NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • SEBASTIEN BUEMI BLIJFT IN DE FORMULA E MET NISSAN, DUS MET RENAULT
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    05-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON OVERWINT ZIJN BELAGERS MASSA EN BOTTAS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Regerend wereldkampioen Lewis Hamilton (Mercedes) heeft de GP van Engeland gewonnen. De negende race om het WK F1 2015 die is verlopen als een thriller. Vooral omdat de Brit die de "pole" had gereden zich liet verrassen door de braziliaanse "veteraan" Felipe Massa (Williams). Ook de Fin Vallteri Bottas in de tweede Williams wipte over de lokale held. Nico Rosberg zag vanop de vierde plaats een wig gedreven tussen hem en zijn ploegmaat. Williams leidde de GP van Engeland ! Twee safety cars in vier ronden omdat eraf was gegaan, met hem ook Grosjean. Even trokken er al wolken samen over Silverstone omdat de coureurs achter die safety cars bij elkaar mogen aansluiten (in tegenstelling tot achter de "Virtual Safety Car", tijdens dewelke de tussenstanden moeten behouden blijven).

    Nadat de piste terug "groen" werd, stond Felipe Massa als leider onder zeer hoge druk. Nog wel het meest van ploegmaat Vallteri Bottas die op zijn beurt op de staart werd getrapt door derde rijdende Lewis Hamilton. Doordat de weerman met welles-niet-regen vanaf de 35ste ronde ook wilde meespelen in de thriller, begonnen berekende, soms impulsieve, soms ronduit domme bandenwissels. Uit die verwarring kwam Hamilton in de 46-ste ronde definitief als leider en latere winnaar.

    Voor 140.000 toeschouwers reed hij naar de zege die hem in de WK-stand verstevigt en 17 punten voorsprong laat nemen op ploegmaat Nico Rosberg die vorige race in het Oostenrijkse Spielberg won. Sebastien Vettel (Ferrari) finishte derde en spoot mee champagne in alle lachende gezichten. Ploegmaat Kimi Räikkönen (Ferrari) geraakte het noorden kwijt, begon wat te klungelen en moet zijn statuut bij de Scuderia wellicht herbekijken. Buiten deze vijf klinkende namen, Hamilton, Rosberg, Vettel, Massa en Bottas, mogen de overige stuurwielridders zich leuke figuranten noemen.

    Max Verstappen ging ook in de zandbak. Niet als clown, maar eerder als zichzelf overschattende tiener. De tweede keer op negen races. Leergeld. Het nog niet droge achter zijn oren zal wel opdrogen. De GP van Engeland maakt duidelijk dat tweevoudig wereldkampioen (2008 en 2014) op weg is naar zijn derde. Iemand is het ook groots deed is Fernando Alonso die met die ezel van een Mc Laren-Honda een eerste WK punt scoorde dat aan de tiende plaats is verbonden. Ron Dennis, Eric Boullier van Mc Laren en Yasuhisa Aria van Honda mogen naar Japanse gewoonte een diepe buiging maken voor de Spanjaard. Zonder "hot saké" vanavond. (Walter Rombauts/Foto: Mercedes)

    05-07-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MC LAREN'S STARTEN 17DE EN 18DE STRAKS IN SILVERSTONE

    Eric Boullier, teambaas van Mc Laren-Honda ziet met lede ogen aan hoe de twee Mc Laren-Honda's in de bakermat van de Formule 1, Silverstone achteraan op de startgrid staan. Fernando Alonso 17de, Jenson Button 18de, allebei wereldkampioenen. Het huwelijk tussen het historische team en motorleverancier Honda is niet geslaagd te noemen. Er doemen kwalijke kantjes op. Commerciële partnerdeals worden uitgesteld of afgezegd. Mc Laren als merk kan zich dit niet veroorloven. Fernando Alonso bewaart er zijn humor over "Het moet altijd eerst slecht genoeg gaan om het daarne beter te hebben..."(sic)

    De Japanner Yasuhisa Arai is het hoofd van een eigen opgezet motorteam bij Honda dat de V6 Turbo Hybrid biceps moet geven. Naar Japanse gewoonte blijft hij rustig onder het drama dat zich afspeelt. "Het is een langlopend programma", placht hij te zeggen. "Het gaat niet over enkele weken, maar over jaren..." Dat terwijl Eric Boullier dagelijks aan dat maskerachtige Japanse hoofd zit te zeuren. Wàt er precies achter de schermen wordt gezegd blijft - voorlopig - geheim. Maar dat er een zwarte Japanse haar in de Britse Mc Laren-boter is gevallen is duidelijk.

    Silverstone is één van de snelste races van het seizoen. Er wordt zo om en rond 227 km/h gemiddeld gereden. Dat wil zeggen dat er vaak op vollast tegen zo'n 335 km/h wordt gereden en de traagste bocht tegen ongeveer 85 km/h. Op die cijfers zitten natuurlijk kleine spelingen. Ze hangen af van het grote hart van de piloot in kwestie, van de motor- en remtechniek, en van de bandenstaat. In Silverstone is het vandaag moelijk een strategie te kiezen. Eén of twee bandenwissels ? Als het asfalt héél warm is, wreet dat aan de banden alsof het snoepjes waren. Gelullig kondigt het weerbericht 19°c aan en een asfaltwarmte van 32°C. Straks (14 uur) weten we meer als 52 ronden van 5,891 km doorheen 18 bochten, voor de wielen worden geschoven.(Walter Rombauts)

    05-07-2015 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON VERTREKT UIT POLE-POSITION IN GP VAN ENGELAND

    Zelfzeker in de kwalificaties heeft regerend wereldkampioen Lewis Hamilton met 1'32"248 alle glans weggeveegd van degenen die dezelfde ambitie koesterden. Nico Rosberg, dominerend in de twee van drie vrije trainingen, ziet zich tweede. Felipe Massa, uitzonderlijk sterk, bracht de Williams-Mercedes op de derde plaats in de oersnelle kwalificaties. Kimi Räikkönen, gaat viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel vooraf, beiden in een Ferrari. Max Verstappen (Toro Rosso) haalde Q3 niet en belandde op een 13de plaats. In de derde vrije training (FP3) vanochtend bezette Max zelfs de 5de plaats. Maar technische problemen hielden hem weg uit Q3.

    Niet slecht voor een tiener als men ziet dat twee wereldkampioenen, Fernando Alonso (2005-2006) en Jenson Button (2009) door het manke huwelijk van Mc Laren en de Hondamotor genoegen moesten nemen met een respectievelijk een 17de en 18de plaats. Morgen is er de GP van Engeland waarin Nico Rosberg toch zal pogen wat af te vreten aan de achterstand van 10 punten t.o.v. leider in de tussenstand Lewis Hamilton. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes) pakte de vierde chrono en Kimi Räikkönen ging voor de vijfde en staat daarmee voor viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel in de andere Ferrari.(wr)

    04-07-2015 om 17:21 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORMULE 1 IS EEN SPIEGEL-OEFENING, WINNEN VAN ZICHZELF

    Zondag is er de GP van Engeland, eigenlijk de wieg van de huidige F1. Precies 65 jaar geleden. Lang voor WOII waren er al F1-races. Maar in 1948 is het allemaal in een vorm gegoten die "officieel" is bij de FIA die uiteindelijk minstens 169 landen vertegenwoordigt. Jean Todt - ik sta nu recht in het teken van trouw -  is er de president van. Hij heeft meer aandacht voor de verkeersreglementen, de homologaties van voertuigen, dan voor de Formule 1 zoals die sinds 2014 is geworden. Jean Todt is in de jaren '64 begonnen als navigator van ik weet meer wie in een Peugeot 404. Hij is gewoon een HELE grote mijnheer.

    Niettegenstaande hij Michaël Schumacher bij Ferrari heeft "opgevoed" tot wat de ongelukkige Michaël nu is, heeft hij nooit het ware inzicht gehad in wat F1 nu precies is. Heilige broeder Ayrton Senna da Silva (driemaal wereldkampioen) heeft me dat eens - dank aan Thierry Boutsen - eens glashelder uitgelegd. "Ik spreek met God als ik een "pole-position" mogelijk maak. HIJ antwoordt. En ik voer uit." Dat Godsbegrip is niet meer essentieel aanwezig in de F1. Logisch. Mooie, geldzuchtige, drank- en narcistische vrouwen in overvloed... Er wordt op een slokje sperma en champagne meer of minder niet meer gekeken. Om het nog braaf te houden.

    Als straks de derde vrije traingen voor de GP van Engeland beginnen, zouden - niet Kimi Räkkönen omdat ie zichzelf kent - de overigen eens goed in de spiegel moeten kijken. Tegenover de werkgevers (FOCA, FOTA...FIA), Ferrari, Renault en Mercedes, en daarmee tegelijkertijd het hoog gewaardeerde publiek wereldwijd zijn de "snotneusen" dat verplicht tegenover zichzelf. Het is een zalige verwennerij die F1, zonder dat je wordt onthoofd. "A brave New World" van het destijds verboden boek van Aldous Huxley is niet de bedoeling. Maar als je in de trillende spiegeltjes van je bolide kijkt, ga dan thuis ook eens voor de spiegel staan. En oordeel - vooral - over jezelf. Zondag is er de GP van Engeland in Silverstone.(wr)

    04-07-2015 om 01:30 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG OOK SNELST IN FP2 NA HAMILTON'S MOEILIJKHEDEN

    Nico Rosberg die vanochtend de snelste tijd reed in weerwil van versnellingsbakproblemen, staat ook bovenaan in de tweede vrije trainingen. Toch kon de Duitser dit pas realiseren nadat Lewis Hamilton mechanische problemen kreeg aan de Mercedes W06. Rosberg ging nipt Kimi Raïkkönen (Ferrari) vooraf. Morgenochtend zijn er de derde vrije trainingen, waarna de kwalificaties. Dan is er een eerste silhouette van hoe de race er zondag zal uitzien.(wr)

    03-07-2015 om 16:59 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG SNELST IN FP1, VERSTAPPEN RIJDT DERDE TIJD !

    Al snel zette regerend wereldkampioen Lewis Hamilton zich aan de spits van het veld in de eerste vrije trainingen om de GP van Engeland. Net voor het afvlaggen van deze eerste sessie, wipte Nico Rosberg met 1'34"274 nog over de leider in de WK-stand. Deze negende race om het WK F1 wordt zondag in Silverstone gereden. De Nederlander Max Verstappen (Toro Rosso) zette als tiener nog eens iedereen een neus door de derde snelste chrono te laten opschrijven. Zijn ploegmaat Carlos Sainz jr bleef wel altijd rond de wijzerstanden van Max toeren, maar kon er niet voorbij. Alle teams zoeken voor deze namiddag betere afstellingen, en de Mc Laren's met Fernando Alonso en Jenson Button bleven drama opvoeren met de Hondamotor. Triest om zien.(wr)

    03-07-2015 om 12:44 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP VAN ENGELAND, BEGIN VAN HET EINDE

    De eerste GP uit de F1 geschiedenis is gereden in Silverstone in juli 1950. Ferrari was er toen voor één race niet bij. Zondag wordt de GP van Engeland gereden en meteen wordt het begin van het einde na 65 jaar "highstanding" in gevaar gebracht. Wat is zal niet meer zijn. Bernie Ecclestone, grootmeester van de F1, die hij in 1981 via de "Formule One Constructors Assiociaton" (FOCA) van armoezaaiers naar miljardairs bracht, is 84 en weldra verdwijnt zijn fysische gedaante in het onstoffelijke. De F1 is daarmee in gevaar en dreigt te worden verkocht aan Arabische/Amerikaanse gieren.

    Die pikken de historische grootheid weg, en er zullen alleen nog kermiskoersen resten. Daarom is Silverstone het begin van het einde. Zelfs Jean Todt, waardig President van de Fédération de l'Automobile (FIA) in Parijs, toont geen belangstelling meer voor de F1. De F-e (elektrische éénzitters) draagt vandaag ieders belangstelling weg. Tegen 2020 is het zelfs de intentie de eletrische éénzitters (veertig jaar na de USA) als norm te stellen voor de Formule 1. Ondertekende hoopt dan net als Bernie binnenkort in het onstoffelijke te mogen zijn verdwenen. Er is respect voor de wieg van het WK F1 in Silverstone, een oud militair vliegveld, waarop een snel tracé is getekend.

    De Britten (hoe Europees ?) hopen op een Engelsman als winnaar. Dat zal dan Jenson Button dan niet zijn. Want Mc Laren is aan zijn vijfde motor toe. "Shame on You Honda". Harakiri hoeft niet meer, maar zeer buigende - zoals alleen Japanners dat kunnen - gemeende verontschuldigingen zouden op zijn plaats zijn. Ron Dennis - dictator van Mc Laren - zou er tevreden mee zijn en geen koppen laten rollen. Hij is een beschaafd man, die zelfs zijn vijand de dood niet wil injagen. Morgen begint de GP van Engeland met de eerste vrije trainngen.(wr)

    03-07-2015 om 04:03 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!