Inhoud blog
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    18-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Facq

     

    FACQ is al generaties lang dé Belgische specialist op het vlak van badkamerinrichting en verwarming en neemt nu voor de 48ste keer deel aan Batibouw. Ter gelegenheid van Batibouw 2013 heeft de onderneming haar beursstand onder handen genomen en volledig anders ingedeeld.

     

    De nieuwe stand omvat nu drie verschillende ruimtes: een benedenverdieping, een eerste verdieping en een centrale zone of ‘desk’. Elke ruimte is aan een thema gewijd. In het bovenste gedeelte van de FACQ-stand wandelen bezoekers binnen in ‘Het Groene Huis’. Op de benedenverdieping staat comfort centraal, met een badkameroplossing voor elke behoefte en smaak. In de ‘deskzone’ stelt FACQ verschillende mogelijkheden voor om water te besparen, dankzij enkele praktische en originele oplossingen.

     

    Op de benedenverdieping draait alles rond comfort in de badkamer. Aan één kant van de grote centrale trap zijn 18 badkamers opgesteld, die elk een ander thema belichten: comfort en veiligheid, innovatie, terugkeer naar de natuur, kleine stadsbadkamer, ruime luxebadkamer, combinatie badkamer-slaapkamer-dressing met hoog ‘zen-gehalte’, ... Meer en meer zie je hoe bad- en slaapkamer tot één ontspanningsruimte versmelten: een ruimte waarin bad en bed zij aan zij staan, de ‘Italiaanse douche’ vrij spel krijgt en grote glaspartijen voor veel licht zorgen. Het is duidelijk dat badkamers vandaag vooral een moment van rust moeten bieden, ver weg van alle drukte. De tentoongestelde badkamers zetten met hun sfeer aan om te ‘ontstressen’ en helemaal tot zichelf te komen.

     

    De FACQ-stand zet ook nog een andere trend in de kijker: na een jarenlange ‘uittocht’ naar het platteland, is de stadsomgeving meer en meer in trek. In stadswoningen is de ruimte vaak beperkt en zijn de leefruimtes dus ook kleiner. Waar mogelijk, worden muren tussen ruimtes gesloopt, waardoor het samenleven opnieuw volop centraal staat, met alle plezierige momenten maar ook moeilijkheden van dien. Aangezien de plaats beperkt is, moeten badkamers op een beperkte ruimte het nodige comfort kunnen bieden. Sommigen nemen dan genoegen met enkel een bad, in andere woningen wordt gekozen voor één grote ruimte, die tegelijk slaapkamer, dressing, badkamer en opbergruimte is. In 2013 komen daar tal van nieuwe oplossingen bij om zowel kleine als grote ruimtes gepast in te richten.

     

    Op de bovenverdieping van de FACQ-stand wandelen Batibouw-bezoekers dit jaar binnen in ‘Het Groene Huis’. Ze krijgen er een overzicht van negen ecologische en kostenbesparende oplossingen, zaken die helpen om een evenwicht te bereiken tussen ecologie en besparingen. Batibouw is de ideale gelegenheid om de aanwezige ‘Groene Huis’-experten aan te spreken. Zij staan particulieren graag bij met allerlei tips & tricks om minder te verbruiken.

     

    De Belg gaat tevens op zoek naar manieren om zijn waterverbruik te beperken. Hij is er zich van bewust dat de energiebronnen niet eindeloos voorradig zijn, en dat het ‘blauwe goud’ ook niet onbeperkt vloeit. Meer en meer Belgen kiezen dan ook voor zuinige sanitaire installaties, die het waterverbruik helpen terug te schroeven. Daarom stelt FACQ tijdens Batibouw acht manieren voor om het waterverbruik te beperken, door middel van enkele praktische en mooie designuitrustingen.

     

     

     

     

     

     

     

     

    18-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel: cruises
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gastthema: cruises

     

     

     

    Voor het eerst heeft het Vakantiesalon geen gastland, maar een gastthema. In 2013 staan cruises centraal. Een bijna vanzelfsprekende keuze, want de cruise-industrie is superhip. Met de innovaties die de sector doorvoerde zijn vooroordelen als ‘cruises zijn oubollig’ of ‘cruises zijn onbetaalbaar’ nooit verder weg geweest.

     

    Dankzij een groeiende awareness bij het grote publiek, groeit deze voormalig wat ondergewaardeerde sector elk jaar exponentieel. Volkomen terecht, want cruises bieden een unieke ervaring. Wanneer de boot vaart kan je immers heerlijk relaxen en uitgebreid genieten van alle faciliteiten aan boord. Wanneer de boot aanmeert krijg je dan weer de kans om de stad te verkennen, door de mooiste havens te flaneren en van lokale specialiteiten te proeven. Bovendien is het schip niet alleen de ideale plek om te herbronnen, het is ook een vervoermiddel. Je ziet dus geen twee keer dezelfde horizon verschijnen. Ideaal voor reizigers die staan te popelen om te blijven ontdekken, en dat zonder tijd te verspillen in grijze luchthaventerminals!

     

    De cruise-industrie verwelkomt alle soorten reizigers. Er zijn gespecialiseerde cruises voor senioren, maar net zo goed cruises die gericht zijn op twee-tot tienjarigen. Cruises voor jonge twintigers, maar ook cruises voor jonge vijftigers. Elke consument vindt zijn gading. Bovendien kàn je tegenwoordig nog wel aan boord gaan van de zeer exclusieve, luxueuze cruiseschepen van weleer, maar hoèf je helemaal niet zoveel geld uit te geven. De gemiddelde cruise is qua prijs vergelijkbaar met een gewone vakantie. Kortom: er is een cruise voor iedereen. Kom dus zeker een kijkje nemen in het Cruise Village, waar de exposanten van het Vakantiesalon je graag wegwijs maken in de ‘zee’ van informatie.


    18-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw DDG

    DDG stelt ‘PIO’ voor op Batibouw 2013: een geheel nieuwe reeks cv-haarden voor passief- en lage-energiewoningen.

     

     

     

    Op Batibouw 2013 pakt DDG uit met een nieuw project dat niet alleen een sterk staaltje technologie toont, maar ook bewijst dat de fabrikant continu blijft inspelen op de nieuwste woontrends. De fonkelnieuwe ‘PIO’ is een compact en goed geïsoleerd kacheltje dat zich perfect leent voor passief- en lage energieconstructies. Het basisprincipe van DDG blijft gelden: de haard kan op de centrale verwarming worden aangesloten, brandt op de ecologische en hernieuwbare brandstof hout en draagt bij tot zowel de verwarming van de woning als de sanitaire warmwatervoorziening.

     

    Nieuw is dat de stralingswarmte van deze kachel sterk wordt teruggedrongen en dat de door de verbranding vrijgekomen warmte voor lange tijd kan worden opgeslagen in een buffervat, om te worden vrijgelaten wanneer de gebruiker er behoefte aan heeft.

    DDG is een Belgische fabrikant die bekendstaat als producent van kachels en inbouwhaarden die worden aangesloten op de centrale verwarmingssystemen in particuliere woningen. Terwijl DDG traditioneel bekend is om zijn krachtige toestellen (tot 58 kW), anticipeert het met PIO op de trend van kleinere en sterk geïsoleerde woningen met lagere verwarmingsbehoeften. De PIO-reeks staat voor een minimale uitstoot, een vernieuwd design en de ideale verhouding tussen directe stralingswarmte en opgevangen warmte (hydraulische/waterzijdige warmte). Met deze aanvulling heeft DDG voortaan een oplossing voor elk type woning en biedt het – als enige speler op de markt – cv-haarden en kachels in alle gewenste vermogens.

     

    Technologisch innovatief aan het ontwerp is de volledig nieuwe, uitgekiende verbrandingstechniek met intelligente luchtverdeling. De gegenereerde warmte wordt opgeslagen in een buffervat, om op het gewenste moment voor verwarming of sanitair warm water te worden ingezet. In de meeste gevallen zal PIO met een thermisch zonnesysteem of warmtepomp worden gecombineerd, waardoor geen klassieke brandstoffen (gas, stookolie …) nodig zijn. En dankzij het elegante, slanke design past het kacheltje bovendien feilloos in elk interieur, waar zijn gezellige vlammenspel ieders hart zal verwarmen. 

    www.ddg.be

     

    16-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vakantiesalon Brussel 2013  

     

     

     

    Op 31 januari opent het Vakantiesalon 2013 in Brussels Expo voor de 55e keer zijn deuren. Van donderdag 31 tot en met maandag 4 februari 2013 kan de bezoeker er telkens terecht van 10u tot 18u. Met cruises als gastthema belooft het opnieuw een schitterende editie te worden.

     

    Vier paleizen staan ter beschikking van de leergierige reiziger. Paleis 4 staat naar goede gewoonte helemaal in het teken van Frankrijk, nog steeds de belangrijkste toeristische bestemming voor de Belgische toerist. Gastregio van deze editie is La Lorraine. Paleis 5 is voorbehouden voor de Europese bestemmingen en de Middellandse Zee. In paleis 6 vindt de bezoeker het Holiday Forum met de Benelux Zone terug. Dit jaar in première in paleis 6: de Belgische villages, waar de mooiste plekjes van ons land worden ondergebracht in het Flanders Village en het Wallonia Village en onze fraaie hoofdstad een eigen stand krijgt. In paleis 7 worden de verre bestemmingen ondergebracht en kan je ook het Cruise Village vinden. En dat laatste zou dit jaar weleens dé trekpleister van het Salon kunnen worden, want cruises zijn het gastthema in 2013. Alle grote namen uit de cruisesector staan er klaar om je te informeren over hun nieuwste formules en natuurlijk ook om je te inspireren met hun creatieve invullingen van de traditionele cruise.

     

    Informeren en inspireren is het motto van alle standhouders op het Vakantiesalon. De ‘veteranen’ van het Salon weten hoe dat moet. Heel wat van hen tekenen ook in 2013 present, zoals topbestemmingen Frankrijk en Spanje, die naar jaarlijkse gewoonte een groot deel voor hun rekening nemen. Maar ook de nieuwkomers hebben veelbelovende plannen voor hun stand. Zo verwelkomt de beurs voor het eerst bestemmingen Brazilië en Macedonië en wordt de Nordic Info-stand uitgebreid.

     

    Onder de nieuwkomers vinden we ook Jetaircenter, dat een heus boekingkantoor meebrengt naar het Vakantiesalon. Ook bij de standen van Gigatour en Neckermann kan je je droomreis reserveren. De touroperators voorzien voor deze snelle beslissers bovendien aantrekkelijke condities en vroegboekkortingen. In de categorie ‘informeren’ ging het Vakantiesalon dit jaar een partnership aan met Touring, de marktleider in reisbijstand. De twee sterke merken hebben zich verenigd om zo meer aandacht te kunnen vestigen op het belang van een goede reisverzekering, een onderwerp dat élke reiziger aangaat.

     

    Ten slotte stelt het Vakantiesalon opnieuw het Holiday Forum voor. Zowel bekende Belgen, televisiepersoonlijkheden als de reizigers zelf vinden hier een platform voor het uitwisselen van reisadvies.

     

    Donderdag 31 januari t.e.m. maandag 4 februari 2013 telkens van 10 tot 18 uur

    www.vakantiesalon.be, www.brusselstraveltop.eu

    Kaarten : Kinderen < 12 jaar: gratis, vanaf 12 jaar: 8 euro met kortingsbon: 4 euro

    16-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IJsbeer geseind!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    IJSBEER GESEIND!

    COCA-COLA ZET LEGENDARISCHE POOLBEER OPNIEUW CENTRAAL IN

    WINTERCAMPAGNE

     

     

     

    Deze winter haalt Coca-Cola een van zijn meest geliefde iconen uit de ijskast: de poolbeer. Na de allereerste printadvertentie in 1922, duikt de sympathieke ijsbeer vanaf 1 januari weer op in de reclamecampagne van het frisdrankmerk. Coca-Cola en de ijsbeer, dat is meer dan een coole vriendschap...

     

    Negentig jaar geleden verscheen de ijsbeer voor het eerst in een Franse advertentie van Coca-Cola. Sindsdien is hij uitgegroeid tot een icoon voor het merk. En tot een oprecht engagement, want Coca-Cola trekt zich al decennialang het lot van de kwetsbare ijsbeer op de Noordpool aan.

     

    Vandaag staat hij dus opnieuw centraal in de reclame. Met evenveel stijl als in de beginjaren, bij de introductie van de ‘Always Coca-Cola’-campagne. In 1993 ging de tv-spot ‘Northern Lights’ – waar ijsberen naar het poollicht kijken en een flesje Coca-Cola drinken – de wereld rond. De innovatieve animatiebeelden maakten de reclame revolutionair én maakten de Coca-Cola-ijsbeer geliefd bij een groot publiek.

     

    En zo ging de poolbeer, samen met zijn familie, steeds vaker de hoofdrol spelen in de reclamecampagnes van Coca-Cola. Al glijdend op de skipiste, om te supporteren voor de Olympische Winterspelen of al spelend met berenwelpen.

     

    Wist je trouwens dat...

    ...de witte, pluizige Labrador Retriever-puppy van de artistiek directeur het reclamebureau inspireerde tot de computergeanimeerde ijsbeer?

     

    ...aan de tv-spots heel wat studiewerk voorafging? Zo analyseerden de makers tal van foto’s en films om inzicht te krijgen in het gedrag van de ijsbeer: hoe beweegt hij zijn hoofd, lichaam en poten?

     

    ... de muziek in de ijsbeerspots zo beperkt mogelijk werd gehouden, om de magische sfeer niet te verstoren? Aan de zeer korte ‘dialogen’ – enkele ‘oohs’, aahs’ en speels gegrom – hadden de reclamemakers anders hun handen vol om ze zo authentiek mogelijk te laten klinken.

    www.cocacolabelgium.be

     

     

    15-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Isover
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Geen enkel excuus meer om dak en gevel niet te isoleren

     

     

    Nog steeds is 24 % van de daken niet geïsoleerd. Voor buitenmuren is de situatie zelfs nog schrijnender: 59 % van de woningen heeft totaal geen muurisolatie. Onvergeeflijk eigenlijk, als u weet dat 24% van onze warmte via het dak verloren gaat en 26% via de muren. Dak- en gevelisolatie zijn nochtans investeringen die onmiddellijk renderen: u geniet van meer comfort, een lagere energiefactuur, bewijst het milieu een dienst en u verhoogt de waarde van uw woning. Bovendien kan u beroep doen op heel wat premies!  Maar tussen droom en daad staan in de isolatiewereld te vaak financiële overwegingen en praktische bezwaren in de weg. ISOVER, Belgisch marktleider in na-isolatie voor zoldervloer, hellend dak en muren, maakt komaf met deze excuses door twee gemakkelijke én betaalbare oplossingen voor te stellen: de nieuwe Suspente Integra 2, een ophangstang die van het aanbrengen van dakisolatie en dampscherm kinderspel maakt, enerzijds en Comfortpanel 32 voor buitenmuurisolatie langs de binnenkant anderzijds. Zowel op financieel als op praktisch vlak liggen dak- en gevelisolatie nu echt binnen ieders handbereik.

     

    Isoleren aan de binnenzijde, door minerale wol aan te brengen tussen de kepers of spanten, is de meest eenvoudige en goedkoopste oplossing om het dak te isoleren. Omdat minerale wol makkelijk op maat kan worden gesneden en het kleinste hoekje kan opvullen, is het trouwens een klus die u makkelijk zelf kan doen.

     

    Om de plaatsing van isolatie in hellende daken zo makkelijk en efficiënt mogelijk te maken, brengt ISOVER al sinds jaar en dag 2  totaalsystemen op de markt. Met de nieuwe Suspente Integra2 gaat ISOVER nog verder in het vergemakkelijken van de plaatsing van dakisolatie. Deze innovatie maakt komaf met de extra houten structuur tussen gordingen die moet uitgetimmerd worden om dikkere isolatiepakketten in 2 lagen aan te brengen. Een gemak en een hoop tijdswinst dus, en dit zowel voor de doe-het-zelver als voor de professionele aannemer.

     

    De Suspente Integra2 -ophangstangen zijn combineerbaar met alles soorten dakisolatie van ISOVER: Isoconfort 32/35 (deel van het ISOVER Integra Vario-systeem voor daken met kepers of spanten) en Comfortpanel 32 (deel van het ISOVER Optima-systeem voor daken met kepers en gordingen).

     

    14-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw : Niko

    Niko op Batibouw

     

     

    Niko verlegt graag de grenzen. Ook op Batibouw presenteert het innovatieve bedrijf twee vernieuwende producten die weer een belangrijke evolutie betekenen binnen hun specifieke gebied: NikoHydro–spuitwaterdicht schakelmateriaal nu ook in zwart en wit, Stopcontact wordt USB-lader en Schakelmateriaal in lijn met de buitenarchitectuur

     

    Met de lancering van het witte en zwarte spuitwaterdichte schakelmateriaal speelt Niko volledig in op de vraag van de markt om meer kleurkeuze te hebben in de outdoorcollectie. Onze buitenleefruimte krijgt vandaag bijna net zoveel aandacht als onze binneninrichting. Ook op het terras moeten verlichting, sfeer, zitcomfort en muziek in balans zijn.

    We kiezen ook meer en meer voor een zwarte gevelsteen of een witte stuclaag op de façade. tot nog toe was er echter één knelpunt in de knap ingerichte buitenkamer: het stopcontact en de schakelaar waren alleen in grijs verkrijgbaar. Met het nieuwe schakelmateriaal in zwart en wit zorg je voor een kameleoneffect en wordt een schakelaar of stopcontact eindelijk één met zijn omgeving.

     

    Niko hydro is een assortiment spuitwaterdicht schakelmateriaal dat zijn mannetje staat in veeleisende omgevingen. De stopcontacten en schakelaars zijn zowel geschikt voor vochtige ruimtes als voor buiten. Met zijn strakke, industriële look is Niko hydro ook ideaal voor wie houdt van een loftstijl of van een industriële aankleding voor zijn woning.

     

    USB-lader als stopcontact

    Niko maakt ook komaf met de chaos van opladers. smartphone, gps en tablet maken ons leven stukken gemakkelijker, maar helaas vragen die apparaten heel wat stroom. Stopcontacten in huis zijn dan ook vaak bevolkt met opladers. Geen fraai gezicht. bovendien moeten we zo het sfeerlampje, het koffiezetappartaat of een ander toestel enkele uren buiten dienst zetten. Vandaag kunnen steeds meer mobiele toestellen opgeladen worden via een USB-kabeltje. Niko introduceert daarom een USB-stopcontact met strakke look dat je toelaat om via Usb twee apparaten tegelijk op te laden.

     

     

     

    12-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DFDS Seaways

    DFDS Seaways

    Promoties Groot-Brittannië voor reizen met caravan of camper !

     

     

     

    Plannen om in 2013 met camper of caravan naar Groot-Brittannië te reizen? Zo ja, boek dan nu en profiteer van voordeeltarieven aangeboden door DFDS Seaways.

     

    DFDS Seaways vaart vanuit Duinkerke en Calais richting Dover, 7/7 dagen, 24/24u en met talloze verbindingen in beide richtingen. De schepen van DFDS Seaways zijn comfortabel, bieden veel ruimte en een oversteek naar de andere kant van Het Kanaal is zo voorbij.

     

    Je geniet van een super tarief voor een reis met caravan of camper als je boekt voor 28 maart 2013 (enkel nieuwe boekingen): camper + 4 personen, enkele reis vanaf € 35 (max. 5 m lang/2,35 m hoog), vanaf € 47 (max. 8 m lang/4,35 m hoog), auto en caravan + 4 personen, enkele reis vanaf € 47 (totale lengte 11 m), vanaf € 57 (totale lengte 14 m).

    www.dfdsseaways.be Tel 02/ 514 09 91* - * € 5 toeslag voor telefonische boekingen.

     

    11-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BMI regionaal

    SUPER GOEDKOOP NAAR GROOT-BRITTANNIË MET bmi regional

     

     

     

    bmi regional is niet alleen de meest punctuele luchtvaartmaatschappij in Groot-Brittannië maar garandeert ook aantrekkelijke prijzen en pakt nu zelfs uit met een reeks super aanbiedingen naar Groot-Brittannië.

     

    Reizen met bmi regional is een aparte ervaring vanwege de perfecte service en niet in het minst omwille van een reeks interessante reisbestemmingen in Groot-Brittannië, mogelijke uitvalsbasissen voor zakenreizen, boeiende rondreizen en stadsbezoeken. bmi regional gooit zomaar 75.000 voordeeltickets op de markt, voor de Belgische markt alleen zullen er 25.000 voordeeltickets zijn. De tickets zijn boekbaar tussen 3 en 18 januari 2013 en geldig voor reizen tussen 1 februari en 31 december 2013, beperkt aantal plaatsen per vlucht. 

     

    Edinburgh: Het Schotse Edinburgh is een bekende toeristische bestemming die kan uitpakken met een historisch patrimonium en culturele agenda met als hoogtepunt het jaarlijkse Edinburgh International Festival.

    18 vluchten per week vanuit Brussel aan € 49,99 inclusief taksen en bagage enkele reis!

     

     

    East Midlands: op en top Brits,  ligt in het oostelijke deel van het midden van Groot-Brittannië. Het is een reisbestemming voor zij die houden van gevarieerde landschappen zoals in het Peak District. Imposante kastelen en statige landhuizen zijn de getuigen van een rijk verleden. Chatsworth House is één van de bekendste traditionele landhuizen. East Midlands is de streek van Robin Hood, een regio waar kinderen op tal van plaatsen hun hartje ophalen. Dankzij het super aanbod van bmi regional zal je de boeiende steden Nottingham, Derby en Leicester leren kennen.

    11 vluchten per week vanuit Brussel aan € 59,99 inclusief taksen en bagage enkele reis.

     

    Leeds Bradford: De stad Leeds is voor elke bezoeker een verrassing omwille van de levendigheid, het jonge imago, met twee universiteiten, en het bruisende culturele leven. Vergeet ook het shoppen niet want Leeds is na Londen dé winkelstad van Groot-Brittannië. Leeds ligt aan de rand van de Yorkshire Dales met ongerept, adembenemend natuurschoon. Het is een regio voor actieve recreanten, vooral wandelaars, en voor zij die graag rondtoeren om te genieten van de indrukwekkende panorama’s en van de oude dorpen met hun stokoude pubs en gezellige hotelletjes.

    11 vluchten per week vanuit Brussel aan € 59,99 inclusief taksen en bagage enkele reis.

     

    Manchester : Waarom zou je met je met bmi regional naar Manchester vliegen? Omdat het zo goedkoop is natuurlijk maar ook omdat deze stad veel meer is dan de voetbalteams United en City. Manchester is de bakermat van de Industriële Revolutie in de 18de eeuw en heeft nog heel wat interessante gebouwen uit die periode. Net als het nabije Liverpool, waar het verhaal van The Beatles begon, is ook Manchester geëvolueerd en gemoderniseerd. Als bezoeker zal je dus ook genieten van verkeersvrije buurten met prachtige winkelstraten, van de beste designwinkels van Engeland, Harvey Nichols en Selfridges en de grootste winkelcentra zoals het Trafford Center.

    12 vluchten per week vanuit Antwerpen aan € 59,99 inclusief taksen en bagage enkele reis.

     

    bmi regional heeft maar liefst 350 vluchten per week. Reizigers kunnen 20 kg bagage meenemen, zonder bijkomende kosten, en men kan inchecken tot 30 minuten voor afreis. bmi regional is bekend om zijn stiptheid, om de catering aan boord, altijd inbegrepen, en om zijn goede toestellen, allemaal jets. De voordeelactie, met 25.000 prijsgunstige tickets , is een gelegenheid om kennis te maken met deze dynamische luchtvaartmaatschappij en opent de poort naar van verrassende reisbestemmingen in Groot-Brittannië. 

    www.bmiregional.com

    10-01-2013 om 10:48 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw LPW met ecolabel

    Het LPW-lageverbruikzwembad met ecolabel                     

     

     

    In 2013 is het al de 30ste keer dat het Belgische bedrijf LPW als producent van zwembaden en zwembadoverdekkingen op Batibouw te vinden is. LPW Ceramic Pools is op Batibouw te vinden bij stand 311 en Covrex Pool Protection bij stand 104. U kunt er ook kennismaken met REFLEA, het enige Belgische keramische monokuipzwembad met overloop. 

     

    Het zwembad van morgen is er een met een minimale impact op het milieu. LPW doet al jaren inspanningen om milieu-, energie-, en klantvriendelijke zwembaden te ontwikkelen en te produceren. In zijn streven naar duurzaam ondernemen, lanceert LPW in 2013 het lageverbruikzwembad met ecolabel. Het gaat om LPW-zwembaden die zijn uitgerust met verschillende toebehoren die een lage verbruikskost en tegelijk ook een lage ecologische voetafdruk garanderen.  

     

    Met het ecolabel bewijst LPW dat het bedrijf voortdurend werkt aan zijn ecologische voetafdruk. Die inspanningen komen niet alleen de natuur ten goede, maar ook de klanten. Een ecolabel-zwembad is immers niet alleen financieel interessant op korte en lange termijn, het is eveneens een statement dat de klant het belang inziet van duurzaam omgaan met het milieu.

                                                                                     

    Kwaliteit is van bij aanvang een van de kernwoorden bij LPW. Het bedrijf streeft naar de hoogste kwaliteit van de producten, maar ook van de service die aan de klanten geleverd wordt. Daarom startte het met een Certified Partner-programma. Door aan zijn verdelers goud- en zilverlabels toe te kennen, wil LPW aan de eindverbruikers duidelijk maken dat ze bij de betrokken verdeler in het volste vertrouwen een LPW-zwembad kunnen kopen.

     

    Met zijn netwerk van zorgvuldig geselecteerde verdelers wil LPW het de klant mogelijk maken om zo dicht mogelijk bij huis een zwembad naar wens te kopen. Het feit dat zich op geringe afstand een uitstekend en gecontroleerd servicepunt bevindt, is een bijkomende troef.

     

    LPW heeft zich geëngageerd bij de non-profitorganisatie WeForest om per verkocht zwembad tien bomen te laten planten in Mara, Tanzania. Om zich te kunnen voorzien van houtskool voor verwarming, om te koken en om huizen te kunnen bouwen, heeft de plaatselijke bevolking van Mara de afgelopen decennia noodgedwongen de helft van de beschikbare bossen gerooid. WeForest heeft daarom een herbebossingsproject opgezet in de streek.

    Door te kiezen voor een partner als WeForest, streeft LPW ernaar om zijn ecologische voetafdruk verder te verminderen. Door voor een LPW-bad te kiezen, maakt de klant eveneens een statement op het vlak van milieubeheer.

    www.lpw.be

     

     

     

    10-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Vasco
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VASCO doet warmteafgifte pieken

     

    Op Batibouw stelt VASCO twee nieuwkomers prominent in de kijker. Bryce Plus en Carré Plus, zo heten de nieuwe kampioenen die de warmteafgifte naar ongeziene hoogtes stuwen. Maar ook de liefhebbers van innovatief design blijven niet in de kou staan. Zo worden de unieke accessoires van designradiator en prijzenkaper ‘Beams’ breed beschikbaar in de rest van het gamma. VASCO laat tevens weten in de toekomst – via sterke focus op innovatie – meer te zullen inzetten op de activiteiten ventilatie en vloerverwarming.

     

    “Bryce Plus en Carré Plus zijn ambassadeurs van onze bedrijfsfilosofie: met doordachte innovatie meebouwen aan een efficiënter energiebeheer”, zegt marketing manager dirk Van Lier. “En met ‘doordacht’ bedoelen we: laten zien dat je met slimme verbeteringen ook al een grote impact kan creëren. deze nieuwkomers in het assortiment stuwen de warmteafgifte naar nieuwe hoogtes, en zijn daarmee o.a. uitermate geschikt voor lagetemperatuursystemen”. Als eerste aluminium design-radiator van Vasco zette de Bryce de toon voor de latere uitbreiding van het gamma.

     

    Bij de buizenradiator Carré Plus werd dan weer aan weerszijden van de buizenrij een extra buis toegevoegd. Hier schommelt de extra warmteafgifte – afhankelijk van de afmeting – tussen 15% en 30%. Bijkomende troef is dat in beide gevallen, zowel bij Bryce Plus als Carré Plus, er niets verandert aan het frontale zicht van de radiatoren, zonder verlies aan ruimte.

     

    Met de designradiator Beams sleepte Vasco dit jaar het prestigieuze Henry Van de Velde label in de wacht. Een van de blikvangers daarbij waren nieuwe, praktische toebehoren (als handdoekbeugel of kapstok) in allerlei geometrische vormen en catchy ‘fluo’ kleuren. De verwisselbare accessoires geven de ruimte telkens opnieuw een fris accent geven.

    Vasco – Batibouw - PaLEIS 12 – STand 101

     

    08-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw: Silestone Suede

    Voel de sensatie van innovatief kwarts: Silestone® Suede

     

     

    In de woning van morgen staat ontspanning nog altijd centraal. In alle stijl uiteraard. Met de nieuwe afwerking Silestone® Suede speelt Cosentino Group innovatief in op de trend naar warmte en gezelligheid in huis.

     

    De zachte, extra matte textuur is een mijlpaal in de wereld van kwartsoppervlakken. En vooral, een revelatie in jouw keuken of badkamer. Voel de sensatie in primeur op Batibouw 2013. Als wereldspeler in het ontwikkelen van oppervlakken in kwarts en andere natuursteen, heeft Cosentino Group vandaag een mooie productportfolio uitgebouwd. Met een eigentijdse look én een ecologische focus. En met sterke merken als Silestone®.

     

    ‘Silestone® by Cosentino’ is de afwerking Suede. Zoals de naam doet vermoeden, een zachte textuur voor een aangenaam accent in je interieur. Met zijn verfijnde elegantie en matte uitstraling straalt Suede een ontspannende sfeer uit. En met een waaier van 30 kleuren zit je niet snel verlegen om inspiratie. Het dagelijkse onderhoud is eenvoudig: gewoon even reinigen met water en zeep. Bovendien is het

    duurzame materiaal heel goed bestand tegen vlekken.

    Net als de twee andere Silestone®-afwerkingen (gepolijst en Volcano), heeft Suede unieke bacteriostatische eigenschappen. Een maximale hygiëne gegarandeerd dus.

     

    Integrity by Cosentino®, naadloos geheel. De spoelbakkenlijn ‘Integrity by Cosentino®’ betekent een ware doorbraak voor de sector van kwartsmaterialen. Voor

    de eerste keer kan de consument kiezen uit driedimensionale Silestone®-producten, uit één stuk gemaakt. Het resultaat is revolutionair: werkblad en spoelbak gaan naadloos in elkaar over. Cosentino® lanceerde de collectie vorig jaar, maar zet de innovatie nogmaals in de kijker tijdens Batibouw 2013. Hal 11 – stand 120

     

     

     

     





    06-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Viega infrarood

    VIEGA LANCEERT NIEUWE INFRAROODBEDIENING

    Doorgedreven ontwikkeling voor sanitaire publieke ruimtes

     

     

     

    Sanitair systeemspecialist VIEGA brengt twee nieuwe WC-bedieningsplaten voor publieke ruimtes met infrarooddetector op de markt. Visign for Public 5 en Visign for Public 6 zijn twee innovatieve systemen die perfect aansluiten bij de specifieke vereisten voor dit soort omgevingen: hygiëne, efficiënt watergebruik en hoog weerstandsvermogen, allemaal gebundeld in een elegant design. 

     

    Visign for Public 5 en Visign for Public 6 combineren VIEGA’s beproefde elektronische spoeltechniek met een infrarooddetector, die op twee manier werkt. In het bereik 45-55 cm wordt de spoeling automatisch geactiveerd enkele seconden nadat de gebruiker de ruimte heeft verlaten. In het korte bereik, tot 3 cm, kan de gebruiker met een handbeweging zelf de spoeling in werking zetten. Dat is vooral handig om bij het schoonmaken of wanneer men eerst wil spoelen bij het binnenkomen. Ook na elke automatische spoeling kan je nog altijd deze optie gebruiken. 

     

    Innovatieve functies : Visign for Public 6 is uitgerust met een zogenaamde ‘aanbevolen volume’ herkenningsdetector. Met deze functie activeert de infraroodtechnologie automatisch een volledige of gedeeltelijke spoeling naargelang de gespendeerde tijd (4,5; 6 of 9 liter). Visign for Public 5 biedt daarnaast ook nog de extra functie van manuele spoeling (bijvoorbeeld in geval van stroompanne) door een druk op de knop. Voor een volledige spoeling heeft men de keuze tussen 6 en 9 liter. 

     

    Alle Visign for Public modellen werden ontworpen met het oog op hoge weerstand, en zijn dus maximaal bestand tegen diefstal en vandalisme. Kortom, de serie is bij uitstek geschikt voor gebruik in openbare sanitaire ruimtes van bijvoorbeeld stadions en snelwegstations. Daartegenover schittert het elegante design met supergladde oppervlak, wat het onderhoud vergemakkelijkt en de hygiëne verder bevordert. VIEGA komt met dit ontwerp tegemoet aan de strenge Duitse VDI 6000 richtlijnen voor openbare ruimtes. 

     

    Visign for Public 5 en Visign for Public 6 zijn gemaakt van hoogwaardig roestvast staal en beschikbaar in geborsteld inox of alpien wit.  Beide types kunnen probleemloos worden gecombineerd met vrijwel alle VIEGA toiletsystemen, of worden nagemonteerd in bestaande. In geval van stroompanne blijft het mogelijk om via batterijen de werking te garanderen. Tot slot biedt de controle-eenheid de zogenaamde Viega Hygiëne+ functie. Hiermee kan je een spoelingprogramma activeren met optionele en automatische spoeling na 24, 72 en 168 uur met 3,6 of 9 liter. 

    www.viega.be  

     

    03-01-2013 om 16:18 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opening Seashore Bay Beach

    Opening van het Seashore Bay Beach Resort

     

     

     

    Het voormalige Beache Sandy Bay Resort in Negril, gelegen aan de westkust van Jamaica, is sinds begin december 2012 onder de naam Seashore Sandy Bay Resort heropend. Het resort behoort nu tot de Mexicaanse hotelketen Karisma Hotels & Resorts en is het eerste van deze keten op Jamaica.

     

    Het all-inclusive hotel beschikt over 128 kamers en suites verdeeld over negen categorieën, twee zwembaden, vier restaurants, een spa en een eigen Kid’s Club. Voor de opening onder de nieuwe naam was het hotel twee maanden gesloten. Volgens Mandy Chomat van Premier World Marketing, de officiële vertegenwoordiger van de Karisma Hotels & Resorts, zal het resort na enkele geplande renovaties gaan behoren tot de Azul Hotels, een merk binnen de Karisma groep.

    www.seashorebaybeachresort.com  

     

     

     

    03-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puur luxe in Port Antonio

    Puur luxe in Port Antonio

     

     

     

     

    De “Geejam Collection” heeft twee hotels in Port Antonio, gelegen in het oosten van Jamaica, overgenomen. De opening van het Trident hotel en Trident Castle is gepland op 15 maart 2013.

     

    Het geheel gerenoveerde Trident hotel beschikt onder andere over 13 ruime en stijlvol ingerichte studio’s, een zwembad, een “yoga-terras”, een spa en een privé strand. Een Steinway-piano uit 1917 in het hotel restaurant en een biljarttafel uit 1930 dragen bij aan de nostalgische flair van het hotel. 

     

    Het nabij gelegen en eveneens gerenoveerde Trident Castle, dat tot op heden alleen in zijn geheel gehuurd kon worden, is omgetoverd tot een exclusief hotel met acht kamers. Het is ook voorzien van een zwembad op de rotsen met direct uitzicht op zee, een feestzaal, een landingsplek voor een helikopter als ook een eigen trouwkapel. Trident Castle, in 1979 gebouwd als privé residentie, is een landschappelijk symbool van Port Antonio.

     

    In de loop van 2013 plant “Geejam Collection” ook de opening van de “Blue Lagoon Restaurant & Villas”, gelegen aan de beroemde blauwe lagune ten oosten van Port Antonio. Het ligt in de bedoeling om in de omgeving van de lagune, die op dit moment alleen per boot bereikbaar is, toeristisch nog interessanter te maken door de bouw van een museum, een eigen restaurant, verschillende villas als ook de aanleg van een botanische tuin en een openbaar strand.

    www.geejamcollection.com  

    02-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Charmeer en bkoor met Bordeauxwijnen

    Charmeer, verleid en bekoor met de wijnen van Bordeaux

    De wijnen van Bordeaux zijn de ideale partner voor een romantische Valentijn

     

     

     

    Valentijn draait om liefde. Liefde voor je partner, maar – voor de epicuristen onder ons – ook liefde voor gastronomie. En die passies gaan goed samen, zelfs voor een klein prijsje. De bordeauxstreek staat overal ter wereld bekend om zijn romantiek, zijn fijne keuken en natuurlijk om zijn buitengewone wijnbouw. Om jouw passie voor je partner met je passie voor lekker dineren te verenigen is er dus niets meer geschikt dan de wijnen van Bordeaux. Van het aperitief tot het dessert vormen de bordeauxwijnen de rode draad van deze heerlijke avond. En om het feest van de liefde nog mooier te maken stelde de Ecole du Vin de Bordeaux een reeks liefdesdrankjes samen: onverwachte combinaties die het aroma van Bordeaux nog versterken.

     

    Waar het hart van vol is…

    Volgens een studie uitgevoerd door Vinexpo bij 10.500 vrouwelijke respondenten uit vijf landen, acht bijna 68 procent van de ondervraagde vrouwen een glas wijn essentieel voor het creëren van een romantische sfeer. Om het succes van je avond te garanderen, maak je dus een keuze uit het ruime aanbod van de bordeauxwijnen.

     

    Tips van de barman

    -Een Crémant de Bordeaux is ideaal voor het begin van de avond. Deze wijn lijkt wel een ode aan de liefde, want al je zintuigen zullen ervan houden!

    -Of je nu kiest voor zoet of droog, de natuurlijke frisheid van de witte wijnen van Bordeaux verleiden zelfs zeer delicate smaakpaletten. Deze vaste waarden in wijnland geven een elegante toets aan voorgerechten als vis, schaaldieren en salades.

    -Met hun stevige body tillen de rode Bordeauxs je hartige gerechten naar een hoger niveau. Aangezien de smaakbeleving zowel vol als fris kan zijn, vind je altijd een wijn die harmonieus samengaat met je recepten.

    -Om een winterse fruitsalade te voorzien van een glamoureuze touch kies je voor een levendige en fruitige Clairet.

     

     

     

     

     

     

    31-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.one wolrdairlines

    oneworld opnieuw tweemaal verkozen tot ‘beste luchtvaartalliantie’

     

     

    oneworld® heeft nog twee awards voor beste luchtvaartalliantie in de wacht weten te slepen. Voor het tiende opeenvolgende jaar werd oneworld verkozen tot ‘World's Leading Airline Alliance’ naar aanleiding van de World Travel Awards. Daarnaast behoudt oneworld ook de titel van ‘Best Airline Alliance’ in de Australian Business Traveller Awards.

     

    Vorige week nog werd oneworld voor het derde jaar op rij uitgeroepen tot beste luchtvaartalliantie naar aanleiding van de GT Tested Reader Survey 2012 Awards van Global Traveler. oneworld is er dus in geslaagd de drie meest prestigieuze internationale awards te behouden.

     

    oneworld heeft ook beide alliantieawards (Wines on the Wing’ van Global Traveler en ‘Cellars in the Sky’ van Business Traveller) op haar naam staan voor de kwaliteitswijnen die de oneworld-leden aan boord serveren.

     

    De World Travel Awards worden door de Wall Street Journal omschreven als de ‘oscars van de reissector’. Nu oneworld dit jaar opnieuw de overwinnaar is, staat de alliantie al een heel decennium aan de top.

     

    Bij de luchtvaartmaatschappijen werd American Airlines verkozen tot ‘World’s Leading Airline to North America’ en ‘North America’s Leading Airline’. LAN was de overwinnaar in het zuiden en werd uitgeroepen tot ‘South America’s Leading Airline’.

     

    In 2011 lanceerde Australian Business Traveller zijn eerste awardceremonie. oneworld ging toen al lopen met de titel van ‘beste luchtvaartalliantie’. Vandaag werd aangekondigd dat oneworld deze titel mag behouden.

     

    De jury verklaarde: “De leden van oneworld kunnen zakenreizigers bijna naar elke bestemming brengen die ze maar wensen. Deze mogelijkheden gaan, dankzij de toevoeging van airberlin en de toekomstige toetreding van Malaysian Airlines en Qatar, enkel nog uitbreiden. Hierdoor kan men makkelijker oneworld frequent-flyerpunten sparen en zijn status verhogen. Een hogere status levert veel op. Zo opent het Emerald lidmaatschap de deuren voor enkele van de meest indrukwekkende eersteklaslounges, ook al vlieg je in economy.”

     

    Bij de luchtvaartmaatschappijen deelden British Airways en Qantas de eerste plaats voor ‘Best International First Class Seats’. Qantas werd ook gelauwerd voor ‘Best International Premium Economy’ en ‘Best Australian Lounges’. Cathay Pacific sleepte prijzen in de wacht voor ‘Best International Class’ en ‘Best International Lounges’.

     

    31-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michelin radiabanden voor moto's

    1987 – 2012: Michelin viert 25 jaar radiaalbanden voor motoren
    en kondigt de nieuwe bandengamma’s voor 2013 aan

     

     

    De in serie geproduceerde MICHELIN X Radial motorband werd precies 25 jaar geleden geïntroduceerd. Michelin bracht in 1987 voor het eerst in de geschiedenis een radiale motorband voor weggebruik op de markt. Dat betekende een ware revolutie voor de wereld van gemotoriseerde tweewielers. De motoren en de rijwieldelen konden vanaf dat moment een ongekende sprong vooruit maken.

     

    Drie jaar nadat hij (in 1984) voor het eerst aan de competitie had deelgenomen, besloot Michelin om deze radiaalband voor motoren op de markt te brengen. De MICHELIN A59X en M59X markeerden in 1987 het begin van een ware revolutie qua banden voor hoge prestaties. Ze boden rijders de mogelijkheid om het potentieel van de – in die tijd – nieuwe motoren volledig te benutten. Tegenwoordig zijn alle motoren (voor weggebruik, sport en supersport) voorzien van radiaalbanden.

     

    Een kwart eeuw later gaat deze Michelin innovatie nog steeds verder. De ontwikkeling van radiaalbanden, die Michelin in 1946 inzette door patent te vestigen op de radiaalband voor auto’s, gaat door. Zo lanceert Michelin in 2013, naast andere bandeninnovaties, 4 nieuwe radiaalbanden voor motoren: de MICHELIN Power SuperSport, de MICHELIN Pilot Power 3, de MICHELIN Anakee 3 en de MICHELIN Pilot Street Radial. Alle vier gaan ze de hele wereld over. Ze rijden in zuidoost Azië, Zuid-Amerika en Europa.

    Zonder radiaalbanden was de ontwikkeling van krachtige motoren voor competitie zinloos geweest, want conventionele banden met een diagonale structuur zouden de huidige 1.000 cc motoren niet hebben aangekund. Radiaalbanden waren essentieel bij de versnelde technologische vooruitgang van racemotoren en in serie geproduceerde motoren. Dat geldt zowel voor de torsionele stijfheid van de rijwieldelen als voor het vermogen dat de motoren afgeven.

    In 1983 boekte Michelin, dankzij de geniale Freddie Spencer, de eerste overwinning met een radiaalband (enkel de achterband) in een 500 cc Grand Prix. Het jaar daarop ging de zege naar Randy Mamola, die als eerste coureur een Grand Prix (Saint-Marin) won met een motor op twee radiaalbanden.

    Een radiaalband bouwt minder warmte op dan een conventionele band. Daardoor blijven de gebruikte rubber compounds zachter en behouden ze meer grip in bochten. Nadat de radiaaltechnologie 25 jaar geleden werd overgenomen voor de motorbanden, introduceerde Michelin nog allerlei andere belangrijke innovaties waar ook de huidige motorrijders van profiteren.

    De geschiedenis gaat verder! De radiaaltrend loopt door.

    Het jaar 2013 kenmerkt zich voor Michelin door de lancering van vier andere belangrijke bandeninnovaties voor wegmotoren. Een historisch jaar! Want het is voor het eerst dat zoveel bandeninnovaties van MICHELIN in zo een korte tijd op de markt komen. Ze omvatten een breed spectrum aan gebruikers, van supersportieve motoren tot utility motoren met een kleine cilinderinhoud, van roadsters tot on- en off-road motoren.

    De MICHELIN Power SuperSport is gemaakt voor 50 % weg en 50 % circuit. Hij is bedoeld voor sportmotoren en motorrijders die net zo vaak op het circuit als op de weg rijden. De MICHELIN Pilot Power 3 is voor roadsters en sportmotoren. Hoewel hij hoofdzakelijk (85 %) is bedoeld voor weggebruik, biedt hij ook plezier op circuits.

    De MICHELIN Anakee 3 is een veelzijdige band voor zware trailmotoren. Deze band biedt plezier als men alleen of duo rijdt. Hij heeft een heel ander ontwerp dan de standaardbanden in deze categorie en weerspiegelt de nieuwe generatie banden voor trailmotoren met een grote cilinderinhoud. De MICHELIN Pilot Street Radial is de jongste radiaalband voor motoren met een  kleine cilinderinhoud (250 tot 400 cc). Die treft men vooral aan in zuidoost Azië, Zuid‑Amerika en Europa.

     

    30-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pierre &vacances 2013

    Pierre & Vacances opent de verkoop voor zomer 2013 !

     

     

    De groep Pierre & Vacances en haar labels Pierre & Vacances premium en Pierre & Vacances villages clubs lanceren de verkoop voor zomer 2013. Hun aanbod bestaat uit verschillende verblijfsformules : één nacht, één week, twee weken… naar meer dan 350 bestemmingen in Frankrijk, Spanje of de Antillen.

     

    Tot 31 maart geldt « hoe vroeger u boekt, hoe groter uw korting ». Dit aanbod is ook

    geldig tijdens de schoolvakanties en de feestdagen – Pasen, Hemelvaart en Pinksteren. (Uitgezonderd verblijven van 3 tot en met 16 augustus)

    Tot 30% korting bij boekingen voor 31 maart, schoolvakanties inbegrepen : 15% korting op een verblijf van één week en 30% korting op een verblijf van twee weken of langer.

    Met z’n tweeën, met het gezin of met vrienden, voor een verblijf van een nacht, een weekend, tot 6 nachten… alle formules zijn mogelijk bij Pierre & Vacances.

     

    De voordelen : de residenties zijn gelegen in prachtige omgevingen op minder dan 3 uur van een grootstad. Flexibiliteit met verblijven van 1 tot 6 nachten, aankomst vanaf 14u en vertrek tot 17u (onder voorbehoud van beschikbaarheid).

    Keuze : gewoon relaxen, op culturele ontdekking gaan of activiteiten doen met de familie… voor ieder wat wils ! Enkele dagen er tussenuit en toch dichtbij huis ? De groep Pierre & Vacances en haar labels bieden je tal van oplossingen aan.

    NEW : voor elk verblijf van 1 tot 6 dagen worden er geen dossierkosten aangerekend

     

    NIEUWIGHEDEN OM TE ONTHOUDEN

    Het nieuwe gamma « Mer & Ville » : 18 residenties aan zee vlakbij het bruisende stadsleven. Ze vormen dé ideale bestemmingen voor een kort verblijf, waar men de mooiste badplaatsen kan ontdekken. Een nieuwe bestemming bij Pierre & Vacances villages clubs, aan de Spaanse Costa Dorada : Pierre & Vacances village club Bonavista van Bonmont.

     

    DE PRIVILEGES BIJ PIERRE & VACANCES

    De zongarantie : als de zon het laat afweten, kan men tot 3 dagen voor vertrek de bestemming veranderen of de vakantiedata aanpassen, zonder extra kosten en naargelang beschikbaarheid.

    De beste prijsgarantie : als één van de websites van de Groep Pierre & Vacances of een andere website een lagere prijs aanbiedt, krijg je van de Groep hetzelfde tarief (onder bepaalde voorwaarden, kijk op pierreetvacances.com) .

    Annulatie aangeboden tot D-31.

    www.pierreetvacances.be -België : 070/246 100 (0,15€/min)

     

     

     

     

    29-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Urban crafts
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Urban Crafts Awards ’12

    Brouwerij PALM bekroont de creatieve jonge crafter van 2012

     

     

     

    Brouwerij PALM reikte in Antwerpen voor de tweede maal  de Urban Crafts Award uit. De UC award 2012 ging dit jaar naar Bruggeling Stefaan De Croock, die als Strook met zijn eigenzinnige lijntekeningen op canvassen en vensters de jury wist te overtuigen van zijn kunnen. Met de Urban Crafts Award geeft de brouwerij een jonge crafter erkenning die zich met zijn stedelijk ambacht op een innovatieve en creatieve wijze weet te onderscheiden.

     

    40 jonge crafters dongen dit jaar naar het fel begeerde ticket voor het Burning Man festival in de Nevada woestijn deze zomer.  Strook kan dus deze zomer naar Burning Man, de hoogmis van de internationale makers scene waar hij Urban Crafts voor PALM zal vertegenwoordigen.

     

    De jury was niet alleen onder de indruk van de hoogstaande kwaliteit van zijn werk maar ook over de manier waarop zijn lijntekeningen met stift op canvas, papier, muren of vensters ontstaan. De jury bekroont zijn kunde en toont veel respect voor de wijze waarop hij die ontwikkelde en uitpuurde. Zijn werk is meer dan enkel een kunstwerk, het is vaak ook een performance waarin hij de energie en de emotie van een moment probeert te grijpen en vast te leggen en zich hierbij ondermeer liet inspireren door de Dadaïsten. Zijn werk ontstaat zowel in zijn atelier als op events en happenings waar hij live aan de slag gaat. Al dan niet toevallige voorbijgangers maken dan deel uit van dat moment.

    Strook schoof intussen zijn job in een reclamebureau aan de kant om zich volledig toe te leggen op zijn lijntekeningen waar hij naast zijn creatief talent ook zijn zakelijke kant laat zien en open staat voor co-creaties met andere disciplines zoals meubelontwerp.

     

    De jury had ook lovende woorden voor QT factory die tweede werd en voor Steve Locatelli en Tim Duerinck die de derde plaats deelden.

    De QT factory is een crafty T-shirt zeefdrukkerij, waarachter de broeders Kevin en Collin Celis uit Tessenderlo zitten. Deze crafters drukken hoogstaande kwalitatieve T-shirts, hebben aandacht voor  het eco-verhaal en hebben intussen een grote enthousiaste online community opgebouwd. Ze hadden al hun ontwerp voor een Burning Man T-shirt klaar met de opdruk ‘Normaly I would show my Boobs but a man give me this awasome T-shirt’

    Steve Locatelli is in de graffiti wereld geen onbekende en wordt zowel in binnen- als buitenland gerespecteerd voor zijn werk. Artifex is de graffiti shop die hij in Antwerpen samen met zijn vrouw uitbaat.

    Tim Duerinck was de enige instrumentenbouwer die zich wist te selecteren voor deze wedstrijd.  De jury was onder de indruk van dit jonge ambitieuze talent en maakte veel indruk door zijn passie en gedrevenheid waarmee hij dit authentiek ambacht bedrijft.

     

    28-12-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!