Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    07-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holiday Inn Soweto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Holiday Inn Soweto

     

     

     

     

     

    InterContinental hotels group opende zopas in Soweto het eerste internationale hotel. IHG zet zijn expansie in Zuid-Afrika gestaag verder en participeert actief op de toeristische explosie die Zuid-Afrika momenteel meemaakt. IHG levert bovendien op deze manier een concrete bijdrage om de werkloosheid van de lokale bevolking deels op te vangen.

    Het nieuwe hotel met 48 kamers, bevindt zich op de ‘Freedom Square’ temidden de township van Kliptown, Soweto, een van de buitenwijken van Johannesburg die tijdens de vrijheidsstrijd wereldbelangstelling genoot. Het hotel stelt permanent een 40-tal personeelsleden tewerk maar heeft eveneens nood aan tijdelijke jobs en omkaderende diensten. Het is meteen een uitmuntende gelegenheid om de lokale bevolking warm te maken voor de vele jobs die in de hospitality-sector worden gecreerd.

    Architecturaal is het hotel gebaseerd op een schetst van de gekende zwarte vrijheidsactivist Walter Sisulu en verwijst naar diverse Afrikaanse thema’s en de erfenis van Kliptown. Het interieur is een perfecte mix van oud en nieuw met verwijzingen naar de recente heropleving van Kliptown. We vinden er eveneens formica gecombineertd met klasiek Egyptisch katoen, talrijke foto’s van Alf Kumalo maar ook werken van hedendaagse lokale kunstenaars.

     

    Kliptown heeft zich intussen op de toeristische wereldkaart geplaatst en ontvangt jaarlijks meer dan 200.000 toeristen die zowel het stadje en inzonderheid Vilakazi street willen bezoeken. Vilakazi street is trouwens de enige straat ter wereld waar twee Nobelprijswinnaars woonden, nl. Nelson Mandela en Aartsbisschop Desmond Tutu. De bezoekers profiteren van deze buitenkans om ook met de lokale gemeenschap kennis te maken.

     

    Holiday Inn Soweto is voor IHG slechts een tussenstap in de verdere groei in Zuid-Afrika, nog voor Nieuwjaar hoopt de keten een Express by Holiday Inn in Kaapstad te openen. De komende maanden wordt trouwens de opening van meerdere Holiday Inn en Crowne Plaza hotels in het vooruitzicht gesteld. RVH.

     

    zie ook www.6minutes.be mice

    07-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etihad airways

     

     

     

     

     

    Op 30 maart 2008 start Etihad Airways vanuit de thuisbasis Abu Dhabi, een nieuwe verbinding op met het Chinese Beijing. Wekelijks worden er 4 vluchten gepland, waarbij de luchtvaartmaatschappij meer dan heil ziet in de connectie met één van de snelst groeiende toeristische regio’s.

    De vluchten vanuit Abu Dhabi gaan op maandag, woensdag, vrijdag en zondag met retours op maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag. Voor deze vluchten gebruikt Etihad Airways een Airbus A330-200 met 262 passagiers, zijnde 22 in business class en 240 in economy. Etihad Airways hoopt tegelijkertijd ook de cargolijn te kunnen  ontwikkelen. De met passagiers volgeladen toestellen kunnen bovendien ook nog 11 ton cargo transporteren.

     

    De opening van de nieuwe lijn is enerzijds belangrijk net op de vooravond van de Olympische Spelen maar bezorgt anderzijds de zakenlui nieuwe mogelijkheden om de economisch belangrijke regio’s in China snel te bereiken. Bovendien zijn perfecte verbindingen voorzien met de andere belangrijke hubs van Etihad Airways zoals London, Dublin, Bahrain, Beirut en Jeddah. RVH.

     

    07-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marriott hotels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen :

    ‘Dans’ synchroniseert Marriottstaff.

     

     

     

     

     

    De Marriottbrand met wereldwijd ruim 500 luxehotels koos de ‘dansexpressie’ als nieuw symbool. Meteen de uitstraling en demonstratie van de perfecte synchronisatie binnen de staff van de hotels.

     

    De gedrevenheid van het personeel en de harmonie waarmee zowel aan de eisen van zakenlui als van leisuregasten wordt voldaan is, aldus Belinda Pote, Senior Vice President Marketing, een van de sterkste wapens van de keten. In de symboliek van het ‘dansen’ zit naast een perfecte synchronisatie, evenzeer een visueel aspect maar ook een doorbraak van alle taalbarrières verborgen.

    Voor de businessmen is het meteen een garantie dat alle meetings, waar ook ter wereld, kunnen rekenen op de steun én van het voltallige personeel én inzonderheid op de samenwerking met alle stafleden van de Marriotthotels. RVH.

     

    -8)

    07-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grand Casino opent "cotton club"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

                           

     

    Grand Casino Brussels presenteert “cotton club”.

     

     

     

    1920. Harlem, New York. Een gouden tijd. Wereldkampioen zwaargewicht Jack Johnson opent een Club de Luxe op de kruising van 142nd Street en Lenox Avenue in Harlem. De grootste zwarte muzikanten en artiesten uit die tijd, zoals Josephine Baker, Duke Ellington, Cab Calloway, Louis Armstrong en Ethel Waters, treden op in deze concertzaal. Deze chique club in hartje Harlem trekt beroemde feestgangers, zoals Jimmy Durante, George Gershwin, Mae West en de toenmalige burgemeester van New York.

     

    In 1923 koopt smokkelaar en topgangster Owney Madden de club vanuit de gevangenis Sing Sing op en verandert de naam in “Cotton Club”. Deze treffende naam is tekenend voor de gezellige, exclusieve en warme sfeer die er heerst.

    Het Grand Casino Brussels – uitgaansgelegenheid bij uitstek – opende op de 2e verdieping zijn nieuwe VIP-ruimte “The Cotton Club”. Deze feestzaal is precies ingericht zoals de oude Cotton Club in New York. De prachtige decoratie is speciaal gekozen om een intieme en ontspannen sfeer te creëren. Het rustgevende interieur gaat gehuld in het warme, oranjeachtige licht van de gedempte lusters boven de edelhouten tafeltjes in het midden van het prachtige parket.

     

    Deze oogstrelende zaal met ruimte voor 150 gasten kan worden afgehuurd voor privé-feesten, desgewenst opgeluisterd door een menu of walking dinner uit de keukens van het Grand Casino Brussels.

     

    Samen met de opening van de Cotton Club, lanceert het Grand Casino Brussels  het kaartspel ‘Poker Texas Hold’em.’ Dit Amerikaans kaartspel ontstond rond 1900 in een “simpele” vorm en groeide in de jaren 1960 uit tot een groot succes in Las Vegas. Poker Texas Hold’em is wettelijk toegestaan in België en zal waarschijnlijk net als elk gokspel aan de belasting onderworpen worden. RVH.

     

     

    05-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Manoit Inter Scaldes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Manoir Inter Scaldes.

     

     

     

     

     

    Manoir Inter Scaldes dankt haar naam en faam aan de schitterende ligging in de weidse Zeelandse polders, ver weg en toch dichtbij, drukke agenda’s en toch een bijzonder intense rust in een zorgeloze omgeving. Het respect voor de traditionele bomen en planten, als onmisbaar onderdeel van deze stilte, komt perfect tot uiting in de prachtig aangelegde Engelse tuinen.

     

    Het huis heeft een tachtigjarige geschiedenis achter de rug, de restaurantfuncties zelf zijn evenwel van recentere datum en gaan slechts tot 1968 terug. Nadat eerst een elegant serrerestaurant werd gerealiseerd, kreeg het huis in 1990 een romantisch Manoir met een 12-tal luxueuze kamers en meetingruimte. Jammer genoeg brandde het restaurant in 2003 volledig af, ramp die leidde tot een vernieuwd en prachtig gerecycled restaurant dat in 2004 in volle glorie kon worden heropend.

     

    Restaurant Inter Scaldes is ongetwijfeld geroemd voor zijn culinaire, creatieve en kwalitatieve keuken gerealiseerd door een geolied team olv. Jannis Brevet. Het team kreeg de dwingende opdracht mee om de gast in Manoir Inter Scaldes, een onvergetelijke gastronomische ervaring te laten beleven.

    Dankzij de Manoir, kunnen er naast tal van culinaire hoogtepunten, nu ook zakelijke  topmeetings worden ingericht. Claudia Brevet, verwijst hierbij naar de noodzaak om topontmoetingen in een serene sfeer te laten verlopen. Alle technische infrastructuur is in de Manoir aanwezig. Ook hier is de opdracht van alle teamspelers van Manoir Inter Scaldes om het business-programma dat telkens opnieuw volgens de wensen van de klant, à la carte, wordt uitgetekend, in complete harmonie met de gastronomische waarden van het huis te laten verlopen.

     

    De à la carte kaart van Inter Scaldes is indrukwekkend en divers. Daarnaast bieden uiteenlopende gastronomische arrangementen met overnachting, de fijnproevers en gastronomen, ruimschoots de kans om de specialiteiten van Inter Scaldes naar hartelust te degusteren, maar tevens om van de immense rust te genieten.

     

    Meetingarrangementen al dan niet met overnachting, kunnen steeds met typisch regionale extra’s worden omweven zoals pittoreske wandelingen op de dijken, golfen of zeilen. De zeilsport is een uitstekend instrument voor topmanagers om frisse ideeën op te doen.

    Door het lidmaatschap van o.m. Relais & Chateaux dagen aldus Claudia de meest verrassende gasten op. Diversiteit die meer dan eens een uitdaging vormt en de creativiteit en inventiviteit van het team op de proef durft te stellen. De aanwezigheid van een helihaven biedt dan weer diverse mogelijkheden, gasten kunnen vanuit drukke stadscentra worden aangevlogen, maar de helikopter kan tevens worden gebruikt om citytrips te organiseren, om gasten naar de luchthaven te brengen, of gewoonweg om de Deltawerken te overvliegen.

     

    Passie voor perfectie is het motto van Inter Scaldes dat én voor de gastronomische uitbouw én voor de zakelijke arrangementen, tot in de kleinste details wordt gerealiseerd. RVH.

     

    Culinaire commentaren:

    GaultMillau: 19/20

    Jannis Brevet is dé kok van het jaar is een meester in natuurzuivere en gezonde grondstoffen en behoort tot de absolute top in Nederland.

    Restaurant 5 jaar geleden overgenomen van Kees en Marijke Boudeling

     

    Michelin:

    Twee sterren

     

    05-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sydney

    Deze winter voordelig naar Sydney

     

     

     

     

     

    Met de koude winter voor de deur, is een vakantie naar een zonnige bestemming een aantrekkelijk vooruitzicht. Dat kan nu extra voordelig met British Airways, die deze winter vluchten aanbiedt naar Sydney vanaf 1100 EUR, geldig van 8 december 2007 t/m/ 15 januari 2008.

     

    Niet alleen is Sydney zelf meer dan de moeite waard, het is bovendien het ideale vertrekpunt om de interessante omgeving te verkennen. Zo is er het Sydney Opera House, een UNESCO werelderfgoed en de Skywalk, waarbij je door middel van een wandeling over daken de stad bezichtigt. Bovendien staat Sydney bekend om haar hippe en trendy uitgaansleven. En oudejaarsavond in Sydney is een onvergetelijke belevenis, die je samen beleeft met 1,5 miljoen mensen die jaarlijks aan de festiviteiten deelnemen!

     

     De omgeving van Sydney is al niet minder interessant, met de Blue Mountains als een van de toppers om te bezoeken. Op een paar uur rijden van de stad, bieden de Blue Mountains spectaculaire uitzichten en wandelingen, restaurants en hotels. Australië staat ook bekend om haar wijnproductie en Hunter Valley is de wereldwijd bekende wijnstreek van New South Wales en zeker een bezoek waard.

    British Airways vliegt 2 keer per dag naar Sydney vanuit Londen Heathrow. RVH.

    www.ba.com

     

     

     

    05-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Qbic hotels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Qbic Hotels is in de race voor een Internationale Award

     

     

     

     

    Low service & design is innovatief en populair!! Nog geen half jaar na opening van het nieuwe hotelconcept, is Qbic Hotels genomineerd voor de tweede prestigieuze award de “Worldwide Hospitality Award”. Voor het zevende achtereenvolgende jaar organiseert MKG Group en HTR magazine deze Award avond in Parijs.

    Het low cost en design hotel opende in het bijzijn van CNN haar deuren in juli 2007 in WTC Amsterdam, in oktober ontving Qbic Hotels de Hospitality & Style Award voor “beste nieuwe hotelconcept”. Wellicht nemen we 22 november ook in Parijs de internationale hotelprijs als  ‘best innovatieve concept’ in ontvangst .

    Initiatiefnemer Paul Rinkens: “ Ik heb alle vertrouwen in het succes van Qbic Hotels, maar ben elke keer weer verrast door de aandacht, deze nominatie en over alle (inter-) nationale aandacht die we krijgen tot aan de New York Times”.  “Qbic Hotels biedt voor de reizigers en voor investeerders en hoteliers een vernieuwend perspectief ”. De franchisenemer dient in principe alleen een onroerend goed investering te maken en Qbic Hotels zorgt voor de marketing, sales, revenue en distributie van de kamers.

    Het belangrijkste element van Qbic Hotels is een kubusvormig meubel, genaamd de “Cubi” . Elke “Cubi” is opgebouwd als een uiterst praktische configuratie met recyclebare materialen; extra lang Hästens bed, design badkamer elementen, flat screen TV, radio, kluis, gratis draadloos internet en een opmerkelijke ‘’wine-and-dine’’ set die een state-of-the-art omgeving creëren.

    Qbic Hotels focust zich op een nieuwe reiziger, die tijdelijk aan de dagelijkse onrust en het ingrijpende mobiele leven wil ontsnappen. Qbic is vernieuwend, low cost, self service en design: “no frills chique” ook wel genoemd! Het is een nieuwe propositie voor de moderne mens, die zichzelf herkent in de woorden self-service, kwaliteit, luxe en balans. 

    Net als bij low-cost carriers geldt bij Qbic Hotels: hoe eerder de reservering wordt gemaakt, des te goedkoper is het tarief – vanaf 39 euro per nacht. “Vroegboekers zijn degenen die je bedrijf financieren. Wij belonen die loyaliteit,” verduidelijkt Paul Rinkens. In 2008 gaat er een Qbic Hotel in Antwerpen en in Maastricht open. RVH.

    zie www.6minutes.be/mice

    05-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tony Van helmont
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tony Vanhelmont gelauwerd.

     

     

     

    Tony Vanhelmont, commercieel directeur van BCD Travel, heeft de Life Achievement Award gewonnen tijdens de uitreiking van de Travel Magazine Travel Awards. De TM Travel Awards, die reeds aan hun tiende editie toe zijn, belonen de meest verdienstelijke personen van de Belgische reissector. De resultaten van de Travel Awards zijn een weergave van de jaarlijkse enquête door WES (West Flanders Economic Research Agency) bij ongeveer 800 reisagenten.

     

    Tony Vanhelmont is gelauwerd voor zijn lange en rijke carrière in de reissector. Een

    carrière die begon bij VTB-VAB in 1963 en die zich voortzette in verschillende agentschappen van de Bank van Brussel (ex BBL Travel), van Leuven naar Zaventem. In de jaren negentig runt hij eerst het agentschap ATI voordat hij het grootste Business Travel Center van de groep Belgium International leidt. Tony besloot vervolgens om een nieuwe uitdaging aan te gaan in de schoot van dezelfde groep en werd de commercieel directeur van Belgium International.

     

    Door zijn klantenkennis en zijn liefde voor onderhandelingen met hotelketens, luchtvaartmaatschappijen en wagenverhuurders, heeft Tony Vanhelmont zijn ervaring in de zakenreiswereld verder kunnen ontwikkelen. In 2003 hielp hij mee met

    het uitbouw van een multinationaal service center in Mechelen, dat vandaag nog steeds, via een uitstekende service, de klantenafhandeling van 15 verschillende landen verzorgt. RVH.

     

    05-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cannelloni L'Air du Temps
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cannelloni L’Air du Temps:

     

     

     

     

     

    Een der toprecepten uit de gastronomische bijbel ‘L’Air du Temps’ is ongetwijfeld de cannnelloni van witte chocolade en Royal Belgian Caviar Gold Label, die ook door de fijnproever zelf kan worden bereid. Hierna als leidraad het recept van de hand van meesterkok Sang Goon Degeimbre himself.

     

    Voor 20 cannelloni:

    100 g chocolade Blanc Ivoire Valrhona, 125 g mineraalwater, 1 onbespoten citroen,

    2,25 g agar-agar, 80 g Royal Belgian Caviar Gold Label

    Voor de garnering:

    Shiso® Green, Maldonzout, sanshopeper

     

    Bereiding:

    Verwarm het mineraalwater op 80°, rasp er de citroen in met een fijne Microplane®, laat 2 à 3 minuten trekken en zeef.

    Voeg er de chocoladechips bij en laat smelten. Voeg er de agar-agar aan toe van zodra de temperatuur 35° bereikt. Homogeniseer met een staafmixer. Breng aan de kook. Giet op een lauwwarm gemaakte roestvrijstalen gastronormplaat.

    Strijk de vloeistof snel en gelijkmatig 1,5 mm dik uit over de hele oppervlakte. Laat stollen op kamertemperatuur. Verdeel in rechthoekjes van 6 cm x 3,5 cm. Leg 4 g kaviaar op elk strookje. Rol ze op tot cannelloni.

    Bestrooi ze met wat sanshopeper, Maldonzout en topjes van shiso®.

     

    De combinatie chocolade en kaviaar doet onmiddellijk denken aan Heston Blumenthal en zijn recept ‘White chocolate and caviar buttons’. Eigenlijk verschilt witte chocolade niet veel van room. Hij is rijk aan vetstoffen, terwijl het suikergehalte wel hoger ligt, maar dat is niet echt een handicap.

    Sang Hoon bewerkt de witte chocolade zoals room en compenseert het hoge vetgehalte met water. De ‘room’ is dus minder zoet. Een tijdlang werd deze chocoladeroom gewoon met zalmeieren opgediend. Door de agar-agar werd het echter mogelijk de chocolade als soepele cannelloni te bewerken en er kaviaar mee te combineren. De cannelloni brengen harmonie en een lichtzoete toets, die nog beter tot uiting komt door het zoute van de kaviaar.

    Gesmolten ivoirechocolade is bijzonder vloeiend, een eigenschap die van pas komt om hem te bewerken voor dit recept. RVH.

    www.airdutemps.be

     

     

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eurostar

    EBBSFLEET INTERNATIONAL:

    HET NIEUWE STATION VAN EUROSTAR IN KENT

     

     

    Eurostar, de hogesnelheidstrein die België en Frankrijk met het Verenigd Koninkrijk verbindt, lanceert vanaf vandaag zijn diensten vanuit Ebbsfleet International. Dit nieuwe station van Eurostar ligt in het graafschap Kent, langs de eerste Britse hogesnelheidslijn High Speed 1. Het station is vooral een geschikte uitvalsbasis naar het zuiden van Engeland en het zuiden en oosten van Londen. Ebbsfleet International is het tweede Eurostarstation in Kent.

     

    Ebbsfleet International geniet van een strategische ligging en bevindt zich dicht bij Dartford in het graafschap Kent en vlak bij de belangrijke verkeersassen: de M25 snelweg, de M20, de M2 en de A2. Samen met Ashford International wordt Ebbsfleet International de nieuwe toegangspoort tot Kent.

    Vanuit Ebbsfleet International bereiken reizigers makkelijk East Londen, The Docklands, Essex (met Stansted) en Sussex (met Gatwick). Daarnaast is ook East Thames Corridor, een regio in volle ontwikkeling, makkelijk vanuit Ebbsfleet International te bereiken. In de komende jaren wordt verwacht dat deze regio talrijke nieuwe bedrijven zal aantrekken.

    De reistijd tussen Brussel en Ebbsfleet International bedraagt 1u41, tussen Rijsel en Ebbsfleet International 1u10 en 2u05 tussen Parijs en Ebbsfleet International. Vanuit Brussel rijden er 5 treinen per dag naar Ebbsfleet International; 4 van hen stoppen in Rijsel. Vanuit Parijs rijden er 7 treinen per dag naar Ebbsfleet International. RVH.

     

     

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM airlines
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    VLM Airlines haalt belangrijke awards binnen

     

     

     

     

    Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines ontving vorig weekend de onderscheiding ‘Man of the Year’ tijdens de jaarlijkse Travel Magazine Awards.  Eerder die week won VLM Airlines de ‘Anglo-Dutch Award for Enterprise’ van de NBCC.

     

    De jaarlijkse Travel Magazine Awards worden uitgereikt door het vakblad Travel Magazine in het Hilton Hotel in Antwerpen. Travel Magazine is het grootste toeristische vakblad van België.  Tijdens het gala evenement worden onder meer Belgische luchtvaartmaatschappijen, touroperators, hotelketens en toeristische diensten bekroond door de Belgische reissector.  Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines mocht dit jaar de ‘Man of the Year’ Award in ontvangst nemen.  Deze speciale award werd hem toegekend omdat VLM Airlines als zakelijke regionale luchtvaartmaatschappij onder zijn vleugels sterke groeicijfers heeft kunnen voorleggen, en al 9 jaar na elkaar winstgevend is gebleven.

     

    Eerder vorige week won VLM Airlines de prestigieuze ‘Anglo-Dutch Award for Enterprise’ van de NBCC (Nederlands-Britse Kamer van Koophandel).  Deze award werd aan VLM Airlines overhandigd omwille van de sterke bijdrage die de onderneming in de jongste jaren leverde aan de economische ontwikkeling tussen beide landen.  In 1994 startte VLM Airlines met de route Rotterdam-London City. Vandaag dertien jaar later biedt deze luchtvaartmaatschappij 17 vluchten per weekdag naar London City Airport vanuit drie verschillende luchthavens in Nederland: Amsterdam, Rotterdam en Groningen.

     

    In januari 2006 kreeg VLM Airlines de titel van ‘Regional Airline of the Year’ uitgereikt door het magazine Air Transport World. RVH.


      
     

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sterling

     

    Sterling opent 3 nieuwe routes vanuit Brussel

     

     

     

    Sterling Airlines, de Deense lagekostenmaatschappij, viert de start van haar eerste vluchten van Brussels Airport naar Scandinavië met tickets vanaf 35EUR!

     

    Sinds 26 oktober is Sterling Airlines ook actief op de Belgische markt. De maatschappij voert vanaf Brussels Airport vluchten uit naar drie bestemmingen in Scandinavië: Kopenhagen in Denemarken, Stockholm in Zweden en Oslo in Noorwegen. Belgische klanten kunnen kennismaken met Sterling tegen uitzonderlijke tarieven vanaf 35 euro, enkele vlucht, alle taksen inbegrepen.

     

    Sterling Airlines is de eerste lagekostenmaatschappij in Denemarken en verzorgt zowel chartervluchten als lijnvluchten. De maatschappij heeft een vloot van 25 toestellen van de types Boeing 737-800, -700 en-500. Sterling Airlines heeft haar zetel in Kopenhagen en maakt deel uit van de Northern Travel Holding. Zowel in 2005 als in 2006 werd Sterling Airlines tijdens de Danish Travel Award door de Deense consumenten uitgeroepen tot "Beste lagekostenmaatschappij".

     

    Mevrouw Carole Arnaud-Battandier, International Marketing Manager bij Sterling Airlines, zegt: “Het aantal klanten van Sterling Airlines in Europa blijft groeien. In onze dienstregeling voor het winterseizoen zijn 25 nieuwe routes opgenomen. In België is Sterling al gestart met nieuwe vliegverbindingen vanuit Brussels Airport. Ontdek de adembenemend mooie steden in Denemarken, Zweden en Noorwegen en geniet van de magische kerstsfeer die er momenteel heerst.”

     

    Volgens Carole Arnaud-Battandier verwacht Sterling Airlines op de drie routes vanaf Brussel meer dan 150.000 passagiers te mogen verwelkomen in het komende jaar. De verbinding Brussel – Kopenhagen wordt 6 x per week aangevlogen (niet op zaterdag), de verbindingen met Stockholm en Oslo 4x per week ( maandag – woensdag - vrijdag en zondag). Naargelang de verbinding wordt een Boeing 737-500 met 126 zetels of een Boeing 737-700 met 148 zetels ingezet.

     

    Nieuwe horizonten ontdekken in Noord-Europa was nooit eenvoudiger! Sterling Airlines vliegt op grote luchthavens en haalt goede stiptheidscijfers. RVH.

    www.sterling.eu

     
    zie ook www.6minutes.be/mice

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Efteling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Efteling steeds populairder bij bedrijven

     

     

     

    Op 8 december 2007 opent het populaire attractiepark de Efteling opnieuw haar deuren met de Winter Efteling. Intussen kiezen steeds meer bedrijven voor de sprookjesachtige omgeving van de Efteling als locatie van hun zakelijk evenement. De komende weken is het attractiepark exclusief open voor zakelijke markt en vinden er exclusieve events plaats voor diverse bedrijven.

                           

    De laatste jaren is de Efteling ook een populaire bestemming geworden voor de zakelijke markt. Tussen het zomer- en winterseizoen biedt het Nederlandse attractiepark vlakbij de Belgische grens onderdak aan bedrijven voor relatie- of personeelsbijeenkomsten. Hierdoor wordt de Efteling bijna het hele jaar door bezocht. Met een capaciteit van 16.000 bezoekers is de Efteling geschikt voor grote groepen. Het minimale aantal voor een volledige uitkoop van het park met haar attracties en horecapunten, waardoor een exclusief bezoek mogelijk wordt, is 4.000 personen.

     

    Op doordeweekse dagen biedt de Efteling een uniek decor voor congressen en zakelijke diners. Bedrijven kunnen gebruikmaken van ruime locaties zoals het Efteling Theater en het Fata Morgana Paleis. De Dioramazaal, bekend van het Anton Pieckdecor met treintjes, werd pas gerenoveerd en is opnieuw beschikbaar voor zakelijke doeleinden. Een bedrijfsevent in de Efteling is een onvergetelijke belevenis, de ‘Wereld vol Wonderen’ biedt maar liefst 26 sfeervolle gethematiseerde locaties met een totale oppervlakte van 7.200 m² voor incentives, congressen of seminars, al dan niet met entertainment op maat. Formele en informele bijeenkomsten kunnen perfect gecombineerd worden in de Efteling. Combinaties met het Efteling Hotel en het Efteling Golfpark zijn natuurlijk ook mogelijk. RVH.

    www.efteling.com

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holland art cities

     

    Holland Art Cities:  in 2009-2010 ware kunst- en cultuurexplosie

     

     

     

    In 2009 en 2010 staan tien topmusea en de vier grootste steden van Nederland in het teken van het evenement ‘Holland Art Cities’. Tijdens dit evenement concentreren de musea en steden hun programmering rond verschillende thema’s die elkaar opvolgen in de tijd. De (her)openingen van de Hermitage Amsterdam, het Rijksmuseum en het Stedelijk Museum in Amsterdam geven het evenement extra cachet. “Holland Art Cities levert de hoogste concentratie kunst- en cultuuractiviteiten per vierkante kilometer ter wereld op. Het is een ware kunst- en cultuurexplosie”, aldus Bernard Wientjes, voorzitter van de Stichting International Events Holland die het evenement coördineert. De Stichting verwacht met het evenement 200.000 extra buitenlandse bezoekers naar Nederland te trekken.

     

    Op basis van het programma Cultuur en Economie opgesteld door het ministerie van Economische Zaken en het ministerie van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap is het project Holland Art Cities ontwikkeld. “Ik ben erg tevreden dat het de heer Wientjes is gelukt om de vier grote steden en de musea op één lijn te krijgen en dat nu gezamenlijk het Nederlands museale aanbod internationaal gepromoot gaat worden. Dit gaat Nederland in 2009 en 2010 veel extra toeristen opleveren”, aldus staatssecretaris Frank Heemskerk van het ministerie van Economische Zaken.

     

    Holland Art Cities omvat de thema’s Internationale invloeden, Jong, hedendaagse kunst en design en Hollandse meesters. Over de inhoud van een vierde thema beslist de Stichting binnenkort. Rond de thema’s ontwikkelen de steden Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht een uitgebreid cultureel en toeristisch programma. Tien topmusea nemen deel aan het kernprogramma van Holland Art Cities. In Amsterdam zijn dit het Van Gogh Museum, Hermitage Amsterdam, Rijksmuseum en het Stedelijk Museum; in Den Haag zijn dit het Gemeentemuseum en museum het Mauritshuis; in Utrecht participeren Museum Catharijneconvent en het Centraal Museum en in Rotterdam Museum Boijmans van Beuningen en de Kunsthal. Namens de betrokken steden zijn het Amsterdam Toerisme & Congres Bureau, Den Haag Marketing, Rotterdam Marketing en Utrecht Toerisme & Recreatie betrokken. Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen is verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van de (inter)nationale marketing. RVH.

     

    04-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BTExpo 2007

    BTExpo

     

     

     

    De 2007 editie van BTExpo, de toeristische vakbeurs van België, wordt eleganter (het oog wil ook wat), creatiever en informatiever met voldoende ruimte voor tal van informatieve en creatieve ontspanningsmomenten.

    Het verschaffen van een informatieplatform is een belangrijke doelstelling van BTExpo. Conferenties en workshops nemen ook dit jaar een centrale plaats in op de beurs. Het open 'Forum' in Hall 1 zal de bezoeker veel meer aansporen om aan de conferenties en evenementen actief deel te nemen. Miss België 2006, Virginie Claes wordt gedurende twee dagen de 'host' van het Forum, waar zich naast een 10-tal conferenties ook verschillende workshops afspelen.

     

    Het eiland LA REUNION fungeert als ‘Guest of Honour’ en is dan ook prominent aanwezig, zowel op het salon als op diverse omkaderende activiteiten. Er is een heuse opmars van buitenlandse exposanten die meer en meer het belang van BTExpo juist weten in te schatten. De volledige oppervlakte van de "Destination Village" is dan ook volzet met meerdere grote blokken.

    Enkele prominente aanwezigen zijn o.m. Kameroen, Guest of Honour 2006 dat met vlag en wimpel terugkeert, net als India (Guest of honour 2005). Ook de Zuid-Italiaanse regio, "La Puglia", investeert in de Belgische markt, de Réceptifs Leaders, samen goed voor 22 bestemmingen, bekleden een belangrijke plaats terwijl ook Les Réceptifs Réunis hun bestemmingen aanbieden.

    Temidden de vele nieuwkomers vinden we de diensten van toerisme van Abu Dhabi, Chili, Cabo Verde, Pakistan, Guyana, Tahiti en Oezbekistan. Een kleurrijke waaier aan DMC's komen over van Australië, Guatemala, Brazilië, Peru, Bolivia, Argentinië, Hong Kong, Tibet, Nepal, Bhutan, de Malediven, Iran, Mali, Birma, Tanzania, Vietnam, Zimbabwe en tal van anderen.

     

    Een heuse opblaasbare structuur in de vorm van een koepel zal neerstrijken op BTExpo. Binnenin zal de bezoeker de laatste snufjes op gebied van technologie kunnen bekijken en betasten. Deze koepel biedt eveneens onderdak aan de business zone.

    BTExpo loopt op 13 en 14 december in Tour en Taxis te Brussel. RVH.

    www.btexpo.com

     

     

    03-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson SAS Bucarest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson SAS Bucarest

     

     

     

     

     

    De Roemeense economie klimt langzamerhand uit het diepe dal met als bijzonder kenmerk een openbloeiende hotelsector. Dit betekent meteen dat het land zowel op industrieel als op leisure niveau, opnieuw van een ruime belangstelling geniet.

    Nadat eerder de Accorgroep een nieuw standingvol Novotel opende, opent nu ook het Radisson SAS Bucarest in de lente van 2008 de deuren.

     

    Het nieuwe hotel ligt in volle stadscentrum, temidden de shopping area, de zakenbuurt en diverse musea, op nauwelijks 20 minuten rijden van de Henri Coarda luchthaven (Otopeni).

    Het Radisson SAS krijgt 424 kamers waarvan 10 voor minder validen, 74 business rooms en 39 suites. Wi-Fi is doorheen het ganse hotel beschikbaar, hotel dat ook over 4 restaurants beschikt met het Dacia Felix als topper en plaats voor 270 gasten. De Dark Bla Bar biedt de beste sigaren en cognacs van de stad terwijl het Light Bla terrace, als outdoor lounge fungeert.

    De World Class Health academy die eveneens een onderkomen vindt in het hotel, beschikt over 2000m² met o.m. jaccuzzi, indoor zwembad, gymzaal en meerdere ‘treatment’ rooms. Slijk – en modderbaden en gezondheidsbehandelingen blijven een absolute Roemeense troef. Ook het grootste casino van Bucarest komt in het Radisson Sas terecht, net als een enorme shopping galerij.

     

    Het Pleiade Congress center beschikt naast een opsplitsbare ballroom voor 500 gasten waarvan beide delen met de nodige technische infrastructuur zijn uitgerust, over een 10-tal break-outrooms, alle met daglicht en high-tech. Elk van deze meetingrooms biedt zowel voor vergadering, banketten als diners, plaats aan een 50-tal personen. RVH.

    Info.Bucharest@radissonsas.com

    03-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accor groep

     

     

    Hotels Accor-groep bekroond met de “Business Hotel Group 2007”-award.

     

     

     

     

     

    De hotels van de Accor-groep (Sofitel, Novotel, Mercure en Ibis), Europees en wereldwijd leider in de reissector, het toerisme en de dienstverlening aan bedrijven, werden bekroond met de “Business Hotel Group 2007”-Award van Travel Magazine.

    Al sinds 1997 organiseert Travel magazine elk jaar, in samenwerking met het West-Vlaams Economisch Studiebureau (WES), een grote enquête bij de reisbureaus. Daarbij worden een dertigtal awards uitgereikt aan bedrijven uit het toerisme en de reissector, van cruisemaatschappijen tot luchtvaartmaatschappijen,  vakantiecentra en hotelgroepen.

     

    Dit jaar werd de tiende enquête tussen augustus en september gehouden bij zo’n 800 reisbureaus uit het hele land.  Voor de award van “Business Hotel Group 2007” stemde een meerderheid van de reisbureaus voor de hotels van Accor, gevolgd door Sheraton Hotels & Resorts (2de plaats) en Radisson SAS (3de plaats).

     

    Deze onderscheiding beloont zowel de kwaliteit van het onthaal en de dienstverlening in de Accor-hotels als de innovaties van de Groep op het vlak van accommodatie, de organisatie van seminaries en de dienstverlening aan de klanten. RVH.

     

     

     

     

    03-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wim De Preter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Wim De Preter, on the move

     

     

    Wim De Preter, sinds januari 2005, Sales & Marketing directeur in het Radisson SAS Park Lane Hotel, verlaat Antwerpen en gaat naar het Radisson SAS Hotel, Boulogne Parijs.

     

    Wim wordt er Front Office Manager en zal er verantwoordelijk zijn voor het voltallige receptieteam, conciërges, ….  Hij heeft de bedoeling zijn operationele kennis uit te breiden en zo een stap verder te zetten in zijn carrière in de hotelwereld.

    Sinds zijn komst in Antwerpen, versterkte hij het verkoopsteam grondig. Deborah Morcus neemt voorlopig zijn verantwoordelijkheden over.

     

    Wim De Preter : “Ik beleefde een leuke tijd in het Radisson SAS Park Lane Hotel in Antwerpen, ik zal de collega’s dan ook missen. Er is echter een tijd van komen en gaan, en nu wil ik mijn kennis verder uitbouwen bij Radisson SAS in Parijs en zo verdere evolueren in mijn carrière. Ik bedank nog mijn team voor de leuke en productieve samenwerking de voorbije drie jaar.”

    www.radissonsas.com.

     

     

    03-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Upignac Elsene
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Een nieuwe Upignac-generatie neemt de fakkel over. De tweelingbroers Jeremy en Raphaël Akili zijn de nieuwe gezichten van de beroemde Belgische foie gras in een speciaalzaak die net haar deuren opende in de buurt van het Flageyplein. Het is een avontuur tussen appelgroene muren, mahoniekleurige ramen en een grote tafel in blauwe hardsteen voor de kooklessen.

    Op hun 31ste zijn de broers de jongste vestigingshouders van Upignac. Oorspronkelijk hadden ze een eigen bedrijf gespecialiseerd in events (geluid, licht, video), maar besloten hun onderneming over te laten om zich helemaal aan hun hobby te kunnen wijden: de keuken en fijne voeding. Terwijl zij op zoek waren naar een referentieproduct, wilde Upignac zijn toekomstige speciaalzaken net een nieuw imago meegeven. De gedroomde combinatie dus. Vooral omdat Jeremy en Raphaël dol zijn op foie gras en zich met jeugdig dynamisme op dit avontuur willen storten. Kortom, een wereld in het teken van gastronomische verfijning, veel meer dan alleen sublieme foie gras.

    De krachtige appelgroene kleur geeft het ganse imago een absolute facelift waarbij dankzij luchtige maar tegelijkertijd imposante etalagekasten toch een waaier van verse producten binnen handbereik ligt. Keuze te over uit foie gras en producten van eendenborstfilet, eendenworst, pens, confit, terrine, mousse… eendenvlees in al zijn aspecten. Daar vlak naast in het koelrayon bespeuren we diepgevroren foie gras in het gezelschap van een knap assortiment gevulde ravioli. De mahoniehouten kasten pronken met een royaal aanbod van foie gras in bokalen en fijne voeding, jam, olie, azijn, thee, koekjes en het complete gamma 2008 in zijn gloednieuwe verpakking.

    In de wijnafdeling diverse referenties van champagne, rode wijn, zoete wijn en specifieke dranken die perfect bij foie gras passen, zoals de natuurlijke wijnen uit de biologische landbouw die trouw blijven aan hun terroir en de oorspronkelijke druivenrassen. Deze wijnen zonder scheikundige gisten zijn de trots van de twee jonge uitbaters, ze zijn gegarandeerd vrij van bewaarmiddelen en sluiten perfect aan op de filosofie van de moederonderneming. Bovendien beantwoorden ze aan een beleid van vernieuwing en authenticiteit, in de lijn van alle verse Upignac-producten, vrij van antioxidanten en bewaarmiddelen.

    Met de eindejaarsfeesten in het vooruitzicht, heeft Upignac leuke ideetjes voor zowel particulieren als bedrijven in petto. Beide ‘doelgroepen’ vinden hun gading in twee specifieke catalogi met een uitgebreid aanbod in een klein, medium of groot formaat, met een selectie volgens ieders smaak en budget. Opvallend in dit aanbod zijn de verse producten (bewaren tot max. 4°C, bewaartermijn beperkt tot 3 weken) en de gesteriliseerde producten in bokalen (lange bewaartermijn, koeling niet noodzakelijk).

    Bedrijven vormen een gegeerde niche, maar Jeremy en Raphaël Akili gaan zelf langs om klanten te laten proeven. Die bedrijfsbezoeken maken het mogelijk om de colli’s perfect naar wens samen te stellen, een echt persoonlijke keuze te presenteren en advies te geven over de fiscale aftrekmogelijkheden (niet minder dan 12 colli’s van minder dan 50 euro excl. BTW). Bedrijven kunnen ook, net als particulieren uiteraard, terecht op de website om het aanbod te ontdekken.

    Upignac Elsene is gespecialiseerd in persoonlijke geschenkcolli’s zonder meerprijs. Dit is de eerste speciaalzaak in het net die een online bestelsysteem opzette, net als een thuisleveringsdienst in de regio Brussel. Met Nicolas Logit, ex sous-chef van het restaurant Bon-Bon aan het culinaire roer tekenen de tweelingbroers alvast voor een beloftevolle en kwaliteitsvolle exploitatie. RVH.

    Upignac Elsene – Antoine Labarrestraat 24 – 1050 Elsene

    Tel  02 647 76 47 - info@upignacixelles.be - www.upignacixelles.be

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zweeds festival in L'Epicerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                              

     

    L’Epicerie – Hotel Le Meridien – biedt uniek Zweeds gastronomisch festival

     

     

     

     

    Restaurant “l’Epicerie” van het Brusselse hotel Le Meridien, luidt van 7 tot 20 december 2007 alvast smakelijk uit.

    Twee weken lang verkeert het Brusselse hotel Le Méridien in Scandinavische sferen dankzij het “Zweedse culinaire festival”. Het restaurant “l’Epicerie”, werd in de jongste Gault & Millau beloond met een score van 16/20, en verwent zijn gasten bij deze gelegenheid zowel ’s middags als ’s avonds met een traditioneel Zweeds kerstbuffet.

     

    Chef-kok Vincent Masson kan hierbij rekenen op de hulp van zijn collega Joakim Broström van het Sheraton in Stockholm, eveneens een onderdeel van de Starwood Hotels & Resorts-keten. Deze Zweedse topkok komt speciaal over uit het hoge noorden om ons van zijn nationale gastronomie te laten genieten.

     

    Onder de koude suggesties voeren onder andere het haringtrio, de zalm met mierikswortel, het tunnbröd van gerookt rendiervlees met bieslook, maar ook de vleeswarenschotel en de kerstham het hoogste woord, terwijl de warme gerechten worden aangevoerd door typisch Zweedse schotels als ribbetjes met honing, ovenzalm, geroosterde kalkoenborst met kaneel en peer, Zweedse aardappels en hartige taart met ansjovis.

     

    Al deze lekkernijen laten zich uitstekend smaken onder het genot van een glaasje Zweeds kerstbier, wodka en andere verkwikkende dranken. Afsluitend staan de gasten diverse verrukkelijke desserts te wachten, waaronder verschillende soorten cake, fruit en Zweedse kaas. Zelfs de zondagsbrunch hult zich in Zweedse kleuren.

     

    Als aanvulling op het eigen menu trekken deze regelmatig terugkerende culinaire themaweken in het Brusselse hotel Le Méridien altijd weer volop belangstelling. De één laat zich graag eens verrassen door gerechten van verre, terwijl de ander zich in de watten laten leggen door het prachtige decor en de voortreffelijke bediening.

     

    Op 12 december bereikt het festival ’s avonds een hoogtepunt. Op de vooravond van het bekende Santa Lucia-feest, de Zweedse tegenhanger van onze kerst, brengt een traditioneel Zweeds koor van prachtig uitgedoste meisjes met kaarsenkronen op, de betoverendste liederen ten beste.

    Een al even aangename verrassing staat de winnaar van de speciale tombola te wachten: een schitterend weekend (2 nachten inclusief ontbijt en vlucht) voor 2 personen in het Sheraton in Stockholm.

     

    Het tweeweekse festival in Le Méridien biedt u de kans om twee vliegen in één klap te slaan en behalve de pracht van een land op de poolcirkel tevens de geneugden te ontdekken van een restaurant waarvan de naam eerder aan exotische oorden doet denken.

    Tijdens de Zweedse weken wordt de lunch of het diner u aangeboden voor 45 €. Exclusief drankjes, maar wel een met glas beroemde “glögg” (glühwein) vooraf.

    Een unieke kans om uw jas, muts en handschoenen achter te laten bij de garderobe van Le Meridien, én volop te genieten van de typische, hartverwarmende Zweedse gastronomie! RVH.

     
    zie ook www.6minutes.be à la carte

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!