NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • GIACOMO AGOSTINI HERNEEMT ZEGEREEKS IN GP VAN BELGIË - GVA 1973
  • FORMULE 1 VOOR DE WOII, TOPIC OP MERCEDES-BENZ 3 LITER W154 UIT 1939
  • NIEUWE PORSCHE 911, DE ACHTSTE GENERATIE, STEELT SHOW IN L.A.
  • ACHTSTE GENERATIE VAN PORSCHE 911 VANDAAG IN WERELDPREMIERE IN L.A.
  • HAMILTON SLUIT SEIZOEN AF MET ZEGE IN ABU DHABI
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    14-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Succesverhaal voor Audi R8 LMS in 10 Uren van Zolder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bert Longin en François Verbist hebben in helse omstandigheden de “10 Uren van Zolder” gewonnen. Het was de finale van het “Belcar Endurance Championship”. De tweede Audi R8 LMS werd bestuurd door Anthony Kumpen en Grégory Franchi, geholpen door de Zwitser Marcel Fässler. Zij pakten de derde plaats in de race. Die was goed genoeg om aan Audi een tweede opeenvolgende titel bij de piloten te verzekeren. Het regende heel de race door pijpenstelen en zelfs cracks als Goossens – Soulet (Porsche) lieten zich vangen door watergladheid. Met een stukke radiator vrij vroeg in de race. Na heel wat sleutelwerk begonnen ze met de klasse van beroepscoureurs aan een indrukwekkende remonte.

    Hun beulenwerk werd nog beloond met een vierde plaats. In de toerismeklasse won Patrick Beliën – Cuyvers in een BMW 1. Als we de tel niet verloren zijn is dit de negentiende titel voor de Limburger. Hoogtepunt was wel het feest bij het W Racing Team. Daar werd het debuutjaar gevierd dat succesvol is afgesloten. Voorzitter van de Belgian Audi Club, J.G.Mal-Voy straalde zo dat de zeiknatte piste er bijna van opdampte. “Mijn felicitaties aan René Verbist, Vincent Vosse en Yves Weerts, de drie mensen die aan de basis liggen van het WRT-project. Wat een geslaagde entrée in de autosport !” riep hij door het dolle heen. Dan vloeide er zoveel champagne door de kelen als regen op de waterbaan van dat toch uniek blijvend Zolder.(wr)

    Bijlagen:
    Kumpen, Franchi en Fässler in de Audi R8 LMS i141110.JPG (804.7 KB)   
    Longin-Verbist-Bailly winnen 10 uur van Zolder i141110.JPG (943.2 KB)   

    14-11-2010 om 12:35 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loeb, grootmeester met Citroën C4 in Wales Rally GB
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zevenvoudig wereldkampioen Sebastien Loeb heeft met Dainiël Elena in de Citroën C4 de Wales Rally GB gewonnen. De proef heette vroeger de RAC-rally. Van de 20 speciale ritten won de Elzasser er 11. Petter Solberg eigende zich 4 keer de snelste tijd toe, Latvala 3 en Ogier en Sordo namen ieder één keer de scherpste wijzerstand voor zich. Loeb won in Engeland zijn tweeënzestigste rally in het WRC. Het is tevens de zesendertigste met de Citroën C4. Loeb profileert zich als de grootste aller tijden. Bedenkend dat hij als heuse werkloze met een gammele Citroën Saxo aan een weergaloze loopbaan als rallyrijder begon dwingt respect af. Loeb zelf verpakt die na zoveel jaren druk, succes en soms ontgoocheling, nog steeds in bescheidenheid. Het moet Goëthe zijn geweest die noteerde dat men daarin de ware meester herkent.(wr/Foto’s: Willy Weyens)

    14-11-2010 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sebastien Loeb toont wie er baas is in Wales Rally GB
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In wat vroeger de “Rally van Engeland” werd genoemd heeft het keizerspaar Sebastien Loeb en Daniël Elena getoond wier er de baas is “behind the wheel” van de Citroën C4.Na een dagje duels uitvechten met drie andere teams lijkt het op het eerste gezicht dat de zevenvoudige wereldkampioen van de “Wales Rally Groot-Britannië” hun ereronde zullen maken. In het gesloten wagenpark in Cardiff telden ze 3”6 voorsprong op de tweede Citroën C4, deze van Sebastien Ogier. Donderdag won Loeb al de superspecial.

    Dan won Loeb ook de eerste proef van Hafren. Petter Solberg en Matti Latvala lieten niet begaan en na de eerste lus stond de Fin aan de serviceplaats Builth Wells met 1”4 voorsprong op Loeb. Op dit moment wordt verder gestreden om deze prestigerally in de wacht te slepen. Mist, regen, soms sneeuw en moeilijke wegeltjes maken hem mee tot de beruchtste van de wereld. Alleen de besten hebben hem kunnen winnen. Bijgaande foto van Loeb-Elena komt uit de alziende camera van meesterfotograaf Willy Weyens.(wr)

    Bijlagen:
    Loeb steelt de show in Wales Rally GB - foto Willy Weyens.JPG (267 KB)   
    Petter Solberg in actie met een C4 - foto Willy Weyens.JPG (323.8 KB)   

    13-11-2010 om 14:33 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Abu Dhabi-thriller: Vettel pakt pole !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    “Als ik win en Fernando Alonso eindigt verder dan de tweede plaats, dan ben ik wereldkampioen”, zegt Mark Webber. Over zijn ploegmaat Sebastien Vettel is hij karig met commentaar. Sinds Dietrich Mateschitz, eigenaar van het Red Bull, heeft laten weten dat in geen geval teamorders zullen worden gegeven, heeft Mark Webber zich al eens laten ontvallen dat de voorkeur naar Vettel uitgaat…

    Maar Mateschitz ziet dat in een Oostenrijkse krant “Kleine Zeitung” anders. “We zullen nooit doen wat Ferrari in Hockenheim heeft gedaan. Daar moest leider Massa de tweevoudige wereldkampioen Fernando Alonso laten voorbij rijden. Het kostte Ferrari wel $100.000 boete, maar dat deerde het merk niet. Alonso rijdt zijn eerste jaar bij de Scuderia en heeft ongetwijfeld een voorkeursbehandeling in zijn contract laten opnemen om een derde keer wereldkampioen te worden.

    Als dat zondag gebeurt zullen de zeven punten die hij in Hockenheim van Massa “cadeau” kreeg mee het kantelmoment hebben teweeg gebracht waardoor de Spanjaard weer in de run voor de titel aansloot. Als Fernando Alonso zondag een derde keer wereldkampioen zou worden is zijn titel “besmeurd” door een teamorder incident in Hockenheim.

    Teamorders zijn reglementair verboden, dus zouden die Hockenheimpunten eigenlijk niet mogen meetellen. Maar het zal bij die boete blijven. Overigens ging de nieuwe FIA-president Jean Todt niet naar de vergadering over dat onderwerp. Hij hield zich neutraal met een lichte liefdesneiging naar Ferrari en...Alonso. Bij het Steigerende paard werd hij groot in gezelschap van Michaël Schumacher, Luca di Montezemolo en andere Ross Brawns. Voor de oude vrienden wordt gewillig een oogje dichtgeknepen.

    In de archieven vonden we nog een uitspraak van Todt die hij deed op 26 april 2005 nadat Alonso weer eens had gewonnen. "Alonso is één van de beste jonge coureurs van het ogenblik en zal in de toekomst nog van zich laten spreken. Maar voor de opvolging van Michaël Schumacher die eind 2006 einde contract is, staat hij niet bovenaan ons lijstje." Tot daar Todt. Zondag kan Alonso voor de derde keer wereldkampioen zijn. De eerste keer in...een Ferrari ! In ieder geval is de laatste race in Abu Dhabi een thriller gelijk.(Tekst:Walter Rombauts/Foto: van Mark Webber)

    11-11-2010 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste race in Abu Dhabi en het Mansellgevoel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bas Leinders heeft in zijn column “Basta” in de Gazet van Antwerpen letterlijk geschreven dat Sebastien Vettel zijn ploegmaat Mark Webber had moeten voorbij laten. Met een zege gisteren in Brazilië zou de Australiër nog maar tegen een verschil van één punt hebben aangekeken ten opzichte van WK-leider Fernando Alonso. De bewering van Bas Leinders is zonder meer juist. Net als Webber stamt Bas uit een wereld waarin fatsoen nog een betekenis had. Nu niet meer dus.

    Over welk fatsoen het gaat ? Da’s nogal wiedes dat de gedachten naar die race (Turkije) gaat waarin de onbesuisde, ongeduldige Sebastien Vettel zijn ploegmaat en zichzelf de vernieling in reed. Webber kon na een nieuwe neus nog verder koersen en finishte derde. Achteraf is het zogenaamd uitgepraat, maar nu de gemoederen zo gespannen zijn voor de laatste race van het jaar, komen die beelden toch weer boven. Als Mark Webber geen wereldkampioen wordt is het embryo van een ontgoocheling daar door Vettel als een bom neergezet. Natuurlijk gaat Marc Webber in zijn beste jaar uit zijn carrière ook niet helemaal vrijuit. Zichzelf op het achterwiel van Kovalainen’s Lotus als een raket de lucht inschieten is ook niet niks als rijfout. En in Korea stom, zonder gegronde aanwijzingen, crashen komt daar bovenop.

    Er zijn autocoureurs die zoveel vergaren in de F1 dat ze na hun dood, soms ook bij leven, een standbeeld krijgen. Maar er zijn autocoureurs die als standbeeld worden geboren – zoals Nigel Mansell – en veel aan de hoogste autosportdiscipline hebben bijgedragen. Een vergelijking tussen Mansell en Webber kan ik niet nalaten te uiten. Omdat het standbeelden van bij de geboorte zijn en fatsoen in hun genen hebben. Zoals dat bijna buitenaards ook het geval was met Ayrton Senna. Onthecht van de aardse dingen en vastgespijkerd op de goddelijkheid van de Formule 1.

    Mansell’s vrouw Rosanne was niet zo gezien in de paddock. Het was ook een heel gewone vrouw, geen seksbom-allures waarmee je pitpoes kan worden. Neen, Madame Mansell is ooit in de fabriek gaan werken opdat Nigel hersteld na een zware crash, zich een nieuwe auto zou kunnen kopen. Om verder te rijden op de weg naar de top. Dewelke hij overigens bereikte in 1992 met Williams-Renault. Dikwijls reed ik na een GP de Brit voorbij op de gewone weg, in zijn mobil-hoompje, met Rosanne en de joelende kinderen erin. Huiselijk tafereel, aards.

    Marc Webber heeft een vrouw die beduidend ouder is dan hij. In het glitterwereldje van de F1 dus eigenlijk weer niet passend in het plaatje Maar wel een gedegen vrouw die precies weet waar ze haar Mark wil brengen. Op die eerste plaats op het hoogste schavotje van het podium in Abu Dhabi. Zij – en Mark ook – wéét dat deze kans zich nooit meer zal herhalen. Vettel daarentegen kan nog zeven keer en meer wereldkampioen worden. Hij is nog maar 23. Maar dat mag geen reden zijn om geen respect te hebben voor Marc Webber die al de lange, moeilijke weg is gegaan die de ander nog maar sinds twee jaar aflegt.

    Fatsoen zou op zijn plaats zijn in een team dat sinds de GP van Brazilië wereldkampioen bij de constructeurs is. Met Renault RS 27 motoren in de RS30. Dus Renault is nogal een beetje mee wereldkampioen bij de constructeurs. De Franse constructeur zal overigens de eerste twee volgende jaren Red Bull blijven toeleveren. Als correctheid niet regeert bij Red Bull in de laatste race van het jaar kan het zijn dat ze de pilotentitel aan hun neus zien voorbijgaan. Precies daarop is Fernando Alonso gefixeerd. Hij zou na 2005 en 2006 voor de derde keer wereldkampioen zijn. Toen met Renault en nu met Ferrari. Stel U voor ! Renault zou daar ook niet zo gelukkig mee zijn, want kunnen zeggen dat Webber wereldkampioen is met een Renault klinkt publicitair goed.(Tekst:Walter Rombauts/Foto:Renault)

    Bijlagen:
    Motor RS27 in de Renault RS30 en in de Red Bull's i81110.jpg (731.9 KB)   

    08-11-2010 om 23:01 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!