NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • Kleur van het Jaar 2018 is ... Heart Wood
  • DIM ontwikkelt panty's en kousen speciaal voor sneakers
  • La Redoute Intérieurs - Vintage Couture
  • adidas Sport eyewear lanceert lichtgewicht en uiterst flexibele goggle Prgoressor Splite
  • Woody Girlzzz FW17
  • Parijs en mode al meer dan een eeuw innig met elkaar verweven
  • Unieke vogels spotten in 'Afrika's grootste vogentuin'
  • Carrefour België lanceert nieuwe premium banaan, ten voordele van Pink Ribbon
  • Duurzaam Villages Nature Parijs opent zijn deuren
  • Feestelijke start herfstvakantie in NAVIGO-nationaal visserijmuseum
  • Cocoonen in alle stijl
  • Nog wat snoozen ...
  • Verkoop caravans en motorhomes blijft groeien
  • 9 weldadige wellness retreats in India
  • Een halve eeuw Driving Performance in Autoworld Brussel
  • Lee Cooper heren: authentiek en comfy
  • Met de Vivo-horloges van Garmin blijf je ook na de zomer in topvorm
  • Eerste yogacollectie in een ongedwongen stijl, comfortabel als een tweede huid
  • Train World pvertreft met 300.000 bezokers alle verwachtingen
  • Passionata: Everyday Me
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    22-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleur van het Jaar 2018 is ... Heart Wood

    » Heart Wood verwijst naar de tactiele kwaliteiten van natuurlijk hout en heeft een zachte roze ondertoon.

    Een vergrijsd roze met hints van cacao en paarse nuances. Volgens het Global Aesthetic Center van AkzoNobel, moederbedrijf van verfmerk Levis, vertegenwoordigt Heart Wood de warmte van natuurlijk hout – een warmte waarnaar we verlangen in deze snel veranderende, onzekere tijden. De kleur moedigt aan om van je huis een comfortabel nest te maken waarin je je kunt terugtrekken. A welcome home.

    ‘De Kleur van het Jaar 2018 vertegenwoordigt de mood van het moment’, zegt Heleen van Gent, Creative Director bij het Global Aesthetic Center van AkzoNobel. Heart Wood en de bijbehorende Ambiance Trend Collection helpen de consumenten een thuis te creëren die écht uniek en van hen is. Een warm, gezellig huis dat een gevoel van veiligheid en zekerheid uitstraalt.

    Texturen als geborsteld koper en zwart leer versterken de warmte van Heart Wood.

    Een oase van rust: Na maanden research van het kleurteam, bestaande uit elf internationale experts van het Global Aesthetic Center, viel vooral één overkoepelende trend op: consumenten willen hun huis transformeren tot een oase van rust. Een plaats waar ze zich kunnen terugtrekken uit de vaak rumoerige buitenwereld. Niet verrassend: we worden overspoeld door een overload aan informatie en keuzes. In deze onvoorspelbare, onzekere en snel veranderende wereld trekken we ons graag terug in het comfort van onze thuisplek. ‘Nu het leven steeds sneller gaat, is het hoog tijd om op de pauzeknop te drukken’, vertelt Heleen Van Gent. ‘Thuis moeten we het geluid kunnen afzetten, onze waardes voeden en even opladen. Kleur speelt een belangrijke rol bij de zoektocht naar de balans tussen drukte en innerlijke rust.’

    De zachte grijs-roze tint Heart Wood straalt sereniteit en rust uit. De voedende warmte van hout brengt harmonie. Dankzij Heart Wood voel je je helemaal thuis. Ons huis moet een rustplaats zijn waar we ons kunnen terugtrekken. Heart Wood past perfect bij de huidige tijdsgeest en brengt balans in huis.

    Ambiance Trend Collection 2018

    De bijbehorende Ambiance Trend Collection 2018 versterkt deze gedachtegang. Het palet benadrukt de uitnodigende factor van een huis, een omgeving waar we samenkomen met vrienden en familie. Comfort heerst, en technologie wordt even aan de kant geschoven.

    Koele blauwtinten als Early Bird en Clouded Dreams moedigen een zekere klaarheid aan, terwijl de neutrale en frisgroene kleuren als Aloe Vera de verbindingsnood met de aarde beklemtonen. De zachte pastelkleuren komen tot hun recht dankzij de ietwat donkerdere blauwtinten als Blueberry Pie en Blue Greyhound.

    De Ambiance Trend Collection 2018 bestaat uit tien kleuren: Heart Wood, Fresh Laundry, Blue Greyhound, Blueberry Pie, Clouded Dreams, Morning Latte, Aloe Green, Early Bird, Cotton Feel en Freckle Beige. Ook verkrijgbaar in de Levis Ambiance Colour Testers. Vanaf 12 september via de webshop en vanaf 1 oktober in de winkel. Beschikbaar in alle Levis-winkels met een mengmachine. Vanaf 29 euro voor 1 liter muurverf.

     

     

     









    22-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIM ontwikkelt panty's en kousen speciaal voor sneakers

    DIM stelt de nieuwe speciale sneakerpanty's voor met een onzichtbare zool die zorgt voor frisse voeten waar u de hele dag lang geen last van hebt. De zool met de BeCoolTM-technologie kanaliseert de warme, vochtige lucht die door de huid afgegeven wordt en zorgt voor een betere afvoer naar buiten. Ook beschikbaar als kniekousen.

     









    21-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Redoute Intérieurs - Vintage Couture

    Elegant, verfijnd en chic: de Vintage Couture collectie van La Redoute Intérieurs is geïnspireerd door de art deco van de jaren dertig, maar dan in een hedendaagse, stijlvolle vormgeving. Nostalgische prints, opvallende kleuren, kopermaterialen, afgeronde vormen, fluweel … de trend verovert opnieuw zijn plaats in interieurs

     









    21-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.adidas Sport eyewear lanceert lichtgewicht en uiterst flexibele goggle Prgoressor Splite

    De progressor splite van adidas Sport eyewear is met minder dan 80 gram ultralicht en daardoor perfect geschikt voor ski-alpinisme. Bovendien neemt het model erg weinig plaats in dankzij de topmaterialen en de zeer flexibele structuur. Het nieuwe climacool® ventilatiesysteem met ingewerkte geribde structuur zorgt voor een helder zicht.

    Je hebt lichtgewicht en je hebt de nieuwe progressor splite van adidas Sport eyewear. Met een gewicht van minder dan 80 gram is het een van de lichtste skibrillen ter wereld en de beste keuze als u nog sneller de berg op en neer wilt. Minder gewicht betekent minder onnodige massa op uw gezicht. Perfect voor een ongezien draagcomfort en een ongekende bewegingsvrijheid, de hele dag lang.

    Het verkleinde montuurloze ontwerp en de uitgebreide lijst van technische snufjes, zoals het nieuwe climacool®-ventilatiesysteem of de bijzonder compacte verpakking, zijn perfect afgestemd op ski-alpinisme die in elke situatie de bovenhand willen houden. Van trainingen tot wedstrijden en alles daarbuiten.

    Zijn sferische dubbele mistfilter™ biedt een buitengewoon breed gezichtsveld, zodat geen enkel detail in het omringende winterlandschap aan uw aandacht ontsnapt. Door de combinatie met het herontworpen climacool®-ventilatiesysteem, waarbij de lucht aan de binnenkant van de bril voortaan optimaal circuleert dankzij de ingewerkte geribde structuur, dampen de glazen amper aan. Zelfs wanneer het moeilijk wordt op weg naar de top.

    Een perfecte stabiliteit is van levensbelang om haarscherp te kunnen zien op weg naar de top. De dubbele climacool®-schuimlaag met zichzelf aanpassend neusstuk biedt een automatische pasvorm en een geweldig ademend vermogen, terwijl de gegoten neusbeschermer voor extra bescherming zorgt. Het maakt niet uit of u een muts of een helm draagt, of de twee afwisselt. Met de ergonomisch gevormde gespen van de skibril en silicone antisliphoofdband past u de bril snel en gemakkelijk aan zo goed als elk vlak of hoofd aan.

    Alleen door topmaterialen te combineren met een sterk minimalistisch ontwerp was het mogelijk om het gewicht van de progressor splite – een volledig losstaand model in de progressor-reeks – te beperken tot minder dan 80 gram, zonder verlies van prestaties.

    “In onze sport is het niet altijd makkelijk om een goed evenwicht te vinden tussen een laag gewicht en een hoge prestatie. De progressor splite heeft mijn verwachtingen overtroffen”, zegt Anton Palzer, skier-alpinist en deelnemer aan de wereldbeker.

    De sferische, 6-base Vision AdvantageTM PC-glazen van de progressor splite zijn verkrijgbaar in verschillende LST®-opties die de veranderingen in lichtomstandigheden opvangen en een hoog contrastrijk zicht bieden, zelfs bij weinig licht. Ook verkrijgbaar: een selectie van spiegelglazen voor een zeer stijlvolle look.

    Sommige kleuren kunnen gematcht worden met een bijpassende zonnebrillen uit de Sport essentials. Kijk maar eens naar de modellen wildcharge, whipstart en 3matic, en kies uw favoriet.

    De nieuwe progressor splite van adidas Sport eyewear is vanaf de herfst van 2017 verkrijgbaar in tien verschillende kleuren- en filtercombinaties. De prijzen beginnen vanaf € 79.

     







    20-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woody Girlzzz FW17

    Woody Girlzzz: romantiek en glamour

    Woody Girlzzz krijgt een steeds grotere aanhang van meisjes die in alle stijl hun avonden en nachten willen doorbrengen. Deze lijn voor meisjes van 2 tot 16 jaar draait rond glamour. Komende winter is de collectie opgebouwd rond heel geslaagde kleurencombinaties van poederroze met kaki enerzijds en nachtblauw met oranje, anderzijds. In het roze thema worden opschriften zoals “Wonderful” afgewisseld met oogjesprints, geborduurd met pailletten. Een gouden traan zorgt voor een vleugje glitter in de collectie. Het blauw-oranje thema draait helemaal rond de liefde. “Follow your heart” en “Love” staan op de nacht- en homewear te lezen. Applicaties van hartjes en pomponnetjes maken het extra schattig. De collectie van Woody Girlzzz omvat slaapkleedjes, romantische onesies met ruches of knuffel onesies met rits en kap, pyjama’s in verschillende stijlen, homewear pakken, kamerjassen, TV-dekentjes, kussenslopen, een rugzakje, pantoffels en booties. De maten van de pantoffels bestaan vanaf 23 tot 42.







    19-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parijs en mode al meer dan een eeuw innig met elkaar verweven

    Parijs stond ooit aan de wieg van de meest prestigieuze modehuizen en leeft ook vandaag nog op het ritme van de haute couture. Denk maar aan de fashionweeks in de modehoofdstad, de vakbeurzen en uiteraard ook de koopjes periodes in januari en juli. Het is tevens de thuisbasis van vele ontwerpers, die ons met hun typische Parijse stijl de trends van morgen aanreiken in tal van boetieks, conceptstores en steeds luxueuzer wordende winkelcentra, van bekende warenhuizen tot adresjes voor intimi. In de 5500 prêt-à-porter boetieks die de stad rijk is, gaan de luxemerken met een rijke geschiedenis hand in hand met de gevestigde waarden uit de Parijse mode. De Franse merken zijn ruim vertegenwoordigd, maar ook internationale merken en labels hebben er hun plaats.

    Elke wijk heeft zo zijn unieke karakter, van eclecticisme, hippe mode en warenhuizen tot up market, trendy en avant-garde. Parijs is ook de hoofdstad van de ‘vintage’, van de talentenscouts en van de grote modetentoonstellingen op culturele toplocaties, zoals de tentoonstelling over Christian Dior in het Musée des Arts Décoratifs, die nog loopt tot 7 januari 2018. Deze prachtige tentoonstelling ter ere van het 70-jarige bestaan van modehuis Dior nodigt de bezoeker uit om binnen te treden in het universum van oprichter Christian Dior en de gerenommeerde ontwerpers die hem opvolgden: Yves Saint Laurent, Marc Bohan, Gianfranco Ferré, John Galliano, Raf Simonsen, heel recent, Maria Grazia Chiuri. De tentoonstelling laat de bezoeker kennismaken met hun emoties, levensverhalen en inspiratiebronnen van 1947 tot nu. Voor het eerst worden atelierschetsen, modefoto’s, honderden documenten, mode-items en meer dan 300 haute-couturejurken aan het grote publiek getoond. En er is nog meer goed nieuws, want op 3 oktober opent ook het emblematische Musée Yves Saint Laurent zijn deuren. Dit Parijse museum krijgt zijn thuisbasis in de Avenue Marceau 5 de plek waar tussen 1974 en 2002 de creaties van Yves Saint Laurent het levenslicht zagen. Ook de oude haute-couture salons en de ontwerpstudio worden in het parcours geïntegreerd, zodat de bezoekers een unieke inkijk krijgen in het creatieve proces van het huis.

    Atout France, het Franse bureau voor toerisme, zorgt voor de promotie van Frankrijk als toeristische bestemming en de verbetering van de concurrentiepositie van de Franse bedrijven, sectoren en bestemmingen.

    Het Bureau voor Toerisme en Congressen van Parijs heeft drie doelstellingen: de bezoekers ontvangen en informeren, en de troeven van de Franse hoofdstad promoten in binnen-en buitenland–zowel voor particulieren als voor zakenreizigers. Het bureau verwelkomt jaarlijks meer dan 500.000 bezoekers in zijn informatiepunten. Zijn viertalige website parisinfo.com is dé referentie voor toeristische informatie over Parijs (met jaarlijks meer dan 13 miljoen bezoekers).







    18-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Unieke vogels spotten in 'Afrika's grootste vogentuin'

    Gambia heeft zijn toeristische aantrekkingskracht in grote mate te danken aan het natuurschoon. Met meer dan 550 verschillende vogelsoorten, is Gambia zeker voor vogelspotters ‘the place to be’. Daarom reizen vogelliefhebbers van over heel de wereld elk jaar in november naar dit Afrikaanse land voor het International Bird Festival. Maar ook vissers reizen best in november naar de Smiling coast of Africa, want dan vindt naar jaarlijkse gewoonte de International Boat Fishing contest plaats.

    Gambiaanse vogelpracht : Spotten van vogels is een geliefde bezigheid in Gambia. Dat komt omdat er in dit kleinste land van Afrika, meer dan 550 verschillende soorten zijn. Er is een grote collectie inheemse vogels die naargelang de seizoenen wordt aangevuld met vogels op doorreis die in de monding van de Gambia rivier en in de uitgestrekte mangrovewouden een tijdelijke biotoop vinden.

    Toerisme en bescherming van de natuur hand in hand

    Met de uitzonderlijke vogelpracht van Gambia kan je kennismaken tijdens het International Bird Festival dat van 25 tot 29 november 2017 wordt georganiseerd door The Gambia Tourism Board in samenwerking met het Departement voor de Natuurparken en andere natuurorganisaties. Op de festivalagenda staan lezingen, presentaties, workshops en uiteraard ook excursies onder deskundige begeleiding. Belangrijkste uitvalsbasis is het Fajara Golf Course, dichtbij de vele hotels en vogellocaties, zoals de Kotu Creek. Er staat ook een trip landinwaarts gepland met overnachting in de Morgan Kunda Bird Watching Lodge.

    Het doel van het Bird Festival is de promotie van het toerisme én de bescherming van de natuur want een groot deel van de opbrengsten gaat naar natuurbeschermingsprojecten.

    Vissen tussen de locals: Tijdens de vierdaagse wedstrijd (van 11 tot 16 november) zullen de deelnemers, net als voorgaande jaren, uitpakken met een indrukwekkende vangst uit de visrijke gronden van de Atlantische Oceaan en de Gambia Rivier. De prijzen voor de winnaars zijn al even indrukwekkend als de vangst (£ 6000 verdeeld over verschillende categorieën). Ook de omkadering van de competitie, onder meer een afsluitend gala diner, is aanlokkelijk én een manier om Gambia en zijn bewoners beter te leren kennen. Inschrijven kan nog tot 31 oktober, info: www.fishthegambia.com.

    Gambia, met als hoofdstad Banjul ligt aan de westkust van Afrika, op beide oevers van de Gambia-rivier en helemaal omsloten door buurland Senegal. Het mooiste kleine land van Afrika bekoort met prachtige stranden, grote natuurparken en veel couleur locale. Het is een voordelige en veilige reisbestemming, op iets minder dan zes uur vliegen van Brussel. Gambia is een unieke Afrikaanse ervaring !







    17-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour België lanceert nieuwe premium banaan, ten voordele van Pink Ribbon

    • Door korter transport kan banaan langer aan de plant rijpen - • Betere smaak en meer vruchtvlees - • € 1 per verkochte kist wordt geschonken aan Pink Ribbon

    Carrefour België is steeds op zoek naar innoverende producten met een meerwaarde, om in te spelen op de behoeften van de klant. Zo lanceert de retailer de Papillon-banaan, een premium banaan waarvan een deel van de opbrengst geschonken zal worden aan Pink Ribbon. Deze referentie zal de Chiquita-banaan vervangen die bij Carrefour in de Hypermarkten uit de rekken gaat. Meer smaak en een kortere reistijd

    De Papillon-banaan wordt geteeld in de vruchtbare vulkanische gronden van Zuid-Guatemala. De plantages zijn omringd door vulkaanruggen waardoor er een microklimaat heerst. Hierdoor heeft deze premium banaan het hele jaar door dezelfde hoogstaande kwaliteit, zowel qua uitzicht als qua smaak. Het transport tussen Guatemala en de havens in Nederland of België duurt de helft minder lang dan bij andere bananen, wat betekent dat de Papillon-banaan later kan geoogst worden. Het fruit rijpt langer aan de plant, waardoor het meer natuurlijke suikers heeft. Dit komt de smaak uiteraard ten goede. Aangezien de schil van de Papillon-banaan dunner is, bevat deze banaan ook meer vruchtvlees dan andere bananen.

    Carrefour België koos ervoor om samen te werken met de producent Papillon omdat zij, naast de kwaliteit van het product, bovendien het sociale luik hoog in het vaandel dragen. Naast verschillende sociale projecten, richtten zij scholen en ziekenhuizen op en werken ze volgens de principes van het Rain Forest Alliance label.

    Ten voordele van Pink Ribbon: Vanuit verschillende opzichten gaat het dus om een echte premium banaan, waar bovendien nog een goed doel aan gekoppeld wordt. Carrefour België engageert zich om 1 euro per verkochte kist bananen te schenken aan Pink Ribbon. Deze vereniging, die sinds 4 jaar één van de vaste partners van Carrefour België is, heeft als missie om enerzijds borstkanker te bestrijden door het aanmoedigen van preventie en opsporing, anderzijds door te ijveren voor de verbetering van de levenskwaliteit van vrouwen en mannen die met de ziekte worden geconfronteerd, alsook hun omgeving. Een zaak die Carrefour, waar 71 % van het winkelpersoneel een vrouw is, bijzonder aanbelangt.

    De Papillon-banaan ten voordele van Pink Ribbon zal verkocht worden aan 1,99 euro voor een verpakking van minimum 1 kg. Ondanks de extra gift aan Pink Ribbon en zijn premium kwaliteit is de banaan hiermee niet duurder dan andere.

     







    16-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzaam Villages Nature Parijs opent zijn deuren

    Samenwerking Euro Disney S.C.A. en Pierre & Vacances-Center Parcs. Een baanbrekend voorbeeld van duurzaam toerisme. Dat is het belangrijkste kenmerk van Villages Nature® Paris, dat vandaag haar deuren heeft geopend. Dit nieuwe concept op het gebied van ecotoerisme is ontstaan uit een bijzonder project van Euro Disney S.C.A. en Pierre & Vacances-Center Parcs en biedt gasten tal van nieuwe ervaringen. De vakantiebestemming ligt op een steenworp afstand van Parijs en Disneyland® Parijs, telt 916 cottages en appartementen en biedt vijf unieke werelden vol entertainment en avontuur.

    Euro Disney S.C.A. en Pierre & Vacances-Center Parcs hebben de krachten gebundeld in dit bijzondere project en vervullen hiermee een voortrekkersrol op het gebied van ecotoerisme. Euro Disney S.C.A heeft haar kennis over themaparken, het hotelwezen en storytelling ingezet in combinatie met haar kennis van Europese toeristische markten. Pierre & Vacances-Center Parcs - leider in de Europese vakantiemarkt - was de eerste speler in de recreatiesector die een nieuwe manier van vakantie vieren introduceerde: dichtbij huis, maar toch even lekker weg.

    Harmonie tussen mens en natuur

    Villages Nature® Paris biedt drie accommodaties: Cocoon VIP, Country Premium en Clan Comfort. Deze cottages en appartementen zijn geschikt voor gezinnen, stellen en ouderen: voor 2 tot 12 personen. Ze bevinden zich in het centrum, aan de oevers van het meer of middenin het bos en bieden een oase van rust, welzijn en luxe.

    “In Villages Nature® Paris willen we een verhaal tot leven brengen en ervoor zorgen dat onze gasten ervaren dat dit een plek is waar mens en natuur in volledige harmonie naast elkaar bestaan. In het park integreren we architectuur in een groene stadsomgeving en bieden we een compleet nieuwe vakantie-ervaring met een gevarieerd aanbod aan activiteiten”, vertelt Joe Rohde, artistiek directeur van Villages Nature® Paris. “Met deze bijzondere vakantiebestemming introduceren we een totaalconcept op het gebied van duurzaam toerisme. Zo zorgt het gebruik van geothermische energie voor een CO2-reductie van 9.000 ton per jaar.”

    Vijf unieke werelden

    Gasten kunnen op ontdekkingstocht in de vijf unieke werelden van het vakantiepark: de Aqualagon, BelleVie Farm, Extraordinary Gardens, Forest of Legends en de Lakeside Promenade.

    • De Aqualagon is een waterpark van 9.000 m² waarnaast openlucht lagunes met een oppervlakte van 2.500 m² liggen die in het water van de omliggende meren stromen. Het waterpark wordt verwarmd door geothermische energie, waardoor het mogelijk is er het hele jaar door te zwemmen.
    • In de BelleVie Farm kunnen gasten met volle teugen genieten van het boerenleven. Hier worden zij omringd door koeien, geiten en pony’s of kunnen zij een kijkje nemen bij de moestuin of broeikas. Kinderen kunnen er een dag lang in de huid van een boer kruipen of zelf brood bakken.
    • De Extraordinary Gardens staan in het teken van de harmonie tussen mens en natuur. Deze prachtige tuinen zijn geïnspireerd op de vier elementen: aarde, vuur, lucht en water.
    • Het Forest of Legends is een bos vol sprookjes, spelletjes en magie vol schuilplaatsen en boomhutten. Hier kunnen kinderen de mooiste avonturen beleven en kennismaken met mythische verhalen.
    • Het kloppende hart van Villages Nature® Paris is de Lakeside Promenade met restaurants, winkels, een wijnbar en supermarkt en allerlei leuke activiteiten, zoals pétanque.

    De Pierre & Vacances Center Parcs Group is in 1967 opgericht en is Europees marktleider in vakanties dichtbij huis. Met een aantal complementaire toeristische merken - Pierre & Vacances en zijn twee labels Premium en Village Club, Maeva, Center Parcs, Sunparks en Aparthotels Adagio - exploiteert de Groep ruim 45.000 appartementen en cottages, verspreid over 283 locaties. In 2015/2016 verwelkomde de Groep ongeveer 8 miljoen Europese klanten en realiseerde zij een omzet van ruim 1.424 miljoen euro.

    Eén van de onderdelen van de Euro Disney S.C.A. Groep is Disneyland Paris, inclusief Disneyland® Park, Walt Disney Studios® Park en zeven themahotels met een gezamenlijke capaciteit van 5.800 kamers (exclusief 2.700 hotelkamers die door derden worden beheerd). De Groep heeft ook twee congrescentra in eigendom, evenals het Disney® Village-entertainment complex en een 27-holes golfbaan. Daarnaast richt de Groep zich op de totstandkoming van een gebied van 2.230 hectare, waarvan ongeveer 50 procent nog in ontwikkeling is. De Euro Disney S.C.A. Groep heeft een beursnotering bij Euronext Parijs.







    16-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feestelijke start herfstvakantie in NAVIGO-nationaal visserijmuseum

    28 oktober: Feest met de paardenvissers en Radio Oorwoud!

    Voor een onvergetelijke dag aan zee ga je op zaterdag 28 oktober, begin van de herfstvakantie, naar Oostduinkerke. Dan viert het NAVIGO-museum feest, met een programma dat het ganse gezin zal boeien.

    In het NAVIGO-Nationaal Visserijmuseum maak je kennis met de Vlaamse visserijfamilie, de IJslandvaarders en de garnaalvissers te paard. Naast de rijke museumcollectie kan je op 28 oktober nog veel meer zien en beleven.

    Gevarieerd programma

    Op verschillende plaatsen in het museum pakken vertellers uit met boeiende verhalen. Vanaf 14u00 kunnen de kinderen deelnemen aan workshops waar ze de gekste zeewezens in mekaar knutselen. Nog leuker wordt het om 16u00 met een spetterend optreden van Radio Oorwoud. De show is knotsgek maar brengt ook een zinvolle boodschap over ontbossing, klimaatverandering en ecologische voetafdruk. En dat allemaal op een super vrolijke manier want iedereen zingt mee uit volle borst.

    Gaan vissen met de paardenvissers

    Het NAVIGO-museum is onlosmakelijk verbonden met de garnaalvissers te paard en op een feestdag als deze kunnen zij natuurlijk niet ontbreken. Samen gaan vissen met de paardenvissers, dat spreekt uiteraard tot de verbeelding. Zorg dat je om 12u00 aan het museum bent en vergeet je laarzen niet. Na de boeiende vispartij keer je terug naar het museum waar je de vers gevangen garnalen kan proeven en je bent ook nog ruim op tijd om het zangkoor van Radio Oorwoud te vervoegen.

    Praktisch: www.navigomuseum.be

     

     

     





    15-09-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!