NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • GIACOMO AGOSTINI HERNEEMT ZEGEREEKS IN GP VAN BELGIË - GVA 1973
  • FORMULE 1 VOOR DE WOII, TOPIC OP MERCEDES-BENZ 3 LITER W154 UIT 1939
  • NIEUWE PORSCHE 911, DE ACHTSTE GENERATIE, STEELT SHOW IN L.A.
  • ACHTSTE GENERATIE VAN PORSCHE 911 VANDAAG IN WERELDPREMIERE IN L.A.
  • HAMILTON SLUIT SEIZOEN AF MET ZEGE IN ABU DHABI
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    21-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON NEEMT OPTIE OP TWEEDE WERELDTITEL MET ZEGE IN SINGAPORE

    De Brit Lewis Hamilton heeft de GP van Singapore gewonnen in de Mercedes. Zijn ploegmaat Nico Rosberg diende met technische problemen op te geven. Omdat Hamilton de volle pot van 25 punten erbij krijgt neemt hij de leiding in de voorlopige stand voor het WK over van Rosberg. Viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel werd tweede in de Red Bull-Renault. Buiten Ricciardo, Alonso en Räikkönen, reed de rest er voor spek en bonen bij. Dat de Ferrari-ridders niet beter konden, moet men niet bij hen zoeken, maar wel binnen het management waar ieder vaardig ingenieur liever weg is dan te blijven. Bij Mercedes is er hoogspanning. Teamleider Toto Wolff is bijna zeker al te biechten gegaan bij Niki Lauda, de non-executive ceo van Mercedes. In werkelijkheid God-de-Vader zelve.(wr)

    21-09-2014 om 16:11 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NA ALONSO IN FP3 EIST HAMILTON DE "POLE" OP VOOR MORGEN

    De GP van Singapore kondigt zich ongemeen spannend aan. De Spanjaard Fernando Alonso plaatste de Ferrari F14T met een 1'47"299 in de derde vrije oefeningen voor de Red Bull RB10-Renault van de Australiër Daniël Ricciardo. In de kwalificaties leek Felipe Massa (Williams-Mercedes) lang de "pole" te zullen hebben. Maar dan riep Magicus Lewis Hamilton de bliksems af over de chrono's en liet "gewoon" zijn 37ste "pole" uit zijn loopbaan optekenen. Tot grote frustratie van Rosberg die tweede werd, nadat het er eventjes had uitgezien dat hij snelste tijd zou hebben. Kimi Räikkönen's Ferrari liet hem technisch in de steek, terwijl die van Alonso spoorsslags in de eerste vijf vocht. Morgen heeft de GP van Singapore menige verrasing in petto. Ook met een Vettel die met zijn Red Bull-Renault vooraan zit.(wr)

    20-09-2014 om 16:17 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALONSO ZET MET ZIJN FERRARI IEDEREEN EEN NEUS IN FP1

    Het is waar: het is slechts met 122/1000ste dat de Spanjaard Fernando Alonso de Ferrari F14T op voorsprong hield tegenover Lewis Hamilton die met 1'49"178 in de Mercedes tweede werd in de eerste vrije trainingen voor de GP van Singapore. Maar de 1'49"056 van Alonso zal wel het mikpunt worden om vandaag nog "af te zakken" naar tijden in de 1'48"...tijdens de tweede vrije oefeningen. Nico Rosberg reed de derde tijd en kreeg dus weer dat kleine psychologische "tikje" van zijn achtervolger, neen, nachtmerrie voor de wereldtitel, ploegmaat Lewis Hamilton. Met nog zes races te gaan is de Brit vastbesloten nog wereldkampioen te worden...Viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel eistte in de Red Bull-Renault de vijfde chrono voor zich op, maar technische tegenspoed blijft de Duitser achtervolgen. Straks de tweede vrije trainingen waarin al direct meer puntjes op de i van de chronowijzers zullen worden gezet.(wr)

    19-09-2014 om 15:33 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON ZET PUNTJE OP I IN FP2, ALONSO TWEEDE !

    Lewis Hamilton (1'47"490) heeft in de tweede vrije training voor de GP van Singapore de Spanjaard Fernando Alonso naar de schaduwplaats (1'47"623) verwezen. Mercedes-ploegmaat Nico Rosberg's snelle ronde op softs werd door een zoveelste ongeval van Pastor Maldonado (Lotus) afgebroken en de Duitser bleef halverwege het veld op de 13de plaats hangen. In de voorlopige stand, redelijk onbeduidende stand, want morgen zijn er de derde niet-gebonden oefeningen. Daarin kan veel worden rechtgezet en worden geconditioneerd voor de kwalificatie om de pole-position.

    Wie niet te zien was, was Sebastien Vettel. Red Bull besloot de Renaultmotor te vervangen door een eerder gebruikt exemplaar zodat er geen straf van tien plaatsen achteruit op de startgrid dreigde voor Sebastien. Uiteraard moet hij morgen alle registers uithalen om aansluiting te vinden in het intrigerende kopgroepje waarin naast Hamilton en Alonso ook Ricciardo (derde), Räikkönen, Magnussen, Bottas, Kvyatt en Button resideren.. Door de straf verbonden aan een wissel van een nieuwe motor te ontlopen behoudt Vettel een vierde plaats vooraan.

    Bernie Ecclestone wil de arme teams schrappen voor 2015 en van 11 naar 8 teams overgaan. Die zouden dan ieder drie auto's "in lijn" brengen, waardoor het veld op 24 koppen komt. Zoals bekend keert Honda weer en dat is groot nieuws. Honda zou ook Mc Laren als motorist bevoorraden, en ook dat is hot news met bekende klanken uit heroïsche dagen. Ook zullen veel coureursnamen veranderen. Venezuela kan dan een rijk olieland zijn dat al het negende jaar Patsor Maldonado betaalt, maar Pastor maakt meer brokken dan wie ook. Lotus kan het geld alleen maar aanwenden om zogoed als iedere GP de Lotus-Renault op te lappen...

    In concreto heeft Bernie Ecclestone het seizoen 2015 al laten aanvangen. Hij zal dan 84 jaar zijn, dictatoriaal sterker dan ooit. Degenen die hem zullen opvolgen als ook de "onsterfelijken" zullen verdwenen zijn, moeten nu al beven als een riet, bij de gedachte die fysiek kleine man met de grote geesteskracht te vervangen. Een gevoel zoals Sergio Marchionne, Fiat/Chryslerbaas, moet hebben nu Luca di Montezemolo weg is. Wat nu ? Gelukkig zijn er Fernando Alonso en Kimi Räikkönen om de Ferrari F14T te redden. Beiden joegen in ieder geval in Singapore vandaag al zijn ezelsgedrag eruit.

    Mogelijk komt morgen een soort "duivelsuitdrijving" binnen het drama Ferrari en gaat die fascinerende rode bolide weer meer en meer gelijken op het Steigerende Paard dat Enzo Ferrari op zijn auto's plakte. Met dank aan Fernando en Kimi. Wat denk je Mister Sergio Marchionne ? Misschien toch niet altijd te streng zijn... Hopelijk valt de beursgang volgende maand in New York mee. De 18 miljard dollar die Luca di Montezemolo Ferrari over 23 jaar liet verrijken zullen mogelijk mee verdampen in een poging vijftig jaar mank management schuldenloos te maken. Mister Sergio Marchionne is een heel groot CEO, maar hij moet zich omringen met een ingenieurskern die auto's kan maken die mensen begeren. Zoals de 7000 Ferrari's die vorig jaar zijn gemaakt en als broodjes de deur zijn uitgegaan.

    Omdat het een object is. Een object is een lust voor het oog en daardoor alleen al allesoverheersend, in goede en kwade zin. Fetisjisten hebben er heel hun koninkrijk voor over. Er worden oorlogen voor gevoerd, bedrijven zijn eraan kapot gegaan, mensen vergruisd... In weerwil daarvan is er niets sterkers dan een lust voor het oog. Zondag gaan Kimi en Fernando pogen de Ferrari-magie ook af te stralen op het merk Fiat, eigenaar.

    Met een even moeilijke als geniale Sergio Marchionne als baas. Geruchten doen de ronde dat hij met Sinterklaas, al dan niet met een Zwarte Piet, een toverstokje krijgt zodat hij via Ferrari - en met dank aan die flamboyante, arrogante, stijlvolle Luca di Montezemolo - Fiat in fysiek goud kan veranderen. Chrysler hangt daar ook aan. Als wat nog, weet geen enkel autokenner meer. Misschien als papieren goudmijnenaandeel ?Morgen in Singapore strijd om de "pole", een niet te onderschatten aandachtstrekker.(Walter Rombauts)

    19-09-2014 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. OP ZES GP'S VAN WK-EINDE HEEFT HAMILTON MAAR 22 PUNTEN IN TE HALEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met nog zes GP's te gaan, zondag die van Singapore, heeft de Brit Lewis Hamilton met 216 punten minder dan één maximum-punten-zege achterstand op ploegmaat Nico Rosberg met 238. Praktisch blijft Rosberg de logische wereldkampioen. Hoewel, in Monza heeft Hamilton de Duitser een psychologische slag toegebracht door na een kompleet gemiste start terug te komen en eerste te finishen. En daarmee de maximum 25 punten te oogsten. Rosberg werd tweede en oogstte er 18. De nuchtere analyse na Monza is echter dat Rosberg 4 GP's won en Hamilton zes ! Dus kan de hoger geciteerde logica in vraag worden gesteld. In Singapore wordt het tussen "de twee" Mercedesrijders weer hoogspanning. De gemoederen tussen hen beiden lijken wat gekalmeerd. Sebastien Vettel daarentegen brengt een nieuwe intrige op het toneel.

    Hij bekritiseerde Ferrari zo onbeschoft i.v.m. een gefantaseerde transfer van hem naar de Scuderia en Fernando naar Red Bull, dat Fernando Alonso er zich kwaad over maakte "omdat met dergelijke beledigende uitspraken de eenheid binnen het team Ferrari wordt bedreigd, minstens gekrenkt." Morgen, straks eigenlijk, is het verbale psychologische spelletje gedaan. Dan moet weer aan het stuurtje worden gedraaid, met de voeten ballet gedanst op het gas- en rempedaal, knopjes op het stuurtje juist worden bediend. En weinig gebabbeld, want de FIA legde nu ook het radioverkeer tussen piloot en pitmuur aan banden. Geen woorden meer, maar alleen daden. In dat laatste is vooral die verbeten, razendsnelle Lewis Hamilton wel heel sterk. Toffe GP in het vooruitzicht.(wr)

    18-09-2014 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP VAN SINGAPORE, DE VIDEOGAME VAN DE WK-FINALE F1

    De eerste GP van Singapore was in 2008 meteen de eerste "nachtrace" ooit in de nu 64-jarige geschiedenis van het Wereldkampioenschap Formule 1. Als decor schitterend, als circuit met 23 listige bochten over 5,067 km waarrond 110.000 toeshouwers post vatten, en als primeur meteen een schandaal dat kon tellen. Winnaar van de race "onder safety car", de Spanjaard Fernando Alonso die met een Renault reed.  Niet echt proper want het "crashgate-scandal" is vandaag duidelijk naar het onderbewustzijn verdrongen. Omdat de combinatie van de vele straatbochten die altijd opnieuw "stop-start" gedrag van de coureur vragen, de gloed van de verlichting en de zachtheid van de nacht, wordt een sfeerbeeld van een videogame opgeroepen. Bovendien is Singapore de aanloop naar de ontknoping van het WK tussen Hamilton en Rosberg. De aanloop naar de finale.

    Want men moet goed thuis zijn in de even glitterende als ongenadige Formule 1 om die race uit 2008 nog te kunnen analyseren. Het kostte - figuurlijk - de kop van Renault-teambaas Flavio Briatore en ook de beloftevolle F1-carrière van Nelson Piquet jr. Zoon van briljante Braziliaan en toffe gast, drievoudig wereldkampioen, Nelson Piquet. Wat hield "crashgate-scandal" precies in ? In het jaar dat Lewis Hamilton zijn eerste wereldtitel behaalde in een Mc Laren. Ook over die wereldtitel hangt een waas, in het Braziliaanse Interlagos waar Felipe Massa (Ferrari) op een aquariumdiepe natte piste even wereldkampioen was (door de micro's gezegd) maar aan de andere zijde van de omloop Hamilton de Duitser Timo Glock voorbijreed of eerder gleed.

    Juist dat ene plaatsje vooruit om niet Massa maar hemzelf Lewis Hamilton de wereldtitel te laten pakken. De mist over de al dan niet gespeelde, gewilde of ongewilde rol van Glock zal nooit of te nimmer in deze ouwe generatie F1-kenners optrekken. Mogelijk spreekt ooit iemand uit de biecht... Terug naar het "crashgate-scandal" in Singapore in de eerste WK-race van de zes die er al gereden zijn. Singapore is de meest gedisciplineerde en properste stad ter wereld. Alleen Flavio Briatore bezoedelde die GP. Door Nelsinho Piquet jr. op te dragen zijn Renault tegen 160 km/h tegen een muur ineen te knallen. Dan zou de Safety Car uitrukken en Fernando Alonso met zijn verzwakkende Renault "ingedekt" winnen ! Zo geschiedde. Maar de opdracht van Briatore aan Piquet kwam uit. Renault, historisch merk in de F1, stond voor de hele wereld met de billen bloot.

    Op die omloop wordt zondag 21 september 2014 de zevende GP van Singapore over 61 ronden gereden. Tegen wijzerzin in. Met Lewis Hamilton en Nico Rosberg met hun Mercedes opnieuw in een hoofdrol. "Hutsepot" Ferrari gaat Alonso en Räikkönen nieuwe componenten voor 2015 laten uitproberen. Hoofdrolspeler in dat technisch leuke spelletje is ingenieurchef Pat Fry. Hij moet vooral het "Energy Recovery System (ERS) aanpakken.

    Dat systeem is vanaf de nieuwe F1 dit jaar de opvolger van het vorige "Kinetic Energy Recovery System" (KERS) en eens zo sterk.  (120 kW) 164 pk i.p.v. (60 kW) 82 pk als elektrisch afroepbare vermogensreserve in wat een supercondensator kan worden genoemd. Noch de Fin, noch de Spanjaard zijn er tevreden over. Het gevraagde "toegevoegde" vermogen komt te traag en niet intens genoeg. Beiden vrezen zoals iedereen een hoog benzineverbruik, juist omwille van dat altijd opnieuw remmen, plankgas, remmen, plankgas... Zo 1403 keer in de race.

    De vrije trainingen beginnen vrijdag, zaterdag de publiciteitslag om de pole, en zondag de race. Nu al werkt Singapore als een magneet op iedereen. De spanning loopt op en Bernie Ecclestone maakt zich geen zorgen dat er zondagavond stroomuitval zou zijn om de "nachtrace" in het licht te zetten. Het "Doel" van de Grote Manitou is natuurlijk beter onderhandeld dan bij ons aan de Schelde, waar de kerncentrale's buiten barstjes, wat lekken. Maar waar naar verluidt de beste sprot heeft rondzwemmen omwille van de temperatuur van het koelwater dat in de stroom vloeit. Een kwestie van schaalverhoudingen, van Museum aan de Stroom ook. Tegenover een nieuwe rijke wereld van welvaart. Waarin geld verdienen vooralsnog geen schande is. Singapore. Vrijdag, zaterdag, zondag.(Walter Rombauts)

    17-09-2014 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALS MERCEDES PORSCHE VISEERT WORDT LE MANS RIJDEN ONONTKOOMBAAR

    Porsche maakt met de 911 als meer dan vijftig jaar lang de beste sportauto ter wereld. Mercedes' is dat een doorn in het oog, conceptioneel én commercieel. Via autosportdochter AMG - dus officieel niet in eigen naam - wordt een plan gesmeed om een AMG GT te bouwen die de ingenieurs van Weissach zenuwachtig zouden moeten maken. Dat zal niet gemakkelijk zijn, want om de halve eeuw zogoed als ongewijzigde, volmaakte contouren van Porsche nog maar te benaderen, is magie nodig. Anders zal dat geen kans van slagen hebben. AMG op zich zijn natuurlijk geen prutsers, Mercedes nog veel minder.

    Het gezever over Porsche's nieuwe uitdager, de Mercedes AMG GT is bekend: V8-motor, 462 pk, van 0 naar 100 km in 4", topsnelheid 300 km/h (zéér doeltreffend in de files) en ah ja, hij zal zo'n €105.000 als richtprijs meekrijgen. Tot slot: alles aan de AMG GT zal het summum zijn. Uitgenomen de persoonlijkheid, het niet te peilen maar zo unieke karakter van een naam waarvoor er geen tweede is: Porsche. Het merk won zestien keer de 24 Uren van Le Mans, Mercedes in 1952 met Lang/Riess in een 300 SL één keer.

    Daarna is er een "maar" aan verbonden. Mercedes zou mogelijk meer hebben gewonnen dan Porsche, Audi en Jaguar. Maar in 1955 vloog de Mercedes-Benz van Pierre Levegh na een misverstand met Mike Hawthorn (Jaguar) in de hoofdtribune tegenover de pits op het "Circuit de la Sarthe". Balans: 82 doden en tientallen gewonden. Hawthorn-Bueb wonnen in de Jaguar D en Mercedes trok zich terug. Ook uit de hele autosport. Tot ze in de 21ste eeuw weer aanknoopten met de F1. Dat verhaal van de come-back van Michaël Schumacher, de opkomst van Kéké Rosberg, de aanval naar een tweede wereldtitel voor Hamilton is dagelijkse kost.

    De tweede "maar" is tot vandaag nergens te zien, te lezen of te horen. Het is een ongemakkelijke "maar", die zelfs de sportpuristen van Mercedes en ook bij AMG niet héél graag zullen vernemen. Als je de intentie/pretentie hebt Porsche in fysiotechniek "aan te vallen" op de automarkt, dan moet diezelfde groep enthousiasten ook genoeg ballen aan het macholijf hebben om datzelfde Porsche als tegenstander te ontmoeten in de 24 Uren van Le Mans. Niet op 13 en 14 juni 2015.

    Dat is te vroeg. Dat zou geen eerlijke ontmoeting zijn, zo'n beetje als de eerste keer Audi-Toyota voor twee jaar. Maar laat ons afsluiten met de wens uit te spreken dat Mercedes via AMG daaraan al wel heeft gedacht als de nieuwe auto van Porsche klanten zou moeten "afpikken". Le Mans is sinds 1923 de grootste industriële autokrachtmeting ter wereld. Winnen op zich daar is alleen de besten gegeven. Hallo Mercedes...? 't Zal een emailtje worden. (Walter Rombauts)

    15-09-2014 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!