Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    26-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel

    Vakantiesalon Brussel

     

     

     

     

    Op 2 februari 2012 opent het Vakantiesalon 2012 in Brussels Expo voor de 54e keer zijn deuren, tot en met maandag 6 februari 2012 kan de bezoeker er telkens terecht van 10u tot 18u. Het belooft opnieuw een schitterende editie te worden met Indonesië als eregast.

     

    In vijf paleizen nemen meer dan 700 standhouders de bezoeker mee op ontdekkingreis naar onbekende verre oorden of mooie plekjes dichtbij, met avontuurlijke reisformules en nieuwe citytripbestemmingen. Paleis 4 staat helemaal in het teken van Frankrijk - toch nog altijd de belangrijkste toeristische bestemming voor de Belgische toerist. Gastregio van deze editie is La Champagne Ardenne.

    Paleis 5 is voorbehouden voor de Europese bestemmingen en de Middellandse Zee. In paleis 6 vindt de bezoeker het Holiday Forum met het Holiday Plaza en de Benelux Zone terug. In paleis 7 worden de verre bestemmingen ondergebracht, met gastland Indonesië in de hoofdrol.

     

    De grote nieuwigheid van deze editie is de organisatie van de Brussels Travel Top tijdens het Salon. Op de eerste dag van het Vakantiesalon 2012, donderdag 2 februari, zal paleis 10 exclusief voorbehouden zijn voor de reisprofessional, die zich zo kan informeren onder collega’s.

    Het is ook voor het eerst dat het Vakantiesalon opgebouwd wordt rond een thema. In 2012 staat daarbij “Op Vakantie met Garantie” in de kijker. Zowel touroperators en reisagenten als overkoepelende beroepsfederaties zetten, in samenwerking met Toerisme Vlaanderen, de voordelen van georganiseerd reizen voor de bezoeker uit. De wettelijke bescherming en de kennis vanuit de vergunde reissector worden daarbij in de kijker geplaatst.

     

    Na het overweldigende succes van vorig jaar, wordt de concepuele aanpak van het Vakantiesalon, waarbij exposanten in villages gegroepeerd worden, doorgetrokken. Op die manier kan de vakantieganger zich nog efficiënter oriënteren en kunnen professionele en andere bezoekers zich eenvoudiger informeren. Exposanten winnen bovendien aan visibiliteit en mogelijkheden door de voordelige opstelling. Nieuw dit jaar is de Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse Village.

     

    Onder de exposanten bevinden zich uiteraard ook heel wat nieuwkomers. En daarnaast mogen de veteranen van het Vakantiesalon in 2012 uiteraard niet ontbreken. Verder staan ook de touroperators op het Salon de reizigers bij met raad en daad om een zorgeloze vakantie te garanderen. Nieuw daarbij is de aanwezigheid van Gigatour met een boekingskantoor waar verschillende touroperators, met voor het eerst ook Jetair, beurscondities aanbieden.

     

    Tenslotte stelt het Vakantiesalon, voor het vierde jaar op rij, het Holiday Forum voor. Zowel bekende Belgen, televisiepersoonlijkheden als de reizigers zelf vinden hier een platform voor het uitwisselen van reisadvies. Het Holiday Plaza, waar er Meet&Greets zullen plaatsvinden en persoonlijke ontmoetingen met bekende Belgen en ervaren reizigers opgezet worden, vindt dit jaar voor de eerste keer plaats. RVH.

    www.uwvakantie.be  en www.vakantiesalon.eu 

    26-01-2012 om 17:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amsterdam airport Schiphol

    Amsterdam Airport Schiphol : Netwerk en marktaandeel van Schiphol in 2011 gegroeid

    Met bijna 50 miljoen passagiers weer vierde luchthaven van Europa

     

     



    In 2011 hebben 49,8 miljoen passagiers gebruik gemaakt van Amsterdam Airport Schiphol. Dat is 10,2 % meer dan het jaar ervoor, toen de luchthaven 45,2 miljoen passagiers  verwelkomde. Het vrachtvervoer bleef vrijwel gelijk met 1,5 miljoen ton vracht. Het aantal vliegtuigbewegingen in het handelsverkeer nam toe met 8,8% van 386.319 naar 420.245 vliegtuigbewegingen.

     

    Deze voorlopige vervoerscijfers maakte Jos Nijhuis, President-directeur van Schiphol Group, tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend. "De vervoersresultaten zijn positief. In 2011 hebben we een recordaantal passagiers bediend: bijna 50 miljoen. Daarmee is het marktaandeel van Schiphol in Europa ook gegroeid. Schiphol heeft het afgelopen jaar de miljardste passagier sinds haar ontstaan in 1916 mogen verwelkomen. Qua passagiersaantallen neemt Schiphol weer de vierde plaats in Europa in.  Het netwerk is in 2011 verder uitgebreid, van 301 naar 313 directe bestemmingen. Met name dankzij KLM en SkyTeam-partners werd een aantal belangrijke intercontinentale bestemmingen toegevoegd, zoals Guangzhou, Hangzhou, Rio de Janeiro, Buenos Aires, Havana en Orlando. Ook in Europa is het aantal bestemmingen uitgebreid, van 162 naar 169. Ons uitgebreide netwerk van bestemmingen is van belang voor het behoud van een aantrekkelijk vestigingsklimaat in Nederland."

     

    "Dit jaar wordt een uitdagend jaar, waarin we een stabilisatie van het aantal passagiers en een krimp van vracht verwachten.", aldus Jos Nijhuis.

     

    Investeren in capaciteit en kwaliteit:

    Op de langere termijn verwacht Schiphol dat de passagiersaantallen en vracht weer zullen toenemen. Daarom zal Schiphol in de toekomst meer terminal- en pier-capaciteit nodig hebben. Jos Nijhuis: "Schiphol moet grote stappen zetten om Europe's preferred airport te blijven, ook op de lange termijn. Dit betekent dat wij gaan investeren in capaciteit en kwaliteit. We bereiden momenteel een investeringsprogramma voor om onze mainport verder te ontwikkelen. De precieze plannen hiervoor worden de komende maanden in overleg met onze belangrijkste stakeholders uitgewerkt."

     

    Schiphol heeft een eigen channel op YouTube (www.youtube.com/schiphol). Dit betekent dat al het filmmateriaal over de luchthaven voor een nog groter publiek toegankelijk is.

    Amsterdam Airport Schiphol is een onderdeel van Schiphol Group, een exploitant van luchthavens in binnen- en buitenland. Amsterdam Airport Schiphol heeft als ambitie om Europe’s preferred airport te zijn en blijven. RVH.

    http://www.schiphol.be 

     

    25-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe ferry P&O
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Oplevering tweede nieuwe ferry voor P&O Ferries

     

     

     

    Op dinsdag 24 januari wordt het tweede nieuwe schip, de ‘Spirit of France’ opgeleverd. De overdracht van dit schip van € 180 miljoen gaat door tijdens een ceremonie in de STX Europe shipyard in Rauma Finland.

     

    De Spirit of France kan dan beginnen aan haar reis van 1.400 mijl (2.253 km) naar Dover met Kapitein Steve Johnson, Senior Master, aan het roer. Het schip wordt in Dover verwacht op zondag 28 januri. Na berthing trials in zowel Dover als Calais zal het vanaf midden februari de dienst verzekeren op de route Calais-Dover.

     

    Met meer dan 47.000 bruto ton en 213 meter lengte, zijn de Spirit of France, en zusterschip Spirit of Britain (die vorig jaar in dienst kwam), de grootste ferry’s ooit gebouwd voor het Kanaal. De gezamenlijke prijs van 360 miljoen € is de grootste investering ooit door P&O Ferries gemaakt.

     

    P&O Ferries onderhoudt routes vanuit Frankrijk, Nederland, België, Noord-Ierland en Ierland naar Groot-Brittannië. P&O Ferries vervoert 9 miljoen passagiers, meer dan 1,5 miljoen auto’s en 2 miljoen vrachteenheden per jaar. RVH.

     

    Technische fiche Spirit of France:

    Bruto ton: 47.592 ton.  Lengte: 213m.  Breedte: 31.43m. Aantal dekken: 12.

    Capaciteit: 170 X 15m vrachtwagens + 195 auto’s (of 1.000 auto’s). 2.000 pax.

    .

    23-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe route Dover Calais
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DFDS Seaways en LD Lines plannen nieuwe route Calais-Dover

     

     

     

     

    De Kamer van Koophandel van Parijs besliste gisteren, met onmiddellijke ingang, tot een liquidatie van SeaFrance, operationeel op de route Calais-Dover. Nog in 2011 besloten de maatschappijen DFDS Seaways en LD Lines een aantal activa van SeaFrance onder te brengen in een joint venture maar de bid werd door de Parijse Kamer van Koophandel afgewezen in december jl.

     

    De logica van een joint venture tussen DFDS Seaways en LD Lines blijft intussen overeind, zoals eerder reeds werd gesteld. Bovendien is “onze joint venture een unieke kans voor het creëren van een reeks duurzame Franse jobs en voor het in de vaart zetten van schepen onder Franse vlag”.

     

    “Om die reden kunnen wij dan ook bevestigen dat wij de installatie van een nieuwe route Calais-Dover zullen blijven nastreven. Het is onze intentie op dit traject twee schepen onder Franse vlag in te zetten, met Franse bemanning. Voor het opstarten van de verbinding, het bieden van een kwalitatieve service, mikken we op een staf van 300 personen waarvan we hopen de aanwerving snel te kunnen starten”.

    Op de nieuwe route zullen schepen ingezet worden die nu eigendom zijn van de joint venture of die beschikbaar zijn op de markt. RVH.

    www.dfds.be

    22-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milner

    Milner geeft voorsmaakje van de keuken 2012

    Foodtrendanalist Marjan Ippel over vier belangrijke foodtendenzen

     

     

     

    Curieus naar culinair 2012? De onafhankelijke foodtrendwatcher Marjan Ippel laat zien wat er in het nieuwe jaar zoal op het menu staat. In vier foodtendenzen geeft ze een woordje uitleg bij de eetcultuur van morgen. Een cultuur waarbinnen kaas perfect past, zo stelt Milner vast, gekend om zijn kazen met volle smaak en minder vet. Een voorsmaakje van de keuken anno 2012!

     

    In vier tendenzen geeft Marjan Ippel – die de laatste foodtrends al jaren op de voet volgt – een overzicht van wat we in 2012 mogen verwachten op eetgebied.

     

    Tendens 1: De 4 G’s (Gezond & Gemak & genieten en Geluk)

    Anno 2012 ruilen we óf-óf voor én-én. We willen alles, zonder al te veel opofferingen dan nog. Dat vertaalt zich naar bewust en gezond leven, met een maximum aan smaak. Waar gezond tot voor kort vaak gelijkstond met smaakloos en streng diëten, is gezond nu zowel lekker als gemakkelijk. Genieten is geen verboden woord meer. En gezond genieten, van het leven en van elkaar, brengt al snel geluk in beeld.

     

    Kaas is een echt 4G-product, zeker de nieuwe generatie kaas die smaak weet te rijmen met gezond en genieten. In het gigantische voedingsassortiment is kaas misschien een tijdje uit beeld geweest, maar in deze tijden is kaas helemaal terug.

     

    Tendens 2: Less = More

    De nieuwe luxe is bescheiden: schreeuwt niet, maar fluistert. Is niet afhankelijk van bling, maar van kwaliteit. De koks lopen voorop en de industrie volgt. Ze gaan ‘back to basic’, terug naar de smaak en naar basisingrediënten. Peulvruchten in plaats van kaviaar, worst in plaats van foie gras. Want om te verrassen, hoeft eten niet meer exquise te zijn. Simpel is de nieuwe luxe. De consument wil ook duidelijkheid, transparantie, eerlijkheid en puurheid – geen toevoegingen, geen light.

     

    Kaas zit in het epicentrum van de eettrends. Zeker sinds er kazen zijn met minder vet en toch meer smaak. Kaas past ook perfect in de tendens van meerdere eetmomenten op een dag. Van drie klassieke hoofdmaaltijden zijn we vandaag geëvolueerd naar verschillende eetmomenten, soms wel tot zeven.

     

    Tendens 3: Food = Sociaal 

     

    Eten is samen zijn, samen genieten, samen delen, samen ontdekken. Maar ook samen verantwoordelijkheid nemen. Na jaren van egocentrisme betreden we nu het tijdperk van ecocentrisme. Voeding heeft daarin een leidende rol want eten is bij uitstek een sociaal gebeuren. Eten verbroedert, opent deuren en harten.

     

    Kaas is uiterst sociaal, want heel geschikt om te delen. Op alle eetmomenten, een stuk kaas, een glas wijn of speciaal bier, en goed gezelschap, meer heb je niet nodig. Ook hier is less more. Genieten van elkaar en van typische deelschotels zoals tapas, mezze, een kaasbordje, fingerfood, crêpes of wraps. Kaas is een uitstekende basis om te delen met elkaar.

     

    Tendens 4: Flexitarisme

    We weten het intussen allemaal: minder vlees is goed voor je lichaam én voor de planeet. Alleen is het niet zo eenvoudig om die kennis elke dag in de praktijk te brengen. ‘Donderdag, veggiedag’ is in Vlaanderen alvast een begrip geworden.

     

    Kaas is een perfect alternatief voor vlees: natuurlijk, lekker, gezond en gemakkelijk. Voor wie zijn vleesconsumptie wil verminderen, is kaas een uitstekende bondgenoot. Van ontbijt tot lunch, van soep tot salade, van ovenschotel tot late snack. RVH.

    www.milner.be

     

     

     

     







    21-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meerwaarde voor citytripper

    Voor de meerwaardezoekende citytripper

     

     

     

     

    Citytrippers vandaag willen een stad niet als een silly tourist bezoeken, maar hun selectie aan stadsgeneugten ervaren. En ze doen dat het liefst zoals de locals: boodschappen doen op de markt in Rome, picknicken in het park in Bordeaux, fietsen in Parijs, ... Voor Thomas Cook is een citytrip meer dan de reis van en naar de stad organiseren. Om alles ter plaatse zo vlot mogelijk te laten verlopen, biedt de reisorganisator z’n klanten vanaf dit seizoen ook een gratis plooibare stadsmap aan met leuke en informatieve weetjes.

     

    Omdat het dinermoment tijdens citytrips een belangrijk moment is, heeft Thomas Cook ook diners passes en diner cruises in het aanbod. Voor houders van een diners pass worden tafels geboekt in geselecteerde restaurants in Parijs en Londen, op een diner cruise geniet je van je diner op een rivierboot, terwijl Parijs, Praag, Boedapest of Amsterdam aan de oever voorbijschuift. Ook tickets voor musicals en expo’s kan je via Thomas Cook vooraf reserveren. Steeds vaker worden ook korte breaks geboekt naar minder voor de hand liggende citytripsteden zoals Nantes of Bordeaux, Toulouse of Cannes.

     

    En wie zegt eigenlijk dat citytrips per se op het Oude Continent moeten geregeld worden? Het Verre Oosten wordt steeds meer het uithangbord van de Nieuwe Wereld en met de gecombineerde citytrip ‘Chinese metropolen’ (Beijing, Xi’an, Shanghai) biedt Thomas Cook de kosmopolitische reiziger bvb. de mogelijkheid om deze steden van de toekomst nu al te ontdekken.

     

    Met de pas geïntroduceerde rechtstreekse vlucht Brussel-Bangkok i.s.m. Thai Airways International treft Thomas Cook elke zon & oosterse cultuur minnende reiziger recht in het hart. Nu kan je 3 maal per week met een non-stop vlucht naar Bangkok Suvarnabhumi, wat oneindig veel mogelijkheden geeft om vanuit die vertrekbasis een reis op maat samen te stellen: een citytrip Bangkok, één van de klassiekere rondreizen naar het Noorden van Thailand (Chiang Mai), een minder klassieke rondreis in het Noord-Oosten (Isaan), een strandverblijf Phuket of op een van de eilanden zoals Koh Samui,… De mogelijkheden zijn legio, het reisplezier daardoor maximaal.  RVH.

     

     

     


    20-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airlines NYK

    Brussels Airlines met splinternieuwe Business en Economy Class naar New York en Afrika




     

    Naar New York of naar één van de vele Afrikaanse bestemmingen vliegen met Brussels Airlines wordt comfortabeler dan ooit. Brussels Airlines investeert dit jaar 30 miljoen euro in luxueuze flat bed zetels in Business Class, superieur zitcomfort in Economy Class, trendy design en revolutionaire entertainmenttechnologie van de allerlaatste generatie. Met dit nieuwe kwaliteitsproduct herpositioneert Brussels Airlines zich als een kwalitatieve trendsetter.

     

    De passagierscabines van de Airbus A330 van Brussels Airlines ondergaan in de loop van 2012 een ware metamorfose waarin design, innovatie, comfort en de hoogste kwaliteit centraal staan.  “Onze verwachtingen en ambities zijn hoog gespannen want we introduceren een superieur in-flight product gebaseerd op de laatste nieuwe technologie en gebaseerd op de feedback van duizenden passagiers “, zegt co-CEO Bernard Gustin.

     

    Brussels Airlines Business Class passagiers kunnen binnenkort genieten van een nieuwe trendy zetel die in een handomdraai kan omgetoverd worden tot een volledig ‘flat bed’ (180° horizontale positie) van bijna twee meter lang. Het flat bed is uitgerust met  een pneumatisch luchtkussen zodat de passagier zelf de zachtheid of hardheid van zijn zetel kan regelen.

     

    De Economy Class passagiers reizen binnenkort in een stijlvolle, ergonomisch gevormde zetel die door Italiaanse designers werd ontworpen en die meer beenruimte en zitcomfort biedt. Passagiers zullen de 83cm beenruimte weten te appreciëren, die hen zal toelaten om nog beter te ontspannen tijdens de vlucht.

     

    Revolutionair is zonder twijfel de nieuwe RAVE in-flight entertainment technologie waarvoor Brussels Airlines tot de ‘launch customers’ behoort.  Zowel in Business Class als in Economy Class zal het RAVE programma beschikkbaar zijn in zes verschillende talen.

     

    Het eerste vliegtuig zal deze lente in gebruik worden genomen. De werken zijn toevertrouwd aan Lufthansa Technik. De nieuwe lijnvluchten naar New York zullen met het nieuwe in-flight product worden uitgevoerd en geleidelijk aan zullen in de loop van 2012 ook de Afrikaanse bestemmingen van deze impressionante upgrade kunnen genieten. RVH.

     



    20-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kwaliteit en authenticiteit


    Voor de kwaliteit & authenticiteit minnende Italië-liefhebber

     

     

     

     

    Reizen die je met een maximum aan flexibiliteit zelf kan samenstellen en waar je honger naar authenticiteit meteen gestild wordt: geen land waar dat beter kan dan in Italië. Thomas Cook breidt z’n aanbod ‘begeleide reizen’ en ‘self drives’ dit zomerseizoen gevoelig verder uit, en heeft voor de reiziger die steeds weer op zoek gaat naar echtheid en authenticiteit een paar onvergetelijke Italiaanse reiservaringen in petto.

     

    Helemaal nieuw in het Thomas Cook-aanbod voor zomer 2012: Elba, het kleine, nog heel authentieke eiland op 10 km van de Toscaanse kust, waar je heen reist voor de rust en de natuur, maar ook voor de levendige jachthavens, mooie stranden en duikmogelijkheden.

     

    Met z’n uitbreiding van de vakantievluchten vanuit de luchthaven van Luik biedt Thomas Cook niet alleen een maximum aan bestemmingen en flexibiliteit, maar ook vliegreizen tegen de scherpste prijzen op de markt.

     

    Het animatieconcept van de Junior Clubs dat Thomas Cook samen met Studio 100 heeft opgezet, is een succes. Kinderen van 4 tot 12 jaar duiken in juli en augustus op hun vakantiebestemming helemaal onder in de wereld van K3, Piet Piraat, het Huis Anubis en Mega Mindy. Nieuw voor de zomer is dat alle Junior Clubs uit het vlieg-en autovakantiesegment worden gebundeld in een aparte brochure Thomas Cook Junior Clubs, 4 hotels stellen hun Junior Clubs al open in mei en juni voor kinderen van 3 tot 6 jaar: Resta Grand Resort in Marsa Alam, Sea World Resort & Spa in Side, Viva Cala Mesquida Park & Club op Mallorca  en Stella Makadi in Makadi Bay, Hurghada.

    In totaal vind je niet minder dan 11 Thomas Cook Junior Clubs in deze brochure, waaronder alweer 3 nieuwkomers: Xanthe Resort in Side, Resta Grand Resort in Marsa Alam, Club Eldorador Aladin in Djerba. RVH.

    19-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakanties met garantie


    Vakantie met GARANTIES

     

     

     

     

    Een Thomas Cook-klant krijgt ook meer waar voor z’n geld: dat is absoluut geen holle slogan, maar een dagelijkse zorg waar op elk moment rekening mee gehouden wordt. Met de inmiddels gekende de sneeuwgarantie en de nieuwe unieke ‘short sun

    zongarantie’ komt Thomas Cook tegemoet aan de behoefte van de klant om ‘op safe’ te spelen, een uniek aanbod op de Belgische vakantiemarkt.

     

    De vroegboekkorting die Thomas Cook voor het zomerseizoen aanbiedt loopt tot 16 januari 2012 en levert fijne kortingen op. Met z’n vroegboekgarantie gaat Thomas Cook een heel eerlijk engagement met de klant aan: de reisorganisator garandeert z’n klanten dat ze de ruimste keuze én de beste prijs krijgen voor eender ‘t welke reis, tot 31 oktober 2012. Gaan de prijzen bij Thomas Cook omlaag na 16 januari, dan krijg je als klant het verschil terugbetaald in de vorm van een Thomas Cook waardebon.

     

    De vrije tijd die we kunnen doorbrengen met onze kinderen is haast altijd korter dan we zouden willen, de gezamenlijke vakantie is dan ook een ideaal moment om die schade in te halen. Thomas Cook stelt alles in het werk om die gezamenlijke familievakanties zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Reizende families moeten van de talloze voordelen kunnen genieten: vaste prijzen voor meereizende kinderen bij de vliegvakanties, een ruim aanbod aan familiekamers op de meest populaire bestemmingen, kinderen waarvan de ouders een autovakantie geboekt hebben, logeren vaak gratis tot 14 jaar.

     

    Sinds kort kan je de Thomas Cook brochures ook downloaden op je i-pad. Milieuvriendelijk, makkelijk, handig én de perfecte instap voor doe-het-zelvers die vaak gewoon niet weten welke mogelijkheden en extra’s de reisorganisator hen allemaal te bieden heeft.

     

    Het volstaat om de app GRATIS te downloaden en je kan meteen terecht op een hele boekenplank vol Thomas Cook brochures. Maak vervolgens je eigen reisprofiel op en stel je ‘reisverlanglijstje’ samen. Niet toevallig dus dat de reisorganisator met deze nieuwe app de Travel Magazine Award Innovatie van het Jaar 2011 won! RVH.

    18-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meli royaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Meli op zijn royaalst: honing met koninginnengelei

    Geef je lichaam extra veerkracht met gezonde superhoning

     

     

     

    De nieuwkomer binnen het Meli-assortiment wordt koninklijk ontvangen. En dat is niet zo verrassend, als je weet dat Meli Honing met koninginnengelei je lichaam extra veerkracht geeft. Dat komt omdat de superhoning erg royaal is met vitamines, mineralen en aminozuren. Een gezonde én lekkere oplossing dus om je winterse weerstand flink op te krikken en bekende kwaaltjes – zere keel, verstopte neus, irritante hoest – te slim af te zijn!

     

    Dat honing een gezond natuurproduct is, is al langer geweten én bewezen. Zo verlaagt honing de cholesterol, bestrijdt ze infecties, zit ze boordevol vitaminen, mineralen, koolhydraten, enkelvoudige suikers (kant-enklare brandstof) en is ze rijk aan antioxidanten. Kan je zo’n natuurlijk gezondheidsproduct dan nóg gezonder maken? Toch wel, weet honingkenner Meli: door bij de zachte crèmehoning 3% koninginnengelei toe te voegen. Dankzij dit unieke krachtvoer speelt de bijenkoningin het klaar om vier zomers lang elke dag meer dan 2.000 eitjes te leggen. Niet niks, als je weet dat werkbijen precies uit hetzelfde soort eitje als de koningin worden geboren, maar hooguit enkele weken leven.

     

    Creatief met honing

    De zoete toets van honing geeft je bord meteen een extraatje. Ontdek de vele mogelijkheden van honing en varieer elke dag naar smaak. Enkele tips? Roer een lepeltje Meli Honing met koninginnengelei onder je ontbijtgranen. Meng wat honing door je yoghurt. Of ga voor de klassieke boterham en thee met honing.

     

    Maar ook als tussendoortje of ’s avonds past honing wonderwel in een gezonde, evenwichtige voeding. Probeer gerookte zalm met honing eens, grill je groenten in Meli Honing met koninginnengelei, geef je marinade een aparte toets of serveer een honingvruchtensalade als dessert. Voor creatieve lekkerbekken is honing verrassend veelzijdig! RVH.

    www.meli.be

    18-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De vakantie die ik zoek

    Thomas Cook - De vakantie die ik zoek!

     

     

     

     

    Reizen in 2012, we doen het compleet anders dan decennia geleden. Waar vroeger één lange familievakantie per jaar werd geboekt kiezen mensen nu steeds meer voor

    verschillende kortere vakanties en breaks, soms met het hele gezin, maar soms ook met 2 of onder vrienden. Omdat iedereen een steeds drukker leven leidt is vrije tijd een schaars goed geworden en willen we die vijf vakantieweken per jaar op een zo slim en zo leuk mogelijke manier invullen. Risico nemen is uit den boze, een vakantie moet tegenwoordig absolute garantie op welslagen bieden! We kiezen ze zorgvuldig uit met oog voor kwaliteit en precies op onze maat en onze behoefte van het moment gesneden.

     

    Reisorganisator Thomas Cook komt helemaal tegemoet aan die veranderende vakantiebehoeften: het ruimste aanbod, dichtbij of verder weg, voor elk moment van het jaar, voor elke gelegenheid, voor elk gezelschap en of je nu veel tijd ter beschikking hebt of nood aan een korte, verkwikkende break, Thomas Cook heeft de vakanties die je op het lijf geschreven is in de aanbieding.

    Van een klein charmehotel in de Champagne waar je een voorraadje champagne kunt inslaan tot het all-inclusive resort aan de Turkse Rivièra waar de kinderen eindeloos plezier beleven aan de Studio 100-animatie van de Thomas Cook Junior Club, van het vakantiedomein in het Franse zuiden waar je met het hele gezin in de zomermaanden heen gaat tot het wellnesshotel dat je boekt voor een vriendinnenweekend, van de motortocht met maten door de Baltische staten tot een onvergetelijke rondreis doorheen Zuid-India met z’n tweetjes: Thomas Cook heeft een veel ruimer aanbod dan je zou denken!

     

    Voorts beseft de reisorganisator ook dat een maximum aan flexibiliteit daarbij primordiaal is. De belangrijkste vakantiebestemmingen worden ’s zomers haast dagelijks aangevlogen zodat je alle vrijheid hebt zelf je vertrek- en aankomstdag te bepalen, de Thomas Cookreiziger krijgt ruime mogelijkheden aangereikt om ter plekke zijn vakantie volgens zijn ritme en zijn noden samen te stellen. RVH.

    17-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Godiva geschenkdozen

     GODIVA GESCHENKDOZEN

     

     

     

     

    GODIVA verleidt geliefden met een nieuw gamma romantische geschenkdozen in beperkte oplage: van prachtige papieren dozen tot glamoureuze, weelderige stoffen harten.

     

    PASSIONEEL RODE GESCHENKDOZEN …

    Dit jaar worden niet alleen de chique Golddozen maar ook de truffeldozen versierd met een vuurrood lint, een schitterende illustratie van de passie die alle geliefden delen en van die magische sfeer die rond valentijnsdag hangt ...

    Prijsvoorbeeld : Valentine Decorated Gold box (40 stuks) : 41 €

     

    EEN KNUFFELBEER VOOR VALENTIJN: Een schattig beertje in een rood kostuum biedt ons een papieren hart aan met 5 hartvormige chocolaatjes ... Wie kan daaraan weerstaan? Prijs : beertje met doosje 5 pralines : 23 €

     

    Godiva, passie voor chocolade

    Godiva biedt al sinds 1926 Belgische chocolade van topkwaliteit aan. Het merk is nu al een levende legende, dankzij zijn passie voor vernieuwing en luxe, in combinatie met zijn unieke ervaring en knowhow. Godiva Chocolatier is overal ter wereld synoniem van elegantie en prestige, en is dan ook keer op keer de beste keuze. RVH.

    www.godiva.be

    17-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn 2012

    Valentijn 2012 Limited edition GODIVA

    Een liefdesverklaring waar niemand aan kan weerstaan!

     

     

     

    Zeg het voor Valentijn zacht, zeg het uitbundig, zeg het lief ... zeg het met Godiva! Om Cupido een handje toe te steken, komt Godiva met een limited edition voor Valentijn 2012, een schatkist vol delicate, tongstrelende tederheid: heerlijk lichte chocoladecreaties, met liefde vorm gegeven door een meesterchocolatier, om de liefde te vieren ...

     

    De Mont d’Amour: zweven naar het ultieme smaakgenot!

    Na het succes van de Duohartjes in 2011 heeft de Belgische meesterchocolatier zichzelf opnieuw overtroffen. Dit jaar met de Mont d’Amour: een chocolaatje met 6 verschillende smaken van mousse, liefdevol omhuld door een chocoladejasje. Het design van de doos doet al vermoeden dat het hier om een uitzonderlijke creatie gaat: een gepolijst reliëf met liefdesberichten in verschillende talen, die als gefluisterde woorden door de lucht lijken te zweven boven een elegant bloementapijt.

     

    De Mont d’Amour chocolaatjes bestaan in 6 verschillende smaken met subtiele accenten en gedurfde combinaties:

    • MONT D'AMOUR OR ET FRAISES DES BOIS : Een mousse van wilde aardbeien, omringd door intense pure chocolade en bestrooid met weelderige goudvlokken ...

    • MONT D'AMOUR NOISETTE CITRON : Deze mousse heeft de pittige smaak van Siciliaanse citroenen en een delicate hazelnotenmousse, omhuld met witte chocolade en versierd met stukjes citroen…

    • MONT D'AMOUR MATCHA: De perfecte harmonie tussen Japanse groene Matchathee en een mousse van witte Matchachocolade, gewikkeld in pure chocolade, mooi afgewerkt met fijn Matchapoeder.

    • MONT D'AMOUR CASSIS MARRON : Een smeuïge mousse van Franse kastanjes uit de Ardèche, gecombineerd met Franse zwarte bessen in een schelp van melkchocolade, bestoven met zwartebessenpoeder.

    • MONT D'AMOUR FRAISE : Een mousse van zoete, fruitige aardbeien in een schelp van intense pure chocolade, afgewerkt met stukjes aardbei, beide afkomstig uit de beroemde Belgische streek Wépion, voor het perfecte Belgische verwenchocolaatje.

    • COEUR DE FRAISE: Dit verrukkelijke witte chocoladehart met een mousse van de gereputeerde Belgische aardbeien uit Wépion wordt met de hand versierd met een mooi rood hartje, want twee harten zeggen meer dan één!

     

    Geen enkele Mont D'Amour bevat alcohol. Los en in sommige geschenkdozen verkrijgbaar. Prijsvoorbeeld Mont d’Amour en Cœur de fraise: 5,70 € / 100 g

    Bij Godiva kennen de geliefden hun klassiekers …RVH.

    www.godiva.be

    16-01-2012 om 21:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cuvée Cleo Rosé
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cuvée CLEO Rosé de Saignée

    De Champagne ESTERLIN draagt de meest romantische en tederste van zijn cuvées, de CLEO Rosé “de saignée”, aan verliefde paartjes en mooie dagen op.

     

     

     

    CLEO Rosé «de saignée» zit in een sobere fles met bijna vrouwelijke rondingen die zelf verpakt is in een elegante, ronde en glanzende doos. Een verfijnd geschenk voor Valentijn of om de lente en de eerste mooie dagen te vieren.

     

    Achter de fascinerende kleur, de toetsen van rode vruchten en de kruidige basis van deze uitzonderlijke cuvée schuilt een concentraat van frisheid waarvan de visuele schoonheid enkel geëvenaard wordt door de aromatische densiteit.

     

    CLEO Rosé «de saignée» laat het plezier voortduren tot in de zomer en is het perfecte gezelschap tijdens een gezellig avondje met vrienden, een leuke barbecue op de buiten of een romantisch etentje bij valavond.

     

    Deze cuvée wordt uitgebracht in een beperkte editie van 2160 exemplaren.

    Aanbevolen verkoopprijs: 49,00 € alles inbegrepen

    Informatie en lijst met verkooppunten: 02/308.58.33

     

     

    TECHNISCHE FICHE CUVEE CLEO ROSE DE SAIGNEE

     

    Rosé de saignée is een champagne waarbij de schil van de zwarte druiven na het  persen het sap heeft gekleurd. Andere rosé champagnes worden vervaardigd door een kleine hoeveelheid rode wijn, geproduceerd onder de benaming Champagne, te mengen met de witte champagnewijn.

    Assemblage: 100 % Pinot Meunier (afkomstig van 3 percelen met oude wijnstokken van Mancy).

    Een gisting van ongeveer 14 uur, gevolgd door het vullen van de vaten. De alcoholische fermentatie gebeurt in vaten (gedurende ongeveer 15 dagen). Vervolgens worden de wijnen in inox vaten gegoten.

     

    DEGUSTATIECOMMENTAAR

     

    De neus is fris en expressief. De indruk van een mand vol rode vruchten dringt zich op: de aanzet is direct en “rechtuit”. De aroma’s van rode bes, zwarte bes, braambes en kers worden verrijkt met een subtiel vleugje vinositeit. De afdronk is vlezig en imposant. Deze rosé wordt gekenmerkt door een speels, opvallend roze met heldere

    weerspiegeling.

     

    De vorm van de fles van de Cuvée Cléo is zo apart dat iedere vorm van mechanisering uitgesloten is. Het draaien en degorgeren gebeurt dus manueel.

    CLEO “Rosé de saignée” past perfect bij een stukje lamsvlees, gegrilde vis en een zurig dessert met rode vruchten.

     

    CHAMPAGNE ESTERLIN:

    25 avenue de Champagne –51200 EPERNAY -www.champagne-esterlin.com

    12-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cuvée Cleo Rosé
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cuvée CLEO Rosé de Saignée

    De Champagne ESTERLIN draagt de meest romantische en tederste van zijn cuvées, de CLEO Rosé “de saignée”, aan verliefde paartjes en mooie dagen op.

     

     

     

    CLEO Rosé «de saignée» zit in een sobere fles met bijna vrouwelijke rondingen die zelf verpakt is in een elegante, ronde en glanzende doos. Een verfijnd geschenk voor Valentijn of om de lente en de eerste mooie dagen te vieren.

     

    Achter de fascinerende kleur, de toetsen van rode vruchten en de kruidige basis van deze uitzonderlijke cuvée schuilt een concentraat van frisheid waarvan de visuele schoonheid enkel geëvenaard wordt door de aromatische densiteit.

     

    CLEO Rosé «de saignée» laat het plezier voortduren tot in de zomer en is het perfecte gezelschap tijdens een gezellig avondje met vrienden, een leuke barbecue op de buiten of een romantisch etentje bij valavond.

     

    Deze cuvée wordt uitgebracht in een beperkte editie van 2160 exemplaren.

    Aanbevolen verkoopprijs: 49,00 € alles inbegrepen

    Informatie en lijst met verkooppunten: 02/308.58.33

     

     

    TECHNISCHE FICHE CUVEE CLEO ROSE DE SAIGNEE

     

    Rosé de saignée is een champagne waarbij de schil van de zwarte druiven na het  persen het sap heeft gekleurd. Andere rosé champagnes worden vervaardigd door een kleine hoeveelheid rode wijn, geproduceerd onder de benaming Champagne, te mengen met de witte champagnewijn.

    Assemblage: 100 % Pinot Meunier (afkomstig van 3 percelen met oude wijnstokken van Mancy).

    Een gisting van ongeveer 14 uur, gevolgd door het vullen van de vaten. De alcoholische fermentatie gebeurt in vaten (gedurende ongeveer 15 dagen). Vervolgens worden de wijnen in inox vaten gegoten.

     

    DEGUSTATIECOMMENTAAR

     

    De neus is fris en expressief. De indruk van een mand vol rode vruchten dringt zich op: de aanzet is direct en “rechtuit”. De aroma’s van rode bes, zwarte bes, braambes en kers worden verrijkt met een subtiel vleugje vinositeit. De afdronk is vlezig en imposant. Deze rosé wordt gekenmerkt door een speels, opvallend roze met heldere

    weerspiegeling.

     

    De vorm van de fles van de Cuvée Cléo is zo apart dat iedere vorm van mechanisering uitgesloten is. Het draaien en degorgeren gebeurt dus manueel.

    CLEO “Rosé de saignée” past perfect bij een stukje lamsvlees, gegrilde vis en een zurig dessert met rode vruchten.

     

    CHAMPAGNE ESTERLIN:

    25 avenue de Champagne –51200 EPERNAY -www.champagne-esterlin.com

    12-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cuvée Cleo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cuvée CLEO Rosé de Saignée

    De Champagne ESTERLIN draagt de meest romantische en tederste van zijn cuvées, de CLEO Rosé “de saignée”, aan verliefde paartjes en mooie dagen op.

     

     

     

    CLEO Rosé «de saignée» zit in een sobere fles met bijna vrouwelijke rondingen die zelf verpakt is in een elegante, ronde en glanzende doos. Een verfijnd geschenk voor Valentijn of om de lente en de eerste mooie dagen te vieren.

     

    Achter de fascinerende kleur, de toetsen van rode vruchten en de kruidige basis van deze uitzonderlijke cuvée schuilt een concentraat van frisheid waarvan de visuele schoonheid enkel geëvenaard wordt door de aromatische densiteit.

     

    CLEO Rosé «de saignée» laat het plezier voortduren tot in de zomer en is het perfecte gezelschap tijdens een gezellig avondje met vrienden, een leuke barbecue op de buiten of een romantisch etentje bij valavond.

     

    Deze cuvée wordt uitgebracht in een beperkte editie van 2160 exemplaren.

    Aanbevolen verkoopprijs: 49,00 € alles inbegrepen

    Informatie en lijst met verkooppunten: 02/308.58.33

     

     

    TECHNISCHE FICHE CUVEE CLEO ROSE DE SAIGNEE

     

    Rosé de saignée is een champagne waarbij de schil van de zwarte druiven na het  persen het sap heeft gekleurd. Andere rosé champagnes worden vervaardigd door een kleine hoeveelheid rode wijn, geproduceerd onder de benaming Champagne, te mengen met de witte champagnewijn.

    Assemblage: 100 % Pinot Meunier (afkomstig van 3 percelen met oude wijnstokken van Mancy).

    Een gisting van ongeveer 14 uur, gevolgd door het vullen van de vaten. De alcoholische fermentatie gebeurt in vaten (gedurende ongeveer 15 dagen). Vervolgens worden de wijnen in inox vaten gegoten.

     

    DEGUSTATIECOMMENTAAR

     

    De neus is fris en expressief. De indruk van een mand vol rode vruchten dringt zich op: de aanzet is direct en “rechtuit”. De aroma’s van rode bes, zwarte bes, braambes en kers worden verrijkt met een subtiel vleugje vinositeit. De afdronk is vlezig en imposant. Deze rosé wordt gekenmerkt door een speels, opvallend roze met heldere

    weerspiegeling.

     

    De vorm van de fles van de Cuvée Cléo is zo apart dat iedere vorm van mechanisering uitgesloten is. Het draaien en degorgeren gebeurt dus manueel.

    CLEO “Rosé de saignée” past perfect bij een stukje lamsvlees, gegrilde vis en een zurig dessert met rode vruchten.

     

    CHAMPAGNE ESTERLIN:

    25 avenue de Champagne –51200 EPERNAY -www.champagne-esterlin.com

    08-01-2012 om 17:27 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Makarons voor Valentijn

    Makarons voor Valentijn

     

     

     

    Voor Sint-Valentijn creëerde Pierre Ledent een verleidelijke makaron in zalig rood, gevuld met vanilleganache en in het midden een gehemeltestrelende siroop van krieken. Het krokante en romige koekje werd op smaak gebracht met enkele stukjes amandelen, zachte ganache en een verrassende kriekensiroop die zich op het moment dat men vol overgave in het koekje bijt met de andere componenten mengt. Een cocktail van smaak en genot in de mond,een moment van puur genoegen om te delen.

     

    Pierre Ledent ontwikkelde een ‘hartvormig doosje’ in dezelfde kleur als de makarons. Het bevat 8 stuks van deze heerlijke snoeperij. De hartvormige Sint-Valentijnset bevat 8 makarons en is te koop voor 12 euro in de winkel van Pierre Ledent, Boterstraat 19, Brussel.

     

    Pierre Ledent werd in 1971 in België geboren. Zijn talent werd in 1994 in Tokio bekroond met de gouden medaille van het prestigieuze Internationale Concours voor Jonge Patissiers, Confiseurs, IJsbereiders en Chocolatiers. Hij scheert in zijn vak momenteel hoge toppen met een heerlijk gamma Franse makarons in verleidelijke en verrassende smaken. RVH.

     

    PIERRE LEDENT - Boterstraat 19 -1000 Brussel

    Tel: 02 513 99 14 -www.pierreledent.be

    open elke dag van 11 tot 19.30 uur behalve maandag van 13 tot 19.30 uur.

    Tearoom tot 18.30 uur.







    08-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crousrillant caffé
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Croustillant Caffé voor een ‘krokante’ Valentijn

     

     

     

    Illycaffè vroeg aan Viki Geunes om onder meer op basis van de typische illy smaak- en textuurervaring passende hapjes voor bij een espresso te ontwikkelen. “Doel was om het rijke smaakpalet van zacht bitter, fijn zurig, vol romig en tegelijk pittig met een aantal zoete koffielekkernijen te ondersteunen. Tegelijkertijd wou ik in deze creatie ook naar het typisch tactiele karakter van illy verwijzen” aldus de 2-sterrenchef van restaurant ‘t Zilte in het Antwerpse MAS. RVH.

    07-01-2012 om 11:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussels airlines naar New York

    Brussels Airlines lanceert lijndienst naar New York JFK

     

     

     

     

    Vanaf 1 juni 2012 verbindt Brussels Airlines de Europese hoofdstad met New York. Brussels Airlines zal vanaf dan dagelijks koers zetten naar New York JFK Airport met compleet vernieuwde Airbus A 330 vliegtuigen.

     

    Het is de eerste eigen lijnverbinding van Brussels Airlines naar de States sinds het ontstaan van de luchtvaartmaatschappij in 2002. De ticketverkoop voor de lijndienst tussen Brussels Brussels Airport en New York JFK is opgestart.

    1 juni 2012 wordt een historische dag in de geschiedenis van Brussels Airlines. Met de lancering die dag van een lijndienst tussen Brussels Airport en New York brengt Brussels Airlines de Belgische luchtvaart na een onderbreking van tien jaar terug naar de States.

     

    De vluchten worden uitgevoerd met Airbus A 330-300 of A 330-200 toestellen die zijn uitgerust met een splinternieuwe business en economy class cabine (volledig flat bed in business en ergonomische economy zetels, laatste nieuwe individuele „in-flight entertainment. technology in business en economy, ...) die een zeer comfortabele vliegtuigreis garandeert. Ter gelegenheid van de lancering zijn er speciale promotietarieven vanaf 399 euro alle taksen en servicekosten inbegrepen.

     

    De vlucht vertrekt  ‘s ochtends vanuit Brussels Airport en komt aan in de States kort na het middaguur. Het vertrek in New York is voorzien in de vooravond en de aankomst in Brussel is de dag daarop .s ochtends. De New York vlucht sluit dankzij deze uuregeling vlot aan op de Europese en Afrikaanse vluchten van Brussels Airlines zodat tientallen bestemmingen in Europa en Afrika mits een korte overstap in Brussels Airport perfect connecteren met deze transatlantische route. Brussels Airlines zal in New York JFK opereren vanuit Terminal 1. In Brussels Airport vertrekt het toestel vanuit de exclusieve Brussels Airlines long haul terminal (“T zone”).

     

    Tijdens de vlucht kunnen passagiers genieten van de typisch Belgische gastvrijheid van de meertalige Brussels Airlines crew en ook van een uitstekend gastronomisch aanbod.

     

    Passagiers die met Brussels Airlines reizen naar New York kunnen op elke vlucht Miles & More getrouwheidsmijlen sparen of uitgeven. Tickets zijn te koop via internet of de reisagent. RVH.

    www.brusselsairlines.com


    05-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aurea suites

    MSC Cruises lanceert nieuw concept met Aurea Suites

     

     

     

     

    Het succesvolle kuur- en wellnessaanbod van MSC Cruises wordt verder verrijkt met de lancering van de verbluffende nieuwe Aurea Suites.

     

    Deze luxesuites zijn sinds kort beschikbaar aan boord van de MSC Fantasia en de MSC Splendida. Ook de MSC Divina, het nieuwste vlaggenschip dat in mei van volgend jaar de vloot van de rederij komt versterken, zal Aurea Suites aanbieden.

     

    De 28 weelderig ingerichte Aurea Suites, genoemd naar de geavanceerde Aurea Spa, bevinden zich op de prestigieuze bovendekken en zijn luxe wellness ten top. Gasten die een Aurea Suite boeken, ontvangen een schitterend wellness- en kuur-pakket: een welkomstcocktail in de SPA bar; onbeperkte toegang tot de ‘Thermal Suite’ (Turks bad, kuurbad, sauna en relaxatieruimte); een persoonlijke afspraak met een arts van de Aurea Spa; een Balinese massage én relaxerende gezichtsmassage van 30 minuten en last but not least een sessie in het solarium.

     

    Een verblijf in een Aurea Suite van MSC Cruises wordt een unieke ervaring. De passagiers kunnen hun geest ontspannen en hun lichaam laten verwennen terwijl ze enkele parels van de Middellandse Zee ontdekken.

     

    Dankzij de baanbrekende kuur- en fitnessfaciliteiten van MSC Cruises is het bedrijf een marktleider geworden. Tijdens de recente Cruise International Awards werd de Aurea Spa van de MSC Splendida zelfs ondanks een harde concurrentie bekroond als "Best for Well-Being". Met de lancering van dit nieuwe initiatief legt de rederij de lat nog hoger. De prijzen van de Aurea Suite beginnen vanaf 1390€ per persoon een cruise van 8 dagen/7 overnachtingen in de westelijke Middellandse Zee. RVH.

    www.msccruises.be

    04-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!