NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • FORD FIESTA SPRINT CUP IN DE KIJKER IN SUPERPRIX IN ZOLDER
  • FORD FIESTA SPRINT CUP IN DE KIJKER IN SUPERPRIX IN ZOLDER
  • HOE ALONSO EEN PENALTY VERMEED TIJDENS EEN PITSOP
  • SLECHTS VIER WERELDKAMPIOENEN F1 WONNEN DE 24 UREN VAN LE MANS
  • TOYOTA VOLBRACHT MET ALONSO, BUEMI, NAKAJIMA DE KRACHTTOER IN LE MANS
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    20-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG (MERCEDES) WINT SPANNENDE GP VAN AUSTRALI╦
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De beide Mercedessen van polesitter Lewis Hamilton en Nico Rosberg lieten zich door een bliksemstart van Sebastien Vettel met de Ferrari verrassen. In de eerste bocht al pakte ploegmaat Kimi Raïkkönen de tweede plaats. In het startgewoel sukkelde Hamilton op de zesde plaats en kon aan een inhaalrace beginnen. De opwarmronde werd twee keer overgedaan omdat de Red Bull van de Rus Daniil Kvyat op de startrooster bleef steken. Vettel en Raïkkönen bouwden snel een comfortabele voorsprong op tegenover de Mercedessen, met tussen de twee sterren in een Max Verstappen in de Toro Rosso. Hamilton kreeg met die "jongen" een flinke klus om er voorbij te rijden.

    Dan werd in de 17de van de 57 ronden alles dooreengeschud met als oorzaak een ervaren Fernando Alonso die zijn rechter voorband tegen het linkerachterwiel van de Haas-Ferrari van Esteban Guittérez aanstuurde in een mis ingeschat inhaalmaneuver. De Mc Laren werd tegen de muur geschoten, tolde drie keer over de kop en...Alonso kwam er gelukkig ongedeerd uit. De koersdirectie legde eerst de safety car in, maar er lagen zoveel brokstukken over de baan dat een rode vlag onvermijdelijk was. Iedereen reed de pits binnen. Om 14.55 uur werd een restart gegeven, met direct terug Vettel aan de leiding.

    Het "misverstand" tussen Guittérez en Alonso bestond erin dat de Haas-tijder iets vroeger dan verwacht het gaspedaal lostte en dus vertraagde. Alonso die eigenlijk alleen de achtervleugel zag van de Haas, schatte dit naar eigen zeggen verkeerd in. "Ik had daar rekening mee moeten houden", zei de Spanjaard achteraf. "Esteban was zijn eigen ideale lijn aan het bepalen." Van de Mc Laren-Honda restte alleen de overlevingscel, en die deed haar werk, te zien hoe ontspannen de tweevoudige Spaanse wereldkampioen (2005-2006) van de resten wegwandelde.

    Het kat en muisspel met de bandencompound bepaalde verder de race. Nico Rosberg nestelde zich aan de leiding na een tijdverliezende pitstop van Vettel. Ferrari verloor nog meer, want in de 25ste ronde reed Raïkkönen de pits binnen en vatte de Ferrari SF16H vuur. Rustig als altijd stapte Kimi uit terwijl het rode steigerende paard werd geblust. De Fin had al voor hetere vuren gestaan dan een keukenbrandje in de pits. Hamilton begon vanuit een zevende positie aan een inhaalrace die hem succesvol naar de tweede podiumplaats loodste.

    Op vijf ronden van het einde zag het er naar ut dat Vettel op supersofts Hamilton op mediumrubbers nog zou voorbijsteken. Twee ronden later verremde de viervoudige Duitse kampioen zich en was het klassement bekend: 1. Nico Rosberg 2. Lewis Hamilton 3. Sebastien Vettel 4 een verdienstelijke Australiër Daniël Ricciardo 5 een verbeten Felipe Massa. Na dit vijftal reed de Fransman Romain Grosjean in de nieuwe Haas op de zesde plaats. Eerste race en meteen al punten ! Puber Max Verstappen, oerendsnel, finishte na weerom enkele jeugdige pekelzonden op de tiende plek. Jolyon Palmer en Kevin Magnussen reden hun eerste race met de Renaul RS16, maar zoals Magnussen voorspelde zaten er niet direct punten in.

    Voor Rosberg is het zijn vijftiende GP-zege. De nieuwe vorm van kwalificatie heeft letterlijk iedereen geërgerd en is bij deze afgevoerd voor de volgende GP in Bahrein op 3 april a.s. De oude Q1, Q2 en Q3 worden opnieuw toegepast en dus is wat we zaterdag hebben gezien een ééndagsvlieg in de F1-reglementering geworden. We moeten ook vaststellen dat er opnieuw vier Duitsers onder de 22 zijn, die gelukkig maar, dit jaar ook hun GP van Duitsland krijgen in Hockenheim. Na de opener in Australië is het duidelijk dat het seizoen tussen Mercedes en Ferrari zal gaan. Hoewel de tieners in de Toro Rosso's snel oprukken in het veld en ervaren rijders als Felipe Massa de Williams-Mercedes in de kijker blijven rijden.(Walter Rombauts/foto:Mercedes)

    20-03-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON PAKT OOK EERSTE SEIZOENSPOLE IN AUSTRALIE

    Eén: regerend wereldkampioen Lewis Hamilton, twee: Nico Rosberg, beiden in een Mercedes, bezetten morgen de eerste lijn van de GP van Australië F1. Hamilton's rondetijd is 1'23"837. Het nieuwe "afvallingssysteem" in de kwalificaties zorgt geenszins voor meer spanning en spektakel. Niki Lauda bekritiseerde de nieuwe kwalificaties en meent dat alle spanning is verdwenen. Waar vroeger tot de laatste seconden "ein bestzeit" kon worden neergezet, stappen de coureurs nu al uit als ze zien dat ze of niet sneller kunnen, of genoegen nemen met hun startplaats.

    Eén concreet gegeven, zichtbaar en voelbaar op de piste: er zijn minder auto's op de baan. De spanning is helemaal weg. Mauricio Arrivabene, teambaas van Ferrari is er niet over te spreken. Toto Wolff, teambaas van Mercedes was minder kritisch omdat zijn twee auto's vooraan staan. "Maar we hebben nog een klein koppelingsprobleempje op te lossen tegen morgen", zei hij droogjes weg. Hopelijk bedoelt hij in zijn achterhoofd dat ook het publiek opnieuw moet worden gekoppeld aan de Formule 1 .

    Want veel fans haken af. Morgen rijden eigenlijk alleen Mercedes en Ferrari tegen elkaar, tenzij dat die sakkerse tiener Max Verstappen (5de startplaats) roet op de iedeale lijn van de oudjes strooit. Met 18 lentes in je bloed zijn degenen die voor hem staan op de grid immers klaar voor een "hall of fame"? Behalve die Hamilton, nu gebrild, speels als altijd, getatoueerd, die gaat nog een generatie mee. Tenzij hij links en rechts wat teveel botst zoals in Monaco is gebeurd. Met een glaasje op, laat je je rijden... Vanavond is het alleen honing en kaviaar. Champagne is voor morgenavond...

    Op historisch gebied is er te melden dat het 66ste Formule 1 seizoen is begonnen, dat nieuweling Pascal Wehrlein in de Manor zich laat optekenen als eerste afvaller in de nieuwe kwalificaties en dat Lewis Hamilton zijn 50ste pole binnenhaalde. Het opgevoerde spektakel is de naam nauwelijks nog waardig en de dreiging van zeer kwalijke ontwikkelingen in de Formule 1 blijft onverminderd als het zwaard van Damocles boven de F1 hangen. Jean Todt in Parijs lacht in zijn vuistje. De Formule "e" loopt gesmeerder, Bernie Ecclestone (85) begint te beseffen dat het eeuwig leven aan niemand wordt gegund. Dus laten we de tijd zijn werk maar doen.

    Morgenochtend om 06.uur, Belgische tijd, gaan Hamilton, Rosberg, Vettel én Raïkkönen een eerste van 21 confrontaties uitvechten. Dat laatste woord zullen we vervangen door uitvlooien, dat is minder agressief. Vader van Max Verstappen, Jos, zal zoonlief vandaag zeer goed de les spellen. Max start precies achter de Ferrari van Raïkkönen, die bloedrode bolide, waarin hij volgend jaar wel eens zou kunnen zitten. Al wordt het tegendeel beweerd. (Walter Rombauts)

    19-03-2016 om 18:30 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON VOOR DERDE KEER BESTE TIJD IN AUSTRALIE

    In de "Free Practice 3" (FP3) heeft de Brit Lewis Hamilton in zijn Mercedes W07 voor de derde keer in deze eerste GP van het F1-seizoen de beste tijd gereden. Nico Rosberg die in FP2 nog de nieuwe voorvleugel van de Mercedes op een natte baan aan diggelen reed tegen de muur, heeft die schoonheidsfout min of meer goedgemaakt. Hij reed de tweede beste chrono. De FP3 leerde dat Ferrari met Vettel en Raïkkönen de Mercedessen zijn bijgebeend. Vooral als men weet dat Vettel met heel veel brandstof aan boord die snelle tijd reed. Beide vaste waarden worden echter op de hielen gezeten door het tienersduo Carlos Sain jr en Max Verstappen in de Toro-Rosso.

    Terugkomend Renault in de F1 met een eigen team, zag in FP3 Kevin Magnussen de 15de en Jolyon Palmer de 17de tijd pakken. Helemaal nieuwkomer, de Amerikaanse stal Haas, zag zijn coureurs Guittérez en Grosjean 18de en 19de worden. De helemaal nieuwkomers als coureurs Wehrlein en Haryanto in de Manor stuurden zonder brokken naar de laatste twee plaatsen, respectievelijk 21- en 22ste. Overigens beleefde Haryanto een eng avontuur in zijn eerste FP3 in zijn beginnende carrière. In de pitstraat ramde hij de Haas van Romain Grosjean tegen de muur. Beide auto's werden terug naar de pits gesleept voor herstelling...

    Dat Ferrari de Mercedessen dicht op de hielen zit, zou mee te wijten zijn aan het gegeven dat ze al veel van de voor dit seizoen beschikbare motortoken hebben gebruikt. Daardoor kan de V6 turbo Hybrid in de Ferrari SF16H "vroegrijp" zijn.De eerder bescheiden plaatsen van de Renault-coureurs zijn mogelijk te zoeken in het nog niet veel gebruiken van de motorontwikkelingen (de tokens) voor dit seizoen. Straks om 07.00 uur volgen de kwalificaties volgens de nieuwe regels. Iedereen is benieuwd hoe die "afvallingskoers" zal verlopen. Over één ding is iedereen het eens: Hamilton wordt verwacht als eerste pole-sitter van het nieuwe seizoen 2016.(wr)

     

    19-03-2016 om 06:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MELBOURNE FP2: HAMILTON SNELST, ROSBERG TEGEN MUUR

    De tweede "free practice" voor de GP van Australië F1 is onder wisselende weersomstandigheden gereden. Toen het droog was zette Nico Hulkenberg in de Force India de snelste tijd. Dan kwam de regen en windstoten. Beide verstoorden bij velen het ritme. Titelverdediger Lewis Hamilton reed met de Mercedes FW07 op "softs" naar het einde toe de snelste chrono. Ploegmaat Nico Rosberg knalde tegen de muur en moest genoegen nemen met een zesde tijd. Hij werd aldus voorafgegaan op het eerste chronoblad door... Max Verstappen in de Toro Rosso, al maakte "FastMax" wel eens een slippertje in bocht "6".

    De twee Mc Laren's hielden stand binnen de eerste tien, terwijl de Ferrari's van viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel en enkelvoudig wereldkampioen Kimi Räikkönen - verrast door de regen - eigenlijk niet echt deelnamen aan de wijzerdrang. Vettel ging zijn snelste tijd zetten toen de regen kwam, dus is die niet doorgegaan. Kimi moet zich niet in zijn sas hebben gevoeld, gezien hij 11" trager was dan de gemiddelde tijden.

    Knap werk van Daniil Kvyat die de Red Bull-Renault tweede zette, Daniël Ricciardo derde, al belandde die naar het einde toe ook even in de "kattenbak". Kevin Magnussen met de matte gele Renault RS16 ontgoochelde niet, maar de Deen wilde eerder de auto heel houden. Dus geen spectaculaire tijd. Zelfs de tweede vrije oefeningen geven geen bindend plaatje maar wel een indicatie dat fuiver Lewis Hamilton een eerste opvallende zet heeft gedaan. Hij beoogt en vierde wereldtitel dit jaar en de enige die hem daarvan moet/kan van afhouden is Sebastien Vettel in de Ferrari SF16H.(wr/foto's:Mercedes en Renault)

    18-03-2016 om 10:02 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEWIS HAMILTON AL IN EERSTE NATTE FP BESTE CHRONO

    De weerman heeft de eerste vrije oefeningen voor de GP van Australië in het Albertpark in Melbourne serieus verstoord. Dat gold echter niet voor drievoudig wereldkampioen Lewis Hamilton die in de Mercedes FW07 de beste tijd zette...

    18-03-2016 om 10:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAZDA DOET MET KLANK AAN KLANTENBINDING OP TOMORROWLAND

    Het is weinig bekend maar autoconstructeurs behoren tot de garaffineerdste soorten van public relations. Zeker vandaag. Omdat wie een nieuwe auto koopt in de meeste gevallen niet meer terug te zien is in het dealership voor er een jaar is verlopen. Vooral de Japanse merken als Mazda, Honda, Nissan en andere Toyota's zijn van een dusdanige kwaliteit dat er eigenlijk niets meer mis gaat. Helemaal waar is dat niet, want dealerships krijgen effectief nog af te rekenen met moeilijke gevallen.

    Klanten zijn veeleisend, soms onredelijk. Vanuit de fabriek gezien is de frustratie nog groter. Geen enkele ingenieur, hoe pienter ook, is bij machte te bedenken wat de consument met z'n product allemaal zal uithalen. En diezelfde autobezitter moet aan het merk gekluisterd blijven. In de kwalitatieve vermelding van de merken moet natuurlijk ook Mercedes, Audi, BMW, Hyundai, Kia en andere Renault's én Peugeot's worden opgenomen. Ze zijn elkaar waard. Misschien is er één bij met een ster meer. Maar dat is onvermijdelijk.

    Mazda komt met een knap voorbeeld van klantenbiding. Het oerdegelijke Japanse merk, dat als enige een Wankelmotor aandurft en er zowel de 24 Uren van Le Mans (1991) als die van Francorchamps (1981) mee won. Maar zelfs zo'n prestaties worden snel vergeten, en het meer banale werk vraagt zeker evenveel aandacht. Zoals de DJ-wedstrijd op Tomorrowland, waar het Mazda's regent. In exclusviteit en gericht naar bruisend leven.

    Met klank en verve aan klantenbinding doen. Als je goed kijkt naar de autococktail op de markt gaat het waarachtig op alchemie gelijken. Nu de glazen bol nog ? Mazda heeft die al getoond in Tokio en recent in Genève: de RX Vision Conceptcar die in 2020 opnieuw de Wankelmotor ten tonele voert. Dat is straks, met vandaag "The Sound of Tomorrowland." (Walter Rombauts/foto's:Mazda)

    17-03-2016 om 13:45 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KEVIN MAGNUSSEN IS GROOTSTE TROEF VAN RENAULT IN AUSTRALIE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vrijdag 18 maart is het zover ! Dan stappen de F1-coureurs niet meer in om een potje pleziertrappen te doen, maar wel om de keiharde realiteit dat het WK Formule 1 seizoen 2016 begint. Het 66ste uit de na-oorlogse F1 geschiedenis. Met Mercedes als topper, Ferrari als belager en gegadigden duellisten als Williams-Mercedes, Red Bull-Renault en mogelijk een wederopstanding van Mc Laren-Honda op de affiche.

    Renault is er ook weer bij met een eigen team. Het Franse merk dat heel zijn geschiedenis door de hele autosport sinds ... 1898 heeft beroerd, heeft met Jolyon Palmer en Kevin Magnussen nieuwe pionnen op een moeilijk wereldschaakbord. Vooral Kevin Magnussen, in 2014 in de eerste race in Melbourne meteen op het podium met een Mc Laren, is de uitgesproken pion van Renault. Kevin, zoon van Jan Magnussen, is duidelijk: "Als we punten kunnen scoren in dit seizoen is dat een mooie beloning voor de inspanning die mijn nieuwe werkgever al heeft gedaan. We hebben een goed platform, maar iedereen weet dat "de Franse nieuwe" d'r pas in 2017 echt aankomt. Het management is realistisch."

    Kevin Magnussen draaide samen met ploegmaat Palmer meer dan 500 rondjes in Barcelona in vier dagen tijd. Dat was tijdens de pré-seizoenstrainingen. Daaruit is geen conclusie te trekken. Niemand liet daar zijn ware gelaat zien omdat dan weer in race-configuratie werd gereden, dan weer het accent werd gelegd op fracties van het totaalplaatje. Vrijdagnamiddag hebben we een eerste ernstige analyse hoe tijdens de "overwintering" van de teams de kaarten echt zijn geschud.

    Volgens Kevin gaat Renault comfortabel naar zijn eerste race in een nieuw F1-tijdperk. Vandaag bevestigde Renault ook dat de Canadees Nicholas Latifi (20) testpiloot wordt bij Renault. (zie bijlage) Hij zal dit jaar de GP2-series doen en minstens één keer een training in één van de F1-races moeten doen. Esteban Ocon blijft wel de echte reserverijder mocht Magnussen of Palmer door iets niet kunnen functioneren.(Walter Rombauts/Foto's: Renault)

    Bijlagen:
    Kevin Magnussen i15316 1.jpg (1.8 MB)   
    Nicholas Latifi (20) wordt testrijder bij Renault i15316.jpg (1.1 MB)   

    14-03-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGIAN RACING OPNIEUW MET PORSCHE GT3 CUP

    Op de voorlopige deelnemerslijst van het Belcar Endurance Championship tellen we al 37 auto's en in de Belcar 1, de topklasse zeg maar, prijkt achter de Porsche 991 GT3 Cup de naam van Belgian Racing. Dat is de winnaar van de 24 Uren van Zolder, tweede in de Belcar-punten en ook kampioen in zowel de Pro-klasse als de Am-klasse van de Porsche GT3 Cup Challenge. Met andere woorden, het zijn de mannen van Patrick Derdaele die in 2015 een dik geschiedenisboek vol schreven over de Limburgse formatie.

    Patrick Derdaele vertelt: "2015 was inderdaad het beste jaar van Belgian Racing. Of we dat allemaal kunnen herhalen dit jaar zal de praktijk ons moeten leren. Ons programma werd flink bijgestuurd en hierdoor gaat alle aandacht naar de Belcar en dus ook naar de 24 Hours of Zolder. Er werd in de voorbije winter heel wat gepraat over de reglementen en de problematiek van het gelijkschakelen van proto's met GT's."

    Uiteidelijk kwam er een compromis uit de bus met een normtijd. Niet ideaal als oplossing, maar net als vorig jaar geven wij ons niet gewonnen, want als Belgian Racing aan de start komt, dan is het om vooraan mee te strijden en niets aan het toeval over te laten. Zowel in de 24 Hours of Zolder als in de Belcar Endurance gaan we voor het podium !"

    Vorig jaar won Belgian Racing voor de derde keer op rij de 24 Uren van Zolder. Deze keer zorgden Dylan Derdaele, Peter Hoevenaars, Marc Goossens en Kenneth Heyer voor het finale "KO" van de Wolf GB08 van de Italianen Bellarosa-Belotti en Belgian Geoffry. In 2014 versloegen Dylan Derdaele, Kenneth Heyer, Peter Hoevenaars en Frank Thiers een gelijkaardige Wolf van Longin-Kumpen-Beliën-Bellarosa en één jaar voordien nog hielden Dylan Derdaele, Kenneth Heyer, Bert Redant, Kuba Giermaziak en Frans Thiers de snelle Audi R8 LMS Ultra van Vanthoor-Kumpen-Longin-Ide achter zich.

    "In zuivere snelheid konden wij vorig jaar geen vuist maken tegen de proto's", beklemtoont team-manager Jan Gabriëls. "Wij moesten het andermaal hebben van de betrouwbaarheid van onze Duitse machine's en konden het verschil maken dankzij onze perfect uitgekiende strategie. Dat zal ook dit jaar nodig zijn, want we gaan d'r van uit dat de tegenstand opnieuw sneller uit de hoek zal komen en dat ook gaat volhouden tot aan de eindmeet."

    Wie er dit jaar achter het stuur kruipt van de Porsche 991 GT3 Cup is momenteel nog niet geweten. Veel zal afhangen van het programma van Dylan Derdaele in de Japanse Super GT. Vorig jaar hielp hij het Gulf Racing Team Japan aan de teamtitel in de GT-Asia en die prstaties lieten Derdaele Junior toe een vervolg te breien aan zijn Japans verhaal. Belgium

    "Voor Dylan ligt inderdaad de prioriteit in Japan", zegt vader Patrick. "In functie van de nog te bepalen races waarin hij daar kan starten, zal hij aanwezig tekenen in de Belcar. Maar ik weet nu al dat wij hem nodig hebben in de 24 Hours of Zolder, want de Zolderse etmaalrace staat stipt genoteerd op de agenda van Belgium Racing."

    Tot hiertoe bracht Belgian Racing steeds twee Porsche's aan de start van de topper van Circuit Zolder en ook in wat in 2015 nog Belcar Trophy heette, zagen we auto's van Stuttgart onder het tentzeil van Belgian Racing. Voortaan mogen we het ook hebben over München.

    "Omdat wij geloven in de formule van een merkentrofee binnen Belcar, zal Belgian Racing een BMW runnen in de M325i-Cup", verduidelijkt nog Patrick Derdaele. "Namen van rijders kunnen we nog niet bekend maken. Zoals we evenmin al zekerheid hebben over de komst van een tweede Porsche."

    Met de aanwezigheid van de formatie uit Overpelt zouden het Belcar Endurance Champioship én de 24 Uren van Zolder kunnen rekenen op één van de meest trouwe gangmakers én kanshebbers voor de Belgische Belcar-titel." (wr/foto's:Kronos Events)

    Kalender Belcar Endurance Championship 2016:

    09 - 10 april : Masters Historic Racing en Belcar - Circuit Zolder

    11-12 juni : Spa Euro Race - Circuit Spa-Francorchamps

    02 - 03 jui : Syntex Superprix powered by Pirelli - Circuit Zolder

    20 - 21 augustus : 24 Uren van Zolder - Circuit Zolder

    08 - 09 oktober : American Festival Circuit Zolder Nascar Finals

    Bijlagen:
    Belgian Racing opnieuw aan de slag met Porsche 991 GT3 Cup i14316.jpg (765.7 KB)   

    14-03-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!