NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
  • RICCIARDO IN FP1, RÄIKKÖNEN WIJST DE WEG IN FP2 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    20-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON PAKT POLE VOOR GP VAN OOSTENRIJK

    Het verliep Dantesk. De kwalificaties filterden alles en iedereen door de listige doolhof van Spielberg. Kimi Räikkönen was ronduit ontzet toen hij in Q1 op de achttiende plek belandde door teveel verkeer op de baan. Slechter kon niet meer. "Iceberg" sm aansluitendolt even en gaf het ruiterlijk toe. Max Verstappen redde zijn vel in Q2 nadat hij nochtans nogal lang de...eerste plaats bezette. Maar in Q3, de essentie voor de zo belangrijke pole-position, bleek die toch te worden gespeeld tussen Hamilton, Rosberg en Vettel in de Mercedessen en Ferrari.

    In de ultieme ronde zag het er even naar uit dat Nico Rosberg zijn ploegmaat Hamilton van de spits zou verdrijven, maar met 0,200/seconde sneller in de tussensector, ging hij in de laatste bocht in een spin die net niet in de bandenmuur eindigde. Dus 1. Lewis Hamilton 2. Nico Rosberg en 3. Sebastien Vettel. In de eerste tien starten morgen drie Duitsers. Nico Hulkenberg deed het weerom goed. En zeggen dat het weerom machtigste land van Europa niet eens nog een GP heeft. Max Verstappen kwam in de Q3 pas laat op de baan en zetten een knappe achtste tijd. Daarmee als piepjong "coureurke" aansluitend bij de besten in de F1 van vandaag.(wr)

    20-06-2015 om 15:17 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL BEKNELT HAMILTON, VERSTAPPEN VERLIEST JEUGDBRAND IN FP3

    "Loebas" Sebastien Vettel, de heer Lewis Hamilton, grootmeester Kimi Räikkönen, zijn opkomende landgenoot, gezel, Vallteri Bottas, goede leerling Sergio Perez en gefrustreerde Nico Rosberg, kregen om precies 11.11 uur een krop in de keel. Ze voelden zich als misdienaars in de hoek gezet door een tiener die zowaar zijn jeugdbrand verliest en in het Oostenrijkse Spielberg plaats neemt onder de groten: Max Verstappen met een Toro Rosso. Hij gaf de "Red Bull Ring" aldaar de glans die de echte "Red Bulls", Ricciardo en Kvyat, niet konden waarmaken. Max Verstappen pinde zich vast op de vierde plaats, zomaar direct Vettel verdringend. Die meende dat hij roze olifantjes zag. Maar neen, het waren de echte Jumbo's van de gelijknamige Nederlandse warenketen die de groten kwamen vertrappelen.

    Er ontstond een koortsige derde vrije training. Fin Kimi Räikkönen, trapte de gasplank in de Ferrari met 138 kg druk bijna door de vloer. Hij werd zot toen bleek dat hij fijnlijnig besnaarde Hamilton niet voorbij kon. Sergio Perez schikte zich in een vierde plaats, voor Rosberg wiens Mercedes W06 blijkbaar minder mee wou. Nochtans zette de Duitser aanvankelijk de rapste chrono. Hij bleef voor de Grote Mijnheer Felipe Massa in de Williams-Mercedes. Maar de Braziliaan zou ook stilaan, na zoveel jaren tegenslag en brute pech, sinds 2008, beter de weg naar Le Mans inslaan en zijn broodwinning zoeken in het WEC. D'r is geen schande aan.

    Iedere mens heeft een pijngrens en als die is bereikt is het goed geweest. Felipe moet die Mijnheer Mark Webber en zijn mededinger Nico Hülkenberg als voorbeeld nemen. Fernando Alonso wil volgend jaar ook naar het magnetische La Sarthe. Waar namen als Kristensen, Ickx, Bell, jonkheer Gijs van Lennep, Gendebien, Frère en met hen honderden anderen in het "sanctuarium" hun geboren grootheid nog overstegen. Naar het WEC gaan rijden is een stap van actieve F1-coureur naar een "rustiger" job. Een soort brugpensioen naar de eeuwige roem.

    Tot slot hapte tiener Max Verstappen de eervolle achtste chrono binnen (1'10"436). Dit in het zog van het treintje grote namen waarvan Sebastien Vettel met 1'09"994 Hamilton een beknelllend gevoel gaf. De Brit voelt zich gesandwicht tussen Vettel en de nu toch echt woest Kimi Räikkönen. "Ham" tussen twee steigerende paarden uit Maranello. Bloedrood, roder dan stierenbloed de arena's van Spanje kan kleuren. Straks om 14 uur is de arena van Spielberg bliksemgeladen.

    Zoveel volt dat de vraag zich opdringt of de elektrische kant van een F1-Hybrid "capacitator" en elektromotor die wel aankan en geen wervelstromen de eerlijke uitslag van de kwalificaties komen verstoren. Want de elektronische kant van een F1 V6 turbomotor is kwetsbaar. Bewijze Mc Laren-Honda. "Matador" Fernando Alonso vijftiende chrono... Om de muleta en degen in de ring te gooien. Vanop die plaats kan je geen verbeten geconcentreerdheid meer hebben.(Walter Rombauts)

    20-06-2015 om 13:09 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOGELIJK FORMULE E-RACE OP DE HEIZEL

    Wie het relatief geluk heeft nog te kunnen spreken van de GP's van Brussel 1960, 1961 en 1962, zal zich herinneren dat die werden gereden met Formule 2 éénzitters. Het parcours lag om het Atomium op de Heizel. Letterlijk ALLE grote namen waren daar aanwezig: Sir Stirling Moss, Sir Jack Brabham zaliger, Maurice Trintignant, Innes Ireland, Alan Stacey...Bruce Mc Laren, Paul Frère, Olivier Gendebien, Lucien Bianchi, Joachim Bonnier en andere Willy Mairesse's. Een lijst van kanjers waar je niet goed van werd. Die in de haarpinnen van o.a. Strombeek-Bever het talrijke publiek de haren ten berge deed rijzen. De race werd georganiseerd door het Sportdagblad "Les Sports" van reus Pierre Stasse. Blad en man van wereldklasse.

    Eén keer een fotofinish tussen Jack Brabham en Stirling Moss, eens een zege in een Ferrari van de Scuderia zelf, bestuurd door - naast Jacky Ickx - één van de meest heroïsche coureurs die ons land ooit heeft gekend: Willy Mairesse. De andere Belgen reden in Coorper-Emeryson's van de 'l'Ecurie Nationale Belge". Gele bolide's, beperkt in prestaties maar naar ziekmakende hoogten gestuurd door de zojuist genoemde Belgen. De piste lag ingebed tussen de grasbermen die rond de Heizel waren aangelegd voor de wereldtentoonstelling in 1958.

    Waar toen o.a. de Railton van John Cobb stond, een wereldrecordhouder te land met 646 km/h. In mijn herinnering de laatste recordwagen die onder het begrip "auto" viel. Dat wil zeggen dat er nog een conventionele mechanische verbinding tussen motor en wielen bestond. De latere raketwagens, daar is over te discussiëren, maar dat is een ander verhaal.

    Niet zo lang geleden werden links en rechts nieuwe initiatieven genomen om de GP van Brussel te doen herleven, maar veel groot dynamisme ging er niet van uit. Maar nu, in de vorige dagen komt een FIA-verzoek tot in Belgenland om een Formule "E"-race te organiseren. Dat is een al bestaand kampioenschap met goeie namen in, maar niet echt namen die de massa aanspreken. Mocht men erin slagen (- of verplichten...waarom niet om Vettel's, Räikkönen's en andere Hamilton's in de Formule "E" te dwingen), dan zou het kampioenschap er wel bij varen.

    Een GP van Brussel zou dan weerom een hoogtepunt vormen. Opnieuw rond het Atomium, in Strombeek, de Heizel, je mag er niet over denken. Groots verleden doen herleven in moderne gedaante, met de "extra-terrestres" van deze tijd. Fernando Alonso zou misschien weer gelukkig zijn. Voor er teveel euforie zou ontstaan: de FIA vindt hiermee het warm water weer uit. Want 20 jaar geleden werden volwaardige kampioenschappen met puur elektrische racewagens, alluregewijs vergelijkbaar met onze F3, al gereden in de VS. Bijgaand enkele foto's daarvan. Maar een nieuwe, jaarlijkse GP van Brussel, zou welkom zijn. Oprecht.(Walter Rombauts/foto's:wr)

    20-06-2015 om 11:04 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL PAKT SNELSTE CHRONO IN FP2 NET VOOR TRANSMISSIE BREEKT

    Viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel reed zo'n driekwartuur voor het einde van de tweede vrije trainingen de snelste chrono. Net op tijd, want iets daarna begaf de versnellingsbak van de Ferrari SF 15-T het. De Duitser bleef in de pits, maar niemand bleek nog in staat rapper te sturen dan de 1'09"600. Tweede werd Rosberg met 1'09"611 (op één duizendste seconde) en derde een agressieve Kimi Räikkönen - 1'09"860 - die om uiteenlopende redenen in zijn Ferrari-gat is gebetenop z'n minst op zijn staart is getrapt. Vooral omwille over de geruchten als zou hij de Scuderia aan het eind van het jaar verlaten. Voor dergelijke insinuaties is het veel te vroeg, die kunnen hoogstens bij de GP van Italië in Monza enige grond van waarheid aannemen. Loslippen beweren dat zijn landgenoot Vallteri Bottas in zijn plaats zou komen. Tot vandaag niet gegrond.

    Tiener Max Verstappen (Toro Rosso) heeft twee goeie vrije sessies gereden. Na de jeugdzonde in Monaco, de ondermaatse GP van Canada, heeft hij nu met een achtste tijd weer aansluiting bij de "grootsten" - hij staat maar drie plaatsjes achter Hamilton - en is 1'10"356 eerder een tijd voor een twintiger dan een tiener. Overigens is Max, noch zijn vader Jos, ongerust over de Nederlandse jongedame die in de Formule Renault 3,5 rijdt en Max's plaats zou bedreigen. 't Is een leuke meid, maar de weg die ze moet gaan is nog lang, met wolfkuilen en schietgeweren. Drijvend op de roes van de 24 Uren van Le Mans te winnen kabbelde Nico Hülkenberg van een dertiende ochtendplaats naar een zesde namiddagzit. In weerwil van een wat manke Force India (centjes beginnen ook te ontbreken...) voelt de Porsche-winnaar zich terecht onder de grote jongens.

    Morgenochtend zijn er de derde vrije trainingen. Klassiek wordt daarin gepuzzeld naar de hoogste balans om de kwalificaties te rijden en natuurlijk een "long-run" om zondag de race van 71 ronden af te werken. Bij voorkeur als winnaar. De koers is onvoorspelbaar. De techniek nog minder. Buiten Lotus die met Maldonado en Grosjean naar voor werkten (vierde- en zevende), de Ferrari's en de Mercedessen W06, blijkt "de rest" (sorry voor woordgebruik) als racewagen zowat tussen een F1 en een oude Reliant Robin te zweven, wankel op de wielen, sputterend als motorgeheel, aerodynamisch als met de wassen vleugels van Icarus. Maar voor hen: het is niet zeker dat zondag de zon schijnt over Spielberg. Ze kunnen blijven wapperen.(Walter Rombauts)

    19-06-2015 om 16:46 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG SNELST IN FP1 VOOR GP VAN OOSTENRIJK

    De 4,326 km lange omloop in Spielberg, de "Red Bull Ring", ligt 700 meter boven zeespiegelniveau. Dat houdt in dat er minder zuurstof in de lucht zit en dat de turbo's die plusminus 7% ijlheid moeten compenseren. Ze draaien tegen 100.000 t/m en moeten zo toch voor een goede cilindervulling zorgen. Die is nodig om een zo compleet mogelijke verbranding te putten en het hoogste koppel op de krukas over te zetten.

    Het duurde slechts 20' eer de twee Mercedessen met 1 Rosberg en 2 Hamilton zich aan de spits van het warrige veld plaatsten en die posities niet meer afstonden. Kimi Räikkönen (Ferrari SF 15 T) plaatste zich derde met 1'11"028 voor zijn landgenoot Valltera Bottas met 1'11"452 in de Williams-Mercedes. Mercedes heeft dus duidelijk geen ademnood. De Ferrari van viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel blijkbaar wel. Want de Duitser zette het rode steigerende paard al na vier ronden aan de kant met compleet vermogenverlies. Hij sprong vanochtend niet meer in de auto.

    Mc Laren-Honda deed al niet beter. Het motordrama voor Alonso en Button duurt voort. Het is een triest verhaal en spijtig voor een motorenbouwer als Honda. Onbegrijpelijk. Maar ja, "dipjes" zijn van alle tijden en geen mens ontsnapt eraan. Max Verstappen (Toro Rosso) had last van overstuur maar zette toch een mooie achtste tijd neer met 1'11"825. Zijn overwinning in de 24 Uren van Le Mans vorige week gaf de Duitser Nico Hülkenberg vleugels, maar zijn Force-India vloog niet mee zoals de Porsche 919 Hybrid in La Sarthe wél. Hij bezet voor de tweede vrije oefeningen in Oostenrijk - straks om 14 uur - de dertiende chrono met 1'12"031.(Walter Rombauts)

    19-06-2015 om 16:44 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!