NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • SEBASTIEN BUEMI BLIJFT IN DE FORMULA E MET NISSAN, DUS MET RENAULT
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    09-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG WINT GP VAN JAPAN VOOR...MAX VERSTAPPEN !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lewis Hamilton miste kompleet zijn start en viel terug op de achtste plaats. WK-leider Nico Rosberg nam een bliksemstart en leidde direct de rondendans in Suzuka. De GP van Japan stond nog niet op zijn erelijstje, dus erg gemotiveerd ging de Duitser een perfecte race afwerken. Zijn ploegmaat Lewis begon aan een moeilijke inhaalrace. Moeilijk omdat alleen kanjers voor hem reden. Max Verstappen nam in de start de tweede plaats, en gaf die - buiten de bandenwissels om - niet meer af.

    Naar het einde toe leek hij door Lewis Hamilton voorbij gereden te worden. Maar in de laatste chicane mislukte het Hamilton om de tiener voorbij te gaan. De manier waarop de Nederlander de deur sloot voor Lewis Hamilton is bedenkelijk. Niet verwonderlijk dat Mercedes klacht indiende bij de FIA-stewards. Deze laatste besloten "het onderzoek" te behandelen tijdens de GP van Amerika binnen veertien dagen.Nico Rosberg verstevigt zijn leidersplaats voor het WK en Lewis Hamilton kijkt nu tegen 33 punten achterstand aan in de voorlopige stand. In de stand om het wereldkampioenschap voor constructeurs kan Mercedes vandaag zijn overwinning vieren. Ze hebben bijna een abonnement op de titel, zoals Red Bull dat had van 2010 t/m 2013 met Vettel en Mark Webber.

    Sebastien Vettel en Kimi Räikkönen reden voor wat ze waard waren, maar de Ferrari's schieten te kort. Nu zelfs tegen Red Bull, hoewel ze Daniël Ricciardo in de tweede Red Bull achter zich konden houden. Het was een spannende GP met als pikant accent dat Max Verstappen vijf wereldkampioenen achter zich hield (Hamilton, Vettel, Räikkönen, Alonso en Button) samen goed voor 11 wereldtitels).

    En ook Fernando Alonso (twee wereldtitels 2005-2006) die in de Mc Laren-Honda zestiende werd, op één ronde gezet door de meute. "De wijzigingen aan de motor voor Suzuka hebben de auto slechter gemaakt dan hij al was. Het is een ramp !" zei de Spanjaard die nu stilaan zijn geduld verliest. Ook Jenson Button (één wereldtitel 2009) eindigde pas achttiende op één ronde... Volgende GP is binnen twee weken in Austin in de USA. (Walter Rombauts/Foto:Mercedes)

    01. Nico Rosberg (Mercedes)

    02. Max Verstappen (Red Bull-Renault)

    03. Lewis Hamilton (Mercedes)

    04. Sebastien Vettel (Ferrari)

    05. Kimi Räikkönen (Ferrari)

    06. Daniël Ricciardo (Red Bull-Renault)

    07. Sergio Perez (Force India-Mercedes)

    08. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)

    09. Felipe Massa (Williams-Mercedes)

    10. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes)

    WK-stand.

    01. Nico Rosberg                        313 punten

    02. Lewis Hamilton                     280

    03. Daniël Ricciado                     212

    04. Kimi Räikkönen                    170

    05. Max Verstappen                   165

    06. Sebastien Vettel                   165

    09-10-2016 om 18:36 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUC DE COCK, TIM JOOSEN EN SAM DE JONGHE BELCAR ENDURANCE KAMPIOENEN !

    In Zolder is oersnel gekoerst ! Deldiche Racing won voor de vierde keer dit seizoen en de "jongens" Luc De Cock, Tim Joosen en Sam Dejonghe zijn daarmee winnaars van het "Belcar Endurance Championship 2016". Luc De Cock die nu 63 is...was in de jaren '70 kampioen in de Super VW en Tim Joosen, zoon van de beste Vlaamse autocoureur ooit, won de "Peugeot 106 Trophy" in de Belgian Procar. Twintig jaar geleden ! Proficiat aan de "oudgedienden" van de onderschatte Belgische autosport.(wr)

    Bijlagen:
    Belcar Endurance Championship - Joosen-De Cock-Dejonghe & Jim De Cock.JPG (1.2 MB)   

    09-10-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INHAALMANEUVER VAN HAMILTON OP VERSTAPPEN VRAAGT APARTE BIJDRAGE

    Wat is een goed autocoureur ? In mijn lange loopbaan van auto- en autosportjournalist heb ik voor mezelf, al dan niet perfect, dat profiel kunnen bepalen. Ik kwam daarbij tot de volgende eigenschappen. Een goed autocoureur is egoïst, ambitieus, eer- en leergierig en...gentleman. De laatste eigenschap is wellicht het moeilijkste te begrijpen. Respectloosheid en jeugdige vergeefbare overmoed zoals Max Verstappen al meerdere keren demonstreerde is niet goed. Zij direct daar aan toegevoegd dat de Belgische Nederlander (geboren in Hasselt) een nooit eerder geziene stuurvaardigheid opvoert in de F1. Zeker zijn leeftijd in acht genomen.

    Vorig jaar begonnen als de jongste autocoureur ooit in de F1 en recent in Maleisië de gezegende leeftijd van 19 jaar bereikt. Arrogant is de jongeman. Dat is nooit goed en in zijn geval leidt dat vroegtijdig typisch Hollands gedrag tot ergernis. Kimi Räikkönen (wereldkampioen 2007) bekloeg er zich al herhaaldelijk over, Sebastien Vettel (wereldkampioen 2010, 2011, 2012 en 2013) ook. Max Verstappen heeft geluk dat de moderne F1 - straks puur Amerikaans - juist gebaseerd is op dat soort mensen. Fangio's, Senna's, Jochen Rindt's en andere Wolfgang von Trips of Jean Behra's zouden zich ervoor omkeren in hun graf. Maar dat was een andere tijd. Toen was de F1 nog niet verkocht, toen was de F1 nog verknocht aan normen en waarden, aan grenzen die niet werden verlegd.

    Toen ik vanochtend het maneuver van Max zag, ging er een - onnuttige, belachelijke - reactie door me heen: "WEER !" Lewis Hamilton nam de "échappatoire" en kwam zo terug op de baan. Hij werd derde en heeft beslist een kwalijke aanrijding vermeden. Ik ben geen fan van Hamilton, maar het is nu ook weer geen imbiciel. Afkomstig uit een eerder bescheiden milieu bracht hij het al drie keer tot wereldkampioen. Tegenover Rosberg die van rijke afkomst is en nu werkt aan zijn mogelijk eerste wereldtitel. Het soms liederlijke gedrag van Lewis Hamilton is te verklaren. Na jaren onder de strengheid van Ron Dennis (Mc Larenboss) te hebben geleefd, geniet Lewis nu van het leven. Zonder twijfel dank wetend aan diezelfde Ron Dennis die hem "maakte" vanaf zijn twaalfde.

    Als het waar is heeft Mercedes klacht ingediend tegen Max Verstappen. Als het ook waar is zou Lewis Hamilton zelf die klacht hebben ontkracht. Intuïtie zegt dat zoiets geloofwaardig is. Speels, soms ook dom in houding - wie is dat nooit ? - is het mogelijk dat de Brit dat werkelijk deed. Hij heeft de moed van de inperfectie, zoals Max Verstappen de overmoed van inperfectie heeft. Het is dus maar een heel kleine correctie die moet gebeuren. Vader Jos (-Verstappen) heeft werk. Om de collega's-tegenstanders op de piste goed gemutst te houden en teambazen zich niet te laten afkeren van de onschatbare waarde die zijn zoon in zich houdt. Maak er een goede autocoureur van. In bescheidenheid zoals alleen de grootsten hebben gekund. (Walter Rombauts)

    09-10-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG OOK IN FP3 SNELST IN JAPAN

    Aanvankelijk maakte Kimi Räikkönen in zijn Ferrari furore omdat hij op 0,3" van een eerste besttijd van Nico Rosberg in de Mercedes (met Maleisië-motor) naderde. Daarna wisselde alles snel. Lewis Hamilton hield zich gedeisd in zijn Mercedes (met Singapore-motor). Daniël Ricciardo en Max Verstappen namen Sebastien Vettel in een sandwich en Kimi Räkkönen zag zich door iets te weinig grip van de voorwielen terugvallen tot de vijfde plaats. De Renault's van Jolyon Palmer en Kevin Magnussen komen in de eerste tien "piepen" en poolshoogte nemen hoe het er straks in de kwalificaties om de "pole" zal aan toegaan. We tippen op zéér spannend.(wr)

    01. Nico Rosberg (Mercedes)                   1'32"092

    02. Daniël Ricciardo (Red Bull-Renault)    1'32"394

    03. Sebastien Vettel (Ferrari)                  1'32"731

    04. Max Verstappen (Red Bull-Renault)    1'32"784

    05. Kimi Räikkönen (Ferrari)                   1'33"011

    06. Felipe Massa (Williams-Mercedes)      1'33"271

    07. Lewis Hamilton (Mercedes)                1'33"284

    08. Jolyon Palmer (Renault)                    1'33"639

    09. Kevin Magnussen (Renault)               1'33"639

    10. Nico Hülkenberg (Force-India)           1'33"646

    08-10-2016 om 06:38 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG GRIJPT OOK DE POLE VOOR GP VAN JAPAN

    De Duitser Nico Rosberg heeft in de kwalificaties de "pole" gereden in 1'30"647 en wist zijn ploegmaat-belager Lewis Hamilton met 0,013" van zich af te houden. Op de tweede rij staan Kimi Räikkönen en normaal Sebastien Vettel. Maar die vliegt drie plaatsen achteruit als bestraffing voor de aanrijding van Rosberg in de GP van Maleisië. Dus staat Max Verstappen op de tweede rij achter zijn kritikaster Kimi Räikkönen. Dan volgt Daniël Ricciardo die het rijtje van de mogelijke winnaars afsluit.

    Tenzij Sergio Perez, een dit keer sterke Romain Grosjean, Nico Hülkenberg en Esteban Guiterrez voor een stunt zorgen en de Haas(-en) en de Force India's voor een stunt zorgen. Fernando Alonso kon in weerwil van een diepgaande verbetering de Mc Laren-Honda voor eigen Japans publiek niet binnen de eerste tien rangschikken. Het wordt morgen - hoe kan het anders ? - een zelden geziene spannende GP van Japan.(wr)

    01. Nico Rosberg (Mercedes)                 1'30"647

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)              1'30"660

    03. Kimi Räikkönen (Ferrari)                  1'30"949

    04. Sebastien Vettel (Ferrari)                 1'31"028 + drie plaatsen terug op de grid

    05. Max Verstappen (Red Bull-Renault)   1'31"178

    06. Daniël Ricciardo (Red Bull-Renault)   1'31"240

    07. Sergio Perez (Force India-Mercedes) 1'31"961

    08. Romain Grosjean (Haas-Ferrari)        1'31"961

    09. Nico Hülkenberg (Force India)           1'32"142

    10. Esteban Guiterrez (Haas-Ferrari)       1'32"547

    08-10-2016 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMERICAN FESTIVAL NASCAR FINALS DIT WEEKEND IN ZOLDER

    Dit weekeinde valt het doek over de eerste uitgave van het Belcar Endurance Championship en kennen we de naam, of beter gezegd, de namen van de mannen die tijdens de RACB Awards-prijsuitreiking de grootste beker in ontvangst zullen mogen nemen ! Op de vooravond van de zeer Amerikaans getinte Belcar-finale geven we alvast het woord aan Lucia Gallucci, Race Organisation Manager van Circuit Zolder.

    Kijkt U na een jaar tevreden terug op de heropstanding van de Belcar ?

    Lucia Gallucci: "Als aanloop kozen wij in 2015 bewust voor een beperkte agenda, met twee races die de "24 Hours of Zolder" voorafgingen. Dankzij de Belcar Trophy kozen heel wat teams, vaak ouwe getrouwen, voor een vervolg in wat voortaan Belcar Endurance Championship heet en dat vertaalde zich meteen in een toename van het aantal deelnemers. Van bij de eerste wedstrijd telden wij meer dan 35 inschrijvingen op jaarbasis en nadien volgden er nog teams die af en toe paraat tekenden, wat ons toeliet vaak omzeggens 40 auto's aan de start te krijgen. En dan spreken we nog niet eens over de 24 Uren van Zolder."

    Is de gelijkschakeling van verschillende soorten auto's geslaagd ?

    Lucia Gallucci: ""Er is heel wat inkt gevloeid over het gelijkschakelen - lees de normtijd - van twee verschillende soorten auto's, maar het stemt ons inderdaad tevreden dat de strijd nog niet is beslecht. Dat er dus niemand met de vingers in de neus op een bekroning afstevent. Dat de twee titelkandidaten bovendien met gelijke punten naar Circuit Zolder komen, zegt heel veel over het nivelleren  van de onderlinge machtsverhoudingen." Ter verduidelijking. De eindstrijd gaat tussen de Norma van Deldiche Racing en de Porsche van het MExT Racing Team.

    Blijft het systeem ook in 2017 behouden ?

    Lucia Gallucci: "We gaan het reglement niet ieder jaar herschrijven, dit geldt voor drie jaar ! Het systeem van de Normtijd heeft ervoor gezorgd dat de auto's op de piste dicht bij elkaar bleven en er niemand met kop en nek bobenuit stak. Volgens ons - Zolder - is dit nog altijd een betere oplossing dan bepaalde auto's extra in de pits te doen halt houden !"

    Bijlagen:
    Belcar blikvanger in Zolder i71016 1.png (3.9 MB)   
    Belcar in Zolder biedt ook ongemeen spektakel i71016.png (4.6 MB)   
    Belgisch, maar autosport van het hoogste gehalte in Zolder i71016.png (4.4 MB)   
    Wiel-in-wiel duels zijn verzekerd tijdens de Belcar in Zolder i71016.png (3.5 MB)   

    07-10-2016 om 16:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RENAULT ALS DUBBELE KAMPIOEN NAAR DERDE FORMULE E SEIZOEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De GP van Japan Formule 1 eist dit weekend alle aandacht van puristen. Daarnaast start dit weekeinde ook het derde Formule E - kampioenschap in Hongkong. Renault is daarin (e-Dams) al twee keer kampioen, bij de constructeurs en coureurs. Het is een FIA-kampioenschap dat alle steun geniet van president Jean Todt. Ondergetekende beweerde al eens dat deze competitie de huidige Formule 1 kan vervangen. Akkoord, iets te voorbarig, omdat eerste de gevolgen van de overname van de F1 door Liberty Media moeten worden afgewacht.

    Natuurlijk is het zo dat zowel de F1 of de Indycars, de sport-prototypes altijd zullen bestaan en het best mogelijk is dat alle disciplines naast elkaar zullen bestaan. Dertig jaar geleden al werden er in Amerika races gehouden met puur elektrische auto's die door Universiteiten waren ontworpen. Waarom "Formule E" in populariteit wint is te danken/te wijten aan het feit dat het voor hoogopgeleide ingenieurs duidelijk is dat de Otto én Dieselmotor aan het eind van zijn technische- én economische doorontwikkeling is. Via eerst hybride-rijden zal de elektromobiliteit, samenvallend met een zelfrijdende auto, tegen 2020 een embryonaal feit zijn. Om tegen 2050 als volwassen techniek die mogelijk de wereld en de agressiviteit op de weg kan vervangen.

    Om terug te komen op het Formule E - kampioenschap, daarin rijden grote namen: Nicolas Prost, Sebastien Buemi en andere Nelson Piquet jr's. Ons land is vertegenwoordigd geweest door Jérôme d'Ambrosio en anderen zullen volgen. Onderstaande foto toont de e-Dams Renault Formule E dewelke in dit derde seizoen zal worden bestuurd door Nicolas Prost en Sebastien Buemi. De auto gebruikt identieke technieken uit de gecommercialiseerde Renault ZOE die momenteel de beste elektro-koop op de markt is inzake prijs/tegenwaarde. De Tesla S niet te na gesproken natuurlijk, maar die is al voer voor zéér begoede burgers.(Walter Rombauts/Foto's:Renault)

    Bijlagen:
    Renault Formule e voor het derde seizoen dat op 9 oktober 2016 begint.jpg (4.3 MB)   

    07-10-2016 om 13:51 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG HOUDT HAMILTON NIPT ACHTER ZICH IN FP2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vijfendertig ronden lang hebben Rosberg en Hamilton tijdens de tweede vrije oefeningen in een droog Suzuka elkaar het vuur aan de schenen gelegd. Met de tweede keer vandaag Nico Rosberg als snelste met 0,072" verschil voor Lewis Hamilton, beiden in de ongenaakbare Mercedes. Deze auto zal meer dan vermoedelijk weerom de hele GP van Japan gaan domineren.

    Als een magneet plakte de onterecht vaak bekritiseerde Kimi Räikkönen tegen de twee sterwagens aan. Maar de Ferrari die hem als werktuig dient is niet even snel. Toch bewoog de Fin (wereldkampioen 2007) hemel en aarde om de schade te beperken: derde plaats. Achter hem reed zijn "doorn in het oog", Max Verstappen in zijn Red Bull naar de vierde plaats. Ploegmaat Daniël Ricciardo (12de) sukkelde met van alles en nog wat. Daardoor kon hij niet verhinderen dat Sebastien Vettel in de tweede Ferrari de vijfde wijzerstand voor zich nam.

    Respectloos - zo gaat dat in de F1 - volgt dan de kopgroep binnen de eerste tien. De Mexicaan Sergio Perez en de Duitser Nico Hulkenberg namen in de Force India-Mercedessen de zesde en zevende chrono voor zich. Een "ietsje" stak Fernando Alonso in de Mc Laren-Honda daar bovenuit omdat hij de thuis-GP van het motormerk reed. In weerwil van nog maar eens een detailverbetering aan de motor scoorde hij "maar" achtste. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes) en Carlos Sainz (Toro Rosso) pikten de 9de en 10de tijd in.

    Morgen worden de derde vrije oefeningen gereden. Met de beschikking over hard, medium en softrubbers, zullen die al dichter bij de race-configuratie worden gereden. Om dan in de namiddag tijdens de kwalificaties om de pole alle troeven uit te spelen. Eerder dan de Ferrari's zijn het de Red Bull's die Mercedes de meeste druk kunnen geven. Het moet niet meer gezegd dat de Fiat/Chryslerbaas onder wie ook Ferrari valt, niet te spreken over de prestaties van het Steigerend Paard. Teambaas, brave man, Maurizio Arrivabene heeft er last van.

    Mocht je hem laten doen werd de stal in de F1 opgedoekt. Maar dat kan niet. Want Ferrari is sinds 1950 dé F1. Zeker in de tijd dat "Il Commendatore", Enzo Ferrari, nog leefde, De persoon én het merk waren garanties voor "drama". En in elk goed gespeeld stuk zitten winners en verliezers. Het is een goede zaak dat wijsheid doet zeggen dat ze evenwaardig aan elkaar zijn. Anders was een GP niet was hij is. De rest van het veld moet zich bezinnen, rijdersgewijs, technisch en financieel gezien. Het zijn duur betaalde figuranten. Alleen Renault zal in staat zijn zich in de zeer nabije toekomst een andere rol toe te bedelen. Omdat "Noblesse oblige". (Walter Rombauts/Foto's:Mercedes, Renault)

    01. Nico Rosberg (Mercedes)                            1'32"250

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)                         1'32"322

    03. Kimi Räikkönen (Ferrari)                            1'32"573

    04. Max Verstappen (Red Bull-Renault)             1'33"618

    05. Sebastien Vettel (Ferrari)                           1'33"103

    06. Sergio Perez (Force India-Mercedes)           1'33"570

    07. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)     1'33"873

    08. Fernando Alonso (Mc Laren-Honda)            1'33"985

    09. Vallteri Bottas (Wiiiliams-Mercedes)            1'34"028

    10. Carlos Sainz (Toro Rosso-Ferrari)               1'34"127

    Bijlagen:
    Renault in Japan Kevin Magnussen i71016.jpg (1.1 MB)   

    07-10-2016 om 12:37 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROSBERG - HAMILTON : 1 - 0 IN FP1 VOOR GP VAN JAPAN

    Tijdens de eerste vrije trainingen voor de GP van Japan heeft de Duitser Nico Rosberg de snelste tijd neergezet. Hij was sneller dan ploegmaat Lewis Hamilton die tegen een achterstand van 23 WK-punten aankijkt in de voorlopige WK-stand met nog vijf races te gaan. Rosberg zette een - symbolische - KO stand neer. Het is niet uitgesloten dat de drievoudige wereldkampioen in de Mercedes zich misleidend gedeisd hield om zijn motor niet al te zwaar te belasten, na zijn ongelukkig avontuur in Maleisië. Daar domineerde hij de hele race tot de Mercedes V6 Turbo Hybrid vlam vatte en de ambities van Lewis in rook opgingen.

    Het verdere plaatje toont het gekende patroon: 3. Vettel en 4. Räikkönen in de Ferrari's. Op plaats 5. en 6. Verstappen in de RedBulls. Op wijzerstand 7. en 8. Nico Hülkenberg en Sergio Perez in de Force India-Mercedes. Op de negende plaats volgt de Spanjaard Fernando Alonso in Mc Laren-Honda. Hij rijdt in Suzuka in de eigen tuin van Honda. In de voorbije weken is alles technisch én strategisch in het spel gezet om in het thuisland van de autogigant een goede beurt te maken. Of dat zal slagen zien we in de komende uren tijdens de tweede vrije trainingen op wat een kleine "oude" Nürburgring is.(Walter Rombauts)

    01. Nico Rosberg (Mercedes)                                1'32"431

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)                             1'32"646

    03. Sebastien Vettel (Ferrari)                               1'33"525

    04. Kimi Räikkönen (Ferrari)                                1.33"817

    05. Daniël Ricciardo (Red Bull-Renault)                  1'34"112

    06. Max Verstappen (Red Bull-Renault)                 1.34"379

    07. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)          1'34"530

    08. Sergio Perez (Force India-Mercedes)                1'34"767

    09. Fernando Alonso (Mc Laren-Honda)                  1'35"003

    10. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes)                  1'35"381

    07-10-2016 om 05:09 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!