de Force India een eerste nietszeggende chrono optekenen: 1'34"415. Dit terwijl in de kwalificaties van straks om 17 uur onze tijd onder de 1'30" wordt gemikt. De verveling werd even onderbroken na 39' "rijden" doordat Romain Grosjean zijn Haas in de vangrails plette.

    Langs de radio eerder zijn team dan zichzelf verwensend reed hij op eigen kracht, zonder voorvleugel, naar de pits waar hem een nieuwe werd aangemeten. Na 4' kon weer groen worden gegeven en reed iedereen op supersofts verder de processie die op die van Echternach begint te gelijken.

    Kimi Räikkönen bracht er wat animo in met 1'32"785, maar die werd snel met enkele duizendsten van een seconde gekortwiekt door eerst Bottas, dan Vettel en vervolgens Hamilton. Max Verstappen hield de drievoudige wereldkampioen 0,110" achter hem en speelt even "vliegende Hollander". Opmerkelijk is dat Nico Hülkenberg (Renault) even de vierde stek aantikte maar dan toch achter Raikkönen, Massa en Ricciardo bleef gekwoteerd als achtste.

    "Onze" Stoffel Vandoorne, gekweld als neofiet in het F1-circus bezette na weerom veel technisch geharrewar de 15de plek en zijn kopman Fernando Alonso bezet de 12de chrono. De Spanjaard is het zat en wil "volmaakte" autocoureur worden door de "500 Mijlen van Indianapolis" te gaan rijden. Die datum valt samen met de GP van Monaco en het zal Jenson Button (sic) zijn die hem vervangt.

    Over wat de prachtcoureur Fernando Alonso's beeld als "volmaakt" coureur is, heb ik wat commentaar. In zijn gedachten is dat wereldkampioen F1 zijn (2005-2006), de "500 Mijlen van Indianapolis" winnen en de "24 Uren van Le Mans". Fernando is door Honda's falen lichtelijk mentaal ontredderd. Want een "volmaakt" autocoureur moet dan ook een Parijs-Dakar of een wereldkampioenschap rally kunnen winnen. Bij mijn weten is er daarin niemand geslaagd.

    De "volmaakste" autocoureur in dat opzicht is onze landgenoot Jacky Ickx (72) die zesmaal de "24 Uren van Le Mans" won, Parijs-Dakar won en posthuum wereldkampioen werd in 1970 toen Jochen Rindt dat jaar in Monza tijdens de trainingen om de GP van Italië om het leven kwam. Ook Graham Hill benadert de "volmaakte" autocoureur" het dichtst. Zijn "röntgenfoto" is weer verschillend tegenover die van Ickx.

    Graham Hill kwam op 29 november 1975 - samen met zijn poulain Tony Brise - om het leven in een vliegtuigongeval. Fernando zou beter niet raaskallen, niet naar Indy gaan, maar wel de GP van Monaco rijden. Op de manier zoals hij nu bezig is: als één van de allerbeste autocoureurs ter wereld.(Walter Rombauts/Foto's:Renault)

    01. Max Verstappen (Red Bull)                            1'32"194

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)                            1'32"304

    03. Sebastien Vettel (Ferrari)                              1'32"750

    04. Valtteri Bottas (Mercedes)                             1'32"754

    05. Kimi Raïkkönen (Ferrari)                               1'32"785

    06. Felipe Massa (Williams)                                 1'32"801

    07. Daniël Ricciardo (Red Bull)                            1'32"809

    08. Nico Hülkenberg (Renault)                            1'32"933

    09. Carlos Sainz jr (Toro Rosso)                          1'33"604

    10. Daniil Kvyat (Toro Rosso)                              1'33"744

    15. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Honda)              1'34"027

    15-04-2017 om 17:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL SNELST IN FP1 IN BAHREIN

    Co-leider met Lewis Hamilton in de stand om het WK na twee races heeft in de eerste vrije oefeningen van de GP van Bahrein de snelste tijd gereden. De Ferrari - wiens onderbodem ter discussie staat - liet een tijd toe van1'32"697. Precies 0,4" sneller dan Daniël Riiciardo. Max Verstappen die derde werd moest 0,469 prijsgeven tegenover de viervoudige Duitse wereldkampioen Vettel. Fernando Alonso (die naar de 500 Mijlen van Indianapolis trekt) werd achtste en onze landgenoot Stoffel Vandoorne in de tweede Mc Laren-Honda dertiende. Straks worden de tweede vrije trainingen over anderhalf uur gereden. Bahrein is de derde race om het WK 2017 en de eerste nachtrace.(wr)

    14-04-2017 om 16:45 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL - FERRARI - OOK IN FP2 SNELST IN BAHREIN

    Sebastien Vettel heeft ook de tweede vrije oefeningen de beste chrono neergezet. Na iets minder dan één uur rijden (17.53 u onze tijd) panikeerde de Ferrari-ridder wel even. Hij moest de pits binnen maar raakte terug in "the game" en zijn tijd bleef overeind. Hoe knap Valtteri Bottas met de Mercedes ook reed, net als Daniël Ricciardo in de Red Bull, er was geen kruid tegen gewassen.

    Op de vierde plaats bufferde een toch wel sublieme Kimi Räikkönen (Ferrari) de rest van het veld af. Drievoudig wereldkampioen Lewis Hamilton moest tegen de achterkant van de Ferrari aankijken. Hij sakkerde ook op Nico Hülkenberg die met de Renault de zesde wijzerstand wilskrachtig vast hield en daardoor niet de ideale lijn volgde die Hamilton voor zich had uitgetekend. Volgens de Brit reed de Duitser te traag. Daarin schuilt natuurlijk gevaar. In 1982 is Gilles Villeneuve (Ferrari) in Zolder verongelukt nadat hij eens over de Sacramentsheuvel op een te traag rijdende Jochen Mass stuitte... Het "incident" wordt onderzocht.

    Omstreeks 17.25 uur onze tijd, viel de nacht over Sakhir en verlichtten duizenden "floodlights" het 5,412 km lange circuit waarop zondag 57 ronden zijn af te leggen. Gelukkig verduisterde de nacht ook een beetje het drama dat zich verder afspeelt bij Mc Laren-Honda. Voor Fernando Alonso en ook voor onze landgenoot Stoffel Vandoorne.

    Die kreeg tussen FP1 en FP2 een nieuwe motor ingebouwd en mocht dan nog enkele ronden voortsukkelen. Morgenochtend de derde en laatste vrije trainingen over één uur en in de namiddag de kwalificaties voor de pole. De race is geaccentueerd rond Hamilton en Vettel, want die staan beiden met gelijke punten aan de leiding voor het WK. Het kan ook het verhaal van het been worden waarmee de derde hond gaat lopen....Kanshebbers op die rol ? Valtteri Bottas, Daniël Ricciardo, Max Verstappen en waarom ook niet eens Nico Hülkenberg noemen die de Renault goed de sporen gaf ? Morgen opnieuw Bahrein.(wr)

    Bijlagen:
    Nico Hülkenberg reed de zesde tijd in de FP2 in Bahrein i15417.jpg (1.3 MB)   
    Renault toonde in China enkele van zijn vroegere racewagens. Het merk zit meer dan 115 jaar in de autosport. i15417.jpg (1.8 MB)   

    14-04-2017 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!