NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
  • RICCIARDO IN FP1, RÄIKKÖNEN WIJST DE WEG IN FP2 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    22-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MARK WEBBER IN EERSTE, RÄIKKÖNEN IN TWEEDE SESSIE SNELST
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nadat de Australiër Mark Webber in zijn Redd Bull-Renault BR9 de snelste chrono neerzette, ontfutselde de Fin Kimi Räkkönen hem die tijdens de tweede vrije sessie in de Lotus-Renault. Dat is de combinatie die de eerste GP van het seizoen won, deze van Autstralië. Tijdens de tweede vrij oefensessie om de GP van Maleisië - die zondag wordt gereden - reden de eerste drie snelsten binnen 0,1". Derde flashte drievoudig wereldampioen Sebastien Vettel in de tweede Red Bull Renault RB9, voor Fernando Alonso in de Ferrari F 130. De Spanjaard heeft gisteren nog gezworen de Lotus en de Red Bull's met hun sakkerse Renault 2,4 liter V8 motoren te zullen bijpeddelen.

    Mark Webber verspeelde veel tijd in de pits omdat een sensor binnen het KERS (Kinetic Energy Recovery System) moest worden vervangen. Opvallend in de eerste kilometers van de lange trainingen is een knappe derde plaats van Vettel en een andermaal maar middelmatige Lewis Hamilton in de gelijke Mercedes W04. De omloop van Kuala Lumpur is 5,546 km lang en telt 12 verraderlijke bochten. Ze moeten 56 keer worden doorlopen eer de winnaar is bekend. Een vergelijk met Melbourne gaat niet op, tenzij de weerman grillen heeft. In het recente verleden verstoorde hij de klokvaste start al eens en vorig jaar toonde Fernando Alonso met zijn Ferrari zich de beste regenrijder. Door dat wapenfeit meldde hij zich overigens tegenover Vettel als (wereld-) titel pretendent.(wr)



    22-03-2013 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HYUNDAI BREIDT CITY-MODELLEN VERDER UIT

    Zogenaamd door het grote succes van de speciale reeks ix35 City, heeft het Koreaanse merk Hyundai deze speciale serie nu ook uitgebreid. Na de ix35 City wordt deze serie ook uitgebreid met een i10 City, een i20 City en de ix20 City. Daarmee is de familie nu compleet. De sierlijk en robuust ogende Hyundai's krijgen een City-badge die duidt op een reeks uitrustingen die het leven en rijden in de stad aangenamer moeten maken. Ook het al eerder geroemd comfort binnenin is nog verfijnd in deze speciale uitvoeringen.

    We overlopen eens bondig het aanbod en het prijskaartje dat eraan is verbonden: De ix35 City heeft volgende extra uitrusting:

    - Navigatiesysteem met 6,5" touchscreen
    - USB en Bluetooth
    - Achteruitrijcamera met parkeersensoren achteraan
    - Privacy glass achteraan
    - Keyless Go-System met startknop
    - verwarmde zetels in combinatie stof/leder
    - zilverkleurige dakrails
    - aluminium 17-duimsvelgen (17")
    - Automatische airco met gescheiden temperatuurregeling links/rechts

    De "kanjer" van de familie is naar keuze beschikbaar met een 1.6 GDi benzinemotor van 135 pk of met de 1,7 CRDi-diesel van 115 pk. Beiden zijn ze uitgerust met het brandstofbesparende Blue Drive-pakket. De diesel neemt gemiddeld genoegen mret 5,2 l/100 km, een verbruik dat overeenstemt met een CO2-uitstoot van net geen 135 gram per kilometer. De hypermoderne 1,6 GDi is een voorbeeldige leerling met gemiddeld 6,4 l/100 km en een uitstoot van 149 gram CO2 per km. Aan de ix35 City 1.6 GDi hangt een prijskaartje van €5.349, terwijl de 1.7 CRDi voor €28.349 mee naar huis genomen wordt. Beide prijzen zijn inclusief BTW.

    Van die "dikke" iX35 springen we eens over naar wate een echte citycar is: de i10 City. Dit stadswagentje-van-formaat (dixit Hyundai) combineert gebruiksgemak met lage financiële lasten en biedt bovenop het Comfort een uitrustingniveau dat er wezen mag. Sommige sbufjes zijn uniek in dit segment:

    - Airco
    - Radio CD/MP3-speler met AUX en USB aansluiting
    - Centrale vergrendeling met afstandsbediening
    - Parkeersesoren achteraan
    Semi-geïntergeerd TomTom-navigatiesysteem met touchscreen.
    - Elektrische ruiten vooraan.

    De i10 City wordt geleverd met de vinnige 1.1i-motor met 69 pk. Een automaat kan in optie worden geleverd. Daarover heeft Walter's Auto Cahiers zijn reserve's. Als men een automaat van Hyundai wil kan men niet anders dan opteren voor die achtgangige. Die zit jammer genoeg in één van hun duurste modellen. Maar die spaart dan ook écht brandstof uit. Terug naar de i10, deze kost €11.449 inclusief BTW en de automaat €12.449). Maar in zo'n autootje is een automaat geen aanrader, tenzij men nu éénmaal een auto "zonder vitessen" wil. Daar is geen redelijkheid tegen opgewassen.(wr)




    Bijlagen:
    Hyundai's City reeks i20313.jpg (1.2 MB)   

    21-03-2013 om 21:13 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WAT RAÏKKÖNEN KAN EN LOEB NIET, EN ANDERSOM
    Het is de eerste keer geweest sinds het ontstaan van het officiële na-oorlogse WK F1 in 1950 dat een sessie voor de pole-position is onderbroken. Zelfs gestopt en herbegonnen 's anderendaags. Zongagsochtend voor de race. In Melbourne in Australië. Ik laat het hier even stil blijven...........In de Winkler Prins van-na-de-oorlog in 's mensens mond werd autosport omschreven als "Autoën". Letterlijk. Doordenkend was het een bijna nobel begrip: het zo efficiënt mogelijk besturen van een "automobiel". In alle omstandigheden. Ook als het regent, als er ijs of sneeuw mee zijn gemoeid. Daarmee komen we aan een splitsing van gedachten. Formule 1 is het hoogste échelon in de autosport. En het "World Championship Rally" dan ? Over grint, asfalt, sneeuw, ijs, in regen, bij aardbevingen eventueel. Absurde vergelijking hoor ik uitroepen !

    Mogelijk. Maar toen ik het hoge voorrecht had in mijn jonge leven aan de zijde van stuurgenie Walter Rörhl in een Opel Ascona 400 te maken over hoge bergwegeltjes van heus één autobreedte tussen rotsengtes door, kon ik niet nalaten aan de grootmeester te vragen of hij nooit bang was. "Ja", antwoordde hij resoluuut. "Enne, wat doe je dan ?", vroeg ik met een piepstemmetje, inclusief neusklank. Terwijl hij de rotskeiën waarover we sneden, rondom de auto deed vliegen, zei hij heel bedaard: "Vertragen". Weer even stilte...............Meer verstand kan in een mens niet huizen. Dus: als F1 piloten, robotten, natheid voelen moeten ze vetragen, of eruit stappen. Maar de "pole" laten aan diegen die het wel kan !

    In mijn herinnering is het drievoudig wereldkampioen Niki Lauda geweest die op 24 oktober 1976 tijdens de GP van Japan aan de Mont Fuji - als regerend wereldkampioen - onder de gutsende regen zijn Ferrari aan de kant zette en uitstapte. "Aan deze waanzin doe ik niet meer mee", moet hij hebben gezegd. "Il Commendatore" Enzo Ferrari werd razend in Fiorano. Niki Lauda hoefde maar de gasplank te lichten en één luttel puntje te oogsten om na 1975 ook in 1976 wereldkampioen te worden. Door dit voorval ging de titel naar playboy James Hunt in een Mc Laren-Ford.

    Op 1 augustus 1976 had Niki Lauda zijn verschrikkelijk brandongeval op de Nürburgring. Ingewikkeld als een mummie werd hij naar Mannheim-ziekenhuis overgevlogen. Lees nu héél goed: zes weken later finishte hij vierde in de GP van Italië op 12 september 1976 terwijl het bloed vanonder zijn helm liep. Maar de regen stopte hem ook in Japan. Tijdens een GP van Monaco - waar Jacky Ickx koersdirecteur was - "smeekte" Alain Prost om de race wegens de stortvloed aan water vroeger af te vlaggen. 75% van de afstand van een GP was doorreden, dus was Ickx gemachtigd gehoor te geven aan Prost's signaal. Een zekere Ayrton Senna in een Toleman kwam hem in de zondvloed ei zo naderbij. Prost zocht een ark van Noë.

    Wat hiermee wil gezegd zijn is dat autorenners onder geen beding kunnen onzien worden als het regent. Gelijk ze het zelf altijd zo graag in de taal van Shakepeare zeggen: "It is a part of the game." Nadat hij in 2007 met Ferrari wereldkampioen was geworden, keerde hij de F1 de rug toe en waagde zich aan rally. Buiten een paar kleine wapenfeiten hing hij meer in de bomen, lag hij meer in de greppels en tolde als op een kermis in vele "spéciales" over de kop. Hij ging ook even naar Amerika. Vergeefs.

    Maar in het binnenste van Kimi waarin niemand de illusie kan koesteren door te dringen, fluisterde de duivel van de F1 hem in de oren: ga terug naar je zetel. Daar waar je op je wenken wordt bediend. Kimi - waarom zou je ook niet ? - luisterde naar het duiveltje. Terwijl Sebastien Loeb - ooit begonnen als werkloze - zich verder de rallylegende inreed. Hij weet dat F1 te laat is voor hem. Nochtans waren de WRC-rally's vaak veel zwaarder dan de "cadansrondjes" van de F1. Of waarom de één dat kan wat de ander niet kan, en beiden toch de hoogste kunst van "autoën" beheersen. Volgende weekeinde is het de GP van Maleisië, regen haast zeker van de partij. Glitterknapen kunnen er zich ontpoppen als mannen. Zoals een Sebastien Vettel bijvoorbeeld.

    Fernando Alonso hoort daar niet bij. Hij is al lang een man. Zeker omwille van zijn zwijgplicht over het nooit heus opgehelderde verhaal van de GP van Singapore. Toen Flavio Briatore Nelson Piquet junior de opdracht gaf zijn Renault tegen 160 km/h te crashen tegen de betonmuur.
    Op die manier kwam de "safety car" op de baan en dekte Alonso - eerstrijdend - in voor een overwinning. Nooit eerder gezien in de F1. Net zomin als wat vorige weekeinde omwille van regen is gebeurd in Melbourne. Remember Rörhl: "vertraag !". Benieuwd naar Maleisië, hopend dat een scenario "à la Australie" zich niet herhaald. Geen verdere afbraak meer aub van de F1. Of wat Raïkkönen kan met zijn Lotus-Renault in zijn zetel en Loeb in zijn Citroën DS3 WRC vanaf zijn zitje samen uiteenlopend kunnen.(Tekst:Walter Rombauts/Foto's:Citroën en Renault)



    18-03-2013 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!