NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HAMILTON BLIJFT SNELST IN SAAIE FP2 VOOR GP VAN FRANKRIJK
  • HAMILTON - MERCEDES - IN ZETEL NAAR SNELSTE TIJD IN FP1 IN LE CASTELLET
  • RENAULT SHOWT IN MARSEILLE EN OP PAUL RICARD LIEFST 17 HISTORISCHE RENWAGENS
  • MORGEN BEGINT DE GP VAN FRANKRIJK F1, OPNIEUW IN LE CASTELLET
  • FORD FIESTA SPRINT CUP IN DE KIJKER IN SUPERPRIX IN ZOLDER
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    06-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAZDA ONTHULT NIEUWE MX-5 SUV 2017 OP SALON VAN LOS ANGELES

    Het Autosalon van Los Angeles behoort tot één van de belangrijkste ter wereld. Vanaf 16 november opent het zijn deuren en zoals we gewend zijn in de USA dragen de primeurs al het label "2017". Mazda zal in die context zijn spectaculair verfijnde MX-5 SUV 2017 in de spots zetten. SUV staat tot nader order in autotaal nog steeds voor "Sportly Utility Vehicle" en dient de prestaties van een sportwagen te benaderen, het comfort van een limousine te bieden en "terreinvaardigheid" op slechte wegomstandigheden te bevestigen. Een hele klus waarin héél vele constructeurs zijn geslaagd, te oordelen naar dit type wagen dat onze wegen met macho-allure bevolkt. Mazda behoort in deze rijdende kunst tot de besten. Dus uitkijken naar het Salon van Los Angeles.(wr/foto:Mazda)

    Bijlagen:
    Mazda Los Angeles 161116.jpg (285.6 KB)   

    06-11-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PORSCHE 919 HYBRID IN POLE VOOR ZES UREN VAN SHANGHAI
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Morgen worden in Shanghai de gelijknamige zes uren gereden. De voorlaatste wedstrijd van het "World Endurance Championship" (WEC). Nadat Audi bekendmaakte dat het na 19 november a.s. in Bahrein voorgoed dit kampioenschap zouden verlaten hebben de drievoudige Le Mans-winnaars Fässler-Lotterer-Tréluyer de loodzware opdracht Audi in die laatste twee races nog eens in het voetlicht te rijden.

    Gemakkelijk zal dat niet zijn want het trio Webber-Lieb-Hartley lieten met de Porsche 919 Hybrid de pole optekenen. De Australiër Mark Webber zet op 19 november in Bahrein ook een punt achter zijn loopbaan als succesvol autocoureur en gaat voor Porsche werken naast of binnen afzienbare tijd ter vervanging van drievoudig wereldkampioen Walter Rörhl (69). Porsche is het enige merk onder overkoepelend VW-dak, dat in 2017 zijn autosportactiviteiten zal voortzetten. Audi verdwijnt in het WEC maar ook Volkswagen verdwijnt in het wereldkampioenschap rally, na vier wereldtitels.

    VW lijdt nog steeds onder het diesel"schandaal" dat eerder een storm in een glas water is dan een "au serieux" te nemen gegeven. Alle autoconstructeurs hebben truken om ten gepaste tijde hun technieken het felst te laten blinken. Dat kan ook niet anders, want de opgelegde normen en testen zijn niet realistisch. Stel dat alleen nog maar het rijgedrag van de individuele autobestuurder erbij onder de loupe zou worden genomen....? Als je Tesla heet is dat anders. Morgen in Shanghai om ter snelst tussen Audi, Toyota en Porsche. Althans in de LMP1-kategorie.(wr/foto:Porsche)

    05-11-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEPHANE LEMERET EN HONDA EERSTE TCR-BENELUX-CHAMPS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vorige zondag 30 oktober werd op het circuit Jules Tacheny in Mettet de kampioen bekroond van het TCR-Benelux-kampioenschap 2016. Zijn naam: Stéphane Lémeret. Zijn strijdros: de Honda Civic TCR #18 van het team Boutsen Ginion Racing.

    Het was wachten op de finale in Mettet om de eindoverwinnaar te kennen van dit eerste seizoen van het zenuwprikkelende, ongemeen spannende TCR-Benelux-kampioenschap. Stéphane Lémeret mag zich sinds vorige zondag de eerste titelhouder noemen van dit kampioenschap, waarin hij van het begin tot het einde de leiding voerde met zijn Honda Civic TCR.

    Stéphane aan het woord: "Geweldig ! Dit had ik nooit kunnen dromen aan het begin van het seizoen, want ik vroeg me af of ik wel opgewassen was tegen het jonge strijdgeweld en tegenstanders als Pierre-Yves Corthals. En toch is het zo gelopen ! (Stéphane heeft die te grote bescheidenheid vanaf het begin van zijn loopbaan.nvdr.) Ik ben blij Norbert Michelisz aan mijn zijde te hebben gehad tijdens de laatste twee wedstrijden. Hij heeft me enorm geholpen. Over het hele seizoen bekeken mogen we gerust zeggen dat we geslaagd zijn met grote onderscheiding ! Ik druk mijn dank uit aan het team Boutsen Ginion Racing. Ze hebben het hele kampioenschap knap werk geleverd. Ook kan ik niet anders dan Honda dankbaar zijn, want de Civic TCR was de snelste en betrouwbaarste auto van dit seizoen."(wr)

    Bijlagen:
    Michelisz versus Coronel in Assen, de eerste won. i241016.png (4.6 MB)   
    S.Lémeret-N.Michelisz i21116.png (2.3 MB)   
    Stéphane in Assen i201016.JPG (898.9 KB)   
    Stéphane Lémeret TCR-Benelux-kampioen 2016 i21116.png (5.9 MB)   

    02-11-2016 om 18:27 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPRINTS 3 & 4: MICHELISZ AUTORITAIR

    De situatie was vrij eenvoudig voor aanvang van de twee laatste Sprints van het seizoen: Pierre-Yves Corthals, aan het stuur van de Opel #23, was verplicht om beide manches te winnen om de titel te kunnen veroveren, maar dan mocht de Honda #18 wel niet op het podium eindigen!

    Maar dat was zonder een Norbert Michelisz in hoogvorm gerekend. De leidersplaats van de Hongaar werd op geen enkel moment bedreigd. De andere Honda Civic Boutsen Ginion Racing, bestuurd door Renaud Kuppens, zou de pitlane opzoeken na een contact, terwijl ‘Pilou’ Corthals de wet van de Fransman Aurélien Comte, heel sterk aan het stuur van de Peugeot 308 Cup
    #8, zou ondergaan.

    Achter Michelisz, Comte en Corthals, positioneerde Alexis van de Poele zijn VW Golf Delahaye Racing #4 in vierde positie, voor de SEAT #2 van Edouard Mondron, de SEAT #6 van Mathieu Detry, de VW #52 van de Fransman Grégoire Demoustier, de VW #3 van Didier Van Dalen en de SEAT #7 van Denis Dupont, die kampte met een gebrek aan vermogen op zijn gele bolide.

    Tijdens de beslissende sprint van dit seizoen zou de nationale titel definitief worden toegekend.
    Bij de start kwam het tot een contact tussen verschillende wagens, waarbij Mathieu Detry en
    Grégoire Demoustier de voornaamste slachtoffers waren. Enkele honderden meters later
    beslisten Pierre-Yves Corthals en Norbert Michelisz definitief het kampioenschap 2016 door
    elkaar aan te tikken. De Opel Astra #23 steeg zelfs even op en eindigde zijn race naast het
    circuit met een gebroken ophanging.

    Na een onderbreking met de rode vlag, domineerde Norbert Michelisz zoals tevoren, waardoor
    hij ook de titel voor de Honda Civic #18 en zijn vaste rijder Stéphane Lémeret bevestigde. De
    eerste kampioen in de geschiedenis van de TCR Benelux was gekend.
    Aurélien Comte was eens te meer briljant, wat hem de zilveren medaille opleverde in de laatste
    sprint van het jaar, voor de Golf van Alexis van de Poele, de Honda van Renaud Kuppens – na
    een weergaloze inhaalwedstrijd – en de SEAT van Edouard Mondron en Denis Dupont.

    De beste Junior van het weekend was zonder verrassing Benjamin Lessennes, die een van de
    sprintraces won, terwijl de Honda Civic werd uitgeroepen tot ‘Car of the Weekend’ en de jonge
    Nederlander Willem Meijer de J&Joy Fun Driver TCR Trophy in ontvangst nam, na een weekend
    waarin hij de degens moest kruisen met meer ervaren rijders dan hij.

    In de eindafrekening behaalt Stéphane Lémeret dus de titel, voor de duo’s Corthals-Caprasse
    en Dejonghe-Dupont. Romain De Leval is de Junior-kampioen, terwijl de Honda Civic de prijs
    ontvangt van ‘Car of the Year’. WRT zegeviert dan weer in het Teams Championship.
    Het doek is gevallen over het eerste jaar van de TCR Benelux. Kronos Events zal nu werken
    aan de ontwikkeling van zijn product, om vanaf 2017 definitief te kunnen aantonen dat TCR
    de juiste optie is voor de toekomst…
    QLR : 1. Lemeret-Michelisz, Honda Civic TCR ; 2. Caprasse-Corthals, Opel Astra TCR ; 3. Dejonghe-Dupont, SEAT
    Leon TCR ; 4. Van de Poele-De Leval, VW Golf GTI ; 5. Bouvy-Comte, Peugeot 308 ; 6. Van Dalen-Richard, VW Golf
    GTI ; 7. Lessennes-Kuppens, Honda Civic TCR ; 8. Vogeli-Hadorn, Honda Civic TCR ; 9. Meijer-Detry, SEAT Leon
    TCR ; 10. Potty-Demoustier, VW Golf GTI ; 11. Mondron-Mondron, SEAT Leon TCR ; 12. Marchiafava-Ménage, Alfa
    Romeo Giulietta TCR ; 13. Longin-Radermecker, VW Golf GTI
    SR1 : 1. Lessennes, Honda Civic TCR ; 2. Caprasse, Opel Astra TCR ; 3. Lemeret, Honda Civic TCR ; 4. De Leval,
    VW Golf GTI ; 5. Dejonghe, SEAT Leon TCR ; 6. Mondron G., SEAT Leon TCR ; 7. Potty, VW Golf GTI ; 8. Meijer,
    SEAT Leon TCR ; 9. Bouvy, Peugeot 308 ; 10. Radermecker, VW Golf GTI ; 11. Vogeli, Honda Civic TCR.
    SR2 : 1. Caprasse, Opel Astra TCR ; 2. Lemeret, Honda Civic TCR ; 3. Lessennes, Honda Civic TCR ; 4. Mondron
    G., SEAT Leon TCR ; 5. De Leval, VW Golf GTI, VW Golf GTI ; 6. Richard, VW Golf GTI ; 7. Dejonghe, SEAT Leon
    TCR; 8. Bouvy, Peugeot 308 ; 9. Potty, VW Golf GTI ; 10. Meijer, SEAT Leon TCR ; 11. Radermecker, VW Golf GTI ;
    12. Vogeli, Honda Civic TCR.
    SR3 : 1. Michelisz, Honda Civic TCR ; 2. Comte, Peugeot 308 ; 3. Corthals, Opel Astra TCR ; 4. Van de Poele, VW
    Golf GTI ; 5. Mondron E., SEAT Leon TCR ; 6. Detry, SEAT Leon TCR ; 7. Demoustier, VW Golf GTI ; 8. Van Dalen,
    VW Golf GTI ; 9. Dupont, SEAT Leon TCR ; 10. Hadorn, Honda Civic TCR ; 11. Marchiafava, Alfa Romeo Giulietta
    TCR
    SR4 : 1. Michelisz, Honda Civic TCR ; 2. Comte, Peugeot 308 ; 3. Van de Poele, VW Golf GTI ; 4. Kuppens, Honda
    Civic TCR ; 5. Mondron E., SEAT Leon TCR ; 6. Dupont, SEAT Leon TCR ; 7. Van Dalen, VW Golf GTI ; 8. Hadorn,
    Honda Civic ; 9. Marchiafava, Alfa Romeo Giulietta TCR ; 10. Longin, VW Golf GTI.
    Kampioenschap : 1. Stéphane Lémeret 487 punten ; 2. Pierre-Yves Corthals-Fred Caprasse 429,5 ; 3. Sam
    Dejonghe-Denis Dupont 314 ; 4. Alexis van de Poele-Romain de Leval 292 ; 5. Renaud Kuppens-Benjamin
    Lessennes 283,5 ; 6. Maxime Potty 283 ; 7. Norbert Michelisz 271 ; 8. Edouard Mondron-Guillaume Mondron 251 ;
    9. Amaury Richard-Didier Van Dalen 220 ; etc.


    31-10-2016 om 16:32 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPRINTS 1 & 2 IN METTET, EEN KEER OPEL, EEN KEER HONDA

    Het leuke duel voor de titel tussen de Honda Civic #18 en Opel Astra #23 werd vervolgd tijdens de Sprint 1, die begon met slecht nieuws voor poleman Amaury Richard, die nog voor de start de pitlane moest opzoeken met een kapotte aandrijfas op de VW Golf #3! Een cadeau voor Fred Caprasse en Opel? Dat was echter zonder een knappe openingsfase van de jonge Benjamin Lessennes gerekend aan het stuur van de Honda Civic Boutsen Ginion Racing #5, die de leidersplaats veroverde na een inhaalactie op Caprasse in de laatste bocht en nadien ongenaakbaar was. Zijn eerste zege was dan ook oververdiend!

    De Opel was niet in staat om het ritme van de Honda van Lessennes te volgen, maar Fred Caprasse slaagde er wel in om enkele punten terug te nemen op Stéphane Lémeret door tweede te eindigen, goed een seconde voor de tweede Honda Boutsen Ginion Racing. In de achtervolging op de drie leiders woedde er een hevige strijd, waarbij Romain De Leval (VW Golf Delahaye Racing #4) de maat nam van Sam Dejonghe, Guillaume Mondron en een minder gelukkige Maxime Potty (VW Golf WRT #52). Een geslaagde eerste sprint was er voor de jonge Nederlander Willem Meijer, amper 17, die zijn statuut van lid van de KNAF Academy alle eer aandeed door in contact te blijven met de beteren.

    De Sprint 2 moest absoluut gewonnen worden door de Opel Astra #23 van het duo CorthalsCaprasse om de titeldroom gaaf te houden. Fred Caprasse realiseerde dan ook de perfectestart, sloeg vrijwel meteen een kloof op de twee Honda Civic van Stéphane Lémeret en Benjamin Lessennes, die de top 3 vervolledigden. In hun kielzog volgde Guillaume Mondron,die beter deed dan Romain De Leval en Amaury Richard, auteur van een knappe inhaalrace aan boord van de VW Golf Delahaye Racing #3 na het forfait in Sprint 1.(wr/foto's:Kronos Events)

    Bijlagen:
    De Honda-zege van Stéphane Lémeret in het TCR-kampioenschap in Mettet-finale i311016.png (5.6 MB)   

    31-10-2016 om 16:01 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TCR BENELUX - ROUND 5 - FINALE RACES TT CIRCUIT ASSEN

    &JOY is tevens partner van TCR Benelux en telt op dit ogenblik drie Flagship Stores in België
    en meerdere in het buitenland, onder andere in Taiwan. Sinds enige tijd wordt J&JOY ook
    verdeeld in Vlaanderen, via de ZEB-winkels. De ontspannen stijl slaat aan bij de klanten, ook
    ver buiten de Belgische landsgrenzen. J&JOY is immers aanwezig in Frankrijk, Luxemburg,
    Nederland, Duitsland, Polen, Italië, Spanje, Kroatië, Taiwan, India en binnenkort ook in het
    Midden-Oosten. Een mens zou voor minder… fun worden!


    31-10-2016 om 15:10 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RICCIARDO NU DERDE NA ZWARE STRAF VOOR VETTEL

    De GP van Mexico heeft een lang, draconisch, staartje gekregen. Nadat Max Verstappen van het podium was weggehaald na 5" straftijd wegens "moving under braking", wat sinds een week wél in het reglement is ingeschreven werd ook na de podiumceremonie Vettel aangepakt. Wegens "gevaarlijk rijden" in strijd met de Australiër Daniël Ricciardo (Red Bull). Ook de viervoudige wereldkampioen zou daarbij van zijn lijn zijn afgeweken tijdens het afremmen.

    De wedstrijdleiding besloot Vettel 10" straftijd te geven waardoor de Duitser op de vijfde plaats belandde, achter Max Verstappen (4de) en Daniël Ricciardo als derde wordt ingeschreven in de GP van Mexico. Opdat het geheel op geen "vaudeville" zou gaan lijken kreeg Vettel ook twee strafpunten op zijn superlicentie. Daarop stonden er al 4. Ricciardo bekloeg zich over Vettel, Vettel over Verstappen, of hoe potten de ketels verwijten. Met wanklanken als gevolg.(Walter Rombauts)

    31-10-2016 om 11:32 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!