Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIƋ
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    24-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN WINT GP VAN USA EN LOOPT UIT OP HAMILTON IN WK-STAND

    Een pientere bandenstrategie van Red Bull heeft ervoor gezorgd dat Max Verstappen tot het eind weerstand kon bieden aan Lewis Hamilton die met lede ogen aanziet dat de Limburger niet alleen zijn zevende GP van het WK 2021 wint, maar tevens verder uitloopt in de voorlopige stand om het WK met liefst 12 punten voorsprong op de zevenvoudige wereldkampioen. Er resten nog vijf races en die zien er allemaal even spannend uit. De regerende wereldkampioen reed wel de snelste ronde waardoor hij nog één WK-punt scoort. Verder is er over deze race niet veel te vertellen, tenzij dat Ferrari en Mc Laren hun duel in de stand om het WK van de Constructeurs verder op de spits drijven. Het wereldkampioenschap F1 2021 is verre van gereden en Max verstappen dwingt iedereen de hoed af te nemen en een diepe buiging te maken. Binnen veertien dagen vervolgt het duel met de GP van Mexico. (wr)

    Uitslag:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Acura)                            308,728 km in 1 uur 34'36"552 (195,76 km/h gemiddeld)

    2. Lewis Hamilton (Mercedes W12)                             1  uur 34'37"885

    3. Sergio Perez (Red Bull-Acura)                                 1  uur 35'18"775

    4. Charles Leclerc (Ferrari)                                         1 uur 35'28"798

    5. Daniël Ricciardo (Mc Laren-Mercedes)                      1 uur 35'53"406

    WK-stand Piloten:

    1. Verstappen                       287,5 punten

    2. Hamilton                          275,5

    3. Bottas                              185

    4. Perez                               150

    5. Norris                              149

    WK-stand Constructeurs:

    1. Mercedes                         460,5 punten

    2. Red Bull-Honda                437,5

    3. Mc Laren-Mercedes          254

    4. Ferrari                            250,5

    5. Alpine                            104

    24-10-2021 om 23:27 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN VERBREEKT MERCEDES-HEGEMONIE MET POLE IN AUSTIN

    Er zijn geen woorden meer voor om de spanning te beschrijven die de Q3 beheerste waarin het om de pole ging voor de GP van de Verenigde Staten morgen. Even leek het erop dat Sergio Perez zijn derde pole van het seizoen ging behalen met 1'33"180. Iedereen leek er al in te berusten, maar in de tweede helft van die Q3 zette regerend wereldkampioen 1'33"119 neer ! Het leek er dus op dat Mercedes sinds 2014 niet van het monopolie van het "Circuit of the Americas" zou weg te hale zijn. Overigens gold dat ook voor de GP-zege's zelf. Behalve in 2018 won Kimi Räikkönen hier zijn laatste GP.

    Maar...met dreigende regendruppels in een verdonkerende hemel moest Max Verstappen nog onder de zwartwit geblokte vlag doorvliegen ! Iedereen hield de adem in, maar sneller dan Hamilton, neen dat zou niet meer kunnen... Tot de chrono een bliksemslag veroorzaakte en liefst 1'32"910 voor Max Verstappen bovenaan de tabellen toonde. Red Bull-Acura (Honda) op de eerste lijn morgen, met naast zich Lewis Hamilton. Laat ons hopen dat het niet regent, de beide heren weten dat de punten 300 km verder liggen dan de eerste bocht en iedereen die betrokken is in het spel het nu eens eerlijk speelt. Met zelfs Charles Leclerc (Ferrari) en Lando Norris (Mc Laren-Mercedes) als schidsrechters. Laat osn alles wat tot nu toe is gebeurd en niet is gebeurd vergeten. Morgen is het de nieuwe generatie tegen de levende legendes. (Walter Rombauts)

    Kwalificatie:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Acura)           1'32"910

    2. Lewis Hamilton (Mercedes W12)            1'33"119

    3. Sergio Perez (Red Bull-Acura)                1'33"180

    4. Valtteri Bottas (Mercedes W12)              1'33"475

    5. Charles Leclerc (Ferrari)                        1'33"606

    24-10-2021 om 00:29 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SERGIO PEREZ OOK BESTE CHRONO IN FP3 IN AUSTIN

    Max Verstappen en Lewis Hamilton hebben om beurt de snelste tijd in handen gehad. Maar telkens schrapte de koersdirectie die hypetjden omwille van het overschrijden van de tracklimits. Verstappen's knappe tijd van 1'34"912 werd eerst verbeterd door Carlos Sainz (Ferrari) in 1'34"805 en precies zes minuten later ongenadig scherper gezet door Sergio Perez (Red Bull-Acura) met 1'34"701. Die chrono hield stand en schudde de eerste "clan" serieus dooreen. De Ferrari's en de Mc Laren's bleken aan te sluiten bij de ongenaakbaar gewaande Mercedessen en Red Bull's. De ingenieurs van die laatste twee snuffelen elkaars auto's af om toch maar iets illegaals te vinden. De topsnelheid van de Mercedes zou hoger liggen, maar dat is niet geheel onlogisch omdat die een minder hoge "rake" (lees: totale wighellingsgraad van de auto) dan de Red Bull's die op topsnelheid daardoor per definitie een hogere luchtweerstand hebben.

    Om het geroddel verder te voeden wordt beweerd dat Mercedes een "eigen DRS-systeem" zou hebben ontwikkeld waardoor er volgens Red Bull altijd met open vleugels zou worden gereden. In geen enkel van die beweringen zit iets dat in strijd is met het F1-reglement van de FIA. Straks zullen er gensters slaan in Texas. Lewis Hamilton, in FP3 nu, slechts zesde, moet aansluiting zien te vinden naar een - mogelijke - 101ste "pole". Die moet de verdere weg banen naar een achtste wereldtitel. In de voorlopige stand daarvoor staat hij 6 punten achter op Max Verstappen die straatvechten nog niet heeft gewisseld met ridderlijkheid in hoogspanning die soms doet winnen, maar ook verlies kan inhouden. (Walter Rombauts)

    FP3:

    1. Sergio Perez (Red Bull-Acura)                     1'34"701

    2. Carlos Sainz (Ferrari)                                 1'34"805

    3. Max Verstappen (Red Bull-Acura)                1'34"912

    4. Lando Norris (Mc Laren-Mercedes)              1'34"945

    5. Valtteri Bottas (Mercedes W12)                  1'34"988

    23-10-2021 om 22:28 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOTTAS VOOR DE EER SNELST IN TEXAS, HAMILTON TROONT MERCEDES MEE VOORAAN

    Het was zoals altijd een boeiend secondenspel op de chrono's tijdens de eerste oefeningen om de GP van Amerika in Austin. Er was al direct een rode vlag toen de Alpine van Alonso eind van het tweede rechte stuk stilviel...Uiteindelijk kwamen de drie zelfden vooraan, met wél een verrassing voor regerend wereldkampioen Lewis Hamilton dat zijn ploegmaat Valtteri Bottas met 1'34"874 snelst was. Zelfs 2/10de seconde voor de Brit ! Gesteld dat Bottas snelst blijft in de resterende oefeningen, t/m de kwalificaties, dan nog zal hij niet veel plezier beleven aan zijn prestatie. Hij kreeg voor de derde keer in vier races een nieuwe motor (!) en gaat vijf plaatsen achteruit op de stratgrid.

    Hij heeft dus een snelste tijd voor de eer gereden vandaag. Dat doet mijmeren dat Mercedes volgend jaar misschien toch wat, de bescheiden, bewust achtergestelde man door de dominantiekeuze ten gunste van Hamilton, zal missen als Gerge Russell het de mogelijk achtvoudige wereldkampioen Hamilton moeilijk maakt... Straks is er de FP2, hopelijk iets gewaagder want tussen Mercedes en Red Bull is een verschil van een volle seconde. Van 2014 tot 2019 won Mercedes slechts één keer niet in Austin. Dat was toen Kimi Räikkönen zijn (voorlopig) laatste GP won. (Walter Rombauts)

    FP1:

    1. Valtteri Bottas (Mercedes)                      1'34"874

    2. Lewis Hamilton (Mercedes)                     1'34"919

    3. Max Verstappen (Red Bull-Honda)           1'35"806

    4. Charles Leclerc (Ferrari)                         1"36"334

    5. Carlos Sainz (Ferrari)                             1'36"508

    22-10-2021 om 19:49 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SERGIO PEREZ - RED BULL ACURA - SNELST IN FP2, HAMILTON EN VERSTAPPEN NET NIET HANDGEMEEN

    Het is zelden gezien in een vrije training dat concurrenten wiel-in-wiel, bijna wiel-tegen-wiel gaan rijden. Maar in het warme Austin tijdens de FP2 konden Lewis Hamilton en Max Verstappen wel een handgemeen vermijden, maar geen bandengemeen. De spanning om de wereldtitel tussen beiden is zo groot dat ze een gevaarlijk onderonsje gaan worden dat Max Verstappen afsloot met een opgestoken middelvinger naar de zevenvoudige wereldkampioen toe. Een gebaar dat eigenlijk niet thuis hoort bij mensen van die afkomst... Hoewel "elite" in deze overbevolkte wereld ook tot de minderheid is gaan behoren.

    Na een goed half uur zag Max verstappen in dat hij in deze FP2 geen scherpe chronos zou aantikken en nadat Sergio Perez met 1'34"946 de snelste tijd zette, ging de Limburger over op long-runs bandentesten met het oog op de race voor zondag. Bottas en Hamilton deden hetzelfde en plots kwam tot uiting dat er twee clans ontstonden in de twintigkoppige meute. Hamilton, Verstappen, Perez en Bottas demonstreerden dat zowel Mercedes, als Red Bull, weerom dicht tegen elkaar stonden en de onderlinge verschillen door details werden bepaald.

    De tweede clan werd gevormd door Leclerc, Ricciardo, Sainz en Norris die Ferrari en Mc Laren-Mercedes een onderlinge titanenstrijd laten voeren in het WK voor Constructeurs. Om de derde en vierde plaats weliswaar, maar toch happend naar die nummer 1 Mercedes en 2 Red Bull. Morgen is er de FP3 en de Kwalificaties waarin velen hopen Ocon en Alonso in de Alpine meer in beeld te krijgen. Ook Giovinazzi met de Alfa Romeo en Kimi Räikkönen die kracht moeten putten uit de wetenschap dat...Andretti Alfa Romeo zou overkopen en dus Valtteri Bottas daarvoor zal rijden in 2022. Was het niet Bredero die zei dat er veel en snel kan verkeren....? (Walter Rombauts)

    FP2:

    1. Sergio Perez (Red Bull Acura)                   1'34"946

    2. Lando Norris (Mc Laren-Mercedes)            + 0,257

    3. Lewis Hamilton (Mercedes W12)               + 0,364

    4. Valtteri Bottas (Mercedes W12)                + 0,414

    5. Daniël Ricciardo (Mc Laren-Mercedes)       + 0,511

    22-10-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORGEN BEGINT GP VAN USA IN AUSTIN, DUEL HAMILTON-VERSTAPPEN ANIMEERT AFFICHE

    Morgen begint op het "Circuit of the Americas" de GP van USA. Dat is de eerste van de laatste zes races voor het WK F1 2021 dat een ongemeen spannend én controversieel verloop kent. De Belgische Nederlander Max Verstappeen voert de voorlopige stand aan met 262,5 punten voor zevenvoudig én regerend wereldkampioen Lewis Hamilton. Het gaat dus tussen Red Bull-Honda en Mercedes. In Texas zal op de Red Bull-bolide "Acura" staan en ook op de AlphaTauri's. Dat komt omdat Honda in de United States onder de merknaam Acura wordt verkocht. Voor de jonge F1-fans zal dat één race wennen zijn, voor de senioren is het niet nieuw want Alain Prost won op 4 juni 1989 in Phoenix al met "Acura" op zijn helm... Wie het pleit gaat winnen is niet te zeggen. Industrieel zou het voor Mercedes piekfijn uitkomen voor de achtste keer wereldkampioen te worden.

    Anderzijds zou Max Verstappen Honda weer op het hoogste niveau brengen, extra aandacht gven, nu het historische merk - in autosportwaarden Ferrari en Porsche gelijk - aan het eind van dit seizoen zich actief terugtrekt uit de F1. Uiteraard is er nog meer te vetellen, zoals over die kalender van 2022 waarop 23 races figureren. De intensiteit waarmee zal moeten worden gewerkt is van die aard dat voor veel "uitstap" van waardevolle ingenieurs wordt gevreesd, wegens nooit meet thuis. Idem voor de mecaniciens en volgens Bernie Ecclestone zullen zelfs fanatieke F1 fans afpikken. Volgend jaar wordt ook gereden met de nieuwe F1's. Die hebben 18"-wielen en zeven versnellingen, en Pirelli testte al meer dan 4000 km met de nieuwe 18 inch-familie-rubbers. Vanuit de F1 zelf is er vooralsnog minder expliciete commentaar gegeven.(Walter Rombauts)

    21-10-2021 om 16:10 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE BLINDE ENERGIEWAANZIN DUURT STOƏCIJNS VOORT

    Gelukkig stijgen de coronabesmettingen zodat de nieuwsaandacht kan worden afgeleid van een energieschandaal zonder voorgaande. Net betaalde Opel, resorterend onde groep Stellantis, een boete van 64,8 miljoen euro als gevolg van "dieselgesjoemel" zoals Volkswagen te beurt viel. Ondertussen worden alle gebruikers van een motor met interne verbranding, dus Otto en Diesel, aan de bevoorradingspomp gechanteerd met taksen die ei zo na oplichterij benaderen. Terwijl een vat ruwe olie 89 dollar kost en door productieperikelen 110 dollar bereikte, staat die basisprijs geheel los en laag van wat in Europa aan de pomp wordt aangerekend....

    In ons Grote Belgenland voeren politieke helden de strijd tegen CO2, die niet kan gewonnen worden. Terwijl zelfs een Bill Gates achter kleine, veilige, goedkopen en flexibeler (?) nieuwe kerncentrales staat, spreekt in ons land een dame over de bouw van een nieuwe gascentrale. Deze heeft als grootste verdienste dat ze veel CO2 uitstoot !!!! In Frankrijk denkt Macron ook aan kleine nieuwe kerncentrales, beseffend zoals ook bij ons de echte wetenschappers dat het deze geen CO2-uitstoot hebben. Maar neen, volharden in de boosheid. Net als het hardnekkig voort produceren van elektrische wagens, zelfs Foxconn die iPhones voor Apple maakt, heeft er nu één !. Een elektrische auto bouwen is "einfach", zo bewees Ferdinand Porsche (de oervader van alle Porsche's en vele andere auto's met uitschieters 356 en 911) dat op 23-jarige leeftijd al met de "Lohner-Porsche" die in 1900 de kijkersmagneet werd op de wereldtentoonstelling in Parijs. Met een elektromotor aangedreven op de vier wielen ! Vandaag doet iedere constructeur of hij het publiek zo'n nieuw wonder aanbiedt. Onder politieke druk. Met strafmaatregelen voor de klassieke verbrandingsmotor.

    Zowel diesel- als Otto-motoren kunnen mits minieme wijzigingen worden gevoed met synthetische benzine, of met groene waterstof waarmee Porsche via een Chileense factory al ver is gevorderd. Maar neen, politiekers van welke kleur dan ook, willen de overtollige, niet noodzakelijke stap naar mobiele elektrificatie voortzetten. Al verkopen Mercedes, Hyundai, Toyota en andere BMW's al auto's die op waterstof rijden !!!! Neen, we willen, zullen, tegen beter weten in, de klok terugzetten naar 1905 toen Camille Jenatzy de eerste was die met een elektrische auto, de "La Jamais Contente" in Jabbeke door de "muur" van 100 km/h ging. Vandaag kan je met een Tesla en een fluwelen voet misschien vanuit Brussel naar Chartres geraken, daar hopen op een stekker en zo verder naar Le Mans.... Kortaf gezegd een plugloze hybride, zoals de Toyota Prius was en is, is het eerlijkste alternatief op een elektrische wagen. Verbrandingsmotor én elektromotor samen met een logische samenwerking tussen beiden, zonder verder gedoe.

    Maar het is bijlange nog niet gedaan. Terwijl wij in Europa worden gestraft met hoge brandstofprijzen aan de pomp omdat we niet direct elektrische auto's kopen, gaat de elektriciteitsproductie met steenkool gewoon verder. China geeft toestemming aan 163 mijnen om gezamelijk de steenkoolproductie met 6% te verhogen voor elektricitetsproductie. Bij ons zet men de windmolens stil omdat ze met de gisteren gemeten snelheden te hard zouden gaan draaien. Wat dan ook weer porblemen geeft. Kortom, at een geluk dat we het weer over corona hebben, tot zelfs Vladimir Poetin, de "wreedaard", die zijn bevolking van 30 oktober t/m 7 november verlof geeft met behoud van wedde. Om zo weinig mogelijk onderlinge contacten te hebben heet het.  Kafka had het niet kunnen bedenken. Net zoals bekend is in de F1-organisatie dat men die groene synthetische brandstof zeker tegen 2030 zou gebruiken.... Hebben Toto Wolff, Stefano Domenicali, Ross Brawn, Christian Horner en andere Adrien Newey's hun verstand verloren ? Tegen die tijd heeft al lang een auto op groene waterstof-aandrijving de 24 Uren van Le Mans gewonnen !!! Misschien eens gaan snollen in Weissach, het R&D Center van Porsche nabij Stuttgart. Nu het 50 jaar bestaan viert, worden daar dingen gebrouwen die de energiegekken nog aan de drank zullen brengen. "Sekt" of "Champagne", het verschil in ongeloof zal niet veel uitmaken. Porsche komt in 2023 terug naar Le Mans. Da's niet om pinten te pakken. (Walter Rombauts)

    21-10-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!