NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • MORGEN BEGINT DE GP VAN FRANKRIJK F1, OPNIEUW IN LE CASTELLET
  • FORD FIESTA SPRINT CUP IN DE KIJKER IN SUPERPRIX IN ZOLDER
  • FORD FIESTA SPRINT CUP IN DE KIJKER IN SUPERPRIX IN ZOLDER
  • HOE ALONSO EEN PENALTY VERMEED TIJDENS EEN PITSOP
  • SLECHTS VIER WERELDKAMPIOENEN F1 WONNEN DE 24 UREN VAN LE MANS
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    06-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL RIJDT 34ste POLE BIJEEN VOOR GP VAN JAPAN
    Traingsnelste Mark Webber in de vrije trainingen heeft in de officiële kwalificaties die de startgrid bepalen zijn ploegmaat Sebastien Vettel sneller zien rijden. De tweevoudige Duitse wereldkampioen behaalde daarmee zijn 34ste pole-position uit zijn loopbaan. En gezien hij nog heel jong is kan hij die lijst nog verder breien. Bovendien was het zijn vierde "pole" op rij in Suzuka. Maar kijk, Mark Webber in de andere Red Bull-Renault RB8 staat op de tweede plaats op de startgrid morgenochtend heel vroeg voor westerlingen. Want Japan is 8 uur + 1 uur zomertijd op ons vooruit. Wie het "live" wil zien zal vanavond niet zat en niet te laat moeten gaan slapen. Maar de GP van Japan is één van de hoogtepunten van ieder F1-seizoen. 't Is dus de moeite eens pensionaatgedrag te beoefenen daarvoor.

    Verrassend ook is dat Kobayaschi in de Sauber-Ferrari op de derde plek staat. Zijn thuispubliek heeft hem wellicht zo opgezweept dat hij gevleugeld naar die goede uitgangspositie is gedragen. En dan...heeft die sakkerse, superbegaafde Romain Grosjean de vierde plaats veroverd. Drie plaatsen beter dan zijn kopman Kimi Raïkkönen die dus een beetje gefrustreerd wordt omdat hij de wereldtitel nog ambieert in die Lotus-Renault...Romain Grosjean heeft in een interview evenwel gezegd dat hij - als het zich aandient - kopman Kimi zal "helpen". Gaat die van adrenaline barstende Grosjean zijn kopman voorbij (moeten ?) laten gaan, zoals destijds Rubens Barrichello voor Michaël Schumacher moest doen ? Een curieus gegeven.

    Voor Mercedes begint het weekeinde in Japan ronduit "zwart". Nico Rosberg strandde op de vijftiende plaats en Schumacher op de dertiende. Maar aangezien hij nog een penalty moet inlossen van tien plaatsen achteruit op de grid, start hij als 23ste, op de voorlaatste plaats. Wat zal zijn nakend tweede pensioen in de F1 hem deugd gaan doen...WK-leider Fernando Alonso vertrekt vanop de zesde plaats en zal trachten met dfe nukkige Ferrari op het podium te geraken. Kwestie van zijn leidersplaats verder op te bouwen. Met nog zes races te gaan wenkt een derde wereldtitel voor de Spanjaard.(Tekst:Walter Rombauts/Foto's:Renault)



    06-10-2012 om 12:16 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MARK WEBBER ZET BESTE TIJD NEER VOOR GP VAN JAPAN
    De GP van Japan wordt zondag gereden. De wedstrijd is één van de hoogtepunten van het F1-seizoen. Het tracé is één van de grootste uitdagingen van het WK. Dat komt omdat het een miniatuur Nürburgring is. Het oude circuit bedoel ik dan, waar Niki Lauda in 1976 dat verschrikkelijke ongeval heeft meegemaakt en overleeft. Daarnaast zijn er de honderdduizend Japanners die hun GP als een hoogfeest in het jaar beleven. Alle tickets zijn meestal een jaar voordien al uitverkocht. Het circuit is gelegen in de achtertuin van Honda. Vanuit de fabriek in Suzuka kan men zo direct de omloop op.

    "Suzuka is één van de meest klassieke races van het seizoen" zegt Mark Webber. "Het is een fascinerend circuit waar je heel snelle, vlotte bochten hebt, maar ook een venijnige haarspeldbocht. Iedere ronde die je aflegt, vraagt naar nog een rondje meer. Het is een uitdaging met jezelf. In de eerste sector kan je tegen verbijsterend hoge snelheid de bochten nemen, en dan heb je het gevoel dat je sowieso een goede rondetijd neerzet."

    Mark Webber heeft een lange succesvolle geschiedenis in Suzuka. Hij won er de 1000 km van Japan met sportwagens in 1998 en vorig jaar sleepte hij een tweede plaats uit de brand in de F1 voor Red Bull-Renault. Als jongeling groeide hij op met het kijken op naar de achtuursrace voor
    moto's en hij zag met bewondering naar zijn toenmalige held Alain Prost, hoe die in Suzuka "wonderen" verrichtte en wereldtitels binnenrijfde (vier).

    "Als coureur wil je eigenlijk iedere race winnen. Dat is de logische inzet van je deelname. Maar sommige koersen wil je liever winnen dan andere. Zoals die van Monaco, Silverstone en Spa. Ook Suzuka staat op dat lijstje, precies omdat het zo'n speciaal tracé is. De fans hier in Japan zijn daarbij ook al uniek. Ze willen altijd maar handtekeningen. Je moet je letterkijk doorheen een menigte doorschrijven. Voor Ayrton Senna was dat soms zo erg dat hij besloot een helikopter te nemen van zijn hotel naar de omloop. Al was dat maar twee minuten vliegen. De fans verstaan moeilijk dat wij een andere job hebben dan autogrammen zetten..." legt Mark uit.

    Mark Webber heeft de voorbije tien dagen thuis in Australië doorgebracht. Hij is gebruind en bijzonder relaxed. Hij is goed voorbereid voor Suzuka met zijn RB8-Renault. Hij bekleedt momenteel de vijfde positie in de stand om de wereldtitel, 62 punten achter WK-leider Fernando Alonso. Met 150 punten maakt hij zich nog altijd sterk dat hij een kans maakt op de wereldtitel. Met nog zes races te gaan is in dit onvoorspelbare seizoen nog heel veel mogelijk. Stel dat zo'n wonder - de wereldtitel - zich zou voltrekken dan zou dat een groot cadeau zijn voor een groot man met een meer dan respectabele autosportloopbaan.

    Vandaag reed Mark Webber de derde tijd in de eerste vrije oefeningen en de beste tijd met 1'32"493. Schumacher, Petrov en Di Resta hadden alle drie ongevallen. De zevenvoudige wereldkampioen F1 heeft een goede beslissing genomen ermee te stoppen. Tegen "de jonge gasten" kan je als 43-jarige niet meer op. Maar hij heeft symbolisch zijn schuld afbetaald aan Mercedes die hem in zijn eerste F1 race in een Jordan kreeg toen de Engelse wetgeving ervoor zorgde dat Bertrand Gachot het weekeinde van de GP van België in de gevangenis zat. Schumacher had - weer symbolisch - ook nog een schuld openstaan, samen met Karl Wendlinger uit de tijd van het Mercedes Juniorteam. Oude vrienden die elkaar niet dooddoen, maar wat Schumi er de laatste tijd van bakt kan voor Mercedes niet meer. Officieel heet het dat Schumi dat zelf heeft begrepen en zijn ontslag heeft aangeboden. De eer aan zichzelf gehouden dus. Voor zondag: let op Webber !(Tekst:Walter Rombauts/Foto's:Mark Webber en Renault)



    05-10-2012 om 22:54 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NISSAN DELTAWING KEERT TERUG OP CIRCUIT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De publiekslieveling van de voorbije 24 Uren van Le Mans keert weert op Franse bodem. Nu wel op het Parijse autosalon dat pijnlijk de crisis in de automobielwereld aantoont.De grensverleggende Nissan Delta Wing wordt er getoond in het gezelschap van zijn ontwerper, Ben
    Bowlby, en geldt als één van de voornaamste attrakties op de stand van Nissan. De indrukwekkende racer verschijnt in oktober aan de start van een tien uur durende uithoudingsrace die ook wel bekend staat als Petit Le Mans.

    Het team achter deze volbloed racewagen liet vorige week weten dat ze "nog een klusje wilden afmaken..." De Nissan Deltawing die werd ontworpen om de 24 Uren van Le Mans uit te rijden met de helft van de brandstof en de helft van het bandenverbruik dan de andere deelnemers nodig hadden, moest in Le Mans na zes uur racen opgeven als gevolg van een aanrijding met een andere auto. De Japanse Nismo-coureur Satoshi Motoyama probeerde anderhalf uur lang de schade zelf te herstellen. Uiteindelijk moest hij de handdoek in de ring gooien. Hij oogstte met zijn inspanning de auto weer rijdbaar te maken bijval van het hele team. Toen al beloofde hij dat de Nissan Deltawing zou terugkeren op circuit.

    Inmiddels is de revolutionaire pijlvormige racewagen weer wedstrijdklaar. Hij verschijnt op 17 tot 20 oktober a.s. aan de start van de American Le Mans Series (ALMS) in Road Atlanta (USA) in een race van tien uur over 1600 km die ook wel "Petit Le Mans" wordt genoemd. Door andere afspraken zijn de piloten van de Nissan Deltawing - Motoyama, Marino Franchitti en Michaël Krumm - niet inzetbaar in deze prestigieuze wedstrijd. Daarom is een ander team samengesteld.

    Het nieuwe team bestaat uit niemand minder dan de eerste winnaar van de GT Academy, de Spanjaard Lucas Ordonez en Gunnar Jeannette. Deze laatste is de winnaar van de PC-klasse van de American Le Mans Series in 2011. Ze demonstreren in "Petit Le Mans" een grensverleggende technologie. Darren Cox, General Manager van Nissan in Europa zegt er het volgende over:

    "Le Mans was een enorm succes voor ons. Minstens een zeer geslaagde marketingstunt. De auto voldeed aan alles wat we wilden en nog meer. Dat vormde het bewijs dat de grensverleggende technologie die we aan het testen waren in 's werelds meest toegankelijke laboratorium die de 24 Uren van Le Mans zijn, ruimschoots aan onze verwachtingen voldeed. We beseffen ten volle dat het een levensvatbare optie is voor de toekomstige duurzaamheid van de autosport. (F1 rijdt vanaf 2014 met 1.6 liter turbomotoren.nvwr). Het enige wat voor ons niet goed uitpakte was de manier waarop de race voor ons eindigde. Daaraan konden we niets doen. Dat was heerkracht. Omdat we hebben bewezen dat de technologie werkt, was het moeilijk om niet teleurgesteld te zijn. Toch waren we enorm onder de indruk van de steun en goodwill die er was van fans en daarom zijn we hen verplicht om met de Deltawing weer te gaan racen."

    Wat Nissan in de 24 Uren van Le Mans heeft willen bewijzen was dat met de techniek uit garage 56 - dus buiten klassement - de race te voltooien met de helft van de brandstof en de helft van het bandenverbruik dat andere deelnemers nodig hebben. Uit de gegevens van een standaard LMP2-racewagen in Le Mans is gebleken dat die 2.350 liter brandstof verbruikt en om de 500 kilometer van banden wisselt. Dus tijdens dat etmaal negen sets banden verbruikt. Het brandstofverbruik van zo'n LMP2 bedraagt 56 liter per 100 km. De Deltawing deed het met 26 l/100 km. Dus minder pitstops en dus tijdwinst. Maar het volledige bewijs kon niet worden geleverd, omdat na zes uur koersen die stomme botsing, nog wel onder gele vlag en achter de safetycar, door een Toyota, plaatsvond.(Tekst:Walter Rombauts/Foto's: Nissan)





    02-10-2012 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!