NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • GIACOMO AGOSTINI HERNEEMT ZEGEREEKS IN GP VAN BELGIË - GVA 1973
  • FORMULE 1 VOOR DE WOII, TOPIC OP MERCEDES-BENZ 3 LITER W154 UIT 1939
  • NIEUWE PORSCHE 911, DE ACHTSTE GENERATIE, STEELT SHOW IN L.A.
  • ACHTSTE GENERATIE VAN PORSCHE 911 VANDAAG IN WERELDPREMIERE IN L.A.
  • HAMILTON SLUIT SEIZOEN AF MET ZEGE IN ABU DHABI
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    04-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kris Van Kelst van Surinx-team meldt zich voor de 12 Uren van Spa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Omdat de kribbelaar van deze blog naar Le Mans Vakantieland is, geeft Walter's Auto Cahiers, een berichtje weer van Honda-coureur Kris Van Kelst die in het BTCS rijdt. "Het race-seizoen is alweer flink gevorderd maar dit weekeinde staat een "koninginnerit" op het programma. Niet de gebruikelijke twee races van anderhalf uur, maar wel een rasechte uithoudingswedstrijd: éénmaal de klok rond. Beginnen om 15 uur in de namiddag en midden in de nacht om 3 uur, net voor het weer licht wordt finishen. De "12 Uren van Spa" op het mythische circuit van Francorchamps komt het Surinkx-team uit in de klasse T2. Onze Honda heeft in die klasse meer vermogen, meer mechanische grip en steviger remmen."

    Olivier Mascaux die in Dijon reed, zal het team ook in Spa vervoegen. Het team vindt het leuk als "kleintje" te kunnen postvatten onder de groten. Dat is niet pocherig want het Surinx-team zal op de baan omgeven zijn door grote namen uit Frankrijk, Engeland en Duitsers. Er komen ook drie ploegen uit Australië meerijden. Zo tussendoor zal ene mijnheer Jacques Villeneuve, winnaar van de "500 Mijlen van Indianapolis" én wereldkampioen F1 in 1997, ook wat rondhossen. De Canadees heeft al laten weten blij te zijn van weer de Raidillon "à fond" te kunnen aanvallen en wil van Christian Lahaye's pronkstuk van het jaar geen videospelletje maken. Vandaar dat "de boys" van Surinkx-racing zich eveneens willen onderscheiden in deze sympathieke Ardeense ontmoeting.

    Vrijdag 5 jini 2009:

    Oefenritten en Qulificaties BTCS, Belgian GT, Clio Cup en Formule Renault 2,0

    Zaterdag 6 juni 2009:

    09.05 uur : Clio Cup Race 1
    09.55 uur : Belgian GT Race 1
    11.15 uur : Formule Renault Race 1
    12.05 uur : Clio Cup Race 2
    12.55 uur : Belgian GT Race 2
    15.00 uur : BTCS 12 UREN VAN SPA

    Kaarten zijn gratis te downloaden op www.btcseries.be


    04-06-2009 om 17:12 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yokohama Drift Cup dit weekeinde van start in Brustem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Veel mensen worden zaterdag en zondag verwacht op het vliegveld in Brustem voor de eerste "Yokohama Drift Cup". Dit is een nieuwe sportdiscipline die omwille van haar spectaculaire karakter in pgang is. Ze doet ook veel wenkbrauwen fronsen en roept vragen op. Zo van "is dit wel nodig ?" Nu is op zich niets nodig en vele aspecten van onze maatschappij lijken snel wat overbodig. Maar het feit dat Yokohama zijn bekende naam aan dit evenement koppelt wijst toch in een ernstige richting. De banden die werkelijk geforceerd worden waarmee de auto's op rokende lucifers gelijken, leveren veel data op. Zoals de laterale draagkrachten van de banden, het oplopen van de temperaturen en de stijfheid die aan een wang kan meegegeven worden. Het is de eerste keer dat een kampioenschap in deze in ons land is erkend. Tot de favorieten behoort Jan Wouters (foto) die niet alleen een stuurwielvirtuoos is maar ook de bezielende kracht is van de nieuw opgezette competitie.(wr)

    De timing van Brustem:

    Zaterdag 6 juni 2009:

    09.00 : Practice Sprint Race
    09.30 : Practice Roadster 7
    10.00 : Practice Yokohama Drift Cup - Pro Class
    11.00 : Qualifying Sprint Race
    11.30 : Qualifying Roadster 7
    12.00 : Break
    13.00 : Race 1 Sprint - 20' + 1 lap
    13.30 : Race 1 Roadster 7 - 20' + 1 lap
    14.00 : Practice Yokohama Drift Cup Pro Class
    15.00 : Race 2 Sprint - 20' + 1 lap
    15.30 : Race 2 Roadster - 20' + 1 lap
    16.00 : Practice Yokohama Drift Cup - Pro Class
    18.00 : End

    Zondag 7 juni 2009:

    09.00 : Warm Up Yokohama Drift Cup - Pro Class
    10.00 : Qualifying Yokohama Drift Cup - Pro Class
    12.00 : Demo's - Street Legal Competition on Track 2
    13.00 : Top 32 Yokohama Drift Cup - Pro Class
    14.30 : Demo's Street Legal Final 5
    15.00 : Top 16 Yokohama Drift Cup - Pro Class
    15.45 : Great 8 Yokohama Drift Cup - Pro Class
    16.00 : Final 4 Yokohama Drift Cup - Pro Class
    16.15 : Big Final Yokohama Drift Cup - Pro Class
    16.20 : Podium
    16.30 : Drift Taxi - Free Drifting
    18.00 : End


    Bijlagen:
    Brustem 2009; Flying Cars in the first Yokohama Drift Cup.JPG (165.2 KB)   

    04-06-2009 om 10:40 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Neil Stuart Warrior van Mazda verdween met Flight 447
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De directeur van de Public Relations van Mazda Motor Europe - één van de weinigen die de naam nog waardig zijn - de Heer Neil Stuart Warrior zat in de fatale vlucht van Air France "Flight 447" van Rio de Janeiro naar Parijs. Zijn dood is niet officieel bevestigd maar zoals we weten zijn er brokstukken van dit vliegtuig gevonden in de Atlantische Oceaan en is het uitgesloten dat daarvan nog overlevenden zouden zijn. Neil Warrior werd geboren op 13 april 1961 in Hillington in Engeland en was universitair Hij werkte voordien bij Fiat en Alfa Romeo. Hij werd in 2007 Public Relations Directeur van Mazda Motor Europe. Op maandag 8 juni 2009 is er in het Duitse Keulen een herdenkingsplechtigheid om 18.00 uur. Walter's Auto Cahiers biedt aan zijn vader, zijn zuster en broer de oprecht diepste gevoelens van medeleven aan.(wr)

    03-06-2009 om 18:48 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GM kondigt voorakkoord voor verkoop van Hummer aan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen General Motors Corporation (NYSE: GM) kondigt in een "memorandum of understanding" aan dat een mogelijke overnemer voor Hummer is gevonden en dat de deal zich in het laatste kwartaal van 2009 zal voltrekken. Als alles verloopt zoals gepland zouden daarmee 3000 jobs kunnen worden verzekerd in bedrijfsactiviteiten, ingeneering en dealerships doorheen heel de USA. Verdere details zoals de identiteit en de financiële omstandigheden waarin dit zal gebeuren is momenteel niets bekend gemaakt. Troy Clarke, President van GM Noord-Amerika zei dat "Hummer een sterk merk is en dat deze deal mee zal helpen om van GM een herboren, meer competitief autobouwer te maken."

    Dat is het nuchtere bericht en volgens de voorgestelde transactie zal GM's Shreveport Assembly Plant de Hummer H3 en H3T verder assembleren tot minstens 2010. De vraag die daarbij moet worden gesteld is of president Obama dat zo leuk zal vinden. De Amerikaanse staat springt opnieuw bij voor 30 miljard dollar maar hebben we de president niet horen zeggen dat die hulp is bedoeld om nieuwe elektrische- en waterstofvoertuigen te ontwikkelen ? Of op zijn minst compactere auto's ? Maar natuurlijk zal die kost al wel worden gedragen door de nieuwe overnemer. Op die vragen antwoord James Tayler, ceo van Hummer formeel: "Hummer zal een gedaanteverandering ondergaan en worden uitgerust met aandrijflijnen die toekomstgerichte aggregaten bevatten zoals hybride-, elektrische- en brandstofcelaandrijvingen." Dat is de vrijgeleide om reeds na de tweede dag van het gerechtelijk akkoord (Chapter 11) aan een reële doorstart te beginnen.(Tekst:Walter Rombauts/Foto:Hummer)

    02-06-2009 om 16:42 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volvo's elektrische plug-in-auto's in 2012 straatdagelijkse realiteit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Als de regeringen van Europa en die van Zweden in het bijzonder woord houden, zullen in 2012 elektrische Volvo's een dagelijkse realiteit zijn in het straatbeeld. Hoofdzaak in alle landen is dat er "plug-in"-punten komen waaraan de batterij(-en) kunnen opgeladen worden waar men met simpele bank- of creditkaart kan betalen. Volvo zal ongetwijfeld nog een stap verder gaan en krachtige elektromotoren in de wielvelg monteren. Zo een configuratie zal het hele uitzicht van een auto kunnen veranderen. Net zoals Michelin al heeft aangetoond aandrijving, remmen én afvering in één wile-met-band te kunnen verenigen. Daardoor komt heel de klassieke ophanging en transmissie te vervallen waardoor men niet alleen binnenruimte kan winnen maar ook de auto ongeveer iedere gewenste vorm kan geven. Dezelfde filosofie is nu aan de gang met batterij-materialen die "kneedbaar" als plasticine zullen worden waardoor ze in gelijk welk cardesign kunnen worden geïntegreerd zonder dat nog ruimte van de passagierskant moet worden weggeroofd.(wr)

    Bijlagen:
    Binnen twee jaar leg je je Volvo aan de stekker.JPG (3 MB)   

    02-06-2009 om 16:03 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Duitse logica binnen Europa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is kanselier Angela Merkel bijna kwalijk genomen door "Europa" dat zij het dossier GM in het algemeen en dat van Opel in het bijzonder naar zich heeft toegetrokken. Veel EU-commissarissen staan er nu wat beteuterd bij. Daarbij verliezen zij de logica binnen Europa uit het oog. De "European Dream" is nog veraf omdat onze 27 lidstaten niet allemaal deelnemen aan de auto-assemblage, laat staan aan de auto research en development wat staat voor echt nieuwe ontwerpen vanaf het witte CAD af. In Duitsland laten Mercedes, BMW, Audi, Porsche, Volkswagen en ook Opel nieuwe auto's geboren worden. Het zijn de beste producten van de wereld en alleen de Japanners kunnen/ mogen de zelfzekerheid hebben aan die norm eveneens te voldoen. Overigens zijn de meeste Japanse R&D-centers voor Europa ook in Duitsland gevestigd: Honda, Mazda, Toyota, zelfs de F1, en Nissan één nabij de groene hel van de oude Nürburgring, maar eerlijkheidshalve ook één in Engeland.

    Is het dan zo verwonderlijk dat autoland het hoogste woord wil hebben in een kiese aangelegenheid om €1,5 miljard direct op tafel te gooien en daarbovenop nog eens €3 miljard aan staatsgarantie te geven ? Het lijkt ons een geredelijke benadering van de realiteit. Het is overigens een klein wonder dat Opel net op tijd is losgeweekt van het moederhuis GM. Leiders van Duitsland, Amerika, maar ook die van ons piepklein Belgikske hebben daarvoor hun best gedaan. Opel terug op eigen benen. Opel opnieuw Duits, GM-Europe opnieuw oprichten na het gerechtelijk akkoord. Dat speelde zich eigenlijk allemaal af in Duitsland. Dus...

    Voelde Fiat-baas Sergio Marchionne zich daarbij niet echt goed in zijn vel ? Of zou hij geweten hebben dat achter het Canadees-Oostenrijkse bedrijf Magna een nog veel grotere baas zou schuilgaan ? Een Russische in de vorm van de Sberbank die Magna voorziet van geld als het nodig is...Het is nu logisch dat eens de deal vorm aanneemt de Russiche markt zich voor Opel zal openen en er ter plekke zal worden geproduceerd. Zoals dat ook met Chevrolet het geval is. Overigens is de naam Chevrolet maar heel weinig of niet in de actualiteit gekomen tijdens de teloorgang van GM. Chevrolet is wellicht eerder al "gesepareerd" uit de GM-groep. Want alleen Hummer, Saturn en Saab staan eigenlijk nog in de etalage. Saab heeft van de Zweedse rechtbank uitstel tot betaling gekregen tot 20 augustus 2009 en "vrijt" met het plaatselijke Koenigsegg. Dat is een Zweedse fabrikant van  kleine series luxevoertuigen. Ook in Zweden tracht men een doorstart van Saab te beklinken.

    Als Opel in Rusland zal worden geproduceerd betekent het dat het pientere merk concurrent zal worden van Chevrolet dat daar vlot afzet vindt. Maar Rusland is natuurlijk ook een groot land dat sceptisch naar de Europese bedoening kijkt en vice-versa. Gerekend dat Magna 35% in Opel heeft en Sberbank 35% in Magna, is dat zo in de verte 70% aandeel dat in Rusland in de kluizen gaat. In Amerika is vandaag de GM-notering (- 1 dollar) uit de Dow-Jones index gehaald. Een doorstart met een overheidsparticipatie van 60% moet GM weer uit zak en as laten herrijzen. Het rare in de autowereld is dat dit kàn ! Dus de projecten van Chevrolet Volt en de Opel Ampera zullen worden uitgevoerd. Sneller wellicht dan verwacht. Let op 2011. Het nieuwe GM zal dan van zich hebben laten horen !(Tekst:Walter Rombauts/Foto: Chevrolet)

    02-06-2009 om 14:08 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!