Inhoud blog
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exki: ecodesign

    Nieuw bij EXKi: ecodesign en een ‘fietstafel’!

    Nieuwe EXKi Beurs in Brussel in teken van duurzaamheid 

     

     

    EXKi, de specialist in kwalitatieve snelrestauratie, speelt in op de huidige trends met haar nieuwe restaurant op het Beursplein van Brussel. Deze 18e EXKi in Brussel staat geheel in het teken van het ‘ecoconcept’ en zal dienen als pilootproject voor toekomstige EXKi’s.

     

    Het merendeel van het meubilair is gemaakt van gerecycleerd materiaal. Met wat verbeelding, is alles herbruikbaar! Zo zijn de banken en krukken bedekt met een stof die is gemaakt van gerecycleerde plastic flessen. Oude tafels zijn gebruikt om nieuwe hoge en lage tafels te maken. Om de ecologische voetafdruk nog verder te verlagen, is alle verlichting in LED of met laag verbruik. 

     

    De ‘WeBike’ is een ronde tafel met drie fietsstoelen en drie stopcontacten, waar je door te fietsen tegelijkertijd je GSM, laptop of tablet kunt opladen. En dat terwijl je gewoon geniet van bijvoorbeeld een koffie, een broodje, en salade of een dessert. ‘WeBike’ is ontwikkeld door het startersbedrijf WeWatt, een echte innovatie die perfect past bij het concept van EXKi. En een ideale manier om te genieten én in vorm te blijven!

     

    Nieuw in de ‘EXKi Beurs’, Beursplein 2, open 7/7, is dat ze ook ‘s avonds open is, tot 22u30. Het restaurant (450m²) situeert zich op 2 verdiepingen en biedt 130 plaatsen binnen en 120 plaatsen op het terras.

    En bij nieuwe openingstijden horen ook nieuwe gerechten, zoals de EXKi ‘carrées’, gemaakt van biopizzadeeg; de ‘Mitonnées’, stoofpotjes met kip of ham; de ‘Consommés’, soep in Thaise of Indische stijl, en speciale formules voor 8,75 €. De borden die ‘s avonds worden gebruikt zijn herbruikbaar. 

     

    EXKi is de specialist in de betere fastfood, het EXKi-netwerk omvat 52 restaurants in België, Frankrijk, Luxemburg, Italië en sinds juni 2011 ook in Nederland. Chef Frank Fol bedacht de gerechten die een ruime keuze bieden tussen gezonde, evenwichtige recepten die bereid zijn met natuurlijke en verse eersteklas ingrediënten. RVH.

    www.exki.be






    03-01-2012 om 21:47 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.happy New Year
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    01-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ecodrankenmaker Sodastream
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ecodrankenmaker SodaStream lanceert superlekkere Premium Taste Cola

     

     

     

    U drinkt alleen de allerbeste cola met een rijke smaak? En u kiest bewust voor milieuvriendelijk? SodaStream makes it happen! Deze Premium Taste Cola wint het van de  bekende merken qua smaak, comfort en ecologische voetafdruk. Ontdek ‘m vanaf 1 januari 2012!

     

    De nieuwe Premium Taste Cola haalt zijn intense smaak uit een verbeterd recept. Hij wordt gemaakt met natuurlijke aroma’s, echte rietsuiker en bevat geen bewaarmiddelen of artificiële zoetstoffen. Het resultaat is een fantastische volle lekkere Cola smaak. De siroop zit in een fles van 750 ml, is goed voor 6 liter cola en zal 3.99 euro kosten.

     

    De befaamde beursadviseurs en financiële journalisten Jim Cramer en Herb Greenberg organiseerden voor het businesskanaal CNBC een cola-blindproeverij waarin zowel Coca-Cola, Pepsi Cola als SodaStream Premium Taste Cola werden getest. SodaStream kreeg de eerste plaats.

     

    SodaStream biedt een waaier van siropen: van cola en tonic tot energy drink, van orange tot pink grapefruit of cassis. De meeste siropen bevatten standaard 50% minder suiker dan reguliere frisdranken én er zijn ook volledige lightvarianten te verkrijgen. De siropen zitten in kleine plastic flesjes die bij het PMD-afval mogen.

     

    SodaStream is hét merk voor wie milieubewust wil genieten. Met SodaStream drankenmakers maak je van gewoon kraantjeswater in een oogwenk frisdrank en spuitwater. Zonder energie te verbruiken, zonder afval te creëren en zonder dat je nog flessen moet aanslepen. De bubbels komen uit een hervulbare koolzuur-gascilinder die overal verkrijgbaar is, ook online.

    De drukbestendige PET-flessen gaan ongeveer drie jaar mee en de geconcentreerde siropen zitten in miniflesjes die goed zijn voor 6 tot 12 liter frisdrank. Het verschil met retourflessen of wegwerpverpakkingen over een dergelijke periode betekent een gigantische besparing op energie voor productie, distributie, transport en recycling. RVH.

    www.sodastream.com

    31-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De lente is in het land

    De lente is in het land!

     

     

     

     

    In de lentecollectie van 2012 van Primark draait alles om het uitdragen van een nieuw gevoel van vrouwelijkheid: de lijn van dit seizoen is geïnspireerd op de stijl van de jaren 50 en 60 en valt op door elegante, supervrouwelijke retroaccenten. Kleur is opnieuw sterk aanwezig, een innovatieve trend met zuivere pastelkleuren en levendige felle kleuren. Geel mag deze lente niet ontbreken en deze frisse kleur in combinatie met een speelse print is dan ook de voornaamste trend in de collectie.

     

    Monochroom krijgt een frisse toets door het te gebruiken met stoffen zoals organza, brokaat en kantwerk met decoratieve versiersels die glamour in het dagelijkse leven brengen. Lange kokerrokken met een hoge taille en geplisseerde zomen tot halverwege de kuit met eigenzinnige prints bewijzen verder hulde aan de fifties.

     

    De androgyne trend zet zich voort: de smoking werd opnieuw uitgevonden en neemt deze lente de leiding terwijl de rechte blazer en het kraagloze jasje onze kleerkast een nieuwe, gestroomlijnde look geven. Kleding met metaalelementen en drukke prints vormen een vrouwelijk tegengewicht voor de traditionele mannelijke vormen. De korte gezette silhouetten van het jasje zorgen voor een combinatie van vrijetijds- en retro-elementen. Sobere enkelbroeken en shorts bieden de perfecte basis voor speelse prints zodat mannelijke en vrouwelijke vormen hun krachten kunnen bundelen. RVH.



    30-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe cocktails

    NIEUWE COCKTAILS MET OF ZONDER ALCOHOL, OM TE ETEN OF TE DRINKEN, VOOR OF NA DE FEESTEN

     

     

     

     

    De Crystal Lounge in het Sofitel Brussel La Louise is een fijne, luxueuze bar waar men graag een glaasje komt drinken of één van de rijkelijke cocktails degusteert. Onlangs werden er twee bijzondere cocktails toegevoegd aan de kaart: de Pina Colada “revisited” en de Crystal Green Mojito.

     

    De Pina Colada “ revisited “ bevat de gekende elementen ananas en kokosnoot, maar wordt bijzonder door de geflambeerde rum. Een tweede nieuwe verrassing op de kaart is een alcoholvrije cocktail met anti-oxidanten ; een detox cocktail ideaal na de feestdagen. De cocktail samengesteld uit een zacht mengsel van groene thee, komkommer en limoen wordt opgefrist met gember en muntblaadjes. Een gezonde en frisse cocktail !

     

    Crystal Green Mojito, zonder alcohol

    Ingrediënten:10 cl groene thee, ½ limoen, 8 muntblaadjes, 2 cl komkommersiroop, enkele stukjes gember

    Bereiding: De thee in een theepot laten trekken, giet de stukjes limoen, munt, gember en de komkommersiroop in een long drink glas, mengen. Vul het glas met crushed ice. Leng het mengsel aan met koude groene thee, mengen. Leg op de bovenlaag nog wat munt en voeg een mengstokje en een rietje toe.

     

     

    Pina Colada revisited, om te eten

    Ingrediënten:

    In een vergiet : 10 cl ananassap, 4 cl slagroom

    In het cocktailglas: 4 cl ananassap, 2 cl de cocosliqeur, 1cl cocossiroop

    Om te branden: 4 cl rum

     

    Bereiding: Giet het ananassap en de slagroom in het vergiet. Sluit dit af en plaats een gascartouche bovenop. Verwarm de rum en giet deze in een inox recipient. Vul het glas met ijsblokjes en giet het ananassap, de kokoslikeur en kokosiroop erin. Schenk nadien de cocktail in een glas. Giet daar bovenop de kokosmoes en bestrooi deze met geraspte en geroosterde kokosschilfertjes. Bedien de cocktail met een koffielepel en twee kleine rietjes. RVH.

     

    Sofitel Brussels Le Louise, Guldenvlieslaan 40, 1050 Brussel, Tel 02 541 22 00

     





    29-12-2011 om 21:53 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CitySki
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerste editie CitySki groot succes !

     

     

     

     

    CitySki, het grootste stedelijke ski resort ooit gerealiseerd in Europa, blikt terug op een succesvolle eerste editie met in totaal 11.000 bezoekers!

    CitySki was, met haar 150 m lang, een groots skistation in het hartje van Brussel dat

    van 10 tot 26 december 2011 iedereen skiplezier aanbood. Vooral bij kinderen was de skipiste erg geliefd, omwille van haar gemakkelijkheidgraad (groene piste) en de kinderinitiaties en – animaties die voorzien waren. Ook studenten en scholen waren in grote aantallen aanwezig en kwamen er het einde van de examens vieren !

     

    Ondanks het feit dat de weergoden hen niet altijd gunstig gezind waren, kan CitySki

    zeer positieve bezoekerscijfers voorleggen. Tijdens de tweede openingsweek vonden dagelijks maar liefst 600 à 700 skiërs hun weg naar de piste. Tijdens het kerstweekend, kende CitySki een echt hoogtepunt: zij verwelkomden meer dan 4.000 skiërs!

     

    Dankzij deze succesvolle eerste editie, heeft de organisatie beslist dat er in de Kerstperiode van 2012 zeker een tweede editie komt. RVH.


    29-12-2011 om 21:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chantelle SS12

    Chantelle SS12

     

     

     

     

     

    De alom tegenwoordige grote liefhebster van mooie dingen, helemaal weg van kunst, verscherpt haar blik en haar uitmuntende smaak elke dag. Ze zou Yves Saint Laurent en François Truffaut helemaal gecharmeerd hebben… Deze moderne versie van de Franse heldinnen, op-en-top Parisienne, houdt van zekere waarden en verkiest een tijdloze stijl boven vluchtige mode. Een kwestie van cultuur, natuurlijk.

     

    De elegantie van haar kledij reflecteert die van haar geest, want de Parijse chic heeft geen geheimen voor haar. De preciese snits van haar kledij eren haar silhouet, waar veel aan besteed werd, haar volle vormen met gesublimeerde welvingen, getekend door een beeldhouwer met vaste hand, genaamd Chantelle. Het comfort onthult de bekwaamheid van de ateliers van het huis: de kennis van gepassioneerde ontwerpers ziet men in haar zelfzekere houding, haar elegantie, bijna dansend. Zoveel moeite om zich te laten vergeten, haar een tweede huid aan te bieden, haar nooit te overschaduwen.

     

    In het verblindende zomerlicht, durft ze details aan in felle kleuren: opwindend turkoise op haar amberkleurige huid, of fuchsia violet, bijna electrisch. Sensueel en verwarrend “nude”, toon op toon, huid op huid, vergezeld haar de hele dag. Nog discreter met volledig onzichtbare lingerie: de moderne serie Haussman, zonder zichtbare naden, zorgt voor een perfecte steun, een bijkomende zekerheid. Om dagelijks te dragen, vrouwelijkheid en comfort van platte kant gecombineerd in de serie Saint Germain of de gesofisticeerde snit van de serie C Chic Sexy, een mengeling van lycra stof met monogram en kant, met kleine details die alles veranderen zoals het strauss juweeltje op de tussencoup. Ze draagt als geen ander een smoking. Maar als een waardige liefhebster van aantrekkelijke tegenstellingen, beheerst deze heldin ook de kunst om te verleiden en de codes van vrouwelijke glamour tot in de perfectie: in kant van geborduurde tule wordt haar sensualiteit onweerstaanbaar. Gewoonweg Parisienne. RVH.









    29-12-2011 om 21:48 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airlines

    Brussels Airlines verhoogt frekwenties naar vijf Afrikaanse bestemmingen

     

     

     

     

     

    Brussels Airlines verhoogt vanaf april 2012 haar vluchtfrekwenties naar vijf Afrikaanse bestemmingen aanzienlijk. Zowel naar Doula en Yaoundé (Kameroen), Abidjan (Ivoorkust) als Nairobi (Kenia) en Bujumbura (Burundi) verhogen de afreismogelijkheden en de zetelcapaciteit. Naar Kinshasa zal Brussels Airlines vanaf het volgende zomerseizoen vier keer per week non-stop vliegen. Deze frekwentieverhogingen zijn mogelijk dankzij de ingebruikname van een bijkomend langeafstandsvliegtuig.

     

    Brussels Airlines verstevigt haar aanwezigheid op het Afrikaanse kontinent. Nadat dit jaar lijndiensten werden gelanceerd naar Bamako (Mali), Marrakech en Agadir (Marokko) biedt Brussels Airlines vanaf april 2012, veel meer afreismogelijkheden naar talrijke Afrikaanse bestemmingen, o.m. Yaoundé, Douala, Abidjan, Kinshasa, Nairobi en Bujumbura. Al deze bijkomende vluchten sluiten aan op het Brussels Airlines Europa en US aanbod.

     

    Op verschillende routes introduceert Brussels Airlines bovendien een nagelnieuw in-flight product inclusief een nieuwe flat bed business class en economy zetels met individueel in-flight entertainment systeem. Vliegen met Brussels Airlines wordt zo comfortabeler dan ooit. Deze nieuwe kabine wordt begin 2012 voorgesteld. RVH.

    www.brusselsairlines.com 

    29-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drink 0 - Blaas 0 Wiite Hoegaerden!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Drink 0,0 -Blaas 0,0!

    Hoegaarden 0,0 wenst iedereen een veilig eindejaar toe!

     

     

     

     

    Hoegaarden 0,0, het eerste alcoholvrije Belgische witbier, is dezer dagen prominent aanwezig in het straatbeeld, op kerstmarkten en eindejaarsevenementen met een opvallende “Drink 0,0 – Blaas 0,0”-campagne.

     

    Via sampling en affiches wil Hoegaarden chauffeurs er extra op wijzen dat het belangrijk is om verantwoord om te gaan met alcohol in het verkeer en de beste keuze daarom is om geen alcohol te drinken als je rijdt. Bob zijn betekent echter niet dat je niet meer mee kan genieten met je vrienden van een gezellig biertje tijdens deze eindejaarsperiode! Met de nieuwe heerlijke Hoegaarden 0,0, blaas je namelijk zeker 0,0 -en breng je je medereizigers veilig thuis!

     

    Als leidinggevende brouwer, droomt AB InBev er van het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld te zijn. In dat opzicht zijn we ervan overtuigd dat het onze verantwoordelijkheid is om verantwoorde consumptie te ondersteunen en te promoten. Het bedrijf maakte dan ook op “Be(er) Responsible Day” in september 2011 (een wereldwijde dag in het teken van verantwoorde consumptie georganiseerd door AB InBev) een aantal uitdagende wereldwijde doelstellingen bekend om de impact van haar wereldwijde programma’s voor verantwoorde alcoholconsumptie te vergroten en te meten over een periode van 3 jaar.

    Zo heeft AB InBev zich geëngageerd om tegen 2014 wereldwijd minstens een half miljard volwassen consumenten te bereiken om hen bewuster te maken van het belang om een beroep te doen op een bestuurder die niet drinkt of op een chauffeur om veilig thuis te geraken. En natuurlijk dragen ook de merken hun steentje bij: Hoegaarden 0,0 promoot deze feestperiode verantwoord rijgedrag via de opvallende “Drink 0,0 – Blaas 0,0”-campagne, opdat iedereen veilig thuis raakt. RVH.

     

     

     


    28-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindejaarscadeau
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET EINDEJAARSCADEAU VAN STELLA ARTOIS LIGT ONDER DE KERSTBOOM

     

     

     

    Stella Artois, het Nr 1 Belgische bier wereldwijd en verkrijgbaar in meer dan 80 landen, werd oorspronkelijk genoemd naar de kerstster (Stella is het Latijnse woord voor Ster) en naar haar meesterbrouwer, Sébastien Artois. Meer nog, het wereldbekende pilsbier werd voor het eerst gebrouwen als kerstbier, als geschenk voor de inwoners van Leuven. De Leuvense brouwer geeft nu de mogelijkheid aan zijn fans om deze gezellige kerstmomenten wat kracht en sfeer bij te zetten met een gratis album met 8 van de beste kerstsongs.

     

    Under the christmas star, is een album met klassieke kerstsongs, heruitgevonden als een tijdloze en ultra-coole 60’s Jazz LP. Dit mooie kerstcadeau is het vervolg van het uit 2010 daterende kerstgeschenk van Stella Artois, waarbij de single “ Les 12 jours de Noël” aangeboden werd. Deze succesvolle actrice inspireerde Stella Artois om in 2011 nog een stapje verder te gaan en een compleet album, tot leven gebracht op een unieke en stijlvolle manier, met kerstsongs weg te geven.

     

    Gaande van de swingende ritmes van “ Deck the halls” tot de coole blue notes van “Jingle Bells”, herenigt het acht nummers tellende album aloude kerstsongs met twee originele composities met een geraffineerde flair die de fans gewoon zijn te verwachten van Stella Artois. Under the Christmas star werd opgenomen in Los Angeles, New York en Parijs in samenwerking met de begaafde componisten. 

    Dankzij een scherp oog en oor voor authenticiteit in echte Stella Artois-stijl, werd het album zorgvuldig gecomponeerd met behulp van originele opnameapparatuur en instrumenten daterend uit de 60’s. Die vintage stijl wordt nog extra in de verf gezet op de cover van het album, waar uit ijs gehouwen iconen en moderne meubelen uit het midden van deze eeuw, zoals een 33rpm vinyl-playing draaitafel, weergegeven worden.

    Under The Christmas Star is Stella Artois’ speciaal geschenk voor u en zal maar voor

    een beperkte periode beschikbaar zijn, gratis en uitsluitend te verkrijgen zijn op http://www.stellaartois.com/under-the-christmas-star-4103/ RVH.

    27-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het wintert op Schiphol

    Het wintert op Schiphol

     

     

     

     

    Van 21 december 2011 tot en met 26 maart 2012 presenteert het Rijksmuseum op luchthaven Schiphol de tentoonstelling DutchWinters. Aan de hand van acht sfeervolle schilderijen wordt de ontwikkeling van het 19de-eeuwse winterlandschap getoond.

     

    Tijdens de eerste helft van de 19de eeuw is de romantiek zeer populair binnen de schilderkunst. Barend Cornelis Koekkoek en Charles Leickert roepen in hun winterlandschappen een idyllische sfeer en liefde voor de natuur op. Rond 1870 ontstaat er een nieuwe fase waarin de gedetailleerde penseelvoering van de romantische school plaats maakt voor een meer tonale schilderwijze. De Haagse School probeert de natuur meer realistisch weer te geven en de sfeer van een bepaald moment vast te leggen. Kenmerkend zijn de grijze tonen in het werk van Louis Apol en Anton Mauve. Eind jaren ‘80 krijgt deze stroming een tegenhanger in het Amsterdams impressionisme. Willem Witsen en Isaac Israëls geven met een kleurrijker palet en vlotte streken impressies van het landelijke of stedelijke leven.

     

    Het Rijksmuseum Schiphol is te vinden op de Holland Boulevard, in het gebied achter de paspoortcontrole tussen de E- en F-Pier. Het museum is elke dag gratis toegankelijk van 06.00 tot 20.00 uur. In het Rijksmuseum Schiphol is permanent een tentoonstelling van werken van Hollandse meesters uit de Gouden Eeuw te zien, uit de collectie van het Rijksmuseum. Drie keer per jaar is er een tijdelijke tentoonstelling. Ook vindt u er een eigentijdse Museum Shop met Dutch Design en souvenirs uit het Rijksmuseum. RVH.

    www.schiphol.be.

    23-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuid SS12

    Zuid SS12: Brandy, candy & friendly

     

     

     

    Ontwerpster Renée Van Beurden is voor de zomercollectie op zoek gegaan naar draagbare lichtheid. Het resultaat is een uitbundig spel van kleur en licht dat deze zomer meer dan welkom is. Tijd om de sombere verwachtingen wat te breken en speelsheid te introduceren waar het kan.

     

    In 2006 startte ontwerpster Renée van Beurden in alle bescheidenheid envanuit haar buikgevoel Zuid. Het label kreeg al gauw een vast clientèle dat collectie na collectie vanzelf aandikte. Met de opening van een eigen winkel in 2011 plaatste Zuid zich definitief op de modekaart. Zuid brengt voor 2012 een collectie met een overvloed aan kleuren. Renée liet zich ook dit seizoen leiden door haar intuïtie. “Het begon met anders naar kleuren te kijken, en toen heb ik ze andere namen gegeven: brandy, mint, scarlet, lips. Door ze anders te benoemen, kon ik er meer mee gaan spelen” aldus de ontwerpster. Ondanks uitbundige prints en een breed kleurenspectrum straalt de collectie toch een rust uit. De collectie baadt in het licht, speelt met volumes, is speels en chique tegelijkertijd.

     

    Vrouwelijkheid primeert bij Zuid. Jurken vormen deze zomer opnieuw de basis van het label. Daarnaast is het breiwerk dit seizoen enkel in een mercérise katoen en zorgt dit samen met de veelheid van modellen in de verschillende materialen en kleuren voor een uiterst feminiene look. De diverse uitvoeringen zorgen voor een collectie met een uiteenlopend prijskaartje, een concept dat op heel wat bijval kan rekenen onder het trouwe clientèle van het merk. Vriendin des huizes, Eva Bos, heeft opnieuw een jurk ontworpen dat zowel in de ‘keukendoek’- versie als in de prachtige unikleuren een perfecte aanvulling biedt op het Zuid-assortiment.

     

    Renée van Beurden denkt achteraf gezien dat ze vanaf het begin op zoek was naar lichtheid. Zoals steeds straalt de collectie een city chique uit waardoor je er perfect mee naar kantoor kan, maar voelt het als vakantie. De ontwerpster is trots op deze wederom erg vrouwelijke collectie vol met kleur: “Als Brigitte Bardot nu 35 zou zijn, geloof ik dat ze dit in haar koffer zou steken om naar Zuid-Frankrijk te gaan”. RVH.

    Verkoopsinfo: 03 234 13 94 of www.denkzuid.be





    21-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Topbestemmingen niet skiers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Topbestemmingen wintersport Pierre & Vacances ook een paradijs voor niet-skiërs

     

     

     

     

    Geen skiër, maar toch mee op wintersport? In Arc 1950 en Avoriaz hoeven gasten zich geen moment te vervelen. De premium residenties van Pierre & Vacances in deze wintersportdorpen zijn namelijk niet alleen voor skiliefhebbers een paradijs. Deze bieden, naast accommodatie van topniveau, volop vermaak en een ruim aanbod aan horeca en andere voorzieningen. Hoogtepunt is het uitgebreide Welness-aanbod: van spa, sauna en stoombad tot relax- en fitnessruimte. Bovendien is er volop de gelegenheid om de mooie gebieden te voet, met de hondenslee of sneeuwscooter te verkennen.

     

    Deep Nature Spa : Gasten van Arc 1950 kunnen hun hart ophalen in de Deep Nature Spa® van 1.000 m! die deze winter geopend wordt. Deze spa is ontworpen als mineraallandschap in de stijl van een grot. In de spa kunnen zij genieten in een ontspanningsruimte met uitzicht op de Mont Blanc en een buitenterras met sauna en een jacuzzi. Ook in Avoriaz kunnen gasten helemaal tot rust komen in een Deep Nature Spa. Deze spa bestaat uit een zwembad met uitzicht op de pistes, een kinderbad, vier sauna's, drie hamams, een ontspanningsruimte, een fitnessruimte, een terras met jacuzzi en een kinderopvang. Er staat gasten bovendien een uitgebreid assortiment ‘à la carte’ verzorgingen te wachten.

     

    Gastronomie

    Ook op culinair gebied komen gasten niets te kort. Zowel in Arc 1950 als L’Amara hebben gasten in het restaurant volop keuze uit een uitgebreid aanbod. Er zijn vier verschillende formules, waarmee je naar wens ontbijt, lunch en diner kunt combineren. Het diner is ook tot in de puntjes verzorgd. Gasten kunnen zich laten verwennen in de Franse toprestaurants Brasserie 1950 en Hemingway in Arc 1950 en Restaurant Douchka, la Falaise, les Intrets en le Bistroin in L’Amara. RVH.

    Informatie – Tel: 070-246 100 (! 0,15/min)

    www.pierreetvacances.be en in reisbureaus.

    21-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Club Med Valmorel

    Club Med opent gloenieuw clubdorp in Valmorel

     

     

     

     

     

    Club Med gaat reeds meer dan 50 jaar prat op zijn unieke expertise in de bergen. In lijn met zijn upscale strategie en met het doel zijn klanten te blijven verrassen en een uitzonderlijk dienstenaanbod te verlenen, ging Club Med van start met een ambitieus project in het hart van de Alpen.

     

    Begin december opende de upscale reisexpert met veel trots Valmorel, zijn nieuwe Clubdorp in de bergen. Het Clubdorp, ontworpen door Marc Hertrich & Nicolas Adnet, beschikt over een uniek dienstenaanbod. Club Med spant zich non-stop in om de natuurlijke omgeving van zijn Clubdorpen te respecteren. De expert in upscale all-inclusive vakanties is dan ook met recht en rede trots de eerste bergsite in Frankrijk te zijn dat het “NF démarche HQE” certificaat heeft verkregen. Valmorel is tot slot het eerste Clubdorp dat drie accommodatietypes biedt en zo inspeelt op ieders wensen.

    En om uw wintersportdagje lekker ontspannen af te sluiten, kunt u terecht in de Spa CARITA. Het nieuwe Clubdorp in Valmorel biedt een unieke ervaring op het gebied van wellness, ontspanning en sport om met het hele gezin van te genieten te midden van de ongerepte natuur. 

     

    In hartje Clubdorp kunt u terecht in een van de talrijke intieme ruimtes van de loungebar met zijn zetels en lage tafeltjes en toegang tot de grote buitenterrassen. In de drie restaurants van het Clubdorp hebben de gasten, zoals ze dat bij Club Med gewend zijn, een uitgebreide keuze aan gerechten, waaronder specialiteiten uit de Savoie. In de twee hoofdrestaurants verandert het menu wekelijks, naargelang het thema van de vier seizoenen in iedere eetruimte: Le Printemps dans la Volière, Le Relais d’Automne, L’Observatoire d’Eté en Le Refuge d’Hiver.

     

    Een wellness aanbod is pas echt compleet als u uw lichaam en geest heerlijk kunt verwennen in een spa. In de luxueuze spa van Valmorel kunt u genieten van Carita verzorgingsbehandelingen, met zijn 594 m² is de spa van Valmorel de grootste in de bergen. RVH.







    20-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ropbestemmingen niet skiers L'Amara
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Topbestemmingen wintersport Pierre & Vacances ook een paradijs voor niet-skiërs

    Nieuwe premium residentie L’Amara

     

     

     

     

    Avoriaz is een volledig autovrij gebied waar vakantiegangers zich alleen te voet, op de ski’s of met de slede-taxi kunnen verplaatsten. Er heerst dan ook een rustige en authentieke bergsfeer in het ongerepte gebied. In de nieuwe premium residentie L’Amara kunnen gasten kiezen uit een van de ruime appartementen in gezellige chaletstijl.

    De grootste verblijven bieden onderdak aan maximaal 12 personen. Gasten voelen zich meteen thuis in het warme en comfortabele interieur met prachtig uitzicht op de

    bergtoppen. De intieme appartementen hebben een klassieke uitstraling, gecombineerd met moderne elementen. Gezinnen met jonge kinderen kunnen een beroep doen op professionele kinderopvang voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Deze service is exclusief voor premium gasten in het hoofdgebouw van l’Amara.

     

    Premium residenties Arc 1950

    Gelegen in de buurt van het Parc National de la Vanoise - met zicht op de Mont Blanc - is het autovrije dorpje Arc 1950 een uniek concept in Europa. Dit typisch Savoyaards bergdorpje beschikt over acht Pierre & Vacances premium residenties direct aan de skipistes. De residenties zijn in chaletstijl opgetrokken uit hout, steen en leisteen. De appartementen zijn ruim en comfortabel en allemaal voorzien van een balkon of terras met uitzicht op het dorp of de bergen. De grootste appartementen kunnen tot 10 personen huisvesten. RVH.

    Informatie – Tel: 070-246 100 (! 0,15/min)

    www.pierreetvacances.be en in reisbureaus.

     

    20-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wellness is meer dan ooit een trend 5/5

    De Nationale Wellness Enquête 5 en slot: Wellness is vandaag meer dan ooit een trend die zich opdringt

     

     

     

     

     

    Wellness wordt -ook en steeds meer door mannen -zeer overtuigend met ronde vormen, voelen (tactiliteit) en een natuurlijke, stille context (eerder de stille Ardennen

    dan de hectische Belgische kust) geassocieerd. Bij wellness denkt men in het algemeen aan het ondergaan van een ontspannende massage of relaxen in een jacuzzi. Deze activiteiten vinden meestal buitenshuis plaats en vergen een zekere organisatie. Een afspraak nemen voor een massage of een bezoek plannen aan een

    spacentrum is echter niet altijd van vanzelfsprekend, zeker voor de jongere generatie

    van 25 tot 40 jaar.

     

    Het tactiele van wellness en de associatie met afgeronde vormen en blauwtinten wijst op het belang van water voor deze vorm van ontspanning. Vandaar dat mensen ook in de badkamer vluchten om te relaxen. 64% van de Belgen beschouwt de badkamer als dé plaats bij uitstek om thuis tijd te nemen voor zichzelf. 

    We zouden graag langer tijd doorbrengen in de badkamer en bijna de helft van de Belgen zou de badkamer, eerder dan om het even welke andere woonruimte, met 10 m² verruimen indien dit mogelijk was.

    Een paleis van een badkamer, een eigen jacuzzi, een stoomdouche, zijn echter dromen die niet voor iedereen praktisch of financieel haalbaar zijn. Vandaar dat men zijn bad-of douche moment tracht te “pimpen” met relaxerende muziek, aromatische olieën, kaarsjes, enz. Op die manier vormt de badkamer een valabel alternatief voor een wellnessuitstap, ook al wordt “tijd doorbrengen in de badkamer” niet in de eerste plaats met wellness geassocieerd.

     

    GROHE SPA wil het verschil invullen tussen de bestaande badkamer en de badkamer van ieders’ dromen. Met enkele eenvoudige ingrepen – een regendouche, designkranen en bijpassende accessoires -kan iedereen iets speciaals maken van de badkamer en er zijn toevluchtsoord van maken voor die persoonlijke wellnessbeleving waar we allen zo naar snakken.

     

    “Genieten van water en lichaamsverzorging in de badkamer vormt een waardig alternatief voor een wellnessuitstap” RVH.



    18-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 4/5

    . De Nationale Wellness Enquête/4

     

     

     

     

    Bijna 40% van de Belgen wenst een regendouche. Er zijn geen opvallende regionale of generationele verschillen, wel tussen mannen en vrouwen. De favoriete douche van de man is een regendouche; de favoriete douche van de vrouw is een douche met massagestraal.

     

    Het is een goede evolutie dat mensen zich bewust zijn dat water sparen in de badkamer belangrijk is. Water sparen kan met 100% plezier. Douchetechnologieën zijn zodanig ontwikkeld dat mensen kunnen genieten van een douche met verschillende stralen, een regeneffect of massage/effectt met respect voor de natuurlijke bronnen. Bij de open categorie ‘andere’ kwamen o.m. volgende opties vaak aan bod: een douche met geuren, een hammam, een inloopdouche, een douchecabine met stoel, een stoomdouche en een douche groot genoeg voor twee.

     

    Specifieke, opvallende antwoorden waren: een computer-en een televisiescherm in de douche en de mogelijkheid om onder de douche te telefoneren. Het is begrijpelijk dat mensen dergellijke snufjes ook onder hun douche willen meenemen, maar gaat dit niet in tegen de ontspanning die men er tracht te vinden? Indien interactieve tools als deze hun intrede maken in de badkamer, zou men ze zich kunnen voorstellen als een in de muur gebouwd accessoire, zichtbaar of onzichtbaar, afhankelijk van de stemming.

     

    Los van het vrijblijvende antwoord “genieten” (één op 7), behoort muziek vaak bij de bad-en doucherituelen, daarnaast wordt in bad ook enorm veel gelezen en komen niet zelden kaarsjes, sfeerlichten een geparfumeerde oliën aan het badritueel te pas. Op basis van deze antwoorden kan men zich voorstellen dat de douche van de toekomst groot wordt, geschikt voor twee perssonen, met de mogelijkheid om geparfumeerde geuren en massagestralen af te geven, begeleid met muziek door de integratie van luidsprekers. Aan de hand van een touchscreen zou men de in de muur geïntegreerde televisie of hi-fi-installatie, evenals de sfeerlichtjes in de douchecabine kunnen besturen. RVH.



    17-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 3/5

    De Nationale Wellness Enquête/3

     

     

     

    Kenmerkend is het feit dat in koude en minimalistische interieurs opnieuw plaats wordt gemaakt voor planten en natuurlijke materialen. En ook aromatherapie, die aan een opgang bezig is, is door de natuur geïnspireerd. In toeristische zones als de Ardennen heeft men dit goed begrepen en biedt men meer en meer met wellnessfaciliteiten uitgeruste huurhuisjes aan.

     

    Dit verklaart waarom de badkamer één van de ruimtes is geworden die men het liefste wil uitbreiden. Men kiest in kleinere badkamers voor een compactere douche, een inloopdouche, die de ruimte visueel vergroot gezien er geen scheiding met de badkamervloer is.

     

    In totaal zeggen acht op tien Belgeen meer aan spiritualiteit, bezinning en meditatie te doen. Dit bewijst dat men behalve het passieve ontspannen, ook op zoek gaat naar actief ontstressen en aan zelfontwikkeling wil doen (joga, therapieën, …); dit wordt ook wel “selfness” genoemd. De trend om wellness te combineren met selfness is vanuit Duitsland ook bij ons doorgesijpeld.

     

    De snellere en meer economische douche geniet de voorkeur van de Belg om zich te wassen. Het bad behoudt haar succes, slechts weinigen kunnen er volledig afstand van doen, zelfs indien het maar zelden wordt gebruikt. Vooral vrouwen nemen graag een bad. Men mag hierbij ook niet vergeten dat het bad een onmisbaar element is in het gezinsleven: kinderen leren er van jongsafaan met hun waterspeeltjes plezier aan te beleven en maken er een kleine speeltuin van!

     

    De voorkeur bij mannen voor een douche en bij vrouwen voor een ligbad zou door psychoanalysten als volgt worden verklaard: mannen oriëënteren zich doorgaans vertikaal (viriel, waakzaam, hard, rationeel) en vrouwen doorgaans horizontaal (feminien, zacht, ontspannend, troostend). In de verpakkingswereld is dit zeer bekend: thee wordt 'vrouwellijk' verpakt (in liggende verpakkingen: rustgevend) en koffie wordt 'mannelijk' verpakt (in rechtopstaand de verpakkingen: wakker worden!) RVH.



    16-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale wellnessenquete 2/5

    De Nationale Wellness Enquête /2

     

     

     

    Tast-en geurzin zijn het meest gevoelig voor de fysieke voordelen van wellness. Geuren gaan samen met ontspanning, denk maar aan de geur van de geparfumeerde massageolieën of aan de sauna die de neusgaten ook nadien nog blijft prikkelen. Behalve de geur zijn ook de materialen belangrijk om ons goed te doen voelen, zoals het dennenhout van een sauna, het ludieke mozaïek van een hammam en zachte en natuurlijke stoffen om ons lichaam in te wikkelen. De hoge score van de jacuzzi toont aan dat ook de associatie met water belangrijk is. Of het nu gaat om een warm (bubbel)bad, een masserende douchestraal of het aangename gevoel van regendruppels op de huid, water blijft voor wellness onontbeerlijk.

     

    Voor alle bevolkingsgroepen blijken ovale en ronde vormen de meest geprefereerde. Dit kan worden verklaard door de omgeving waarin onze zintuigen zich hebben ontwikkeld: de baarmoeder, een warme ronde cocon waarin we maandenlang hebben vertoefd. Vorm geeft zeer veel gevoel aan de ruimte. De hoofdlijnen, de omtreklijnen en de hoeken definiëren een ruimte en geven er een zekere zin aan, maar kunnen voor de mens ook bedreigend overkomen. Om zich te ontspannen wordt eerder op zoek gegaan naar een warm nest.

    Ronde en ovale vormen vullen hierbij de verwachtingen in. Zeker in de badkamer, waar men naakt en kwetsbaar is, voelt men zich vaak beter in een bad met sterke ronde vormen. Een hoekig met tadelakt bekleed bad oogt misschien esthetisch mooi, maar zal zonder kussens toe te voegen niet comfortabel liggen.

     

    Bij een onverwacht uurtje vrij tijdens een citytrip in een hotel, blijven de generationele verschillen, maar zijn er minder regionale verschillen. Opvallend is wel het verschil tussen mannen en             vrouwen. Bij de mannen wil ook 45% het liefst gebruik maken van de wellnessfaciliteiten van het hotel, maar  ze verschillen daarin nog wezenlijk met vrouwen (59%). Dubbel zoveel mannen als vrouwen gaat liever iets drinken in de bar. RVH.



    15-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het goede voornemen van 2012

    Het goede voornemen van 2012

     

     

    Nog voor we ook maar één feestmaal hebben verorberd, zijn we reeds bezig met onze goede voornemens voor 2012.  Meer tijd voor vrienden en familie, meer bewegen en gezonder eten staan wellicht in ieders top 3. En dat dit niet altijd even makkelijk is, bewijzen meerdere studies.  Een maand na het stellen van de goede voornemens vervalt 1 op 3 reeds in zijn of haar slechte gewoontes. Dat het ook anders kan, bewijst Quorn™. 

     

    Een goed voornemen is meestal gebaseerd op een verandering in je dagelijkse gedrag. Je gaat een bepaalde routine of slechte gewoonte doorbreken en door iets vervangen waar je beter van wordt, waar je je gelukkiger door voelt. Maar dikwijls is het niet zo eenvoudig om iets in je dagelijkse levenswijze te veranderen. Neem nu gezond eten; het klinkt eenvoudiger dan het voor de meesten onder ons is. Gelukkig hoeft gezond eten niet altijd moeilijk of vervelend te zijn.

     

    Met Quorn™ bijvoorbeeld, kan je zonder moeite je dagelijkse kost een niveau gezonder maken: je ruilt gewoon je vleesingrediënt in voor Quorn™ en je maaltijd bevat meteen een pak minder calorieën en vetten. Doe dit minstens één keer per week en je zal het verschil snel merken. Met het Quorn gehakt, bereid je een heerlijke, vleesvrije Spaghetti Bolognaise op exact dezelfde wijze als het traditionele recept. Met de Quorn stukjes maak je lekkere, magere wokgerechten in een handomdraai. Je hoeft niets te veranderen aan je gerecht, enkel het vlees vervang je door Quorn™.

     

    Op de website www.evyquorn.be  vind je lekkere Quorn™ recepten en een reeks eenvoudige tips die velen gemakkelijk op weg kunnen helpen naar een gezondere levensstijl.

    De basis van Quorn™ is een plantje van de familie van de paddenstoelen. Quorn bevat plantaardige eiwitten en voedingsvezels. De Quorn™ producten worden verkocht in het koelvak van de supermarkten. RVH.

     







    15-12-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!