NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HOE ALONSO EEN PENALTY VERMEED TIJDENS EEN PITSOP
  • SLECHTS VIER WERELDKAMPIOENEN F1 WONNEN DE 24 UREN VAN LE MANS
  • TOYOTA VOLBRACHT MET ALONSO, BUEMI, NAKAJIMA DE KRACHTTOER IN LE MANS
  • WAAROM TOYOTA KWETSBAAR BLIJFT IN DE RESTERENDE TIJD IN LE MANS
  • GEVAARLIJK DUEL TUSSEN LEIDENDE TOYOTA'S BEHEERST LE MANS
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    05-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tesla levert record af met verkoop 109 auto's in juli
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De enige puur elektrische sportwagen in de wereld heeft met 109 verkochte Roadsters 2 in juli eeen recordmaand gevestigd. In het geheel heeft de Californische constructeur tot nu toe 700 Tesla's afgeleverd. Iedere week wordt de auto nog populairder en de roadster kreeg zopas een betere airco, eeen luxueuzer dashboard en comfortabeler zetels. Dat waren die scherpe kantjes die door klanten en testrijders naar de engineering overgedacht werden. Die verbeteringen zitten wel vervat in het model voor 2010. Voor volgend jaar zal ook in Canada en mogelijk Noorwegen worden geleverd. De belangstelling voor die markten is zo groot omdat het de enige twee landen in de wereld zijn waar de hoofdbrok van de electriciteit afkomstig is van hernieuwbare energie. Een "electric vehicle" in Canada herladen levert 85% minder CO2 op dan een vergelijkbaar product op fossiele brandstof.

    Tesla blijft fier sneller te zijn in acceleratie dan een Porsche en de helft energievriendelijker dan een Toyota Prius. De Tesla accelereert van 0 naar 96 km/h in 3"7. In het kader van een wedstrijd van de "Electric Drag Racing Association" reed Scotty Pollacheck een kwartmijl-sprint met de Tesla in 12"643 wat meteen een nieuw record in de specialiteit bleek te zijn. In zorgelijke Amerikaanse ťn wereldwijde autotijden blijkt Tesla op zijn zachts gezegd "self-supporting" te zijn. Het nieuwe hoofdkwartier in het Stanford Resaerch Park in Palo Alto (Silicon Valley) in CaliforniŽ blaakt van modernisme. Er hangen 150 vacatures uit voor specialisten... Ze worden koortsachtig gezocht. Ook mede door Mercedes-Benz, aandeelhouder van Tesla.(Tekst:Walter Rombauts/Foto:Tesla)

    05-09-2009 om 11:10 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mitsubishi gaat met PSA Peugeot CitroŽn EV's maken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag 4 september 2009 is er tussen Mitsubishi Motors Corporation en PSA Peugeot CitroŽn een samenwerkingsakkoord ondertekend dat een nieuwe spectaculaire stap betekent in de gezamelijke ontwikkeling van elektrische voertuigen, afgekort "EV's". In Parijs was het Osamu Masuko, ceo van MMC en Philippe Varin, ceo van PSA Peugeot CitroŽn die volgende punten overeen kwamen.

    De ontwikkeling van een EV (Electric Vehicle) voor de Europese markt zal gebaseerd zijn op het reeds succesvolle i-MIEV-model van de Japanse constructeur dat in Japan sinds Nieuwjaar wordt verkocht. In Europa zal deze i-MiEV ook als Peugeot en CitroŽn-versie worden gecommercialiseerd. De productie zal aanvangen in oktober 2010 en de lancering op de Europese markt is nog eind van datzelfde jaar voorzien. In tegenstellling tot de Japanse versies met een rechts stuur zullen de Peugeot's en CitroŽns uiteraard eeen links stuur hebben.

    Wat het project zo belangrijk maakt is dat de Mitsubishi i-MiEV - waarvan op deze blog in januari van dit jaar al een rijtest verscheen - net als de gespierde Californische Tesla rijdt als de gewone auto die de meeste mensen gewend zijn. Dat zal de vrees voor de stap naar de echte elektrische auto verkleinen. De bijgaande foto toont de iMiEV waarmee we reden en waarop zowel als vormgeving dan wel als techniek - lithium ion batterijen - de nabije Peugeot's en CitroŽn's zullen zijn gebaseerd.(Tekst en foto's: Walter Rombauts)

    Bijlagen:
    De iMiEV was ťťn grote positieve ervaring.JPG (156.4 KB)   
    De Mitsubishi iMiEV was dť attractie op het jongste Salon van Brussel.JPG (170.3 KB)   
    De oplaadstekker van de iMiEV.JPG (158.6 KB)   

    04-09-2009 om 18:39 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mercedes bekent beetje kleur, extended range nog nodig
    Direct na het lanceren van de eerste echte seriegeproduceerde elektrisch auto met brandstofcel, de B-Fuel Cell, rept Mercedes zich om het invoeren van een "extended range" technologie aan te kondigen. Die zou eeen actieradius van 600 km moeten waarborgen. M.a.w. er zal voorlopig nog steeds een "hulpmotortje" nodig zijn om te waaarborgen dat de bezitter van een licht hybride- elektrische auto niet met een platte batterij ergens ten velde zou stranden. Als er straks - wellicht rond 2013 - genoeg kan worden geplugd, is die onzekerheid over genoeg autonomie weg. Maar vandaag is niemand er gerust in. Dus krijgen de denkers achter de Opel Ampera, de Chevrolet Volt's en andere Cruze's gelijk. Mercedes-Benz is groots genoeg in denken om daarover niet verlegen te zitten. Zeker niet als je een flink pak aandelen in Tesla hebt. Wie weet krijgt die noodgedwongen ook een extended range...Want nu moet je met die prachtige helemaal elektrische Tesla ook gaan "pinnen" na 365 km. In California is dat maar een korte afstand.(wr)

    02-09-2009 om 11:39 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.World Solar Challenge over 3000 km van Darwin naar Adela√Įde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Van 25 tot 31 oktober 2009 rijden voor de tiende keer de zonnewagens over 3000 km van Darwin naar AdelaÔde. Het zijn rare, frele voertuigen die alleen de zon als aandrijving gebruiken. Toch rijden ze tegen zo'n gemiddelde snelheid van plusminus 100 km/h. Daarnaast is er ook een eco-kategorie waarin meer experimentele auto's als hybride-, elektrische-, en brandstofcelcars zijn ondergebracht. Belangrijke universiteiten zoals die van Delft, of toonaangevende hogescholen zoals de groep T uit Leuven hebben in het verleden vooral (?) af te rekenen gehad met de Japanse Tiga. Maar die is eerder gebouwd om op circuits "chrono's" neer te zetten dan wel tussen de kangeroes zijn weg te zoeken.

    Vanuit BelgiŽ is er de Umicar Infinity die al evenveel belangstelling als succes oogstte. De indrukwekkende auto was dit jaar in de maand mei nog te zien in Zolder tijdens de voorstelling van de CleanWeek2020 die in 2010 opnieuw doorgaat van 5 tot 9 mei en alles verenigt wat - bijvoorbeeld - daar ook in AustraliŽ bestaansrecht heeft. Met zon kunnen we meer doen dan we denken. De nieuwe Trabant laat er zijn airco mee aaandrijven en...dertig jaar geleden had Volvo in hun R&D-Center, toen in het bloedhete Phoenix in Arizona, al spoilers die bekleed waren met foto-voltaÔsche cellen. Ze zorgden voor de stroomtoelevering van alles wat voor "toebehoren" gold. Dus ook toen al die airco's die bij 55įC daar meer dan welkom waren. Volvo is altijd pionier geweest, maar de mensen vergeten snel. Toch is dat voor de Zweed ook vandaag nog het geval.(Tekst:Walter Rombauts/Foto: Fred Bayet)

    02-09-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Subaru Legacy nu al onderscheiden
    In afwachting dat de eerste Subaru Legacy van de vijfde generatie in BelgiŽ en het Groothertogdom Luxemburg nog op de weg moet verschijnen, heeft de auto al een prachtige onderscheiding meegekregen: een maximale vijfsterrenscore in de jongste Euro- NCAP veiligheidstesten voor het toelaten van nieuwe auto's tot het verkeer.

    De botstesten in het kader van de "European New Car Assessment Program" kennen dit jaar een nieuwe invalshoek. De einduitslag wordt bepaald door de scores in diverse onderdelen van het totaalprogramma. Zo telt "Veiligheid voor volwassen inzittenden" voor 50% mee. "Veiligheid voor kinderen" voor 20%, de "Voetgangersveiligheid" ook voor 20% en de aaanwezigheid van de passieve "veiligheidsvoorzieningen" in het algemeen voor 10%.

    De nieuwe Subaru Legacy schittert deze maand op de "Internationale Automobil Ausstellung" in Frankfurt ijn zijn 2010 configuratie. Het is het Europees publieksdebuut. Een maand later staat de nieuwe auto bij de dealers samen met de op gelijke leest geschoeide nieuwe Subaru Outback. Subaru schrijft het succes toe aan het volledig nieuw ontwikkelde chassis met een onafhankelijk gemonteerd subframe voor de motorophanging en de daarrond gebouwde veiligheidskooi die actieve en passieve veiligheid elkaar doen aanvullen. De vierwielaandrijving - nog steeds symetrisch volgens de 50/50-verdeling van het motorkoppel naar de wielen, is sinds het ontstaan van het merk legendarisch geworden. Alleen tijdens het vorige Salon van Brussel week Subaru van die regel af en bood een auto met alleen voorwielaandrijving aan. Verkoopsgewijs was dat een schot in de roos. Waar de concurrentie zuchtte onder een nooit eerder geziene crisis verkocht Subaru op dat moment 80% mťťr. Het was toen een stunt. In Frankfurt straks is het weer pure Europese ernst.(Tekst:Walter Rombauts)

    01-09-2009 om 14:11 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nissan Sunderland haalt nieuw motorcontract binnen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De Nissanfabriek in Sunderland - UK - heeft dankzij de inbreng van Regional Development Agency One North East een contract binnengehaald voor de productie van een nieuwe benzinemotor vanaf 2010. Daarmee is de toekomst van de motorproductie in Wearside verzekerd. De productie van de tweeliter viercilindermotor met de codenaam "MR" verzekert nu 130 banen en afhankelijk van de marktevolutie mogelijk nog eens 200 extra tegen 2013. Hiermee is eeen subsidie van 1,94 miljoen pond vanwege One North East gemoeid ter ondersteuning van de 12,92 miljoen pond die Nissan in de volgende vier jaar investeert. Die investering moet het mogelijk maken om vanaf mei 2010 jaarlijks 65.000 motoren te kunnen produceren. Die motoren zullen voldoen aan de Euro 5 en 6 normen inzake CO2-uitstoot.

    De motorafdeling van de fabriek van Sunderland begon in 1988 te produceren. Momenteel worden er de 1,2 en de 1,4 benzinemotoren voor de Micra en de Note daar gebouwd. De fabriek vertegenwoordigt ondertussen een investering van 2,4 miljard pond en stelt 4200 personen tewerk. Sunderland is de grootste autoproducent en uitvoerder van het Verenigd Koninkrijk. In 2008 werd met 386.000 stuks een fabrieksrecord genoteerd. Sinds 1986 hebben 5,34 miljoen auto's de fabriek verlaten.(wr)



    01-09-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!