NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • SEBASTIEN BUEMI BLIJFT IN DE FORMULA E MET NISSAN, DUS MET RENAULT
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    01-11-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG KRIJGT GENOEGDOENING IN GP VAN MEXICO

    Nico Rosberg heeft zijn twintigste pole-position uit zijn loopbaan omgezet in een zege in de GP van Mexico. Niet één insider die het klappen van de zweep kent zal het gevoel kunnen verjagen dat Nico Rosberg hier moest winnen. Koste wat koste. Die intuïtie ontstond toen Lewis Hamilton het bevel kreeg op achtien ronden van het einde om de banden te wisselen. De regerende en ondertussen drievoudige wereldkampioen antwoordde de teamleiding dat zijn banden nog best waren en wilde voortrijden...naar een zege.

    Maar neen, de Brit moest en zou op straffe van blaam binnen komen om verse banden. Zogenaamd om veiligheidsredenen. Dat er voor Pirelli niet weer iets zou gebeuren wat Rosberg en Vettel in Francorchamps overkwam: klapband. Deze factor is door niemand bewijsbaar. Dus keerde Lewis gedwee naar de pits. Ondertussen had Max Verstappen een zoveelste keer in de kijker gereden, was Fernando Alonso en de Mc Laren-Honda al na één ronde in de pits verdwenen.

    "Gelukkig" voor de schijn van de vertoning, knalde viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel zijn Ferrari in de muur. Dus "Safety Car" waarmee het hele veld terug samen kwam. Eerder had Räikkönen al een onzachte aanrijding met landgenoot Bottas gehad en was Kimi's Ferrari ook rechtsachter aan diggelen. Na de SC finishte Bottas (Williams-Mercedes) derde.

    Naar de finish toe zag het er even naar uit dat Lewis Hamilton nog een finale aanval op Nico Rosberg zou inzetten. Maar dichter dan 1'01" kwam hij niet. Of wilde hij niet meer. Want gevoelsmatig laat het me niet los dat het schreiend verwende kind na een desastreuze GP van USA werd bepamperd en weer kon lachen. Naar mijn - zeer betwistbaar en dus subjectieve gevoel - zat er een doordacht scenario achter. Lewis, de fuiver, moest eens met de voeten op de grond worden gehaald. Door de "boss". Van Mercedes, genaamd Toto Wolff. Met "verdenking" naar adviseur bij Mercedes Niki Lauda toe.(Walter Rombauts)

    01-11-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFFREUZE WERELD, HET KON BREL ZIJN DIE PAUVRE MONDE ZINGT

    Als het waar is dat rood vlees eten kankerverwekkend is, dan is door de instanties meteen meegedeeld (overheid is beëdigde klik) dat er een geboortebeperking moet worden doorgeduwd. Net op het moment dat China vindt dat twee kinderen per gezin kunnen om de vergrijzing aan te pakken. Als rood vlees eten schadelijk is weet de Europese instantie terzake (nooit in vraag...) ons meteen de reden mee te delen waarom de mensen rondom ons kankers zijn.

    Ze ergeren ons - werkenden of gepensioneerden die ECHT hebben gewerkt - omdat ze niet werken, niet bijdragen aan het algemeen mechanisme van de sociale zekerheid sinds 1946... Ze verliezen zich in dwaze religieuze massahysterie, ze niets vakkundig kunnen, niet zijn opgevoed, geen normen en waarden kennen (zéér rekbaar begrip) en in hun globaal onbenul toch alles willen hebben wat mensen zich via kommer en kwel al dan niet rijkelijk of bescheidener hebben verworven. Het gaat onwaarschijnlijk over autosport en de industrie waarvoor de Formule 1 staat. Een staatsaangelegenheid.

    Op 1 januari 2016 komt Hitler's boek dat hij in 1927 schreef weer in de handel. Wetenschappers vinden dat een goede zaak. Vanuit het oogpunt "Ordnung Müss Sein" is dat wellicht begrijpelijk. Vanuit autosportstandpunt ligt het moeilijker... Zoals Volkswagen nu gebukt gaat - terecht of onterecht is een andere nijpende vraag - gingen Auto Union en Mercedes in de voorloorlogse GP-racerij gebukt onder het meedragen van het hakenkruis. Sinds "Photo Shop" bestaat hebben beide merken het achteraf, al dan niet gespeeld, gehate symbool van hun auto's verwijderd. Verzamelaars hebben mogelijk op 1/43ste schaal nog modellen waarop het hakenkruis is te zien. In musea en op oude foto's uit die tijd is het gewist.

    Nochtans kaderde autosport vooral in Duitsland, maar ook in Frankrijk en Italië, in statigheid voor de betreffende landen. Het is een bekende anekdote dat Tazio Nuvolari met zijn "gammele" Alfa Romeo de Auto Union's en Mercedes soms baas bleef. Op die "alte Nürburging" overigens in 1938. Tot grote ergernis van Adolf Hitler. De eerder schilderende dictator kon zijn ogen en oren niet geloven. De zegezekerheid van de Duitsers was zo groot dat de Italiaanse hymne na Nuvolari's historische zege niet te vinden was... Niemand wist er raad mee. Nadat Hitler aan de macht kwam in 1933 waren er al knallers van formaat. Zoals het snelheidsrecord te land.

    In 1935 vestigde Hans Stück sr op een stuk autoweg in Florentië (Italië) een record over de vliegende mijl met een Auto Union "Type B" Lucca. Hij reed 320,267 km/h. De Auto Union had een V16 motor met 5000 cc inhoud braakte 375 pk uit tegen 4.800 t/m. Een aluminiumcarrosserie bedekte de spaakwielen achteraan en de achterkant van de niet bedekte voorwielen hadden puntvormige kappen die de turbulenties rond de wielen moesten wegleiden naar de grond. Vandaag is het wereldrecord te land van minder belang. Dat is een bewering van mijzelf.

    Daarbij sta ik stil bij de Railton van de Brit John Cobb die op de zoutvlakten van Bonneville in Amerika 634 km/h reed. De bolide stond op de wereldtentoonstelling in Brussl 1958. Het is in mijn archieven de laatste conventionele auto die een wereldrecord vestigde. "Conventioneel" wil zeggen, een motor die via een mechanische verbinding de wielen aandrijft. Toen straalmotoren hun intrede deden, werd deze voorwaarde afgevoerd.

    Waarom die akelige titel van het zoveelste berichtje op een autosite. Omdat de Chinese beslissing om twee kinderen per gezin aan te moedigen, de wereldbevolking niet dient. We zijn nu met 7,5 miljard op een nogal kleine planeet in het heelal. Voorspellingen zeggen 9 miljard in 2050...! Dat is geen haalbare kaart. Gezond verstand zou eerder een geboortebeperking aanraden. Zelfs in plaats van een geboortepremie een belasting op een (méér-) geboorte. Want "de mens" is de vervuiler. Iedereen, ook diegenen die denken dat ze het niet zijn." Hoort de regering daar geen inkomstenbel rinkelen ? Zonder hakenkruis, wel met wijsheid. Of wordt ziende blindheid als leuze verder beleden ? Journalistiek met een vraagteken is slechte journalistiek. Dus prullenbak én leegmaken. Maar één ding is voor iedereen een onbuigzame wetmatihjeid: geboren worden houdt de zekerheid van sterven in. Vroeg of laat. Gevaarlijk spel dus kindertjes maken. (Walter Rombauts/Foto:wr)

    Bijlagen:
    AUTO UNION TYP B LUCCA 023.JPG (1.6 MB)   

    01-11-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG VEROVERT NA FP3 OOK 4de POLE IN MEXICO

    De Duitser Nico Rosberg (Mercedes) doet het bijzonder goed in de kwalificaties. Na de derde vrije trainingen te hebben gewonnen voor de GP van Mexico F1, eistte hij ook de "pole-position" op in de kwalificaties. Het is de vierde pole van dit seizoen en de achtëntwintigste in zijn loopbaan. De Duitser wrong 1'19"480 uit de chrono en ploegmaat Lewis Hamilton bleef op 0,188 meer hangen...De Brit start dus op de tweede plaats, en staat dus schuins achter Nico Rosberg...

    Max Verstappen, die flaterde, ziet zich (voorlopig hopelijk) nog steeds als trainingssnelste in de FP1 staan. Onmogelijk is dat, want hij miste een chicane en sneed daardoor afstand af. Nam een "binnenweg". Dezelfde binnenweg zou hem de Toro Rosso tegen de muur doen plakken..."Sorry, i'm crashed", zei Max V door de radio. Maar in de kwalificaties herpakte hij zich eer fantastisch. Achtste plek op de grid !!! Dan vergeef je veel.

    Commentatoren kunnen ook wel eens appelen met perenn vergelijken. Hoorde ik toch niet dat de topsnelheid van 252 (Massa), 361 (Rosberg) en 362 km/h (Hamilton) vergelijkbaar is met die in Indianapolis... De brave man vergeet erbij te vertellen dat het daar de "gemiddelde" snelheid is over die vierhoekige baan. Hier in Mexico City is het "even" de topsnelheid. We zijn allen benieuwd voor de race van morgen, of Sebastien Vettel nog veel in petto heeft, en/of Nico Rosberg al in de eerste bocht door Hamilton zal worden gepakt.(wr)

    31-10-2015 om 21:26 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG SCHITTERDE NOG EVEN IN FP2 IN MEXICO

    Lewis Hamilton is wereldkampioen. Er zijn nog drie GP's te rijden maar de veerkracht van het seizoen 2015 is eruit. De dominantie van Mercedes en in die auto, de "W06" bleek de absolute overmacht van Lewis Hamilton (30) helemaal ontmoedigend te zijn. Vooral voor Nico Rosberg, die in Austin tijdens de GP van USA voor de derde keer trainingssnelst was, maar in de race zelf ondergeschikt bleek aan de Britse Lewis die het leven laat bruisen. Vqn bruisen naar onstuimigheid, Max Verstappen reed weer te snel aan die chicane die hij vanochtend miste, maar nu kon hij de auto niet meer van de muur houden. Resultaatlinkerkant Toro Rosso vernield en 20ste plaats...

    Als Nico Rosberg in die tweede vrije trainingen met 1'21"531 nog even de nek uitstak, is dat mooi maar te laat. Het lichte verschil met ploegmaat Lewis zit hem in een moeilijk te omschrijven "levensbeschouwelijke" zaak. Nico, zoon van vader Kéké Rosberg - geen doetje in zijn tijd - is aan de brave gedisciplineerde kant, spreekt vriendelijk vlot vier talen, is een verondersteld goed echtgenoot, die na een race of...opgave zo snel mogelijk weer naar huis wil.

    Ploegmaat Lewis Hamilton is een levensgenieter die na zijn puberjaren in het keurslijf van Ron Dennis (Mc Laren) is opgegroeid en nu alle teugels viert. Hij lééft, niet altijd braaf, onstuimig, als een vuursteen die ongecontroleerd vonken over de weg slaat. Zoals hij in de GP van Amerika polesitter Rosberg al in de eerste bocht fysiek maar vooral psychologisch van de weg reed. In de slotfase van de race kwam Hamilton zo sterk terug uit de achtergrond, dat de druk op "papa" Nico te groot werd. Nico ging - zegezeker - in de fout en Lewis won en was meteen wereldkampioen.

    In koerstaal vertalen cijfers deze gevoelsmatigheden, de lichte verschillen tussen Mannen die door de natuur gewild nu éénmaal onderling ànders zijn. In de lange rechte lijn van de 4,304 km lange omloop Hermanos Rodriguez werd Lewis Hamilton "geflitst" tegen 362,3 km/h en Nico Rosberg 256,5 km/h ! Een licht verschil in aanvoelen van de afstelling van de auto, millimeterwerk in bochten, constant denkwerk in het vibrerende hoofd.

    Morgen zijn er de derde vrije trainingen, beduidender dan een mistige druildag. Daarna natuurlijk de kwalificaties. De omloop nabij Mexico City, is genoemd naar de gebroeders Riccardo en Pedro Rodriguez. Allebei lieten ze het leven in de autoraces. Riccardo (20 jaar jong) in de trainingen voor de GP van Mexico 1962 in de Peraltada-bocht en Pedro (31 jaar oud) in Nuremberg in Duitsland tijdens een ondergeschikte Prototype-race op 11 juli 1971.(Walter Rombauts)

    30-10-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DANIIL KVYAT SNELST IN FP1 NA FOUTE RONDE VAN SNELSTE MAX.

    Max Verstappen is met 1'25"990 de snelste geweest in de GP van Mexico F1. Maar die tijd klokte hij pas nadat hij een chicane had "overgeslagen". Ieder weldenkend mens zal weten dat de Belgische Nederlander die zal moeten afgeven aan Daniil Kvyat (Red-Bull-Renault) die écht de snelste chrono reed, netjes op de baan, tijdens de 27 ronden die hij reed. Dus is de Rus Daniil Kvyat in de Red Bull-Renault trainingssnelst voor Kimi Räikkönen in de Ferrari. Op Jenson Button's Mc Laren werd de hele hybrid-aandrijftechniek vervangen, inclusief de V6 zelf, en op die van Alonso grotendeels. Beide coureurs gaan veel plaatsen terug op de startgrid. Maar Button zou "met de allernieuwste stand van zaken bij Honda" de GP van Mexico zondag a.s. aanvangen.(wr)

    30-10-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!