NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • OREO wil BelgiŽ veroveren samenmet Owen Wilson: Do you speak oreo?
  • Dagen zonder zon: vier opties om de winterblues te bestrijden
  • Villages Nature Parijs, het wondermiddel tegen een interdip
  • Vergeet je goede voornemens - 4 tips
  • Marie Mťro lente/zomer2018 Royal Mood
  • Vakanties Turkije en Griekenland voor april grotendeels uitverkocht bij Corendon
  • Aalto ontwerpt exclusieve capsulecollectie voor La Redoute
  • Paaseitjes zoeken in de sneeuw: lenteskiŽn in het sneeuwzekere Vars
  • De kracht van zwaer: Nero Sublime Precious Pearls Eye Contour
  • Anne-Sophie Pic voor Sushi shop
  • Giovane SS18- Zomerse denim
  • Smartstoves are for smart people!
  • Ortner - de massakachel - inbouwhaard
  • Slimme houthachels met bimetaal luchtregeling
  • Batibouw 2018: IntuÔrief ontspannen dankzij RainSelect - hansgrohe
  • Driekoningentaart van Saint-Aulaye
  • Ook in de driekoningentaart voor ťťn persoon steekt een boon bij Carrefour
  • Batibouw 2018 - Dekon international brengt ode aan de industriŽle stijl
  • Batibouw 2018 - AXOR shower-heaven: groots doucheplezier
  • Wander Concept Store met thema ‘Millennial Pink’ brengt design naar het grote publiek
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    19-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OREO wil BelgiŽ veroveren samenmet Owen Wilson: Do you speak oreo?

    Mondelēz International gaat met haar iconisch Amerikaans koekjesmerk de Belgische toer op in nieuwe reclamecampagne. In 2018 pakt OREO uit met een nieuwe reclamestrategie waarmee het merk België wil veroveren. Met “DO YOU SPEAK OREO?” wil OREO de Belgen rechtstreeks en op een persoonlijke manier aanspreken.

    OREO, het iconische zwart-witte koekje, staat bekend voor zijn speelse en verrassende stijl en zijn Amerikaanse roots. Daarom koos het voor de Amerikaanse steracteur, Owen Wilson, als merkambassadeur om de Belgen rechtstreeks aan te spreken in hun eigen taal. In het reclamefilmpje haalt de acteur zijn beste Frans en Nederlands boven om de Belgen te doen verlangen naar het wereldberoemde Amerikaanse koekje, en dan liefst nog om het op te eten op de door menig koekjesliefhebber gekende manier: starten met de vulling, om daarna de twee koekjeshelften te verorberen. Dat is echter geen gemakkelijke opdracht, zeker wanneer de Belgen hem aanspreken in hun lokale dialect!

    En om nog dichter bij de Belgen te staan, zal OREO zich in 2018 ook richten op events die relevant zijn voor hen. Voor de digitale campagne ging het merk daarom op zoek naar de belangrijkste Belgische symbolen en events in de eerste semester van 2018, en communiceert het met de Belgen in de universele OREO-koekjes taal. Het merk lanceert ook een ‘OREO frietkotmobiel’, waarmee het actief zal zijn voor de sampling van het iconische koekje op de belangrijkste events (bv. sportwedstrijden en grote evenementen) over heel België. Deze campagne gaat live in België en loopt tot juni 2018.

    OREO is ‘s werelds favoriete koekje waar families en vrienden in meer dan 100 landen in de wereld van genieten. OREO is het bestverkopende koekje van de 21e eeuw met meer dan $2 miljard jaarlijks inkomsten wereldwijd. Het TWIST LICK DUNK ritueel is de manier bij uitstek geworden om dit iconische koekje op te eten in verschillende landen en culturen over de hele wereld. Wereldwijd volgen meer dan 40 miljoen OREO-liefhebbers het koekje op Facebook, en telt de community meer dan 200 landen en tientallen verschillende talen. Daarmee behoort OREO tot de top 5 Facebook merkpagina’s in de wereld. Op 6 maart 2012 vierde OREO zijn 100e verjaardag. Meer info op www.oreo.com  

     

     







    19-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dagen zonder zon: vier opties om de winterblues te bestrijden

    Je hebt het ongetwijfeld al opgemerkt: veel hebben we de zon deze winter nog niet gezien. 14 uren volgens het kMI, om correct te zijn. En dat terwijl een ‘normale winter’ 179 uren zon telt. Het ziet ernaar uit dat er maar weinig verbetering op komst is. Opstaan met het donker en thuiskomen in het donker en tussendoor op een grijze hemel kijken: spontaan gelukkig word je er alleszins niet van. De constante grijze lucht maakt je onvermijdelijk moe…

    Heb je er al spijt van dat je de kerstdagen toch niet op een zonnige locatie hebt gevierd? Dan moet jij nu gewoon naar de zon! Wij geven je 4 zonnige bestemmingen als middel om de winterblues te bestrijden.

    3x exotisch en ver

    De rederij Star Clippers brengt je naar de unieke wereld van de Andaman Zee in Thailand. Wie denkt aan Thailand denkt aan wondermooie tempels en adembenemende natuur. Je zeilt vanuit Phuket naar de parelwitte stranden van de omliggende eilanden, de pittoreske haventjes van de Andamanse Zee en de baai van Phang Nea. Daarnaast is Thailand het paradijs voor snorkel liefhebbers. In het voorjaar schijnt de zon er gemiddeld 9 uren per dag.

    In de categorie ‘exotische bestemming’ zijn de Caraïben ook altijd een topper. Met Costa Cruises ontdek je de paradijselijke eilanden van de Antillen op een unieke manier. De zon schijnt ook hier gemiddeld 9 uren per dag tijdens het voorjaar. Het is moeilijk om niet onder de indruk te zijn van de schatten die de eilanden te bieden hebben, de koloniale dorpen en de authentieke piratenbaaien.

    Geen cruise- maar wel natuurliefhebber? Air Europa vliegt twee wekelijks rechtstreeks naar Recife, een vroegere hoofdstad van Brazilië, waar je maar liefst 8 uren zonneschijn krijgt. ‘Het Venetië van Brazilië’ heeft een Atlantisch, tropisch klimaat waardoor de temperatuur het hele jaar door tussen 21°C en 30°C schommelt. Recife beschikt over één van de populairste stranden aan de Oostkust van Brazilië. Een paradijs voor surfers, duikers en strandliefhebbers.

    Qualitytime met je kinderen dichtbij

    Indien je een tweedelig doel voor ogen hebt – de zon opzoeken én genieten van qualitytime met je kinderen – zit je bij Martinhal goed. Kinderen worden hier op handen gedragen. Het hotel Martinhal Sagres – gelegen in Algarve – is ingericht om gezinnen van alle comfort te voorzien en het op de meeste uiteenlopende manieren naar hun zin te maken. Zo zijn de wastafels voorzien van opstapjes, de restaurants van kids corners en de kinderen kunnen deelnemen aan knutsel- en kookworkshops en picknicks.

    De teens kunnen op hun beurt terecht in de Blast Club om dolfijnen te spotten, te windsurfen of ‘mocktails’
    te shaken. Daarnaast ligt het hotel Martinhal Sagres op het meest zuidwestelijke punt van Algarve: een geliefde plek bij surfers. In Algarve kan je tijdens het voorjaar gemiddeld 7 uren per dag van de zon genieten.

     

     

     







    18-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Villages Nature Parijs, het wondermiddel tegen een interdip

    Samenwerking tussen EuroDisney S.C.A. en Pierre & Vacances- CenterParcs

     

    Zodra de magische sfeer rond de eindejaarsfeesten vervaagt, slaat bij velen de januariblues toe. De draad oppikken van het werk of terug naar schoolgaan, valt zwaarder dan verwacht. Terwijl Blue Monday om de hoek loert, kijken we al uit naar een volgende break samen met het hele gezin. We snakken naar verse lucht in een hectisch bestaan waar werk en privé vaak moeilijk te rijmen zijn. Goede voornemens of niet … een nieuw jaar is dé ideale gelegenheid voor een nieuwe start.

    Er even helemaal tussenuit kan wonderen doen: de batterijen opladen en de teller op nul zetten. Zoek niet verder! Villages Nature® Paris is de gedroomde plek om tot rust te komen en te genieten samen met het hele gezin. Een verblijf van enkele dagen in deze natuurlijke omgeving aan de rand van Parijs en op nauwelijks enkele minuten van Disneyland Parijs is het beste middel om aan de nieuwjaarsblues te ontkomen.

    Villages Nature® Paris bestaat uit vijf verschillende werelden die je onderdompelen in een waaier van activiteiten. Onze gasten ontdekken nieuwe hobby’s, interesses of zelfs passies. In de Belle Vie Farm krijgen vakantiegangers advies uit de eerste hand om hun eigen brood te bakken, het leven op de boerderij van dichtbij mee te maken of kunnen de kinderen een ritje maken op de rug van een pony. Volwassenen en kinderen komen ook alles te weten over het geheime leven van bijen, en hoe ze honing en leuke kaarsen kunnen leren maken. En tijdens een wandeling door de uitgestrekte tuinen geven onze professionals hun beste advies om van jou een eersteklas tuinier te maken.

    Na de feesten volgt de ontnuchtering …De copieuze familiediners durven wel eens hun sporen nalaten op de weegschaal. In dat geval biedt Villages Nature® Paris de oplossing op maat: een gezondheidskuur in een bijzonder aangename omgeving. Cottages ingericht met natuurlijke kleuren en materialen zijn de plek bij uitstek om te genieten van gezonde en evenwichtige maaltijden. Uiteraard is een omweg langs de restaurants in het park niet verboden; een guilty pleasure moet kunnen. Villages Nature® Paris beschikt over een supermarkt aan de Lakeside Promenade en een winkel met lokale hoeveproducten waar de bezoekers heerlijk relaxed op zoek kunnen gaan naar ingrediënten om zelf smakelijke, gezonde gerechtjes uit te proberen. Wie geen zin heeft om in de potten te roeren, kan terecht in het restaurant Pur Etc. dat zich toelegt op een pure, eerlijke keuken met hoofdzakelijk seizoenproducten. Het park is volledig omgeven door natuur en moedigt bezoekers aan om leuke gezondheidsparcours af te leggen in het bos. Op het programma staan ook mooie fietsroutes of diverse sportactiviteiten. Een dag vol onvergetelijke belevenissen die je ‘s avonds in stijl afsluit met een zuiders geïnspireerd etentje in restaurant Vapiano. Ook verwoede watersporters komen hier volop aan hun trekken: de Aqualagon, Aqua Jump, Aqua Bike, zwemlessen of de klimmuur zijn slechts enkele mogelijkheden.

    Quality time met het gezin

    Naarmate de kinderen opgroeien en de individuele tijdsinvulling van jong en oud voorrang krijgt op de kostbare gezinsmomenten, ontbreekt het vaak aan tijd of zin om er samen op uit te trekken. Toch mogen we die belangrijke momenten niet beperken tot de kerstperiode, want elk ontspannen samenzijn levert de mooiste herinneringen op. De groene oase van Villages Nature® Paris is de ideale omgeving om de magie van de feestdagen te herbeleven. Net zoals je samen hebt genoten van de feesttafel zullen ook deze onvergetelijke vakanties je nog lang bijblijven. Bovendien beschikt het park voor alle leeftijden over talloze ontspanningsmogelijkheden of interactieve bezigheden. Ouders, kinderen, kleinkinderen en grootouders: in de cottages voor groepen tot 12 personen is er plaats voor iedereen! Zelfs je geliefde viervoeter is welkom in Villages Nature® Paris.

    Rustiger aandoen en vaker op reisgaan

    Tijd voor jezelf vrijmaken en reizen zijn twee voornemens die de Belgen op hun lijstje zetten aan het begin van een nieuw jaar. En daar spelen wij van Villages Nature® Paris graag op in. Dankzij de flexibiliteit in de aankomstdata en de verblijfsduur kan iedereen nu van een gezonde break genieten, ook wanneer je niet zomaar vakantie kunt nemen op je werk of op school. Niets houdt je nog tegen om in je wagen of op de Thalys te springen voor een weekendje weg. Voor wie het geluk heeft een paar dagen langer te kunnen blijven, is Villages Nature® Paris de ideale uitvalbasis om de Franse hoofdstad (slechts 32 km) of Disneyland Paris(op slechts 6km) te bezoeken.

    Ontstressen

    Villages Nature® Paris staat volledig in het teken van ontspanning. Laat alle stress achter, stap uit de dagelijkse routine en vind terug aansluiting met jezelf en je omgeving. Een verblijf in het resort kun je vergelijken met een relaxatietherapie. Zet de tijd even stil en beleef een heerlijk ontspannende namiddag in ons nieuwe wellnesscenter, Deep® Nature Spa. De ideale omgeving voor een post-feestdagen-detox! Lichaam en geest komen helemaal tot rust in de zoutgrot, hamam of sauna. Geniet van een massage of verzorgendebehandeling en voelde stress van je afglijden. Deep® Nature Spa biedt exclusieve behandelingen voor kinderen, gezinnen en zelfs baby’s zodat iedereen zijn eigen zen moment kan beleven.

    Gezellige accommodaties

    In de Clan Comfort accommodaties voel je je heel even opnieuw kind. De fantasierijke, speelseinrichting tovert spontaan een glimlach op je gezicht. Welkom in het hartje van het bos! Twee nachten in een 4persoonsverblijf, vanaf € 429 (aankomst op 26 januari). Een midweek van vier nachten in een 4persoonscottage is er al vanaf €329 (aankomst op maandag 22 januari).

    De Country Premium verblijven, waar binnen en buiten naadloos in elkaar overvloeien, zijn de uitgelezen omgeving voor een ontspannende break. De cottages en appartementen bevinden zich aan een meer of midden in het bos. De prijzen variëren van € 449 voor een verblijf van twee nachten in een 4-persoonsaccomodatie (aankomst op vrijdag 26 januari) tot €359 voor een midweek van viernachten (aankomst op maandag 22 januari).

    De Cocoon VIP accommodaties zijn wellnessjuweeltjes met een heerlijk warme en stijlvolle inrichting. De cottages en appartementen bevinden zich aan het meer en in het centrum van het resort. Een verblijf van twee nachten (aankomst op vrijdag 26 januari) voor vier personen is mogelijk vanaf €559; voor een midweek van vier nachten in een 4-persoonsverblijf betaal je slechts€ 449 (aankomst op maandag 22 januari).

    Alle appartementen en cottages beschikken over gratis wifi, een volledig ingerichte keuken met vaatwasser, een terras of balkon met tuinmeubilair en een flat screen-tv. In alle cottages zijn kinderbedjes en –stoelen beschikbaar; in de appartementen op aanvraag.

    De groep Pierre & Vacances CenterParcs werd opgericht in 1967 en groeide uit tot Europees marktleider in dichtbij vakanties. Met zijn aanvullende toeristische merken – Pierre & Vacances en zijn twee labels Premium en Village Club, Maeva, Center Parcs, Sunparks en de Aparthotels Adagio – exploiteert de groep meer dan 45.000 appartementen en cottages, verspreid over 283 sites. In 2015/2016 mocht de groep zo’n 8 miljoen Europese klanten verwelkomen, goed voor een omzet van ruim1.424 miljoen euro.

    De groep Euro Disney S.C.A. is de uitbater van de site Disneyland Paris die bestaat uit Disneyland® Park, Walt Disney Studios® Park en zeven themahotels met een totale capaciteit van zo’n 5800 kamers (exclusief de 2700 kamers die door derden worden uitgebaat). De groep beheert tevens twee congrescentra, het Disney® Village recreatiecomplex en een 27-holes golfbaan. Daarnaast is de groep bezig met de ontsluiting van een 2230 hectare groot terrein dat nog voor de helft moet worden uitgewerkt. EuroDisney S.C.A .is genoteerd op de Euronext-beurs in Parijs.

     









    17-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeet je goede voornemens - 4 tips

    Het is wetenschappelijk bewezen: de techniek van de wortel en de stok werkt niet. Hoogtijd dus om uit die spiraal van opoffering-beloning-schuldgevoel te doorbreken en het nuttige aan het aangename te koppelen. Zoek het niet te ver. Met wat goede raad, een persoonlijke aanpak, een beetje creativiteit en een activity tracker uit het Garmin Vivo gamma beschik je over alle troeven om eens en voor altijd je weg naar een goede gezondheid te vinden.

    1/ Sport is als vakantie

    Je bereidt je er wekenlang op voor en kijkt er later soms met heel gemengde gevoelens op terug. En terecht: je vindt niet altijd wat je écht wil of kan. Je laat je inspireren door anderen, modeverschijnselen of een beeld dat je van iets hebt. Het begin van het jaar is een goed moment om de balans op te maken. Neem de tijd om na te gaan wat niet werkt en stel je de volgende vragen: wat doet me bewegen, en vooral wat vind ik leuk en hoe kan ik dat zonder al te veel moeite in mijn dagelijkse planning opnemen?

    Garmin helpt: je activity tracker van Garmin herinnert jou eraan wanneer je moet bewegen. Het toont je ook wat je al bereikt hebt (want daar mag je best trots op zijn). Het bezorgt je een objectieve basis, zodat je jouw voortgang kan zien (die je soms te gemakkelijk minimaliseert).

    2/ Krijg opnieuw de smaak te pakken van spel en overwinning

    Iedereen heeft het, dat ene ding waarin we ons volledig kunnen verliezen, waarbij we de tijd uit het oog verliezen en dat bedwelmend gevoel krijgen dat we op het juiste moment op de juiste plaats zijn. Als we uit dat gevoel kunnen putten, komt de motivatie heel natuurlijk en is ze ook blijvend. Zoek, probeer, experimenteer… verlaat platgetreden paden. Je vindt vast wel een sport die je goed ligt. Denk aan die knorrige tante die er helemaal voor gaat op de dansvloer bij een huwelijk, of aan die ene vriend die zonder nadenken kilometers aflegt als hij in een vreemde stad terecht komt, of aan die vriendin die niet graag beweegt maar onvermoeibaar doorgaat als ze shopt.

    Garmin helpt: op basis van de informatie die je invoert, zoals leeftijd en leefwijze, meet je activity tracker jouw mogelijkheden van het moment (om te vermijden dat je zou overdrijven of je met vrienden zou meten, en om je te leren luisteren naar jouw lichaam).

    3/ Stel doelen in, geen beloningen

    Het belangrijkste is dat je beweegt, zelfs al is dat stofzuigen, achter de kleine aanlopen bij het leren fietsen, danslessen volgen, Twister spelen, geocachen, schermen, klimmen of duiken. Leg niets vast, wissel af naargelang de seizoenen en je energie van het moment. Je zal geen behoefte meer hebben aan beloningen, omdat je geen verplichting meer voelt.

    Houd echter wel een belangrijk doel voor ogen, en maak het SMART, d.w.z. Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdsgebonden. “Omdat het goed is voor mijn gezondheid” of “omdat het moet” zijn geen SMART doeleinden. Onthoud daarbij dat vooruitgang boeken in een sport veel langer motiveert dan drie kilo verliezen voor een huwelijk.

    Garmin helpt: je activity tracker helpt je jouw doelstellingen op jouw reële mogelijkheden af te stemmen en stelt een programma op maat voor. Je kan de geboekte vooruitgang zien, en dat versterkt jouw motivatie enorm.

    4/ De wereld buiten wacht op je

    Ga buiten, wacht niet op die vriend(in) die afbelt (jammer voor hem/haar). Het is donker en het regent? Beschouw het als een sas, een deur die knelt en te traag opent, maar die naar licht en warmte leidt. Gebruik handige kneepjes die je makkelijker op gang brengen: leuke muziek, een warme kop thee voor je begint, een gelegenheid om iets samen te doen met z’n tweetjes, om mensen met dezelfde passie te ontmoeten. Kortom: begin eraan!

    Garmin helpt: je Garmin-activity tracker is verbonden met een grote community van enthousiastelingen. Je vindt er vast wel enkele met wie je aanmoedigingen en adviezen kunt delen en die in dezelfde fase zitten als jij.

     

     

     

     

     





    16-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie Mťro lente/zomer2018 Royal Mood

    Zoals de naam al doet vermoeden: een thema met koninklijke allures! Kobaltblauw regeert deze zomer!

    Kies je voor een chique look? Ga dan voor een gestroomlijnd jurkje en bezorg jezelf een ultravrouwelijk en stijlvol silhouet.

    Heb je het liever wat meer casual? Wees gerust, zelfs in een vlotte 7/8 broek met los truitje en pittig jeansjasje, straal je pure klasse en elegantie uit.

    All eyes on you dus!

     









    15-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakanties Turkije en Griekenland voor april grotendeels uitverkocht bij Corendon

    Extra vluchten vanaf Maastricht om aan vraag te voldoen. Corendon verkoopt haar vakanties naar Turkije, Griekenland, Spanje en Egypte momenteel in zo’n hoog tempo dat de reisorganisatie verwacht dat vóór april de populairste data in het hoogseizoen uitverkocht zijn. Turkije is weer helemaal terug met 137% meer boekingen dan een jaar geleden, terwijl ook Griekenland en Egypte tot nu toe meer dan verdubbelen. Om aan de enorme vraag naar Turkije te voldoen, zet Corendon drie extra vluchten per week in vanuit Maastricht naar Antalya. Ook voegt Corendon het Spaanse eiland Mallorca toe als veertiende bestemming met vertrek vanaf de Limburgse luchthaven.

    Maastricht populair : Corendon CEO Steven van der Heijden: “De populariteit van Maastricht overtreft onze meest optimistische verwachtingen. Nu al is bijna een kwart van de beschikbare vakanties van Corendon met vertrek vanuit Maastricht verkocht. De vraag naar Turkije is zo groot dat we nu in het hoogseizoen zelfs dagelijks vanuit Maastricht naar Antalya zullen vliegen. Ook Mallorca is toegevoegd aan het assortiment. Vanaf april vliegen wij iedere zaterdag vanaf Maastricht Aachen Airport naar Palma de Mallorca. In totaal bieden wij nu veertien bestemmingen aan vanaf de Limburgse luchthaven.”

    Verdubbeling : Corendon oprichter Atilay Uslu: “De boekingen voor zomer 2018 gaan zo goed dat nú al een derde van het totaal aantal vakantiegangers van 2017 hun vakantie bij ons heeft geboekt. In 2017 gingen ruim 600.000 mensen met ons op vakantie en de teller voor 2018 staat nu al op 200.000. Dat is een verdubbeling ten opzichte van een jaar geleden. Wij zijn ontzettend blij met de populariteit van Corendon en zien tot ons grote genoegen dat ook al onze nieuwe bestemmingen heel gewild zijn. Zo doet onze nieuwste troef Sardinië het buitengewoon goed. We verwachten dat we dit jaar voor een recordaantal Nederlanders en Belgen hun vakantie zullen verzorgen.”

    Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgde Corendon met veel plezier de reis voor ruim 600.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe & Corendon International Airlines met een vloot van achttien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be





    14-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aalto ontwerpt exclusieve capsulecollectie voor La Redoute

    Tuomas Merikoski, de Finse designer achter het label Aalto, onthult zijn eerste exclusieve capsulecollectie voor La redoute.

    La Redoute maakt sinds 1969 de creatie bereikbaar voor een zo breed mogelijk publiek. Dit seizoen gaat La Redoute in zee met het label Aalto en zijn oprichter Tuomas Merikoski met een capsulecollectie van 7 stukken als resultaat: een trench, een broek, een trui, een tuniek, een jurk, een oversized denim vest en een T-shirt met de Aalto signatuur. Beschikbaar vanaf februari.

    Tuomas Merikoski : “Zowel La Redoute als ik willen mode bereikbaar en democratisch te maken. We maken geen mode voor paspoppen, een kledingstuk is altijd bedoeld om gedragen te worden. We hebben een aantal Aalto signature pieces herwerkt en aan La Redoute aangepast. We hebben de kleuren en het grafische aspect van de kledij herwerkt. Het silhouet is eerder recht. Zo werd de emblematische Aalto trench coat uitgepuurd en vereenvoudigd, en vervaardigd in een mooi en draagbaar katoen. De soepel vallende jersey broek met plooien is eveneens een kenmerkend stuk uit het Aalto huis.

    Finland is een zeer modern en hedendaags land, waarvan de inwoners de blik naar de toekomst richten. De maatschappij is er jong en kijkt vooruit. In mijn werk vertaalt zich dat in een spel van contrasten. Zo herwerk ik een mantelpakje tot street wear en hou ik ervan om kleuren op onverwachte wijze te combineren. Mijn fetisjkleur is wit, maar ik hou ook veel van geel en roze. Deze onconventionele kleurencombinatie roept misschien een beeld van het Finse landschap op …









    13-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paaseitjes zoeken in de sneeuw: lenteskiŽn in het sneeuwzekere Vars

    In hartje winter kijken heel wat skiliefhebbers en gezinnen uit naar een vakantie in de sneeuw. Waarom dit jaar eens niet gaan skiën in de paasvakantie in een sneeuwzeker gebied zoals Vars?

    Daar ligt, naar jaarlijkse gewoonte, nog voldoende sneeuw en de zon schijnt volop. Een terrasje doen met de voeten in de sneeuwen met de zon op de rug. Die extra trui heb je niet nodig. En ook de warme chocomelk op het terrasje kan je aan je voorbij laten gaan. Andere pluspunten aan skiën in de paasvakantie? De dagen zijn langer en drukte op de piste kan worden vergeten.

    Het Zuid-Franse Vars is met 185 km skipistes en een minimumhoogte van 1.650 meter een top wintersportbestemming, ook in de paasvakantie. Ideaal voor zij die er voor kozen om dit jaar niet op skivakantie te gaan, maar zin hebben om op die beslissing terug te komen. Daarnaast is Vars een skigebied dat aangepast is aan de wensen van kinderen. Want als ouder geniet je pas volop van je vakantie als ook je kinderen het echt naar hun zin hebben.

    In het hooggelegen Vars maak je kennis met 115 verschillende pistes - respectievelijk 10 zwarte, 38 rode, 49 blauwe en 18 groene. Skiplezier voor alle niveaus verzekerd. Dankzij de babysnow kunnen ook de allerkleinsten genieten van de sneeuw. Zij die hun grenzen willen verleggen of hun freestyletrucs willen bijschaven, kunnen terecht in één van de 7 Vars-snowparks.

    Wat als je niet skiet? Of een dagje geen zin hebt? Dan kun je er in Vars te voet, door de maagdelijk witte sneeuw, op uit trekken. Raquettes kun je ter plaatse huren. Of waag je aan een andere wintersport zoals een ritje met de hondenslee, rodelen op een reuzeslee of fatbiken in de sneeuw. Wat je ook kiest, de natuur zal je sowieso verbazen. Mogelijkheden genoeg om je kroost bezig te houden als ze het skiën een dag moe zijn.

    Om een of andere bizarre reden nog niet overtuigd? Dan geven wij nog drie extra redenen om tijdens de paasvakantie naar Vars op skireis te gaan:

    1.     Voor een zesdaagse-skipas die je toegang geeft tot de 185 km skipistes, geldt de volgende deal: vier dagen betalen, twee gratis.

    2.     Je ontvangt een kilometervergoeding van 0,05 euro/km. Voor zij die vanuit Brussel naar Vars rijden komt dit neer op een bedrag van 50,25 euro.

    3.     13 hotels bieden een scherpe korting aan: 1 nacht gratis bij boeking van 5 nachten. skiigebied Vars kan terecht op www.vars.com





    12-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kracht van zwaer: Nero Sublime Precious Pearls Eye Contour
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Collistar was het eerste cosmeticamerk dat in de jaren 80 de voorloper introduceerde in de branche - monodosis capsules- en bewijst wederom baanbrekend te zijn met de introductie van de nieuwe Precious Pearls Boosted Repair Brightness Detox Effect in de Nero Sublime lijn. Deze kleine zwarte “schatkistjes” weerspiegelen de nieuwste technologie in monodosis cosmetica en bevatten een krachtige, geconcentreerde en kristalheldere ‘activator van een stralende huid en jeugdigheid’ in twee versies: één specifiek voor gezicht en hals en een variant voor de oogzone.

    Het krachtige concentraat is ook beschikbaar in een variant voor de oogcontour om de typerende beautyproblemen van deze huidzone te bestrijden. De exclusieve formule combineert orchidee, gardenia extracten en arganolie met een mild gember extract dat een effectieve vochtafvoerende en ontstekingremmende werking heeft, waardoor zwellingen, wallen en donkere kringen verminderen. Deze parels werken buitengewoon langdurig dankzij de gecombineerde werking van de 100% pure en geconcentreerde formule met actieve ingrediënten die herstellen, ontgiften en verhelderend werken en gember, een wondermiddel voor de verzorging van de oogcontour. Het resultaat? Bij regelmatig gebruik minimaliseren alle tekenen van vermoeidheid die de ogen zwaar doen lijken. De zijdeachtige en rijke textuur wordt snel opgenomen door de huid en doet de oogzone perfect ogen: de huid oogt meteen gladder en spectaculair helder.

    Potje met 40 parels €48.95

    De populaire Nero Sublime lijn is in 2016 in Nederland geïntroduceerd en was onmiddellijk een grote hit. De drie originele formules voor het gezicht – het serum, crème en masker met verhelderend, herstellend en detox effect – krijgen nu een verzorgende aanvulling in de vorm van kostbare zwarte parels die buitengewoon effectief zijn.

     

     

     

    11-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anne-Sophie Pic voor Sushi shop

    Deze maand lancering van nieuwe creaties van meervoudige sterrenchef in alle Sushi Shop winkels. Anne-Sophie: “ Mijn creativiteit wordt gestimuleerd door producten, producenten, creatieve universums die anders zijn dan de mijne, door mensen met een rijke en diverse levensloop. Deze ontmoetingen voeden mijn verbeelding en mijn kennis. Ze vormen een rode draad in mijn leven, die wordt gevoed door een onverzadigbare nieuwsgierigheid.

    Het partnership met Sushi Shop is het resultaat van mijn ontmoeting met Grégory Marciano. Een ontmoeting in het teken van de passie voor ons vak. Toen hij me voorstelde een paar creaties voor de kaart van 2018 te bedenken, heb ik dat blij aanvaard want het was een mooie uitdaging.

    De Franse keuken dankt haar rijkdom aan de verschillende culinaire en culturele invloeden die ze kent en aan de manier waarop ze die op haar eigen manier interpreteert.

    Ik waardeer de Japanse keuken voor haar zoektocht naar de essentie van smaken, haar verfijning, haar puurheid. Mijn fetisjproducten zijn matcha, de droesem van sake, sobacha, genmaicha. Ik vond het een interessante oefening om mijn culinaire universum te ontdekken door middel van producten die symbool staan voor Japan, zoals sushi’s en maki’s. Ik hou van het idee van een kader, van een beperking die de creativiteit vrijmaakt. Ik vond het heel leuk om mijn culinaire identiteit te vertalen in deze creaties voor Sushi Shop. “

    SIGNATURE : Tonijn, groene appel, dille en sobacha

    Ik hou van dille een aromatische plant met veel meer reuknuances dan je denkt.

    De combinatie dille - groene appel - sobacha speelt met evenwicht. De anijstoets en de kruidige dille vormen een florale, aromatische basisstructuur wanneer men ze combineert met de lichte zurigheid van de appel. De sobacha – dat zijn geroosterde boekweitzaden -brengt zachtheid en een ronde smaak die de jodiumnoten van de zalm evenwel respecteert.

    Tonijn overgoten met honing van kardemom en Tasmaanse bessen, remoulade van knolselderij en groene appel, avocado, rode cichorei, dille, sobacha.

    CALIFORNIA : geitenkaas, groene matcha thee en bergamot

    De voornaamste akkoorden van mijn signature dish - berlingots - vertaald naar de California roll!

    Bergamot heeft een bloemig tintje en kan licht bitter zijn, wat perfect past bij de bitterheid van matcha thee. Genmaicha met geroosterde rijst brengt deze combinatie in evenwicht en zorgt voor een geroosterde volheid.

    BOSMAKI met Parijse champignons, rozengeranium en gember

    Rozengeranium, een van mijn fetisjbloemen, sublimeert zowel mijn zoete als hartige creaties.

    De combinatie geranium - yuzu - gember is opgebouwd rond het thema van de bitterheid, van het pikante en van het florale. De geranium geeft een citroenachtige geur die doet denken aan rozen uit Damascus en de zurigheid van de yuzu verderzet. Gember versterkt de smaken, sublimeert de florale dimensie en zorgt voor frisheid.

    SUSHI dorade, pesto van salie en melisse, gerookte thee

    Ik hou van de aromatische kracht en complexiteit van salie.

    De combinatie van gerookte thee - salie - citroenmelisse is zeer fris en muntachtig en doet zelfs bijna aan kamfer denken. De rokerige bittere smaak van de thee kan zijn volledig aromatisch palet ontwikkelen als hij wordt gecombineerd met plantaardige elementen. Deze combinatie is zeer fris en doet denken aan groene kardemom. Tegelijk heeft het ook een doffere en houterige kant.

    Sushi Shop is de Europese leider in het creëren en leveren van sushi. Het merk werd in 1998 opgericht door twee Franse ondernemers, Grégory Marciano en Hervé Louis. Sinds de komst van zijn derde manager, Adrien de Schompré, in 2006 is Sushi Shop verder gegroeid als franchise. Begin 2017 telde het merk 89 verkooppunten in Frankrijk en 31 in het buitenland, in totaal goed voor 12 landen (Frankrijk, Groot-Brittannië, België, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal, Nederland, Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten).

    Alle shops bieden een ruim assortiment Japans en Californisch geïnspireerde sushi: sushi, maki, california, spring, sashimi, tartaar enz. In zijn continue zoektocht naar creativiteit en innovatie werd het merk vooral bekend door zijn samenwerking met gerenommeerde chefs zoals Cyril Lignac (2011), Jean-François Piège (2012), Thierry Marx (2013), Joël Robuchon (2014) en Kei Kobayashi (2017). Tegelijk komt Sushi Shop ook artistiek uit de hoek, via partnerships met bekende artiesten (KENZO, Lenny Kravitz, Kate Moss, Craig & Karl, Scott Campbell) en jonge designers of illustrators (Fernando Togni, Chris Labrooy, Tyrsa, PaperMint).

    Anne-Sophie Pic is de enige vrouwelijke Franse chef met drie sterren. Sinds meer dan 20 jaar onderzoekt ze de aromatische kracht en complexiteit door ongewone smaken te combineren om zo alle verschillende nuances naar een hoger niveau te tillen.

    Dankzij haar achtergrond -ze is vierde in een lijn van chef-koks en autodidacte - kan ze een keuken ontwikkelen die tegelijk gedurfd en creatief is, een keuken gekenmerkt door delicate expressie, op de rand van het bittere, in een zoektocht naar de essentie van de smaak. Men kan haar culinaire universum in de thuisstad van haar familie, Valence, ontdekken, maar ook in Parijs, Lausanne en Londen.

     





    10-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!