NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • GIACOMO AGOSTINI HERNEEMT ZEGEREEKS IN GP VAN BELGIË - GVA 1973
  • FORMULE 1 VOOR DE WOII, TOPIC OP MERCEDES-BENZ 3 LITER W154 UIT 1939
  • NIEUWE PORSCHE 911, DE ACHTSTE GENERATIE, STEELT SHOW IN L.A.
  • ACHTSTE GENERATIE VAN PORSCHE 911 VANDAAG IN WERELDPREMIERE IN L.A.
  • HAMILTON SLUIT SEIZOEN AF MET ZEGE IN ABU DHABI
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    11-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GUIDO DEVREKER EN GUY VERHOFSTADT REDEN MET LADA DE BOUCLES DE BASTOGNE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het is de vierde keer geweest dat Guido Devreker en Guy Verhofstadt de "Boucles de Bastogne" hebben gereden. Dit keer in een Lada 1500 Rally van het "Guy Moerenhout Racing Team". De Lada is een verre afstammeling van Fiat door een "jointventure" uit 1966 tussen de Russische regering en de Italiaanse autoreus. De ex-eerste minister is een autosportfanaat en beoefent de rallysport zowel als navigator en als "piloot". Hij dus op 2, 3 en 4 februari j.l. een bekwame hulp aan Guido Devreker in de besneeuwde en beijzelde speciale ritten die wel met een opgelegd gemiddelde moesten worden gereden.

    Maar door de winterse omstandigheden haalde op een Thierry Neuville na, niemand dit gemiddelde. Waardoor het een pure snelheidsrit werd. Guido en Guy VHS kenden wel wat pech. Zo kwam een carburatorstang los wat een tijdrovende herstelling vergde, en Guy Verhofstadt maakte een slippertje, waardoor blutsen rechts voor en straftijd werden opgelopen. Guido Devreker legde dit alles met de glimlach in de plooi en samen haalden ze eervol het einde van de wedstrijd.

    Guido Devreker heeft een indrukwekkend palmares in de autosport en ik druk het uitzonderlijk in zijn geheel af. Wat betreft zijn autosportresultaten. Zijn menselijke verdiensten vereisen minstens een boekdeel. Hij kent de auto- en autosportwereld als geen ander. Hij is ook gespecialiseerd in vrachtwagens - ja, de grote mastodonten - en schrijft als hobby in het blad "Icons".

    Maar Guido Devreker is meer dan een icoon. Van jongsaf is hij door voorbestemdheid letterlijk in de huidvezels van de autosport geraakt. Hij werkte voor het Juma-team waarmee Eddy Joosen tweemaal de 24 Uren van Francorchamps won. Hij deed daar de logistieke "mission impossible", motoren brengen en halen naar Duitsland, de BMW-racewagen vervoeren, met banden sleuren...allemaal onder het strenge toezicht van de teamleiding. Niemand zal vergeten zijn dat Juma afkomstig is van Julien Mampaey. Zaliger spijtig genoeg, maar verder levend in zijn geniale zoon Bart Mampaey die nu aan zijn laatste DTM met BMW bezig is. Op het actief van deze man staan evenzeer zege's met BMW in de 24 Uren van Francorchamps, en wereldtitels met weerom BMW met Andy Priaulx in het WK voor toerwagens.

    Guido - Guy voor de vrienden - groeide in die wereld van autokoersen, in renstallen als Excelsior en schaalmodellen 1/43ste op tot wat men een elegant woord een factotum pleegt te noemen. Iemand die omzeggens alles kan. Met inzicht overigens. De meeste autocoureurs hebben de auto's waarin ze gereden en gewonnen hebben op schaal 1/43ste door Guido laten bouwen. Ze staan in ontelbare vitrinekasten. Na een harde leerschool in de autowereld bleef voor "de Guy" nog maar één ding over: zelf racen !

    Daaraan begon hij in de jaren 1972 - 1974. Eerst met een Volvo Amazone en later met een Renault 12 Gordini. In 1972 reed hij ook zijn eerste rally in Edegem, die de "Laat-Winternacht" heette. Dit nog steeds met de Volvo Amazone. In 1978 werd het hem eigenlijk "ernst". Hij reed in Zolder met Wilfried Roefs in een BMW 323i de "Drie Uren van Excelsior".

    Het verdere palmares leest u onderaan. Ondertussen heeft Guido sinds 2015 voor de vierde keer met Guy Verhofstadt de "Boucles de Bastogne" gereden. De eerste keer bestuurde het duo een Fiat Ritmo Abarth en finishte 110de algemeen na een panne met de benzinepomp. In 2016 weerom met de Fiat Ritmo Abarth maar moesten opgeven door een defecte koppeling. In 2017 werd het avontuur aangegaan met een Lancia Beta Coupé, maar op twee proeven van het einde begaf de motor het.

    Het Guy-Guy-koppel reed op dat moment op de 50ste plaats op 200 deelnemers. Dit jaar kwam het Lada-experiment onder de vleugels van Guy Moerenhout Racing met wat technische en stuur-obstakels. Maar men finishte en figureert dus met dat historisch Fiat-tintje in de einduitslag van de Boucles de Bastogne. Eigenlijk werd die gewonnen door Thierry Neuville in een Opel Corsa A. Maar de tweevoudige vice-wereldkampioen rally reed "buiten klassement". Just for fun. Dat was zo afgesproken. De officiële winnaars werd het Franse duo Bouffier-Alnet in een Ford Escort MKII. Tweede werden François Duval - Leyh in een Ford MKI. De Boucles de Bastogne waren over heel de lijn een succes.(Walter Rombauts/Foto's:Icons)

    Wapenfeiten van Guido Devreker:

    1972 - 1974 Gestart in slalom met een Volvo Amazone

    1972 - Eerste rally met Volvo Amazone in de Edegemse (Minirijderkes) "Laat-Winternachtcriterium"

    1978 - Eerste race op circuit met BMW 323i in de "3 Uren van Excelsior" met Wilfried Roefs

    1980 - 1983  VAS-kampioen

    1981 - 1982 - 1983 Provinciale omloopwedstrijden met Patrick Van Remoortel en Stefan Cockx - regelmatige podiums in de klasse

    1984 - 4 x 4-wedstrijden met Daihatsu Taft Turbo Diesel / 11de algemeen en 2de Diesel in de Ronde van België

    1984 - 4 x 4 wedstrijden met fabrieks-Daihatsu-Diesel met overwinning in Edegem Cross Country met Georges Van Oosten.

    1984 - Ook VAS en PAK-kampioen 4 x 4

    1987 - Eerste 24 Uren van Zolder met Mercedes 190 2.3 16V van François Veraegen met 7de plaats algemeen

    1988 - 1989 en 1990 Provinciaal Omloopkampioenschap, eerst met Volvo 240 Turbo, dan met Volvo 740 Turbo

    1989 - Derde algemeen in Kampioenschap en derde algemeen, eerste in klasse in 24 Uren van Zolder met Schreurs- Adrianne

    2007 - Classic Car Rally's, Regionale, Nationale en Internationale met échte Manta TE 2800 (chassisnummer 08) van Vic Heylen

    2009 en 2010 - Racen met de DAF 55 Marathon en een denderende overwinning in de beruchte Rally of the Fall Rally

    2013 tot vandaag / deelname aan regionale en internationale wedstrijden met de Volvo P444 van 1949

    PAK-Antwerpen Oldtimerkampioen in 2016, tweede in 2015 en derde in 2017

    2015 - Deelname Boucles de Bastogne met Fiat Ritmo Abarth - 110de algemeen na panne met benzinepomp

    2016 - Boucles de Bastogne met Guy Verhofstadt met Fiat Ritmo Abarth maar opgave door defecte koppeling

    2017 - Boucles de Bastogne met Guy Verhofstadt met Lancia Beta Coupé maar opgave aan einde van zondag met motorprobleem

    Bijlagen:
    De nieuwe realiteit van Lada uit de Fiatgenen van 1966 i21118 3.JPG (8 MB)   
    Een bekende Guy in de politiek en een overbekende Guy in de autosport i27118.png (1.6 MB)   
    Guido Devreker, de vaste waarde in auto- en autosport, een factotum i11218.png (4.7 MB)   
    Lada Sport Historic 1 i12118.png (2.1 MB)   

    11-02-2018 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLANDERS COLLECTION CAR LOKT 17 EN 18 FEBRUARI CLASSIC-PURISTEN NAAR GENT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gestart in 1989 is Flanders Collection Car uitgegroeid tot een vaste waarde voor iedereen die belang stelt in klassieke voertuigen. Dus gaat op 17 en 18 februari a.s. voor de 29ste keer deze internationale beurs door in Flanders Expo in Gent. Oldtimers, jonge en oude, staan er tentoon, maar worden desgewenst ook verhandeld. Daarnaast zijn er nog de hoekjes voor boekenliefhebbers, miniatuurautootjes, onderdelen en retromobilia. De toegangsprijs bedraagt €12 en leden van de "Belgische Federatie Oldtimer Voertuigen" (BFOV) krijgen op vertoon van hun lidkaart €2 korting.

    Op die beurs heeft ook de Classic Car Drivers Association, uitgevers van het gespecilaiseerde blad "Icons-of-Elegance", een stand om belangstellenden aan te trekken. Deze vereniging organiseert op 17 en 18 maart a.s. in de Limburghal in Genk op haar beurt een gemoedelijke beurs waarop "Iconen" uit de Belgische autosport in gesprek zullen gaan met de bezoekers. "CCDA" vestigt de aandacht op een speciale auto. Een Citroën 2CV van Seppe Verstegen. Die man heeft in twee maanden tijd een tocht van 22.000 km afgelegd door 17 landen in deze 4 x 4 - 2CV in het spoor van Marko Polo.

    Daarin lag een traject van 2038 km, een lange kronkel tussen Afghanistan, Oezbekistan, Tadzjikistan en Kyrgystan en de grens met China, wordt geacht één van de gevaarlijkste routes ter wereld te zijn. In het volgende nummer van Icons staat de helletocht geheel beschreven door specialisten ter zake. Op de Flanders Collection Car 2018 staat ook een BMW M1. Daarvan zijn 400 exemplaren geproduceerd. Daarin zaten 40 exemplaren die als racewagens werden uitgevoerd. Ze werden gebruikt in de Procar waaraan alleen Formule 1-coureurs konden deelnemen. De motoren werden opgevoerd van 277 naar 470 pk. In 1979 won Niki Lauda en in 1980 Nelson Piquet sr. Eén ervan is in Gent te zien. Stof genoeg dus om die data van 17 en 18 februari in de agenda te noteren. (Walter Rombauts/Foto's:funcars)

    Bijlagen:
    Citroën 2CV Sahara-versie waarvan er 694 exemplaren werden gebouwd. Twee motoren, twee versnellingsbakken, twee brandstoftanks.....i9218.png (5.6 MB)   
    Maserati Ghibli ontbreekt niet op Flanders Collection Cars in Gent i9218.png (3.8 MB)   
    Winkelhock - Stuck in de BMW M1 tijdens een Procarrace i9218.png (1 MB)   

    09-02-2018 om 15:52 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORMULE 1 EERST NAAR PEPSI-ZERO EN DAN OP NAAR 2021.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op 20 februari a.s. stelt Renault zijn nieuwe Formule 1-bolide voor. De Franse autoreus die via de alliantie Renault-Nissan Volkswagen van de eerste plaats heeft verdrongen in de verkoop op wereldvlak, zit net als tegenstanders Mercedes, Red Bull en Ferrari met een dilemma. De FIA en de FOM hebben beslist om voor dit seizoen geen vier maar drie krachtbronnen toe te laten. Voor een recordaantal van 21 races ! Cyriel Biteboul, teammanager van Renault, heeft ronduit gezegd dat dit een onmogellijke opdracht is. Zijn mede-teamgenoten Maurizio Arrivabene (Ferrari) en Toto Wolff (Mercedes) zijn het daar roerend mee eens.

    Gezien de pré-seizoentrainingen al op 26 februari aanvatten, dringt de tijd om in spoedoverleg te gaan met de "Fédération Internationale de l'Automobile" en het "Formula One Management". De tijd dringt. Op 23 maart 2018 opent de GP van Australië het seizoen 2018 ! Onder de nieuwe eigenaars Liberty Media, het eerste volle seizoen in eigen beheer. Met al direct de afschaffing van de grid-girls, (worden wellicht vervangen door mannen die vrouw worden), de veranderingen van starttijden van de races (sommige positief) en alle onzekerheden die er te verwachten zijn. Nieuwe motorconcepten worden aangedragen tegen 2021 om de huidige te vervangen. Omdat de Concorde-akkoorden einde 2020 dan zullen vervallen zijn.

    Momenteel wordt gereden met V6 Turbo-Hybrid-krachtbronnen. Dit sinds 2014. Behoudens dat ze altijd al klankgevoelig kritiek hebben moeten slikken, zijn ze ook duur. Liberty Media tracht via topingenieur Ross Brawn tot een eenvoudigere motor te komen. Lees: goedkopere motor. Maar Fiat-baas Sergio Marchionne, en dus ook baas van Ferrari, vindt dat de Formule 1 de trend moet voortzetten spitstechnologie af te leveren. Daarover lopen de meningen uiteen omdat Liberty Media van de F1 een kermis wil maken. Zonder daarbij de historische industriële basiswaarden van de hoogste autosportdiscipline verder te respecteren.

    De huidige V6 motoren met turbo laden een batterij op, neen eerder een supercapacitator, die kort een heel krachtige lading elektriciteit kan vasthouden. Die kan door de coureur weer worden "afgeroepen" als hij een inhaalmaneuver snel wil afwerken, of een helling op moet. Zoals in Francorchamps de klim vanaf l'Eau Rouge naar Les Combes. Sinds 2014 zijn de bescheiden vermogens toch gestegen tot - zoals bij Mercedes - net geen 750 kW of 1000 pk.

    Renault zit daar dicht tegen en dat verontrust Ferrari. Bij Mc Laren gaat er een zucht van verlichting door het team nu de Honda is vervangen door een Renaultmotor. Niettemin moet Mc Laren helemaal van 0 beginnen. Want sinds 2008 toen het historische team uit Woking nog Lewis Hamilton als wereldkampioen afleverde en 2de werd in het WK van de constructeurs is het naar een 9de plaats onder de constructeurs gezakt.

    Dus tijd voor een revival na tien seizoenen. Eigenlijk van de hele Formule 1, zoals afschaffen van de gridstraffen, beperken van wisselen van motor-onderdelen, en regenstarts achter safety-car. Vanaf dit jaar is er ook "Halo", de titanium/carbonbeugel boven het hoofd van de coureur. Beslist opdat er geen elektrische Tesla Roadster vanuit de ruimte op hun hoofd zou vallen. Hopelijk zitten er in 2021 nog coureurs van vlees en bloed in en geen robotten. Liberty Media zou d'r misschien aan denken. Zoals mogelijk ook aan robotten i.p.v. leuke grid-girls. De Amerikaanse hypocriete preutsheid van vroeger duikt weer op. (Walter Rombauts/Foto's :Renault, Mercedes, Fiat en Pirelli)

    Bijlagen:
    De Renault R.S. 17 die binnen 10 dagen vervangen wordt door de nieuwe voor 2018.jpg (1.4 MB)   
    Wereldrecord-Renaults uit de geschiedenis i10218 1.jpg (1.8 MB)   

    09-02-2018 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!