NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • HAMILTON WINT GP VAN SINGAPORE EN VERSTERKT LEIDING IN WK-STAND
  • HAMILTON PAKT POLE VOOR VERSTAPPEN EN VETTEL IN SINGAPORE
  • SNELHEIDSBOETE VOOR KIMI RÄIKKÖNEN IN FP2
  • VETTEL NEEMT OPTIE OP POLE IN FP3 IN SINGAPORE
  • RICCIARDO IN FP1, RÄIKKÖNEN WIJST DE WEG IN FP2 IN SINGAPORE
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    29-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON - MERCEDES - IN POLE VOOR GP VAN MEXICO
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lewis Hamilton heeft in de kwalificaties om de pole, tijdens de Q3, zijn titel-ambities duidelijk gemaakt. Hij verdrong Max Verstappen van de eerste plaats en Nico Rosberg had de grootste moeite om over de Nederlander de tweede plaats te veroveren. Twee Mercedessen staan op de eerste lijn, twee Red Bull Renault's op de tweede rij en een Force India (Nico Hülkenberg) en Ferrari (Kimi Räikkönen) op de derde lijn. Een explosieve cocktail die morgen een boeiende GP van Mexico waarborgt. Als Nico Rosberg wint en Hamilton eindigt tiende of buiten de tien, dan is Nico Rosberg morgenavond wereldkampioen. De hypothese is gewaagd. Lewis is zo sterk !

    De Q1 begon met 21 auto's omdat het chassis van de Renault van Jolyon Palmer een scheur vertoonde. In de Q2 haalde Carlos Sainz zijn landgenoot Fernando Alonso van een tiende plaats. Daardoor kon hij deelnemen aan de Q1, maar verbeterde zijn eigen tiende plaats niet. Sainz start dus vanaf de vijfde lijn, iets achter Massa.(wr)

    01. Lewis Hamilton (Mercedes)                        1'18"704

    02. Nico Rosberg (Mercedes)                           1'18"958

    03. Max Verstappen (Red Bull Renault)             1'19"054

    04. Daniël Ricciardo (Red Bull Renault)             1'19"133

    05. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)     1'19"330

    06. Kimi Räikkönen (Ferrari)                            1'19"376

    07. Sebastien Vettel (Ferrari)                          1'19"381

    08. Valtteri Bottas (Williams-Mercedes)            1'19"551

    09. Felipe Massa (Williams-Renault)                 1'20"032

    10. Carlos Sainz jr (Toro Rosso-Ferrari)            1'20"378

    29-10-2016 om 22:07 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN ZET VIJF WERELDKAMIOENEN EEN NEUS IN FP3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een in Hasselt geboren tiener met Nederlandse nationaliteit, luisterend naar de naam Max Verstappen, heeft in de derde vrije trainingen (Free Practice 3) vijf wereldkampioenen een neus gezet. Met 1'19"137 ging hij drievoudig wereldkampioen Lewis Hamilton vooraf die in een laatste poging, eveneens op supersofts, 1'19"231 neerzette. Daniël Ricciardo, de ploegmaat van Verstappen bij Red Bull, moest genoegen nemen met een derde plaats. 

    De "groten" waren letterlijk de kluts kwijt van Verstappen's demonstratie. Titelpretendent Nico Rosberg raakte er lichtjes van overstuur wat resulteerde in ideale lijnen die nu en dan de bochten uitswingden. Maar hij pikte nog wel de vierde chrono in. Jenson Button en Fernando Alonso bengelen achteraan. Een zwart seizoen voor Mc Laren en Honda.

    Straks is er de kwalificatie voor de "pole". Als Max-V daarin zijn krachttoer kan herhalen dan is het zijn eerste "pole". Hij schrijft dan een pakkend hoofdstuk in de 66-jaar dikke boeken van de Formule 1. Wat Max opvoert is nimmer gezien.(Walter Rombauts/foto:Renault)

    01. Max Verstappen (Red Bull Renault)                 1'19"137

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)                             1'19"231

    03. Daniël Ricciardo (Red Bull Renault)                 1'19"370

    04. Nico Rosberg (Mercedes)                                1'19"818

    05. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes)                 1'19"811

    06. Sebastien Vettel (Ferrari)                               1'19"937

    07. Kimi Räikkönen (Ferrari)                                1'19"994

    08. Felipe Massa (Williams-Mercedes)                   1'19"997

    09. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)          1'20"255

    10. Carlos Sainz (Toro Rosso-Ferrari)                    1'20"325

    29-10-2016 om 21:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL LAAT FERRARI'S PAARD OVER MERCEDES SPRINGEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    "Il Commrendatore", Enzo Ferrari, heeft ooit eens gezegd dat er maar dertig mensen in de wereld zijn die een Formule 1 auto naar een zege kunnen racen. Van die dertig zei hij dat er maar zes of acht wereldkampioen konden worden. Het monument, de moeilijke mens, sprak daarmee geschiedenis. Want kijk naar wat vandaag is gebeurd in de tweede vrije oefeningen voor de GP van Mexico.

    Drievoudig wereldkampioen Lewis Hamilton zag het Steigerend Paar uit Maranello over zijn ongenaakbare geachte Mercedes springen. De jockey heet Sebastien Vettel, viervoudig wereldkampioen die op supersofts deze chrono neerzette. Gebruik makend van een langzaam vullend asfalt van rubberlagen, die de baan steeds sneller maken. Sebastien Vettel won in de FP2 een fantastisch pokerspel.

    Titelkandidaat Nico Rosberg belandde op de derde chrono. Niet mis, maar een beetje anoniem, zoals in verhouding zijn bescheiden persoonlijkheid schril afsteekt tegenover de "poeha" van Lewis Hamilton. De tweede vrije traingen om de GP van Mexico lieten een andermaal schitterende Kimi Räikkönen (Ferrari) zien en een door Renaultcontract voor 2017 een geweldige Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes) zien. Morgen zijn er de derde vrije oefeningen.

    De maskers vallen dan af, pokeren is er minder bij, want de auto-configuratie moet dienen om in de namiddag de kwalificaties om de pole te rijden. Verstoppertje spelen kan niet meer. De naakte waarheid is weerzinwekkend en als een magneet zo sterk. Sergio Marchionne, CEO van Fiat-Chrysler, zal vannacht goed slapen. Er is tenminste een belang van Fiat ingevuld. Verbeten Sebastien Vettel is er de kiem van. Teamleider Maurizo Arrivabene zal ook beter slapen. Hij is getekend door de strijd tegen de zilverpijlen. Het moet niet meer gezegd dat de GP van Mexico spannender is dan ooit. Dankzij Vettel.(Walter Rombauts/Foto:Fiat)

    01. Sebastien Vettel (Ferrari)                      1'19"790

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)                    1'19"794

    03. Nico Rosberg (Mercedes)                       1'20"225

    04. Kimi Räikkönen (Ferrari)                        1'20"259

    05. Daniërl Ricciardo (Red Bull-Renault)       1'20"448

    06. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes) 1'20"574

    07. Max Verstappen (Red Bull-Renault)        1'20"619

    08. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes)        1'20"629

    09. Carlos Sainz jr (Toro Rosso-Ferrari)       1'20"974

    10. Fernando Alonso (!) (Mc Laren-Honda)   1'20"003

    28-10-2016 om 23:59 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON GEEFT PSYCHOLOGISCHE TIK AAN ROSBERG IN MEXICO
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lewis Hamilton heeft in zijn Mercedes 1'20"914 laten opschrijven en is daarmee de snelste in "Free Practice 1" voor de GP van Mexico. Ploegmaat Nico Rosberg klokte de zevende tijd en kreeg meteen weer een psychologische tik uitgedeeld. De Duitse WK-leider weigert over zijn mogelijke eerste wereldtitel te praten en concentreert zich op de negentiende wedstrijd van het seizoen: de GP van Mexico. Die wordt gereden in de "Autodromo Hermanos Rodriguez".

    Voor wat Rosberg's titelkansen betreft liggen de kaarten als volgt. Mocht hij in Mexico winnen en Lewis Hamilton tiende worden of lager, dan is hij zondagavond wereldkampioen. Een andere mogelijkheid is nog dat hij in de drie resterende wedstrijden tweemaal tweede wordt en één keer derde. Ook in die combinatie is zijn eerste wereldtitel verzekerd. De grootste mokerslag is natuurlijk te verwachten van drievoudig wereldkampioen Lewis Hamilton. Niet alleen in de auto, maar ook daarbuiten. Lewis heeft duidelijk geen druk in zijn hoofd.

    Bij het begin van de FP1 was enkele minuten de Heer Fernando Alonso in de Mc Laren-Honda als snelste te zien. Maar het feest ging niet door en de tweevoudige wereldkampioen (2005-2006) zakte weg in de grijze zone van het 22-koppige peloton. Max Verstappen (Red Bull) kreeg met remproblemen af te rekenen en plaatste zich veertiende. Even reed Max-V op de derde plaats, zomaar tussen de wereldkampioenen. Straks zijn er de tweede vrije oefeningen. Daarin zit al een verhoogd pokergehalte.(wr/foto:Mercedes)

    01. Lewis Hamilton (Mercedes)                              1'20"914

    02. Sebastien Vettel (Ferrari)                                 1'20"993

    03. Kimi Räikkönen (Ferrari)                                  1'21"072

    04. Sergio Perez (Force India-Mercedes)                 1'21"200

    05. Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes)           1'21"409

    06. Vallteri Bottas (Williams-Mercedes)                   1'21"447

    07. Nico Rosberg (Mercedes)                                 1'21"673

    08. Daniël Ricciardo (Red Bull)                               1'21"727

    09. Felipe Massa (Williams-Mercedes)                     1'21"836

    10. Daniil Kvyat (Toro Rosso-Ferrari)                      1'22"215

    28-10-2016 om 19:23 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRAKS EERSTE VRIJE OEFENINGEN VOOR GP VAN MEXICO

    Straks beginnen de eerste vrije oefeningen voor de GP van Mexico, negentiende race van het WK. De leider in de voorlopige stand,Nico Rosberg, kan daar al wereldkampioen worden als...hij wint en rivaal Lewis Hamilton geen punten scoort. Spannend dus.(wr)

    28-10-2016 om 14:34 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAN DALEN - RICHARD SLUITEN TCR-SEIZOEN IN METTET AF

    Didier Van Dalen en Amaury Richard gaan met optimisme naar de 10 Uren van Mettet die deze weekend wordt gereden. Het Belgische-Franse duo besturen een Volkswagen GTI #3 en behaalden dit seizoen zes podiums. In Mettet zullen ze trachten tijdens de TCR-finale races binnen de eerste drie te finishen, iets wat hun eerder al vier keer is gelukt.(wr/Foto's:Kronos Events)

    Bijlagen:
    Didier Van Dalen en Amaury Richard optimist naar Mettet i271016.JPG (1.4 MB)   
    Van Dalen - Richard blikken terug op een bewogen maar succesvol TCR-Benelux-seizoen i271016.JPG (1.2 MB)   

    27-10-2016 om 12:29 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEIJER - DETRY KUNNEN 10 UREN VAN METTET STUREN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het is een Nederlands-Belgisch koppel. Ze zijn respectievelijk...16 en 19 jaar jong. Ze heten Willem Meijer en Mathieu Detry. Ze rijden in de 10 Uren van Mettet, een Kronos-organisatie, een Seat Leon van "Ferry Monster Autosport". De Nederlander won eerder een zitje in de "CityBugCup", een instapklasse in zijn thuisland. De Belg miste op een haar na "un volant" in het RACB National Team, waarin Sam Dejonghe met eer ging lopen.

    Hoewel de grote blikvanger Stéphane Lémeret met zijn Honda Civic zal zijn, kunnen de tieners het verloop van de "10 Uren van Mettet" beïnvloeden. Ze sturen allebei meesterlijk. Na het voorbeeld van Max Verstappen lijkt er wel een papklas-categorie te ontstaan in de autosport. Met als instaplimiet de plechtige communie te hebben gedaan.

    Leider in de voorlopige stand om de TCR Benelux, Stéphane Lémeret, kan ze zondagavond mogelijk met champagne dopen. Er is echter iets op te verwedden dat de verdienstelijke tieners daar al van hebben gesmaakt. De "10 Uren van Mettet", een Kronos-evenement, kondigt zich spannend aan. Het Jules Tacheny-circuit aldaar herneemt hiermee zijn historische glorie.(wr/Foto:Kronos)

    Bijlagen:
    De Seat Leon van Ferry Monster Autosport i261016.png (4.8 MB)   
    Mathieu Detry, 19 jaar, stuurt ook de Seat Leon in de 10 Uren van Mettet i261016.png (5.7 MB)   
    Willem Meijer, de Nederlandse bestuurder van de Seat Leon, 16 jaar jong i261016.png (755.2 KB)   

    26-10-2016 om 19:01 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RENAULT ROND DERDE KWARTAAL AF MET +13%

    Als je een manke (Lotus-) Formule 1 stal overkoopt en onder de eigen naam in 2017 terug naar een wereldtitel bij piloten en constructeurs wil dingen, dan kost dat een centje aan investering. Gelukkig is Renault een volumeconstructeur, die net als Mercedes en Fiat (Ferrari), nogal wat personenwagens aan de man en vrouw brengt. Als er winsten zijn wordt er altijd wel een spaarvarkentje van geslacht voor image-building, zoals Formule 1 meer dan ooit is.

    Renault kijkt met optimisme naar 2017 en ziet zich daarin gesteund door een stijging van de verkoop in Europa van liefst 13%. De inkomsten bedragen €10.546 miljoen. Vertaald binnen de groep Renault komt dat neer op een verkoop van 721.741 personenwagens. Volgens de zegsman van de autoreus zijn vooral de Clio IV, de Captur en de Dacia's de voornaamste frontstrijders op de Europese registraties, een stijging van 11,3% in een totaalmarkt die 5,3% steeg.

    Buiten Europa verbetert Renault zijn verkoop met 21,5%, zijnde in Afrika, het Midden-Oosten en Indië. Dat laatste land heeft in de Formule 1 het team "Force India". Eén van de coureurs daarvan, de Duitser Nico Hülkenberg, stapt in 2017 als nummer één naar Renault. Zijn "loon" bedraagt voor volgend jaar €20 miljoen. Voor beide partijen - Renault en Hülkenberg - is het in ieder geval een "grand cru" die wordt gekraakt.(Walter Rombauts/Foto:Renault)

    Bijlagen:
    Renault doet in 2017 een worp naar nieuwe wereldtitels i261016.jpg (1.8 MB)   

    26-10-2016 om 11:29 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.J&JOY-TROPHEE IN TCR BENELUX IN ASSEN NAAR LORIS CENCETTI

    Een gespecialiseerde jury van autosport-journalisten heeft na de races in Assen het voorbije weekend de J&Joy-trophée toegekend aan de Luxemburger Loris Cencetti. De Trophée is samen met Kronos Events, creator van een herboren toerwagenkampioenschap, in het leven geroepen om de verdienstelijkste rijder van een evenement te belonen. In Assen was dat die Loris Cencetti. HIj voerde een meesterlijk stukje sturen op in de derde race met de Alfa Romeo Giuletta TCR van "Ranga Charleroi On Track".

    Door tweemaal zevende te eindigen, bijgestaan door ploegmaat Fabio Marchiafava, bestond de krachttoer erin dat hij met de Italiaanse vierwielige schoonheid, die Alfa nu eenmaal historisch is gebleven, meer op TCR-afgestemde merken, Honda, VW en anderen het vuur aan de schenen legde. De jury en Kronos Events konden geen kleurrijker, jongere én dynamischer piloot kiezen.

    Wie wordt het volgend weekend in Mettet ? Stéphane Lémeret, autojournalist én steevast goed coureur. Maar de leider in het kampioenschap is niet meer "piep", dus zal het terecht een jongere belofte worden. Knap.(wr)

    Bijlagen:
    Loris Cencetti met de Alfa aan het werk in Assen 251016 1.png (4.9 MB)   
    Marc Van Dalen, de tovenaar van Kronos Events 24616.png (4.5 MB)   

    25-10-2016 om 23:32 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TWEEMAAL KUPPENS, TWEEMAAL MICHELISZ EN VIERMAAL HONDA IN ASSEN

    De doorweekte sprintraces gisterochtend in het kader van de TCR-Benelux op het TT-circuit van Assen werden alle twee dominerend gewonnen door Renaud Kuppens in een Honda Civic. De derde en vierde sprintrace werd gewonnen door WTCC-coureur Michelisz in een...Honda Civic ! "Ancien" Tom Coronel kon er niets aan doen en Stéphane Lémeret moest opgeven. Hij gaat wel als solied leider naar de laatste wedstrijd volgend weekeinde in Mettet.(wr/Foto's:Kronos Events)

    Bijlagen:
    Michelisz versus Coronel in Assen, de eerste won. i241016.png (4.6 MB)   
    Potty in Assen tijdens TCR i241016.png (4.2 MB)   
    Renaud Kuppens tweemaal superieur in de regen in TCR-Assen i241016.png (5.4 MB)   

    24-10-2016 om 13:47 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!