Inhoud blog
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Silken photo award

    11TH SILKEN PHOTO AWARD

     

     

     

     

    Het Hotel Silken Berlaymont is een hotel dat zich sinds meerdere jaren volledig aan de fotografische kunst heeft gewijd en ondertussen een collectie van 450 werken heeft samengesteld. Sinds meer dan 11 jaar organiseert het hotel een fotowedstrijd, de Silken Photo Award, voor amateurs en professionele fotografen.

     

    De « Silken Photo Award » wedstrijd, die is ontstaan in 2001, beloond de beste serie van 6 foto’s die vervolgens worden gebruikt om de deuren van de kamers van een volledige verdieping te decoreren. De winnaar van deze wedstrijd ontvangt een prijs van 2000€, en opent eveneens het nieuwe seizoen van foto tentoonstellingen in de Zoom Gallery van het hotel.

     

    Aan de 11e editie namen meer dan 40 fotografen deel uit o.m. België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Ierland, Italië, Nederland, Spanje en Griekenland. De jury kende de « Silken Photo Award 2012» toe aan de Belgische fotograaf Filip Santens. Vooral de levendigheid en frisheid van het onderwerk, de eenheid van de kleuren en de grote kwaliteit van de uitvoering van de serie “Flower en Power” wist de jury te overtuigen.

     

    Met de expositie, « Flower and Power », probeert Filip Santens de aandacht van de kijker te trekken en hem te ontroeren om zo de schoonheid van de natuur en alles wat ons omringt te herontdekken. « Flower and power » loopt in de Zoom Gallery van het hotel tot 16 april 2012.

     

    Dit Brussels hotel, in 1996 geopend en in juli 2005 hernoemd naar Hotel Silken Berlaymont Brussels, heeft zich altijd onderscheiden door de belangstelling in kunst en cultuur, meer bepaald in de fotografische kunst. Van lobby tot kamers, via restaurant en vergaderzalen, worden de bezoekers verrast door werken van internationaal beroemde Europese fotografen.

     

    Op basis van een origineel idee van overleden Heer Jacques Hollander, heeft het hotel zich een permanente collectie aangeschaft van 450 werken gerealiseerd door 130 grote namen uit de Europese fotografiewereld met éénzelfde groot thema : “De fotografie, een visie van de Europese cultuur”. De bekendste zijn o.a. de Spanjaard Tony Catany, de Zweed Lars Tunbjörk of nog de Belg Pierre Radisic.

     

    De Zoom Gallery: werd in 2001 geopend en ontvangt elk trimester een nieuwe fototentoonstelling met als thema ”De fotografie, een visie van de Europese cultuur”. Dit concept biedt de bezoekers de mogelijkheid schitterende clichés te ontdekken over gebeurtenissen op het “oude continent” en geeft het hotel een unieke artistieke dimensie. RVH.

     

    Hotel SILKEN BERLAYMONT Brussels

    Boulevard Charlemagne 11-19 – 1000 Brussel - www.hoteles-silken.com

    05-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Pekton

     

    HISTORISCH CAFE ‘DE PEKTON’ IN MECHELEN OPENT, VOOR HET GROTE PUBLIEK, OP 9 MAART HAAR DEUREN!

     

    Café ‘De Pekton’ zal voor het grote publiek, op 9 maart 2012, na een heropbouwperiode van twee en een half jaar, haar deuren kunnen openen ! Het 16de-eeuwse gebouw 'De Pekton' stond oorspronkelijk op de hoek van het verdwenen Stoofstraatje in Mechelen. Het werd verwoest tijdens de Eerste Wereldoorlog en nadien gereconstrueerd. In 1946 werd het pand opnieuw afgebroken en in 1953 gedeeltelijk heropgebouwd. In 2001 moest het plaats maken voor de nieuwe Lamotsite. Bij de reconstructie van het pand, dat in oktober 2009 van start ging, werd zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de nog resterende en bruikbare originele materialen: authentieke witte en blauwe steen, sierlijsten, smeedwerk en interieurelementen zoals lambrisering en delen van het toogmeubilair. Het PALM-café krijgt in de zomer aan de gevelzijde een mooi terras.

    Peter Buelens, Public Relations Manager van PALM: “‘De Pekton’ die een rijke geschiedenis heeft gekend zal terug aansluiting vinden met haar historische functie. Een ontmoetingsplaats voor de Mechelaar en de toerist. De roemrijke historie van het gebouw maakt visueel deel uit van het interieur.” Bouwheer en eigenaar, Brouwerij PALM uit Steenhuffel, herstelt op deze manier ‘De Pekton’ in ere en koestert het voor de toekomst. “Bier krijgt er een centrale rol en wordt aangevuld met een beperkte kaart van koude gerechtjes” aldus Buelens.

    Om de rijkdom van echte rasbieren in volle glorie tot bij de consument te brengen installeert de brouwerij er haar ‘Tapmaster’. PALM Breweries ontwikkelde in exclusiviteit deze tapinstallatie waarbij 20-liter vaten direct onder tapkranen worden gekoeld. Deze taptechnologie garandeert perfect getapt bier van in het vat tot in het glas, vaten en leidingen worden namelijk permanent gekoeld tot aan de tapkraan. Met de ‘Tapmaster’ zal in ‘De Pekton’ een assortiment van 8 bieren van het vat geserveerd worden: Estaminet, Palm, Rodenbach, Kriek Boon, de abdijbieren van Steenbrugge Wit en Dubbel-Bruin en tot slot de Brugge Tripel. Het bier van het vat wordt aangevuld met een selectie flessenbier van PALM Breweries én van een aantal collega brouwers. Het wordt ook mogelijk een fles van 75 cl. onder kurk uit de ‘Master Beer Collectie’ te bestellen. De bieren worden dan in een ijsemmer gefrappeerd en geschonken in elegante degustatieglazen, ‘om samen te ontdekken en van te genieten’. ‘De Pekton’ zal door Herman Van Eetvelde geëxploiteerd worden, zijn doorwinterde horecaervaring staat garant voor perfect gastheerschap! RVH.

     

     

     

    04-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miler fabels vs feiten/2

    Kaas: fabels vs. feiten /2

     

     

     

    Na de fabels omtrent kaas, enkele harde feiten:

     

    FEIT: Kaas bestaat al sinds de prehistorie

    Al in de prehistorie maakte de mens kaas, zo blijkt uit archeologische vondsten. Vanaf de late middeleeuwen worden de Nederlandse kazen naar het buitenland verscheept. In de Gouden Eeuw (17e eeuw) stond Nederland al bekend als kaasland.

     

    FEIT: Mensen met lactose-intolerantie mogen halfharde kazen eten

    Bij de bereiding van halfharde kazen (Goudse, Edammer, Maasdammer) verdwijnt bijna alle lactose uit de kaas. Mensen met lactose-intolerantie kunnen daardoor prima halfharde kaas eten

     

    FEIT: De korst bij harde en halfharde kazen is niet eetbaar

    Algemeen kan je stellen: van harde en halfharde kazen is de korst niet eetbaar, maar van zachte kazen wel. Bijna alle harde en halfharde kazen hebben een dun plastic buitenlaagje dat uitdroging en schimmelvorming moet voorkomen. Deze korst is hard en niet geschikt om op te eten. Veel voorverpakte Milner-kazen hebben trouwens helemaal geen korst, voor optimaal gebruiksgemak.

     

    FEIT: Kaas is een basisvoedingsmiddel

    Met een basisvoedingsmiddel wordt een voedingsmiddel bedoeld dat per categorie veel nutriënten levert. Deze voedingsmiddelen zijn belangrijk voor de voorziening van essentiële nutriënten. Kaas levert een groot deel daarvan, zoals calcium, eiwit, vitamines B2 en B12, zink… Daarbij gaat de voorkeur uit naar magere kazen zoals 20+ of 30+ met een laag zoutgehalte.

     

    FEIT: Kaas is goed voor je tanden

    Kaas is goed voor het gebit. Zowel de eiwitten aanwezig in kaas als calcium spelen hierin een rol. Een stukje kaas na de maaltijd is dus nog niet zo slecht bedacht door de Fransen. Wist je trouwens dat kaas zich leent voor heel wat heerlijke desserten?

     

    Milner is een lekkere, pittige kaas gemaakt van halfvolle melk. Daardoor bevat hij 19% vet, wat 40% minder is dan een gewone Goudse 48+kaas. Dankzij een speciale receptuur en een natuurlijke rijping behoudt Milner het maximum aan belangrijke voedingsbouwstoffen, zoals calcium en eiwitten. Milner is kaas die zowel voedzaam als smaakvol is voor het hele gezin. Deze kaas kan je klassiek eten op de boterham of gemakkelijk verwerken in een snack, warme maaltijd of salade.

     

    Milner heeft een rijk smakenpalet met 6 varianten: Milner Jong, Milner Licht Gerijpt, Milner Gerijpt, Milner Extra Gerijpt, Milner Mosterd en Milner Gatenkaas. RVH.

    www.milner.be

     





    03-03-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milner kaas: feiten vs fabels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kaas: fabels vs. feiten

    Milner serveert vijf snelle recepten voor een licht, gezond en smaakvol voorjaar

     

     

    Met het voorjaar en straks de zomer in zicht, staan er traditiegetrouw drie verlangens op het lijstje: minder kilo’s, meer genieten en gezonder leven. Milner vat deze top 3 smaakvol samen in een ruim assortiment kazen, met minder vet maar des te meer smaak.

    Ontdek vijf inspirerende recepten om het voorjaar energiek in te zetten. En maak voorgoed komaf met alle misverstanden over kaas dankzij het Milner-overzicht van fabels & feiten.

     

    FABEL: Opgroeiende kinderen hebben meer kaas nodig dan volwassenen

    Kaas is belangrijk voor jong én ouder. Volwassenen moeten zelfs meer zuivelproducten eten dan opgroeiende kinderen! Voor sterke botten en tanden is calcium een belangrijke bouwstof. Melkproducten zoals kaas zijn belangrijke bronnen van calcium. En volwassenen hebben calcium nodig om de botmassa te onderhouden.

     

    FABEL: Na 20 uur mag je niet meer eten…

    ’s Avonds wat later eten – een typische zuiderse gewoonte – kan echt geen kwaad. De stofwisseling werkt de hele dag op ongeveer hetzelfde niveau. Je lichaam slaat vet alleen op als de inname hoger is dan het verbruik. Avondeten wordt gewoon verbrand en maakt dus niet dikker. Wel komen er na 20 uur vaak snacks op tafel… en dat zijn uiteraard dikmakers.

     

    FABEL: 48+ kaas is een oude kaas

    Het vetgehalte in kaas wordt uitgedrukt als percentage van de droge stof. Dit zijn alle bestanddelen van de kaas zonder het vocht. 48+ betekent dat 48-52% van de droge stof van de kaas uit vet bestaat en heeft dus niets met de leeftijd van de kaas te maken. Hoe lager het getal voor de plus, hoe slanker de kaas. Dus 20+ is een minder vette kaassoort vergeleken met 48+.

     

    FABEL: Als je het ontbijt overslaat, val je af

    Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Een evenwichtig ontbijt – een boterham met kaas past daar prima bij – levert namelijk essentiële voedingsstoffen. Als je niet ontbijt, is bovendien de kans groter dat je in de voormiddag naar ongezonde alternatieven grijpt omdat je toch trek krijgt.

     

    FABEL: Een boterham met kaas is gezonder dan een croque met kaas

    Wanneer je een toast met kaas maakt, blijft deze qua voedingswaarde dezelfde als een boterham met kaas die niet geroosterd is. Door verhitting verandert er niets in de calorieën. Let wel: als je de croque in de pan bakt met boter of er ketchup/mayonaise bij serveert, verhoog je natuurlijk wel het aantal calorieën. Een ‘verantwoorde’ croque maak je met volkoren brood en 30+-kaas.

    02-03-2012 om 16:47 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laat j eheerlijk verrassen!

    LAAT JE HEERLIJK VERRASSEN!

    PHILADELPHIA MET MILKA: EEN NIEUWE ONTBIJTSENSATIE

     

     

    Een heerlijk duet tussen verse kaas van Philadelphia en de zachte chocolade van Milka: daaraan kan je niet weerstaan!

    Philadelphia durft alle fans van een gezonde en lekkere verwennerij te verrassen, en biedt samen met Milka een overheerlijke verse kaas aan die in de koelkast bewaard moet worden. Deze nieuwe lekkernij is zo fris en licht van smaak, dat hij zelfs de meest veeleisende fijnproevers zal plezieren.

    Waarom zou je je deze lekkernij die slechts 14% vetgehalte bevat ontzeggen? De nieuwe Philadelphia met Milka is perfect voor iedereen die wil genieten zonder zich schuldig te voelen.

     

    Zo verrassend… Tijdens de komende weken wordt het onmogelijk om niet te bezwijken voor deze heerlijke en unieke combinatie: de nieuwe Philadelphia met Milka ligt vanaf nu in alle winkels. Met zijn frisse smaak zal je er niet aan kunnen weerstaan om hem in je winkelkarretje te leggen. Van je karretje naar je koelkast en van je koelkast naar de ontbijttafel. Als je elke dag hetzelfde ontbijt neemt, uit gewoonte en tijdsgebrek, dan zal je zeker bezwijken. Het hele gezin zal er gek op zijn!

     

    Philadelphia is marktleider op het gebied van de smeerbare verse kaas en houdt altijd rekening met de verwachtingen van de consumenten.Voor het eerst in zijn geschiedenis stelt Philadelphia zijn ervaring en vakkennis ten dienste van de liefhebbers van chocopasta. Dankzij Philadelphia met Milkachocolade is het nu mogelijk om zonder schuldgevoel te genieten van het ontbijt... Hij bevat immers slechts 305 kcal per 100g met nauwelijks 14gr vetten en een luttele 37gr suiker per 100g. Een heerlijke ontdekking!

     

    Een goed ontbijt is van groot belang om een drukke, intense dag aan te kunnen, op het werk of op school. 70%1 van de Belgen eet het liefst brood als basis van deze essentiële maaltijd en geeft de voorkeur aan lekker beleg. Elk jaar wordt gemiddeld 3,9kg chocopasta verorberd. Deze markt kent bovendien nog een groei met een stijging van 4,8% in vergelijking met 2010. RVH.

    www.philadelphia.be - www.milka.be

     

    02-03-2012 om 16:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soin de nuit extrème

    Soin de nuit extrême

     

    Het is bij het ontwaken altijd aan je gezicht te zien of men goed geslapen heeft. Verlicht, gladder, veerkrachtig, uitgerust … de huid lijkt altijd in staat te zijn zich te herstellen terwijl we slapen. Maar met de tijd, door vermoeidheid en herhaalde spanningen heeft de slaap een steeds minder herstellende werking. Onze nachten zijn misschien rustig, maar bij het ontwaken blijven de gelaatstrekken gespannen, de rimpels duidelijk zichtbaar en de teint flens. De huid is vermoeid en alleen een goede nachtrust is niet voldoende …

    De laboratoria van Annayake hebben de natuurlijke mechanismen voor de regeneratie van de cellen nauwkeurig bestudeerd tijdens de nacht en aan de hand van hun observaties een geavanceerd verzorgingsproduct ontwikkeld met een exclusieve werking die plaatsvindt tijdens de biologische cyclus van de nacht. De huid profiteert optimaal van haar nachtrust en zal er bij het ontwaken stralend uitzien. Om deze redenen presenteert Annayake de nieuwe Soin de Nuit extrême. RVH.

    02-03-2012 om 16:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerset Spa

    Mijn eerste Spa® met « Deep Nature Spa® » en Pierre & Vacances premium

     

     

    Pierre & Vacances premium is synoniem voor authenticiteit, uitstekende dienstverlening en wellness. Wat is er aangenamer dan na een mooie skidag je te laten verwennen in één van de Deep Nature Spa®’s van Pierre & Vacances premium. En waarom je kinderen niet meenemen ? Pierre & Vacances premium denkt ook aan het hele gezin en opent haar wellnessfaciliteiten voor kinderen.

    Mijn eerste Spa® biedt aan kinderen van 6 tot 16 jaar een eerste massage- en behandelingservaring in samenwerking met Deep Nature Spa®. Een ‘volwassen’ spa-bezoek, te ontdekken op een leuke manier, samen met de ouders. Kinderen kunnen hiervan vollop genieten in Aime-la-Plagne, Arc 1800, Arc 1950, Chamonix, Les Carroz d’Arâches, Les Menuires en Méribel-Village.

    Het innovatief complex is met steen afgewerkt en omvat een aantal zacht verlichte ‘grotten’ die de bezoekers transporteren naar een wereld van natuurlijke zuiverheid. In de badruimten vindt u een unieke mix van warm en koud: een zwembad, jacuzzi’s, avonturendouches met koude nevel, een hamam, een ontspanningsruimte, sauna’s en een buitenterras met sauna. Er zijn 7 verzorgingscabines, zowel enkele als dubbele, en een dubbele cabine met een uitzonderlijk uitzicht op de Mont Blanc.

    Voorbeeld van behandeling: Mijn eerste Spa® (6-10 jaar/20min) – 27€ - Initiatiemassage: rug, gezicht, hoofd, schouders, armen en handen. Mijn eerste Beauty-stappen (11-16 jaar/1u) – 74€ - Beauty-sessie : een gepersonaliseerde gezichts-behandeling en make-up tips.

    De voordelen van Pierre & Vacances premium : Internationaal gerenommeerde bestemmingen op uitzonderlijke locaties, een gepersonaliseerde service en onthaal, ruime appartementen, allen uitgerust en ontworpen door bekende designers. Inbegrepen hoteldiensten : opgemaakte bedden bij aankomst, wifi-toegang, levering van de aankopen en ontbijten… Ontspanningsinfrastructuren zijn perfect uitgerust voor een kort verblijf, met : spa, fitness, zwembad…RVH.

    www.pierreetvacances.be

     

    02-03-2012 om 16:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Left Bank Bordeaux

    The Left Bank Bordeaux cup

     

     

    Maar liefst acht oenologische en Amerikaanse universiteitsteams hebben in het Frans Consulaat Generaal in New York deelgenomen aan de selectieproeven van de Commanderie du Bontemps. Doel van de wedstrijd was een plaatsje te bemachtigen in de internationale finale die in juni in Bordeaux wordt georganiseerd.

    De eerste proef onder het toeziend oog van Grand Maître Emmanuel Cruse was een test over de theoretische kennis van de Médoc, Graves, Sauternes en Barsacwijnen. Nadien volgden drie verschillende blind degustaties waarbij fijngevoeligheid, subtiele smaakgevoelens en getrainde smaakpapillen de verschillen moesten aantonen.

    Uiteindelijk sleepten de Wharton Business school of the University of Pennsylvania en de University of Chicago school of Business, een finaleticket uit de brand.

    De finale georganiseerd op 28 juni in het Château Lafite Rotschild in Pauillac, wordt betwist tussen 15 hogescholen en universiteiten uit Europa, Azië en Amerika. De wedstrijd loopt onder het voorzitterschap van Baron Eric de Rotschild.

    De uitstraling en het belang van de grote wijnen van de ‘rive gauche de Bordeaux’ wordt door dit interculturele treffen verder uitgedragen, een ontmoeting en een wedstrijd die draaien rond de gemeenschappelijke passie “wijn”.

    29-02-2012 om 18:36 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn eerste Spa

    Mijn eerste Spa® met « Deep Nature Spa® » en Pierre & Vacances premium

     

     

    Pierre & Vacances premium is synoniem voor authenticiteit, uitstekende dienstverlening en wellness. Wat is er aangenamer dan na een mooie skidag je te laten verwennen in één van de Deep Nature Spa®’s van Pierre & Vacances premium. En waarom je kinderen niet meenemen ? Pierre & Vacances premium denkt ook aan het hele gezin en opent haar wellnessfaciliteiten voor kinderen.

    Mijn eerste Spa® biedt aan kinderen van 6 tot 16 jaar een eerste massage- en behandelingservaring in samenwerking met Deep Nature Spa®. Een ‘volwassen’ spa-bezoek, te ontdekken op een leuke manier, samen met de ouders. Kinderen kunnen hiervan vollop genieten in Aime-la-Plagne, Arc 1800, Arc 1950, Chamonix, Les Carroz d’Arâches, Les Menuires en Méribel-Village.

    Het innovatief complex is met steen afgewerkt en omvat een aantal zacht verlichte ‘grotten’ die de bezoekers transporteren naar een wereld van natuurlijke zuiverheid. In de badruimten vindt u een unieke mix van warm en koud: een zwembad, jacuzzi’s, avonturendouches met koude nevel, een hamam, een ontspanningsruimte, sauna’s en een buitenterras met sauna. Er zijn 7 verzorgingscabines, zowel enkele als dubbele, en een dubbele cabine met een uitzonderlijk uitzicht op de Mont Blanc.

    Voorbeeld van behandeling: Mijn eerste Spa® (6-10 jaar/20min) – 27€ - Initiatiemassage: rug, gezicht, hoofd, schouders, armen en handen. Mijn eerste Beauty-stappen (11-16 jaar/1u) – 74€ - Beauty-sessie : een gepersonaliseerde gezichts-behandeling en make-up tips.

    De voordelen van Pierre & Vacances premium : Internationaal gerenommeerde bestemmingen op uitzonderlijke locaties, een gepersonaliseerde service en onthaal, ruime appartementen, allen uitgerust en ontworpen door bekende designers. Inbegrepen hoteldiensten : opgemaakte bedden bij aankomst, wifi-toegang, levering van de aankopen en ontbijten… Ontspanningsinfrastructuren zijn perfect uitgerust voor een kort verblijf, met : spa, fitness, zwembad…RVH.

    www.pierreetvacances.be

    29-02-2012 om 18:35 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.route calais - dover

    DFDS/LD Lines starten nieuwe routetussen Calais en Dover

     

     

     

    De nieuwe route tussen Calais en Dover gaat op 17 februari 2012 van start. 300 Franse medewerkers worden aangesteld en er komen twee schepen onder de Franse vlag op Het Kanaal.

     

    Conform eerdere berichtgeving, maken DFDS en haar partner LD Lines er zich sterk voor om een nieuwe combinatie van passagier-en vrachtverkeer tussen Dover en Calais op te zetten.

    De nieuwe route start per 17 februari met de NORMAN SPIRIT, die onder de Franse vlag vaart. Een oplossing is in zicht om vrij snel een tweede ferry toe te voegen, ferry die eveneens onder Franse vlag zal varen.

    Naast de mensen die al voor de firma werken, komt er 300 man extra personeel op zee en op het vasteland. Bij de aanwerving komen heel wat mensen aan bod die eerder voor SeaFrance werkten.

     

    DFDS en LDA zijn zeer erkentelijk voor de waardevolle steun die ze gekregen hebben van de Kamer van Koophandel, de havens van Calais en Dover en vele anderen. De partners hopen deze vruchtbare samenwerking verder uit te bouwen voor de toekomstige ontwikkeling van het traject en de werkgelegenheid.

    Toeristen en transportbedrijven die tussen Frankrijk en Dover reizen, kunnen nu profiteren van de flexibiliteit met een noordas op de route Dover-Duinkerken en een zuidas op de route Calais-Dover. RVH.

     

     


    20-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cognac de fussigny

    Cognac A. de Fussigny

     

     

     

     

    Het Franse cognacmerk A. de Fussigny lanceert ter gelegenheid van de vakbeurs Prowein in Dusseldorf, maar liefst 4 nieuwe vintages voor de jaren 1969, 1970, 1975 en 1988.

     

    Deze uitzonderlijke ‘eaux de vies’ werden door de keldermeesters geselecteerd op basis van hun unieke samenstelling, kwaliteit en uitzonderlijke aromatische eigenschappen. Sinds 1814 staan de cognacs A. de Fussigny symbool voor hun gans aparte kwaliteit en eigenschappen. De gelijktijdige lancering van 4 nieuwe vintages in de hoogste categorie nl. de ‘vintage collection’ is eerder uitzonderlijk en getuigt van nieuwe grote klassieke cognacs.

     

    Het was de Italiaanse koopman Alfonso Fussini die het merk in 1814 lanceerde op basis van innovaties, dynamisme, uitzonderlijke kwaliteit en een moderne elegante en toch moderne luxe. Sedertdien is het merk uitgegroeid tot een topproduct dat cognacs aanbiedt in het gamma Selection, Superier fine champagne, XO fine champagne, XO24 carats en Vintage collection.

    De XO fine champagne van A. de Fussigny werd trouwens recent bekroond met een dubbele gouden medaille op een wereldconcours van cognacs in San Francisco. RVH.






    19-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.air berlin

    Airberlin maakt vanaf 30 maart deel uit van oneworld

     

     

    airberlin, de zesde grootste luchtvaartmaatschappij van Europa, wordt vanaf dinsdag 20 maart 2012 volwaardig lid van oneworld®. De Oostenrijkse carrier NIKI, die eveneens tot de airberlin-groep behoort, zal op hetzelfde ogenblik oneworld vervoegen als geaffilieerd lid.

               

    airberlin kreeg groen licht om tot oneworld toe te treden nadat het met succes een grondige doorlichting door het centrale oneworld team en British Airways, dat optreedt als alliantiesponsor, had doorstaan.

     

    Vanaf 20 maart 2012 zal airberlin het volledige dienstenpakket van oneworld aanbieden en zal het alliantienetwerk in Duitsland, Centraal- en Zuid-Europa flink worden uitgebreid. airberlin zal bijna 70 bestemmingen aan het oneworld-netwerk toevoegen, waarmee de totale alliantiedekking stijgt tot ca. 840 bestemmingen verspreid over 150 landen. De totale oneworld-vloot telt 2.500 toestellen, die instaan voor zowat 9.000 vluchten per dag en bijna 300 miljoen passagiers per jaar vervoeren. De alliantieleden genereren samen een jaarlijkse omzet van bijna 100 miljoen US dollar.

     

    Door volwaardig lid te worden van oneworld, neemt de concurrentiekracht van airberlin toe en krijgen de airberlin-passagiers toegang tot een ongeëvenaard wereldwijd netwerk.

     

    airberlin treedt tot de alliantie toe drie maanden vóór het in de Berlijnse thuishaven zijn intrek neemt in de nieuwe luchthaven, Brandenburg International Airport, die geopend wordt op 3 juni 2012. De nieuwe luchthaven heeft een capaciteit van 27 miljoen passagiers per jaar. airberlin en zijn alliantiepartners worden samen in de nieuwe Europese hub ondergebracht, waar ze lounges zullen delen evenals vele andere diensten die zorgen voor een aangename reiservaring. RVH.

    18-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.soulwines

    MARCEL DEISS BIJ SOUL*WINES

     

     

     

     

    Sedert begin van dit jaar worden de wijnen van Maison Marcel Deiss in België door Soul*Wines verdeeld. Met deze topper erbij wordt de wijnportefeuille van dit relatief jong wijnagentschap nóg fraaier. Het zijn niet altijd de meest makkelijke wijnkeuzes die ze maken. Hun keuze gaat naar boeiende wijnen met persoonlijkheid, gemaakt door enthousiaste wijnmakers, vaak biologisch en/of biodynamisch, met een voorkeur voor pure terroirwijnen.

     

    De wijnen van Domaine Marcel Deiss passen daar perfect bij, of zoals Jean-Michel Deiss het zelf zegt: 'Onze wijnen zijn fruitige wijnen, wijnen van rijpe druiven, goed samengesteld, geconcentreerd, waar de karakters van de druivenrassen goed aanwezig zijn maar niet karikaturaal, waar de vinificatie het natuurlijk evenwicht respecteert van de druiven afkomstig van biodynamisch benaderde wijngaarden. Zonder enige chaptalisatie of modificatie van de zuren.'

     

    Het nog steeds familiaal domein bevindt zich in Bergheim, niet ver van Ribeauvillé (Haut Rhin). Heel de productie is gecertificeerd met het Demeter- (biodynamie) en Ecocert-label. Jean-Michel Deiss werd meermaals geprezen omwille van de puurheid van zijn wijnen, maar is ook dé voortrekker van de grote Elzasterroirs. Hij is ook degene die de 'complantation' opnieuw introduceerde, wat historisch altijd zo was in deze regio.

     

    Het gamma van Marcel Deiss omvat diverse wijnen van volgende AOC’s: AOC Alsace,  AOC Alsace Villages, AOC Alsace Premier Cru en AOC Alsace Grand Cru. Een nieuwigheid dit jaar is de Alsace rouge Pinot noir die de Alsace Blanc aanvult, beide in 'complantation' en de Alsace rouge die een soort van instapwijn is. Maar in het geval van Deiss is dat een slecht geplaatste omschrijving...RVH.

    info@soulwines.com

     

     

     

    18-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pro cycling experience

    Pierre & Vacances presenteert Pro Cycling Experience:

    een trainingsstage met het professionele team 1t4i-Shimano

     

     

     

     

    Pierre & Vacances heeft een partnerschap gesloten met het professionele wielerteam 1t4i- Shimano om het project "Pro Cycling Experience" – een tocht van 500 km door het hart van de provincie Alicante - op poten te zetten. Dit unieke concept biedt wielerfanaten een verblijf van 6 dagen in de residentie Pierre & Vacances Altea Hills. Daar worden ze volledig ondergedompeld in de professionele sportwereld en leren ze alle kneepjes van het vak van de renners van het internationale team.

     

    Pro Cycling Experience dompelt de klanten onder in een sportieve voorbereiding die niet moet onderdoen voor die van de grootste namen. Gedurende 6 dagen krijgt elke kampioen in spe de kans om samen met de renners en het team van mecaniciens en verzorgers te ondervinden hoe veeleisend deze sport is, die hoe langer hoe populairder wordt. Het traject van ruim 500 km is verdeeld over 7 verschillende ritten van 60 tot 110 km. Elke dag moet er een aantal kilometer worden geklommen, maar in dit deel van de regio Alicante heerst een ideaal klimaat voor dit soort uitdaging.

     

    Elke klant mag vrij zijn ritten uitkiezen, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van het parcours. Om de kilometers af te malen stelt Pro Cycling Experience zijn klanten een professionele racefiets ter beschikking van het merk Koga of Cannondale. Het medische team strooit kwistig met advies en trainings- en voedingstips en ook de renners staan klaar met raad en daad, zodat iedereen zichzelf kan overtreffen.

     

    De residentie Altea Hills ligt in het hart van de kustprovincie Alicante en ademt een bijzonder mediterrane sfeer uit. Gelegen op de top van de heuvel Sierra de Bernia, biedt de residentie een waanzinnig mooie uitkijk op de baai van Altea, kortom de ideale omgeving voor de fysieke voorbereiding en vooral om weer op krachten te komen. Dit aanbod is geldig van 4 februari tot 2 juni 2012.

     

    Om logistieke redenen maar ook omwille van het comfort tijdens de ritten, is het aantal plaatsen beperkt tot 30 personen per week. RVH.

    www.pv-holidays.com/frfr/procycling_ms



    17-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.digitale fietstocht vlaanderen

    Digitaal je fietstocht plannen? Vlaanderen schakelt naar de hoogste versnelling

    Geïntegreerde fietsnetwerken van provincies worden open data

     

     

     

     

    Toerisme Vlaanderen en de vijf provinciale diensten geven de data van de populaire provinciale fietsnetwerken vrij voor digitale en andere toepassingen. Zo stimuleren ze webontwikkelaars om met de open data kwalitatieve routeplanners te ontwikkelen. Fietstoeristen kunnen vanaf het voorjaar van 2012 niet alleen via hun pc maar ook via smartphone de meest actuele versie van de fietsnetwerken raadplegen.

     

    Toerisme Vlaanderen en de vijf provinciale toeristische diensten integreerden in de loop van 2011 de vijf provinciale knooppuntennetwerken in een centrale Vlaamse databank. Zij maakten ook afspraken om deze databank zo actueel mogelijk te houden. Sinds november 2011 kunnen spelers op de private markt een licentie nemen.

     

    “Toerisme Vlaanderen zal de nieuwe centrale databank beheren en in naam van de 5 provincies optreden als aanspreekpunt en licentiegever. Het digitaal gebruik van de data is gratis, maar om de kwaliteit van de gebruikte gegevens te bewaken, vragen we wel dat de licentienemers geregeld updates voorzien,” zegt Peter De Wilde, administrateur-generaal Toerisme Vlaanderen.

     

    Met de digitale vrijgave van de provinciale fietsknooppunten willen de provincies en Toerisme Vlaanderen inspelen op de digitale revolutie die de smartphone, tablet en wifi-netwerken ontketenen.“Door onze fietsnetwerken gratis aan te bieden als open data stimuleren wij de ontwikkeling van kwaliteitsvolle fietsrouteplanners en bieden we een platform aan voor handige en verrassende toepassingen voor de smartphone.

    Vlaams-Brabant overtuigde de andere provincies. De nieuwe technologie opent immers tal van mogelijkheden om onze toeristische troeven efficiënt te promoten,” zegt Monique Swinnen, gedeputeerde voor Toerisme in Vlaams-Brabant, namens de vijf provincies.

     

    Dat het nieuwe licentiebeleid in staat is om de creativiteit van de digitale markt te stimuleren blijkt alvast uit de nieuwe toepassing die het Vlaamse bedrijf Routeyou met de open data heeft ontwikkeld. Ook www.fietsnet.be was er snel bij om een licentie te nemen. Deze populaire fietsrouteplanner zet sterk in op de meest actuele en correcte informatie over het knooppuntennetwerk en zal de vrijgegeven data gebruiken als een nieuwe belangrijke informatiebron. RVH.

    www.toerismevlaanderen.be

     

     

     

    16-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kanaalgigant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tweede kanaal gigant klaar voor maiden trip


     
    De 'Spirit of France', de tweede record ferry van P&O Ferries ter waarde van 180 miljoen €, maakte op donderdag 9 februari zijn eerste commerciële overtocht van Calais naar Dover.


    Met een capaciteit van 2.000 passagiers en drie aparte voertuigdekken kan het schip tot bijna 4 kilometer voertuigen vervoeren. Dit schip vervoegt het zusterschip 'Spirit of Britain' als grootste ferry's ooit op het Kanaal.


    Vrachtchauffeurs ontvangen een 5-sterren behandeling in de Routemaster Lounge terwijl hun vrachtwagen geparkeerd staat op de twee laagste dekken. Deze lounge omvat private douches, restaurant, relaxatie ruimte alsook een eigen buitendek.


    Automobilisten kunnen aan boord rijden via een apart car dek. Dit dek bevat gereserveerde plaatsen voor diegenen die voor ‘'priority’ kiezen (eerste aan boord en voorrang bij ontscheping).  Ook zijn er gereserveerde plaatsen voor klanten die enkel meevaren om te shoppen aan boord. Voor diegenen die nog wat meer luxe en stijl verlangen is er de Club Lounge met een privé buitendek met cruise-stijl meubelen.
     
    Er is keuze tussen diverse restaurants aan boord. Er is ‘The Brasserie’ met bediening en traditionele Britse gerechten of het zelfbedieningsrestaurant de 'International Food Court' met een grote variëteit aan warme en koude schotels zowel Britse en Continentale als Orientaalse.


    De ‘Spirit of France’ en de ‘Spirit of Britain’ zijn de eerste passagiers ferry's in de wereld die uitgerust zijn op basis van het nieuwe 'Safe Return to Port'  systeem welke door de IMO (International Maritime Organisation) geïntroduceerd werd. De twee schepen maken deel uit van de P&O Ferries vloot op de Kanaal route. In totaal zet P&O Ferries zes schepen in op de Calais-Dover route met tot 30 overtochten per dag in elke richting.
    Een standaard retour ticket kost 70 € voor een auto en inzittenden (tot max. 9 personen) reizend gedurende 2012. RVH.

    www.POferries.be -  070/70 77 71

    15-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cycleur de luxe

    Cycleur de Luxe, pionier in Vélocouture, stelt nieuwe schoenencollectie lente/zomer 2012 voor

     

     

     

    Cycleur de Luxe heeft zijn eigen Vélocouture-lijn sinds 2010 en is daarmee een trendsetter in een van de snelst groeiende “communities” ter wereld, het wielrennen. Met de lente/zomercollectie 2012 is Cycleur de Luxe al aan zijn derde seizoen toe.

     

    “Met Cycleur de Luxe gaan we voor pure nostalgie en trekken we de kaart van de Vlaamse wielercultuur,” vertelt Patrick Vanneste, brein achter het merk. “Cycleur de Luxe wil die specifieke sfeer en hype van toen meegeven in zijn actuele schoenencollecties.”

     

    De collectie van Cycleur de Luxe is sportief, mannelijk en eigentijds. Ze barst van karakter, oogt zowel hip als authentiek met een knipoog naar de oude fietsschoenen van weleer. Typerend zijn de V-vorm van het inzetstuk met veterogen, de hoekige tong en het geperforeerde leder. Qua design grijpen we terug naar de vintage stijl, maar dan wel met de beste kwaliteit voor wat betreft de gebruikte ledersoorten en de afwerking. De volledige collectie is in Portugal met de hand vervaardigd.

     

    Cycleur de Luxe ontstond in 2010 toen Patrick Vanneste, als amateurfietser en verdeler van verschillende schoenenmerken, de authentieke wereld van de Flandriens en het snelgroeiende modegebeuren in de wielersport opmerkte. Overal, van Taipei over Parijs, Londen en New York, ontmoette hij gepassioneerde wielerfans die hun uniek arsenaal aan materiaal en collectors’ items wilden delen.

     

    Cycleur de Luxe wil niet alleen ode brengen aan de Flandriens van weleer, maar ook aan iedereen die zich op een sportieve manier een weg door het leven baant. In het bijzonder richt Cycleur de Luxe zich tot de levensgenieters die hun wielersportpassie als een levensvisie beschouwen.

     

    Cycleur de Luxe is de pionier in Vélocouture sinds 2010. Het lifestyle schoenenmerk heeft als doel de nostalgie, hype en passie van het wielrennen te weerspiegelen in zijn hedendaagse schoenencollecties. RVH.

    www.vannestelifestylegroup.com en www.cycleurdeluxe.com






    14-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Silverseau & Cruise selection

    Luxecruisemerk Silversea en Cruise Selection slaan handen in elkaar

     

     

     

     

    De Monegaskische luxecruisemaatschappij Silversea en het Belgische Cruise Selection hebben een overeenkomst bereikt waarbij Cruise Selection het sales support-team wordt voor de Benelux en het Midden-Oosten. Cruise Selection zal het vijfsterrencruisemerk Silversea voortaan bijstaan op het vlak van verkoop, marketing en

    communicatie, zowel naar consumenten als reisagenten.

     

    “Wij zijn zeer verheugd met de ondertekening van deze overeenkomst en kijken enorm uit naar de samenwerking met Silversea”, aldus Rony Broun, Managing Director van Cruise Selection. “De leemte die het gevolg was van het vertrek van een ander luxecruiseproduct dat met een zustermerk fusioneerde, wordt door de komst van Silversea op onevenaarbare wijze gevuld. Bovendien worden de gevestigde relaties met andere cruisepartners onverminderd voortgezet. Het is trouwens de ambitie van Cruise Selection om de betrekkingen met reisagentschappen en consumenten nog te versterken en uit te breiden.”

     

    In de late lente organiseert Silverse speciaal voor de Benelux-markt twee cruises: een met vertrek vanuit Oostende en een vanuit Amsterdam. Het is de eerste keer dat een vijfsterrencruiseschip Oostende als vertrekplaats kiest. De Silver Cloud vertrekt op 22 mei 2012 met 296 passagiers aan boord vanuit Amsterdam en vaart dan naar Hamburg, Lübeck, Travemunde, Rone (op het Deense eiland Bornholm) en tenslotte naar Kopenhagen, waar ontscheept wordt. Drie dagen later, op 25 mei 2012, zet de Silver Whisper vanuit Oostende koers naar de Baltische Zee voor een 11-daagse cruise. De 380 passagiers bezoeken Warnemunde, Helsinki, Sint-Petersburg (verblijf van drie dagen) en Tallinn. Het eindpunt van deze reis is opnieuw Kopenhagen.

     

    Silversea, waarvan de hoofdzetel gevestigd is in Monaco, baat schepen uit in het ultra-luxueuze cruisesegment. Het bedrijf werd in het begin van de jaren 90 opgericht door de Romeinse Lefebvre-familie, de gewezen eigenaars van Sitmar Cruises. De vloot bestaat uit een nieuw type kleinere schepen, die gemakkelijk in mooie, kleinere havens kunnen aanmeren. Deze elitevaartuigen werden speciaal ontworpen om meer ruimte te bieden aan minder passagiers in combinatie met een persoonlijke service van topkwaliteit.

     

    Het eerste Silversea-expeditieschip, de Prince Albert II, werd in de vaart genomen in juni 2008. In 2011 werd het schip omgedoopt tot de Silver Explorer. Op dit schip wordt luxe gecombineerd met een exotische maar zeer interessante reisroutes, die garant staan voor een totaal nieuwe cruise-ervaring. RVH.

    www.cruiseselection.be - www.silversea.com

     

    13-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mabru, koudegolf

    Koudegolf: prijs van fruit en groenten op de Vroegmarkt stijgt niet explosief.

     

     

     

    Ondanks de koudegolf die het hele land nu teistert, blijven de prijzen van fruit en groenten op de Vroegmarkt van Brussel stabiel.

     

    Sinds het eerder zachte begin van de winter waren de oogsten voortdurend verlaat wat de voldoende toevoer van de plattelandsproducten en de stabiliteit van hun prijzen verklaren. Dit is het geval bij ajuinen, losse wortelen, aardappelen, spruitjes, rode kool, witte en groene kool.

     

    Volgens de handelaars op de Vroegmarkt is er geen prijsstijging van Belgisch fruit en groenten vast te stellen. Nochtans ondergaan de soorten die in volle grond gekweekt worden zoals de boswortelen, selderij en prei de gevolgen van deze koudegolf. De velden zijn namelijk bevroren en deze producten worden dan zeldzamer. Bijgevolg compenseren kwekers de daling van het volume met een stijging van de prijs.

     

    De Vroegmarkt van Brussel is een gediversifieerde aankoopcentrale van hoofdzakelijk voedingsproducten voor professionele aankopers van groot-en kleinhandel, horeca en collectieve keukens. De Markt is erkend voor de omvang van haar productengamma en hun kwaliteit.

    Meer dan 150 kwekers en groothandelaars bieden er fruit, groenten, primeurs, vlees, fijnkost, gevogelte, wild, vis, schaaldieren, zuivelproducten en tafelbenodigdheden. Ook zijn er de cash&Carry, de bloemen en planten. Gemiddeld ontvangt de site 18.000 bezoekers per maand. RVH.

    mabru@mabru.be – www.mabru.be


    12-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloom een der meest terdy hotels ter wereld!

    HOTEL BLOOM! IN BRUSSEL OP DE 13de PLAATS

    VAN "DE MEEST TRENDY HOTELS TER WERELD"

    TRIPADVISOR TRAVELLERS¹ CHOICE AWARDS 2012

     

     

     

    Hotel BLOOM! is als een van de grote winnaars uit de bus gekomen bij de TripAdvisor Travellers¹ Choice(r) Awards 2012.

    TripAdvisor, Inc. (NASDAQ: TRIP), de grootste reiswebsite ter wereld, maakte bekend dat Hotel BLOOM! op de 13e plaats staat in de lijst van meest trendy hotels ter wereld (en op de 6e plaats in Europa!). Hotel BLOOM! wist zich tevens als enig Belgisch hotel te profileren als winnaar binnen eender welke categorie van TripAdvisor.

     

    Ter gelegenheid van de tiende verjaardag van de jaarlijkse TripAdvisor Travellers' Choice Awards worden de beste hotels ter wereld in de bloemetjes gezet. Hun onderscheiding danken ze aan diegenen die de hotels het beste kennen, de echte reizigers. In tegenstelling tot andere onderscheidingen komen alle winnaars van de TripAdvisor Travellers¹ Choice voort uit miljoenen waardevolle recensies van reizigers over de hele wereld. RVH.

    Hotel BLOOM! – Koningsstraat 250 - 1210 Brussel

    www.hotelbloom.com

     









    11-02-2012 om 12:51 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!