NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • TOYOTA VOLBRACHT MET ALONSO, BUEMI, NAKAJIMA DE KRACHTTOER IN LE MANS
  • WAAROM TOYOTA KWETSBAAR BLIJFT IN DE RESTERENDE TIJD IN LE MANS
  • GEVAARLIJK DUEL TUSSEN LEIDENDE TOYOTA'S BEHEERST LE MANS
  • VANDAAG BEGINT IN LE MANS DE LANGSTE DAG
  • TOYOTA TS050 HYBRID MET ALONSO AAN BOORD SNELST IN LE MANS
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    22-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anthony Kumpen scoort vijfde zege in Menzo 24H van Zolder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Anthony Kumpen, met als gezelschap Bert Longin, Henk Haane en Frank Beliën, is met nog vierenhalf uur te rijden, op weg naar zijn vijfde zege in de moeilijke etmaalrace van Zolder. De pilotenkunst en de bedrijfszekerheid van de Porsche 997 GT3 Cup S maken dat First Motorsport comfortabel aan de leiding rijdt. Natuurlijk is een autorace pas gewonnen als de finishvlag is neergezwaaid. Op dit ogenblik (11.29 uur) zijn er nog twaalf auto’s in de race.

    Gisteren begon de 24 Uren van Zolder spectaculair. Na precies 16’ kwamen de pole-sitters van Topcats Racing met de Mosler MT900 de pits binnen. De ronde ervoor liet de Mosler blauwe rookpluimen achter. Na twee uur sleutelen werd de wagen opnieuw de piste opgeschoten. Maar uiteindelijk moesten ze de handdoek in de ring gooien. Net als KRK-Racing met Chris en Koen Wauters, Chad Racing die een Porsche 997 RSR verloren in een spectaculaire crash met drie wagens na de Sacramentsheuvel. Op dat moment was de race 35’ aan de gang.

    Terloops moet worden opgemerkt dat het mogelijk geen goede zaak is alleen de teams te vermelden in een stand van zaken. Op die manier raken de piloten - zeker de minder bekenden - nog meer in de anonimiteit. Als Anthony Kumpen straks de eindmeet als eerste haalt, dan heeft hij dat gedaan in een Porsche 997 GT3 Cup met Bert Longin, Henk Haane en Frank Beliën. "First Motorsport" heeft als team dan het verdienstelijke werk geleverd. Maar de coureurs moeten centraal blijven staan.

    Natuurlijk is het voor vooral kranten een ondoenbare zaak telkens drie of vier namen achter elkaar te vermelden. Dan zijn "20 lijnen" direct vol. Dus wordt in kranten het team vermeld wegens kort. De meeste kranten besteden te weinig aandacht aan autosport, maar pikken er wel graag de industriële publicitaire vruchten van mee. Zoals bijvoorbeeld de Menzo-reklame die gazetten en bladen publiceren en daarvoor een aardig centje krijgen. Tenzij het ruilpubliciteit is. Wie ontvangt geeft liefst iets weer. Alleen door geven en nemen blijft iedereen in leven. Ook in autosport.(wr/Foto: Anthony Kumpen)

    22-08-2010 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zolder vandaag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Deze namiddag om 16 uur starten 20 auto’s voor de 32ste editie van de 24 Uren van Zolder. Anthony Kumpen en Bert Longin zijn de uitgesproken favorieten met een palmares dat internationale overwinningen vermeld. Dan zijn er de gebroeders Wauters die eens tweede eindigden (2002 met Porsche 996 Cup) en met hun Viper – met wat geluk – na een etmaal voor een verrassing kunnen zorgen. Vooral omdat ze worden bijgestaan door Raf Vanthoor en de altijd verrassende Patrick Schreurs.

    Is het deelnemersveld eerder mager, dan is het partygedeelte des te ruimer. Tegen de donkerte zal Circuit Zolder één grote disco zijn, met overal flashy-lights die de verstralers van de racende auto’s overflikkeren. Tot morgenvroeg de ochtendzon ze weer in beeld brengt ligt er geen mens meer van wakker. Integendeel, de meeste toeschouwers slapen dan hun roes uit.

    Voor coureurs en teams wordt dan duidelijk met welke, al dan niet gehavende zegekansen, ze nog ongeveer tien uur verder moeten vechten. Gelukkig zijn er 12 Porsche’s en 4 BMW’s, nogal kwalitatieve “bakken”. Met andere auto’s erbij zou het misschien een race worden die niet eens meer uitgereden zou worden. Maar daarvoor is Ferrari, Lamborghini, Audi, Aston-Martin of Ford niet weggebleven. ’t Is crisis, behalve naast de piste voor dansgangers die voor pitpoezen en zo goed als naakte girls komen.

    Omdat coureurs niet meer toegankelijk zijn, zeker niet voor het grote publiek, omdat er wel BV’s zijn maar geen figuren, karaktermensen, en de autosport voor de gewone bezoeker onoverzichtelijk ingewikkeld is, dalen de betaalde toegangkaartjes gestaag. Insiders menen dat de 28.000 toeschouwers van vorige editie dit jaar niet meer worden gehaald.

    Voor alle duidelijkheid vertrekken de vijf “jongens” die de Mosler MT900 bemannen op “pole”. Het is het team Topcats Racing dat ze in staat stelden met 1’32”780 alle vedetten en dikke nekken te overklassen. Ze hebben slechts één nadeel. Een Mosler is altijd leuk geweest maar met zekerheid inferieur in uithoudingskwaliteit tegenover een Porsche of een BMW. Tenslotte staan we even stil dat de ploegen op één auto zijn samengesteld uit vier of vijf piloten. Dat is eerder een verarming dan een verrijking. De echte autocoureurs haspelden alle etmaalraces als Le Mans, 1000 km races en “Mille Miglia’s” – om maar een voorbeeld te geven – onder hun getweeën af. Het waren dan ook mannen, geen mietjes, geen zeveraars.

    Ze zegden niet veel, maar als ze iets zegden was dat niet de prietpraat van vandaag zoals “Wij danken onze overwinning aan het team. Het deed een uitstekende job.” Eigenaardig genoeg is dat vandaag schering en inslag. Jackie Stewart is er in 1973 mee begonnen en het is overgenomen door Ayrton Senna en alle volgende generatie autocoureurs. Van de hoogste tot de laagste discipline. Dàt kunt u vandaag in Zolder niet horen. Daarvoor moet u wachten tot morgennnamiddag als de winnaars terecht in de bloemetjes worden gezet. Want Zolder, een "Mickey-Mouse-circuit", maar wel heel veeleisend aan concentratie, nefast voor de remmen en onderschat door iedereen. Wie twijfelt gaat kijken. Je kan d’r nog in ! Nu doen.(Tekst:Walter Rombauts/Foto:Circuit Zolder)

    21-08-2010 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alles in het teken van de 24 Uren van Zolder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vanavond beginnen de eerste oefeningen voor de “24 Uren van Zolder”. Deze etmaalrace wordt zaterdag en zondag gereden en ze heeft een geheel eigen karakter. Ze is even moeilijk, zoniet moeilijker dan deze van Francorchamps omdat het circuit kleiner is, de remmen héél zwaar worden belast en uitzonderlijk veel kategorieën in één deelnemersveld zijn vervat. Daardoor is het voor de snelle jongens opletten geblazen bij inhaalmaneuvers, zeker in de remzones.

    Bij de zware jongens zijn Bert Longin en Anthony Kumpen in een Porsche van First Motorsport medefavorieten maar ze moeten rekening houden met mannen als Frans Lamot, David Loix, Ruben Maes en andere Enzo Ide’s. Dan is er natuurlijk ook Steve Vanbellingen in een BMW van KS Motorsport die aan een stuurtje kan draaien en Zolder kent als zijn broekzak.

    Porsche stopte in 2007 voor het eerst de stoet Chevrolet’s Corvette en won ook in 2008 en 2009. De kans is heel groot dat het voor 2010 weer een Porsche won. De NGT-renstal zet twee Porsche’s in en daarin rijden vier ex-winnaars van de proef. NGT won de 24 Uren van Zolder in 2008 en zal tot het uiterste gaan deze prestatie voor een tweede keer neer te zetten.(Tekst:wr/foto NGT-team)

    18-08-2010 om 15:41 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chevrolet Spark Woody Wagon op de Mondial de l'Automobile
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De “Woody Wagon” op basis van de stadsauto Spark van Chevrolet is een éénmalige versie die op het Autosalon van Parijs zal staan. De auto moet herinneringen opoepen aan de opkomst van de surfgolf in de USA. Dat moet einde van de jaren ’50 zijn geweest. Vanaf toen en tot een eind in de jaren ’60 kochten de surfers meestal “Woodies”, traditionele lange stationwagens, gebaseerd op de bestaande sedan waarvan de zijkanten in hout waren uitgevoerd. Ook toen de autofabrikanten stopten met het produceren van houten zijkanten – een duur en moeilijk proces – was de Woody zo’n stukje Amerikaanse cultuur geworden dat fabrikanten als Chevrolet D-Noc-vinyl met een houtstructuur gebruikten op de zijpanelen om het houteffect te behouden.

    De Spark Woody is in Engeland ontworpen door Pyramid Visuals dat het decoreren van bestelwagens als voornaamste dagelijkse bezigheid heeft. De Spark Woody kadert in kunstzinnige activiteiten van Chevrolet die o.a. tijdens de grote finale van de YoungCreativeChevrolet aan de vooravond van het Salon van Parijs, hun hoogtepunt zullen bereiken. Chevrolet is het grootste wereldwijde merk van GM met een jaarlijkse verkoop van 4,5 miljoen auto’s in ruim 130 landen. Het nieuwe GM dat $1,1 miljoen steun aan Opel wil bieden, kan dus met de glimlach de unieke Spark Woody Wagon bekijken.(Tekst:Walter Rombauts/Foto:Chevrolet)

    18-08-2010 om 14:25 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opel's levenslange garantie is 160.000 km waard
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het vrolijkste plaatje dat Opel als “pub” heeft gelanceerd is dat “vanaf nu een levenslange waarborg” op alle Opel’s geldt. Geef toe, gedurfde kost als autofabrikant! Maar de actie is nog niet goed en wel gestart of het merk moet zijn campagne stoppen. En wel door een Duits kontrole-orgaan op publiciteit dat bij nader inzien tot de vaststelling kwam dat levenslang in dit geval wil zeggen 160.000 km. Alleen geldend voor de eerste eigenaar van de wagen. Dus werd die bewering van levenslang als misleidend ervaren door de muggenzifters.

    Nu rijden de meeste mensen hun wagen niet tot 160.000 km. De meeste vervangen hem, of wisselen hem bij ouder worden in om tram, bus, trein en taxi te gaan gebruiken. Voor Opel is dit geen welgekomen oordeel want tegen uiterlijk overmorgen mag de slogan nergens meer te zien zijn. Het is een strenge beslissing want iemand die zonder kosten 160.000 km (vier keer rond de wereld) kan rijden en “kommer en kwel” kan verhalen op de fabrikant lijkt me niet bedrogen te worden. Maar het maakt deel uit van een evoluerende wereld waarin samen leven alsmaar moeilijker wordt.(wr)

    18-08-2010 om 13:26 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Porsche Cayenne geschoeid met Yokohama
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Yokohama Rubber Company heeft bekend gemaakt dat zijn Advan Sport Band de goedkeuring heeft weggedragen van Dr.Ing. H.c.F. Porsche AG als OE (Original Equipment). In mensentaal wil dat zeggen dat de prestigieuze SUV van Porsche, de Cayenne in eerste montage die Yokohama-rubbers meekrijgt. Dat is voor Yokohama een hele eer.

    De bandenmaten die worden geleverd zijn 275/45R20 110Y XL en 295/35R21 107Y XL. De Advan Sport werd ook al gemonteerd op de eerste generaties Cayennes. De nieuwe Porsche Cayenne is dit jaar wereldwijd geïntroduceerd.

    De Advan Sport modellen voor de nieuwe Cayenne werden ontwikkeld in een samenwerking tussen Porsche en Yokohama Rubber. Ze zijn ontworpen voor stabiele prestaties tot 300 km/h. De banden zijn ook al geadopteerd voor hoge prestaties zoals op de Porsche 911 Carrera 4, de Audi S8, Bentley Continental en sommige modellen van de Mercedes AMG.
     
    De Advan Sport typeert zich door vier brede, rechte groeven. Hij bezorgt de auto stabiele rijprestaties, zelfs bij zware regenval. Dit komt door gelijkmatige kleine inhammen in de dwarse profielgroef die het water gewoon wegpompen uit het bandprofiel. Daardoor houdt het rubber maximaal contact met de band.

    De rubber van de Advan Sport is een silicamengsel dat bij lage temperaturen en hoge snelheden zijn vormvastheid behoudt zodat de auto die ermee is uitgerust tot over 300 km/h zeer stabiel en wendbaar blijft. (Tekst:Walter Rombauts/Foto:Yokohama)

    16-08-2010 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!