Inhoud blog
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn bij Bloom!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VALENTIJN 2012 BIJ HOTEL BLOOM! EN SMOODS

     

     

     

    Hotel Bloom en restaurant Smoods zorgen dit jaar voor een gans speciale Valentijn. Het dubbelproject biedt enerzijds de mogelijkheid om van een erg speciaal menu te genieten en anderzijds de kans om dit menu te koppelen aan een overnachting in het hotel.

     

    Het men ‘I LOVE YOU OWLWAYS’ loopt van 11 tot en met 18 februari 2012 en kost 55€ per persoon, inclusief aperitief. Als ‘Tappetizers’ krijgen de gasten een trio van bereidingen aangeboden, nl. gebakken ganzenleverlapjes, toast met tomaten; een brochette van kreeft met lavendelsiroop en papaja’s en een Japans tussendoortje.

    Bij het hoofdgerecht heeft men een keuze uit twee opties, hetzij Vis: Krokant en kruidig kabeljauwhaasje of de optie vlees: Lamsfilet gepaneerd met verse kruiden. De bijgerechten zijn een parelgort met druifjes, een tabouleh met rauwkost en een stoofpotje van groenten en ras el hanout.

    Afsluiten doe je het menu met het Love dessert, "Eau de fraises" met mascarpone-schuim.

    Een tafel reserveren kan via email: mr.SmoodS@hotelbloom.com of www.smoods.net

     

    Voor het ‘I LOVE YOU OWLWAYS PACKAGE’ betaal je € 125 voor 2 personen. Dit package bestaat uit "All you need is love" en een verblijf in een standaard L kamer of misschien wel in een XXL kamer als je geluk hebt! Attenties zijn Chocolaatjes bij aankomst, badjassen & slippers op de kamer, WOOW buffetontbijt in OO! en Rituals Hammam Massage Olie (100 ml.).

    Dit pakket is geldig op: vrijdag 10/2, zaterdag 11/2, dinsdag 14/2, vrijdag 17/2 en op zaterdag 18 februari 2012. Reserveren: www.hotelbloom.com ! RVH.

    03-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In Vino Veritas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    20 jaar In Vino Veritas

     

     

     

    Het wijnmagazine dat u ‘zonder matiging’ kunt lezen, In Vino Veritas, viert 20 jaar.  In 1992 groepeerde een door wijn bezeten Philippe Stuyck een handvol wijnfanaten, journalisten, sommeliers en gepassioneerde wijnliefhebbers allerlei, rond zich om een nieuw wijntijdschrift te lanceren, vooral een tijdschrift met een originele en frisse blik op wijn.

     

    150 nummers en duizenden pagina’s later staat In Vino Veritas er nog steeds, het tijdschrift dat de waarheid durft te zeggen. Maar belangrijker is dat er in deze twintig jaar ontzettend veel veranderd is, zeker op wijngebied. Een evolutie waar In Vino Veritas in meegegaan is, en vaak zelfs voorop liep! In 1992 was de Belgische wijnmarkt hoofdzakelijk Frans getint (meer dan 70%); wanneer wijn ergens anders vandaan kwam, had men het over uitheemse wijnen.

     

    In 1992 durfde geen enkel serieus wijnblad de Grands Crus Classés, prestigieuze herkomstbenamingen en icoonwijnen in vraag te stellen. In 1992 kwamen de met hout overladen wijnen, bodybuilderwijnen en ‘geparkeriseerde wijnen’ er steevast uit als topwijnen in degustaties van de zogeheten belangrijke wijnpers.

     

    In 1992 kwamen we nog echt slechte wijnen tegen, wijnen met fouten, wijnen die technisch slecht gemaakt waren. In 1992 lachte men om biologische wijnen, om nog maar te zwijgen over biodynamie dat veelal als een soort sekte werd gezien.

    In 1992 had IVV het nochtans reeds over Zuid-Afrikaanse, Australische en Chileense wijnen, wijnen van zowat overal die onderworpen werden aan een degustatie. IVV interviewde onder meer Nicolas Joly, baanbreker van de biodynamie, en Jean-Michel Deiss, voortrekker van de expressie van het terroir. IVV mag dan zichzelf niet al te serieus nemen, maar pakte de zaken wel serieus aan!

     

    Vandaag komt bijna de helft van wijnen die in België geconsumeerd worden uit andere landen dan Frankrijk. Met biologische wijnen lacht overigens niemand meer en ook de mode van overdadig houtgebruik is spectaculair gedaald. Wijnen met technische fouten worden zeldzamer met de dag, maar de echt interessante wijnen daarentegen worden almaar talrijker in vergelijking met 1992.

     

    Omdat er nog voldoende uitdagingen zijn voor een tijdschrift dat geen blad voor de mond neemt, gaat IVV op hetzelfde elan verder, blijft tal van zaken verder in vraag stellen en houdt de zintuigen op scherp, gepassioneerd als altijd. IVV biedt zes keer per jaar ongeveer 12.000 Franstalige en Nederlandstalige lezers een ruime blik op wat er reilt en zeilt in de wijnwereld, met gevarieerde en vaak spraakmakende artikels. Dankzij nieuwe technologieën, zijn blog en zijn nieuwsbrieven, is IVV een handige informatiebron voor wijnliefhebbers en wijnprofessionals. IVV bood als eerste wijnmagazine een digitaal abonnement aan, waardoor het tijdschrift via uw computerbeeldscherm, tablet-pc of smartphone kan gelezen worden. Handig en milieuvriendelijk, want zo wordt er een pak minder papier verspild.

    In Vino Veritas - 294 Dieweg – 1180 Bruxelles – Belgium – tel 02- 375.4444

    in.vino.veritas@skynet.be - www.invinoveritas.apic.be

    http://ivv.skynetblogs.be/ - http://ivv-vl.skynetblogs.be/

    02-02-2012 om 09:53 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frankrijk op het vakantiesalon

    Frankrijk op het Vakantiesalon van Brussel 2012

     

     

    Van 2 tot 6 februari 2012 is Frankrijk van de partij in paleis 4 van Brussels Expo.

    Kom en maak kennis met alle Franse regio’s en verschillende departementen.

     

    Champagne-Ardenne is de eregast van het Frankrijkdorp op het Brusselse Vakantiesalon.

     

     

    Van 2 tot 6 februari 2012 is Frankrijk van de partij in paleis 4 van Brussels Expo. Diverse regio’s en verschillende departementen bieden hier alle nuttige en nodige informatie met Champagne-Ardenne in een hoofdrol.

     

    Plezier en cultuur, fascinatie en originaliteit, ongewoon en uniek, hier ontdekt men 101 manieren om te genieten van de Champagne-Ardenne! Afspraak met de regio Champagne-Ardenne voor een reis naar het hart van de meest prestigieuze drank ter wereld en voor de ontdekking van een karaktervolle streek die gul is voor lichaam en geest.

     

    Er zullen 40 exposanten aanwezig zijn, verdeeld over drie thema’s: Wijngaarden & champagne, Wellness, natuur & vrijetijdsbesteding en City-Break, geschiedenis & erfgoed

     

    In de champagnebar, een plaats voor gezellige ontmoetingen, kunnen de bezoekers de verschillende wijnen van de Champagne ontdekken. Tal van animaties maken uw bezoek extra aangenaam: proeverijen van champagne, wijnen en gastronomische producten, ateliers ‘het werk op de wijngaard’, ‘kuiper’… , animaties voor kinderen met uitdelen van suikerspinnen. Ridders nemen u mee naar vervlogen tijden, terwijl jachthoorns, Bagad Arduin, en een marionettenspektakel…klein en groot charmeren.

     

    De broederschappen van de Ardennen wandelen rond in de gangen van het Salon en de broederschappen ‘Confrérie des Sacres de Champagne’ en de ‘Ordre des chevaliers du Malt’ betreden het podium ter gelegenheid van verschillende intronisaties.

     

    En dat is nog niet alles…! Op de stand van Atout France ontmoet u specialisten van het toerisme in Frankrijk. Aarzel niet om hen vragen te stellen over uw vakantie in Frankrijk.

     

     

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    Datum van het salon: van donderdag 2 februari tot maandag 6 februari 2012

    Openingsuren: Van 10 tot 18 u - Locatie: Paleis 4

    Toegangsprijs: € 8 - www.salondesvacances.eu

     

     

    30-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blikvangers

    Blikvangers & nieuwe exposanten

     

     

     

    Tijdens de editie van 2011 bundelden verschillende exposanten reeds hun krachten in de Caribbean Village, Asian-Pacific Village, Nordic Village en African Village. Samen met de Cruise Village stonden ze als een rode draad doorheen het Salon opgesteld. Die conceptuele aanpak wordt in 2012 doorgetrokken met de nieuwe Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse Village.

     

    De nieuwe aanpak, waarbij exposanten thematisch gegroepeerd worden in villages, heeft vorig jaar duidelijk zijn vruchten afgeworden. In deze samenwerking schuilen grote opportuniteiten: de bezoekers kunnen zich makkelijker oriënteren en vinden dus efficiënter de informatie die ze nodig hebben. De exposanten profiteren van de groepsdynamiek om meer visibiliteit te verwerven. Bovendien zorgen alle villages afwisselend voor animatie, waardoor er nog meer leven is op het Salon. Dit jaar wordt die holistische aanpak doorgetrokken met de nieuwe Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse Village.

     

    Enkele opvallende nieuwkomers op het Salon 2012 zijn o.m. Japan en Nepal (die de nieuwe Asia-Pacific Village zal vervoegen), Argentinië (Latijns-Amerikaanse Village), Peru, Ecuador, Chili, Mauritius, New Caledonia, La Réunion, Suriname en Kenya.

     

    Bij de touroperators is Jetair voor het eerst aanwezig op het Vakantiesalon op de stand van Gigatour, een belangrijke nieuwkomer, met een boekingskantoor waar verschillende touroperators beurscondities aanbieden. Ook enkele andere touroperators bieden deze boekingsmogelijkheid aan tijdens de beurs.

     

    Voor het vierde jaar op rij stelt het Vakantiesalon in 2012 opnieuw het Holiday Forum voor. Dit platform van reisinformatie laat de verschillende specialisten aan het woord zodat zij hun ervaringen kunnen delen. Nieuw in 2012 is het Holiday Plaza, een unieke ontmoetingsplaats met bekende Belgen en ervaren reizigers.

    Dit jaar zullen opnieuw de reizigers zelf, televisiepersoonlijkheden en bekende Belgen als experts aan het woord gelaten worden. Met sessies door mediapartners Radio 2, Liberty TV en Vlaanderen Vakantieland belooft het weer een boeiende interactie te worden. Het Holiday Forum wordt zo meer dan ooit een draaischijf van reisnieuws! RVH.

    www.uwvakantie.be

      en

    www.vakantiesalon.eu

     

     

    28-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op vakantie met garantie

    “Op Vakantie met Garantie”

     

     

     

    Thema van het Vakantiesalon 2012 is “Op Vakantie met Garantie”. Zowel naar de reisprofessional zelf, via de Brussels Travel Top, als naar de consument toe wil de sector de voordelen van georganiseerd reizen in de kijker zetten. Meer dan ooit is dit thema ‘hot’ en meer dan ooit is het opportuun om het aanbod, de kennis en ervaring en de betrouwbaarheid van de vergunde reisagent of touroperator te benadrukken.

     

    Jaarlijks vertrouwen meer dan 4 miljoen Belgen hun vakantie toe aan de georganiseerde reissector. De voordelen zijn dan ook talrijk en hun vertrouwen wordt niet beschaamd. Qua klantentevredenheid scoort de sector zeer goed. In 2011 werden slechts 90 klachtendossiers behandeld door de Geschillencommissie Reizen, een percentage van amper 0,002%1.

    Volgens resultaten van het WES-onderzoek, maakten in 2010 7,5 miljoen Belgen 10,4 miljoen reizen. Daarvan boekten zij er 4,3 miljoen via de reisindustrie. 3,2 miljoen landgenoten gingen niet op vakantie.

    In Belgë zijn er zo’n 30 zuivere touroperators, die alleen via reiskantoren verkopen, en een veelvoud aan bedrijven die zowel touroperator als rechtstreeks verkoper zijn. In Vlaanderen tellen we 740 hoofdkantoren en 389 bijkantoren in de reissector. In Wallonië zijn er 388 hoofdkantoren, 296 bijkantoren en 24 ‘oude’ vergunningen. In totaal zijn er dus 1.837 erkende verkoopspunten in België (resultaten op basis van het WES-onderzoeksrapport editie zomer 2010).

     

    Wie via de erkende touroperator of reisagent zijn reis regelt, kan rekenen op de nodige bijstand en hulp. Toch bestaat er bij de consument nog heel wat onduidelijkheid over de georganiseerde reissector. Om aan deze vraag tegemoet te komen, speelt het Vakantiesalon 2012 in op dit thema met een infostand in paleis 5 van exposanten ABTO (Association of Belgian Touroperators), VVR (Vereniging Vlaamse Reisbureaus), UPAV (Union Professionelle des Agences de Voyage), het Garantiefonds Reizen, VLARA (Vlaamse Associatie van Reisagenten) en CIB, afdeling toeristische verhuurkantoren (Confederatie van Immobiliënberoepen). Deze campagne voor de vergunde reissector wordt bovendien door Toerisme Vlaanderen ondersteund.  “Op Vakantie met Garantie” Infopunt: Paleis 5, stand 5516. RVH.

    www.uwvakantie.be  en www.vakantiesalon.eu 

     


    28-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eregast Indonesië

    Eregast Indonesië

     

     

     

    Eregast van de 54e editie van het Vakantiesalon is Indonesië. Het grootste schiereiland ter wereld wint al jaren aan populariteit als toeristische bestemming bij de Belgen en wil onder het thema Wonderful Indonesia als eregast op het Salon haar kwaliteitsvolle vakantieproduct in de kijker zetten.

     

    Indonesië ligt in Zuid-Oost Azië en is het grootste schiereiland ter wereld, met maar liefst 17.508 eilanden en drie tijdzones die door het land lopen. In de laatste jaren is toerisme een van de belangrijkste economische pijlers van het land gebleken en was Indonesië zelfs een van de zeldzame toeristische bestemmingen die de crisis van 2009 doorstond en groeicijfers mocht noteren. Het thema waarmee Indonesië zichzelf dit jaar als eregast profileert is Wonderful Indonesia, dat doelt op de natuurlijke pracht van het land, haar rijke cultuur, diverse keuken, gastvrije inwoners en vooral prijs-kwaliteit hoogwaardige aanbod. Het land telt 359 etnische groepen en een waaier aan diversiteit die de reiziger zullen verstommen!

     

    De belangrijkste toeristische trekpleisters zijn Java, Bali, Sumatra, Kalimantan (het Indonesische deel van Borneo, het eiland wordt gedeeld door Indonesië, Maleisië en

    Bruneï), Sulawesi, Nusa Tenggara en Moluccas.

     

    Zijn Excellentie Arif Havas Oegroseno, ambassadeur van de Republiek Indonesië voor België, Luxemburg en de Europese Unie, opent het Vakantiesalon 2012 met een unieke kijk op de diversiteit van het land: “Indonesië biedt voor elk wat wils. Haar rijke cultuur, prachtige natuurlijke schoonheid, diverse keuken en gastvrije bevolking kunnen aan de noden van elke reiziger tegemoet komen. De meeste toeristen zijn bekend met Bali en Sumatra, en als eregast van het Vakantiesalon 2012 willen we aantonen dat Indonesië nog veel meer is en de verscheidenheid en de verschillende toeristische trekpleisters naar voren schuiven.”

     

    Belgische reizigers hebben geen vooraf aangekocht visum nodig om Indonesië binnen te komen, enkel een geldig paspoort (tot 6 maanden na aankomst). Een aankomstvisum voor 30 dagen wordt uitgegeven op elk van de 19 luchthavens waarop vakantiegangers het land aanvliegen. De stand van Indonesië is terug te vinden in paleis 7 van het Salon. RVH.

    www.uwvakantie.be  en www.vakantiesalon.eu 

    27-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Servië trekt steeds meer Belgische bezoekers

    Servië trekt steeds meer bezoekers uit België

     

     

     

    Servië is in opkomst als toeristische bestemming. Ondanks de economische malaise van de afgelopen jaren, weten steeds meer Belgen de weg naar dit land in de Balkan te vinden. In de eerste 11 maanden van 2011 steeg het aantal Belgische bezoekers met 33% ten opzichte van het voorgaande jaar. Het aantal overnachtingen van Belgische vakantiegangers in Servië steeg zelfs met 46%. De verwachting is dat deze trend zich dit jaar verder zal voortzetten. Servië zal zich dit jaar dan ook weer op het jaarlijkse Vakantiesalon in Brussel presenteren, dat van 2 t/m 6 februari in Brussels Expo plaatsvindt.

     

    Vooral individuele vakantiegangers weten hun weg te vinden naar Servië. De hoofdstad Belgrado wordt steeds populairder als stedentrip bestemming. Belgrado kenmerkt zich als een hippe stad met veel bezienswaardigheden, maar staat vooral ook bekend om zijn vele restaurantjes, cafeetjes en zijn bruisende nachtleven. Dit jaar hebben in Belgrado weer verschillende nieuwe hotels hun deuren geopend en inmiddels vliegt ook prijsvechter Wizzair op Belgrado.

     

     De afgelopen jaren heeft Servië flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van de Donau fietsroute welke het land over bijna 700 km doorkruist. Ook nieuwe wandelroutes werden uitgezet. Niet alleen het ecotoerisme is sterk in opkomst maar ook nieuwe plattelandsaccommodaties rijzen als paddenstoelen uit de grond.

    Servië heeft een rijke byzantijnse cultuurhistorie en telt honderden middeleeuwse kloosters. Daarnaast vormde Servië lange tijd de noordgrens van het Romeinse rijk en heeft hierdoor een schat aan Romeins erfgoed. De afgelopen jaren zijn een aantal culturele routes ontwikkeld die het culturele erfgoed van Servië met elkaar verbinden.

     

    Verschillende touroperators en reisagenten hebben Servië inmiddels in hun reisprogramma’s opgenomen met grote diversiteit aan keuzemogelijkheden zoals culinaire rondreizen, camper rondreizen, fietstochten door de hoofdstad Belgrado en nightlife tours. RVH.

     

    26-01-2012 om 17:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel

    Vakantiesalon Brussel

     

     

     

     

    Op 2 februari 2012 opent het Vakantiesalon 2012 in Brussels Expo voor de 54e keer zijn deuren, tot en met maandag 6 februari 2012 kan de bezoeker er telkens terecht van 10u tot 18u. Het belooft opnieuw een schitterende editie te worden met Indonesië als eregast.

     

    In vijf paleizen nemen meer dan 700 standhouders de bezoeker mee op ontdekkingreis naar onbekende verre oorden of mooie plekjes dichtbij, met avontuurlijke reisformules en nieuwe citytripbestemmingen. Paleis 4 staat helemaal in het teken van Frankrijk - toch nog altijd de belangrijkste toeristische bestemming voor de Belgische toerist. Gastregio van deze editie is La Champagne Ardenne.

    Paleis 5 is voorbehouden voor de Europese bestemmingen en de Middellandse Zee. In paleis 6 vindt de bezoeker het Holiday Forum met het Holiday Plaza en de Benelux Zone terug. In paleis 7 worden de verre bestemmingen ondergebracht, met gastland Indonesië in de hoofdrol.

     

    De grote nieuwigheid van deze editie is de organisatie van de Brussels Travel Top tijdens het Salon. Op de eerste dag van het Vakantiesalon 2012, donderdag 2 februari, zal paleis 10 exclusief voorbehouden zijn voor de reisprofessional, die zich zo kan informeren onder collega’s.

    Het is ook voor het eerst dat het Vakantiesalon opgebouwd wordt rond een thema. In 2012 staat daarbij “Op Vakantie met Garantie” in de kijker. Zowel touroperators en reisagenten als overkoepelende beroepsfederaties zetten, in samenwerking met Toerisme Vlaanderen, de voordelen van georganiseerd reizen voor de bezoeker uit. De wettelijke bescherming en de kennis vanuit de vergunde reissector worden daarbij in de kijker geplaatst.

     

    Na het overweldigende succes van vorig jaar, wordt de concepuele aanpak van het Vakantiesalon, waarbij exposanten in villages gegroepeerd worden, doorgetrokken. Op die manier kan de vakantieganger zich nog efficiënter oriënteren en kunnen professionele en andere bezoekers zich eenvoudiger informeren. Exposanten winnen bovendien aan visibiliteit en mogelijkheden door de voordelige opstelling. Nieuw dit jaar is de Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse Village.

     

    Onder de exposanten bevinden zich uiteraard ook heel wat nieuwkomers. En daarnaast mogen de veteranen van het Vakantiesalon in 2012 uiteraard niet ontbreken. Verder staan ook de touroperators op het Salon de reizigers bij met raad en daad om een zorgeloze vakantie te garanderen. Nieuw daarbij is de aanwezigheid van Gigatour met een boekingskantoor waar verschillende touroperators, met voor het eerst ook Jetair, beurscondities aanbieden.

     

    Tenslotte stelt het Vakantiesalon, voor het vierde jaar op rij, het Holiday Forum voor. Zowel bekende Belgen, televisiepersoonlijkheden als de reizigers zelf vinden hier een platform voor het uitwisselen van reisadvies. Het Holiday Plaza, waar er Meet&Greets zullen plaatsvinden en persoonlijke ontmoetingen met bekende Belgen en ervaren reizigers opgezet worden, vindt dit jaar voor de eerste keer plaats. RVH.

    www.uwvakantie.be  en www.vakantiesalon.eu 

    26-01-2012 om 17:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amsterdam airport Schiphol

    Amsterdam Airport Schiphol : Netwerk en marktaandeel van Schiphol in 2011 gegroeid

    Met bijna 50 miljoen passagiers weer vierde luchthaven van Europa

     

     



    In 2011 hebben 49,8 miljoen passagiers gebruik gemaakt van Amsterdam Airport Schiphol. Dat is 10,2 % meer dan het jaar ervoor, toen de luchthaven 45,2 miljoen passagiers  verwelkomde. Het vrachtvervoer bleef vrijwel gelijk met 1,5 miljoen ton vracht. Het aantal vliegtuigbewegingen in het handelsverkeer nam toe met 8,8% van 386.319 naar 420.245 vliegtuigbewegingen.

     

    Deze voorlopige vervoerscijfers maakte Jos Nijhuis, President-directeur van Schiphol Group, tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend. "De vervoersresultaten zijn positief. In 2011 hebben we een recordaantal passagiers bediend: bijna 50 miljoen. Daarmee is het marktaandeel van Schiphol in Europa ook gegroeid. Schiphol heeft het afgelopen jaar de miljardste passagier sinds haar ontstaan in 1916 mogen verwelkomen. Qua passagiersaantallen neemt Schiphol weer de vierde plaats in Europa in.  Het netwerk is in 2011 verder uitgebreid, van 301 naar 313 directe bestemmingen. Met name dankzij KLM en SkyTeam-partners werd een aantal belangrijke intercontinentale bestemmingen toegevoegd, zoals Guangzhou, Hangzhou, Rio de Janeiro, Buenos Aires, Havana en Orlando. Ook in Europa is het aantal bestemmingen uitgebreid, van 162 naar 169. Ons uitgebreide netwerk van bestemmingen is van belang voor het behoud van een aantrekkelijk vestigingsklimaat in Nederland."

     

    "Dit jaar wordt een uitdagend jaar, waarin we een stabilisatie van het aantal passagiers en een krimp van vracht verwachten.", aldus Jos Nijhuis.

     

    Investeren in capaciteit en kwaliteit:

    Op de langere termijn verwacht Schiphol dat de passagiersaantallen en vracht weer zullen toenemen. Daarom zal Schiphol in de toekomst meer terminal- en pier-capaciteit nodig hebben. Jos Nijhuis: "Schiphol moet grote stappen zetten om Europe's preferred airport te blijven, ook op de lange termijn. Dit betekent dat wij gaan investeren in capaciteit en kwaliteit. We bereiden momenteel een investeringsprogramma voor om onze mainport verder te ontwikkelen. De precieze plannen hiervoor worden de komende maanden in overleg met onze belangrijkste stakeholders uitgewerkt."

     

    Schiphol heeft een eigen channel op YouTube (www.youtube.com/schiphol). Dit betekent dat al het filmmateriaal over de luchthaven voor een nog groter publiek toegankelijk is.

    Amsterdam Airport Schiphol is een onderdeel van Schiphol Group, een exploitant van luchthavens in binnen- en buitenland. Amsterdam Airport Schiphol heeft als ambitie om Europe’s preferred airport te zijn en blijven. RVH.

    http://www.schiphol.be 

     

    25-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe ferry P&O
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Oplevering tweede nieuwe ferry voor P&O Ferries

     

     

     

    Op dinsdag 24 januari wordt het tweede nieuwe schip, de ‘Spirit of France’ opgeleverd. De overdracht van dit schip van € 180 miljoen gaat door tijdens een ceremonie in de STX Europe shipyard in Rauma Finland.

     

    De Spirit of France kan dan beginnen aan haar reis van 1.400 mijl (2.253 km) naar Dover met Kapitein Steve Johnson, Senior Master, aan het roer. Het schip wordt in Dover verwacht op zondag 28 januri. Na berthing trials in zowel Dover als Calais zal het vanaf midden februari de dienst verzekeren op de route Calais-Dover.

     

    Met meer dan 47.000 bruto ton en 213 meter lengte, zijn de Spirit of France, en zusterschip Spirit of Britain (die vorig jaar in dienst kwam), de grootste ferry’s ooit gebouwd voor het Kanaal. De gezamenlijke prijs van 360 miljoen € is de grootste investering ooit door P&O Ferries gemaakt.

     

    P&O Ferries onderhoudt routes vanuit Frankrijk, Nederland, België, Noord-Ierland en Ierland naar Groot-Brittannië. P&O Ferries vervoert 9 miljoen passagiers, meer dan 1,5 miljoen auto’s en 2 miljoen vrachteenheden per jaar. RVH.

     

    Technische fiche Spirit of France:

    Bruto ton: 47.592 ton.  Lengte: 213m.  Breedte: 31.43m. Aantal dekken: 12.

    Capaciteit: 170 X 15m vrachtwagens + 195 auto’s (of 1.000 auto’s). 2.000 pax.

    .

    23-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe route Dover Calais
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DFDS Seaways en LD Lines plannen nieuwe route Calais-Dover

     

     

     

     

    De Kamer van Koophandel van Parijs besliste gisteren, met onmiddellijke ingang, tot een liquidatie van SeaFrance, operationeel op de route Calais-Dover. Nog in 2011 besloten de maatschappijen DFDS Seaways en LD Lines een aantal activa van SeaFrance onder te brengen in een joint venture maar de bid werd door de Parijse Kamer van Koophandel afgewezen in december jl.

     

    De logica van een joint venture tussen DFDS Seaways en LD Lines blijft intussen overeind, zoals eerder reeds werd gesteld. Bovendien is “onze joint venture een unieke kans voor het creëren van een reeks duurzame Franse jobs en voor het in de vaart zetten van schepen onder Franse vlag”.

     

    “Om die reden kunnen wij dan ook bevestigen dat wij de installatie van een nieuwe route Calais-Dover zullen blijven nastreven. Het is onze intentie op dit traject twee schepen onder Franse vlag in te zetten, met Franse bemanning. Voor het opstarten van de verbinding, het bieden van een kwalitatieve service, mikken we op een staf van 300 personen waarvan we hopen de aanwerving snel te kunnen starten”.

    Op de nieuwe route zullen schepen ingezet worden die nu eigendom zijn van de joint venture of die beschikbaar zijn op de markt. RVH.

    www.dfds.be

    22-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milner

    Milner geeft voorsmaakje van de keuken 2012

    Foodtrendanalist Marjan Ippel over vier belangrijke foodtendenzen

     

     

     

    Curieus naar culinair 2012? De onafhankelijke foodtrendwatcher Marjan Ippel laat zien wat er in het nieuwe jaar zoal op het menu staat. In vier foodtendenzen geeft ze een woordje uitleg bij de eetcultuur van morgen. Een cultuur waarbinnen kaas perfect past, zo stelt Milner vast, gekend om zijn kazen met volle smaak en minder vet. Een voorsmaakje van de keuken anno 2012!

     

    In vier tendenzen geeft Marjan Ippel – die de laatste foodtrends al jaren op de voet volgt – een overzicht van wat we in 2012 mogen verwachten op eetgebied.

     

    Tendens 1: De 4 G’s (Gezond & Gemak & genieten en Geluk)

    Anno 2012 ruilen we óf-óf voor én-én. We willen alles, zonder al te veel opofferingen dan nog. Dat vertaalt zich naar bewust en gezond leven, met een maximum aan smaak. Waar gezond tot voor kort vaak gelijkstond met smaakloos en streng diëten, is gezond nu zowel lekker als gemakkelijk. Genieten is geen verboden woord meer. En gezond genieten, van het leven en van elkaar, brengt al snel geluk in beeld.

     

    Kaas is een echt 4G-product, zeker de nieuwe generatie kaas die smaak weet te rijmen met gezond en genieten. In het gigantische voedingsassortiment is kaas misschien een tijdje uit beeld geweest, maar in deze tijden is kaas helemaal terug.

     

    Tendens 2: Less = More

    De nieuwe luxe is bescheiden: schreeuwt niet, maar fluistert. Is niet afhankelijk van bling, maar van kwaliteit. De koks lopen voorop en de industrie volgt. Ze gaan ‘back to basic’, terug naar de smaak en naar basisingrediënten. Peulvruchten in plaats van kaviaar, worst in plaats van foie gras. Want om te verrassen, hoeft eten niet meer exquise te zijn. Simpel is de nieuwe luxe. De consument wil ook duidelijkheid, transparantie, eerlijkheid en puurheid – geen toevoegingen, geen light.

     

    Kaas zit in het epicentrum van de eettrends. Zeker sinds er kazen zijn met minder vet en toch meer smaak. Kaas past ook perfect in de tendens van meerdere eetmomenten op een dag. Van drie klassieke hoofdmaaltijden zijn we vandaag geëvolueerd naar verschillende eetmomenten, soms wel tot zeven.

     

    Tendens 3: Food = Sociaal 

     

    Eten is samen zijn, samen genieten, samen delen, samen ontdekken. Maar ook samen verantwoordelijkheid nemen. Na jaren van egocentrisme betreden we nu het tijdperk van ecocentrisme. Voeding heeft daarin een leidende rol want eten is bij uitstek een sociaal gebeuren. Eten verbroedert, opent deuren en harten.

     

    Kaas is uiterst sociaal, want heel geschikt om te delen. Op alle eetmomenten, een stuk kaas, een glas wijn of speciaal bier, en goed gezelschap, meer heb je niet nodig. Ook hier is less more. Genieten van elkaar en van typische deelschotels zoals tapas, mezze, een kaasbordje, fingerfood, crêpes of wraps. Kaas is een uitstekende basis om te delen met elkaar.

     

    Tendens 4: Flexitarisme

    We weten het intussen allemaal: minder vlees is goed voor je lichaam én voor de planeet. Alleen is het niet zo eenvoudig om die kennis elke dag in de praktijk te brengen. ‘Donderdag, veggiedag’ is in Vlaanderen alvast een begrip geworden.

     

    Kaas is een perfect alternatief voor vlees: natuurlijk, lekker, gezond en gemakkelijk. Voor wie zijn vleesconsumptie wil verminderen, is kaas een uitstekende bondgenoot. Van ontbijt tot lunch, van soep tot salade, van ovenschotel tot late snack. RVH.

    www.milner.be

     

     

     

     







    21-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meerwaarde voor citytripper

    Voor de meerwaardezoekende citytripper

     

     

     

     

    Citytrippers vandaag willen een stad niet als een silly tourist bezoeken, maar hun selectie aan stadsgeneugten ervaren. En ze doen dat het liefst zoals de locals: boodschappen doen op de markt in Rome, picknicken in het park in Bordeaux, fietsen in Parijs, ... Voor Thomas Cook is een citytrip meer dan de reis van en naar de stad organiseren. Om alles ter plaatse zo vlot mogelijk te laten verlopen, biedt de reisorganisator z’n klanten vanaf dit seizoen ook een gratis plooibare stadsmap aan met leuke en informatieve weetjes.

     

    Omdat het dinermoment tijdens citytrips een belangrijk moment is, heeft Thomas Cook ook diners passes en diner cruises in het aanbod. Voor houders van een diners pass worden tafels geboekt in geselecteerde restaurants in Parijs en Londen, op een diner cruise geniet je van je diner op een rivierboot, terwijl Parijs, Praag, Boedapest of Amsterdam aan de oever voorbijschuift. Ook tickets voor musicals en expo’s kan je via Thomas Cook vooraf reserveren. Steeds vaker worden ook korte breaks geboekt naar minder voor de hand liggende citytripsteden zoals Nantes of Bordeaux, Toulouse of Cannes.

     

    En wie zegt eigenlijk dat citytrips per se op het Oude Continent moeten geregeld worden? Het Verre Oosten wordt steeds meer het uithangbord van de Nieuwe Wereld en met de gecombineerde citytrip ‘Chinese metropolen’ (Beijing, Xi’an, Shanghai) biedt Thomas Cook de kosmopolitische reiziger bvb. de mogelijkheid om deze steden van de toekomst nu al te ontdekken.

     

    Met de pas geïntroduceerde rechtstreekse vlucht Brussel-Bangkok i.s.m. Thai Airways International treft Thomas Cook elke zon & oosterse cultuur minnende reiziger recht in het hart. Nu kan je 3 maal per week met een non-stop vlucht naar Bangkok Suvarnabhumi, wat oneindig veel mogelijkheden geeft om vanuit die vertrekbasis een reis op maat samen te stellen: een citytrip Bangkok, één van de klassiekere rondreizen naar het Noorden van Thailand (Chiang Mai), een minder klassieke rondreis in het Noord-Oosten (Isaan), een strandverblijf Phuket of op een van de eilanden zoals Koh Samui,… De mogelijkheden zijn legio, het reisplezier daardoor maximaal.  RVH.

     

     

     


    20-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airlines NYK

    Brussels Airlines met splinternieuwe Business en Economy Class naar New York en Afrika




     

    Naar New York of naar één van de vele Afrikaanse bestemmingen vliegen met Brussels Airlines wordt comfortabeler dan ooit. Brussels Airlines investeert dit jaar 30 miljoen euro in luxueuze flat bed zetels in Business Class, superieur zitcomfort in Economy Class, trendy design en revolutionaire entertainmenttechnologie van de allerlaatste generatie. Met dit nieuwe kwaliteitsproduct herpositioneert Brussels Airlines zich als een kwalitatieve trendsetter.

     

    De passagierscabines van de Airbus A330 van Brussels Airlines ondergaan in de loop van 2012 een ware metamorfose waarin design, innovatie, comfort en de hoogste kwaliteit centraal staan.  “Onze verwachtingen en ambities zijn hoog gespannen want we introduceren een superieur in-flight product gebaseerd op de laatste nieuwe technologie en gebaseerd op de feedback van duizenden passagiers “, zegt co-CEO Bernard Gustin.

     

    Brussels Airlines Business Class passagiers kunnen binnenkort genieten van een nieuwe trendy zetel die in een handomdraai kan omgetoverd worden tot een volledig ‘flat bed’ (180° horizontale positie) van bijna twee meter lang. Het flat bed is uitgerust met  een pneumatisch luchtkussen zodat de passagier zelf de zachtheid of hardheid van zijn zetel kan regelen.

     

    De Economy Class passagiers reizen binnenkort in een stijlvolle, ergonomisch gevormde zetel die door Italiaanse designers werd ontworpen en die meer beenruimte en zitcomfort biedt. Passagiers zullen de 83cm beenruimte weten te appreciëren, die hen zal toelaten om nog beter te ontspannen tijdens de vlucht.

     

    Revolutionair is zonder twijfel de nieuwe RAVE in-flight entertainment technologie waarvoor Brussels Airlines tot de ‘launch customers’ behoort.  Zowel in Business Class als in Economy Class zal het RAVE programma beschikkbaar zijn in zes verschillende talen.

     

    Het eerste vliegtuig zal deze lente in gebruik worden genomen. De werken zijn toevertrouwd aan Lufthansa Technik. De nieuwe lijnvluchten naar New York zullen met het nieuwe in-flight product worden uitgevoerd en geleidelijk aan zullen in de loop van 2012 ook de Afrikaanse bestemmingen van deze impressionante upgrade kunnen genieten. RVH.

     



    20-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kwaliteit en authenticiteit


    Voor de kwaliteit & authenticiteit minnende Italië-liefhebber

     

     

     

     

    Reizen die je met een maximum aan flexibiliteit zelf kan samenstellen en waar je honger naar authenticiteit meteen gestild wordt: geen land waar dat beter kan dan in Italië. Thomas Cook breidt z’n aanbod ‘begeleide reizen’ en ‘self drives’ dit zomerseizoen gevoelig verder uit, en heeft voor de reiziger die steeds weer op zoek gaat naar echtheid en authenticiteit een paar onvergetelijke Italiaanse reiservaringen in petto.

     

    Helemaal nieuw in het Thomas Cook-aanbod voor zomer 2012: Elba, het kleine, nog heel authentieke eiland op 10 km van de Toscaanse kust, waar je heen reist voor de rust en de natuur, maar ook voor de levendige jachthavens, mooie stranden en duikmogelijkheden.

     

    Met z’n uitbreiding van de vakantievluchten vanuit de luchthaven van Luik biedt Thomas Cook niet alleen een maximum aan bestemmingen en flexibiliteit, maar ook vliegreizen tegen de scherpste prijzen op de markt.

     

    Het animatieconcept van de Junior Clubs dat Thomas Cook samen met Studio 100 heeft opgezet, is een succes. Kinderen van 4 tot 12 jaar duiken in juli en augustus op hun vakantiebestemming helemaal onder in de wereld van K3, Piet Piraat, het Huis Anubis en Mega Mindy. Nieuw voor de zomer is dat alle Junior Clubs uit het vlieg-en autovakantiesegment worden gebundeld in een aparte brochure Thomas Cook Junior Clubs, 4 hotels stellen hun Junior Clubs al open in mei en juni voor kinderen van 3 tot 6 jaar: Resta Grand Resort in Marsa Alam, Sea World Resort & Spa in Side, Viva Cala Mesquida Park & Club op Mallorca  en Stella Makadi in Makadi Bay, Hurghada.

    In totaal vind je niet minder dan 11 Thomas Cook Junior Clubs in deze brochure, waaronder alweer 3 nieuwkomers: Xanthe Resort in Side, Resta Grand Resort in Marsa Alam, Club Eldorador Aladin in Djerba. RVH.

    19-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakanties met garantie


    Vakantie met GARANTIES

     

     

     

     

    Een Thomas Cook-klant krijgt ook meer waar voor z’n geld: dat is absoluut geen holle slogan, maar een dagelijkse zorg waar op elk moment rekening mee gehouden wordt. Met de inmiddels gekende de sneeuwgarantie en de nieuwe unieke ‘short sun

    zongarantie’ komt Thomas Cook tegemoet aan de behoefte van de klant om ‘op safe’ te spelen, een uniek aanbod op de Belgische vakantiemarkt.

     

    De vroegboekkorting die Thomas Cook voor het zomerseizoen aanbiedt loopt tot 16 januari 2012 en levert fijne kortingen op. Met z’n vroegboekgarantie gaat Thomas Cook een heel eerlijk engagement met de klant aan: de reisorganisator garandeert z’n klanten dat ze de ruimste keuze én de beste prijs krijgen voor eender ‘t welke reis, tot 31 oktober 2012. Gaan de prijzen bij Thomas Cook omlaag na 16 januari, dan krijg je als klant het verschil terugbetaald in de vorm van een Thomas Cook waardebon.

     

    De vrije tijd die we kunnen doorbrengen met onze kinderen is haast altijd korter dan we zouden willen, de gezamenlijke vakantie is dan ook een ideaal moment om die schade in te halen. Thomas Cook stelt alles in het werk om die gezamenlijke familievakanties zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Reizende families moeten van de talloze voordelen kunnen genieten: vaste prijzen voor meereizende kinderen bij de vliegvakanties, een ruim aanbod aan familiekamers op de meest populaire bestemmingen, kinderen waarvan de ouders een autovakantie geboekt hebben, logeren vaak gratis tot 14 jaar.

     

    Sinds kort kan je de Thomas Cook brochures ook downloaden op je i-pad. Milieuvriendelijk, makkelijk, handig én de perfecte instap voor doe-het-zelvers die vaak gewoon niet weten welke mogelijkheden en extra’s de reisorganisator hen allemaal te bieden heeft.

     

    Het volstaat om de app GRATIS te downloaden en je kan meteen terecht op een hele boekenplank vol Thomas Cook brochures. Maak vervolgens je eigen reisprofiel op en stel je ‘reisverlanglijstje’ samen. Niet toevallig dus dat de reisorganisator met deze nieuwe app de Travel Magazine Award Innovatie van het Jaar 2011 won! RVH.

    18-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meli royaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Meli op zijn royaalst: honing met koninginnengelei

    Geef je lichaam extra veerkracht met gezonde superhoning

     

     

     

    De nieuwkomer binnen het Meli-assortiment wordt koninklijk ontvangen. En dat is niet zo verrassend, als je weet dat Meli Honing met koninginnengelei je lichaam extra veerkracht geeft. Dat komt omdat de superhoning erg royaal is met vitamines, mineralen en aminozuren. Een gezonde én lekkere oplossing dus om je winterse weerstand flink op te krikken en bekende kwaaltjes – zere keel, verstopte neus, irritante hoest – te slim af te zijn!

     

    Dat honing een gezond natuurproduct is, is al langer geweten én bewezen. Zo verlaagt honing de cholesterol, bestrijdt ze infecties, zit ze boordevol vitaminen, mineralen, koolhydraten, enkelvoudige suikers (kant-enklare brandstof) en is ze rijk aan antioxidanten. Kan je zo’n natuurlijk gezondheidsproduct dan nóg gezonder maken? Toch wel, weet honingkenner Meli: door bij de zachte crèmehoning 3% koninginnengelei toe te voegen. Dankzij dit unieke krachtvoer speelt de bijenkoningin het klaar om vier zomers lang elke dag meer dan 2.000 eitjes te leggen. Niet niks, als je weet dat werkbijen precies uit hetzelfde soort eitje als de koningin worden geboren, maar hooguit enkele weken leven.

     

    Creatief met honing

    De zoete toets van honing geeft je bord meteen een extraatje. Ontdek de vele mogelijkheden van honing en varieer elke dag naar smaak. Enkele tips? Roer een lepeltje Meli Honing met koninginnengelei onder je ontbijtgranen. Meng wat honing door je yoghurt. Of ga voor de klassieke boterham en thee met honing.

     

    Maar ook als tussendoortje of ’s avonds past honing wonderwel in een gezonde, evenwichtige voeding. Probeer gerookte zalm met honing eens, grill je groenten in Meli Honing met koninginnengelei, geef je marinade een aparte toets of serveer een honingvruchtensalade als dessert. Voor creatieve lekkerbekken is honing verrassend veelzijdig! RVH.

    www.meli.be

    18-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De vakantie die ik zoek

    Thomas Cook - De vakantie die ik zoek!

     

     

     

     

    Reizen in 2012, we doen het compleet anders dan decennia geleden. Waar vroeger één lange familievakantie per jaar werd geboekt kiezen mensen nu steeds meer voor

    verschillende kortere vakanties en breaks, soms met het hele gezin, maar soms ook met 2 of onder vrienden. Omdat iedereen een steeds drukker leven leidt is vrije tijd een schaars goed geworden en willen we die vijf vakantieweken per jaar op een zo slim en zo leuk mogelijke manier invullen. Risico nemen is uit den boze, een vakantie moet tegenwoordig absolute garantie op welslagen bieden! We kiezen ze zorgvuldig uit met oog voor kwaliteit en precies op onze maat en onze behoefte van het moment gesneden.

     

    Reisorganisator Thomas Cook komt helemaal tegemoet aan die veranderende vakantiebehoeften: het ruimste aanbod, dichtbij of verder weg, voor elk moment van het jaar, voor elke gelegenheid, voor elk gezelschap en of je nu veel tijd ter beschikking hebt of nood aan een korte, verkwikkende break, Thomas Cook heeft de vakanties die je op het lijf geschreven is in de aanbieding.

    Van een klein charmehotel in de Champagne waar je een voorraadje champagne kunt inslaan tot het all-inclusive resort aan de Turkse Rivièra waar de kinderen eindeloos plezier beleven aan de Studio 100-animatie van de Thomas Cook Junior Club, van het vakantiedomein in het Franse zuiden waar je met het hele gezin in de zomermaanden heen gaat tot het wellnesshotel dat je boekt voor een vriendinnenweekend, van de motortocht met maten door de Baltische staten tot een onvergetelijke rondreis doorheen Zuid-India met z’n tweetjes: Thomas Cook heeft een veel ruimer aanbod dan je zou denken!

     

    Voorts beseft de reisorganisator ook dat een maximum aan flexibiliteit daarbij primordiaal is. De belangrijkste vakantiebestemmingen worden ’s zomers haast dagelijks aangevlogen zodat je alle vrijheid hebt zelf je vertrek- en aankomstdag te bepalen, de Thomas Cookreiziger krijgt ruime mogelijkheden aangereikt om ter plekke zijn vakantie volgens zijn ritme en zijn noden samen te stellen. RVH.

    17-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Godiva geschenkdozen

     GODIVA GESCHENKDOZEN

     

     

     

     

    GODIVA verleidt geliefden met een nieuw gamma romantische geschenkdozen in beperkte oplage: van prachtige papieren dozen tot glamoureuze, weelderige stoffen harten.

     

    PASSIONEEL RODE GESCHENKDOZEN …

    Dit jaar worden niet alleen de chique Golddozen maar ook de truffeldozen versierd met een vuurrood lint, een schitterende illustratie van de passie die alle geliefden delen en van die magische sfeer die rond valentijnsdag hangt ...

    Prijsvoorbeeld : Valentine Decorated Gold box (40 stuks) : 41 €

     

    EEN KNUFFELBEER VOOR VALENTIJN: Een schattig beertje in een rood kostuum biedt ons een papieren hart aan met 5 hartvormige chocolaatjes ... Wie kan daaraan weerstaan? Prijs : beertje met doosje 5 pralines : 23 €

     

    Godiva, passie voor chocolade

    Godiva biedt al sinds 1926 Belgische chocolade van topkwaliteit aan. Het merk is nu al een levende legende, dankzij zijn passie voor vernieuwing en luxe, in combinatie met zijn unieke ervaring en knowhow. Godiva Chocolatier is overal ter wereld synoniem van elegantie en prestige, en is dan ook keer op keer de beste keuze. RVH.

    www.godiva.be

    17-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn 2012

    Valentijn 2012 Limited edition GODIVA

    Een liefdesverklaring waar niemand aan kan weerstaan!

     

     

     

    Zeg het voor Valentijn zacht, zeg het uitbundig, zeg het lief ... zeg het met Godiva! Om Cupido een handje toe te steken, komt Godiva met een limited edition voor Valentijn 2012, een schatkist vol delicate, tongstrelende tederheid: heerlijk lichte chocoladecreaties, met liefde vorm gegeven door een meesterchocolatier, om de liefde te vieren ...

     

    De Mont d’Amour: zweven naar het ultieme smaakgenot!

    Na het succes van de Duohartjes in 2011 heeft de Belgische meesterchocolatier zichzelf opnieuw overtroffen. Dit jaar met de Mont d’Amour: een chocolaatje met 6 verschillende smaken van mousse, liefdevol omhuld door een chocoladejasje. Het design van de doos doet al vermoeden dat het hier om een uitzonderlijke creatie gaat: een gepolijst reliëf met liefdesberichten in verschillende talen, die als gefluisterde woorden door de lucht lijken te zweven boven een elegant bloementapijt.

     

    De Mont d’Amour chocolaatjes bestaan in 6 verschillende smaken met subtiele accenten en gedurfde combinaties:

    • MONT D'AMOUR OR ET FRAISES DES BOIS : Een mousse van wilde aardbeien, omringd door intense pure chocolade en bestrooid met weelderige goudvlokken ...

    • MONT D'AMOUR NOISETTE CITRON : Deze mousse heeft de pittige smaak van Siciliaanse citroenen en een delicate hazelnotenmousse, omhuld met witte chocolade en versierd met stukjes citroen…

    • MONT D'AMOUR MATCHA: De perfecte harmonie tussen Japanse groene Matchathee en een mousse van witte Matchachocolade, gewikkeld in pure chocolade, mooi afgewerkt met fijn Matchapoeder.

    • MONT D'AMOUR CASSIS MARRON : Een smeuïge mousse van Franse kastanjes uit de Ardèche, gecombineerd met Franse zwarte bessen in een schelp van melkchocolade, bestoven met zwartebessenpoeder.

    • MONT D'AMOUR FRAISE : Een mousse van zoete, fruitige aardbeien in een schelp van intense pure chocolade, afgewerkt met stukjes aardbei, beide afkomstig uit de beroemde Belgische streek Wépion, voor het perfecte Belgische verwenchocolaatje.

    • COEUR DE FRAISE: Dit verrukkelijke witte chocoladehart met een mousse van de gereputeerde Belgische aardbeien uit Wépion wordt met de hand versierd met een mooi rood hartje, want twee harten zeggen meer dan één!

     

    Geen enkele Mont D'Amour bevat alcohol. Los en in sommige geschenkdozen verkrijgbaar. Prijsvoorbeeld Mont d’Amour en Cœur de fraise: 5,70 € / 100 g

    Bij Godiva kennen de geliefden hun klassiekers …RVH.

    www.godiva.be

    16-01-2012 om 21:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!