Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JAOERSHEID ?
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    29-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OMDAT HET STEVIG REGENT IS ER GEEN GP VAN BELGIË GEREDEN, WEL EEN FOUTE UITSLAG OPGEMAAKT

    De Australische koersdirecteur Michaël Masi moet wel een zeer zwakke figuur zijn onder de FIA-vleugels om niet te bevelen tot het vormen van een startgrid in de gietende regen. Wie autocoureur is kent daarvan de risico's. De Vettel's, de Hamilton's, de Alonso's, de Räikkönen's, maar weet de grote wijsheid dat als de omstandigheden gevaarlijk zijn men trager moet rijden. Ooit zat ik naast Walter Röhrl in een Audi 100 in een étappe spéciale als training voor een rally. Wat zich aan mijn ogen voorspiegelde leek op een videospelletje. Ik kon niet laten aan de Grote Röhrl te vragen of hij nooit bang was....? Hij keek me aan en zei "Ja". Waarop ik een oerdomme vraag stelde van "Wat doe je dan Walter ?". Zijn antwoord was verbijsterend eenvoudig: "Vertragen", zei hij en stoof verder tegen 190 km/h langsheen een rots enerzijds en een afgrond anderzijds.

    De "fils à Papa" van vandaag, Hasselaar Max Verstappen uitgezonderd, kunnen dat niet meer. Ze moeten op de rode loper rijden, op biljartvilt rijden, geen probleempjes tegenkomen. Het groepje is groot: de gisteren verschoten Lando Norrris, Lance Stroll, Mick Schumacher, Nikita Mazepin, Yuki Tsunado, Charles Leclerc en andere Nikita Latifi. Het lijstje is lang. Alleen Georges Russell heeft zijn eerste podium verdient, maar figureert daarmee in een "kunstmatige", onechte uitslag.

    Commentatoren moeten niet naar onderbroken wedstrijden verwijzen als precedenten. Die werden afgevlagd omwille van doden of omdat de vereiste 75% van de afstand was gereden zoals het het reglement voorschrijft. Deze GP van België heeft gewoon niet plaats gehad ! De onderstaande "uitslag" is gemakkelijkheidshalve door de koersdirecteurs en zijn stewards genomen. Het is het klassement van de kwalificatie !!!!!! Heeft Lando Norris' carambole in de Raidillon zo'n indruk gemaakt op Michaël  Masi ? Hij zal zich dan niet Zanardi, Bellof en met Tassin zovele anderen niet herinneren....Toen spraken we over autocoureurs, of de kunst van het "autoën" zoals de oude Winkler Prinz publiceerde. Met name de kunst om een auto onder alle omstandigheden snel te besturen en hem vooral op het tracé te houden. Om deze harde waarheid te verzachten, Max kan dat, Lewis kan dat en ook Vettel en Alonso. Echte autocoureurs die niet beginnen te beven als het regent. Er was dit jaar geen GP van België !(Walter Rombauts)

    De gemakkelijkheids-uitslag:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                       1'59"765

    2. George Russell (Williams-Mercedes)                    2'00"086

    3. Lewis Hamilton (MercedesW12)                          2'00"099

    WK-stand Piloten:

    1. Hamilton           202,5

    2. Verstappen        199,5

    3. Norris               113

    4. Bottas              108

    5. Perez               104

    Bijlagen:
    Het was niet gemakkelijk, maar echte autocoureurs blijven op de baan, sorry 29821 1.jpg (4.9 MB)   

    29-08-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN - RED BULL HONDA - BEHEERST DOORREGENDE FP3

    Alleen Lando Norris (Mc Laren-Mercedes) riskeerde het op het laatst slickx te proberen op een eerder denkbeeldige droge iedale lijn. Vergeefs. Lewis Hamilton, Carlos Sainz, Esteban Ocon, ze maakten allemaal onschuldige spins of reden rechtdoor in de afremzone van Les Combes. Max Verstappen had al vroeg een scherpe tijd gezet in 1'56"924 en bleef daarmee op P1. Veel coureurs negeerden het verder trainen op de doornatte baan. Niet verstandig, want de weerman is ten allen tijde onbrekenbaar in de uitloper van het Duitse Eifelgebergte. Dus mogelijk speelt hij ook morgen mee in winst of verlies in de twaalfde WK-race van het seizoen dat nu officieel 22 zal tellen. In die zoveelste nieuwe kalender omwille van Corona zal ook het Italiaanse Mugello fungeren ter vervanging van waarschijnlijk de Japanse GP.

    Straks zijn er de kwalificaties voor de pole. Er heerst een gespannen sfeer in Francorchamps. Om meerdere redenen. De bijzonderste daarvan is natuurlijk dat spel tussen WK-leider Lewis Hamilton en Max Verstappen. Die laatste loopt het risico een nieuwe motor te krijgen wat hem vijf plaatsen op de grid zal kosten. Dus nu de kwalificaties afwachten... Mick Schumacher meldde zich met de Haas op de vijftiende plek (2'01"269) en Kimi Räikkönen werd laatste door door problemen met de "brake by wire"-remmen. (Walter Rombauts/Foto bijlage:Alpine)

    FP3:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                   1'56"924

    2. Sergio Perez 'Red Bull-Honda)                        1'57"871

    3. Lewis Hamilton (MercedesW12)                      1'57"996

    4. Lando Norris (Mc Laren-Mercedes)                 1'58"509

    5. Esteban Ocon (Alpine-Renault)                      1'56"913

    28-08-2021 om 13:20 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARE DOBBERS VOOR CIRCUIT SPA-FRANCORCHAMPS MET WOMEN-CRASHES

    Het is niet zozeer de moord op CEO Nathalie Maillet en haar lesbovriendin en de zelfmoord van Franz Dubois hebben een trieste schaduw geworpen over Spa-Francorchamps. Wat wellicht eerder een geldkwestie dan een passionele doding is geweest, werd nog eens beklemtoond door de zware crash gisteren in de W-Formula race waarin minstens vier wagens betrokken waren en er twee van de deelneemsters in het ziekenhuis zijn beland. Het gebeurde andermaal in het circuitgedeelte tussen l'Eau Rouge en de Raidillon. In dit geval was de baan zeer glad, iets wat de deelneemsters onderschat hebben.

    Maar dat stuk circuit is verraderlijk. Met plankgas erin duikelen zonder ook maar iets te zien wat er bovenaan op de steile helling gebeurt, is en blijft voor altijd een risico. Zo is Antoine Hubert voor twee jaar om het leven gekomen in de Formule 2 race. Tallozen zijn hem op die plek voorgegaan naar de dood. Ondervraagd over het wijzigen van dat stukje historische tracé heeft Nathalie Maillet, de recent vermoorde CEO, zich eens uitgelaten dat "nul" risico niet bestaat. Ze heeft daarin gelijk.

    Maar de wind om die Raidillon te wijzigen komt vanuit een heel andere hoek dan die van de autosport. Meer bepaald uit die van de Grand Prix voor Motoren. Die willen meer uitloopstroken in geval de tweewielers tegen verbijsterende snelheden onderuit gaan. Daarover is nu een heftige discussie aan de gang met een financieel aspect als mogelijk doorslaggevende factor ten gunste van de "motards". De GP van België voor Motoren brengt namelijk meer centen in de Waalse kas dan de GP van België waaraan ieder jaar het Waalse gewest veel geld moet bijleggen. Zo zie je maar dat de passie om het behoud van een historisch "tronçon" niet altijd zal winnen van puur en soms logisch geldbejag. Voor deze kwestie zullen vooralsnog geen fysieke kogels worden gelost. Mogelijk wel politieke steekspelletjes. (Walter Rombauts/Foto:Alpine en VW)

    Bijlagen:
    De VW Cup waarin CEO van Francorchamps Nathalie Maillet in 2006 won i28821.JPG (1.7 MB)   
    Esteban in de levensgevaarlijke Raidillon i8821 1.jpg (3.5 MB)   

    28-08-2021 om 12:11 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN VIST POLE UIT ZONDVLOED IN FRANCORCHAMPS

    Een zondvloed heeft Wallonië een maand geleden meegemaakt en de kwalificaties om de GP van België leken daar een herhaling van. In apocalyptische regenbuien verraste Lando Norris in de Mc Laren iedereen met een verbluffende chrono. Zijn tegenstanders waren timider, die bengelden in de resterende tien voor de Q3 dan weer in het midden, dan weer achteraan. Norris voelde zich gesterkt met P1 in de Q3 en wilde die behouden. Hij trapte het gaspedaal nog verder in en tegen 297 km/h bovenaan de Raidillon verloor zijn linkerachterwiel voeling met het asfalt.

    De wrijvingscoëfficiënt tussen band en asfalt verandert constant en als daartussen factor 1.5 wordt overschreden lost de band voeling en liet de Mc Laren als een raket zo goed als rechtdoor schieten tegen de bandenmuur. Met daar het gekende gevolg dat de auto als een bal wordt weerkaatst op de piste. Gelukkig reed niemand op hem in, maar hij draaide secondenlang als een tol op het asfalt rond. Vettel stopte om te zien of de jonge Brit ongedeerd was...

    De koersdirectie gaf direct rood en stopte de sessie. Het duurde 43' eer de baan voor de resterende 8'59" opnieuw werd vrijgegeven. Lando Norris werd ter medische controle naar het ziekenhuis gebracht. In wat die verdere afwikkeling om de "pole" voor morgen gebeurde is nauwelijks met woorden uit te beelden. Lewis Hamilton trachtte zich eerst te plaatsen. Vervolgens doemde uit de mist, de regen en het waterstof ene George Russel (Williams-Mercedes) op die zich met 2'00"086 in pole-position plaatste !!!!! De nieuwe jonge generatie sloeg in onmogelijke omstandigheden zijn slag !

    Tot aspirant-wereldkampioen Max Verstappen een mirakel overkwam. Met een magnetische ijzeren wil mende hij de Red Bull in de regenmist over die ene ideale lijn voor de "pole" en ontlokte donder en bliksem over Francorchamps: 1'59"765 !!! Hij vertrekt morgen in pole voor ruwe diamant George Russell en zevenvoudig wereldkampioen, tevens actueel WK-leider met 8 punten voorsprong, Lewis Hamilton vanaf de derde plaats. Daniël Ricciardo ziet achter hem Vettel staan met vier wereldtitels. Het is duidelijk dat 11 wereldtitels (Hamilton - Vettel) tezamen moeten erkennen dat de generatiewissel een feit is. Morgen komt er een race met bommen en granaten, donder en bliksem. De weerman speelt misschien ook weer mee. (Walter Rombauts)

    De kwalificaties:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)             1'59"765

    2. George Russell (Williams-Mercedes)          2'00"086

    3. Lewis Hamilton (Mercedes)                       2'00"99

    4. Daniël Ricciardo (Mc Laren-Mercedes)        2'00"864

    5. Sebastien Vettel (Aston Martin-Mercedes)  2'00"935

    28-08-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VALTTERI BOTTAS - MERCEDES - SNOEPT VERSTAPPEN'S SNELSTE CHRONO AF

    Het is pas beginnen regenen op een tiental minuten van het einde van de eerste vrije trainingen om de GP van België F1. Tot dan had Max Verstappen de plak gezwaaid, maar net voor het begin van wat geplens verraste de Fin Valtteri Bottas iedereen, inclusief zijn ploegmaat-wereldkampioen, met 1'45"199. Max Verstappen, die een exclusieve helm bezit voor zijn "lievelingswedstrijd", bewoog nog hemel en aarde maar er was geen donder meer aan te veranderen. Hij moest genoegen nemen met een tweede tijd, regerend wereldkampioen Lewis Hamilton zelfs met een achttiende chrono. Kimi Räikkönen zorgde even voor geel en bezeerde zéér zijn Alfa Romeo C41. Dertig jaar geleden debuteerde hier in Francorchamps Michaël Schumacher in een Jordan-Ford. Zoon Mick reed in de FP1 vanochtend de twintigste en laatste tijd in 1'49"059 (Walter Rombauts)

    FP1:

    1. Valtteri Bottas (Mercedes)                    1'45"199

    2. Max Verstappen (Red Bull-Honda)        1'45"363

    3. Pierre Gasly (Alpha Tauri-Honda)          1'45"699

    4. Charles Leclerc (Ferrari)                      1'45"818

    5. Carlos Sainz (Ferrari)                          1'45"935

    27-08-2021 om 12:54 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRAKS EERSTE VRIJE TRAINING VAN GP VAN BELGIË, ER RESTEN ER NOG DERTIEN

    Met de GP van België F1 in Francorchamps inbegrepen resten er zoals organisator Liberty Media het wil, nog dertien races tot het eind van het jaar. Zelfs met de definitieve annulering van de GP van Japan, wordt verder gezocht om dat nooit eerder geziene aantal GP's te halen. Het is voor iedereen die in de F1 werkt, ingenieurs, mecaniciens, logistieke medewerkers en nog vele anderen geen sinecure. Ze zijn nooit meer thuis, ze hebben lange dagen en korte nachten.

    Daarom blikte ik eens terug in mijn archief en kwam uit op een persbericht dat Renault-Elf op 21 februari 1978 vrij gaf. Ik citeer: "Het Internationale Grand Prix-seizoen 1977 met....vier Grand Prix' was amper achter de rug of de ingenieurs van Renault-Gordini gingen al aan de slag om 1978 voor te bereiden. Want de Internationale Formule 1 kalender biedt mens noch machine de kans even op adem te komen en daarom verkoos het kersverse Renault-Elf team de laatste GP van de reeks, die van Japan, over te slaan teneinde 1978 beter voor te bereiden..."

    Renault heeft met de RS01 in 1977 vier GP's gereden. Die van Engeland, Nederland, Italië en de Verenigde Staten. In 1978 is het debuut voorzien in de GP van Zuid-Afrika op 4 maart. Dus is de kalender nooit zo gevuld geweest dan vandaag, nog twee Covid-jaren er bovenop, en deze kalender is fysiek en logistiek niet verder verdedigbaar. Straks is er FP1, Verstappen tegen WK-leider Lewis Hamilton. (Walter Rombauts/Foto in bijlage: Alpine)

    WK-stand piloten:

    1. Hamilton              195 punten

    2. Verstappen           187

    3. Norris                  113

    4. Bottas                  108

    5. Perez                   104

    Bijlagen:
    ESTEBAN OCON BEZORGDE ALPINE EERSTE ZEGE 1821.jpg (2.6 MB)   

    27-08-2021 om 09:54 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSTAPPEN - RED BULL HONDA - ZET BESTE TIJD EN SLUIT AF MET RODE VLAG EN KAPOTTE AUTO

    Max Verstappen heeft in de FP2 in Francorchamps in 1'44"472 de snelste tijd gezet die zelfs overeind bleef toen hij op twee minuten voor het einde in bocht 7 zijn Red Bull rechtsachter aan diggelen reed. Hij lokte daarmee een rode vlag uit en meteen het einde van de tweede vrije oefeningen voor de GP van België F1. Hij was niet alleen met het vlaggenspel. Esteban Ocon, winnaar met Alpine in Hongarije, lokte ook geel uit in bocht 5 en dat kostte al 2' van de totale 60' die vandaag de vrije trainingen "lang" zijn. Organisator Liberty Media wil het allemaal rap afgebokst zien en dat verhoogt sterk de druk op de mecaniciens die bandenwissels, onderdelen en zogenaamde allerlei kleine maar oh zo belangrijke details vaak, allengs op robotachtige wijze moeten uitvoeren.

    Trainingstijd-steler was ook Charles Leclerc die zijn Ferrari in bocht 6 in zwaar overstuur voelde gaan om hem tenslotte links vooraan helemaal ineen te rammen in de bandenmuur. Die acrobatie kostte weerom aan de training 7' volle minuten. In de laatste tien minuten had geen mens nog zin in gelijk wat. Met wat kon men zich nog op kwalificatie- of koers-element concentreren. Voor de finale "patat" van Max Verstappen liet zowaar Fernando Alonso zich opmerken met een vierde tijd. De Spanjaard zei ons vorige week in Le Mans nog dat hij zich goed voelt bij Alpine. Hij reed er zowaar een rondje mee in La Sarthe...."Te smal en te snel voor Formule 1" concludeerde hij. Terwijl de "vehikels" in 1923 - Chenard Walker o.a. in dat jaar - verhoudingsgewijs wel weg wisten met die sinueuze wegeltjes toen. Enfin, "den ouwe Fernand" brengt dat nobele merk Alpine weer onder de aandacht. Zoals het ook derde werd vorige week in Le Mans tijdens de etmaalrace, achter twee gerobotiseerde Toyota's.

    Morgen is er de FP3 en de kwalificaties. Daarin zal Sergio Perez trachten dichter bij de snelheid van Verstappen te komen. Zeker nu hij weet dat hij ook in 2022 in deze gepriviligieerde stal als Red Bull zal mogen werken. Mick Schumacher's nieuwe helm is prachtig maar zijn chrono bracht hem opnieuw op de laatste en traagste plaats : 1'47"529. In de F1 een eeuwigheid tussen hemel en aarde. (Walter Rombauts/Foto: Alpine)

    FP2:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                    1'44"472

    2. Valtteri Bottas (Mercedes)                               1'44"513

    3. Lewis Hamilton (Mercedes)                             1'44"544

    4. Fernando Alonso (Alpine-Renault)                    1'44"953

    5. Pierre Gasly (AlphaTauri-Honda)                      1'44"965

    Bijlagen:
    Alonso knap vierde in FP2 in Spa 27821 1.jpg (3.4 MB)   

    27-08-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALPINE BEVESTIGT FERNANDO ALONSO VOOR 2022

    Mede dankzij zijn schiiterende GP van Hongarije vier weken geleden, is Alpine gestimuleerd geworden om het contract met de Spanjaard Fernando Alonso voor 2022 te verlengen. Hij zal als ploegmaat Esteban Ocon hebben die naar eigen zeggen van de tweevoudige wereldkampioen (2005-2006) geen enkel probleem vormt. Er zit achter deze verlenging ook nog een niet direct zichtbare achterliggende reden. Als Alpine volgend jaar met een volwaardige Hypercar naar Le Mans komt, is het logisch dat Alonso daarin zal rijden. Hij won de etmaalrace immers al eerder met Toyota. Dus wil hij dat best met het herboren merk Alpine eens overdoen. Dat doet ons eraan denken dat morgen de eerste vrije training om de GP van België F1 beginnen. Daarmee begint de tweede seizoenshelft waarin Max Verstappen (Red Bull-Honda) zal trachten zijn aartsrivaal Lewis Hamilton (Mercedes W12) van de WK-leiding te verdringen. Dat is de hoofdaffiche van de twaalfde race om het WK F1 2021. (wr)

    Bijlagen:
    Alpine bevestigt Alonso voor 2022 i26821-2.jpg (2.1 MB)   

    26-08-2021 om 10:44 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONWAY, KOBAYASHI, LOPEZ WONNEN 24 UREN VAN LE MANS MET TOYOTA

    De vijf ingeschreven "hypercars" voor de 89ste editie van de 24 Uren van Le Mans zijn op de eerste vijf plaatsen geëindigd. Omdat de Toyota GR010 #8 direct na de start aan de Dunlopbrug van de baan werd geduwd door een Glickenhaus 007 LMH, kon het trio Buemi, Hartley en Nakajima aan een inhaalrace beginnen. Ze eindigden na een etmaal toch nog op één ronde van hun merkgenoten Conway, Kobayashi, Lopez die Toyota voor de derde opeenvolgende keer de grootste industriële autoconfrontatie ter wereld liet winnen. Ooit, in 1991, ging Mazda het merk uit Nagoya voor als eerste Japanse wagen die de etmaalrace won met Volker Weidler, Johnny Herbert en Bertrand Gachot in een Mazda 787B met een "rotary-engine". Op de derde plek eindigden verdienstelijk Negaro, Lapierre en Vaxivière in een inderhaast gebouwde Alpine A480 (eigenlijk een oude LMP1).

    Daarmee was het overwegend Franse en gemaskerde publiek voldaan. Want Toyota had geen reële concurrentie. In de LMP2 wonnen Frijns, Habsborg, Milesi in een Oreca en werden tevens zesde algemeen. Stoffel Vandoorne finishte zevende en er werd ook een Brabançonne gespeeld lang voor de start van de 24 Uren. Het was voor De Wilde die de Formule Renault 2.0 had gewonnen. Een jonge landgenoot, wiens vader/journalist, Olivier De Wilde, steeds genoeg budget weet op te vissen om zijn zoon in de competitie te houden. Volgend jaar gaan de 90ste 24 Uren van Le Mans opnieuw in juni door, de maand met de kortste nacht. Tenzij Covid-varianten opnieuw het laatste woord zouden krijgen. (wr)

    26-08-2021 om 09:54 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!