Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    12-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN KRIJGT GRIDSTRAF IN RUSLAND

    Wat is gebeurd in Monza kon niet anders dan uitdraaien op een bestraffing voor Max Verstappen. Drie plaatsen achteruit op de grid in de GP van Rusland en twee strafpunten op zijn superlicentie. Dat is eigenlijk in essentie de zwaarste straf. Een vergelijking met Silverstone gaat niet op en overmoedigheid - of is het hoogmoedigheid ? - kan beter op tijd worden ingetoomd. Max Verstappen zelf is niet akkoord maar gelukkig is er een wijs man als Helmut Marko bij Red Bull die wél akkoord is. In het andere geval zou Max zo goed als zeker alle titelkansen hebben verspeeld. De industrie is nog altijd machtiger dan het individu.(wr)

    12-09-2021 om 23:05 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RICCIARDO - MC LAREN - WINT GP ITALIË NA ONTHUTSENDE CRASH VERSTAPPEN-HAMILTON, BOTTAS OP PODIUM !

    De GP van Italië is een ongemeen spannende bedoening geweest met als verrassing dat de Australiër Daniël Ricciardo (31) van start tot finish leidde - uitgezonderd tijdens bandenwissels - en Max Verstappen in de start verschalkte. Daarmee ontstond het eerste treintje uit Ricciardo, Verstappen, Norris en Hamilton. Deze laatste reed afwachtend, leidde even de race, en kwam uit het bandenwisselen voor Max Verstapen terecht die met 20" een bar slechte wissel onderging. Maar de Limburger ging opnieuw in de aanval en ontmoette in de 25ste van 53 ronden zijn titelrivaal Hamilton in de chicane.

    De Brit lag een halve wagenlengte voor en kon dus reglementair zijn lijn bepalen. Tussen die lijn en de boorstenen van de baan wou ongeduldigeMax Verstappen nog tussendoor en werd op het achterwiel van de Mercedes voor Hamilton gekatapulteerd. Het HALO-systeem zorgde ervoor dat de Red Bull de zevenvoudige wereldkampioen niet werd onthoofd door het rechter achterwiel van de Red Bull....Deze lag op de voorkant van de Mercedes...Gele vlag, safety car en twee verliezers. De WK-stand blijft dezelfde en Lewis Hamilton krijgt het recht weer aan zijn kant. Max Verstappen haalde zichzelf terug naar zijn F1-leerling beginjaren.

    Gigantisch was vooral wat Valtteri Bottas (Mercedes) er vanaf bracht. Gestart op de laatste plaats op de grid, klom hij zowaar als derde op het podium en kon zijn ogen niet geloven toen hem beelden werden getoond van zijn tegenstanders Max en Lewis. Verder is het verhaal simpel, znder daarin een verdienstelijke 17de plaats van Robert Kubica (Alfa Romeo) te vergeten. Tot groot jolijt van Mc Laren reed Ricciardo ook nog de snelste ronde in 1'24"812 waardoor hij 26 WK-punten scoorde. Op de volgende GP-affiche (Rusland) staat weer Hamilton-Verstappen, maar zonder woorden. Want van wat die twee vandaag meemaakten is iedereen sprakeloos geworden. (Walter Rombauts)

    De uitslag:

    1. Daniël Ricciardo (Mc Laren-Mercedes)                      303,029 km (53 ronden) in 1 uur 22'05"395 (221,48 km/h gemiddeld)

    2. Lando Norris (Mc Laren-Mercedes)                                                                           + 1"747

    3. Valtteri Bottas (Mercedes)                                                                                       + 4"921

    4. Charles Leclerc (Ferrari)                                                                                          + 7"309

    5. Sergio Perez (Red Bull-Honda)                                                                                 + 10"535

    WK-stand piloten:

    1. Verstappen                   226,5

    2. Hamilton                      221,5

    3. Bottas                          141

    4. Norris                          132

    5. Perez                           118

    WK-stand Constructeurs:

    1. Mercedes                     362,5 punten

    2. Red Bull-Honda            344,5

    3. Mc Laren                     215

    4. Ferrari                        201,5

    5. Alpine                          95

                       

                                                                

    12-09-2021 om 20:05 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIERRE GASLY MOET VANUIT DE PITS STARTEN NA MOTORWISSEL

    De Fransman Pierre Gasly die in de sprintkwalificatie rechtdoor tegen de muur ging, heeft een nieuwe motor gemonteerd gekregen. Dat betekent dat hij vandaag vanuit de pits de race zal moeten aanvangen. Dus nog na Bottas die door éénzelfde motorwissel als laatste op de startgrid vertrekt. Door die reglementering vertrekt Max Verstappen vanuit pole. Rond hem staan drie wagens met een Mercedes-motor. Die van Daniël Ricciardo, die van Lando Norris en uiteraard de Mercedes zelf van regerend wereldkampioen Lewis Hamilton die vierde staat op de grid. Monza is een circuit van 5,793 km waarop de krachtbronnen veel op vollast draaien.

    In de voorbije trainingen bleken ze telkens iets meer vermogen uit te braken dan de Honda van Max Verstappen's Red Bull. Maar deze krijgt er morele pk's bij omdat hij gisteren nog 2 punten verder uitliep op Lewis Hamilton. We moeten de hoop uitdrukken dat er in de start geen ongelukken geberen en de wedstrijd van gele en rode vlaggen blijft gespaard zodat de stuurmanskunst en... de bandenstrategie over winst of verlies zullen beslissen.

    Ook zullen we meer dan waarschijnlijk kunnen genieten van een betoverende inhaalrace van de Fin Valtteri Bottas die laatst vertrekt. Dat de bij Mercedes uittredende ploegmaat van Hamilton een nieuwe motor kreeg en dus ook de daaraan verbonden gridstraf is een vergiftigd afscheidsgeschenk van Toto Wolff. Die vrijt ondertussen - via de Daimler-Mercedestop - met VW om te helpen met het MGU-K hybridsysteem om de Duitse constructeur in de F1 te helpen. Maar eerst die GP van Italië "inden hof van Ferrari" met Verstappen-Hamilton als kop op de affiche van de 14de GP van het WK F1 2021. Nog altijd door Covid een gruweljaar, met mondmaskers maar voorlopig zonder colts. (wr)

    12-09-2021 om 14:26 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON SNELST NA ZWARE CRASH SAINZ, MERCEDES TEAMORDERS IN SPRINTRACE

    Voor de zware crash van Carlos Sainz in de Ascaribocht, leidde Max Verstappen de dans in de FP2. De Ferrari SF21 is als wrak de pits ingebracht waar de mecaniciens een vette kluif zullen hebben aan de herstelling ervan. Sainz zelf kwam er heelhuids uit en dankzij het HANS-systeem is hij "un coup de lapin" ontlopen. Hoewel hij nu en dan toch eens over zijn hals wrijft... Voor het publiek was dit het weinig hoogstaande spektakel van de FP2. Dit ongeluk kostte 11' trainingstijd en eigenlijk was de fut er al uit. Regerend wereldkampioen Lewis Hamilton reed wellicht omdat hij zich verveeld nog even de snelste tijd in 1'23"246, daarmee ploegmaat Bottas en titelrivaal Verstappen naar positie twee en drie verwijzend. Opvallend positief was de vijfde tijd van Esteban Ocon (Alpine) die daarmee Sergio Perez op de hielen zit.

    Het is bekend geraakt dat Toto Wolff voor de sprintrace straks teamorders zal geven. Bottas's mini-pole-position voor de sprintrace is een detail omdat de Fin door de motorwissel toch achteraan moet starten. Alle mogelijke punten moeten naar Hamilton gaan gezien de nipte titelstrijd met Max Verstappen. De FP2 was niet veel zaaks, maar liet wel aanvoelen dat in de longruns al geëxperimenteerd werd naar de race van morgen toe. De winnaar van de sprintrace start daar in "pole". Een ander format dan gewoonlijk, maar alles raakt men gewend. Zelfs iedere keer een rode vlag. Soms waant men zich op een corrida, zeker als Red Bulls tegen de sterren op komen aangestormd. Dat zal straks zeker gebeuren ! (Walter Rombauts/Foto bijlage: Alpine)

    FP2:

    1. Hamilton (Mercedes)                       1'23"246

    2. Bottas (Mercedes)                           1'23"468

    3. Verstappen (Red Bull-Honda)           1'23"754

    4. Perez (Red Bull-Honda)                   1'23"917

    5. Ocon (Alpine-Renault)                     1'24"263

    Bijlagen:
    Esteban Ocon knap vijfde in FP2, op de hielen van Sergio Perez 11921 1.jpg (2.8 MB)   

    11-09-2021 om 13:34 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOTTAS WINT SPRINT, VERSTAPPEN TWEE WK-PUNTEN, NORRIS GEEFT HAMILTON STOF TOT NADENKEN

    De sprintkwalificatie werd al in de eerste ronde ontsierd doordat Pierre Gasly een voorvleugel beschadigde in de eerste chicane en daardoor vervolgens in de eerste snelle bocht rechtdoor tegen de muur ging. Gevolg: Safety Car voor vijf volle minuten. Met wél een Bottas (Mercedes) aan de leiding voor Max Verstappen (Red Bull-Honda)... Daniël Ricciardo (Mc Laren-Mercedes)....Lando Norris (Mc Laren-Mercedes) voor...Lewis Hamilton (Mercedes) in vijfde positie. Nadat de Safety Car uit beeld verdween zou de zevenvoudige wereldkampioen ronde na ronde, achttien in totaal, op de jeugd botsen. Lando Norris hield stand onder die hoge druk van de huidige wereldkampioen en zette hem buiten de punten !

    Valtteri Bottas won, maar omdat die morgen helemaal achteraan moet vertrekken door een motorwissel, staat Max Verstappen in "pole" met naast zich Daniël Ricciardo en op de tweede "lijn" Lando Norris naast Lewis Hamilton die vanaf de vierde plaats vertrekt. Het zal werken zijn voor de Brit want met zijn tweede plaats scoort Max Verstappen +2 punten en staat met 226,5 nu wat solieder voor Hamilton die er 221,5 telt. "Slechts" vijf punten verschil die wel overbrugbaar zijn in de rest van het seizoen indien de 36-jarige de 20-ers van zich af kan schudden. De tweede sprintkwalificatie in de moderne geschiedenis van de F1 heeft de generatiewissel duidelijk geïllustreerd. Daniël Ricciardo houdt ze beiden nog wat uiteen. Morgen mag Mercedesbaas Toto Wolff bezorgd toekijken hoe Lewis dat gaat oplossen.... (Walter Rombauts)

    Uitslag sprintkwalificatie:

    1. Valtteri Bottas (Mercedes)                18 ronden (104,274 km) in 27'54"078

    2. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                                             27'56"313

    3. Daniël Ricciardo (Mc Laren-Mercedes)                                        28'08"612

    4. Lando Norris (Mc Laren-Mercedes)                                             28'12"913

    5. Lewis Hamilton (Mercedes)                                                        28'14"089

    WK-stand:

    1. Verstappen                       226,5 punten

    2. Hamilton                          221,5

    3. Bottas                              126

    4. Norris                              114

    5. Perez                               108

    11-09-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOTTAS START EERST IN SPRINTRACE, HAMILTON EN VERSTAPPEN GEVLOERD DOOR...GEEL !

    Max Verstappen heeft zich meer dan dapper geweerd met de Hondamotor tegen de duidelijk sterkere Mercedeskrachtbronnen. Net op het moment dat de Limburger nog kans maakte zijn titelrivaal Lewis Hamilton nog te verrassen, kwam in sector 1 en 3 de gele vlag boven. Noch de regerende wereldkampioen, noch titelpretendent konden hun tijden verder aanscherpen. De Fin Valtteri Bottas daarentegen plakte nog net een tijd van 1'19"555 op de Mercedes W12 en werd alzo allersnelste. Morgen in de sprintrace straten dus twee Mercedessen op de eerste rij. Dan staat Max Verstappen er en Lando Norris in de Mc Laren-Mercedes...

    Héél dankbaar is Mercedes tegenover Bottas niet want de man die volgend jaar bij Alfa Romeo gaat rijden krijgt een nieuwe motor en dus een gridstraf. Die betekent concreet dat hij achteraan het veld zal starten. Iedereen is benieuwd maar niet verrukt hoe morgen de sprintrace zal verlopen nadat FP2 is afgehaspeld en eigenlijk een doelloze bedoening is geworden in het - experimenteel - gewijzigde "format" van een Formule 1-weekend. Het moet nog worden gezegd dat de twee Alpine's en de twee Aston Martin's de Q3 niet haalden. Dat in Q1 Latifi, Tsunado (track limits...), Schumacher, Kubica en Mazepin afvielen zal nog weinigen verbazen.(wr)

    Uitslag kwalificatie:

    1. Bottas (Mercedes)                     1'19"555

    2. Hamilton (Mercedes)                 1'19"651

    3. Verstappen (Red Bull-Honda)     1'19"966

    4. Norris (Mc Laren-Mercedes)       1'19"989

    5. Ricciardo (Mc Laren-Mercedes)  1'19"995

    10-09-2021 om 19:26 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON VERSUS VERSTAPPEN 1 - 0 IN FP1 IN MONZA

    Afgaande op de eerste vijf van de eerste vrije trainingen die straks worden gevolgd door de kwalificaties, hebben de Mercedes-motoren het hoogste vermogen op deze snelheidsbaan. Laat ons stellen dat Honda zijn tweede plaats in het rijtje te danek heeft aan het voorlopig ongeëvenaard talent van nipt WK-leider Max Verstappen toch éél even positie 1 in handen had. Lewis Hamilton deed iets beter. Fernando Alonso (Alpine) tikte even de vierde plaats aan en Daniël Ricciardo (Mc Laren-Mercedes) zelf kort de eerste positie, maar tot slot werden zij afgerekend door de twee Aston Martin's van Stroll en Vettel die nu een James Bond agent 007 themaschildering hebben en mogelijk daardoor machofilmgedrag vertonen.

    Het is de tweede keer dit seizoen dat er morgen, zaterdag, een sprintrace zal worden gereden. Het is een controversieel gegeven. Daarin zal wellicht het Amerikaanse Liberty Media het laatste (dollar-) woord hebben en zullen persoonlijkheden als daar Stefani Domenicali en Ross Brawn zijn wellicht instemmend ja moeten knikken. Voor 2022 worden zelfs op zichzelf staande sprintraces gebrouwen die geen invloed op de race zullen hebben... Om de gedachtengang van Mario Andretti (wereldkampioen 1978) en Bernie Ecclestone (F1-genie) te volgen: gekker kan je het niet meer gaan bedenken.

    Tot slot staan Mick Schumacher, Nikita Mazepin, Nicolas Latifi en Robert Kubica achteraan. Dat kan geen nieuws meer zijn. Met een dieptepunt van Francorchamps, een - terecht - hoogtepunt van Zandvoort en een tegenvallende ticketverkoop in Monza hoor ik gezaghebbende kenners mompelen dat de Formule 1 wat ziek is. Iedereen is benieuwd of de "échte" nieuwe F1 van 2022 de mazelen (of is het gemazzel ?) kan genezen. (Walter Rombauts)

    FP1:

    1. Lewis Hamilton (Mercedes)                       1'20"926

    2. Max Verstappen (Red Bull-Honda)             1'21"378

    3. Valtteri Bottas (Mercedes)                        1'21"451

    4. Lance Stroll (Aston Martin-Mercedes)        1'21"676

    5. Sebastien Vettel (Aston Martin-Mercedes) 1'21"824

    10-09-2021 om 16:33 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MORGEN BEGINT GP VAN ITALIË IN SNELHEIDSTEMPEL MONZA

    Eén week tussen de GP van Nederland en de GP van Italië maakt veel gespeculeer mogelijk. Eén ding is al zeker: Kimi Räikkönen kan wegens Covid nog steeds niet deelnemen en wordt voor de tweede keer vervangen door reserverijder Robert Kubica die natuurlijk geen potten zal breken. Dat wordt volgend jaar wél verwacht van Valtteri Bottas die bij Alfa Romeo intrekt en zich vervangen ziet door George Russell. Waarvan dan weer wordt geschreven dat hij niet de rol van "hulpje" van Hamilton (36) zal aanvaarden.... Diezelfde zevenvoudige wereldkampioen voedt dan weer de fantasie dat hij er mee zal ophouden. Na een achtste wereldtitel achten wij dat best mogelijk. Maar eerst moet Max Verstappen worden verslagen !

    Die heeft een vermoedelijk nadeel in Monza dat quasi op vollast motorvermogen wordt gereden en dat de Mercedes-krachtbron - dixit Verstappen - sterker zou zijn. Nu is dat een rare zaak want op nieuwe kleuren voor Alfa Romeo en Aston Martin hebben alle auto's een 1,6 liter V6 Turbo Hybrid als krachtbron en kunnen er theoretisch ook geen verschillen zijn. De verbrandingsmotor plus de elektrische motor voeren samen zo'n 750 kW (1000 pk) naar de achterwielen. Dus is dat zogezegd voor iedereen gelijk. Maar omdat ingenieurs altijd voorop zijn t.a.v. de reglementmakers duiken altijd nieuwe verrassingen op.

    Morgenochtend beginnen de eerste vrije trainingen en de daaropvolgende sprintrace. Op een circuit dat tijdens de "killing years" vele slachtoffers maakte. Te beginnen in 1922 toen Fritz Kuhn, racepiloot van Ferdinand Porsche, in een "Sacha" het leven liet door "materiaalfalen". Iets wat ook Colin Chapman is verweten bij de dood van Jochen Rindt in 1970 in een Lotus en posthuum wereldkampioen werd. Jacky Ickx werd dat jaar vice-wereldkampioen. In 1978 werd de Zweed Ronnie Peterson in een Lotus-Ford het slachtoffer van een zwaar ongeval in de start en overleed kort daarna aan zijn brandwonden. Mario Andretti werd dat jaar wereldkampioen. De huidige F1-coureurs zijn gelukkig veel meer beschermd, hoewel Romain Grosjean nog door het oog van een naald is gekropen en nu "vrolijk" in de Indy rijdt. Allemaal geschiedenis. Die morgen voort wordt geschreven met het WK-duel Verstappen - Hamilton. Niet meer in oranje maar bloedrood. (Walter Rombauts)

    Bijlagen:
    Alpine wordt ook vooraan verwacht in Monza i9921 1.jpg (3 MB)   

    09-09-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VALTTERI BOTTAS TEKENT VOOR TWEE JAAR BIJ ALFA ROMEO

    De bom moest eens barsten. De Fin Valtteri Bottas verlaat Mercedes aan het eind van dit jaar en gaat minstens twee jaar voor Alfa Romeo rijden waar zijn landgenoot Kimi Räikkönen op "pensioen" gaat. In 2022 zullen we wellicht George Russell aan de zijde van Hamilton zien. (wr)

    06-09-2021 om 18:44 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!