NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HAMILTON BLIJFT SNELST IN SAAIE FP2 VOOR GP VAN FRANKRIJK
  • HAMILTON - MERCEDES - IN ZETEL NAAR SNELSTE TIJD IN FP1 IN LE CASTELLET
  • RENAULT SHOWT IN MARSEILLE EN OP PAUL RICARD LIEFST 17 HISTORISCHE RENWAGENS
  • MORGEN BEGINT DE GP VAN FRANKRIJK F1, OPNIEUW IN LE CASTELLET
  • FORD FIESTA SPRINT CUP IN DE KIJKER IN SUPERPRIX IN ZOLDER
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nico Verdonck wint met ongeziene klasse race 1 in Magny-Cours
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In de rollende start van de eerste race zaterdagnamiddag was trainingsnelste Valle Mekala de Kampioen van de Formula Le Mans, Nico Verdonck te snel af in de eerste bocht. De Brusselaar zette natuurlijk direct druk op de leider want de 23-jarige ex-Formule 3000 en F3-coureur verweet zichzelf een beetje de pole niet te hebben gepakt in de zaterdagochtend. Nog voor de eerste ronde van 4,411 afgelegd was ging Valle Mekala van de baan en passeerde Nico Verdonck de start finish-streep met toch al meer dan 5" voorsprong op zijn achtervolgers. Dat was een pelotonnetje met daarin ook de heroptredende en direct verdienstelijke Tom Cloet op de zesde plaats. Die moest hij later inleveren voor een zevende rang omdat Kaufmann-Moro, ook van Dams Racing Team hem met iets meer gewendheid in deze sportwagen, hem voorbij reden.

    Verdonck bouwde een voorsprong uit ten voordele van zijn ploegmaat Gavin Cronje die na 44' de auto moest overnemen en hem als winnaars over de streep moest krijgen. Nico Verdonck, met feilloos iedere ronde hetzelfde trajectoire zoals alleen de grootsten kunnen, kreeg het aan de stok met auto's die gingen gedubbeld worden. De blauwe vlag werd gezwaaid voor die boy's maar blijkbaar zaten ze "sourd et aveugle" in hun bolide's want ze reden gewoon in de weg en Nico begon tijd te verliezen.

    Toen Gavin Cronje na de pitstop vertrok had die aanvankelijk nog maar 0"8 voorsprong op een zegeruikend team van Damien Toulemonde en David Zollinger. Gestaag knaagde de oranje auto aan Cronje's voorsprong maar de Zuid-Afrikaan kraakte niet onder de stress en reed met 0"4 zegevierend door Verdonck's demonstratie over de eindmeet. De eerste race is dus gewonnen door Verdonck-Cronje en zondagochtend wordt de tweede gereden (20 september 2009) en in de namiddag volgt de derde race. Een gemakkelijke klus wordt het niet want Mäkela-Beche is een vaste waarde geworden als Fins-Zwitserse tandem.

    Nico Verdonck heeft zich andermaal aangediend als vaste waarde voor de Sport-Prototypes, de LMP1's waarin veel mensen hem eigenlijk volgend jaar verwachten. Bijzonder in de "24 Uren van Le Mans". Dat zou het begin moeten worden van een goed gestoffeerde internationale, zeg maar wereldwijde, carrière die de man eigenlijk toekomt. Zijn toewijding aan zijn sport kent zijn  gelijke niet. Hij is de kampioen van de Formula Le Mans met 171 punten voor zijn ploegmaat Gavin Cronje die 167 eenheden telt. Ze zijn eigenlijk samen als team kampioen maar pole-positions maakten de nuance in punten.

    Tom Cloet die de auto zoals verwacht zonder brokken weerbracht uit zijn stint was niet écht tevreden. Hij had een volle tank, waardoor het gewicht in de bochten de auto anders deed reageren dan hij in de trainingen gewaar werd. "Op drie punten pak ik het niet helemaal juist aan" zei hij tegen Nico Verdonck. "Heb je even tijd", zei Nico. "Ja", zei de befaamde etmaalracer. "Kom dan mee", wenkte Nico Verdonck hem. Samen gingen ze de data's bekijken en analyseren. Liefst 74 sensors leveren aan de laptop van een ingenieur zowat alles aan wetenschap wat bolide en coureur uitspoken op de baan. Nico wijdde Tom Cloet in. Daarom zal Tom zich morgen geruster voelen en hoger scoren in de uitslag van zijn tweede race in de Formula Le Mans.(wr)

    Bijlagen:
    Nico Verdonck met DAMS en Gavin Cronje de besten van de nieuwe klas.JPG (160.4 KB)   
    Nico Verdonck, gelukkig kampioen.JPG (159.2 KB)   
    Tom Cloet na anderhalf jaar afwezigheid weer in zijn sas.JPG (166.8 KB)   

    19-09-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nico Verdonck start van op tweede plaats in race 1 in Magny Cours
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Makela - Beche hebben in de kwalificaties voor de startgridorde van deze namiddag voor de eerste van twee races voor de Formula Le Mans met 1'33"724 de snelste tijd kunnen behouden voor Verdonck - Cronje die iets hoger klokten in de 1'33"7-cijfers. Met enkele hondersten van een seconde verloor de Brusselaar van de mannen die eerder deze maand enkele dagen extra zijn komen trainen op het 4,411 km lange circuit van Nevers Magny-Cours. Nico Verdonck was een beetje kwaad op zichzelf maar kan die "koleire" natuurlijk straks gebruiken in de rollende start naast Makela.Wie de 430 pk uit de 6,2 liter V8 van Chevrolet het best weet te lanceren naar de eerste linkse bocht brengt zijn rivaal een psycholigische mep toe die een rol kan spelen voor de zege in de eerste race.

    De tweede race wordt zondagnamiddag gereden om 14.45 uur. Op dit moment is nog niet geweten wie de start neemt. Maar het is logisch dat Nico Verdonck de grootst mogelijke afstand zal rijden aangezien hij de snellere is van ploegmaat Cronje. In de eindstand van de Formula Le Mans na Silverstone stond overigens Verdonck aangeduid als kampioen met 171 punten voor de Zuid-Afrikaan Gavin Cronje met 167 eenheden.

    Tijdens de kwalificaties kwam de zon op en werd de plakband op de ingang van de luchthappers naar de remmen toe meer en meer weggesneden, zodat met de buitentemperatuur ook de koeling van de carbonremmen beter werd. Wie ook werd opgemerkt is Tom Cloet (34) die na anderhalf jaar weer aanpikt met sportwagenraces. Hij kwam donderdag j.l. inderhaast naar Magny-Cours en draaide zonder risico's te nemen al behoorlijke tijden in de kwalificaties. Tom Cloet staat bekend als de man die als droom had alle etmaalraces te rijden en is daar ook in geslaagd. Hij is een graag gezien man om de "groten" snel en veilig bij te staan als die even willen rusten.(wr)

    19-09-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nico Verdonck en Gavin Cronje derde in vrije trainingen in Magny-Cours
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zowel in de eerste vrije ochtendtrainingen vandaag vrijdag in Magny-Cours als in de vrije namiddagtrainingen hebben Nico Verdonck en Gavin Cronje de derde tijd laten afdrukken voor de laatste race van de Formula Le Mans. Daarin is de 23-jarige Nico sinds Silverstone al kampioen. Twee keer vandaag ging de snelste chrono naar Valle Mäkela - Mathias Becke met een snelste namiddagtijd van 1'36"599 voor Damien Toulemonde - David Zollinger. De derde snelste wijzerstand was dus voor onze landgenoot en zijn Zuid-Afrikaanse compagnon Gavin Cronje.

    Nico Verdonck liet binnen de ploeg met 1'37"1 de wijzerstanden iets scherper staan tegenover Gavin Cronje die 1'37"5 liet bevriezen. Zaterdagochtend wordt gereden voor de samenstelling van de startgrid en in de namiddag is de eerste van twee races. Zowel in de ochtendtrainng vandaag als in de namiddag was een zware crash te noteren. Barry Gates plooide de nummer 18 en het is de eerste keer dat we in de autosport een stofzuiger zagen gebruiken om de grind van de "kattenbak" waarin de auto belandde uit het wrak te zuigen. De auto ging eerst als een schup door het grint om dan zijdelingse tegen de muur aan te vliegen. Gelukkig bleef de coureur ongedeerd. De namiddagsessie werd door het ongeval iets voortijdig beëindigd.(wr)

    Bijlagen:
    Gavin Cronje 18909.JPG (161.9 KB)   
    Nico Verdonck 18909.JPG (170.6 KB)   

    18-09-2009 om 22:30 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parijs, maandag 21 september 2009
    De Formule 1 beleeft maandag voor de WMSC in Parijs aan de Place de la Concorde de beoordeling of zelfs de veroordeling van het grootste schandaal sinds het instellen van het WK in 1950. Betrokken partijen: Renault, Flavio Briatore, Pat Symonds, Nelson Piquet jr.,  en Fernando Alonso. Aan Nelson Piquet jr. werd gevraagd berekend te crashen tegen een muur tijdens de GP van Singapore 2008 nadat Fernando Alonso had getankt. Daardoor zou de Safety Car uitrukken en Alonso achter die SC winnaar worden. Als beloning zou Piquet jr. zeker zijn zitje voor 2009 behouden. Maar Flavio Briatore hield geen woord van Nelson jr. werd na de GP van Hongarije bedankt en vervangen door Romain Grosjean. In principe zou Alonso's overwinning moet worden geannuleerd en daardoor wordt Massa tweede en dat veroorzaakt dan weer het in vraag stellen van de wereldtitel van Hamilton. Wan het scheelde maar één puntje met Massa die door het geval in Singapore recht krijgt op méér punten. Dit is na het spionageschandaal én het opgelegd liegen van Hamilton nooit eerder vertoond in de Formule 1. Het berokkent de sport veel schade en het imago van Renault kreeg door de affaire een flinke deuk.(wr)








    17-09-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons wegennet vraagt een grote kuis
    In opdracht van Febiac en Touring heeft de KU Leuven een studie voltooid die duidelijk maakt dat een opwaardering van het regionale wegennet noodzakelijk is om de verstikkende files tegen te gaan. Ze moeten weer in hun doorstroomfunctie worden hersteld. Dat is de conclusie van Professor Ben Immers en dr. ir. Chris Tampère die daarbij vertelde dat we iedere 76" van - opgelegde - snelheid moeten veranderen en dat 94% van de ongevallen wél aan de mens(en) in kwestie liggen.

    De autoconstructeurs doen hun uiterste best om hun producten zo weinig mogelijk brandstof te laten verbruiken en uitgedrukt in g/km groeit de club van -120 g/km. Dat is een goede zaak die van overheidswege wordt beloond met een tegemoetkoming van 15% op de aankoopprijs van het voertuig. Maar die overheid heeft een wegennet waarop grote kuis moet worden gehouden. Volgens Professor Immers heeft de lokale overheid teveel macht waardoor die ongerijmde overgangen van 30, 50, 70 en 90 km/h voor chaos en gevaar zorgen. Ook de wirwar van "valstrikken" op de weg door een ongeordendheid van verkeersborden, paaltjes, strepen en bloembakken zorgen voor een reël gevaar en vaak voor files.

    Het onfatsoenlijke aan die files is dat ze het pientere werk van motorenbouwers teniet doen. Wat heeft het voor zin dat een auto maar - bijvoorbeeld - 104 g/km (Volvo) uitstoot als diezelfde auto in de file minuten lang en soms nog langer stilstaat en evengoed die verdomde CO2 uitblaast. De autoconstructeurs komen momenteel in steeds grotere getale aan dat probleem tegemoet door de automatische stop/start-systemen in te voeren op hun vierwielers. Maar de essentie blijft dat het wegennet door de overheid niet geordend is. De auto blijft in de zondige sfeer hangen en komt pas na voetgangers, fietsers en openbaar vervoer als transportmiddel aan bod. In werkelijkheid is het voor de mens vaak het meest efficiënte en noodzakelijkste vervoermiddel. Zeker nu de industrie voor "clean" gaat moet de "automobiel" weer meer krediet krijgen.(wr)

    15-09-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!