NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • GIACOMO AGOSTINI HERNEEMT ZEGEREEKS IN GP VAN BELGIË - GVA 1973
  • FORMULE 1 VOOR DE WOII, TOPIC OP MERCEDES-BENZ 3 LITER W154 UIT 1939
  • NIEUWE PORSCHE 911, DE ACHTSTE GENERATIE, STEELT SHOW IN L.A.
  • ACHTSTE GENERATIE VAN PORSCHE 911 VANDAAG IN WERELDPREMIERE IN L.A.
  • HAMILTON SLUIT SEIZOEN AF MET ZEGE IN ABU DHABI
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    27-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nico Verdonck verdient een zitje in de LMS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nico Verdonck is Kampioen in de Formula Le Mans. Het geeft het gevoel dat de 23-jarige Brusselaar een zitje verdient in een LMP1 of LMP2 en minstens aan de start kan komen in de 24 Uren van Le Mans 2010. We hebben geen enkele aanwijzing daartoe. Maar het zou niet onlogisch zijn dat Oreca, "le créateur de la Formule Le Mans", hem een test laat doen in de auto die zonet "Petit Le Mans" in Road Atlanta de krachtmeting aanging met winnaar (dubbelslag) Peugeot en Audi. Als de geruchten die ons bereiken juist zijn, zou die driverstest al gepland zijn en doorgaan in Le Castellet. Andere geruchten vertellen dan weer dat Nico goede contacten heeft met OAK-Racing en tijdens zijn verblijf in Magny-Cours daar een bezoekje heeft gebracht...

    Het voormalige Saulnier Racing dat nu OAK Racing is, bereikte dit jaar een keerpunt in de LMP2. Het jaar 2009 was een jaar van vooruitgang, nieuwe identiteit en daar bovenop van sportieve successen. In de beroemdste etmaalrace ter wereld finishte het OAK-team derde in de LMP2 in de Pescarolo-Mazda N° 24. Jacques Nicolet, voorzitter van het team is trots als een pauw. François Sicard, de dagdagelijkese beheerder van het team zo mogelijk nog fierder. "Ons partnership met Mazda Cars France en Dunlop hebben Mazda (winnaar in Le Mans in 1991) weer glans gegeven. Vervolgens werden in de LMS drie podiums behaald: Spa, Nürburgring en Le Mans. Net als in 2008. Ook in de laatste race van Silverstone reed het OAK Racing in de kijker. Het zou net als Oreca een goede thuis zijn voor Nico Verdonck. Misschien vechten ze nog om een kampioen in huis te hebben...(wr)

    Bijlagen:
    OAK Racing heeft een succesvol jaar gekend.JPG (131.6 KB)   
    OAK Racing's trucks.JPG (149 KB)   
    OAK Racing, gebaseerd in Magny-Cours.JPG (147.8 KB)   
    OAK Racing, op een zucht van de dorpskern van Magny-Cours.JPG (166.8 KB)   

    27-09-2009 om 17:49 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOE Z.E. staat model voor elektrische Renault's in 2011
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De ZOE Z.E.  is één van de vier elektrische auto's die Renault voorstelde op het Salon van Frankfurt dat vanavond zijn deuren sluit. Gerekend met het steeds stijgende aantal elektrische auto's, zowel concepten als al reëel bestaande, is de I.A.A. 2009 een groen evenement geworden. Renault stelde er liefst vier nieuwe elektrische auto's voor. Eén daarvan is de ZOE Z.E. die een dak met zonnecellen heeft. Die dienen vooral om de airco te voeden. Niet alleen voorzien in stroom, maar tevens zorgdragend dat de inzittenden drie verschillende klimaatgevoelens kunnen hebben: hydraterend, gewoon luchtverversend maar ook in staat om welgekozen geuren in het interieur te doen heersen. Net als de Twizy Z.E. (die letters staan voor Zero Emission) is o.a. voer voor de "Fondation Renault die samen met "Paris Tech" het "Instituut voor Duurzame Mobiliteit" hebben gecreëerd.

    Universiteiten, zowel Franse als buitenlandse kunnen er terecht om meer inzicht te krijgen in de essentie van elektrische auto's en in de infrastructuur waartoe deze nieuwe vorm van mobiliteit noopt. Tevens zal de evolutie van de batterijen - die dagelijks wijzigt - het voorwerp zijn van diepgaande studie. Recent is aangetoond dat bepaalde metalen door een elektrische stroom van vorm kunnen veranderen. In de elektrische auto van morgen zal daarvan dankbaar worden gebruik gemaakt. Wie een E.V. bouwt met bijvoorbeeld naafmotoren kan zich een heel ander design veroorloven dan datgene wat we nu meer dan honderd jaar gewoon zijn. Wellicht leidt het tot compactere auto's met toch een groot, comfortabel interieur.(wr)

    27-09-2009 om 10:26 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chinezen denken aan Cruze(s)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tegen 2020 zal de economie van China de grootste van de wereld zijn. Natuurlijk is de groei door de wereldcrisis vertraagd zoals overal. Maar toch worden in China nog dikke terreinauto's en sterke sportwagens verkocht omdat het milieu nog niet echt de eerste kopzorg is. In recente statistieken ogen de cijfers van GM goed. Van januari tot augustus 2009 is de verkoop van GM met 49,6% gestegen. De Chevrolet Cruze blijkt - volgens General Motors - speciaal in de kijker te rijden. Augustus moet een recordmaand zijn geweest. Spijtig genoeg is bij ons over de Cruze weinig bekend. Het schijnt een bijzonder aangenaam te rijden auto te zijn. Meer kunnen we daar niet over vertellen. Hoe graag we ook zouden willen.(wr)

    Bijlagen:
    Chevrolet Cruze i24909.JPG (1.4 MB)   

    24-09-2009 om 17:46 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Renault Twizy Z.E., une attraction électrique à Francfort
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Renault a dévoilé quatre voitures electrique au Salon de Francfort. Ils seront en production dès 2011 et seront disponible dans les showrooms des concessionaires. La solution "electrique" est le seul moyen pour rouler avec "Zero Emission" et devenir indépendant des carburants comme essence et diesel. L'Alliance Renault-Nissan vise le leadership pour la commercialisation en masse de véhicules zéro émission. Du coté de Nissan, on attend la LEAF qui a été présentée récemment à Yokohama au Japon, donc à ce moment - 2011 - on trouve cinq voitures électrique dans "l'Alliance Renault-Nissan" qui existe maintenant dix ans.

    La Renault Twizy Z.E. est une solution de mobilité urbaine innovante pour le simple fait qu'elle a la même flexibilité d'une deux roues. Mais la Twizy a quatre roues et place pour deux passagers. L'un est assis derrière l'autre, donc c'est une sorte de "tandem" sur quatre roues sans pédaler bien sûr. La voiture a une carrosserie dans la forme d'une enveloppe et donne une agréabilité à l'intérieur. Renault a planté aussi des fleurs sur le dashboard. La VW Coccinelle avant la guerre avait aussi une fleur dans un petit vase à coté gauche du volant. Sur le plan technique, la Twizy a un moteur électrique de 15 kW et un couple de 70 Nm. C'est évidant que la petite voiture est conçue pour économiser de l'espace sur les routes et son but est la ville, mais elle peut se battre aussi sur des routes départementales.(wr)



    24-09-2009 om 14:16 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verdonck-Cronje winnen ook tweede race met glans in Magny-Cours
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Niet twee maar drie races van de Formula Le Mans stonden in Magny-Cours op het programma. De vorige bijdrage wordt dus ge-update. In deze tweede race, zondagochtend om 9.30 uur speelde Gavin Cronje de rol die gisteren Nico Verdonck speelde in de eerste race. Het regende en op de gladde piste hield de Zuid-Afrikaan de 430 pk sterke 6,2 liter V8 in een perfecte ideale lijn. Aanvankelijk pushten Toulemonde-Zollinger heel hard met een snelste wedstrijdronde in de regen met 1’53.393, maar de man van het Dams Racing Team hield stand.

    Ten slotte verdiende hij ook zijn sporen al in de F3000 en toerwagens en die ervaring in natte omstandigheden demonstreerde hij zondagochtend schitterend. Hij bouwde een fatsoenlijke voorsprong op zodat de pilotenwissel comfortabel kon geschieden.Tom Cloet, in gezelschap van Jean-Philippe Belloc (ooit even in de F1) en Raymond Narac, finishte in deze tweede run op de zevende plaats en gezien de opgave van Mäkela-Beche in de tiende ronde eigenlijk laatst.

    Andermaal ontmoetten Mäkela-Beche pech want na tien ronden kwam de Safety Car op de baan en werd Mäkela door een auto naar de pits getrokken. Het leek gedaan. Mäkela stapte nog terug in, reed weg en verdween roemloos in een figurantenrol. Ondertussen had Nico Verdonck het stuur overgenomen van Cronje en op een opdrogende piste swingde hij de Formula Le Mans, geconcipieerd door Oreca en toevertrouwd aan Dams Racing Team (opgericht in 1988 door Driot en Arnoux), naar een nieuwe overwinning.

    Hij behield 1”6 op zijn naaste achtervolger. Het hele team onthaalde Verdonck en Cronje op oorverdovend handgeklap rond de auto. Er bleef nog één opdracht: de derde race om 15.45 uur met Cronje-Verdonck op “pole”. Dan is het Formula Le Mans seizoen gedaan. Zowel Nico Verdonck als Gavin Cronje gaan dan op zoek naar budgetten voor volgend jaar. Autosport blijft een harde noot om kraken.

    Ook voor Oreca, het bedrijf van Hughes de Chaunac, dat de Formula Le Mans ook naar Amerika wil exporteren als proloog van de races van de American Le Mans Series. Samenvattend leeft er toch ook het gevoel dat voor het Europese luik het startveld moet worden gespijsd met meer teams. In Race 3 stonden er welgeteld acht wagens op de grid. Dit doet geen afbreuk aan de prestaties van – bijvoorbeeld – Nico Verdonck en Gavin Cronje of deze van Mäkela – Beche. Maar het wijst wel in de richting van het feit dat kandidaat-sponsors verzadigd geraken van de verscheidenheid van disciplines in de ernstige autosport. Natuurlijk speelt de crisis daarin ook een rol.

    Het is denkwerk voor alle teams en voor alle autoconstructeurs. Het is eigenlijk ook zaaks nog alleen disciplines bij te creëren als deze de groene tint krijgen die Max Mosley in de F1 heeft willen invoeren. Het Kinetic Energy Recovery System (KERS) heeft wel meer “boost” geleverd maar over brandstofbesparing die tegen 2015 in de F1 met 50% zou moeten zijn verminderd hebben we Max Mosley niet meer gehoord. In de Formula Le Mans zou naar verluidt het “small-bloc” van de Chevrolet kunnen rijden op E85. Het klinkt groen, maar voorlopig rijden ze verder met gewone handelsbenzine.(wr)

    Bijlagen:
    Buiten de auto vaak een jonge speelvogel.JPG (146.7 KB)   
    Gavin Cronje is snel, betrouwbaar en in open dialoog over de auto.JPG (161.9 KB)   
    Gavin Cronje reed net als Nico F3000.JPG (165.4 KB)   
    Nico installeert zich. Let op de vodjes en papier op de luchtinlaten naar de remmen toe..JPG (172.7 KB)   
    Nico Verdonck, gelukkig kampioen.JPG (159.2 KB)   

    21-09-2009 om 13:28 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijnheer Koen Maes verlaat Nissan Belgium voor Nissan Europe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De heer Koen Maes, algemeen directeur van Nissan Belgium verlaat eind deze maand de vestiging in Aartselaar om zich verdienstelijk te maken binnen Nissan Europe. Deze man die van fietsen en lezen houdt is geboren in Temse op 9 december 1964. Er mag gerust worden gesteld dat hij een automonument is. Vanaf 1 juli 1989 begon zijn autowereld bij Suzuki Belgium Ltd. In 1993 ging hij voor vijf jaar bij Renault werken om in 2003 tot april 2006 bij Toyota Motor Marketing Europe in het Europese hoofdkwartier in Evere als "Network Development Manager / MMA Project Leader en Marketing Development-specialist de Japanse autobouwer te dienen. Mijnheer Koen Maes heeft iets overgehouden van zijn Japanse contacten. Het zijn correctheid, daadkracht, rechtlijnigheid en bescheidenheid. Met die sublieme eigenschappen trekt hij nu naar Nissan Europe. Het Europese hoofdkwartier is in Trappes in Frankrijk en daar vervult vanaf volgende maand Mijnheer Koen Maes de functie van "Vice President Customer Quality & Network Nissan.(wr)

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verdonck-Cronje vallen uit in race 3 in Magny-Cours
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nico Verdonck en Gavin Cronje hebben in de derde race in Magny-Cours met mechanische pech moeten opgeven. De auto van Dams Racing vertrok op pole in wat de absoluut laatste race is voor 2009 van de Formula Le Mans. Nico Verdonck zette iedere ronde het hele veld 1” achterwaarts. “Maar het blijft een mechanische sport”, zei de snelste man van het veld. De brandstofpomp wilde niet meer en de pits waren het enige eindpunt na een overigens succesvol weekend. De zege ging naar Mäkela – Beche. Die reden in de kwalificaties voor de startgrid de beste tijd hadden vervolgens pech. In race 1 ging de Zwitser Beche van het tweetal uit de baan omdat FLM-kampioen Nico Verdonck al zijn adrenaline uitspuwde en de bolide van HPVR onder druk zette. In race twee kenden ze elektronische tegenslag en moest de auto in de tiende ronde onder Safety Car-bescherming naar de pits worden getrokken.

    In de laatste race nam het Fins-Zwitsers duo weerwraak.Ze lieten het niet bij aan de leiding rijden, maar lieten gestadig steeds snellere ronden optekenen. Toch konden ze Toulemonde-Zollinger niet echt los rijden. Die bleven op een halve seconde aanklampen. Naarmate de auto’s lichter werden door minder benzinegewicht scherpten de tijden aan. In Magny-Cours verbruikt zo’n, Formula Le Mans net geen twee kilogram brandstof per ronde. Dat is ongeveer 2,5 liter voor 4,411 km.

    Misschien iets meer voor de winnaars want naar de zwartwit-geblokte vlag toe namen ze meer voorsprong op Toulemonde (je zult maar zo heten !) tot 0”718 en ook Moro-Kaufmann schikten zich in hun derde plaats met +11”103 van de winnaars. Tom Cloet eindigde zevende van de zeven auto’s die de finish haalden in Race 3. Dat is niet beledigend. Voor Tom zijn deze races te kort. Zijn aandeel is te klein. Hij heeft de – korte – tijd nodig om zijn eigen gebalanceerde cadans te vinden. Tegen dat die er is in de Formula Le Mans is zijn stint voorbij. Tom heeft de ruimte van een zee van tijd nodig zoals hij zich al een heel leven verdienstelijk maakt in de 24-uurskoersen.

    Magny-Cours werd dan mistig. De zon gaf in de late namiddag verstek. Bij de laatste race van de dag, deze van de Caterhams, regende het opnieuw. De tribunes waren leeg. Nochtans was het gratis inkom en een free-paddockwalk voor wie het wist. Autosport moet worden herdacht of opnieuw uitgevonden. Nu zien mensen door de bomen het bos niet meer en blijven weg. De organisatie van Magny-Cours heeft zich ook nog onderscheiden. In de perszaal werden alle races uitgezonden op TV. Behalve de Formula Le Mans. Is er een haar in de boter tussen de Fédération Française du Sport Automobile (FFSA) en de l’Automobile Club de l’Ouest (ACO) die haar naam door de Formula Le Mans veel geciteerd ziet…?

    Of heeft Hughes de Chaunac teveel kritiek op het ACO-reglement en boycotten de “vrienden” zijn projecten…? Gisteren zei hij op Radio Monte Carlo dat hij zal doen als Ross Brawn. Le Mans 2010 “ondergaan” en beginnen werken aan de auto van 2011. Het verschil tussen diesels en benzines blijft ongelijk én onrechtvaardig betoogde hij. Zijn team Oreca heeft nu recht van spreken nadat ze vorige week de “1000 km van Silverstone” wonnen als “klein” team. Uiteindelijk werd Oreca vijfde in gezelschap van de diesels in de “24 Uren van Le Mans 2009”. In Silverstone werd Nico Verdonck kampioen van de Formula Le Mans. Misschien kan Mijnheer de Chaunac na “Petit Le Mans” volgende week daar eens nota van nemen. En een zitje reserveren voor 2010.(wr)

    Bijlagen:
    De hele elektronische winkel komt van Magneti Marelli.JPG (175.3 KB)   
    De oliekoeler van de X-Trac zesversnellingsbak op een Formula Le Mans.JPG (160.1 KB)   
    Kaufmann probeert Steve Mc Queen-allures te kweken. Het maakt hem alleen komiek.JPG (170.3 KB)   
    Na de pole zaterdagochtend kenden Mäkela en Beche niets dan pech. Ze wonnen wel de derde race.JPG (163.6 KB)   

    21-09-2009 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!