Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    10-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL - FERRARI - HERNEEMT WK-LEIDING MET ZEGE IN GP VAN CANADA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De GP van Canada is gewonnen door de viervoudige wereldkampioen Sebastien Vettel. Vanuit de "pole" vertrokken beheerste hij heel de race. Sebastien won hiermee zijn 50ste GP. In de eerste ronde al was het "koekenbak" tussen Lance Stroll (Williams) en Brendon Hartley. Spectaculair vlogen ze samen het decor in en sleepten gelukkig niet nog meerderen mee in hun vernietiging. Vier ronden Safety Car. Vanaf opnieuw groene vlag hernam de Duitser zijn autoriteit, terwijl zijn grootste tegenstander, regerend wereldkampioen Lewis Hamilton met banden én motor kampte.

    De Brit voorspelde al niet veel goeds voor zijn kansen in de GP van Canada. Het niet uitvoeren van een update op de V6 Turbo-Hybrid van de Mercedes maakte de auto trager tegenover de Ferrari's die wel na zes GP's die opwaardering uitvoerden. Lewis kon niet echt mopperen. Hij was het met de beslissing van het team eens. Bij Mercedes ging men er ook van uit dat de "oude" motor meer betrouwbaarheid zou geven en geen risico's op hartfalen. Lewis kreeg een rijdende "update" toen zijn motor te heet werd. Vanuit de pits gaf zijn ingenieur hem wat meer koeling mee. Daarmee kon hij op het laatste, vergeefs, Daniël Ricciardo (Red Bull) nog aanvallen. Daar bleef het bij.

    "Treintje rijden" was het opvallendste kenmerk van deze zevende GP voor het WK 2018. Natuurlijk kan men een opgave van Fernando Alonso (Mc Laren-Renault) in zijn 300ste GP ook tot een triest hoogtepunt rekenen. Net als dat Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault) op de 16de plaats finishte van de 17 auto's die de race uitreden.

    Een grappige anekdote was ook dat een niet lukraak opgepikte MeToo-Madame, Winnie Harlow én vriendin van Hamilton, de zwartwit geblokte vlag één ronde te vroeg zwaaide, met evenveel brio als haar wapperende haren. Vettel, die het door had, bekloeg zich via zijn boordradio. Koersdirecteur Charlie Whiting is hiervoor eigenlijk de enige verantwoordelijke...

    Het is te zien dat de F1 van technische ernst naar wansmakelijke verloedering neigt. Maar geen gridgirls hé !? De overnemers van de F1, Liberty Media, scoren tot nu toe geen punten met hun "vernieuwingen". Bernie Ecclestone (87) blijft het hoogst scoren in zijn levenswerk. Hij bekijkt het nu van thuis. En lacht in zijn vuistje. 31 miljoen dollar in de pocket, aan de deur gezet op advies van Ross Brawn. De Amerikanen hebben nog wel wat werk tegen 2021 als de nieuwe F1 er aan komt...

    Wél een serieus te nemen hoogtepunt was de tweede plaats van Valtteri Bottas (Mercedes) en opnieuw een podium voor Max Verstappen die een even snelle als correcte race reed. Sebastien Vettel komt met 1 punt nipt aan de leiding in de WK-stand en dat minieme verschil maakt de GP van Frankrijk binnen veertien dagen extra pikant. Mercedes heeft dan een nieuwe motor voor Lewis... (Walter Rombauts/Foto:Fiat)

    01. Sebastien Vettel (Ferrari)

    02. Valtteri Bottas (Mercedes)

    03. Max Verstapen (Red Bull)

    04. Daniël Ricciardo (Red Bull)

    05. Lewis Hamilton (Mercedes)

    16. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault)

    WK-stand na zeven GP's:

    1. Sebastien Vettel                       121

    2. Lewis Hamilton                         120

    3. Valtteri Bottas                            86

    4. Daniël Ricciardo                         84

    5. Kimi Räikkönen                          68

    10-06-2018 om 23:07 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL BEHAALT 54STE POLE MET UPDATE-FERRARI VOOR BOTTAS EN VERSTAPPEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vooral Lewis Hamilton wist dat een pole in de Q3 voor de GP van Canada zéér moeilijk haalbaar zou zijn. Mercedes besliste om duurzaamheidsredenen geen motor-update te doen voor de GP van Frankrijk binnen veertien dagen. Ferrari had dit wél gedaan en ook Renault had dit voor Red Bull ook gedaan. Logisch dus dat - behoudens motorfalen - het Steigerende Paard van Maranello de hoogste kans maakte om snelst over de baan te gieren.

    Max Verstappen dacht daar drie free-practices anders over door telkens de beste chrono op te eisen. Tot zelfs in de Q2 plaatste hij zich aan de spits met hypersofts. Dat zijn de zachtste compounds van bandenleverancier Pirelli. Alle betrokken wereldkampioenen fronsten de wenkbrauwen. Hamilton, Vettel en Räikkönen vroegen zich af hoe ze die vliegende Hollander (eigenlijk een geboren Belg, Hasselt) konden neerhalen.

    Max liet in de Q2 wellicht te vroeg in de kaarten kijken, want de wereldkampioenen én de Fin Bottas die het graag de eerste keer zou worden vielen aan. Max snelste chrono sneuvelde. De Duitser Sebastien Vettel (Ferrari) zette de wijzers het scherpst in zijn voordeel. Op een ogenblik 1/1000ste sneller dan ploegmaat Kimi Räikkönen. Uiteindelijk redde Valtteri Bottas de eer voor Mercedes door de tweede tijd te pakken. Lewis remde zijn banden herhaaldelijk "vierkant".

    Met dank vanwege Max Verstappen die hiermee kans zag derde te worden. Morgen om 20.10 uur onze tijd wordt de start gegeven voor 70 ronden (- opwarmingsronde) en iedereen houdt zijn hart vast. Vooraan zeker, achteraan ook want daar staat Alonso 14de en Vandoorne 15de. Allebei in de Mc Laren-Renault. De Spanjaard met twee wereldtitels en een snelste tijd in Le Mans vorige week met Toyota op het visitekaartje kan de auto nog in vraag stellen. Stoffel Vandoorne, die heeft laten weten dat de ingenieurs hem superieur vinden, staat wezenlijk met lege handen. De tijd is tegen hem. 2019 dient zich aan. Morgen eerst de GP van Canada F1. (Walter Rombauts/Foto:Fiat)

    01. Sebastien Vettel (Ferrari)                          1'10"764

    02. Valtteri Bottas (Mercedes)                         1'10"857

    03. Max Verstappen (Red Bull)                        1'10"937

    04. Lewis Hamilton (Mercedes)                        1'10"996

    05. Kimi Räikkönen (Ferrari)                           1'11"095

    15. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault)        1'12"865

    WK-Stand na zes races:

    1. Lewis Hamilton                        110 punten

    2. Sebastien Vettel                        96

    3. Daniël Ricciardo                        72

    4. Valtteri Bottas                           68

    5. Kimi Râikkönen                         60

    09-06-2018 om 21:51 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN VERSLAAT DRIE WERELDKAMPIOENEN IN FP3 IN CANADA

    Eerst was het Kimi Räikkönen (Ferrari) die de les spelde in de derde vrije oefeningen voor de GP van Canada. Tot hij de "Wall of Champions" aantikte en met lichte schade de pits in moest voor herstelling. Sebastien Vettel (Ferrari) nam dan de leidersrol over. Voor Lewis Hamilton en Valtteri Bottas, beiden in Mercedes, was het moeilijk de Italiaanse furie aan te klampen. Vooral Lewis begon spijt te krijgen dat zijn team de motorupdate niet had uitgevoerd. Ferrari wél. "Het kan me de zege hier kosten", jammerde Lewis. Mercedes zal de motorupdate uitvoeren in de GP van Frankrijk, binnen veertien dagen.

    Als een duiveltje uit een doosje kwam op 10' voor het einde Max Verstappen met een rakettijd op de proppen: 1'11"599. Ongezien, Ongehoord, maar geen enkele wereldkampioen (samen negen titels wegend) kon replikeren. Max zegevierde dan ook in deze FP3 op een niet eerder getoonde wijze. Onze landgenoot Stoffel Vandoorne reed parallel daaraan...1'13"034. Goed voor een tiende plaats maar wel op 1"435 van Max. Straks om 20 uur onze tijd gaan de kwaificaties voor de "pole" door. Benieuwd of Hamilton (vier titels), Vettel (vier-) en Kimi Räikkönen (één-) de komplete ontketening van de Red Bull met Renaultmotor (ge-üpdated) kunnen stoppen. Spannend. Hopelijk raakt Max niet overmoedig "out of control". Rijdend tussen drie wereldkampioenen. (Walter Rombauts)

    01. Max Verstappen (Red Bull)                           1'11"599

    02. Sebastien Vettel (Ferrari)                             + 0,049

    03. Kimi Räikkönen (Ferrari)                              + 0,051

    04. Lewis Hamilton (Mercedes)                           + 0,107

    05. Daniël Ricciardo (Red Bull)                           + 0,554

    10. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault)           + 1,435

    09-06-2018 om 18:31 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PORSCHE 911 SPEEDSTER CONCEPT TER GELEGENHEID VAN 70 JAAR SPORTWAGENS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het mooiste geschenk voor zijn 70ste verjaardag krijgt Porsche van zichzelf: de 911 Speedster Concept is een rijklaar studiemodel van een bijzondere, open en opwindende sportwagen die de Porsche 356 "Nr 1" Roadster uit 1948 weer helemaal actueel maakt. Met zijn puristische lijnen en historisch correcte uitvoering illustreert de 911 Speedster Concept perfect de kernwaarden van het sportwagenmerk uit Stuttgart. Het rijplezier komt andermaal uitgesproken op de eerste plaats.

    De aandrijftechniek onder het tweekleurige koetswerk is afkomstig van de huidige GT-modellen. Het 911 Speedster Concept werd ontwikkeld bij de Porsche Motorsport afdeling waar ook de 911 GT2 RS en zeer recent de GT3 RS werden geconcretiseerd. Dit rijklare studiemodel beleefde zijn wereldpremière tijdens de officiële feestelijkheden van het Jubileum "70 Jaar Porsche Sportwagen" in Zuffenhausen. Het werpt al een licht op een mogelijk seriemodel dat in 2019 zou worden voorgesteld. In de komende maanden valt daarover de beslissing.

    Enkele van de opvallendste kenmerken van de 911 Speedster Concept zijn de verkorte raamlijsten met verlaagde dakkap en de overeenkomstige kleine zijruitjes. Met de bijzondere lage flyline krijgt het studiemodel een meer gedrongen profiel. Speciaal om de herinnering op te roepen naar de historische voorbeelden als de Porsche 356 1500 Speedster. Daaronder zit een rolbeveiligingsstructuur met dubbele welving, die sinds de 911 Speedster uit 1988 is uitgegroeid tot een traditie bij deze carrosserievorm.

    Zoals zijn historische voorbeeld is ook de 911 Speedster Concept uitgerust met een lichte tonneaucover in plaats van een hardtop. Deze kap beschermt het interieur en wordt bevestigd met acht zogenaamde Tenax-knoppen. Ook binnenin wordt de lichte bouwlijn van de Speedster-filosofie doorgetrokken. Er is geen navigatie- of radiosysteem, en ook geen airco. De kuipstoelen uit één stuk zijn gemaakt in carbon. Het lichtbruine anilineleder in kleur "Cognac 356" verwijst naar zijn legendarische voorgangers.

    Het brede koetswerk van de conceptcar is gebaseerd op de 911 Carrera 4 Cabriolet. De zijpanelen, motorkap en achterzijde zijn in dit geval echter gemaakt uit lichte koolstofcomposiet. De lak in de klassieke tinten GT Zilver en wit grijpt weer terug naar de eerste racewagens van Porsche. Om die link te accentueren is er veel aandacht geschonken aan details. Zo is de tankdop in jaren '50-stijl in het midden op de motorkap geplaatst. De achteruitkijkspiegels hebben de klassieke "Talbot"-vorm, terwijl de koplampen door hun specificiteit direct de aandacht trekken.

    De heldere en matte vlakken op de kappen vormen een kruis en verwijzen op die manier naar een bijzonderheid uit de vroege motorsportjaren van Porsche. Toen werden voor races de originele koplampen afgeplakt om ze te beschermen tegen steenslag en glasbreuk. De brede B-stijlen en de achterkant zijn versierd met het gefreesde en vergulde Speedster-opschrift.

    Onder het koetswerk trekt de 911 Speedster Concept voluit de kaart van de moderniteit. De ophanging is ontleend aan de 911 GT3 en de slotbouten van de imposante 21" Fuch's velgen zijn gepolijst. Voor het eerst zijn de wielen uitgerust met een centrale wielmoer. De uitlaat met uitlaatpijp is vervaardigd in titanium en de drijfstang alsook de handgeschakelde zesbak is ontleend aan de GT-reeks. De zescilinder boxermotor van deze conceptstudie zal 500 pk leveren tegen 9.000 t/m. (Walter Rombauts/Foto's:Porsche)

    Bijlagen:
    Porsche 911 Speedster Concept, open puristisch en plus 500 pk ter gelegenheid van 70 jaar Porsche Sportwagens.jpg (604.9 KB)   

    09-06-2018 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSTAPPEN WEERLEGT LASTER MET SNELSTE TIJD IN FP1 IN CANADA

    Een eerste vrije training heeft weinig met koersconfiguratie te maken. Dus was het van Fernando Alonso alleen maar van publicitair belang de Mc Laren-Renault even op de eerste plaats te zetten. "Onze" Stoffel reed zowaar even tweede. Maar Lewis Hamilton vond dat maar allemaal niks. Hij reed zelfs pijlsnelle Daniël Ricciardo van zijn sokken. Allemaal "spielerei", zelfs tot en met de rode vlag omdat Nico Hülkenberg zijn Renault naast de baan parkeerde. Max Verstappen was nauwelijks te zien geweest. Iedereen loopt wat om de snaak om, nu hij iedere kritikaster heeft beloofd te zullen bekeren met een kopstoot... De 20-jarige Belgische Nederlander verdraagt geen verdere kritiek en schreeuwde dat gisteren uit in de perszaal naar de aanwezige journalisten.

    Maar nu komt het: de klok tikte 60' van de 90' voorziene minuten aan ! Als een aanstormende stier die in de arena zijn matador opzoekt, briezend, gekwetst in zijn eer, liet Max de Red Bull - je ziet de energie vanonder de helm spuiten - het Circuit Gilles Villeneuve rondrazen en zette zijn adrenaline om in een 1'13"389 ! De eerste plaats. Iedereen zakte de moed in de raceschoentjes. Max moest er met de Red Bull zelfs niet de hoogste topsnelheid voor uitpersen. Max verbeterde daarna zijn eigen tijd nog tot 1'13"302...

    Dat deed Brendon Hartley wel in de Toro Rosso-Honda: 328,5 km/h. Goeie aerodynamische afstelling én goeie Hondamotor ? Teambaas van Red Bull, Christian Horner, bevestigde dat de Honda-data nauwkeurig worden gevolgd. Want een motor-agreement voor 2019 tussen RB en Renault is er vooralsnog niet... Wordt vervolgd...Straks al om 20 uur onze tijd voor de Free Practie 2. Energiedrankjes zijn geen toeval. Je zal d'r maar moeten drinken, beroepshalve en voor die leuke "stoot" van een vrouw. Gezelliger dan kopstoten. (Walter Rombauts)

    1. Max Verstappen (Red Bull)                          1'13"302

    2. Lewis Hamilton (Mercedes)                         + 0,088

    3. Daniël Ricciardo (Red Bull)                          + 0,216

    4. Sebastien Vettel (Ferrari)                            + 0,272

    5. Valtteri Bottas (Mercedes)                           + 0,315

    08-06-2018 om 20:08 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PORSCHE'S EERSTE ELEKTRISCHE SPORTWAGEN ZAL TAYCAN HETEN

    De mobiliteitstoekomst is bij Porsche weer een stap dichter gekomen. De reeds befaamde "Mission E" conceptstudie wordt tegen begin volgend jaar (Genève begin maart 2019) gecommercialiseerd. Het is een volledig elektrische sportwagen met natuurlijk zero-uitstoot en prestaties die naar de traditie van Porsche sinds 1952 hun weerga niet hebben. De Mission E zal in zijn handels- en straatversie de Oosterse naam Taycan krijgen.

    De auto wordt aangedreven door twee permanent synchrone elektromotoren die 440 kW (600 pk) leveren. Deze EV kan van 0 naar 100 km/h acceleren in minder dan 3,5" en van 0 naar 200 km/h in minder dan 12". Gewoon omdat de constructeur uit Weissach zoiets kan. Maar belangrijker is te weten dat er een actieradius van + 500 km kan worden gehaald. De "Taycan" als naam werd aangekondigd bij de tentoonstelling van 70 jaar Porsche sportwagens.(Walter Rombauts/Foto's:Porsche)

    Bijlagen:
    Porsche_Mission_E (1).jpg (4.2 MB)   

    08-06-2018 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN OOK IN FP2 IEDEREEN DE BAAS IN MONTREAL

    Supersofts, Ultrasofts en Hypersofts lonkten naar ieders chronostrategie. Hoe zachter, hoe sneller. Toen Lewis Hamilton als eerste de weg wees in de Free Practice 2 door als eerste onder de 1'13" te gaan, overviel Kimi Räikkönen hem. Dan had Carlos Sainz al een rode vlag uitgelokt door tegen de muur te knallen. Maar na één uur van het anderhalve uur spektakel zette Max Verstappen zich met een ongeziene superioriteit opnieuw aan de spits van de tijdkolommen. Hij bevestigde zijn prestatie van deze ochtend. Foutloos. Hij werkte zo als een rode lap op een stier dat wat een "vrije training" moest zijn het klimaat schiep van een heuse kwalificatie voor de "pole". Kimi Räikkönen kwam het dichtst bij hem en bleef tweede in de FP2.

    Precies toen Max Verstappen iedereen had ontmoedigd, kuste Stoffel Vandoorne de muur aan en vernielde daarbij de achterophanging van de Mc Laren-Renault. 't Kan bij iedereen gebeuren en de koersdirectie gaf Virtuele Safety Car (VSC). Daniël Ricciardo stond toen ook nog in Red Bullpits omdat hij ruim een half uur eerder was binnengeroepen om in zijn motor wat elektronische verfijningen toe te passen. Toen hij na de VSC ook weer de baan op kon, met duidelijk meer power dan voordien, was het echter te laat.

    Hij kon de derde chrono nog grijpen omdat een sterke Vettel in een chicane een steek liet vallen. Max Verstappen heeft niemand een kopstoot moeten geven. In de perspraat nadien sloegen de meeste journalisten zichzelf tegen het hoofd. Teambaas Christian Horner formuleerde het simpel en duidelijk: "Max blijft een piloot om rekening mee te houden. Hij zal deze GP van Canada gebruiken om "clean" zijn seizoen een ommezwaai te geven". Natuurlijk rijden ze zondag allemaal samen. In "verkeer" heet dat. Zelfs Loydds wil sommige waarborgen niet verzekeren....(Walter Rombauts)

    01. Max Verstappen (Red Bull)               1'12"198

    02. Kimi Räikkönen (Ferrari)                  1'12"328

    03. Daniël Ricciardo (Red Bull)               1'12"603

    04. Lewis Hamilton (Mercedes)              1'12"777

    05. Sebastien Vettel (Ferrari)                1'12"985

    16. Stoffel Vandoorne (Mc Laren)          1'14"167....

    08-06-2018 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOSTALGIE: ICKX-MUIR VERZEKEREN SHOW IN 24 UREN VAN NIJVEL

    Op 10 oktober 1973 blokletterde de Gazet van Antwerpen dit bericht over de 24 Uren van Nijvel in het rijk van Robert Benoit. Het was de GVA in de persoon van Walter Rombauts die de autosport in Vlaanderen begon door te duwen in de pers.(wr)

    Bijlagen:
    Ickx-Muir - BMW ALPINA - VERZEKEREN SHOW IN 24 UREN VAN NIJVEL 10 oktober 1973 1.pdf (2 MB)   
    Ickx-Muir - BMW ALPINA - VERZEKEREN SHOW IN 24 UREN VAN NIJVEL 10 oktober 1973 2.pdf (1.8 MB)   

    04-06-2018 om 22:45 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOSTALGIE: THONON-DUYKAERTS - FORD ESCORT - WINNEN OMLOOP VAN HASPENGOUW

    Hierbij een kort rallyverslag vanuit de Gazet van Antwerpen van 13 mei 1973. Het ging over het Nationaal Kriterium waarin Guy Colcoul met de VW 1302S ook een hofdrol speelde.(wr)

    Bijlagen:
    Nostalgie - Tweede Kriteriumzege voor Thonon-Duykaerts Ford Escort in Omloop van Vlaanderen 13 mei 1973.pdf (1.9 MB)   

    04-06-2018 om 15:48 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!