Inhoud blog
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw LPW met ecolabel

    Het LPW-lageverbruikzwembad met ecolabel                     

     

     

    In 2013 is het al de 30ste keer dat het Belgische bedrijf LPW als producent van zwembaden en zwembadoverdekkingen op Batibouw te vinden is. LPW Ceramic Pools is op Batibouw te vinden bij stand 311 en Covrex Pool Protection bij stand 104. U kunt er ook kennismaken met REFLEA, het enige Belgische keramische monokuipzwembad met overloop. 

     

    Het zwembad van morgen is er een met een minimale impact op het milieu. LPW doet al jaren inspanningen om milieu-, energie-, en klantvriendelijke zwembaden te ontwikkelen en te produceren. In zijn streven naar duurzaam ondernemen, lanceert LPW in 2013 het lageverbruikzwembad met ecolabel. Het gaat om LPW-zwembaden die zijn uitgerust met verschillende toebehoren die een lage verbruikskost en tegelijk ook een lage ecologische voetafdruk garanderen.  

     

    Met het ecolabel bewijst LPW dat het bedrijf voortdurend werkt aan zijn ecologische voetafdruk. Die inspanningen komen niet alleen de natuur ten goede, maar ook de klanten. Een ecolabel-zwembad is immers niet alleen financieel interessant op korte en lange termijn, het is eveneens een statement dat de klant het belang inziet van duurzaam omgaan met het milieu.

                                                                                     

    Kwaliteit is van bij aanvang een van de kernwoorden bij LPW. Het bedrijf streeft naar de hoogste kwaliteit van de producten, maar ook van de service die aan de klanten geleverd wordt. Daarom startte het met een Certified Partner-programma. Door aan zijn verdelers goud- en zilverlabels toe te kennen, wil LPW aan de eindverbruikers duidelijk maken dat ze bij de betrokken verdeler in het volste vertrouwen een LPW-zwembad kunnen kopen.

     

    Met zijn netwerk van zorgvuldig geselecteerde verdelers wil LPW het de klant mogelijk maken om zo dicht mogelijk bij huis een zwembad naar wens te kopen. Het feit dat zich op geringe afstand een uitstekend en gecontroleerd servicepunt bevindt, is een bijkomende troef.

     

    LPW heeft zich geëngageerd bij de non-profitorganisatie WeForest om per verkocht zwembad tien bomen te laten planten in Mara, Tanzania. Om zich te kunnen voorzien van houtskool voor verwarming, om te koken en om huizen te kunnen bouwen, heeft de plaatselijke bevolking van Mara de afgelopen decennia noodgedwongen de helft van de beschikbare bossen gerooid. WeForest heeft daarom een herbebossingsproject opgezet in de streek.

    Door te kiezen voor een partner als WeForest, streeft LPW ernaar om zijn ecologische voetafdruk verder te verminderen. Door voor een LPW-bad te kiezen, maakt de klant eveneens een statement op het vlak van milieubeheer.

    www.lpw.be

     

     

     

    10-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Vasco
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VASCO doet warmteafgifte pieken

     

    Op Batibouw stelt VASCO twee nieuwkomers prominent in de kijker. Bryce Plus en Carré Plus, zo heten de nieuwe kampioenen die de warmteafgifte naar ongeziene hoogtes stuwen. Maar ook de liefhebbers van innovatief design blijven niet in de kou staan. Zo worden de unieke accessoires van designradiator en prijzenkaper ‘Beams’ breed beschikbaar in de rest van het gamma. VASCO laat tevens weten in de toekomst – via sterke focus op innovatie – meer te zullen inzetten op de activiteiten ventilatie en vloerverwarming.

     

    “Bryce Plus en Carré Plus zijn ambassadeurs van onze bedrijfsfilosofie: met doordachte innovatie meebouwen aan een efficiënter energiebeheer”, zegt marketing manager dirk Van Lier. “En met ‘doordacht’ bedoelen we: laten zien dat je met slimme verbeteringen ook al een grote impact kan creëren. deze nieuwkomers in het assortiment stuwen de warmteafgifte naar nieuwe hoogtes, en zijn daarmee o.a. uitermate geschikt voor lagetemperatuursystemen”. Als eerste aluminium design-radiator van Vasco zette de Bryce de toon voor de latere uitbreiding van het gamma.

     

    Bij de buizenradiator Carré Plus werd dan weer aan weerszijden van de buizenrij een extra buis toegevoegd. Hier schommelt de extra warmteafgifte – afhankelijk van de afmeting – tussen 15% en 30%. Bijkomende troef is dat in beide gevallen, zowel bij Bryce Plus als Carré Plus, er niets verandert aan het frontale zicht van de radiatoren, zonder verlies aan ruimte.

     

    Met de designradiator Beams sleepte Vasco dit jaar het prestigieuze Henry Van de Velde label in de wacht. Een van de blikvangers daarbij waren nieuwe, praktische toebehoren (als handdoekbeugel of kapstok) in allerlei geometrische vormen en catchy ‘fluo’ kleuren. De verwisselbare accessoires geven de ruimte telkens opnieuw een fris accent geven.

    Vasco – Batibouw - PaLEIS 12 – STand 101

     

    08-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw: Silestone Suede

    Voel de sensatie van innovatief kwarts: Silestone® Suede

     

     

    In de woning van morgen staat ontspanning nog altijd centraal. In alle stijl uiteraard. Met de nieuwe afwerking Silestone® Suede speelt Cosentino Group innovatief in op de trend naar warmte en gezelligheid in huis.

     

    De zachte, extra matte textuur is een mijlpaal in de wereld van kwartsoppervlakken. En vooral, een revelatie in jouw keuken of badkamer. Voel de sensatie in primeur op Batibouw 2013. Als wereldspeler in het ontwikkelen van oppervlakken in kwarts en andere natuursteen, heeft Cosentino Group vandaag een mooie productportfolio uitgebouwd. Met een eigentijdse look én een ecologische focus. En met sterke merken als Silestone®.

     

    ‘Silestone® by Cosentino’ is de afwerking Suede. Zoals de naam doet vermoeden, een zachte textuur voor een aangenaam accent in je interieur. Met zijn verfijnde elegantie en matte uitstraling straalt Suede een ontspannende sfeer uit. En met een waaier van 30 kleuren zit je niet snel verlegen om inspiratie. Het dagelijkse onderhoud is eenvoudig: gewoon even reinigen met water en zeep. Bovendien is het

    duurzame materiaal heel goed bestand tegen vlekken.

    Net als de twee andere Silestone®-afwerkingen (gepolijst en Volcano), heeft Suede unieke bacteriostatische eigenschappen. Een maximale hygiëne gegarandeerd dus.

     

    Integrity by Cosentino®, naadloos geheel. De spoelbakkenlijn ‘Integrity by Cosentino®’ betekent een ware doorbraak voor de sector van kwartsmaterialen. Voor

    de eerste keer kan de consument kiezen uit driedimensionale Silestone®-producten, uit één stuk gemaakt. Het resultaat is revolutionair: werkblad en spoelbak gaan naadloos in elkaar over. Cosentino® lanceerde de collectie vorig jaar, maar zet de innovatie nogmaals in de kijker tijdens Batibouw 2013. Hal 11 – stand 120

     

     

     

     





    06-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Viega infrarood

    VIEGA LANCEERT NIEUWE INFRAROODBEDIENING

    Doorgedreven ontwikkeling voor sanitaire publieke ruimtes

     

     

     

    Sanitair systeemspecialist VIEGA brengt twee nieuwe WC-bedieningsplaten voor publieke ruimtes met infrarooddetector op de markt. Visign for Public 5 en Visign for Public 6 zijn twee innovatieve systemen die perfect aansluiten bij de specifieke vereisten voor dit soort omgevingen: hygiëne, efficiënt watergebruik en hoog weerstandsvermogen, allemaal gebundeld in een elegant design. 

     

    Visign for Public 5 en Visign for Public 6 combineren VIEGA’s beproefde elektronische spoeltechniek met een infrarooddetector, die op twee manier werkt. In het bereik 45-55 cm wordt de spoeling automatisch geactiveerd enkele seconden nadat de gebruiker de ruimte heeft verlaten. In het korte bereik, tot 3 cm, kan de gebruiker met een handbeweging zelf de spoeling in werking zetten. Dat is vooral handig om bij het schoonmaken of wanneer men eerst wil spoelen bij het binnenkomen. Ook na elke automatische spoeling kan je nog altijd deze optie gebruiken. 

     

    Innovatieve functies : Visign for Public 6 is uitgerust met een zogenaamde ‘aanbevolen volume’ herkenningsdetector. Met deze functie activeert de infraroodtechnologie automatisch een volledige of gedeeltelijke spoeling naargelang de gespendeerde tijd (4,5; 6 of 9 liter). Visign for Public 5 biedt daarnaast ook nog de extra functie van manuele spoeling (bijvoorbeeld in geval van stroompanne) door een druk op de knop. Voor een volledige spoeling heeft men de keuze tussen 6 en 9 liter. 

     

    Alle Visign for Public modellen werden ontworpen met het oog op hoge weerstand, en zijn dus maximaal bestand tegen diefstal en vandalisme. Kortom, de serie is bij uitstek geschikt voor gebruik in openbare sanitaire ruimtes van bijvoorbeeld stadions en snelwegstations. Daartegenover schittert het elegante design met supergladde oppervlak, wat het onderhoud vergemakkelijkt en de hygiëne verder bevordert. VIEGA komt met dit ontwerp tegemoet aan de strenge Duitse VDI 6000 richtlijnen voor openbare ruimtes. 

     

    Visign for Public 5 en Visign for Public 6 zijn gemaakt van hoogwaardig roestvast staal en beschikbaar in geborsteld inox of alpien wit.  Beide types kunnen probleemloos worden gecombineerd met vrijwel alle VIEGA toiletsystemen, of worden nagemonteerd in bestaande. In geval van stroompanne blijft het mogelijk om via batterijen de werking te garanderen. Tot slot biedt de controle-eenheid de zogenaamde Viega Hygiëne+ functie. Hiermee kan je een spoelingprogramma activeren met optionele en automatische spoeling na 24, 72 en 168 uur met 3,6 of 9 liter. 

    www.viega.be  

     

    03-01-2013 om 16:18 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opening Seashore Bay Beach

    Opening van het Seashore Bay Beach Resort

     

     

     

    Het voormalige Beache Sandy Bay Resort in Negril, gelegen aan de westkust van Jamaica, is sinds begin december 2012 onder de naam Seashore Sandy Bay Resort heropend. Het resort behoort nu tot de Mexicaanse hotelketen Karisma Hotels & Resorts en is het eerste van deze keten op Jamaica.

     

    Het all-inclusive hotel beschikt over 128 kamers en suites verdeeld over negen categorieën, twee zwembaden, vier restaurants, een spa en een eigen Kid’s Club. Voor de opening onder de nieuwe naam was het hotel twee maanden gesloten. Volgens Mandy Chomat van Premier World Marketing, de officiële vertegenwoordiger van de Karisma Hotels & Resorts, zal het resort na enkele geplande renovaties gaan behoren tot de Azul Hotels, een merk binnen de Karisma groep.

    www.seashorebaybeachresort.com  

     

     

     

    03-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puur luxe in Port Antonio

    Puur luxe in Port Antonio

     

     

     

     

    De “Geejam Collection” heeft twee hotels in Port Antonio, gelegen in het oosten van Jamaica, overgenomen. De opening van het Trident hotel en Trident Castle is gepland op 15 maart 2013.

     

    Het geheel gerenoveerde Trident hotel beschikt onder andere over 13 ruime en stijlvol ingerichte studio’s, een zwembad, een “yoga-terras”, een spa en een privé strand. Een Steinway-piano uit 1917 in het hotel restaurant en een biljarttafel uit 1930 dragen bij aan de nostalgische flair van het hotel. 

     

    Het nabij gelegen en eveneens gerenoveerde Trident Castle, dat tot op heden alleen in zijn geheel gehuurd kon worden, is omgetoverd tot een exclusief hotel met acht kamers. Het is ook voorzien van een zwembad op de rotsen met direct uitzicht op zee, een feestzaal, een landingsplek voor een helikopter als ook een eigen trouwkapel. Trident Castle, in 1979 gebouwd als privé residentie, is een landschappelijk symbool van Port Antonio.

     

    In de loop van 2013 plant “Geejam Collection” ook de opening van de “Blue Lagoon Restaurant & Villas”, gelegen aan de beroemde blauwe lagune ten oosten van Port Antonio. Het ligt in de bedoeling om in de omgeving van de lagune, die op dit moment alleen per boot bereikbaar is, toeristisch nog interessanter te maken door de bouw van een museum, een eigen restaurant, verschillende villas als ook de aanleg van een botanische tuin en een openbaar strand.

    www.geejamcollection.com  

    02-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Charmeer en bkoor met Bordeauxwijnen

    Charmeer, verleid en bekoor met de wijnen van Bordeaux

    De wijnen van Bordeaux zijn de ideale partner voor een romantische Valentijn

     

     

     

    Valentijn draait om liefde. Liefde voor je partner, maar – voor de epicuristen onder ons – ook liefde voor gastronomie. En die passies gaan goed samen, zelfs voor een klein prijsje. De bordeauxstreek staat overal ter wereld bekend om zijn romantiek, zijn fijne keuken en natuurlijk om zijn buitengewone wijnbouw. Om jouw passie voor je partner met je passie voor lekker dineren te verenigen is er dus niets meer geschikt dan de wijnen van Bordeaux. Van het aperitief tot het dessert vormen de bordeauxwijnen de rode draad van deze heerlijke avond. En om het feest van de liefde nog mooier te maken stelde de Ecole du Vin de Bordeaux een reeks liefdesdrankjes samen: onverwachte combinaties die het aroma van Bordeaux nog versterken.

     

    Waar het hart van vol is…

    Volgens een studie uitgevoerd door Vinexpo bij 10.500 vrouwelijke respondenten uit vijf landen, acht bijna 68 procent van de ondervraagde vrouwen een glas wijn essentieel voor het creëren van een romantische sfeer. Om het succes van je avond te garanderen, maak je dus een keuze uit het ruime aanbod van de bordeauxwijnen.

     

    Tips van de barman

    -Een Crémant de Bordeaux is ideaal voor het begin van de avond. Deze wijn lijkt wel een ode aan de liefde, want al je zintuigen zullen ervan houden!

    -Of je nu kiest voor zoet of droog, de natuurlijke frisheid van de witte wijnen van Bordeaux verleiden zelfs zeer delicate smaakpaletten. Deze vaste waarden in wijnland geven een elegante toets aan voorgerechten als vis, schaaldieren en salades.

    -Met hun stevige body tillen de rode Bordeauxs je hartige gerechten naar een hoger niveau. Aangezien de smaakbeleving zowel vol als fris kan zijn, vind je altijd een wijn die harmonieus samengaat met je recepten.

    -Om een winterse fruitsalade te voorzien van een glamoureuze touch kies je voor een levendige en fruitige Clairet.

     

     

     

     

     

     

    31-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.one wolrdairlines

    oneworld opnieuw tweemaal verkozen tot ‘beste luchtvaartalliantie’

     

     

    oneworld® heeft nog twee awards voor beste luchtvaartalliantie in de wacht weten te slepen. Voor het tiende opeenvolgende jaar werd oneworld verkozen tot ‘World's Leading Airline Alliance’ naar aanleiding van de World Travel Awards. Daarnaast behoudt oneworld ook de titel van ‘Best Airline Alliance’ in de Australian Business Traveller Awards.

     

    Vorige week nog werd oneworld voor het derde jaar op rij uitgeroepen tot beste luchtvaartalliantie naar aanleiding van de GT Tested Reader Survey 2012 Awards van Global Traveler. oneworld is er dus in geslaagd de drie meest prestigieuze internationale awards te behouden.

     

    oneworld heeft ook beide alliantieawards (Wines on the Wing’ van Global Traveler en ‘Cellars in the Sky’ van Business Traveller) op haar naam staan voor de kwaliteitswijnen die de oneworld-leden aan boord serveren.

     

    De World Travel Awards worden door de Wall Street Journal omschreven als de ‘oscars van de reissector’. Nu oneworld dit jaar opnieuw de overwinnaar is, staat de alliantie al een heel decennium aan de top.

     

    Bij de luchtvaartmaatschappijen werd American Airlines verkozen tot ‘World’s Leading Airline to North America’ en ‘North America’s Leading Airline’. LAN was de overwinnaar in het zuiden en werd uitgeroepen tot ‘South America’s Leading Airline’.

     

    In 2011 lanceerde Australian Business Traveller zijn eerste awardceremonie. oneworld ging toen al lopen met de titel van ‘beste luchtvaartalliantie’. Vandaag werd aangekondigd dat oneworld deze titel mag behouden.

     

    De jury verklaarde: “De leden van oneworld kunnen zakenreizigers bijna naar elke bestemming brengen die ze maar wensen. Deze mogelijkheden gaan, dankzij de toevoeging van airberlin en de toekomstige toetreding van Malaysian Airlines en Qatar, enkel nog uitbreiden. Hierdoor kan men makkelijker oneworld frequent-flyerpunten sparen en zijn status verhogen. Een hogere status levert veel op. Zo opent het Emerald lidmaatschap de deuren voor enkele van de meest indrukwekkende eersteklaslounges, ook al vlieg je in economy.”

     

    Bij de luchtvaartmaatschappijen deelden British Airways en Qantas de eerste plaats voor ‘Best International First Class Seats’. Qantas werd ook gelauwerd voor ‘Best International Premium Economy’ en ‘Best Australian Lounges’. Cathay Pacific sleepte prijzen in de wacht voor ‘Best International Class’ en ‘Best International Lounges’.

     

    31-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michelin radiabanden voor moto's

    1987 – 2012: Michelin viert 25 jaar radiaalbanden voor motoren
    en kondigt de nieuwe bandengamma’s voor 2013 aan

     

     

    De in serie geproduceerde MICHELIN X Radial motorband werd precies 25 jaar geleden geïntroduceerd. Michelin bracht in 1987 voor het eerst in de geschiedenis een radiale motorband voor weggebruik op de markt. Dat betekende een ware revolutie voor de wereld van gemotoriseerde tweewielers. De motoren en de rijwieldelen konden vanaf dat moment een ongekende sprong vooruit maken.

     

    Drie jaar nadat hij (in 1984) voor het eerst aan de competitie had deelgenomen, besloot Michelin om deze radiaalband voor motoren op de markt te brengen. De MICHELIN A59X en M59X markeerden in 1987 het begin van een ware revolutie qua banden voor hoge prestaties. Ze boden rijders de mogelijkheid om het potentieel van de – in die tijd – nieuwe motoren volledig te benutten. Tegenwoordig zijn alle motoren (voor weggebruik, sport en supersport) voorzien van radiaalbanden.

     

    Een kwart eeuw later gaat deze Michelin innovatie nog steeds verder. De ontwikkeling van radiaalbanden, die Michelin in 1946 inzette door patent te vestigen op de radiaalband voor auto’s, gaat door. Zo lanceert Michelin in 2013, naast andere bandeninnovaties, 4 nieuwe radiaalbanden voor motoren: de MICHELIN Power SuperSport, de MICHELIN Pilot Power 3, de MICHELIN Anakee 3 en de MICHELIN Pilot Street Radial. Alle vier gaan ze de hele wereld over. Ze rijden in zuidoost Azië, Zuid-Amerika en Europa.

    Zonder radiaalbanden was de ontwikkeling van krachtige motoren voor competitie zinloos geweest, want conventionele banden met een diagonale structuur zouden de huidige 1.000 cc motoren niet hebben aangekund. Radiaalbanden waren essentieel bij de versnelde technologische vooruitgang van racemotoren en in serie geproduceerde motoren. Dat geldt zowel voor de torsionele stijfheid van de rijwieldelen als voor het vermogen dat de motoren afgeven.

    In 1983 boekte Michelin, dankzij de geniale Freddie Spencer, de eerste overwinning met een radiaalband (enkel de achterband) in een 500 cc Grand Prix. Het jaar daarop ging de zege naar Randy Mamola, die als eerste coureur een Grand Prix (Saint-Marin) won met een motor op twee radiaalbanden.

    Een radiaalband bouwt minder warmte op dan een conventionele band. Daardoor blijven de gebruikte rubber compounds zachter en behouden ze meer grip in bochten. Nadat de radiaaltechnologie 25 jaar geleden werd overgenomen voor de motorbanden, introduceerde Michelin nog allerlei andere belangrijke innovaties waar ook de huidige motorrijders van profiteren.

    De geschiedenis gaat verder! De radiaaltrend loopt door.

    Het jaar 2013 kenmerkt zich voor Michelin door de lancering van vier andere belangrijke bandeninnovaties voor wegmotoren. Een historisch jaar! Want het is voor het eerst dat zoveel bandeninnovaties van MICHELIN in zo een korte tijd op de markt komen. Ze omvatten een breed spectrum aan gebruikers, van supersportieve motoren tot utility motoren met een kleine cilinderinhoud, van roadsters tot on- en off-road motoren.

    De MICHELIN Power SuperSport is gemaakt voor 50 % weg en 50 % circuit. Hij is bedoeld voor sportmotoren en motorrijders die net zo vaak op het circuit als op de weg rijden. De MICHELIN Pilot Power 3 is voor roadsters en sportmotoren. Hoewel hij hoofdzakelijk (85 %) is bedoeld voor weggebruik, biedt hij ook plezier op circuits.

    De MICHELIN Anakee 3 is een veelzijdige band voor zware trailmotoren. Deze band biedt plezier als men alleen of duo rijdt. Hij heeft een heel ander ontwerp dan de standaardbanden in deze categorie en weerspiegelt de nieuwe generatie banden voor trailmotoren met een grote cilinderinhoud. De MICHELIN Pilot Street Radial is de jongste radiaalband voor motoren met een  kleine cilinderinhoud (250 tot 400 cc). Die treft men vooral aan in zuidoost Azië, Zuid‑Amerika en Europa.

     

    30-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pierre &vacances 2013

    Pierre & Vacances opent de verkoop voor zomer 2013 !

     

     

    De groep Pierre & Vacances en haar labels Pierre & Vacances premium en Pierre & Vacances villages clubs lanceren de verkoop voor zomer 2013. Hun aanbod bestaat uit verschillende verblijfsformules : één nacht, één week, twee weken… naar meer dan 350 bestemmingen in Frankrijk, Spanje of de Antillen.

     

    Tot 31 maart geldt « hoe vroeger u boekt, hoe groter uw korting ». Dit aanbod is ook

    geldig tijdens de schoolvakanties en de feestdagen – Pasen, Hemelvaart en Pinksteren. (Uitgezonderd verblijven van 3 tot en met 16 augustus)

    Tot 30% korting bij boekingen voor 31 maart, schoolvakanties inbegrepen : 15% korting op een verblijf van één week en 30% korting op een verblijf van twee weken of langer.

    Met z’n tweeën, met het gezin of met vrienden, voor een verblijf van een nacht, een weekend, tot 6 nachten… alle formules zijn mogelijk bij Pierre & Vacances.

     

    De voordelen : de residenties zijn gelegen in prachtige omgevingen op minder dan 3 uur van een grootstad. Flexibiliteit met verblijven van 1 tot 6 nachten, aankomst vanaf 14u en vertrek tot 17u (onder voorbehoud van beschikbaarheid).

    Keuze : gewoon relaxen, op culturele ontdekking gaan of activiteiten doen met de familie… voor ieder wat wils ! Enkele dagen er tussenuit en toch dichtbij huis ? De groep Pierre & Vacances en haar labels bieden je tal van oplossingen aan.

    NEW : voor elk verblijf van 1 tot 6 dagen worden er geen dossierkosten aangerekend

     

    NIEUWIGHEDEN OM TE ONTHOUDEN

    Het nieuwe gamma « Mer & Ville » : 18 residenties aan zee vlakbij het bruisende stadsleven. Ze vormen dé ideale bestemmingen voor een kort verblijf, waar men de mooiste badplaatsen kan ontdekken. Een nieuwe bestemming bij Pierre & Vacances villages clubs, aan de Spaanse Costa Dorada : Pierre & Vacances village club Bonavista van Bonmont.

     

    DE PRIVILEGES BIJ PIERRE & VACANCES

    De zongarantie : als de zon het laat afweten, kan men tot 3 dagen voor vertrek de bestemming veranderen of de vakantiedata aanpassen, zonder extra kosten en naargelang beschikbaarheid.

    De beste prijsgarantie : als één van de websites van de Groep Pierre & Vacances of een andere website een lagere prijs aanbiedt, krijg je van de Groep hetzelfde tarief (onder bepaalde voorwaarden, kijk op pierreetvacances.com) .

    Annulatie aangeboden tot D-31.

    www.pierreetvacances.be -België : 070/246 100 (0,15€/min)

     

     

     

     

    29-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Urban crafts
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Urban Crafts Awards ’12

    Brouwerij PALM bekroont de creatieve jonge crafter van 2012

     

     

     

    Brouwerij PALM reikte in Antwerpen voor de tweede maal  de Urban Crafts Award uit. De UC award 2012 ging dit jaar naar Bruggeling Stefaan De Croock, die als Strook met zijn eigenzinnige lijntekeningen op canvassen en vensters de jury wist te overtuigen van zijn kunnen. Met de Urban Crafts Award geeft de brouwerij een jonge crafter erkenning die zich met zijn stedelijk ambacht op een innovatieve en creatieve wijze weet te onderscheiden.

     

    40 jonge crafters dongen dit jaar naar het fel begeerde ticket voor het Burning Man festival in de Nevada woestijn deze zomer.  Strook kan dus deze zomer naar Burning Man, de hoogmis van de internationale makers scene waar hij Urban Crafts voor PALM zal vertegenwoordigen.

     

    De jury was niet alleen onder de indruk van de hoogstaande kwaliteit van zijn werk maar ook over de manier waarop zijn lijntekeningen met stift op canvas, papier, muren of vensters ontstaan. De jury bekroont zijn kunde en toont veel respect voor de wijze waarop hij die ontwikkelde en uitpuurde. Zijn werk is meer dan enkel een kunstwerk, het is vaak ook een performance waarin hij de energie en de emotie van een moment probeert te grijpen en vast te leggen en zich hierbij ondermeer liet inspireren door de Dadaïsten. Zijn werk ontstaat zowel in zijn atelier als op events en happenings waar hij live aan de slag gaat. Al dan niet toevallige voorbijgangers maken dan deel uit van dat moment.

    Strook schoof intussen zijn job in een reclamebureau aan de kant om zich volledig toe te leggen op zijn lijntekeningen waar hij naast zijn creatief talent ook zijn zakelijke kant laat zien en open staat voor co-creaties met andere disciplines zoals meubelontwerp.

     

    De jury had ook lovende woorden voor QT factory die tweede werd en voor Steve Locatelli en Tim Duerinck die de derde plaats deelden.

    De QT factory is een crafty T-shirt zeefdrukkerij, waarachter de broeders Kevin en Collin Celis uit Tessenderlo zitten. Deze crafters drukken hoogstaande kwalitatieve T-shirts, hebben aandacht voor  het eco-verhaal en hebben intussen een grote enthousiaste online community opgebouwd. Ze hadden al hun ontwerp voor een Burning Man T-shirt klaar met de opdruk ‘Normaly I would show my Boobs but a man give me this awasome T-shirt’

    Steve Locatelli is in de graffiti wereld geen onbekende en wordt zowel in binnen- als buitenland gerespecteerd voor zijn werk. Artifex is de graffiti shop die hij in Antwerpen samen met zijn vrouw uitbaat.

    Tim Duerinck was de enige instrumentenbouwer die zich wist te selecteren voor deze wedstrijd.  De jury was onder de indruk van dit jonge ambitieuze talent en maakte veel indruk door zijn passie en gedrevenheid waarmee hij dit authentiek ambacht bedrijft.

     

    28-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tom Diece

    Krokusvakantie!Sneeuw, ski en après-ski .... met Tom Dice!

    Avoriaz trakteert op Valentijnsdag 2013 op een gratis concert!

     

    De inmiddels Bekende Vlaming Tom Dice en zijn gitaar, reizen tijdens de krokusvakantie af naar het hartje van de Alpen voor een gratis Valentijnsconcert in Avoriaz.

     

    Het legendarisch wintersportoord werd 45 jaar geleden gesticht en is nog steeds een trendsetter. Dit autovrije station ligt op 1800 meter hoogte en de architectuur wordt gekenmerkt door piramidale vormen, trapsgewijze daken en voorgevels van rood cederhout. Je kan er niet alleen –al skiënd- het hele gebied van Les Portes du Soleil ontdekken, maar ook, sinds juli 2012, genieten van Aquariaz, het grootste waterparadijs in de bergen, een exotisch landschap, met een totale oppervlakte van 2.400 m². In de Residentie vind je eveneens de 300m² grote "Deep Nature Spa" van Algotherm en bovendien een wellnesszone met een verwarmd zwembad, peuterbad, sauna, hammam en fitness studio. Gasten hebben gratis toegang tot al deze faciliteiten.

     

    Sinds zijn ontstaan heeft Avoriaz altijd sneeuwvakanties boordevol feest en gezelligheid vooropgesteld. Zo wordt men op Valentijnsdag 2013 getrakteerd op een gratis concert van Tom Dice, de singer-songwriter van “Me and my guitar”, waar hij menig hartje sneller zal doen kloppen.

    Vanaf 926,00€ voor een studio 4 personen van 10/02/2013 tot 17/02/2013

    De Groep Pierre & Vacances-Center Parcs verhuurt in Avoriaz zowat 1.254 appartementen onder het merk Pierre & Vacances (691 appartementen), Pierre & Vacances premium (100 appartementen) en Maeva (463 appartementen).

    Info en reservatie: www.pierreetvacances.be België : 070/246 100 (0,15 € / min)

     

     

    28-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Green key awards
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Winnaars 2012 van het eco-keurmerk ‘Green Key’ voor accommodaties en

    evenementlocaties in het Brussels Gewest

     

     

     

    Om aan de wens te beantwoorden van de hotelsector en van andere toeristische locaties lanceerde Christos Doulkeridis, minister-president van de Franstalige Regering van Brussel in 2010 het internationale Green Key eco-keurmerk. Het draagt bij aan de positionering van Brussel als duurzame bestemming.

     

    Dit jaar ontvangen nieuwe accommodaties en, voor het eerst, ook enkele special venues (zalen voor evenementen)  dit prestigieuze keurmerk.  Het is de derde keer dat de prijzen worden toegekend.

     

    15 nieuwe accommodaties hebben het certificaat met het keurmerk ontvangen. 6 hotels : Park Inn by Radisson Brussels Midi, Thon Hotel EU, Stanhope, hotel Le Plaza, Dolce La Hulpe Brussels, NH Atlanta; twee B&B-locaties : La Chambre de Plume et le BiHome; 2 jeugdherbergen: Jacques Brel en Auberge des 3 Fontaines; tenslotte ook 3 locaties in de nieuwe categorie Special Venues: The Event Lounge, Le Concert Noble, Tour&Taxis. Dit betekent dat Brussel op dit moment reeds over 19 accommodaties (13 hotels, 4 B&B en 2 jeugdherbergen) en 3 evenementlocaties beschikt die het 22 Green Key keurmerk mogen dragen.

     

    Wereldwijd behaalden reeds meer dan 2.000 instellingen het Green Key certificaat in 36 landen: België (Vlaanderen bijna 90, 22 in Brussel, 5 in Wallonië), Nederland (+ /- 500), Frankrijk (+/- 700), en in andere landen in Europa (Oost en West), Azië, Midden-Oosten, Midden-Amerika en Noord-Afrika.

     

    “Meteen na mijn aantreden als minister van toerisme, heb ik besloten om het keurmerk ‘Green Key’ te ondersteunen en aan te moedigen. Het keurmerk is exclusief voor de toeristische sector en streeft ernaar om de ecologische voetafdruk van de sector te verminderen. Daarmee draagt het keurmerk bij aan de positionering van Brussel als duurzame bestemming”, aldus Christos Doulkeridis.

    De kandidaten moeten voldoen aan verschillende criteria op het gebied van algemeen duurzaam management, betrokkenheid van het personeel, informatie over duurzaamheid aan de klanten (documentatie, aangepaste signalering,…), beheer op het gebied van water, huishouding en schoonmaak, energiebeheer, afvalbeheer, voeding, administratie en kantoorwerk, binnenklimaat en groene ruimtes. Het keurmerk brengt dus de criteria samen van duurzame prestaties en duurzaam beheer. Het keurmerk bestaat sinds 1994 en is onafhankelijk en neutraal (het wordt verdedigd door een netwerk van NGO’s). 

     

    Op dit moment heeft bijna 16% van alle Brusselse hotelkamers (erkend door de Cocof) het Clé Verte/Green Key/Groene Sleutel keurmerk. Als men rekening houdt met de belangrijke andere bestaande keurmerksystemen in het Brussels Gewest (EMAS, Green Globe en het keurmerk Entreprise éco-dynamique), dan komt Brussel aan een totaal van 30% hotelkamers met een duurzaam keurmerk. Daarmee positioneert Brussel zich – op het niveau van de hotels – bij de meest ‘groene’ Europese bestemmingen. In milieutermen is dat effect niet te verwaarlozen aangezien het jaarlijks toegekende keurmerk een constante verbetering vraagt aan de bedrijven.

     

    27-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Center parcs brochure 2013
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Center Parcs brochure 2013: voor én door consumenten

     

     

    Center Parcs brochure 2013 is een unieke co-creatie in samenwerking met consumenten. Het nieuwe project zal ook als app voor iPad verkrijgbaar zijn en is een enorme evolutie op vlak van de marketing- en communicatiestrategie van de groep.

     

    Dat Center Parcs naar haar gasten luistert is geen nieuws meer, maar deze keer gaat de groep nog een stapje verder door de consumenten nauw te betrekken in de creatie van haar belangrijkste marketingsupport : haar jaarlijkse brochure.

     

    De gezinnen die hebben meegewerkt aan dit concept, een primeur in Europa, konden zich via Facebook kandidaat stellen. Uit meer dan 600 enthousiaste reacties werd een selectie gemaakt waarbij rekening werd gehouden met de sfeer en de doelgroep van de verschillende Center Parcs parken in België, Nederland,  Duitsland en Frankrijk. In ruil voor hun medewerking mochten de families zich een lang weekend bij Center Parcs vermaken en, op basis van een uitgebreide briefing, verslag doen van hun ervaringen. Zo konden ze de meest representatieve foto’s uitkiezen om de pagina’s van hun favoriete park vorm te geven. Het resultaat, een brochure boordevol persoonlijke ervaringen en interessante tips, laat duidelijk zien wat het verschil maakt tussen een gewone vakantie en een Center Parcs vakantie.

     

    “Wij zagen veel enthousiasme bij de geselecteerde gezinnen en het creatieve team, een mooie chemie. Het is daardoor een brochure geworden met een echt verhaal van echte mensen. Een primeur waar we trots op zijn.” Paul Geraeds, Marketing Directeur Center Parcs Europe, geeft aan dat het grooste deel van de beschrijvingen in de brochure anders is dan wat Center Parcs zelf zou hebben geschreven. De input van de consument is dus enorm. Geraeds beschrijft het proces als volgt: ”Het was voor ons een spannend maar ook heel logisch experiment, want wie kan een park beter aan iemand anders uitleggen dan onze gasten vanuit hun eigen ervaring?” De samenwerking met de gasten zorgde voor verschillende voorkeuren, waardoor de cover van de brochure niet in elk land gelijk is.

     

    Center Parcs wil -dankzij de positieve ervaring met de co-creatie- het hele project niet enkel herhalen, maar wil het concept “user generated content” nog een extra dimensie geven. Zo zouden de foto’s van de gasten zelf in de brochure opgenomen worden en via sociale netwerken zoals Flickr verspreid worden.

     

    Voor het groeiend aantal consumenten dat hun vakanties online voorbereidt en reserveert, zal Center Parcs haar nieuwe brochure 2013 ook aanbieden in digitale vorm voor de iPad, verkrijgbaar in de App Store vanaf januari. Center Parcs hoopt met het aanbieden van Center Parcs brochure App, met onder andere Youtube filmpjes, video’s met impressies van de parken, extra foto’s en de mogelijkheid tot doorlinken, de huidige doelgroepen nog beter te bedienen. Potentiële gasten kunnen dankzij de app nog eenvoudiger parken vergelijken en een voorselectie maken. Het is zelfs mogelijk direct te boeken met behulp van de app.

    www.centerparcs.be/app

     

     

    26-12-2012 om 21:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het beste voornemen voor 2013

    HET BESTE VOORNEMEN VOOR 2013

    HERONTDEK LONDEN MET EUROSTAR VANAF € 79 H/T

     

    VOOR U OOK FISH EN CHEAPS? Eurostar-tickets beschikbaar vanaf € 79 H/T in Standard  - Reserveren vanaf 3 januari tot en met 14 januari 2013 voor een reis naar Londen tussen 17 januari en 27 maart 2013

     

    Het eerste goede voornemen van 2013? Herontdek Londen! Eurostar lanceert een uitzonderlijk promotietarief vanaf € 79 heen en terug in Standard vanuit Brussel. Reserveren kan van 3 januari tot en met 14 januari 2013 voor reizen tussen 17 januari en 27 maart 2013. Inlichtingen en reserveringen op www.eurostar.com, in alle NMBS-stations met internationale ticketverkoop (dossierkosten € 7), in reisbureaus of via 070 79 79 89 (€ 0,30/min.).

     

    Londen barst van de goede ideeën voor het voorjaar

    > De solden in Londen lopen tot eind januari. Shoppingverslaafden kunnen winkelen naar hartenlust en uitzonderlijke koopjes strikken in de bekende Londense warenhuizen zoals Harrods, Fortnum & Mason, John Lewis, Liberty en Selfridges.

    > 2013 is het jaar van de slang in China. Chinees Nieuwjaar wordt zoals elk jaar uitbundig gevierd in de West End in Londen met unieke feestelijkheden en een uitbundige mix van muziek, dans en acrobatie. Chinees Nieuwjaar, 10 februari 2013, Chinatown, Leicester Square en Trafalgar Square.

    > 2013 wordt een jaar voor cultuurraven. Nieuwe culttentoonstellingen staan op het programma in Londen zoals de tentoonstelling over Roy Lichtenstein in de Tate Modern, de eerste grote retrospectieve rond deze kunstenaar in twintig jaar. Een andere niet te missen tentoonstelling is die over David Bowie in het Victoria and Albert Museum. De uitzonderlijke carrière van David Bowie wordt belicht met meer dan 300 persoonlijke voorwerpen (kostuums, foto’s, video’s, instrumenten, teksten)

     

    Eurostar Plus, veel meer dan een treinticket

    Om van het beste van Londen te genieten, heeft Eurostar een exclusief voordeelprogramma ontwikkeld: Eurostar Plus. Op eenvoudig vertoon van hun Eurostarticket, kan elke klant genieten van 2 toegangstickets voor de prijs van 1 voor de betalende tentoonstellingen in acht van de grootste musea in Londen.

    www.eurostar.com

     

     

    26-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Responsible youg drivers

    Responsible Young Drivers en Europcar wensen u een veilig 2013

    Europcar ondersteunt de Nieuwjaarsactie die je veilig thuis brengt !

     

     

     

    Responsible Young Drivers (RYD), de stichting van openbaar nut die jonge automobilisten stimuleert om verantwoord te rijden, heeft Europcar – Europees leider in autoverhuur – gekozen als structurele partner om een aantal sensibiliseringsacties te organiseren omtrent verkeersveiligheid in België.

     

    Europcar België wil zich positioneren als maatschappelijk verantwoorde onderneming in de brede zin van het woord. Het bedrijf was al heel betrokken op het vlak van milieubescherming, maar werkt nu dus ook mee aan acties van Responsible Young Drivers om jonge bestuurders bewust te maken van een verantwoord rijgedrag. “De mobiliteit van morgen berust niet alleen op het bevorderen van oplossingen voor een vlotter verkeer en op nieuwe technologieën die de impact van verplaatsingen op het milieu verlagen, maar ook op veranderingen in de houding en mentaliteit van de automobilisten,” meent Didier Fénix, Algemeen Directeur van Europcar België.

     

    De Responsible Young Drivers organiseren zoals elk jaar hun Nieuwjaarsactie in de nacht van 31 december 2012 op 1 januari 2013. Dan voeren zij duizenden jonge automobilisten in alle veiligheid naar huis. Europcar ondersteunt deze acties door klassieke en elektrische wagens ter beschikking te stellen aan de vereniging, door aangepaste formules en voorkeurstarieven aan te bieden aan de 19- tot 21-jarigen en door sensibiliseringsacties te organiseren, onder andere op de eigen Facebook-pagina. 

     

     

    25-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar de koopjes in Madrid

    NAAR DE KOOPJES IN MADRID…..MET AIR EUROPA !

     

     

     

    Met Air Europa kan je zeer vlot naar Madrid. Air Europa is de grootste Spaanse private luchtvaartmaatschappij, lid van de luchtvaartalliantie Skyteam en heeft elke dag twee vluchten vanuit Brussel. Madrid is het hele jaar door een aantrekkelijke stad om te winkelen maar in januari is er nog méér winkelplezier want dan zijn er uitzonderlijke ‘rebajas’.

     

    De koopjes in Madrid zijn zo voordelig dat je het vliegticket van Air Europa snel terugverdient. Een reisje naar Madrid om te winkelen tijdens de koopjesweken hoef je dus helemaal niet te laten omwille van het budget maar er is wel een ander probleem, of beter een luxe probleem. De keuze aan shoppingmogelijkheden is zo groot dat je nauwelijks weet waar te beginnen!

     

    Hoe dan ook moet je selecteren want de keuze aan winkels is enorm. Bijvoorbeeld langs de Gran Via en de Puerta del Sol waar alle internationale winkelketens een filiaal hebben, bijvoorbeeld in het super grootwarenhuis El Corte Ingles dat altijd uitpakt met fabelachtige kortingen, op kledij en cosmetica maar ook op muziek cd’s en boeken.

     

    Je kunt maar beter een stadsplan ophalen bij de toeristische dienst en de winkelwijken aanduiden die je zeker wilt bezoeken. Niet te missen is de buurt Chueca, dé plek voor de meest originele koopjes, in excentrieke, kosmopolitische winkeltjes, in brandstores en zeker in Fuencarral. Dit warenhuis is een buitenbeentje in winkelstad Madrid, met super koopjes en leuke winkels, gespecialiseerd in piercing en tattooing, met surrealistische kapsalons.

     

    De koopjesmaand januari in Madrid moet je ooit eens beleven, wandelend door gezellige straatjes en brede boulevards, tot in Casa del Libro waar je in een gebouw van vijf hoog alles op de kop kunt tikken én afgeprijsd! In Madrid vind je in januari makkelijk een goed en prijsgunstig hotel en hoe meer mensen er naartoe reizen hoe beter voor de Spaanse economie. Dat zal alvast de Madrilenen een hart onder de riem steken!

     

    Met Air Europa kun je elke dag van de week vertrekken, twee keer per dag, met  vertrekuren, om 11u05 en 17u45. De luchtvaartmaatschappij heeft aantrekkelijke tarieven in economy en business class.

    www.aireuropa.com

    25-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Abrisud

    ABRISUD: zwembadoverdekkingen

     

     

    Steeds meer comfort en innovaties om ten volle van uw zwembad en tuin te genieten. Een buitenzwembad in ons koude en regenachtige landje, dat is niet altijd een sinecure.

     

    Om er toch het hele jaar door, en dus ook tijdens de koudste maanden, ten volle van te kunnen genieten, is een zwembadoverdekking de ideale oplossing. Met een zwembadoverdekking van Abrisud is het in uw zwembad immers 8°C warmer. Een extra troef waarmee u best wel rekening houdt tijdens de aanleg van een buitenzwembad.

    Op Batibouw 2013 stelt de Europese leider op het vlak van zwembadoverdekkingen 3 nieuwe producten voor: de hoge gebogen overdekking met rotonde, de 100% uitschuifbare lage overdekking en de Easy Vis – stuk voor stuk innovatieve producten die de verwachtingen van eigenaars van zwembaden helemaal inlossen.

     

    Met de hoge zwembadoverdekking kunt u een gezellige leefruimte boordevol licht creëren waarin u een open zicht hebt op alles wat er zich buiten afspeelt. Een rotonde zorgt er bovendien voor dat alles mooi in het geheel geïntegreerd wordt en hebt u ook nog eens een zwembadoverdekking die net dat tikkeltje anders is dan al die klassieke vormen.

     

    Valt u voor een hedendaags design? Kuezemogelijkheden : de zuivere lijn en de finesse van de aluminium profielen. Natuurlijke stijl? Geen enkel probleem, de hoge zwembadoverdekkingen met een houten geraamte passen perfect bij oude gebouwen, karaktervolle huizen en bosrijke omgevingen. De knopen en houttinten geven de structuur meer reliëf en gaan helemaal op in het decor.

     

    De lage, semi-openrollende overdekking – het succesnummer binnen Abrisud (meest verkocht in Europa) – is nu een volledig openrollende versie. Zo kan je echt van elke vierkante centimeter van je zwembad genieten. De modules kunnen gemakkelijk over elkaar schuiven dankzij een slim systeem van geïntegreerde wieltjes in de grondbevestiging.

     

    De zwembadoverdekkingen bevatten gemiddeld 24 bevestigingswieltjes die je vast of los moet schroeven om de overdekking goed te openen of te sluiten. Om dit karweitje nog net iets eenvoudiger te maken is er nu een ergonomische schroevendraaier : de Easy Vis.

     

    Een zwembadoverdekking is de ideale oplossing om uw buitenzwembad duurzaam en in alle seizoenen te bedekken, te beschermen, te verwarmen en te onderhouden. Bovendien kunt u er aanzienlijke besparingen mee doen op het vlak van waterverbruik en waterbehandelingsproducten. Er komt ook minder onderhoud bij kijken (algen, verstopte filters, vuile vlekken, onregelmatigheden in de Ph-waarde van het water, …). Kortom, een zwembadoverdekking is een duurzame investering die uw zwembad, woning en tuin duidelijk een meerwaarde biedt.

     

     





    24-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hellend dak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een hellend dak met kleidakpannen van Wienerberger

     

     

     

    Duurzaam, technisch betrouwbaar en geschikt voor alle bouwstijlen, van beschermd monument tot hedendaagse villa: een hellend dak met kleidakpannen van Wienerberger schikt zich naar elk gebouw en elke wens. Hellende daken bieden meer ruimte op eenzelfde bouwoppervlakte. Zij zijn uitstekend te isoleren en luchtdicht te maken. Zij maken deel uit van onze bouwtraditie, zodat men kan rekenen op een vlotte, snelle en kwaliteitsvolle uitvoering. Kortom, een hellend vlak komt tegemoet aan de steilste ambities.

     

    Met een hellend vlak is er geen plaats voor saaiheid en verveling. De veelheid aan vormen, gaande van het gekende zadeldak over het mansardedak tot heel hedendaagse toepassingen als het gebogen of lessenaarsdak, maken elke stilistische keuze haalbaar. Voor de afwerking met Koramic kleidakpannen kan men kiezen uit een quasi eindeloos palet aan vormen, kleuren en texturen. Om het even of men nieuw wil bouwen, de voorkeur geeft aan renoveren of een parel van historische architectuur gaat restaureren, met een hellend dak zit men altijd goed.

     

    De Koramic kleidakpannen van Wienerberger vormen een uiterst duurzame oplossing. Ze worden op een ecologische wijze vervaardigd uit natuurlijke materialen. Ze hebben een lange levensduur dankzij hun gegarandeerde unieke eigenschappen inzake vorst- en brandbestendigheid, waterdichtheid, vorm- en kleurbestendigheid, UV-resistentie en onderhoudsvriendelijkheid. Bovendien zijn ze herbruikbaar en recycleerbaar.

     

    Het hellende dak maakt deel uit van de Belgische bouwtraditie. Daardoor kan men rekenen op een vlotte, snelle en betrouwbare uitvoering, met aandacht voor een naadloze isolatie, een geschikt onderdak en een prima luchtdichtheid.

    Stedenbouwkundig zijn er zelden of nooit problemen met een hellend dak. Integendeel, meestal wordt deze oplossing aanbevolen. Men kan meer zuiver regenwater opvangen en hergebruiken, hetgeen de waterfactuur drukt en het gevaar op overstromingen in de omgeving aanzienlijk verkleint. Bouwen met een hellend dak is ook financieel voordelig. Onder de dakvlakken beschikt men over extra ruimte voor één of meerdere slaapkamers of kinderkamers, een hobbykamer of een technische ruimte.

    www.koramic.com

    Batibouw-beurs, Brussels Expo, Stand 309 in hal 5

    23-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plezier, thuisgevoel en trouw

    Plezier, thuisgevoel en trouw verenigd bij Logis !

     

     

     

    Hotel-restaurantketen Logis lanceert het programma O’Logis, een pan-Europese campagne voor klantenbinding, in het kader van zijn strategie om de competitiviteit van zijn netwerk te verhogen, zich verder te ontwikkelen en de hotelhouders opnieuw in het hart van het merk te plaatsen. Daarnaast beantwoordt het concept van PlezieroLogis aan de zoektocht naar plezier van hun hedonistisch cliënteel.

     

    De Logis, het eerste netwerk van onafhankelijke hotel-restaurants in Europa, lanceert in januari 2013 zijn nieuw programma voor klantenbinding, dat zich uitstrekt over alle Europese Logis. Hierbij richt het zich op zowel zakelijke als vrijetijdsklanten, tijdens de week of in het weekend. Vanaf een aankoopbedrag van 20€ per persoon, kunnen de gasten voortaan punten verzamelen in het hotel, maar bovendien ook in het restaurant. Op deze manier kunnen loyaliteitscheques verdiend worden die uitnodigen tot nog meer plezier in de Logis.

     

    Naast de magnetische kaart O’Logis, zullen de klanten ook een persoonlijk profiel kunnen activeren op o-logis.com. Dit stelt hen bijgevolg in staat om hun puntensaldo of de geschiedenis van hun verschillende verblijven te bekijken, alsook hun loyaliteitscheques te downloaden die ze uiteraard ook aan vrienden kunnen schenken. Deze website, speciaal ontworpen voor verschillende digitale formaten (smartphone, tablet, pc,…), laat de gebruikers toe om hun klantenkaart te raadplegen

    eender waar ze zich bevinden.

     

    «Dit nieuwe programma omvat de meest ambitieuze stap uit ons strategisch plan, dat voornamelijk een verbetering van onze competitiviteit beoogt en een vooruitgang verzekert voor de komende drie jaar», beklemtoont Thierry Amirault, Voorzitter van de Internationale Federatie van Logis. «O’Logis kadert zich in de persoonlijke aanpak die trouwens al onze hotels karakteriseert.» De Logis positioneren zich bovendien meer dan ooit als plezierige bestemmingen, die zich richten op een hedonistisch cliënteel dat nood heeft aan een uitstapje, herbronning en kwaliteit. Deze levensgenieters vormen het doelpubliek voor deze klantenbindingsactie en kenmerken zich door een gezonde nieuwsgierigheid, een verlangen om te genieten van het moment en zichzelf een rustpauze te gunnen, evenals hun ontdekkingszin en hun belang aan waarden. Om zich duidelijk te onderscheiden van hotelketens, gastenkamers of herbergen, heeft dit netwerk de ‘PlezieroLogis’ ontwikkeld. Dit gaat veel verder dan een simpel concept, en promoot een authentieke denkwijze, die zich richt op het versterken van het merk op vlak van communicatie, diensten en waarden.

     

    Elke hoteluitbater verzekert een gepersonaliseerde, aandachtige en spontane ontvangst, met een permanente zorg om zijn gasten momenten van rust, welzijn en ontdekking te garanderen, zijn kennis van de omgeving te delen, de mooiste nabijgelegen plaatsjes aan te raden en onvergetelijke ervaringen voor te stellen. De 2.600 etablissementen verdeeld over 8 landen verschillen sterk en beroepen zich elk op een uniek karakter, maar toch delen ze allen eenzelfde klantgerichtheid en creëren ze zo een unieke relatie met elke gast.

    www.logishotels.com

    22-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!