NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • GIACOMO AGOSTINI HERNEEMT ZEGEREEKS IN GP VAN BELGIË - GVA 1973
  • FORMULE 1 VOOR DE WOII, TOPIC OP MERCEDES-BENZ 3 LITER W154 UIT 1939
  • NIEUWE PORSCHE 911, DE ACHTSTE GENERATIE, STEELT SHOW IN L.A.
  • ACHTSTE GENERATIE VAN PORSCHE 911 VANDAAG IN WERELDPREMIERE IN L.A.
  • HAMILTON SLUIT SEIZOEN AF MET ZEGE IN ABU DHABI
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    08-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tsjoen (Ford) leidt na 10 KP's in Rally van Condroz

    “Moeilijk gaat ook”

    Het team van Peugeot België-Luxemburg had het al voor de start aangekondigd:
    het was vooral voor het plezier dat ze richting Condrozrally trokken.
    Op de wegen rond Hoei zorgden de vele regenbuien, natte wegen en het met
    modder bedekte parcours voor een originele omschrijving van het begrip ‘plezier’…

    “Ik had geen moeilijker omstandigheden kunnen bedenken om mijn nieuwe wagen te leren
    kennen, lacht Melissa Debackere. Er zijn heel wat plekken waar je makkelijk in de fout kan
    gaan, de veranderingen in grip zijn zo verrassend dat ik amper tijd heb om na te denken hoe
    de kwaliteiten van mijn Peugeot 207 S2000 ten volle te gebruiken. Ik wil in de eerste plaats op
    de baan blijven. Ik reed twee keer lek en ik weet niet eens waar. Ik blijf ook in de running voor
    de Belgische titel, maar door de vele opgaves kan ik maar heel moeilijk een pronostiek maken.
    Dat bewijst alleen maar hoe moeilijk deze wedstrijd is. Ik zie af, maar houd stand.” Ze rijdt na tien KP's op de negende plaats.

    Patrick Snijers, François Duval en heel wat anderen crashten voortijdig uit de rally. De rijders
    van Peugeot België-Luxemburg zijn er nog steeds bij, al was dat niet altijd evident. Al in de
    derde chronorit zorgde een kortsluiting er voor dat de wagen Loix-Miclotte bijna vijftien minuten
    stilstond.

    “Woest word ik daarvan, stelt Freddy. Al tijdens de shakedown werd het me duidelijk dat enkel
    de rijders van de betere WRC’s om de zege zouden kunnen strijden. Maar ik wou wel in de
    buurt blijven, om bij het minste van hun problemen naar een podiumplaats te kunnen rijden.
    De tijden die ik met mijn 207 S2000 neerzet bewijzen dat ik het bij het rechte eind had. Omdat
    het eindresultaat nu geen enkel belang heeft voor mij, en omdat ik gek ben op de Condrozrally,
    zal ik nu verder proberen om het publiek te amuseren.”

    Zoals enkele dagen geleden werd aangekondigd zal Peugeot België-Luxemburg in 2010 een
    Cup voor de Peugeot 207 RC Rallye organiseren. De wagen maakte in de Condrozrally zijn Belgisch
    debuut, in handen van Frédéric Bouvy en Stéphane Prévot. Door een alternatorprobleem
    konden ze de slotetappe van de eerste dag niet afwerken, maar morgen zijn ze er door het
    SupeRally-systeem opnieuw bij.(jd/Peugeot)

    08-11-2009 om 09:33 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mitsubishi brengt in Genève 2010 Cross Over Concept
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mitsubishi is vast van plan een Compacte Cross Over uit te brengen. De techniek die onder het agressieve uiterlijke is weggemoffeld is die van de PX-MiEV conceptcar die in Tokio de aandacht trok. Plug-in én hybridetechniek dus naast de volle elektrische MiEV-techniek. Dat Mitsubishi toegeeft een hybridevariant te ontwikkelen komt omdat de generale trend in Japan pure EV’s (alleen batterij en elektromotor) alleen voor stadsgebruik aanbeveelt. Interstedelijk gelooft men meer in de Hybride (kleine verbrandingsmotor, batterij én elektromotor). Vergeten we ondertussen niet dat Mitsubishi ondertussen verder elektrische wagens ontwikkeld met de PSA-groep op basis van de i-MiEV.

    Het begrip “Cross-Over” is een term die de autoindustrie bedacht om een nieuwe dimensie te geven aan het begrip “Sportly Utility Vehicle” (SUV). Een “Cross Over” moet het comfort van een limousine koppelen aan de fitheid van een sportwagen en terreineigenschappen van de bovenste plank hebben. Van dat laatste is zeker Mitsubishi niet vreemd gezien de legendarische overwinningen in de échte Parijs-Dakar’s. Maar net als àlle automerken grabbelen de ingenieurs wat in het ijle. Ze moeten namelijk kiezen uit vele mogelijkheden. Als we een officieuze stand van zaken opmaken zal de brandstofcelauto vanaf 2013 aan de winnende…afstand zijn.(wr)

    07-11-2009 om 12:12 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Renault en Biotherm stellen elektrische ZOE Z.E. voor
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Biotherm, een merk uit de afdeling luxeproducten van de groep L’Oréal, werkt samen met Renault aan een gloednieuwe concept car: de 100% elektrische wellnesswagen, ZOE Z.E. (Zero Emission). De concept car ZOE Z.E. richt zich tot iedereen die dagelijks kleine afstanden aflegt en een gezonde wagen zoekt waarin het goed toeven is. Het interieur van ZOE Z.E. is een bevoorrechte en volledig personaliseerbare ruimte. De concept car blikt vooruit op een seriemodel dat Renault vanaf 2012 zal commercialiseren.

    Als 100% elektrische en emissievrije stadswagen is de concept car ZOE Z.E. de wagen voor mannen envrouwen die zowel het milieu als zichzelf willen verzorgen, zelfs aan het stuur. Zijn dak is ontworpen als een intelligent membraan dat de inzittenden beschermt tegen warmte en koude en dat de sturing van de airconditioning optimaliseert. Het genereert energie door middel van fotovoltaïsche cellen in honingraatmotief, die de airconditioning voeden. De voor- en achterbumper zijn uitgevoerd in polyurethaangel. Deze tweede huid beschermt de delen die gevoelig voor kleine aanrijdingen in het stadsverkeer.

    De concept car ZOE Z.E. is een waar concentraat van toptechnologie op het vlak van luchtfiltering en -zuivering om de gezondheid en het welzijn van de passagiers en de schoonheid van hun huid te verzekeren.De bestuurder beschikt over drie mogelijkheden om op te laden:

    ! De standaard oplaadmodus: op 4 tot 8 uur tijd, aan een stopcontact buiten de wagen.

    ! De snelle oplaadmodus: op 20 minuten tijd, aan hetzelfde stopcontact of specifieke oplaadpalen

    ! Het exclusieve ‘Quickdrop’-systeem om batterijen snel te vervangen: drie minuten in een wisselstation.

    De onderzoeksteams van Biotherm en de ingenieurs en ontwerpers van Renault bundelden hun knowhow tot een partnerschap voor co-innovatie.

    Sinds het merk in 1952 werd opgericht, hebben de onderzoekslaboratoria van Biotherm een diepgaande kennis opgebouwd van de celmechanismen van de huid, evenals een wetenschappelijke expertise inzake de deugden van aromatherapie. Renault van zijn kant staat bekend om de kennis die het merk op 110 jaar tijd heeft opgebouwd op het vlak van de comfort- en welzijnsuitrusting.

    Zo biedt ZOE Z.E. zijn inzittenden nooit geziene extra's:

    1- Respect voor de hydratering van de huid: de airconditioning, die doorgaans wordt geoptimaliseerd om de ingestelde temperatuur te volgen, werd volledig herwerkt om te voorkomen dat de huid uitdroogt.De inzittenden van ZOE Z.E. plukken de vruchten van een intelligente airconditioning die aandacht besteedt aan de luchtvochtigheid in het interieur.

    2- Bescherming tegen vervuiling: dankzij een gifsensor en een roetfilter voor het interieur die de luchtinlaten van het interieur afsluiten, kunnen de passagiers van ZOE Z.E. genieten van een schone atmosfeer.

    3- Verspreiding van actieve geuren: een elektrisch systeem verspreidt exclusieve actieve geuren, die zijn aangepast aan de behoeften van de bestuurder: dynamiserend ’s ochtends, ontstressend op de terugkeer van het werk en opwekkend tijdens nachtelijke ritten. De geuren werden ontwikkeld door Biotherm en vormen het interieur om tot een welzijnscentrum en helpen de passagiers om waakzaam te blijven.

    Elektrische auto’s vormen dé oplossing voor de toekomst om iedereen een emissieloze mobiliteit tebieden. Die doorbraak wordt ondersteund en begeleid door de wereldwijde politieke wil om de CO2-uitstoot terug te dringen door middel van fiscale incentives en de ontwikkeling van de nodige infrastructuur voor deze elektrische mobiliteit. Vanaf 2011 zal Renault een reeks elektrische voertuigen commercialiseren die voor iedereen betaalbaar zijn.

    04-11-2009 om 18:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Citroën C3 spaarvarken boert maar 99 g/km aan CO2 uit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Citroën is altijd al een gulle constructeur geweest die de klant veel auto biedt voor een eerlijke prijs. Met de komst van de C3 is dat niet anders. Bij de auto’s die met de 1.6 HDi worden aangeboden zijn er vijf bij die 3% overheidskorting opleveren omdat zij minder dan 115 g/km aan uitstoot van koolstofdioxyde. Aangezien ze seriematig voorzien zijn van een “Filtre à Particule”, een roetfilter, geeft de federale regering daar nog eens €210 bovenop. Roetpartikels neutraliseren in die filter en ze verbranden zodat ze echt weg zijn, is iets vooruitstrevend.

    Roetpartikels hebben niets te maken met “fijn stof”. Milieu-activisten beweren wel eens dat de roet niet geheel wordt verbrand in die filter, maar de experimenten daarmee, zowel door Audi als Peugeot in de “24 Uren van Le Mans” bewijzen het tegendeel. Fijn stof komt mee als onderdeel van iedere verbranding die iets fossiels als onderwerp heeft. Op autogebied komt het ook van de remmen, koppelingsplaten, banden en zit er nog een kleine hoeveelheid in de resten van uitlaatgassen.

    In dezelfde nieuwe C3-gamma zitten ook vijf “vette spaarvarkens”. De versies die 99 en 104 g/km aan CO2 uitstoten. Ze geven 15% op de aankoopfactuur en bovendien ook die €210 voor de roetfilter. Koploper bij de “vette varkens” is de 1.6 HDi 90 FAP. Het is een viercilinder volgens de Euro 5 norm en levert 68 kW/92 pk tegen 3.750 t/m. Omdat het een duidelijke lange-slagmotor is (75 x 88,3 mm) heeft men op natuurlijke mechanische wijze al een hoog koppel. Dat bedraagt bij 2000 t/m liefst 230 Nm.

    Geen recordwaarde, maar net genoeg om drie doelen te dienen: weinig verbruik (3,8 l/100 km) genoeg trekkracht om de hoge overdrive-verhouding in hoogste versnelling te voeden zonder dat de motor “lam” wordt gelegd. Het derde doel is vandaag het belangrijkste: die lage CO2-waarde van 99 g/km halen. Die waarde is mee te danken aan de banden met uitzonderlijke lage rolweerstand. Een iets hogere weerstand en de uitstoot levert met dezelfde technische gegevens al 104 g/km. Maar ook dat is n og genoeg om de spaarmunten bij de overheid te ontvangen. Dat gaat niet direct. Dat gaat via de belastingsbrief.(wr)

    04-11-2009 om 17:09 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Die Smart Diesel Variante ist der aktuelle CO2-Champion
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Im Heck des smart fortwo arbeiten modernste, kompakte Dreizylinder-Benzinmotoren mit einem Hubraum von 999 Kubikzentimetern. Zur Auswahl stehen in Westeuropa derzeit zwei Varianten mit Saugmotor und 45 bzw. 52 kW (61 bzw. 71 PS) sowie ein aufgeladener Motor mit 62 kW (84 PS). Ein Dreizylinder Turbomotor ist auch Herzstück des smart fortwo BRABUS mit 72 kW (98 PS).

    Darüber hinaus hat die Marke mit der Dieselvariante smart fortwo cdi den weltweiten CO2-Champion im Angebot. Der 33 kW/45 PS starke Zweisitzer verbraucht durchschnittlich 3,3 Liter pro 100 Kilometer (NEFZ) und kommt so ohne Tankstopp rund 1.000 Kilometer weit. Mit 88 Gramm pro Kilometer hat er die weltweit niedrigsten CO2-Emissionen eines Serienfahrzeugs. In Deutschland und Italien ist bereits jeder fünfte smart Fahrer mit der sparsamen Dieselvariante unterwegs.

    Um die CO2-Emissionen mit Benzinmotor weiter zu vermindern, bietet smart in Europa außerdem den smart fortwo mhd (micro hybrid drive) mit intelligentem Start-Stopp-System und 52 kW/71 PS an. Es stellt den Motor automatisch ab, sobald eine Geschwindigkeit von 8 km/h unterschritten und die Bremse betätigt wird. Nimmt der Fahrer den Fuß von der Bremse, startet der Motor wieder. Der Normverbrauch verringert sich damit von 4,7 Litern pro 100 Kilometer um etwa 0,4 Liter auf rund 4,3 Liter pro 100 Kilometer. Der durchschnittliche CO2-Ausstoß sinkt von 112 Gramm auf 103 Gramm pro Kilometer.(wr)

    03-11-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Autoverkoop na tien maanden 2009 nog -14,29%
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoewel een heel licht herstel merkbaar is, blijft de autoverkoop in ons land ver beneden het peil van vorig jaar. In de eerste tien maanden van 2009 werden 414.609 nieuwe personenwagens verkocht. Dat is nog altijd 14,29% minder dan in dezelfde periode van 2008. De redenen liggen voor de hand. Mensen krijgen moeilijker een lening, er heerst werkloosheid en onzekerheid. Wie niet dringend toe is aan een nieuwe auto stelt die zware aankoop uit. Winst maken natuurlijk de auto's waarop de overheid 15% korting op de aankoopfactuur (inclusief de opties) geeft. Dat zijn de kleinere wagens die minder dan 104 g/km aan CO2 uitstoten. Hun aantal stijgt en het moet gezegd dat men ze niet mag verwarren met micromobielen. Eén voorbeeld: een nieuwe Citroën C3 die in 1.6 HDi (90 pk) met FAP. Die biedt behoorlijk comfort, rijplezier en zuinigheid. Hij stoot 99 g/km uit en omdat hij seriematig met een roetfilter is uitgerust geeft de federale overheid nog eens €210 premie voor de bijdrage aan het gezondere milieu. Hopelijk worden de politici niet geïnspireerd door de teruglopende tegemoetkoming in zonnepanelen om hetzelfde te doen bij nieuwe wagens.(wr)

    02-11-2009 om 16:44 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!