NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • Kies je strijkstemming: rock of yoga
  • Met de plancha breng je de zomer binnen in je keuken
  • DREAM lanceert plantaardig alternatief voor yoghurts: Dream Kokosgurts.
  • Pierre &Vacances en Center Parcs: nieuwe parken en premium residenties
  • Guilty pleasure cokctails-in-a-box
  • Pierre & Vacances Center Parcs groep viert 50 jaar innovatie
  • Nieuwe expo in het NAVIGO - Onze vissers, DNA vanhet Zilte Leven
  • Nieuwe trend in st(r)an(n)dvakantie
  • Poke Bowl Detox
  • De batterijen opladen met het gamma Energy
  • Logis neemt je mee naar de waterkant
  • Maud Herbage - een edelsmid met een eigen toets
  • Wijn, eten en beleving tijdens Villa's Culinair wijntheater
  • Duinengordel en Center Parcs Erperheide werken samen!
  • Beleef het perfecte aperitief
  • Belgische biercultuur erkend als Immaterieel Cultureel Erfgoed door UNESCO
  • Star Clipper voor het eerst naar Bali met topprogramma
  • Multifunctionele sapextractor Magimlx Juice Expert
  • Rituals Farhers day - Papa, jij bent de beste!
  • Carrefour lanceert nieuw assortiment van 6 BIO-broden
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kies je strijkstemming: rock of yoga

    Brabantia maakt strijken leuker met ontspannende strijktafels en hoezen! Strijken vervelend? Vergeet het. Met de nieuwe strijktafels en hoezen van Brabantia wordt het je favoriete huishoudelijke klus. Rock je een weg door de berg strijk met een speciale playlist op Spotify. Of maak er een ontspannen yogasessie van, hamamdoek in de aanslag!

    Sinds jaar en dag maakt Brabantia je het leven thuis gemakkelijker. Dat is nu ook het geval met de nieuwe strijktafels en hoezen Music, Dots en Mandala die strijken een stuk makkelijker én leuker maken.

    • De Brabantia-strijktafel Music combineert een stabiel wit frame met een stevige houder voor je strijkijzer. De bijhorende katoenen hoes met veerkrachtige schuim- en viltlaag eronder zorgt ervoor dat je strijkijzer makkelijk over de tafel glijdt én je toch genoeg druk kan zetten om plooien glad te strijken. De overtrek sluit mooi aan en kan je eenvoudig aanspannen met de koordbinder en snelspanner. Als extra heeft Brabantia op Spotify een leuke playlist samengesteld met uptemponummers!

    • Meer fan van zen? De strijktafels Dots en Mandala hebben een rustgevende print die je helemaal ontspant tijdens het strijken. Het dessin stemt je vrolijk en geeft je extra energie om erin te vliegen. Handig daarbij is de duurzame strijkhoes met vilt- en schuimlagen om makkelijk alle kreuken uit je kleding te krijgen. Dots is uitgerust met een stevige houder voor een klassiek strijkijzer, Mandala met een aangepaste houder voor stoomunits. Extra wow-factor: de 100% katoenen hamam-handdoek, 2 bij 1 meter, die Brabantia je cadeau doet.

    Praktische info: • Strijkplank Music I 124 x 38 cm I maat B I frame in Fresh White I strijkijzerhouder I 79 euro - • Strijkplank Dots I 124 x 38 cm I maat B I frame in Fresh White I strijkijzerhouder I 79 euro - • Strijkplank Mandala I 124 x 38 cm I maat B I frame in Fresh White I stoomunithouder I 99 euro

    Over Brabantia

    Van een bescheiden begin in 1919 is Brabantia vandaag uitgegroeid tot een internationaal designmerk dat bekendstaat om zijn praktische en stijlvolle keukenaccessoires en huishoudelijke artikelen. Brabantia ontwerpt kwalitatieve, slimme en vooral aantrekkelijke producten die het huis en leven elke dag een beetje mooier maken: ‘Designed for living’.

     





    24-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met de plancha breng je de zomer binnen in je keuken

    Geen terras, geen tuin ? Nodig de zon uit binnen uit, aan tafel. De Indoor plancha van Forge Adour past op je kookplaten en laat je toe om te genieten van een zomerse keuken, of het nu mooi weer is of niet.

    In de zomer lijkt diner al fresco wel een nationale sport maar buiten eten wanneer het nog grijs en koud is, dat is niet meteen een succes. Dankzij de Indoor plancha hoef je niet langer te wachten op de zon om je smaakpapillen te plezieren. Deze plancha werd ontworpen om perfect te passen in je keuken. Ze bakt snel rood vlees, delicate schaaldieren maar ook blokjes ananas.

    Een plancha is koken zonder gedoe

    Wanneer je ze onder de afzuigkap zet, hoef je je geen zorgen te maken over geuren van verbrand vet. Ze werkt elektrisch, dus moet je ze enkel aansluiten om te doen werken. Een scheutje olijfolie en je bent vertrokken. Ze warmt heel snel op, dus is de plaat in geëmailleerd gietijzer in amper tien minuten klaar. Met de bedieningsknoppen voor de temperatuur kan je even goed koken op 50 graden als op 300. Liefhebbers van de gezonde maar lekkere keuken worden hiermee op hun wenken bediend.

    De plancha is een kookplaat die op zeer hoge temperatuur kan worden verwarmd. Ze is vooral gekend voor de gezonde bereidingwijzen die ze aanbiedt: je hebt er weinig vetstof voor nodig en laat het vet van de voedingsmiddelen verdampen, maar behoudt wel alle smaken.

    Forge Adour is de belangrijkste fabrikant van plancha’s in Europa. Zijn CEO Manu Merin stichtte het bedrijf in 1978, na een sterke opleiding in kunstijzersmeedwerk. Het was de tijd van balkons met voluten en accessoires voor de open haard. Na Spanje veroverde deze ambassadeur van de plancha snel Frankrijk. Vandaag telt het bedrijf meer dan 100 medewerkers en genereert het een zakencijfer van 17 miljoen euro. Het produceert gemiddeld 50.000 plancha’s per jaar in een moderne fabriek in Villafranca de los Barros, in het hart van de Spaanse provincie Extremadura.

    Forge Adour wordt in België verdeeld door Graham (Woutersbrakel). www.forgeadour.com - Plancha Indoor - Forge Adour - 359 € BTW incl.

     

     

     





    24-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DREAM lanceert plantaardig alternatief voor yoghurts: Dream Kokosgurts.

    Meer en meer mensen verlangen naar een gezonde levensstijl, waardoor ze kiezen voor een mix van gezonde voeding en voldoende beweging. ‘Flexetariërs’ zijn de nieuwe tendens: zij proberen minstens éénmaal per week dierlijke producten te vermijden en hun steentje bij te dragen door bewuster om te gaan met het milieu.

    Daarnaast worden mensen zich meer en meer bewust van voedselallergieën en -intoleranties. Men grijpt deze dag dan ook vaker naar zuivelvrije producten; en liefst zijn deze ook nog gluten- en/of sojavrij: kortom plantaardige producten.

    Het merk DREAM, gekend voor zijn melkvrije alternatieven, lanceert een nieuwe categorie in de zuivelvrije markt: de ‘Dream Kokosgurts’. Dit plantaardige, veganistische alternatief voor de klassieke yoghurt is bereid op basis van kokosmelk en amandelen. Dankzij deze ingrediënten zijn de Kokosgurts zuivel-, soja- én glutenvrij. Ze bevatten tot 60% minder vet en zijn dus laag in calorieën.

    De kokosmelk wordt gebruikt als basis en je krijgt de keuze tussen een exotische mango-passievruchtsmaak of een yummie aardbeismaak. Dream Kokosgurt met aardbeismaak werd dankzij haar grote basis aan vers fruit (13%) door 75% van het testpubliek aangegeven als ‘zeer goed’. De aardbeiversie bevat slechts 3g vet en heeft daarom maar 87kcal per 100g.

    Ook de Dream Kokosgurt met mango-passievruchtsmaak heeft haar frisse en tropische smaak te danken aan het hoge percentage aan vers fruit (9%). Dankzij de ultragezonde ingrediënten, bevat deze versie slechts 3,2g vet en 81kcal per 100g. Beide Kokosgurts bevatten tot slot geen extra toegevoegde smaken.

    De Dream Kokosgurts zijn geschikt als tussendoortje, maar kan ook gebruikt worden als basis voor talrijke smaakvolle gerechten. In de winkelrekken van Colruyt, Spar, Alvo en nu ook bij Carrefour. Consumenteninformatie : www.ricedream.eu





    24-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pierre &Vacances en Center Parcs: nieuwe parken en premium residenties

    Hoewel Pierre & Vacances en Center Parcs onder dezelfde groep ressorteren, blijven de beide entiteiten in de toekomst investeren en wille ze hun eigenheid verder uitvouwen en diversifiëren. Voor de consument alleszins een belangrijk basisprincipe aangezien zijn keuzemogelijkheden op deze manier blijven toenemen.

    Concrete investeringen in de komende maanden en jaren zijn er alvast voor:

    1. Center Parcs

    In Nederland wordt in de komende zomer het park Port Zélande na een complete vernieuwing opnieuw opgeleverd en de werkzaamheden van park Limburgse Peel gaan dit najaar van start.

    In België wordt Sunparks in de Ardennen vernieuwd en krijgt dat een Center Parcs rebranding. Met dit nieuwe Center Parcs Les Ardennes krijgt het merk vanaf eind 2017 ook voet aan de grond in Wallonië. Ook opent park Terhills Resort in België, vlakbij Maastricht, eind 2019 haar deuren. Het eerste park onder een nieuw premium label ‘Resorts by Center Parcs’. Terhills Resort wordt een high-end vakantiepark met 250 villa’s en luxe voorzieningen.

    De bouw van het state of the art Park Allgäu in Duitsland is reeds in volle gang en wordt eind 2018 opgeleverd. Dit eerste park in Zuid-Duitsland is de opening naar nieuwe markten in Zwitserland en Oostenrijk.

    In augustus 2017 opent Villages Nature Paris in Frankrijk. Deze nieuwe eco toeristische bestemming en dit nieuwe concept ontstond uit een samenwerking tussen Pierre & Vacances Center Parcs Group en Euro Disney S.C.A.

    2. Pierre & Vacances

    In december opent de vijfsterren premium residentie La Presqu’Ile de la Touques de deuren in Deauville.

    In 2020 komt er in La Plagne Aime 2000, een geheel nieuw project, goed voor 53.000 m2, 2.450 bedden, 2.600 m2 aquatisch center,.... en in Spanje wilt Pierre & Vacances een totaal van 50 sites aanbieden.

    ...en in China Zelfs buiten de Europese landsgrenzen zal Center Parcs in de toekomst te zien zijn. Zoals in China, om te beginnen - met op het Center Parcs concept geïnspireerde parken - in de buurt van grote steden als Shanghai en Peking. Daartoe heeft de Pierre & Vacances Center Parcs Group, een joint venture met de Chinese HNA Group getekend. De openingen van de parken staan in 2020 op de planning.

    Digitalisering en Flexibiliteit

    Om de ‘customer journey’ te verbeteren en het faciliteren van de ervaring, hebben Center Parcs en Pierre & Vacances hun eigen mobiele applicatie ontwikkeld. De klant vindt alle nodigde informatie voor zijn verblijf (animaties, site map, openingstijden van de activiteiten, ...). Bij Center Parcs, kunnen de activiteiten nu worden geboekt voor en tijdens het verblijf.

    Pierre & Vacances en Center Parcs zijn ook de eerste op de markt om op de vraag naar meer flexibiliteit in te spelen door gasten de mogelijkheid te bieden om zelf te kiezen wanneer ze aankomen en hoe lang ze willen blijven.







    23-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guilty pleasure cokctails-in-a-box

    Just add ice and enjoy!

     Cocktails zijn hip en vooral erg lekker, maar je hebt er helaas tijd, goede én verschillende ingrediënten voor nodig. Bovendien vertoef je wellicht ook liever bij je vrienden om sámen te genieten dan dat je het betere shake-werk op jou neemt, alleen in de keuken of achter de bar.

    Ben je tijdens een avondje stappen al eens BOB van dienst, dan doe je dat met plezier, maar vind je het wel minder leuk dat je de hele avond verplicht bent cola, fruitstap of water te drinken. Een mocktail (alcoholvrije cocktail) die lijkt op een echte cocktail zou daarom wel een leuk alternatief zijn.

    herkenbaar?

     Voor dergelijke bevindingen die leven bij consumenten en retailers zoekt het Belgische Intriguing brands n.v. naar oplossingen. Ze nemen daarvoor al het lekkers wat landen als Spanje, Italië en Portugal te bieden hebben onder de loep.

    Voor bovenstaande situaties werd nu dé oplossing gevonden bij een Barcelonese cocktailmaker. Die maakt kant-en-klare artisanale cocktails met enkel de beste ingrediënten: pure sappen van de lekkerste citrusvruchten, echte verse munt, kokosmelk, ... En dit zowel in cocktail áls in alcoholvrije vorm.

    Om deze versbereide cocktails én mocktails goed te bewaren heb je ook een goede verpakking nodig. Daarom werd geopteerd voor een bag-in-box verpakking: in het wijnmilieu al geprezen als de beste bewaarmethode voor wijn. Bovendien kan je een dergelijk verpakte cocktail/mocktail makkelijk tappen, stockeren en optimaal bewaren.

    Eens geopend blijft de inhoud immers nog 6 maanden goed bij bewaring op een koele en zonlichtvrije plek. Gewoon doordat er geen oxidatie of contaminatie mogelijk is.

    En zo ontstond het gloednieuwe Guilty Pleasure Cocktails! Daarvan zijn er nu momenteel 6 beschikbaar in de smaken Mojito, Mai Tai en Piña Colada,telkens in een alcoholische en non-alcoholische versie. De mocktailssmaken zo lekker dat ze quasi niet te onderscheiden zijn van hun alcoholische broertjes.

    Adviesverkoopprijs: € 34,95 voor de alcoholische versie (2 liter - goed voor 20 cocktails);

    € 19,95 voor de non alcoholische versie (2 liter - goed voor 20 cocktails).

    Beschikbaar bij Colruyt, Carrefour en Blokker (mocktail)

     

    Nog een serveertip: tap 10cl in een cocktailglas, voeg schilferijs of kleine ijsblokjes toe en garneer met Botanic & Fruits schijfjes.







    22-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pierre & Vacances Center Parcs groep viert 50 jaar innovatie

    Center Parcs en Pierre & Vacances vieren dit jaar hun 50ste verjaardag. Een halve eeuw geleden was Center Parcs de eerste speler in de recreatiesector die een nieuwe manier van vakantie vieren introduceerde. Zitkuil, kleuren-tv, de open haard, centrale verwarming en het zwemparadijs waren innovatief en baanbrekend en zetten de standaard in vakantieland.

    In dezelfde periode in Frankrijk gaat Gérard Brémond samen met architect Jacques Labro en skikampioen Jean Vuarnet de uitdaging aan van een futuristisch skioord : autovrij met gebouwen volledig in harmonie met het landschap. Deze camouflage-architectuur breekt met alle op dat moment geldende codes. Avoriaz, het eerste ‘duurzame’ skioord, is een feit in 1967.

    Ook nu en in de toekomst wil de Pierre & Vacances Center Parcs Groep haar gasten blijven verrassen en zet zij de nieuwe standaard. Niet alleen in nieuwe parken, vakantieresidenties en -dorpen en aanpassing van bestaande met nóg luxere accommodaties, maar ook met nieuwe vormen van beleving en wellness-ervaring te ontwikkelen, zoals de partnership met ‘Deep Nature Spa’. Daarnaast blijft de groep innoveren op het gebied van digitalisering. Alles om het gasten zo comfortabel mogelijk te maken.

    Center Parcs – investering van ruim één miljard euro

    Center Parcs is marktleider op het gebied van recreatieparken. De investering van 1 miljard in het vernieuwen en uitbreiden van de 21 bestaande parken in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk en het creëren van nieuwe Center Parcs, is slechts de eerste fase van een omvangrijk programma; ambitie is om binnen vijf jaar alle bestaande parken te vernieuwen. Deze forse investering ziet Center Parcs dan ook als een logische volgende stap om bijzonder te blijven in haar sector. De ruim één miljard euro wordt ingezet voor de nieuw te realiseren parken en het vernieuwen en uitbreiden van de in totaal 21 huidige parken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. CEO Center Parcs Europe, Mark Haak Wegmann: “Met dit grootschalige innovatieprogramma blijven wij de nieuwe standaard zetten. Om zo óók de nieuwe generatie gasten te laten ervaren hoe een verblijf in Center Parcs je niet alleen voortdurend blijft verrassen, maar het hele gezin of vriendengroep samenbrengt. Want écht even samen is iets van alle mensen en van alle leeftijden.”

    Pierre & Vacances – Europees marktleider in toeristische residenties

    Avoriaz was een schot in de roos en een voorbeeld van respect voor de omliggende natuur en van vakanties voor elke leeftijd. Vijftig jaar later fungeert Avoriaz nog altijd als innovatielab: respect voor de natuur, duurzame ontwikkeling, toeristische residenties, luxe en een uitgebreide aanbod vrijetijdsactiviteiten vormen het DNA van de Groep.

    Vandaag is Pierre & Vacances aanwezig met meer dan 190 residenties, 60 premium residenties en 16 vakantiedorpen aan zee, in de bergen of op het platteland in Frankrijk, Spanje, Canarische Eilanden, Italië, Portugal, Mauritius, ...

    Pierre & Vacances zet zijn internationale expansie verder uit en biedt hu 10 bestemmingen in Montenegro, Kreta, Griekenland, Madeira, Malta. Vanaf deze zomer zullen vijf nieuwe bestemmingen het aanbod aanvullen En in Kroatië heeft het bedrijf een eerste managementcontract met de residentie Premium Crvena Luka Hotel & Resort **** getekend.

    De Groep Pierre & Vacances-Center Parcs werd opgericht in 1967 en is Europees marktleider in dichtbijvakanties. Met zijn aanvullende toeristische merken – Pierre & Vacances en zijn twee labels Premium en Village Club, Maeva, Center Parcs, Sunparks en de Aparthotels Adagio – exploiteert de groep een toeristisch bestand van meer dan 45.000 appartementen en huisjes, verspreid over 283 sites.

    In 2015/2016 mocht de Groep zo’n 8 miljoen Europese klanten verwelkomen, goed voor een omzet van 1.424 miljoen euro.

     







    22-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe expo in het NAVIGO - Onze vissers, DNA vanhet Zilte Leven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nationaal Visserijmuseum is een museum voor jong en oud in Oostduinkerke, een museum dat tot de verbeelding spreekt met verhalen over heldhaftige IJslandvaarders, garnaalvissers te paard en over het leven van de Vlaamse vissersfamilie. Deze zomer kan je vanaf 1 juli de nieuwe expo ‘Onze Vissers – Het DNA van het Zilte Leven’ bezoeken en je laten onderdompelen in het fascinerende vissersleven.

    De nieuwe expo ‘Onze vissers – Het DNA van het Zilte Leven’ is een tentoonstelling die een indringend beeld schept van de vissers, die mysteries in verband met het vissersleven opheldert. Wie waren onze vissers? Wie zijn ze nu? Wat betekent de zee, het grote onbekende terrein dat niet alleen vissers maar ook kunstenaars en schrijvers fascineert? De expo bekijkt de zeevisserijcultuur vanuit verschillende ogen en met respect voor de weinige vissers van nu en voor de velen die er geweest zijn.

    Aan de hand van historische foto’s en voorwerpen wordt een verhaal vertelt over de identiteit van de visser en waarom hij als visser geboren wordt, over de natuur en de onvoorspelbaarheid ervan. De bezoeker wordt meegetrokken in de visserscultuur, via kleurrijke verhalen en anekdotes van vissers en vissersvrouwen. Hij wordt opgenomen in een bewogen geschiedenis van lief en leed en van nostalgie. Het is een expo die je moet zien, aan zee, in Oostduinkerke.

    De tentoonstelling is open voor het publiek vanaf 1 juli en is te bezoeken t.e.m. 7 januari 2018.

    NAVIGO – Nationaal Visserijmuseum nodigt uit voor meer dan één bezoek. Kinderen gaan er graag terug omdat ze via het spel op een makkelijke manier bij het fascinerende vissersleven worden betrokken. Zij kunnen bijvoorbeeld zelf een Morse-bericht verzenden en zelfs een ‘echte storm’ beleven. Volwassenen vergezellen graag de kinderen bij een tweede bezoek want zij kunnen gratis de tijdelijke tentoonstellingen bezoeken die dieper ingaan op het vissersleven en de zeevisserscultuur. Het bezoek aan de expo is namelijk inbegrepen in het museumticket.

    Het NAVIGO-museum is als wandeling door de Vlaamse zee- en kustvisserij. De start is een stemmig vissershuisje waar je meteen terug geflitst wordt in de tijd. Nadien wandel je over het strand en maak je kennis met de diverse vormen van strandvisserij, met de garnaalvissers te paard, de lokale helden. Verder in het museum sta je versteld bij het grote bijgeloof van de vissers en ook de maquettes van de vissersboten zorgen voor verwondering en bewondering. De rijke museumcollectie van NAVIGO verenigt erfgoed, kunst, ambacht en natuur van de Noordzee. Er is ook levend erfgoed want bij de aquaria sta je oog in oog met de bewoners van de Noordzee.

    Praktisch: www.navigomuseum.be

    Expo ‘Onze vissers – Het DNA van het zilte leven’

    • bezoek inbegrepen in toegangsticket museum
    • randactiviteiten: elke zaterdag om 16 u gratis rondleiding, kinderparcours, tweedaagse fotografieworkshop, cursus ‘netten breien’ voor volwassenen, workshop tatoeages, workshop vis kuisen zoals het hoort (info www.navigomuseum.be).  
    • Zie tevens de publicatie: http://www.navigomuseum.be/nl/onze-vissers-het-dna-van-de-vlaamse-zeebonk

    22-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe trend in st(r)an(n)dvakantie

    Reizigers zijn steeds op zoek naar nieuwe ervaringen. Een nieuwe vakantietrend is een combinatie maken van een strandvakantie met een citytrip. Na enkele inspirerende dagen in de stad, ga je lekker relaxen aan het strand. En dit kan zelfs dichterbij dan je denkt! Zo kan je een citytrip naar Leiden perfect combineren met een strandvakantie in Katwijk of Noordwijk aan zee.

    Leiden, wat een sfeer !

    Maak interessante wandelingen door Leiden, geniet van de gezellige sfeer en raak geboeid door zoveel dat er is te zien. Je loopt langs de grachten die kenmerkend zijn voor deze stad. Ze zijn in totaal 28 km lang en via 88 bruggen raak je van de ene kant naar de andere. Je ontdekt de Leidse hofjes die in de 17de eeuw door welgestelde inwoners voor de armen werden gebouwd. Kleine huisje troepen samen rond een binnenplaats. Deze zomer valt er ook veel te doen Leiden. De uitagenda staat bol van de evenementen met theater, muziek, tentoonstellingen en lezingen. In het kader van de viering van 100 jaar De Stijl, wordt Leiden ook één groot openluchtmuseum. Je vindt er 4 gratis openluchtmusea met moderne kunst doorheen de gehele stad.

    In de stad kan je logeren in de unieke en eigentijdse kamers van Boutique hotel d'Oude Morsch. Het hotel is, gevestigd in het voormalige wachtgebouw van de kazerne, met zicht op de historische stadspoort en molen.

    Katwijk, de meest ontspannen badplaats van Nederland

    Met een sfeervolle “skûtsje” vaar je over de oude Rijn van Leiden naar Katwijk aan Zee. Aangekomen in deze oude vissersplaats sta je binnen vijf minuten op de boulevard. Deze “pendelvaardienst” loopt van mei tot september.

    Katwijk staat bekend voor zijn schitterend zandstrand dat al verschillende keren de internationale Blauwe Vlag milieuonderscheiding heeft ontvangen. Je kan trouwens zelf een bijdrage leveren voor een schoner strand. Wandelaars kunnen zich aanmelden als Grondstofjutters. Je haalt een juttas op bij een strandpaviljoen, geniet van een wandeling en verzamelt afval onderweg. Bij het inleveren van je gevonden ‘grondstoffen’ wacht je een gratis koffie, een gebakje of een ijsje. Een fantastisch initiatief!

    De ultieme strandvakantie vier je in een van de strandhuisjes. Je bed induiken met zicht op de ondergaande zon en dan ontbijten met je voeten in het zand. Overdag ga je de nieuwste beachwear shoppen bij toffe winkeltjes zoals Juffers Lifestyle, Beachboetiek en Sandbeach. En ’s middags kan je gaan chillen in de hippe strandbar Paal 14.

    Noordwijk, de bloemenbadplaats van Nederland

    Noordwijk ligt in het hart van de befaamde Bollenstreek en wordt ook wel de bloemenbadplaats van Europa genoemd. In de zomer loopt er een bloemententoonstelling en op 12 augustus kan je de Flower Parade bewonderen.

    Noordwijk aan zee is ook een van de beste surfhotspots van Nederland met relatief hoge golven. Iedere doorwinterde surfer weet het twaalf kilometer lange strand van Noordwijk te vinden. Voor een luxe strandervaring na het surfen kan je je laten verwennen in de Beachclub O. Welcome in paradise!

     







    21-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poke Bowl Detox

    MAREVA GALANTER, EX-MISS FRANKRIJK, GAAT EEN SAMENWERKING AAN MET SUSHI SHOP

     

    Sushi Shop stelt een exclusief recept van de hand van ex-miss Frankrijk, eigenaar en bezielster van het merk Good Organic Only, Mareva Galanter voor.

    De Poke Bowl Detox is een traditioneel Tahitiaans gerecht dat voor Sushi Shop in een nieuw jasje werd gestoken. Een heerlijke mengeling van rauwe tonijn, wortel, komkommer, witte kool, kerstomaat, rode uit, gember, sesam, limoendressing, Thaïse bieslook, pompoenzaden en rijst.

    Dit uniek en gezond detoxgerecht zal zeker in de smaak vallen bij foodista's





    20-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De batterijen opladen met het gamma Energy

    De blokperiode in zicht? Een overvolle agenda op het werk? Een lange autorit naar je vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk? Iedereen wil steeds in vorm en helder van geest zijn. Onze hectische levensstijl laat ons echter niet altijd toe om iedere dag 100% scherp te staan.

    Red Energy werd speciaal ontwikkeld door Laboratoires ORTIS voor een onmiddellijk effect zonder zenuwachtigheid, zonder ongewenste effecten en zonder risico op gewenning. Speciaal voor energie tegen plotselinge vermoeidheid. Doos van 10 x 15 ml, original of zonder alcohol: 14,50€ (flesje per eenheid 2€)

    Energy & Ginseng is samengesteld uit een synergie van 3 planten voor een directe en duurzame energie: het droogextract van Guarana, Ginseng en het droogextract van Gember om de zware week door te komen. Doos van 10 x 15ml: 14,94 €

    De ingrediënten van Energy & Uithouding helpen om op een duurzame wijze fysieke en mentale vermoeidheid te bestrijden voor langdurige energie. Deze formule van 100% natuurlijke oorsprong werd ontwikkeld door Laboratoires ORTIS voor de nodige energie om de batterijen weer op te laden. Doos van 36 tabletten: 14,94 €







    20-05-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!