NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
  • RICCIARDO IN FP1, RÄIKKÖNEN WIJST DE WEG IN FP2 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    12-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL - FERRARI - WINT ZIJN 47STE GP IN BRAZILIË

    Al in de eerste ronde was het boem-patat en lagen Vandoorne's Mc Laren, Grosjean's Haas, Ocon's Force India, Magnussen's Haas en Ricciardo als botsautootjes links en recht langs de baan. Direct gele vlag, bliksemsnel gevolgd door een heuse safetycar voor vijf ronden van de 71. In dat geharrewar sloot de in de pitlane laatst vertrokken Lewis Hamilton in het geëlimineerde veld aan.

    Trainingsnelste Sebastien Vettel nam na de start de leiding voor Valtteri Bottas, Kimi Räikkönen en Max Verstappen. Ook nadat de safety car was verdwenen hield dat treintje het dertig ronden vol. Met die nuance dat Lewis Hamilton zich bij hen aansloot en toen Sebastien Vettel nieuwe rubbers haalde zowaar de leiding van de GP van Brazilië in handen nam. Iedereen wist natuurlijk dat de viervoudige wereldkampioen ook nieuwe supersofts moest halen. Zo geschiedde en Hamilton zag zich op twintig ronden voor het einde weerom achter Max Verstappen.

    Toch verschalkte de Brit de jonge Nederlander in de Red Bull bij een tweede poging. Dan begon Hamilton, die gisteren zwaar crashte, de achtervolging op Kimi Räikkönen met het oog op de derde podiumplaats. Maar daar schoot hij iets te kort voor. De Fin, wereldkampioen 2007 met Ferrari, hield in de Ferrari stand. Hamilton moest genoegen nemen met een vierde plaats. Toch kan hij als "driver of the day" doorgaan, want de remonte die hij opvoerde was een GP op zich. De crash die Lewis gisteren deed was 27 races geleden, zijnde de GP van België in 2016.

    Plaatselijke favoriet Felipe Massa die voor eigen publiek zevende eindigde in de Williams stopt nu met de Formule 1. Zijn geschiedenis in de discipline is uniek en dramatisch. Die van Max Verstappen daarentegen niet anders dan veelbelovend. Hij ging - te laat - nog ultrasofts halen denkend dat hij een podiummirakel kon doen. De teamleiding vond dat niet goed, maar Max zette zijn willetje door.

    Om dokter Helmut Marko van Red Bull gelijk te geven en te sussen, reed Max nog wel een nieuw ronderecord in de wedstrijd op het 4,309 km lange circuit van Interlagos. Volgende week is er de GP van Abu Dahbi en dan is het WK 2017 gedaan. Max verstappen denkt al aan zijn derde seizoen - 2018 - waarin hij door enkelen al een beetje voorbarig de nieuwe wereldkampioen wordt genoemd.(Walter Rombauts)

    12-11-2017 om 20:45 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPEAN VW FUN CUP, OOK IN 2018 NAAR ASSEN !

    Met een spannende en onvoorspelbare afsluiter tijdens The Final Race op Circuit Zolder nog vers in het geheugen, heeft Kronos Events de laatste hand gelegd aan de kalender versie 2018 van de European VW Fun Cup.

    Hier volgt de officieuze kalender 2018:

    31 maart - 1 april                                     Spa-Francorchamps 8 uren

    28-29 april                                               Dijon-Prenois 4 uur + 4 uur

    26-27 mei                                               Circuit Zandvoort 3 uur + 3 uur

    5-6-7-8 juli                                              Spa-Francorchamps 25 Uren

    22-23 september                                     Circuit Jules Tacheny Mettet 10 uur

    6-7 oktober                                             TT Circuit Assen 6 uur

    27-28 oktober                                         Circuit Zolder 8 uur

    11-11-2017 om 22:42 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON CRASHT IN Q1 EN BOTTAS PAKT POLE IN Q3 IN BRAZILIË

    Het was ademstokkend hoe de pas gekroonde viervoudige wereldkampioen Lewis Hamilton de Mercedes in de muur knalde. Het was nog maar het begin van de Q1, de eerste ronden van de kwalificaties voor de pole. De Brit reed - overmoedig - met te koude rubbers nog veel te snel. Hij was er duidelijk de kluts van kwijt, zo lang bleef die in het wrak zitten. Maar stapte er na dit stilleven wel heelhuids uit. Kwalificatie over voor het stuurfenomeen. Mercedes is nu rond een nieuw chassis een nieuwe auto aan het samenstellen om morgen vanop de laatste plaats te starten. Pikant detail, de halfgod kennende zal hij auteur worden van een sensationele inhaalrace.

    Felipe Massa (Williams) haalde voor een talrijk eigen uitzinnig publiek de Q3 waarin de wijzers door Vettel, Räikkönen en Bottas op zijn scherpst werden gewrongen. Vettel dwong ze naar 1'08"360, Ferrari-ridder Räikkönen kwam ook even de puntjes wat scherper zetten. Maar de zo gedreven Bottas, bezield om vice-wereldkampioen te worden, scherpte de besttijd aan tot 1'08"327. Daarmee start hij vanaf "pole", voor de twee Ferrari's en Max-V vierde. Mocht Bottas morgen winnen en Vettel tweede eindigen dan telt Bottas nog maar 8 punten achterstand op Vettel voor de eindstand in het WK. Dan rest er volgend weeleinde nog Abu Dahbi waar de laatste punten worden verdeeld.

    De GP van Brazilië F1 wordt om nog een andere reden uiterst spannend. Interlagos ligt eigenlijk in een bassin dat Sao Paulo voorziet van water. Er is een permanent wisselspel van zon, wolken, (stort-)regen en het is perfect mogelijk dat het aan de ene kant kurkdroog is en het asfalt 35°C is en aan de andere kant tot onder 20°C afkoelt door de regen. Eén van de meest dramatische situaties daardoor geschiedde in 2008 toen Massa over eindmeet reed en als wereldkampioen werd uitgeroepen. Hamilton was buiten schot, ware het niet dat hij een door waterwolken een "onzichtbare" Timo Glock nog voorbij reed en zijn eerste van nu vier wereldtitels behaalde...Morgen wordt aan de geboorte- en begrafenisplaats van wijlen Ayrton Senna da Silva (°21-3-1960 Sao Paulo / + 1 - 5 - 1994 Imola) weer een speciale racedag verwacht. Zoals Interlagos altijd heeft ingelost.(Walter Rombauts)

    11-11-2017 om 19:01 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOTTAS EIGENT ZICH SNELSTE TIJD IN FP3 MET 0,003

    De eerste twee vrije vrijdagtrainingen waren het monopolie van Lewis Hamilton. Vandaag, vrijdag met straks de kwalificaties voor de pole, eigende ploegmaat Valtteri Bottas met 0,003" voor de viervoudige wereldkampioen de snelste tijd (1'09"281) voor zich op. Mercedes heeft dus de drie vrije oefeningen gedomineerd. Al gaf de Fin Kimi Räikkönen er met de Ferrari aanvankelijk een rode kleur aan. Tot bijna tien minuten voor het einde domineerde Kimi en bleef ook zijn ploegmaat Sebastien Vettel voor.

    Stoffel Vandoorne plaatste zich elfde en Fernando Alonso zesde achter Daniël Ricciardo (Red Bull) die hoe dan ook aankijkt tegen een gridpenalty van tien plaatsen. Hij is niet alleen, met hem ook Gasly omwille van de kapotte MGU-H elektrische systeem en Hartley wegens de ontplofte motor gisteren. In de kwalificaties hoopt Max Verstappen dat de Red Bull-technici hem van een tergend zwaar onderstuur verlossen.

    Dan kan Max-V nog voor een mokerslag zorgen in Interlagos waar het net niet regende. Dat vier coureurs - Bottas, Hamilton, Räikkönen en Vettel op 0,58" van elkaar klokken kan alleen meer de spanning verhogen in de Auto Dromo Carlos Pace in Sao Paulo waar Ayrton Senna begraven ligt.(wr)

    11-11-2017 om 15:31 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON OVERHEERST FP1 EN FP2 VOOR GP VAN BRAZILIË

    Met 1'09"515 over 4,309 km plaatste viervoudig wereldkampioen Lewis Hamilton zich in de Mercedes op de eerste plaats in de FP2. In de FP1 had hij net hetzelfde gedaan en de rest van het veld reed er niet moedeloos bij, maar de einde-seizoensmoeheid is toch voelbaar. Alleen de nieuwe voorvleugel op de Mc Laren-Honda van Stoffel Vandoorne bleek een meevaller. Hij reed er in de eerste vrije oefeningen een achtste tijd mee.

    Morgen worden de derde vrije oefeningen gereden en dan de kwalificaties. Zondag gaat de race over 71 ronden. Daarin kan de Fin Valtteri Bottas nog proberen voorbij Vettel te gaan en vice-wereldkampioen te worden. Mercedes zou dat beslist leuk vinden die twee zilverpijlen helemaal bovenaan: wereldtitel piloten en constructeurs en héél misschien nog vice-wereldkampioen bij de piloten. U voelt het, de GP van Brazilië is toch nog meer gekruid dan op het eerste gezicht lijkt.(wr)

    10-11-2017 om 18:51 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOTTAS KAN NOG VICE-WERELDKAMPIOEN 2017 WORDEN

    Lewis Hamilton is wereldkampioen met Mercedes. Terloops is zijn naam vermeld in de "Paradise Papers" omtrent zijn privéjet. Maar dat is een privézaak en niet die van Mercedes dat nog twee kansen heeft om ook de tweede wagen op de plaats van vice-kampioen te brengen. Vanaf de GP van Brazilië die volgende zondag wordt gereden heeft Sebastien Vettel nog enkel zijn titel van vice-wereldkampioen te verdedigen. Hoezo verdedigen ? Jawel, want de heer Valtteri Bottas staat met 262 punten op de derde plaats. Dat is "maar" 15 punten achterstand op Vettel die er 277 telt. In de laatste twee races zijn er nog tweemaal 25 punten toe te wijzen aan degene die wint. Gezien de Fin zijn Mercedes beter mag worden geacht dan de Ferrari van Vettel en Räikkönen, is de kans niet ondenkbaar dat Bottas zich in Brazilië en Abu Dahbi tot vice-wereldkampioen rijdt.

    Vrijdag beginnen de eerste vrije oefeningen en zal een scenario als hierboven al dan niet gestalte krijgen. Met een Max Verstappen als mogelijke spelbreker. Christian Horner van Red Bull beweert dat de Nederlander volgend jaar een auto heeft om wereldkampioen te worden. Insiders zien dat niet vrolijk tegemoet want ronduit gezegd wordt er omwille van het onbuigzaam rijgedrag van de dan 21-jarige zijnde Max, gevreesd voor meer ongevallen in de start.

    De onbetwistbaar getalenteerde zoon van Jos Verstappen wordt niet met de vinger gewezen. Ook niet voor de start in Singapore die Vettel alle kansen op een vijfde wereldtitel ontnam. Maar "observateurs" zien wat ze zien. Uit dat beeld bekruipt hen een ongemakkelijk gevoel. 2017 loopt ten einde, 2018 kondigt zich veelbelovend aan. Een Red Bull-jaar wordt voorspeld...Mc Laren met een Renault-motor. Robert Kubica na dit weekend alles opnieuw te hebben bewezen toch voorgoed terug bij Williams en in de F1 ? Journalistiek met een vraagteken is slechte dagbladschrijverij. Laat ons dus eerst maar zien wat de GP van Brazilië ons openbaart. Met onze twee voeten nog in 2017.(Walter Rombauts)

    06-11-2017 om 23:45 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!