NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • SEBASTIEN BUEMI BLIJFT IN DE FORMULA E MET NISSAN, DUS MET RENAULT
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    24-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG WINT, VERSTAPPEN VERKNALT ZEKERE ZEGE VAN HAMILTON
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De monotonie door de absolute dominantie van regerend wereldkampioen Lewis Hamilton in de Mercedes is in de 64ste ronde doorbroken door overmoed van Max Verstappen. Vechtend met Romain Grosjean om de tiende plaats - de eerste plaats die punten geeft - wilde Max V. koste wat het koste, de Franse Lotusrijder voorbij. Als in een kart stuurde hij de Toro Rosso naast de Lotus, maar net iets té nipt.

    Zijn linkervoorwiel tikte de rechterachterband van Grosjean aan, het wiel brak af en de Nederlander kon niet meer remmen voor de "Virage de St.Devote"...en knalde héél hard in de bandenmuur: Toro Rosso vernield, Max, even met de ogen knipperend, handen aan het stuurtje, bijna onaangeroerd uitstappend over de bandenmuur. In doktershanden: alles OK. Safety Car op de baan...

    Weinige seconden voordien was Hamilton, vreemd op dat ogenblik, maar zoals later bleek door het team daarvoor binnengeroepen, nieuwe rubbers gaan halen en kwam na Vettel (Ferrari) en nieuwe leider Rosberg (Mercedes) als derde terug op de piste. De Safety Car bevroor alles en bleef tot ronde 72 van de 78 op de baan. Volgens ondergetekende, ervaringsdeskundige, heeft de koersdirectie de Safety Car te lang laten ronddtoeren.

    Lewis Hamilton zat te koken in zijn cockpit, terwijl ieders banden door de lage snelheid, afkoelden. Drama naar het einde toe, met de wetenschap dat voorbijsteken in Monaco zo goed als een mirakel is. Heel vaak beslist St.Devote (patroonheilige van Monaco) aan het einde van de aankomstlijn daarover...Dit keer weer. Door Verstappen's (over-)moedige maneuver kon Nico Rosberg in een Mercedeszetel naar zijn derde opeenvolgende zege rijden voor zijn deur.

    Alleen Ayrton Senna heeft hem dat voorgedaan. Maar iedere vergelijking tussen beiden valt in het niet. De op 1 mei 1994 in Imola verongelukte Ayrton deed dat zonder de Lotto te winnen, en zonder door - zoals vandaag - afgeschermd te zijn voor zijn ploegmaat Lewis door Sebastien Vettel (Ferrari). Senna deed dat zonder Lottowinst. Senna won vijf keer deze elite-wedstrijd en Graham Hill vier keer.

    Max Verstappen (17) heeft Rosberg's zege cadeau gedaan. En misschien een te partijdige koersdirectie die de Safety Car te lang op de baan hield. Het is niet de eerste keer dat zo wordt gewonnen in Monaco. Maar na afloop gaf iedereen elkaar de hand op het podium. Dat is veel waard. Wat Hamilton heeft gemist, innerlijk onnoemelijk onder lijdt, heeft beleefdheid, opvoeding en etiquette, hem groter gemaakt dan hij al geworden was. Hij is de echte, morele, winnaar van de GP van Monaco F1 2015.

    Lewis Hamilton heeft heel even een dipje gehad in zijn loopbaan. Nu rijdt hij opnieuw als wereldkampioen 2014 bij Mercedes. Dat de Brit, die duidelijk veel aan zichzelf heeft gewerkt, zoveel vertrouwen krijgt van Mercedes en daarmee een platina hernieuwd contract, heeft zo zijn redenen. Iedereen is stilaan vergeten dat LH in 2008 wereldkampioen werd in een Mc Laren-Mercedes... Over die titel kan ook een verhaal worden gebrouwen. Want iedereen is ook vergeten dat Felipe Massa als wereldkampioen over de meet reed.

    Maar in de laatste bocht van Interlagos (Brazilië) ,in gutsende regen, reed Lewis voorbij Timo Glock en daaraan genoeg had om Massa als wereldkampioen te onttronen. Niemand zal ooit overtuigd weten of LH voorbij Glock is gereden, of Glock even van het gaspedaal is geweest... Officieel heet het dat Glock op slicks reed en Hamilton door zijn regenbanden zo gemakkelijk voorbij kon. In zo'n sfeer is die pitstop van Lewis Hamilton in Monaco ook verlopen. Een duistere niet doorzichtige pitstop. Die niet nodig bleek !

    Lewis Hamilton blijft leider in de voorlopige stand om het WK met 126 punten tegenover ploegmaat Nico Rosberg met 116. Sebastien Vettel telt er 98. De rest kan 2015 al vergeten, voor hun zijn de resterende GP's kermiskoerskens. Met wel een eerste op de paardenmolen van het eiland St.Hélène, aan de rand van Montreal, binnen veertien dagen. De zevende GP, ook voor Max V.(Walter Rombauts/Foto:Mercedes)

    24-05-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON RIJDT 43STE POLE IN KWALIFICATIE GP VAN MONACO

    Met 1'15"098 in de Q3 van de kwalificaties voor de GP van Monaco behaalde de Brit Lewis Hamilton zijn 43ste pole-position in zijn loopbaan. Ploegmaat Nico Rosberg pakte de tweede plaats. De Duitser liet zich ook "vangen" in St.Devote waarin hij te laat remde en, zonder schade, tijd verloor. Op de derde plaats start morgen viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel in de Ferrari. Daniël Ricciardo (Red Bull-Renault) hield ploegmaat Daniil Kvyat van de vierde chrono. Kimi Raïkkönen (Ferrari) kwam niet verder dan een zesde plaats.

    Carlos Sainz jr (Toro Rosso-Renault) pikte de achtste tijd in en ploegmaat Max V. zette uiteindelijk de tiende tijd neer. Beide "rookies" deden het dus uitstekend. Fernando Alonso strandde al direct in de Q2 in St.Devote wegens een manke Mc Laren-Honda. Dat verdiende de Spanjaard niet, want stuurmansgewijs gezien, hoort hij iedere race in de spits te rijden. Maar Mc Laren sukkelt oeverloos met die nieuwe Honda V6 Turbo, die nochtans hoog in de verwachtingen stond. In Q2 verdwenen ook Massa (Williams-Mercedes), Hulkenberg (Force India), Jenson Button (Mc Laren-Honda) en Romain Grosjean (Lotus).

    In de Q1 was de opmerkelijste tegenvaller Vallteri Bottas (Williams-Mercedes) en de andere vier boys Mehri, Stevens, Ericsson en Nasr waren al bij voorbaat gedoemd om de achterhoede te vormen. Het zijn die "kleine" teams die het financieel nog moeilijker zullen krijgen als in 2017 de F1 "ge-update" wordt naar hogere vermogens en wellicht plusminus 6" snellere rondetijden. Dat ze nu achteraan bengelen is gewoon omdat ze niet meer geld krijgen uit de pot omdat de centen verkregen worden in functie van de resultaten. Maar dat is een apart verhaal waarin ook Bernie Ecclestone fungeert...Er doen geruchten de ronde over regen morgen in Monaco. Zou God een F1-fan zijn ? (wr)

    23-05-2015 om 23:55 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL KATAPULTEERT ZIJN FERRARI VOOR ROSBERG IN FP3

    Aanvankelijk spelde Lewis Hamilton in zijn Mercedes de wet in de derde vrije oefeningen voor de GP van Monaco. De snelsten, Rosberg, Vettel, in het begin ook Raïkkönen, gebruikten allemaal supersofts. Net voor een half uur chronojagen liet de ervaren Fin Kimi Raïkkönen in zijn Ferrari zich toch verschalken in...de rechtse bocht van St.Devote. Hij tikte iets te hard de curbstone's aan en de Ferrari brak achteraan uit. Spijtige schade, die hem verder verhinderden mee te dingen naar de snelste tijd. Pikant detail is dat Nico Rosberg zijn ploegmaat naar de derde wijzerstand verwees. Daar komt straks in de kwalificaties zeker een gevolg op.

    In het begin van FP3 reed de jonge Max Verstappen weer eens de vijfde tijd, maar tikte dan een vleugel kapot en moest de pits binnen. Aan het eind van de FP3 nam zijn ploegmaat Carlos Sainz bij Toro Rosso die plaats over en Raïkkönen - een tikkeltje ontdaan - moest genoegen nemen met de zesde plaats. Jenson Button bracht zijn Mc Laren-Honda naar de achtste snelste wijzerstand, net achter de Red Bull van de Rus Daniil Kvyat, wiens ploegmaat Ricciardo een knappe vierde tijd klokte. Max V werd negende en Fernando Alonso (Mc Laren-Honda), die even op de vierde plaats kwam piepen, verdween door mechanische prutsen in de achterhoede. Toch wordt hij voor het eerst in de kwalificaties (14 uur onze tijd) in de Q3 verwacht.(wr)

    23-05-2015 om 13:53 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON SNELST NA REGEN, VERSTAPPEN ZEVENDE IN FP2

    Pijpenstelen-regen ontnam iedereen de lust om chrono's van de FP1 te verbeteren. Tot de zondvloed ophield, want dan ging Lewis Hamilton direct op chronojacht. Weerom niet onverwacht zette hij de snelste tijd met in zijn schaduw ploegmaat Nico Rosberg. Allebei in de superieure Mercedes. Derde snelste, Sebastien Vettel in zijn Ferrari, kijkt nog steeds tegen "het gat" tussen zijn rode bolide en de zilverpijlen aan. Teambaas Maurico Arrivabene geeft toe de de uitgekiende update's niet het verwachte effect hebben gegeven. Ook al pakte Kimi Räikkönen de vierde tijd. Daniil Kvyat in de Red Bull-Renault werd vijfde.

    Max Verstappen moet in de eerste vrije oefeningen (FP1) zelf geschrokken zijn van zijn tweede tijd op 0,149" achter Lewis Hamilton, want in de FP2 was hij iets gematigder en moest ondervinden dat zijn ploegmaat Carlos Sainz bij Toro Rosso hem naar de zevende tijd verwees. Niettemin nog altijd goed voor Max, want het is de eerste keer dat hij in Monaco aantreedt. Bovendien is het slechts zijn zesde GP waaraan hij deelneemt...

    Hij is in Monaco het gesprek van de dag en allerlei speculaties doen de ronde voor de derde vrije trainingen van morgen, zaterdag (FP3) en de kwalificaties voor de "pole" in de namiddag". Ook wordt in de wandelgangen van de paddock meer en meer de naam Stoffel Vandoorne gefluisterd die zinnens is de F1-stap te wagen. Monaco brengt nog een weekend vol verrassingen.(wr)

     

    21-05-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON HOUDT NIPT VERSTAPPEN AF IN FP1 IN MONACO

    Dat Lewis Hamilton met 1'18"750 de snelste tijd reed in de eerste vrije oefeningen voor de GP van Monaco heeft geen mens verwonderd. Maar dat de "rookie" Max Verstappen in de laatste minuut van die FP1 in zijn Toro Rosso op 0,149" de tweede plek zou pakken verbaasde iedereen. Het is nu, voordat straks FP2 aanvangt het onderwerp van gesprek in heel het Prinsdom. Daniël Ricciardo (Red Bull-Renault) werd derde en viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel (Ferrari) vierde. Ook werd bekend dat de Brit - LH - zijn contract bij Mercedes met drie jaar verlengd ziet. Eigenlijk een morele opdoffer voor ploegmaat Nico Rosberg... In 2009, het jaar na zijn eerste wereldtitel in 2008 (ten koste van Felipe Massa...), juichte Lewis Hamilton in het rond "dat hij nooit bij Mc Laren weg zou willen...". Of hoe "t kan verkeren", Bredero's spreuk nog altijd actueel is. (wr)

    21-05-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP VAN MONACO IS HET BALLETJE IN DE ROULETTE VAN DE CASINO
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Winnen in Monaco is de droom van iedere Formule 1 coureur. Morgen zijn de straten van Monaco weer het toneel van bloedstollend bochtenwerk. Wie er de "pole" haalt heeft een "+" als vertrekpunt. Als je ongehavend door de eerste - oerverraderlijke - rechtse bocht van St.Devote raakt en als een raket de helling naar het Casino opschiet, is de kans aanwezig dat geen van je tegenstrevers je nog voorbij komt. Want net voordat je het Casino zou binnenrazen en als een balletje in de roulette zou vliegen, moet je links, letterlijk langs de voordeur van "Hotel de Paris", om direct weer rechts te sturen en de hobbelige daling naar de lussen van Mirabeau te nemen.

    Voor het hotel "Löws" stuur je de kist vlijmscherp op de ideale lijn naar links om honderdvijftig meter verder naar de zee de duiken. Voor dat er op het strand met schupjes, blondjes en pondjes kan worden gespeeld, wacht een rechtse bocht waarin je best zo dicht mogelijk langs de vangrail uitkomt. Die geldt namelijk als lanceerbasis om de bochtige tunnel in te duiken en er met zo'n vaart van 300 km/h uit te komen. Net het ogenblik waarin je in de remijzers moet om de chicane te nemen. Daarna is "Le Bureau de Tabac" en het kronkelen rondom het zwembad bijna kinderspel.

    De laatste bocht voor de aankomst - en een nieuwe volgende ronde - is ook niet meer die haarspeld zoals destijds het zinnebeeld terecht bezegelde. Het is nu een vrij "comfortabele" bocht. Niet echt een sinekure, maar bijna enkele seconden een adempauze om weer naar St.Devote te trappen. St.Devote, daar in het miljardairsparadijs, heeft met zijn bedriegelijke verschijning vanuit de cockpit gezien, de grootste namen al in zijn val gelokt. Net niet in zijn kapelletje. Wie deze rondenwals 78 keren onberispelijk uitvoert, kan mogelijk de GP van Monaco winnen, zesde race om het WK F1 2015. Vroeger werd de Monegaske race over 100 rondjes gereden. Maar zelfs de grootste namen als Jack Brabham en Ayrton Senna, raakten concentratie kwijt en beukten in de vangrails terwijl ze aan de leiding reden. Het reglement is na beraad clementer geworden.

    Komt er regen bij kijken, dan toveren de straten van het Prinsdom altijd een wit konijn uit de winnershoed. Héél vaak iemand uit de achterhoede. Olivier Panis (1996-Ligier-Honda), Jarno Trulli (2004-Renault), Jean-Pierre Beltoise (1972-BRM) - fotoinzet links boven -, zelfs Juan Pablo Montoya (2003-BMW-Williams) hoort daar bij. En één keer heeft Jacky Ickx die in de 42ste GP van Monaco in 1984 koersdirecteur was de race voortijdig op basis van regen afgevlagd. De overwinning van Jean-Pierre Beltoise zal iedere purist bijblijven want ze werd behaald op een schaatsbaan en niet op asfalt. In de jaren dat watergladheid, nog niet ten volle tot het verstand van de modale automobilist was doorgedrongen.

    Net op het moment dat het "witte-konijn-van-de-eeuw", Ayrton Senna da Silva in zijn Toleman-Hart, leider Prost dreigde voorbij te rijden...Alain Prost, viermaal wereldkampioen, niet de braafste onder de rakkers, was bang in de regen. Begrijpelijk, maar de morele winnaar was reeds het - overlopend - talent van Senna als Christus die op het water wandelde... Noch Ickx, noch Prost worden hier graag aan herinnerd.

    Morgen dus op post voor de eerste vrije trainingen. Mercedes zal snel zijn, Honda, wiens motor de Mc Laren aandrijft, heeft laten weten dat de handelbaarheid daar hun gootste troef is. Force India verwacht een wonder, Ferrari is zwijgzaam. Williams-Mercedes hoopt met Massa en Bottas de beter begoede teams van antwoord te dienen. Het is allemaal onvoorspelbaar. Er wordt al gegokt nog voor de speelzaal open is.(Walter Rombauts/Foto:BRM/ELF)

    19-05-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!