Inhoud blog
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    18-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prior Tongerloç
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     Prior Tongerlo behaalt de Crystal Taste Award

     

     

     

     

    Het iTQi heeft voor de derde keer op rij Prior Tongerlo van Brouwerij Haacht bekroond met 3 sterren op de Superior Taste Awards. Voor de toekenning van deze awards worden honderden voedingsmiddelen en dranken tijdens blinde testen op hun smaak beoordeeld door een culinaire vakjury. Producten die een score behalen van 90% of meer, worden bekroond met 3 sterren.

     

    Het succesverhaal van Prior Tongerlo begint bij de lancering in 2009, met de goede beoordelingen van diverse bierjournalisten. Hun mening werd bevestigd toen dit abdijbier met hergisting op fles, in 2010 een eerste keer 3 sterren in de wacht sleepte op de Superior Taste Awards. Eenzelfde hoogste onderscheiding volgde in 2011 en recent bij de editie 2012. Intussen behaalde Prior op de World Beerd Awards 2012 de eerste plaats in de categorie ‘blonde abdij/trappistenbieren in Europa’.

     

    De Crystal Taste Award wordt uitgereikt aan producten die drie jaar op rij de hoogste onderscheiding van drie sterren behalen. De award van 2012 is dan ook meer dan een bevestiging van de goede smaak van Prior: hij is tevens het beste bewijs dat Brouwerij Haacht streeft naar een hoogstaande maar vooral constante kwaliteit, en dat haar inspanningen door kenners worden gewaardeerd.

     

    Dat laatste vertaalt zich in de beoordelingen van twee andere producten uit het Haacht-gamma: haar Ommegang-bier van Keizer Karel – pas gelanceerd begin 2012 – en haar Val water – sinds 1989 door het Ministerie van Volksgezondheid erkend als Natuurlijk Mineraalwater – werden beiden eveneens bekroond met 3 sterren.

    www.tongerlo.be - www.brouwerijhaacht.be

     

     

    18-05-2012 om 21:26 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nutcase

    Nutcase klaar voor Olympische Spelen Union Jack fietshelm voor jong en oud

     

     

     

    2012, een Olympisch jaar. Iedereen is in de ban van het grootste sportevenement ter

    wereld: de Olympische Spelen. Ook Londen is intussen helemaal omgevormd tot een

    Olympische stad, met Union Jacks op elke vlaggenstok. Nutcase zorgt er met de reeks nieuwe fietshelmen (met een heuse Union Jack) voor dat iedereen ook op de fiets zijn Olympisch steentje bijdraagt. Veilig én op en top actueel… en we waren kleurrijk en hip nog vergeten.

    Voor de allerkleinsten is er niet enkel de Little Nutty Union Jack. Ook bolletjes, bloemen en verfdruppen passeren de revue. Little Nutty, 64.9€, 46-52 cm, kids 1 tot 4-5 jaar.  De grotere kinderen en de volwassenen kiezen dan weer voor de Big 8, de Pink Cheetah, het heerlijke Bavaria-design of tal van andere toffe kleuren en ontwerpen. Street 69.9€, 52-60 cm, kids vanaf 4-5 jaar en volwassenen. De Union Jack-helm is beschikbaar in S-M en LXL.

    www.nutcase.be

     

    17-05-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tropical treasurers

    Ontdek nu ‘Tropical Treasures’ op de Floriade 2012

     

    Tot 7 oktober 2012 kunnen groenliefhebbers genieten van Floriade 2012, de wereldtuinbouwtentoonstelling die in de Nederlandse Venlo plaatsvindt op een oppervlakte van 66 hectare.

    Voor één van de hoogtepunten van deze editie, het meest exotische gedeelte, heeft de Floriade een beroep gedaan op Jean Henkens, de Belgische architect-bioloog van Center Parcs. Jean Henkens is verantwoordelijk voor het ontwerp van de tropische serre en de botanische omgeving van het park.

    Henkens legt zijn filosofie achter ‘Tropical Treasures’ uit: “Op de Floriade is een treasure box neergezet, een juwelendoos in de vorm van een grote plantenkas. In deze plantenkas kunnen de bezoekers de meest zeldzame en unieke creaties van de natuur bekijken en bewonderen.”

    De inspiratie voor de invulling van deze groene schatkamer is de Jungle Dome van Center Parcs Het Heijderbos. Als in oktober 2012 de Floriade ten einde zal lopen zullen alle planten die in deze schatkamer zijn geplant een nieuwe groei- en leefplek vinden bij Center Parcs.

    Om ten volle van Floriade 2012 te genieten, biedt Center Parcs arrangementen (accommodatie + toegang tot Floriade) voor een onvergetelijk verblijf. Bij boeking via de site centerparcs.com, kunt u genieten van de beste tarieven voor een cottage van 2 tot 8 personen voor een weekendje weg of midweek. En voor de prijs van een dagticket, biedt Center Parcs een onbeperkte toegang tot de Floriade tijdens het verblijf. www.centerparcs.be

    26-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rosado wijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe Spaanse rosado-wijn, uitzonderlijk gerijpt op eiken vat

     

     

    Armando’s Cappaert  en wijnmaakster Ruth Sierra van Sinforiano Bodegas pakten uit met de innovatie op 21 en 22 april ll. Armando Cappaert kwam vorig jaar met het idee bij Sinforiano Bodegas aandragen. Dat viel niet in dovemansoren en wijnmaakster Ruth Sierra de la Gala ging er na de oogst meteen mee aan de slag. Het eindresultaat werd gepresenteerd in Kasteel Wurfeld (Maaseik), ter gelegenheid van de jaarlijkse voorjaarsdegustaties: Sinfo Rosado Fermentado en Barrica 2011 (DO Cigales).

     

    “Ik was er al een tijdje over aan het dubben: zou dat kunnen, een eikgerijpte rosé?” vertelt Armando Cappaert. Het kan, maar blijkt zeldzaam te zijn. Waarom wil hij een roséwijn, bekend om zijn zomerse lichtvoetigheid, per se een eiktoets meegeven? Redenen te over eigenlijk. "Rosé heeft dikwijls een bedenkelijk imago. Maar ik ben er altijd van overtuigd geweest dat er zeer goede roséwijnen zijn. Je moet ervan houden natuurlijk. Het is iets tussen wit en rood in. Fris, fruitig, dorstlessend. Zoals onze jonge Sinfo rosado. Maar ik vroeg me af of eikrijping daar diepgang, structuur - avontuur ook - aan zou kunnen toevoegen.

     

    "Eikrijping brengt leven en verrassing in de fles. De wijn evolueert in de tijd. De kunst is om hem zo te maken, dat de wijn gedurende een zekere periode verder verbetert in de fles. Dat laat ik natuurlijk aan Ruth over."

     

    Ruth Sierra de la Gala: "Deze wijn is speciaal om verschillende redenen. Om te beginnen heb ik bewust de druiven geselecteerd van oude wijnranken die groeien op 790 m hoogte, op een veld genaamd la Crucica. De melange bestaat uit 80% tempranillo, 10% albillo en 10% verdejo. De bodem bevat diepgelegen klei, kalksteen en grote kiezels in de toplaag. Na de pluk heb ik het sap meteen op eik gezet voor de fermentatie, dat is zeldzaam. Vervolgens heb ik het 4 maanden laten rijpen op de fijne droesem in Amerikaanse eik. Daarvoor had ik een manier bedacht om de wijn meer volume en structuur te geven: nieuwe vaten met een eigen draaisysteem om de droesem "zwevende" te houden. Zo krijg je een speciale wijn die doet denken aan rode wijn maar het niet is..."

     

    Volgens de eerste degustaties biedt de wijn een eclectisch resultaat en biedt hij het beste van twee werelden: de frisheid van een roséwijn gecombineerd met het mondgevoel van een lichte ronde rode wijn.

    Exclusiviteit is geen loos woord want er komen maar 860 genummerde flessen op de markt. De Sinfo Rosado Barrica past uitstekend bij gevogelte, zoet- en zoutwatervis, zeevruchten, rijstgerechten (paëlla!), salades en lichtrijpe kazen.

     

    De eerste proefnotities tonen als kleur het dieprose van zoete kers, in de neus: verse aardbeien, frambozen en venkel vermengd met geraffineerde wenk van vanille. Op het palet krijgt men een fruitige expressie, synergie van fruit en eik met lange complexe afdronk

     

    Armando’s Vineyard voert exclusieve kwaliteitswijnen en cava’s in uit Spanje. Het bedrijf kiest bewust voor kleinschaligheid als tegengewicht voor massaproductie, massaconsumptie, inferieure kwaliteit, respectloze dumping, de verheerlijking van het “goedkope” ...

     www.armando.be

     

     

     

    25-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dulcia sana

    DulciSana, overheerlijke chocoladerepen met Stevia

     

     

     

    Het leven kan goed zijn. Maar wist je dat het leven ook letterlijk overheerlijk kan zijn? Dat je vol energie door het leven kunt stappen zonder aan smaak te moeten inboeten? Met de chocoladerepen van DulciSana kan dit!

     

    Genieten van DulciSana chocoladerepen met zoetstoffen van Stevia is genieten met zorg voor je gezondheid. In de DulciSana chocoladerepen werd geen glucose, kristalsuiker of fructose toegevoegd, maar wordt de authentieke smaak van chocolade wel bewaard.

    Stevia chocolade is gezond omdat het al het goede van cacao combineert met het natuurlijk zoete plantextract Stevia. De Stevia plant is een van nature zoete plant uit Zuid-Amerika die geen calorieën of koolhydraten bevat. Het meest pure extract, Rebaudioside A, heeft een zoetkracht 300 keer groter dan suiker! Dankzij dit lekker en van oorsprong plantaardig zoetmiddel past chocolade nu nóg beter in een evenwichtig en gevarieerd voedingspatroon en een gezonde levensstijl.

    De repen hebben een heerlijke frisse smaak door de toevoeging van fruit, gerst, vlaszaad of rijst.

     

    Verkrijgbaar in 4 smaken: de pure chocolade reep met bessen werkt als een anti-oxidant, de pure chocolade reep met vlaszaad en gepofte rijst is rijk aan Omega 3. De melkchocoladereep met gerst en gepofte rijst is rijk aan vezels en de witte chocoladereep met framboos en mango is rijk aan vitaminen D & E. Beschikbaar in packs van 3 x 40g. Prijs: 1,69 euro per reep

    www.dulcisana.be

    24-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deksels goed!

    Deksels goed! Cuisipro ontwikkelt handige set vacuüm afsluitdeksels met datumschijf

     

     

     

    De houdbaarheidsdatum van voeding in de winkel checken, dat is voor velen een reflex. Maar thuis, in onze eigen koelkast, zijn we vaak minder oplettend. Daarom ontwikkelde Cuisipro een handige set afsluitdeksels met datumschijf. Datum draaien, luchtdicht afsluiten en wegzetten maar!

     

    De nieuwe afsluitdeksels van Cuisipro zijn de perfecte oplossing voor het bewaren van restjes voeding. Duw gewoon in het midden op het deksel en het recipiënt sluit luchtdicht af. Zo creëer je een vacuüm waardoor het voedsel langer vers blijft. Gedaan ook met het geprul met vershoudfolie…

     

    Elk deksel is voorzien van een draaischijf waarmee je makkelijk dag en maand kan instellen. Zo weet je op elk moment hoe lang die overschotjes precies in de koelkast staan. Door het deksel langs de zijkanten op te tillen, haal je het er ook heel gemakkelijk weer af.

     

    Deze innovatieve deksels zijn beschikbaar in 3 maten (S, M, L) en passen op alle recipiënten met een diameter van minstens 2 cm kleiner dan de deksels zelf. Het materiaal speelt geen rol. De deksels sluiten perfect op recipiënten in kunststof, metaal, keramiek, glas...

     

    Praktische info

    Materiaal: silicone voor het deksel, hoogwaardig kunststof voor de datumschijf

    Aanbevolen verkoopprijzen:

    Ø 18 cm (voor recipiënt van Ø 16 cm en kleiner): 14,95 euro

    Ø 22 cm (voor recipiënt van Ø 20 cm en kleiner): 18,95 euro

    Ø 27 cm (voor recipiënt van Ø 24 cm en kleiner): 23,95 euro

    Beschikbaar in de betere kookwinkel vanaf midden mei 2012

     

    Het merk Cuisipro, in België exclusief via Demeyere verdeeld, wordt sinds jaar en dag met professioneel keukengereedschap geassocieerd: design dat in het oog springt, efficiëntie die je kookkunst ondersteunt, kwaliteit die duurzaam is, een meerwaarde die telkens verrast en innovatie die voortdurend alle verwachtingen weerlegt – geruggensteund door 25 jaar garantie.

    www.cuisipro.com  - www.demeyere.be  

     

     





    22-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.michelin power cup

    MICHELIN Power Cup: prestaties zonder compromissen

     

     

     

    In 2012 legt Michelin, met de nieuwe MICHELIN Power Cup, de focus op prestaties. Dit motorbandengamma is gemaakt voor het rijden op circuit en is ook toegestaan op de openbare weg. In de nieuwe band is alle expertise verwerkt die Michelin heeft verkregen door de deelname aan professionele snelheidsraces en Endurance kampioenschappen voor motoren.

     

    Als het om hoge prestaties gaat, zet Michelin zich in om grenzen te verleggen. Rijden op circuit stelt dezelfde soort eisen aan banden als rijden op de openbare weg. Oplossingen waarmee motorrijders op het circuit kunnen winnen en de lessen die uit deze ervaring worden geleerd, worden benut om wegbanden te verbeteren. Daarom zijn bij de MICHELIN Power Cup band de laatste innovaties uit de competitie toegepast. De band is ontwikkeld in het Michelin technologiecentrum in Ladoux, bij Clermont-Ferrand (Frankrijk). Ze bieden extreme prestaties, gecombineerd met veiligheid en rijplezier bij hoge snelheden.

     

    Deze band is ontwikkeld om in bochten en bij het optrekken uitstekende grip te kunnen verschaffen. De MICHELIN Power Cup zet op het circuit betere rondetijden neer dan zijn voorganger, de MICHELIN Power One Competition. De voorband zorgt voor manoeuvreerbaarheid, stabiliteit en progressiviteit, met name bij het remmen. De achterband zorgt voor meer grip in bochten zonder enige afbreuk te doen aan de levensduur. Met zijn geoptimaliseerd karkas, vergemakkelijkt de MICHELIN Power Cup het tunen van motoren.

     

    Een andere specifieke eigenschap van de MICHELIN Power Cup is dat dit bandengamma een volledig pakket oplossingen biedt. Qua voorbanden kan de gebruiker enerzijds kiezen uit een standaard karkas dat is ontwikkeld voor het circuit en ook op de weg is toegestaan en anderzijds een specifieke circuitband met nog hogere prestaties, terwijl tegelijkertijd keuze mogelijk is uit twee verschillende rubbersoorten. Voor de achterband zijn zelfs drie verschillende rubbersoorten beschikbaar.

     

    Helemaal in lijn met de innovatiestrategie van Michelin, zijn bij het design van de MICHELIN Power Cup de beperkingen overwonnen die meestal een gelijktijdige verbetering van verschillende bandeneigenschappen in de weg staan. Daardoor heeft deze band het beste prestatie‑evenwicht. Hij verschaft maximale veiligheid onder de meest extreme gebruiksomstandigheden, zonder enige concessie te doen aan het rijplezier. Dat is het resultaat van een sterk R&D programma waarvoor jaarlijks bijna € 600 miljoen wordt geïnvesteerd in het Michelin technologiecentrum.

     

    Om motorrijders te helpen bij het kiezen van de juiste band, heeft Michelin een speciale nieuwe website voor hen gemaakt: www.michelin-power.com. 





    21-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.campari trakteert, wout bru serveert

    CAMPARI TRAKTEERT, WOUT BRU SERVEERT

    STERRENCHEF MAAKT DE PERFECTE HAPJES BIJ EEN CAMPARI ORANGE

     

     

    Wat als een legendarisch aperitief en een sterrenchef de handen in elkaar slaan? Dan krijg je enkele meesterlijke hapjes, helemaal afgestemd op de unieke smaak van

    Campari. Wout Bru, al jaren fan van het merk, serveert acht smakelijke gerechtjes en

    klinkt zo op een leuke samenwerking met Campari.

     

    In Wout Bru vindt Campari een grote fan. De sterrenchef leerde het Italiaanse aperitief jaren geleden kennen, via zijn ouders, en weet sindsdien de unieke smaak erg te appreciëren. Zelfs de huiscocktail van ‘Chez Bru’, het sterrenrestaurant dat hij in Zuid-Frankrijk uitbaat, is gemaakt op basis van Campari. 

    Wouts huiscocktail op basis van Campari: een aperitief met niet te veel zoet, wel bitter en tegelijk ook bubbels. De Campari wordt gemengd met vers geperst sinaasappelsap en er wordt champagne aan toegevoegd. De afwerking gebeurt met enkele schijfjes sinaasappel en eventueel nog een ijsblokje voor extra frisheid.

    Wout’s perfecte Campari-moment: even leuk ontspannen voor de maaltijd met een glaasje huisaperitief op basis van Campari. Maar ook in de namiddag, op een zonovergoten terrasje in de Provence, kan een Campari hem bekoren.

     

    Campari is het ideale aperitief omdat er bitter in zit. Een aperitief dat bitter smaakt, zorgt voor zin naar meer. Een aanrader voor de maaltijd ook, want Campari scherpt de honger aan. Dit in tegenstelling tot zoete aperitieven die het hongergevoel wegnemen.  Campari mag dan wereldwijd gekend en geliefd zijn, elke markt heeft zo zijn eigen voorkeur van aperitief. En wij Belgen zweren bij Campari Orange. De enige echte Campari Orange bestaat uit 4 cl Campari, aangelengd met vers fruitsap, geserveerd met een flinke schep ijsblokjes, een schijfje appelsien als garnituur en een zwart Campari-rietje. 

     

    Voor het aperitiefmerk creëerde Wout Bru acht hapjes die harmonieus samengaan met het bitter-zoete accent van Campari Orange. Zo krijg je een fris aperitief dat het hongergevoel aanscherpt. Deze hapjes zijn: Cannelloni van gemarineerde zalm, wakame en curryvinaigrette; gemarineerde sint-jakobsnootjes, parfait van groene kruiden, crème van soja; kerstomaatje met krab; chips van lomo Iberico met lookcrème en zoetzure sjalotjes; scheermesjes met tomaat en zoetzure sjalotjes; gebakken ganzenlever met crème van rode biet; gerookte paling met krokante groentjes en rodebietmayonaise en gefrituurde gamba met basilicumvinaigrette. De recepten kan je downloaden via de website www.campari-aperitivo.be.

     

     

     







    20-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eurostar

    Eurostar rapporteert aanhoudende omzetgroei

     

     

     

    Eurostar, de hogesnelheidstrein die Brussel en Parijs met het Verenigd Koninkrijk verbindt, rapporteert vandaag een goede start van het jaar met een aanhoudende groei van de omzet en een stijging van het aantal reizigers. In het eerste kwartaal van dit jaar steeg de omzet met 7% van £197 miljoen tot £211 miljoen. Ook het aantal reizigers steeg in het eerste kwartaal van 2012 tot 2,24 miljoen, in vergelijking met 2,15 miljoen in dezelfde periode vorig jaar.

     

    De groei tijdens de voorbije drie maanden is toe te schrijven aan een toename van het vrijetijdsverkeer, terwijl het aantal zakenreizen in het eerste kwartaal van het jaar grotendeels stabiel bleef in vergelijking met 2011.  Naast de traditionele bestem-mingen bleken de aantrekkelijke tickets die Eurostar had aangeboden vanuit Londen naar Amsterdam via Brussel populair bij de Britse reizigers die steeds verder willen reizen met de hogesnelheidstrein.  

     

    Wat de toekomst betreft, belooft het een drukke zomerperiode te worden in Londen waarin veel reizigers naar de stad zullen trekken om er een reeks evenementen bij te wonen. De combinatie van de vieringen naar aanleiding van het jubileum van de Engelse koningin, de Olympische Spelen  van London 2012 en het London 2012 Festival garanderen dat de Britse hoofdstad zowel sport- als kunstliefhebbers heel wat te bieden heeft.

     

    Als sponsor van de Olympische Spelen speelt Eurostar een sleutelrol in het vervoer van toeschouwers naar Londen. Zo kan Eurostar helpen om van de Spelen een echt internationaal feest te maken. Naar aanleiding van het London 2012 Festival organiseert Eurostar ‘Traction’, een origineel eendaags zomerkunstenfestival dat zal plaatsvinden op Granary Square – de nieuwe creatieve wijk van Londen, op een boogscheut van de Londense thuisbasis van Eurostar in St Pancras International. Dit unieke evenement brengt muzikanten, dansers en kunstenaars uit heel Europa samen om de diversiteit van het Europese talent in de verf te zetten. Het festival belooft een belangrijke trekpleister te worden voor bezoekers van het Europese vasteland en er is nu al een grote vraag naar tickets – de eerste tranche was in amper enkele dagen tijd uitverkocht.

    www.eurostartraction.com of www.ticketmaster.co.uk.

      

     

     

     

    20-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wonder wok

    EEN WONDER WOK VOOR EEN AMBITIEUZE KOK

    DE NIEUWE GREENPAN IS MULTIFUNCTIONEEL DANKZIJ HANDIGE ACCESSOIRES

     

     

    Met de nieuwe Wonder Wok van GreenPan™ trakteer je je tafelgenoten op heel wat lekkers: van knapperig gewokte groentjes over gestoomde dim-sum tot een tempura van gamba’s. Want met de handige accessoires kan je even gemakkelijk wokken als roerbakken, stomen en frituren. Multifunctioneel dus, en ook nog eens ecologisch verantwoord.

     

    De nieuwe Wonder Wok van GreenPan™ heeft zijn naam alvast niet gestolen. Want uit deze pan – met een hoog wit deksel met regelbare stoomuitlaat – tover je in een handomdraai heel wat verrassends. Bovendien inspireert het multifunctionele rooster je tot verschillende kooktechnieken. 

     

    Zo kan je met het ronde stoomrooster, in combinatie met het deksel, overheerlijke gestoomde gerechtjes klaarmaken. Plooi je het rooster open, dan vormt zich een halve maan: ideaal om je tempurabereidingen te laten uitlekken. Een multifunctionele wok dus, die tegelijk compact is. Je kan hem makkelijk opbergen doordat de greep inklapbaar is en alle onderdelen perfect in mekaar passen.

     

    Net zoals alle producten van GreenPan™ is ook deze Wonder Wok ecologisch verantwoord. Allereerst is er de keramische antikleeflaag Thermolon™, PTFE-vrij en zonder schadelijke stoffen. Goed voor het milieu en voor je gezondheid, want er komen geen giftige gassen vrij bij het bakken op hoge temperaturen. In vergelijking met traditionele producten met een antikleeflaag is er ook twee keer minder energie nodig. Daardoor vermindert GreenPan™ de CO2-uitstoot met maar liefst 60%, wat onze ecologische voetafdruk aanzienlijk verkleint.

     

    Praktische info: GreenPan™ Wonder Wok Ø 28 cm met hoog wit deksel, geschikt voor oven en alle fornuizen, inclusief inductie, opvouwbaar tempura- en stoomrooster en inklapbare greep. Aanbevolen verkoopprijs: 89 euro vanaf begin mei in de betere kookwinkel.

     





    18-04-2012 om 17:47 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC tieners

    LAAT JE ALS TIENER HEERLIJK VERWENNEN AAN BOORD VAN MSC CRUISES

     

    Tiener zijn is niet altijd een lachertje. Druk vanuit de school, veeleisende ouders en vrienden: druk om hard te werken, er goed uit zien en om cool te zijn!

     

    Bij MSC Cruises bieden we dan ook een hoop leuke activiteiten aan waarmee tieners zich met familie of leeftijdsgenoten kunnen uitleven. Een kleine greep uit het aanbod: tennis, squash, minigolf, minibowling, zwembaden,  Kids Club met animatie, (kinder)disco, … En het beste nieuws is voor de ouders:  de cruise is namelijk gratis voor min achttienjarigen!

     

    Sport en fun is zeker ontspannend, maar eens lekker relaxen is ook helemaal top. De nieuwe Teenage kicks behandelingen in het wellnesscentrum aan boord van MSC Cruises, de MSC Aurea Spa, zijn perfect om te ontspannen en weg te zijn van alle stress. Rustig naar achter leunen en genieten van de behandelingen die speciaal afgestemd zijn op de tienerhuid, tiener fashion en vooral de tiener portefeuille!

     

    Een overzicht van een aantal wellnessbehandelingen aan boord van MSC Cruises speciaal voor tieners: bestrijd olieachtige huid, acne of onzuiverheden met de Fabulous Fresh Facial (30 min - €29) of wakker je zintuigen aan met de Fabulous Fragrant Facial (€29) en kies uit de volgende aroma’s: citrus, bloemen, fruit, zoethout, melk en honing.

     

    Verwen ook de rest van je lichaam. Met een Easy-Tan session (€6) ben je zo klaar om te schitteren aan het zwembad! Geef je nagels een nieuwe look met een Hand Chic (€25) manicure of Foot Chic (€25) pedicure. Je kan kiezen uit een brede waaier van kleurrijke en trendy designs. Verbaas je vrienden met een pijnloze en tijdelijke Taboo Tattoo (€6) of een moderne en unieke look door een  Let’s Make up! (€20) sessie.  Je kan gaan voor een natuurlijke of, als je het lef hebt, voor een gedurfde nieuwe look met de hulp van ons schoonheidsteam.

     

    Natuurlijk hebben we ook aan de ouders van de genietende tieners gedacht. Zo is de  relaxerende Magic Touch (€50) massage de perfecte gelegenheid voor jongens en hun vaders of meisjes en hun moeders om samen te ontspannen. Liever samen actief? Een persoonlijke trainer brengt jullie in topvorm tijdens de 1-to-1 workout (€20).

     

     

    www.mscpressarea.com

    15-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostkantons e-bike regio
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Oostkantons worden een E-bike regio

    Huren, opstappen en weg ermee...

     

     

     

    Binnenkort worden fietsliefhebbers in de Oostkantons nog meer in de watten gelegd, want naast het fietsnetwerk van meer dan 150 km langs de spoorweglijn, werd er dankzij de samenwerking van het bureau voor Toerisme van de Oostkantons, „Movelo“ en het plaatselijke toerismenetwerk een net uitgebouwd van 24 stations voor de fietsverhuur en 12 stations voor het wisselen van de batterij. 

    „Movelo“ wil met rustige mobiliteit de geliefde vakantieregio’s in Duitsland, Oostenrijk en voortaan ook in de Oostkantons nog aantrekkelijker maken voor de gasten. Door de combinatie van de bestaande infrastructuur van het bewegwijzerde fietsnetwerk Velotour van de Hoge Venen-Eifel en Pedelecs geeft „Movelo“ een nieuwe dimensie aan het fietsen. De E-bikes van het merk „Swiss-Flyer“ werden speciaal voor het toerisme ontworpen.

    De term „Pedelec“ komt van Pedal Electric Cycle. Zodra de fietser in de pedalen stapt, treedt een motor in werking die tot een snelheid van 25 km/uur ondersteuning geeft. Men kan ook op de E-bike fietsen zonder de ondersteuning.

    Aanleiding voor dit initiatief is het grensoverschrijdende project van de Vennbahn, een wandel- en fietsroute die Duitsland, België en Luxemburg in de toekomst naadloos met elkaar zal verbinden.   Om deze grensoverschrijdende mobiliteit verder uit te bouwen en het gebrek aan fietsverhuurstations in de Oostkantons tegemoet te komen, hebben de verantwoordelijken voor toerisme beslist een van E-bike verhuurnetwerk uit te bouwen. Omdat aan Duitse zijde ook met de firma „Movelo“ samengewerkt wordt, kunnen de gebruikers probleemloos grensoverschrijdende uitstapjes plannen omdat de batterijen ook bij de plaatselijke partnerbedrijven ingewisseld kunnen worden.

    Fietsen in de Oostkantons wordt zo voor iedereen, getraind of niet, een echt genot. Zelfs routes met moeilijke beklimmingen kunnen dankzij deze fietsen zonder te veel inspanningen overwonnen worden. Natuurlijk test men het beter zelf uit. De verhuurprijs bedraagt 21 € per dag. De fietsen zijn van april tot begin oktober beschikbaar in de verhuurstations. De stations bieden een uitgebreide service, van de gebruiksaanwijzing van de Pedelec tot voorstellen van tochtjes en tips voor een leuke trip, alles is tot in de puntjes voorbereid. www.oostkantons.be

    14-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Automatische controle

    Proef met geautomatiseerde Self-Service Passport Control op Schiphol

     

     



    De Nederlandse Minister Leers (Immigratie, Integratie en Asiel) heeft op Schiphol een proef gestart met poortjes voor geautomatiseerde paspoortcontrole. Met gezichtsherkenning vergelijken de poortjes de reizigers met de digitale pasfoto in hun paspoort. Ook wordt gecontroleerd op valse paspoorten en op gezochte personen.

     

    De poortjes zijn bedoeld om de paspoortcontrole snel, makkelijk en toch veilig te laten verlopen. Het aantal reizigers op Schiphol zal de komende jaren stijgen, maar het aantal paspoortbalies en het aantal grenswachten kan niet eindeloos worden uitgebreid. De poortjes nemen een deel van het routinewerk van de Koninklijke Marechaussee over. Die houdt daardoor meer tijd over voor gedragsprofiling van reizigers. De Marechaussee houdt op afstand toezicht op de poortjes, en kan altijd besluiten een reiziger nader te controleren.

     

    De poortjes zijn geschikt voor paspoorten met een chip uit alle EU-landen en Noorwegen, IJsland, Liechtenstein en Zwitserland.

     

    De komende tijd worden  reizigers uitgenodigd om van de poortjes gebruik te maken. Het is de bedoeling het systeem later dit jaar volledig in gebruik te nemen. In totaal komen er 36 poortjes (bij vertrekhal 3, aankomsthal 3 en bij het grensfilter tussen Schengen en Niet Schengen). Reizigers kunnen ook altijd nog kiezen voor de  huidige vorm van  paspoortcontrole.

    13-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostkantons nieuwe merknaam
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Oostkantons starten het toeristisch seizoen 2012 met een nieuwe merknaam.

    De Oostkantons zijn verrassend groot!

     

    Met de herstructurering van het Toeristisch Agentschap Oostkantons werden belangrijke voorwaarden voor de toerismestrategie in de Oostkantons gerealiseerd. Een duidelijke opdrachtomschrijving naar marketing en productontwikkeling toe, vereenvoudigde beslissingsprocedures en nieuwe samenwerkingsplatformen dragen bij tot de kwaliteit en professionaliteit van het toerisme in de Oostkantons. En daar horen ook een nieuwe naam en nieuwe locatie bij. Kortom: nieuwe naam, nieuw adres, nieuwe uitdagingen.

    De toeristische trekpleister van de regio zijn ongetwijfeld de Hoge Venen.   Het nieuwe logo benadrukt het element van water, dat door het enorme waterreservoir van de Hoge Venen het landschap van de Oostkantons met vele dalen en meren gevormd heeft. Een zuivere regio die zich ook in onvervalste kleuren terugvindt.  Een gemakkelijk te onthouden logo door eenvoudige vormen, met een tijdloos karakter als symbool van dynamisme en verbinding. Niet alleen de grote verscheidenheid in landschappen, maar ook de culturele en taalkundige verscheidenheid van de regio wordt door deze hoofdgedachte verrassend goed onderstreept. Deze verrassende grootheid wordt ook zichtbaar in de nieuwe publicatie:

    De imagobrochure zal u zin doen krijgen om naar de Oostkantons te komen. Ze geeft uitleg over het land en de mensen die er wonen, en gaat in op de natuur en de activiteiten in de regio.  

    Het veelzijdige aanbod aan logementen tussen het Land van Eupen in het Noorden en het Ourdal in het Zuiden werd in een nieuw jasje van 100 bladzijden gestoken.
    “De Oostkantons, verrassend groot”: een nieuwe look voor de cataloog 2012 “Uitstapjes”.

    De "O" van het logo staat nog voor veel meer, want bij het lezen van de cataloog zal er een "O" van verwondering uit uw mond ontsnappen. info@eastbelgium.com

    13-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cavens onder vleugels Magnus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cavens onder de vleugels van Magnus

     

     

     

    Twee belangrijke spelers uit de Vlaamse wijnsector vinden we voortaan onder één dak want op 1 maart 2012 werd Cavens officieel geïntegreerd in de structuur van Magnus. Aanleiding is het feit dat Jan Cavens (57) en zijn vrouw besloten hebben het kalmer aan te doen. Vermits er geen opvolger is, werd gekozen om de zaak over te laten. Door de overname wordt Magnus Kwaliteitswijnen N.V. de nummer 1 van de wijn in het Antwerpse.

     

    Deze overname was voor Magnus strategisch meer dan verantwoord, want zowel inzake cliënteel als portefeuille vult Cavens het aanbod van Magnus perfect aan. Jan Cavens bouwde zijn reputatie op premiumwijnen en Grands Crus waarvoor hij belangrijke allocaties verkreeg in Bordeaux. Bij Magnus stoelt de reputatie op een meer toegankelijk en laagdrempelig wijngamma. Ook op het niveau van cliënteel zijn er weinig overlappingen.

    Wijnen Cavens is uitgegroeid tot specialist van de horeca en de betere restauratie in het bijzonder, terwijl Magnus zich toelegt op de particuliere sector, die vandaag nog steeds staat voor twee derde van de omzet. Het resterende derde wordt ingevuld door bedrijven en horeca.

     

    Patrick Magnus was amper 20 jaar jong toen hij wijnles ging volgen bij Jef Bessemans in Leuven en in september 1984 een wijnzaak begon in het ouderlijke huis in Schoten. De geschiedenis van Magnus Kwaliteitswijnen loopt parallel met de democratisering van de wijn in België. Als nieuwkomer op de markt was het moeilijk om restaurants of klassiek cliënteel in te palmen,  maar de nieuwe wijnliefhebbers konden wel overtuigd worden. Die hadden oren naar het verhaal van Patrick Magnus : kwaliteitswijn in een prijzengamma van 4 tot 10 euro.

    Zes jaar later zit Magnus op kruissnelheid en vraagt Patrick zijn broer Filip mee aan boord om de financiën te runnen. In 1999 volgde een eerste overname met Manquoi Wijnen, een specialist in Grands Crus uit Bordeaux, wat voor een verbreding van het particuliere cliënteel zorgde. In 2006 nam Wijnen Magnus ook een zaak over die alleen aan de betere horeca leverde wat gepaard ging met de oprichting van een aparte horeca afdeling onder de naam “Viva Vino”.

     

    Maar daar stopt het verhaal niet. Gaandeweg werd de zaak aan de Bisschoppenhoflaan te klein en werd daarom in 2008 besloten logistiek en stockage te verhuizen naar een vernieuwd industrieel pand in Kontich-Waarloos, waar ook een tweede outlet geopend werd. De klanten van Cavens vinden hier voortaan hun vertrouwde wijnen terug, want het aanbod wordt helemaal overgenomen in de wijnportefeuille van Magnus Kwaliteitswijnen n.v.

     

    Magnus Kwaliteitswijnen n.v. - Mechelsesteenweg 313 - 2550 Kontich-Waarloos

    www.magnuswijnen.be - tel 03 326 55 33

     

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.messsage in a bottle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Message in a bottle

    Crodino: klein flesje, grote impact

     

     

     

    Italiaans cultdrankje als perfect aperitief voor je (business)lunch. Of je nu gemoedelijk onder collega’s bent of tijdens een businesslunch een professionele samenwerking verkent, met de frisse en bitterzoete smaak van Crodino teken je voor een geslaagde start. Ontdek hoe een klein flesje een verrassende impact kan hebben!

     

    Met een goudgele glans, een bitterzoete smaak en een sympathiek flesje is Crodino het ideale alcoholvrije alternatief voor de vele aperitiefklassiekers. Deze Italiaanse cultdrank dankt zijn exclusieve smaak aan een mix van vruchten, kruiden en specerijen. De sensatie is ronduit uniek: bitterzoet en sprankelend. Ideaal om een geslaagde (business)lunch in te zetten!

     

    Crodino werd in 1964 gelanceerd als ‘enige echte alcoholvrije aperitief’. Vandaag maakt het merk zijn slogan meer dan waar. Bij ons is het aperitief nog relatief onbekend, maar in Italië is dit sympathieke drankje het meest gedronken non-alcoholische aperitief.

     

    Geheim recept : Crodino is genoemd naar de Italiaanse ‘Terme di Crodo’, in het noorden van Piemonte. Basis van Crodino is het bronwater uit dit kleine kuuroord. De eeuwenoude bron ‘Fonte Lisiel’ werd in 1685 in Crodo ontdekt, vlakbij het Lago Maggiore.

     

    Het recept voor Crodino is een goed bewaard geheim. De typische smaak wordt gehaald uit kruiden en extracten van 12 verschillende vruchten. Na de persing en enkele weken rust worden deze extracten aangevuld met het zuivere mineraalwater.

    Serveren doe je koel, volgens de regels van de kunst. Schenk Crodino puur uit in een glas, gevuld met enkele blokjes ijs en een schijfje sinaasappel. En doordat Crodino alcoholvrij is, kan je uiteraard blijven klinken op een professionele samenwerking!

     

     

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Domo elektro
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Domo Elektro opent het barbecueseizoen

    Veelzijdige Indoor/Outdoor barbecue doet het overal.

     

     

     

    Een barbecue plannen tijdens een Belgische zomer, het is altijd een beetje erop of eronder. Wordt het bakken tussen de buien door of braden onder de zon? Voor gegarandeerd grilplezier heeft Domo Elektro nu de Indoor/ Outdoor barbecue ontworpen. Daarmee bak je zowel buiten als binnen de lekkerste gerechten. En wie geen tuin of terras heeft, haalt gewoon de staander eraf en heeft … een tafelbarbecue!

     

    Heb je een barbecue gepland, dan wil je vooral niet dat die weggespoeld wordt door een onverwachte plensbui. Daarom heeft Domo Elektro de Indoor/Outdoor ontworpen. Een bijzonder flexibel model dat zowel buiten als binnenshuis een geslaagde barbecue garandeert.

     

    Geen gezeul met houtskool, geen gedoe met aanmaakblokjes, of gevaar voor oliespetters die vuur vatten. De high performance grill verwarmt in geen tijd tot 220°C. Dankzij de bakplaat met anti-kleeflaag zullen de heerlijkste aroma’s en smaakmakers de tuin, het balkon of de keuken vullen zonder dat het weer roet in het eten kan gooien.

     

    Extra handig: deze barbecue kan ook als tafelmodel opgesteld worden. Je hoeft enkel de staander los te schroeven, en je zet ‘m meteen als grill midden op tafel. Net zo gezellig! De Indoor/Outdoor barbecue is verkrijgbaar in zwart en rood.  

    www.domo-elektro.be

     

     

     

    11-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groene sleutel

    89 Vlaamse toeristische ondernemers ontvingen internationaal milieulabel Groene Sleutel

     

     

    Toerisme Vlaanderen en Bond Beter Leefmilieu reikten een 'Groene Sleutel' uit aan 89 toeristische ondernemingen. 29 ondernemers ontvangen het kwaliteitslabel voor milieuvriendelijke logies en attracties voor de eerste keer. Nieuw dit jaar is dat ook meetinglocaties en congrescentra de Groene Sleutel aan hun deur kunnen hangen. Het label is een erkenning voor de extra inspanningen die de ondernemingen leveren om bijvoorbeeld water en energie te sparen.

     

    Dankzij de ‘Groene Sleutel’ vinden toeristen in Vlaanderen al zes jaar gemakkelijk waar ze hun vakantie milieuvriendelijk kunnen doorbrengen. Vanaf dit jaar kunnen bedrijven en verenigingen ook kiezen voor duurzame meetinglocaties. Ook de congressector wil zich op milieu- en duurzaamheidvlak onderscheiden en stapt graag mee in het Groene Sleutel succesverhaal.

     

    De Groene Sleutels werden voor het zesde jaar op rij uitgereikt. 11 campings, 24 jeugdverblijven, 24 hotels, 11 gastenkamers, 8 attracties en 1 vakantiecentrum kunnen dit jaar uitpakken met het ecolabel. Nieuw dit jaar zijn ook de congrescentra: 7 meetinglocaties krijgen de Groene Sleutel toegekend in 2012. Naast de 89 laureaten zijn er nog 248 toeristische ondernemingen die bij Toerisme Vlaanderen het Groene Sleutelbegeleidingsprogramma volgen. Zo zullen zij in de toekomst hopelijk ook het label aan hun deur mogen hangen.

     

    De Groene Sleutel wordt telkens uitgereikt voor één jaar. Kandidaten moeten aan de vastgelegde criteria voldoen en zo aantonen dat ze een evenwichtig milieubeleid voeren en zorgvuldig omspringen met water, energie en afval. De ondernemers kunnen eerst instappen in een begeleidingsprogramma waarin hun bedrijf intensief en persoonlijk begeleid wordt. Een onafhankelijke jury met vertegenwoordigers van de overheid, milieuorganisaties en de toeristische sector kent het label toe.

     

    De investering loont. De milieuwinst gaat uiteindelijk meestal gepaard met financiële besparingen: minder water-, afval- en energiekosten. Daarnaast zorgt het label voor een betere werksfeer, verhoogt het de aantrekkelijkheid van de locatie en creëert het een beter imago voor klanten en bezoekers.

     

    De Groene Sleutel maakt deel uit van het 'Green Key'-programma, het internationale ecolabel dat uitgaat van de Foundation for Environmental Education (FEE). In 28 landen ontvingen meer dan 1500 ondernemingen de ‘Green Key’. Bond Beter Leefmilieu (BBL) beheert de Groene Sleutel in Vlaanderen met steun van Toerisme Vlaanderen. Met het label willen BBL en Toerisme Vlaanderen toeristische ondernemers aanmoedigen om zo duurzaam mogelijk te werken.

    www.groenesleutel.be

     

     

    10-04-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delio good salad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Délio Good Salade: eerste smeersalade zonder mayonaise

    Nieuwe generatie smeersalades speelt in op foodtrend ‘fast fresh’

     

     

     

    Met Délio Good Salade tekent Délio voor een nieuwe generatie smeersalades: eentje

    zonder mayonaise. Deze revolutionaire innovatie – op basis van een saus van groenten – combineert minder vet met meer vezels.

     

    Onder het motto ‘no mayo, great taste’ brengt Délio de eerste smeersalades op de Belgische markt zonder mayonaise. Een mijlpaal in de geschiedenis van slaatjes en het resultaat van ruim 3 jaar onderzoek en ontwikkeling, samen met experts en voedingstechnologen in foodpairing.

     

    Hoe zal de volgende generatie smeersalades eruitzien? Délio besloot te werken met een saus op basis van groenten. Kwestie van gezond niet los te koppelen van lekker. Samen met de Universiteit Gent en de Wageningen University werd een saus ontwikkeld met de smeuïgheid van mayonaise maar de helft minder calorieën. Zo kan de consument voortaan genieten zonder schuldgevoel!

     

    Tegelijk voldoen de Délio Good Salades aan alle voorwaarden die diëtisten vandaag promoten: tot 50% minder calorieën, tot 60% minder vet en tot 2,5 keer meer vezels dankzij een doordachte samenstelling met minstens de helft groenten (maïs, aardappelen, raap en ui). Geen overbodige luxe, want vezels zijn essentieel voor een optimale werking van onze darmtransit. Uit onderzoek blijkt trouwens dat de Belg nog altijd te weinig groenten en granen eet. Daardoor worden onze darmen lui en nemen ze vitamines en mineralen minder goed op.

     

    Anderzijds zijn zeven op de tien Belgen zich bewust van het belang van variabel en vezelrijk eten. Een uitgebalanceerd voedingspatroon, in combinatie met regelmatig ontspannen en bewegen, is dan ook dé sleutel tot een gezond leven. ‘Te weinig tijd’ en ‘beperkte houdbaarheid’ haalt de Belg het vaakst aan om niet genoeg groenten, fruit en granen te eten. Met Délio Good Salade is een gezonde keuze voortaan snel gemaakt.

     

    De nieuwe slaatjes zijn een gezonde, verantwoorde én feestelijke variatie op klassiek beleg of de gangbare smeersalades. Délio Good Salade start met drie klassieke variëteiten: Kip Curry, Tonijn en Ham. Op termijn volgen nieuwe smaken. Met deze groenteslaatjes speelt Délio ook in op de foodtrend ‘fast fresh’: snel, gezond en lekker eten.

     

     

    09-04-2012 om 09:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leffe Lentebier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leffe Lentebier : de afspraak voor een fris en intens aperitiefmoment is terug!

     

     

    Wat is er aangenamer dan het seizoen van de eerste terrasjesaperitieven te vieren met een bier met die typische unieke lentesmaak? Na het overdonderend succes van vorig jaar, is Leffe terug met een seizoensbier dat tegelijk verfrissend en karaktervol is en alle bierliefhebbers opnieuw verrast: Leffe Lentebier, met zijn fruitige smaak, delicaat parfum, gekruid met kruidnagel en vanille, in combinatie met een vleugje caramel.

    Het bier heeft een licht zoete smaak, zijn bitterheid is zuiver, maar evenwichtig. Leffe Lentebier heeft een alcoholpercentage van 6,6%, is smeuig en oranjerood van kleur. Dit bier heeft alles in zijn mars om al je zintuigen te prikkelen. De terugkeer van de mooie dagen is nu een feit, laat de magie haar werk dus doen !

     

    Leffe Lentebier wordt gebrouwen met respect voor de eeuwenoude traditie van de Abdij van Leffe, is herkenbaar aan zijn rode kleur met roestkleurige toetsen en heeft een delicate fruitige en geraffineerde smaak. Dit authentieke seizoensbier wordt slechts in een beperkte hoeveelheid gebrouwen en is ook dit jaar terug op de markt om de terugkeer van de mooie lentedagen in te luiden.

     

    Zijn licht en elegante smaak geeft het gehemelte een verfrissende sensatie en de volheid aan smaken herinnert eraan dat het gaat om een abdijbier dat gebrouwen wordt volgens de traditie. Het bier wordt thuis gedegusteerd of op een terrasje, en, waarom niet, in combinatie met seizoensgroenten: asperges, erwten, aardappelen, of nog bij lamsvlees.

     

    Leffe Lentebier is beschikbaar tot juni 2012 in de meeste grootwarenhuizen in België en wordt verkocht in een verpakking van 6 x 33 cl flesjes. De aanbevolen verkoopprijs is 5,61€. Leffe Lentebier is eveneens te verkrijgen bij de drankenhandel en op vat in de horeca.

     

     

    09-04-2012 om 09:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!