Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JAOERSHEID ?
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    09-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN WINT VERMINKTE GP VAN JAPAN, F1 ONWAARDIG

    De GP van Japan startte in de regen, met Max Verstappen aan de leiding. Maar in de eerste ronde al ging Carlos Sainz uit de baan en reed Pierre Gasly tegen 250 km/h bijna op een takelwagen. Gelukkig geen herhaling van 2014 waarin Jules Bianchi dood bleef. Rode vlag en 2 uur 20' later een rollende start achter de safetycar. Max Verstappen is meteen wereldkampioen door de tijdstraf die Cherles Leclerc kreeg.  Max zijn tweede titel is de eerste legale. (wr)

    De uitslag:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                 3.01'44 004

    2. Sergio Pérez (Red Bull-Honda)                      3.02'11 070

    3. Charles Leclerc (Ferrari)                               3.02'15 767

    4. Esteban Ocon (Alpine)                                 3.02'23 689

    5. Lewis Hamilton (MercedesW13)                    3.02'24 330

     

    09-10-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE ZOUTE RALLY IN KNOKKE

    Tot mijn niet geringe verbazing eist een zekere Brecht Van Halewijn veel eer op in de "Zoute Grand Prix" die diep in de schulden zit en aan de overheid om subsidies smeekt. In de tijd dat ik voor hem - in moeilijke omstandigheden - wilde werken kon hij niet €1 aan zijn medewerkers betalen. Zijn zogezegde journalistieke loopbaan is gebaseerd op profitariaat. Zoals overigens de meesten van o.a. Hans Van Onsem's "Autosport.be". Gewoon om te stellen dat die mensen helemaal buiten de beroeps-journalistieke sfeer staan, en hun medewerkers niet eens kunnen betalen.

    Leraars (Het Laatste Nieuws), Gerechtsmedewerkers (Autosport.be) e.a. brengen alleen fake-informatie. Dat de Belgische Bond voor Beropesjournalisten dit verder laat uitdeinen is mij een raadsel ? De "GP de Knokke" is niets waard in verband met autosport. Wél met autocollectors en rijke  verzamelaars. Zoals de Classic Le Mans, maar dàt is andere koek. Ambtenaren vullen het lijstje aan van journalistieke vergifitging, alleen gestoeld op profitaariaat en eigendunk. Remember André Van Steenkiste (ambtenaar bij Ministerie van Economische Zaken, baas Galle), Frans Vermeylen (Het laatste Nieuws) van de familie Van Thillo. Ik stop hiermee de oneindige lijst van fake-journalisten ER bestaat "autosport" en show. Ook in verslaggeving.(wr)

    09-10-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZONDER BESTRAFFING VOOR INCIDENT MET NORRIS START VERSTAPPEN IN POLE IN JAPAN

    In de Q1 van de kwalificaties reed Max Verstappen 1'30"224 en dat was de beste tijd. In Q2 verbeterde ploegmaat Sergio Perez die tot 1'29"925 ! Dat zette de WK-leider en de twee Ferrari-ridders Charles Leclerc en Carlos Sainz aan om sneller te willen in Q3. Maar ook daarin zette Max met 1'29"304 de scherpste tijd en start dus in pole in de GP van Japan. Op voorwaarde dat er geen bestraffing komt vanwege de stewards die goed gezien hebben dat Max Verstappen, met nog 6'04" te rijden in de Q3, de Brit Lando Norris in bocht 15 niet flagrant en gevaarlijk de weg had afgesneden.

    Mocht het bij hemzelf zijn gebeurd, de wereld zou te klein zijn, de micro's niet sterk genoeg. Kortom Max Verstappen heeft daar een strafbaar feit gepleegd, gevaarlijk en onsportief. We zijn benieuwd of de stewards sterk genoeg in hun schoenen te staan om "het mannetje dat denkt alles te mogen", op zijn plaats te zetten. We zijn benieuwd.

    Tot nader order is er niets gebeurd. Niets van de stewards, en gelukkig ook niet tuusen Verstappen en Norris. Max jongste uitleg is dat hij gas gaf en de achterkant van de auto in overstuur ging omdat zijn banden koud waren. In werkelijkheid reed hij traag op Lando Norris's ideale lijn. Net als Jochen Mass (March-Rothmans) in 1982 in Zolder ook traag op de ideale lijn van...Gilles VIlleneuve (Ferrari) reed. De Canadees eindigde daarbij dood in de bomen die onvergetelijke zaterdag. De stewards hebben voor het geval Verstappen - Norris een "reprimande" gegeven aan Max Verstappen. Begrijpe wie begrijpen kan. (Walter Rombauts/Foto: Alpine)

    De kwalificaties:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                       1'29"304

    2. Charles Leclerc (Ferrari)                                     1'29"314

    3. Carlos Sainz (Ferrari)                                         1'29"361

    4. Sergio Pérez (Red Bull-Honda)                            1'29"709

    5. Esteban Ocon (Alpine)                                       1'30"165

    De WK-stand Piloten

    1 Verstappen                                                        341 punten

    2 Leclerc                                                              237

    3 Pérez                                                                235

    4 Russell                                                              203

    5 Sainz                                                                202

    De WK-stand bij de Constructeurs :

    1. Red Bull                                                           576

    2. Ferrari                                                             439

    3. Mercedes                                                         373

    4. Mc Laren                                                         129

    5. Alpine                                                             125

    Bijlagen:
    Dit keer was het Esteban Ocon die de Alpine op de vijfde plaats bracht, Alonso werd zevende 81022 2.jpg (2.5 MB)   

    08-10-2022 om 14:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN - RED BULL - HOUDT BEIDE FERRARI'S ACHTER ZICH IN FP3 IN SUZUKA

    De kanontijd waarmee WK leider Max Verstappen de twee Ferrari's van Sainz en Leclerc afschoot kwam er pas vier minuten voor het einde van de FP3. De laatste vrije oefeningen voor de GP van Japan die op een droge baan werd gereden waarop de wind echter lelijk thuis hield zodat bij de "set-up" van de auto's er rekening moest mee gehouden worden. Het werd een redelijk monotone afhaspeling waarin George Russell en Lewis Hamilton de Mercedes W13 wel eens voor de camera's reden, maar in de slotsom van de FP3 "the best of the rest" bleven.

    Wie wel de glitterspots haalde was opnieuw de Nestor van het veld, de Spanjaard Fernando Alonso (41) die even de snelste chrono klokte maar finaal op P4 schittert. Tot slot is er goed nieuws voor de Nederlander Nyck de Vries die na zijn knalprestatie in Monza met de Williams in 2023 de Fransman Pierre Gasly zal vervangen bij Alpha Tauri. Gasly zelf gaat bij Alpine rijden aan de zijde van Esteban Ocon. Straks zijn er de kwalificaties die altijd onvoorspelbaar zijn. (Walter Rombauts/Foto:Alpine)

    De FP3:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                      1'30"671

    2. Carlos Sainz (Ferrari)                                        1'30"965

    3. Charles Leclerc (Ferrari)                                    1'30"980 

    4. Fernando Alonso (Alpine-Renault)                      1'31"320

    5. Sergio Perez (Red Bull-Honda)                           1'31"414

    Bijlagen:
    Alonso reed het snelst in FP1 en blijft vooraan tussen de groten i71022 1.jpg (3.1 MB)   

    08-10-2022 om 10:57 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MERCEDES (RUSSELL 1 HAMILTON 2) BEHEERSEN NATTE FP2 IN SUZUKA

    Liberty Media heeft verschrikkelijke angst van nattigheid, terwijl er die rond die onderneming permanent nattigheid hangt. Daarom weer vertraging voor de FP2 voor de GP van Japan. Ze werd voornamelijk op Intermediairs afgehandeld en Fernando Alonso kon zich niet meer aan de spits waarmaken. Het waren de jonge George Russell en de "oudgediende" Lewis Hamilton die de MercedesW13 bovenaan de tabellen  brachten. Dan volgde Max gedwee, permanent klagend over zijn griploze banden...Voor de attractie ging Sergio Perez ook eens van de baan. Uiteindelijk reed Kevin Magnussen zich nog eens onder de aandacht met een vijfde plaats in de Haas. De derde vrije trainingen zijn gepland voor morgenochtend, zaterdag, om 05.00. Je moet van dat circus houden. (wr)

    De uitslag FP2:

    1. Goerge Russell (Mercedes)                         1'41"935

    2. Lewis Hamilton (Mercedes)                         1'42"170

    3. Max Verstappen (Red Bull-Honda)               1'42"786

    4. Sergio Perez (Red Bull-Honda)                    1'42"834

    5. Kevin Magnussen (Haas-Ferrari)                 1'43"167

    07-10-2022 om 22:34 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FERNANDO ALONSO - ALPINE - SNELST IN VERZOPEN FP1 IN SUZUKA

    Alleen de ark van Noah ontbrak nog. Voor de rest was Suzuka, in de tuin van Honda in Japan, één grote zondvloed. De Spanjaard Fernando Alonso (41) bleek in de Alpine weer de taaiste van allen. Hij zette de snelste tijd neer op uiteraard "full wets" voor zijn landgenoot Carlos Sainz (Ferrari) en diens ploegmaat Charle Leclerc (Ferrari). Ook op de vierde plaats was het een Alpine met jongeheer Esteban Ocon "behind the wheel". Kevin Magnussen zette de Haas op de vijfde plaats en Max Verstappen (Red Bull) toomde zichzelf in en nam genoegen met de veilige zesde rang. De FP2 kondigt zich ook nog nat aan, maar dan zullen er al verschilllen worden gemaakt. Nog een kleine nota, Mick Schumacher reed zijn Haas weer aan diggelen, maar de jongeman kwam er heelhuids van af en maakt het goed. Hopelijk kunnen zijn mecaniciens het vehikel herstellen tegen FP2. (wr)

    De uitslag FP1:

    1 Fernando Alonso (Alpine-Renault)                1'42"248

    2. Carlos Sainz (Ferrari)                                 1'42"563

    3. Charles Leclerc (Ferrari)                             1'42"634

    4. Esteban Ocon (Alpine-Renault)                   1'43"022

    5. Kevin Magnussen (Haas-Ferrari)                 1'43"258

    Bijlagen:
    Fernando Alonso snelst in de regen in FP1 in Suzuka i71022.jpg (201.8 KB)   

    07-10-2022 om 15:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRAKS BEGINT DE GP VAN JAPAN MET EERSTE VRIJE OEFENINGEN IN SUZUKA

    Normaliter wordt Max Verstappen dit weekeinde tijdens de achttiende race om het WK 2022 wereldkampioen. Wat een heel belangrijk duel wordt is datgene tusssen Mc Laren-Mercedes en Alpine-Renault. De Britse renstal wist zopas in Singapore het Fransqe icoon van de vierde plaats te verdrijven. Uiteraard willen Fernando Alonso en Esteban Ocon die plaats opnieuw in hun bezit krijgen. Het circuit van Suzuka bevindt zich letterlijk aan de uitgang van de Hondafabriek aldaar. Het is een kleine "Nürburgring" die voor heel wat verrassingen kan zorgen. U slaapt wellicht nog als straks om 05.00 uur de motoren aanslaan. Dat is niet erg, Japan ligt, zomeruur inbegrepen, 9 uur ver op ons voor. Het Oosten weet U, waar de zon op komt. De FIA heeft de delikate bespreking van overbudgetering van §145.000.000 door Aston Martin maar vooral bewijsbaar naar Red Bull toe naar maandag verplaatst.

    En het Oude Continent dat zijn laatste zonnestralen geniet. Nieuws in de F1 ? Ja dat Aston Martin door Geely, de grootste Chinese autoconstructeur wordt "geholpen" met net geen 10% en dat Saoudi Arabië ook een flinke duit in het zakje doet. Hopelijk kan eigenaar Lawrence Stroll op die manier zijn hypercar "Valkyrie" productierijp maken. Het is een F1 auto die op de weg mag rijden. Zoals een Mc Laren bijvoorbeeld. Om de nood van Aston Martin - andermaal - aan te tonen: Porsche verkoopt 300.000 auto's per jaar, Ferrari 15.000 en Aston Martin 6.000 stuks. Porsche is met zijn beursgang en aandeelwaarde van €90 uitgeroepen tot beste autoconstructeur van Europa en ovetreft daarmee moederbedrijf Volkswagen. Had Ferdinand Piëch, de machtigste automagnaat ooit sinds de échte eerste Ferdinand Porsche, het ooit niet voorspeld ? (Walter Rombauts)

    06-10-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE OVERSTIJGING VAN HET PLAFONDBUDGET F1 WORDT EEN THRILLER VAN FORMAAT

    Niemand kan de oneerlijkheid van Abu Dhabi 2021 vergeten. Aan die eerste wereldtitel van Max Verstappen zal altijd een reukje zijn. Lewis Hamilton, 12" voorop rijdend toen de Safety Car buiten kwam, was naar zijn achtste titel aan het rijden. Koersdirecteur Michaël Masi pastte de SC-regels niet juist toe. Max Verstappen ging net als George Russel zachte banden halen voor de paar ronden die nog te rijden waren. Lewis deed dat niet en dat was zijn fout of die van Mercedes. Max Verstappen wipte direct na het verdwijnen van de SC over Lewis die geen bandenrepliek meer had... Max werd dubieus wereldkampioen 2021. De gevolgen zijn bekend.

    Nu wil het toeval dat de moslim Mohammed ben Sulayem de reusachtige, maar in gestalte kleine, Jean Todt, opvolgt als President van de "Fédération Internationale de l'Automobile". Die Arabier begint direct zijn eigen innerlijke kring te vormen op de Place de La Concorde 8 in Parijs. Het toeval (?) wil dat een intieme medewerkster van de teambaas van Mercedes, Toto Wolff, met name Shaila-Ann Rao als Secretaris Generaal van de FIA wordt aangesteld. Een vrouw die àlles weet ! Nu vertelt de actualiteit dat zij het is die de investeringen boven het plafondbudget van Red Bull en in mindere mate ook Aston Martin (een apart verhaal) heeft gelekt. Meer geld mogen besteden dan afgesproken betekent volgens Mattia Binotto van Ferrari een halve, tot een seconde winst.

    Dit wordt een oeverloze discussie, maar geeft aan dat Toto Wolff (Mercedes) het regelrechte ONRECHT dat zijn merk en zijn piloot Lewis Hamilton is aangedaan in Abu Dhabi, nog niet hebben verteerd. En onzichtbaar in de pers, ook niet bij de hoogste President van Mercedes-Benz. Of dit zal leiden tot een annulatie van de werekdtitel 2021 is zéér de vraag. Maar in de miljardenwereld van de F1 zou het een unieke, pijnlijke weliswaar, voorbeeld stellende daad zijn. Maar dan is er weer dat geld, een Alibaba-grot is er niets tegen...Aston Martin is alweer failliet. Saoudie Arabië en nog ander sponsors schieten ter hulp. Ook het Chniese Geely, eigenaar van Volvo en aandeelhouder van...Mercedes-Benz en nu ook van Aston Martin. De hypercar Valckyrie komt er. Een F1 waarmee je op straat mag rijden. Aston Martin is een apart verhaal. Maar het dispuut tussen Red Bull en Ferrari en Mercedes zal niet zomaaar doodbloeden. Abu Dhabi 2021 heeft ieder mens die het hart op de juiste plaats draagt verbijsterd. Het is en blijft onvergeeflijk. (Walter Rombauts)

    05-10-2022 om 13:37 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE GLOEDNIEUWE ALPINE A 110 R !

    In weerwil dat Europa wil dat iedereen in een elektrische auto rijdt, zullen de echte auto's met interne verbrandingsmotor toch een nieuwe toekomst krijgen door de synthetische benzine die er aankomt. Dat zal de enome vloot van Otto-motoren op de weg houden. In 2026 wordt in de F1 overigens daarvan uitsluitend gebruik gemaakt. Dus een warm applaus voor de verleidelijke verderlichte (1082 kg), bliksemsnelle (0-100 = 3"9) brandnieuwe Alpine A 110 R. Hij weegt 34 kg minder dan de A 110 S en wordt uiteraard in het heiligdom van Jean Rédélé zaliger in Dieppe gemaakt. De aandrijving verloopt langs een 1,8 liter van 220 kW of 300 pk sterke viercilindermotor waarmee je morgen natuurlijk niet moet opvallen, omdat de politie een flitsmarathon houdt. Morgen toch iets meer op dit blogje over het herboren merk dat zo sexy is en zo magneetvast aan de weg kleeft. Aan deze auto kan geen mens voorbij gaan. Als je tenminste nog sportwagenbloed in je hart en aderen hebt lopen. In deze "R"-Alpine zitten radicale F1 toepassingen in en het interieur is gewoon dat van een racewagen ! (Walter Rombauts/Foto:Alpine)

    Bijlagen:
    De geheel nieuwe Alpine A 110 R ! 41022 1.jpg (1.5 MB)   

    04-10-2022 om 18:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE ZWARE ZONDENVAL VAN SERGIO PEREZ VOOR DRIEKWART DOOR FIA-STEWARDS VERGEVEN

    Volgens de heren Derek Warwick, ex-F1 coureur, Gerd Ennser, Nish Shetty en Matt Selley, die samen de "jury" vormden tijdens de GP van Singapore, heeft winnaar Sergio in de drie safety car-fases telkens een fout begaan. Maar ze beperkten hun oordeel tot een tijdstraf van 5". Anders was de Mexicaan zijn zege kwijt geweest aan Charles Leclerc. Ferrari was er overigens als de kippen bij om driemaal 5" aangerekend te zien. Maar het FIA-gezelschap schold twee-derde van de zware zondenval van Perez kwijt. Hij kreeg een reprimande, twee strafpunten op zijn licentie. En dat was het.

    Wat had Sergio Perez zo verkeerd gedaan ? Wel, tussen bocht 13 en 14 was hij zo dwaas geweest meer dan tien wagenlengtes achter de SC te gaan rijden. Dat is in strijd met het reglement. De Safety Car werd bestuurd door Bernd Maylander die het tempo bepaalt. Nu rijdt hij eens te traag, waardoor de coureurs hun banden niet op temperatuur kunnen houden. Dan gaat hij weer iets te snel zodat het treintje achter hem weer wat uitrekt... Zo ging dat drie keer gisteren in Singapore, naast de Virtuele Safety Car die eigenlijk te pas en te onpas wordt getoond. Al die factoren verminken de race op zich. Om over de gele vlaggen nog te zwijgen.

    Sergio Perez won in stijl ! Daarna moest hij over zijn wangedrag in verband met de safety car zich gaan verantwoorden bij het hoger genoemd gezelschap. Pas redelijk laat in de avond maakten ze hun verdict bekend: Perez bleef winnaar maar kreeg een straf van 5", de reprimande en de strafpunten op zijn licentie. Op zich is het een schandelijke gang van zaken. Wat Perez "misdeed" is als fout zijnde verwaarloosbaar. Nog onheuser is dat de jury, waarvan bij mijn weten alleen Derek Warwick recht van spreken heeft, dit niet tijdens de race beslisten maar pas laat in de avond.

    Als de nieuwe President van de FIA, Place de la Concorde 8 in Parijs, "een missie" heeft is hem geraden schoon schip te maken met de arrogantie van FIA-medewerkers die mijlenver van het echte werk - een racewagen besturen - afstaan. De meesten doen die functie vrijwillig, om important te zijn, een semi-luxeleventje te onderhouden en nu en dan eens "Chez Maximes", achter de hoek van de FIA in Parijs, te mogen tafelen. Het is hun gegund, maar dat ze aub de coureurs niet mis behandelen. Sinds Liberty Media in maart 2017 de macht overnam is de F1 precies een strafkolonie geworden.

    Gridstraffen, tijdstraffen, het lijkt wel of het Vichy-regime uit WO II in Parijs opnieuw is geïnstalleerd. De gezellige, overleden oud-president Jean-Marie Balestre zou er veel over hebben kunnen vertellen. Tot zelfs Max Mosley, voorganger van Jean Todt, was niet vies van nazispelletjes. Althans zo heeft het internet het getoond. Dat kunnen we Mohammed Ben Sulayem, de nieuwste president, niet aanrekenen. Wel mag hem het afdanken van een sublieme FIA-vakman Peter Bayer worden verweten ten gunste van Shaila-Ann Rao die nu in zijn binnenste kring functioneert.

    De F1 glijdt af van Europa, richting Azië, Amerika en de Emiraten. Maar dat is onomkeerbaar. Liberty Media wordt mettertijd baas over de FIA... Dat zal F1 CEO Stefano Domenicali ten stelligste ontkennen tot het niet meer te ontkennen valt. De F1 wordt geAmerikaniseerd. Volgend jaar Casino Las Vegas erbij, volgende zondag Suzuka in Japan. De 70 mooiste jaren uit de hele geschiedenis, in en buiten de autosport zijn voorbij. Onbekende krachten scheppen een nieuw wereldbeeld, weg van stijl. (Walter Rombauts)

    03-10-2022 om 22:37 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!