Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    05-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN OPNIEUW WK-LEIDER MET ZEGE IN GP VAN NEDERLAND

    Met op grandioze wijze de GP van Nederland te winnen is Max Verstappen opnieuw leider in de stand om het WK voor zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton. In extremis zette Hamilton nog de snelste ronde neer voor dat ene WK-punt. In feite verbeterde hij de tijd van Bottas die eerder door Toto Wolff aangemaand/verzocht werd te vertragen ten voordele van Lewis... die uiteindelijk voor de wereldtitel rijdt. Wat het exploot van Max betreft, dat is ronduit geweldig. Nooit eerder hebben zoveel Nederlanders voor een Belg geapplaudiseerd. Volgende week is er de GP van Italië in Monza waar met het mes tussen de tanden dit titanenduel verder gaat.(wr)

    Uitslag:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)            1 uur 30'05"395

    2. Lewis Hamilton (Mercedes)                      + 20"932

    3. Valtteri Bottas (Mercedes)                       +56"460

    4. Pierre Gasly (Alpha Tauri)                        + 1 ronde

    5. Charles Leclerc (Ferrari)                          + 1 ronde

    WK-stand:

    1. Verstappen                                             224,5 punten

    2. Hamilton                                                221,5

    3. Bottas                                                    123

    4. Norris                                                     114

    5. Perez                                                      108

    05-09-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN VEROVERT HET BUTENAARDSE VAN SENNA

    Max Verstappen heeft in zijn Red Bull-Honda zijn tiende pole-position uit zijn loopbaan behaald in Zandvoort. Het is tevens de zevende van dit seizoen 2021 en de zeventigste van Red Bull. Dat zijn de nuchtere feiten na een ongemeen boeiende Q3 waarin zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton de Mercedes niet dichter kreeg dan 0"038 van de Red Bull-Honda. Max Verstappen verbijsterde ronduit in de Q3 iedereen met eerst 1'09"829. Zijn rijstijl was van een purisme dat aan de ei zo na buitenaardse allures van Ayrton Senna da Silva doet denken. Alleen durven we veronderstellen dat de Limburger niet met God sprak tijdens die snelle ronde zoals Senna ooit beweerde na een supertijd in Monaco.

    Zijn concurrenten zagen sterren. Zeker degenen die in de auto's met "de" Ster rijden. Bottas en Hamilton gingen nog een tweede keer buiten om die tijd van het nieuwe godenkind te verbrijzelen. Maar dat "extra-ter-estertje", die sakkerse en rijp geworden Max, reed ook nog een keer de baan op. Zijn fans hielden hun hart vast, want sneller willen zijn dan je schaduw houdt ook altijd gevaar in. Snelle Russell en dito Latifi lokten al een rode vlag uit in de Q2... De wind zou in het geval van Russell hebben gespeeld, maar voor Latifi gold het wellicht iets te snel insturen na een inhaalmaneuver. Voordien was er geharrewar met Mick Schumacher en Nikita Mazepin, waardoor Sebastien Vettel (Aston Martin) zijn kansen op een goede tijd verknald zag. In die schade deelden ook Lando Norris (Mc Laren) en Lance Stroll (Aston Martin).

    Terug naar de tweede vervolmakingsronde van Max Verstappen om zijn eigen pole-tijd te verbeteren. Zoiets kon niet, was niet van deze wereld, daar was iedereen het over eens. Tot Max als een topdesigner die ene unieke ideale lijn op het duinenasfalt nog perfectioneerde en 1'08"885 op de tabellen zette. Lewis Hamilton gaf hem een vuist-tegen-vuist proficiat. Sportief uiteraard. Een contact waaruit het bliksemde ! Want in de voorlopige stand om het WK staat Max maar drie punten achter op leider Lewis Hamilton. Het resultaat van een niet-gereden GP van België wegens zwakte van een koersdirecteur en de druk van geld anderzijds van de eigenaars van de F1 sinds Bernie Ecclestone het in maart 2017 in Amerikaanse Liberty Media-handen gaf. Morgen is er een topconfrontatie tussen Verstappen en Hamilton. Kapers op de kust zijn zeker Pierre Gasly (AlphaTauri), de twee Alpine's met Fernando Alonso en Esteban Ocon. En tja, Valtteri Bottas...maar die toffe gast weet al hoe de vork in de steel zal zitten. Lewis krijgt begrijpelijk maar niet echt eerlijk voorrang. (Walter Rombauts/Foto bijlage: RB en Alpine)

    Kwalificatie:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                     1'08"885

    2. Lewis Hamilton (Mercedes)                               1'08"923

    3. Valtteri Bottas (Mercedes)                                1'09"223

    4. Pierre Gasly (AlphaTauri-Honda)                       1'09"478

    5. Charles Leclerc (Ferrari)                                  1'09"527

    WK-stand Piloten:

    1. Hamilton                                                        202,5 punten

    2. Verstappen                                                     199,5

    3. Norris                                                            113

    4. Bottas                                                           108

    5. Perez                                                            104

    04-09-2021 om 20:49 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN - RED BULL HONDA - ZORGT MET P1 VOOR ORANJEGOLVEN IN ZANDVOORT

    Bottas, Alonso, Hamilton, ze prikten alle drie even de snelste chrono op het tijdenbord. Max Verstappen hield zich ruim een half uur afzijdig en pas om 12.32 uur reed hij op mediums het duinencircuit op en pakte net (0",008) naast de beste tijd van Bottas in de Mercedes. Tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso in de Alpine achtte zijn tijd gekomen en floepte 1'10"670 op de tabellen. Een fantastische eerste positie ! Maar Max Verstappen, opgejut door zijn publiek, de oranjegolven van mensen, zette perfectie op punt: 1'09"623 !!! Meteen een referentie om straks naar de kwalificaties te trekken.

    Uittredend F1-coureur, wereldkampioen 2007 met Ferrari, Kimi Räikkönen heeft Covid en mag niet meer verder rijden. Hij wordt vervangen door de Pool Robert Kubica die daarmee na twee jaar nog eens in een F1-bolide deelneemt aan een race. Carlos Sainz op zijn beurt reed dan weer de Ferrari in de prak zodat de mecaniciens tegen de klok kunnen werken om hem nog aan de kwalificaties te kunnen laten deelnemen.(wr)

    FP3:

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                   1'09"623 

    2. Valtteri Bottas (MercedesW12)                        1'10"179

    3. Lewis Hamilton (MercedesW12)                      1'10"417

    4. Sergio Perez (Red Bull-Honda)                       1'10"526

    5. Fernando Alonso (Alpine-Renault)                  1'10"670

    04-09-2021 om 13:23 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON - MERCEDES - SNELST IN FP1 IN ZANDVOORT

    FP1:

    1. Lewis Hamilton (MercedesW12)                  1'11"500

    2. Max Verstappen (Red Bull-Honda)               1'11"597

    3. Carlos Sainz (Ferrari)                                 1'11"601

    4. Charles Leclerc (Ferrari)                             1'11"623

    5.Valtteri Bottas (Mercedes)                           1'11"738

    03-09-2021 om 14:18 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARLES LECLERC EN CARLOS SAINZ ZORGEN VOOR 1-2 IN FP2 IN ZANDVOORT

    Eén rode vlag voor Hamilton wiens motor het liet afweten en 7' afvoertijd kostte en één rode vlag voor Mazepin wiens Haas ook stilviel en eveneens 7' trainingstijd wegpikte. In het totaal dus 14' rode vlag-situatie en daartussen moesten de anderen een vrije ideale lijn vinden om zich te doen opmerken. Dat deed vooral Charles Leclerc in zijn Ferrari SF21 met 1'10"902, direct gevolgd door ploegmaat Carlos Sainz. Het Italiaanse gedeelte van de pitmuur zat dus met lachende gezichten. Maar op de derde plaats zette zich een andermaal briljante Esteban Ocon in de Alpine, voor de heren Bottas en Verstappen. Vooral deze laatste werd door de oranjemassa meer vooraan verwacht. Maar morgen is er de FP3 en de kwalificaties voor de pole, dus nog een lange weg met veel goede akansen af te leggen.(wr)

    FP2:

    1. Charles Leclerc (Ferrari SF21)                  1'10"902

    2. Carlos Sainz (Ferrari SF21)                      1'11"056

    3. Esteban Ocon (Alpine-Renault)                1'11"074

    4. Valtteri Bottas (MercedesW12)                1'11"132

    5. Max Verstappen (Red Bull-Honda)           1'11"264

    Bijlagen:
    ESTEBAN OCON ZETTE WEEROM EEN GOEDE CHRONO NEER IN DE ALPINE 3921 1.jpg (2.7 MB)   

    03-09-2021 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BERNIE ECCLESTONE OVER FRANCORCHAMPS EN DE VRIJE KEUZE VAN O.A. NIKI LAUDA...

    Bernie Ecclestone (90) die van armoezaaiers in de Formule 1 miljardairs heeft gemaakt, heeft zijn zoals gewoonlijk ongezouten mening gegeven over wat vorig weekeinde in Francorchamps is gebeurd. Dat de koersdirectie geen ballen aan het lijf had om de autocoureurs te dwingen op de startgrid te gaan staan. Eventueel met een uur uitstel om beter weer af te wachten, maar dan koersen. Wie het dan voor zichzelf en anderen nog te gevaarlijk zou vinden heeft de altijd bestaande vrije keuze al dan niet aan de start te verschijnen. Toegegeven, ook daar is moed voor nodig, want de druk van allerlei belangengroepen is héél groot.

    Een voorbeeld van individuele keuze gaf bijvoorbeeld het Formule 1 monument Niki Lauda. Op 1 augustus 1976 overkwam de Oostenrijker een onmenselijk zwaar ongeval op die "Alte" Nürburgring. Niet door de regen maar door een wiel dat slecht bevestigd was aan zijn Ferrari. Hij werd met brandwonden in de derde graad over heel zijn lichaam als een "mummie" afgevoerd. De race werd herstart alsof er niets was gebeurd en werd gewonnen door de in dat jarige zielige wereldkampioen James Hunt in een Mc Laren-Ford. Vier weken later werd Niki Lauda na een meer dan karaktervolle terugkomst, vierde in de GP van Italië  in Monza ! Op 24 oktober 1976 aan de voet van de Mont Fuji in de GP van Japan gaf hij blijk van nog meer moed en karakter.

    De Amerikaan Mario Andretti in een Lotus-Ford - geen regenliefhebber - reed de pole en leidde na de start, nadat ook Depailler en Hunt, de leiding hadden, ook als winnaar over de eindmeet. 318,207 km in wat meer zondvloed was dan we ooit in Francorchamps hebben gezien. In de tweede ronde van de drieënzeventig van 4,359 km, stopte Niki Lauda zijn Ferrari, slechts op één punt van een nieuwe wereldtitel. Hij gaf daarmee zowel moed aan als de keuze van individuele vrijheid om al dan niet verder mee te doen aan wat hij toen "waanzin" vond. Hij verloor er met één punt een tweede wereldtitel door aan James Hunt en haalde de uitbarsting van woede van "Il Commendatore" Enzo Ferrari op zijn nek. Vijf ronden later, in de zevende, volgde de Braziliaan Carlos Pace in een Brabham-Alfa het voorbeeld van de Oostenrijker. De individuele vrijheid kon dus in de Formule 1.

    Dit alles gebeurde in een GP die al was gestart en niet in een eindeloze vertwijfeling van starten, niet starten, weer uitstellen, geen beslissing durven nemen. Met als gevolg dat er geen GP van België is gereden. Om het simpele feit dat de race nooit is gestart. De stoet achter de safety car, met verbod van inhalen, was geen race. Bijgevolg zijn de daarop volgende toegekende punten, gebaseerd op Q3 van de kwalificatie, compleet waardeloos en zouden moeten worden geannuleerd. Op 5 oktober 2021 wordt er bij de FIA in Parijs een vergadering gehouden om nieuwe regels te bepalen die niet meer zouden moeten toelaten van nog halve punten toe te kennen. Dit weekeinde is er de GP van Nederland waar mooi weer is voorspeld. Het is de honderdduizenden door Belgen geliefde noorderburen van harte gegund, zon, zee en zand (geen zandkruistocht) om uit de bol te gaan voor een geboren Belg. (Walter Rombauts/Foto bijlage: Alpine)

    Bijlagen:
    Fernando Alonso is niet te spreken over de vervroegde kerstverlichting van Francorchamps met gele, rode, blauwe en bange ballen zonder piek 1921 1.jpg (3.3 MB)   

    02-09-2021 om 14:06 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP VAN NEDERLAND HOPELIJK ZONDER ZANDSTORM

    Het water van l' Eau Rouge was te glad en te diep in Francorchamps voor de meesten die zich autocoureur noemen. Nu trekt het crcus naar het eveneens historische Zandvoort, midden in de duinen. Hopelijk heeft GP-directeur zich goed geïnformeerd naar de beveiliging tegen een mogelijke zandstorm waarop de slicks op de korrels zouden rollen. Een andere soort gladheid dus. Maar al hebben de duinen aldaar niet de hoogten van die uit de vroegere Dakar's, zand is een sluipend gevaar. Het zal niet gebeuren dat er een herhaling komt van de "vaudeville" die in Francorchamps is opgevoerd. Een unicum in de hele F1-historie, die al 71 jaar jong is, maar eigenlijk terug gaat tot in 1906 toen de "l'Automobile Club de France" de eerste echte GP de France organiseerde. Le "Grand Prix de l'ACF". De eerste winnaar was Ferenc Szisz voor Felice Nazzaro, een race over twee dagen. Tweemaal zes ronden van 103,18 km rondom Le Mans in het departement La Sarthe. Totaal 1238,16 km... Ter vervanging van de Coupes Gordon Bennett en de van stad tot stad races.

    In Zandvoort zal Max Verstappen trachten de luttele puntjes die hij nog achter staat op Hamilton in zijn voordeel te vlammen. Dankzij de overtuigende zege in Francorchamps waarvoor hij niet één ronde moest racen. Gewoon achter de safety car rijden... Alonso, ergens onzichtbaar tussenin, noemde het spektakel een "vroege Kerstmis" in België. Nu wordt dat vrijdag anders. Lewis Hamilton die helemaal niet is gediend van wat in Spa gebeurde zal zijn zaken op orde willen zetten. Met name zijn optie op een achtste wereldtitel terug vorm geven. Algemeen favoriet is Max Verstappen, maar er is ook George Russell (Williams) die iets toonde in de kwalificaties... Vermeerderd met alle wrok van de knulletjes die in "aquadroom" van Francorchamps, in moord- en intrigestijl, geen kans hadden hun kunsten aan een verkleumd, ontgoocheld en ronduit kwaad publiek te laten zien. Die etterruilen barsten open in Zandvoort. Maar ze moeten opletten voor de zandkorreltjes die rollend doen glijden zoals het vulkaanstof van de Etna op Sicilië soms de grootste namen hebben verrast tijdens de Targa Florio. (wr)

    31-08-2021 om 22:29 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP VAN AUSTRALIË KAN NIET ALS PRECEDENT DIENEN VOOR GP VAN BELGIË

    Als we zo de 71-jarige geschiedenis van de Formule 1 diagonaal overlopen valt de GP van Australië F1 op 3 november 1991 op. Die werd na 14 van de 81 te rijden ronden met een rode vlag gestopt wegens...regen. Maar Ayrton Senna (Mc Laren-Honda) had niet alleen de "pole" gereden de dag voordien, hij reed heel de tijd vanaf de start aan de leiding en werd als winnaar aangeduid. De Braziliaan, gekend als "Regen Meister", zou liever hebben door gereden. Maar Nakajima, Schumacher sr, Larini, Alesi en Martini waren al uit de baan gegaan en het stond vast dat er nog meer zouden volgen. De WK-punten werden eveneens voor de helft toegekend.

    Dit voorbeeld van een race af te breken - zeer tegen de zin van Senna - zou op het eerste gezicht kunnen dienen voor wat zondag in Spa-Francorchamps is gebeurd. Maar de argumentatie daarrond houdt geen steek. In Australië was de race op een kompleet reglementaire wijze gestart. In Franchorchamps is de koers gewoonweg NIET gestart ! Mocht de Safety Car even van de baan zijn gegaan en de "brave jongens met verstand" hadden twee ronden traag afgelegd, dan was er een start geweest en dus ook een race. Nu is er geen start geweest. Alleen een stoet achter een safety car, opgedrongen aan koersdirecteur Michaël Masi om de TV-rechten te redden onder het mom dat er een race heeft plaatst gevonden. Zoals Hamilton nadien terecht zei "Money Talks". De nooit te beantwoorden vraag daarbovenop is of wanneer de gewezen en vermoorde CEO Nathalie Maillet nog zou hebben geleefd, dit zou kunnen zijn gebeurd....? Daarop komt nooit een antwoord, maar de dame had wel "ballen aan haar lijf" om het F1, FOM, FIA en de teambazen te zeggen waar het op stond. De race zou gereden zijn. Mogelijk met rollende start achter de safety car, een aanvaardbaar alternatief.

    Dat is trouwens zopas in de jongste 24 Uren van Le Mans nog toegepast. Omdat de deelnemers niet hebben kunnen trainen in de regen voordien, begeleide een Safety Car de 60 auto's drie ronden lang om de piloten de kans te geven zich te acclimatiseren op het natte asfalt. Na drie ronden en met 10' vertraging werd de 89ste etmaalrace in La Sarthe op gang gerold toen de safety car zich discreet uit het deelnemersveld verdween. En in Le Mans wil het ook wel eens regenen.... De GP van België F1 2021 is NIET gereden omdat hij gewoonweg niet is gestart. Dus kan er ook geen finish zijn met gehalveerde punten die Max Verstappen sluiks dichter bij WK-leider Lewis Hamilton moeten brengen opdat hij koste wat kost in zijn eigen GP van Nederland - als Hasselaar - zou kunnen worden toegejuicht door zo'n schier verwachte Oranje Nederlanders. Als WK-leider voor de zevenvoudige wereldkampioen wellicht. Tot slot is één ding duidelijk: zaterdag 28 augustus j.l. reed Max Verstappen in de regen de pole-position voor George Russell die in dezelfde natte omstandigheden tweede werd voor Hamilton, ook geen sukkeltje op het nat. Dus bewezen ze alle drie dat de GP van België F1 kon doorgaan. Met meer voorzichtigheid weliswaar. En wat de fans betreft, dat jullie passionisten, uitdragers van de glitter van ontieglijk rijke mensen, nog één euro over hebben om zo te worden afgehaald, beledigd, vernederd tot op de slijkparking toe waar één tractor de honderden auto's weer op weg moest helpen. De GP van België F1 kan misschien best worden afgevoerd. Dan hoeven de €80 miljoen niet om de Raidillon veiliger te maken. In andere landen staan ze te drummen om een GP te mogen organiseren. Deze van Spa-Francorchamps bestaat alleen nog bij de gratieomdat van de door Liberty Media verguisde F1-Paus Bernie Ecclestone die deze Belgische WK-mance daar altijd heeft gewild. En José Happart, die samen met politiek Wallonië vele jaren voor sluitende contracten voor vele jaren heeft gezorgd. (Walter Rombauts)

    31-08-2021 om 12:32 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!