Inhoud blog
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    26-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Compensatie voetafdruk

    Europcar en easyJet compenseren CO2-voetafdruk van voertuigen verhuurd aan easyJet-klanten

     

     

     

    Europcar, de nummer één van de autoverhuur in Europa, en easyJet, de belangrijkste Europese “low-fare” luchtvaartmaatschappij, kondigen een nieuw initiatief aan dat hun klanten beter moet informeren over de voordelen van de compensatie van CO2-uitstoot. Beide partners engageren zich om de uitstoot van koolstof te compenseren voor alle klanten die tussen 19 december 2008 en 8 januari 2009 hun voertuigen via easyJet.com huren.

     

    De actie komt er na de uitreiking van de befaamde World Travel Awards eerder deze maand, waar Europcar de prijs voor “groenste onderneming in de transportsector” in ontvangst mocht nemen.

     

    Voor elke verhuring in deze periode zullen Europcar en easyJet een financiële bijdrage leveren aan de projecten van ClimateCare, wereldleider in de compensatie van CO2-uitstoot. Die financiële hulp moet ten goede komen aan initiatieven tegen de klimaatverandering en voor het verminderen van de uitstoot van koolstoffen. ClimateCare is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en werkt samen met experts in Londen, het eiland Mauritius, Nairobi, New York, Oxford, Sydney, Santiago en Ankara. De organisatie werkt mee aan ruim vijftig projecten in ontwikkelingslanden, ter financiering van technologieën die minder CO2 uitstoten en die een positieve impact hebben op het milieu en de samenleving. RVH.

     

    26-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comfort

    Comfort over de hele lijn met Thalys en Résidences MGM

     

     

     

     

    Comfortabel reizen tot in de mooiste skistations van de Franse Alpen, logeren in stijl, diensten à la carte, levering van boodschappen aan huis en warme croissants ’s morgens? Dit wordt u allemaal aangeboden via Thalys & Résidences MGM !

     

    Een reis naar de bergen? THALYS SNEEUW: de Franse Alpen meteen aan je voeten ! Als naar jaarlijkse gewoonte rijdt Thalys Sneeuw elke week naar de Vallée de la Tarentaise in de Franse Alpen. Op volle snelheid!

    Tot 18 april 2009 wordt een rechtstreekse trein ingelegd vanuit Antwerpen en Brussel naar Bourg-St-Maurice. Vertrek om 7u28 in Antwerpen en om 8u08 in Brussel en aankomst voorzien in de vroege namiddag in Chambéry, Albertville, Moutiers, Aime-La-Plagne, Landry of Bourg-Saint-Maurice, waar de wintersporters onmiddellijk op de latten kunnen stappen. De trein rijdt zaterdag in de late namiddag terug naar België.

    De basisprijs voor een enkele reis bedraagt 46 EUR voor de min 12-jarigen en 60 EUR in Smoove-tarief voor volwassenen. Vanuit Bourg-Saint-Maurice worden pendelbussen ingelegd of kan een auto gehuurd worden bij Europcar.

     

    MGM, prestigieuze residenties in de Franse Alpen

     

    Met 10 bestemmingen in de mooiste stations van de Franse Alpen staat Résidences MGM voor prestigieuze vakantieverblijven waarbij elegantie, comfort, authenticiteit en

    moderne luxe hand in hand gaan. De Résidences MGM zijn steeds gelegen in het hart van de stations en/of aan de voet van de pistes. Om heerlijk te genieten van een

    grandioos uitzicht op de bergtoppen, de pistes of de vallei.

     

    De architectuur van de Résidences MGM is meestal opgevat in afzonderlijke eenheden en getuigt steeds van respect voor ambachtelijke tradities. De volledig uitgeruste appartementen beschikken over ruime leefruimtes vol charme met lichte kamers en grote balkons. Het interieur staat volledig in het teken van gezelligheid. De

    appartementen, met 2 tot 5 kamers, bieden plaats aan maximum 10 personen. Ideaal

    voor vakanties met de hele familie of onder vrienden. RVH.

    www.pierres-vacances.fr

    www.thalys.com -www.b-rail.be

    26-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slanke lange douche
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Slanke lange douche

     

     

     

     

    De nieuwe Tara douchestang van Dornbracht is lang, slank en heeft een sculpturale vormenspraak. In de uitvoering zonder doucheslang garnituur komt deze moderne verticaliteit bijzonder goed tot zijn recht. Speciaal voor deze variant ontwikkelde Dornbracht een inbouwelement met een eenpuntsbevestiging, zodat alle techniek netjes weggewerkt is.

     

    Doordat de douche een separate koude en warmte knop heeft is hij ideaal voor toepassingen in een private spa waar een ijskoude douche gewenst is na het stoombad of sauna. Verkrijgbaar in chroom, platina mat. RVH.

    www.dornbracht.com

     

     

                                                                                                                                                                                                                          

    26-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Siliconen voor meer comfort
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Siliconen voor meer comfort

    Winnaar innovatie van het jaar 2008

     

     

     

    Rijk assortiment, top of the bill kwaliteit en zo comfortabel dat elke kok het weet. Van hobby tot de top; Rösle staat op eenzame hoogte. Dat het Duitse merk naast degelijk en betrouwbaar ook vernieuwend is, bewijst de nieuwe siliconenserie. De sluitspatels werden niet geheel toevallig, bekroond tot ‘Meest innovatieve keukenapplicatie’ van het jaar 2008.

     

    Het stoere uiterlijk, waarbij sterk chroom gecombineerd wordt met donkere, zachte siliconen, straalt kracht uit. Maar de sluitspatels hebben ook een andere, wat zachtere kant. Door hun fluwelen behandeling zijn zij geliefd bezoek voor pannen, potten en voedsel. Geen enkele kans tot krassenn terwijl de kans dat zij een mooie schnitzel of een ei beschadigen door de meebuigende siliconencoating van 1.5 mm bij 0.06 mm ook geminimaliseerd is.

     

    Comfort bij Rösle betekent altijd meer. De ergonomische grip zorgt ervoor dat de spatels als een fluwelen handschoen gegoten zitten. De spatels zijn bestand tegen temperaturen van maar liefst 260 graden Celsius, ook de vaatwasmachine vormt geen probleem en met een garantie van 5 jaar is het laatste vuiltje uit de lucht genomen.

    In deze zelfde vernieuwende siliconenlijn zijn ook de klassieke spatel, garde, keerspatel en de hoekspatel te vinden. Rösle verbouwt het keukenlandschap met siliconen. RVH.

    www.cookand.org.

    26-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaas op je boterham, ook met de feesten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KAAS OP JE BOTERHAM, OOK MET DE FEESTEN

     

    PASSENDALE, EN JE FEEST VALT IN DE SMAAK...

     

     

    Nog niet in feeststemming? Daar brengen volgende recepten wel verandering in... Met Passendale-kaas in de hoofdrol gingen chef-koks Tim Teck en Eric Boschman verrassend aan de slag. En geloof ons, geen gast die deze culinaire hoogstandjes niet zal lusten!

     

     

    Salade met ham, rozemarijn en bouillon van Passendale / Tim Teck

    Ingrediënten voor 4 personen:

    bouillon van Passendale:250 g Passendale-kaas, 250 ml melk, 5 eetlepels olijfolie, peper en zout

     

    vinaigrette:1 eetlepel witte wijnazijn, 2 eetlepels olijfolie, 2 eetlepels notenolie, peper en zout

     

    salade:2 eetlepels geweekte witte rozijnen, 2 eetlepels geroosterde walnoten, 200 g beenham in blokjes gesneden, oud brood (1 à 2 dagen oud), het hart van een friseesla, rucola, kervel, veldsla, rozemarijnolie (*) of witte truffelolie

     

    Bereiding:

     

    Snij het brood flinterdun, 8 sneetjes. Smeer de sneetjes in met olijfolie en kruid met peper & zout. Bak de sneetjes in de oven (op 175 graden) tot ze krokant en goudgeel zijn.

    Maak de vinaigrette met de witte wijnazijn, olijf- & notenolie. Breng op smaak met peper en zout. Warm de melk op en voeg de kaas met korst toe. Mix zachtjes op, voeg de olijfolie toe en mix verder op. Dien straks de bouillon lauw op.

    Was de verschillende slasoorten en meng ze. Breng op smaak met de vinaigrette. Voeg de ham, rozijnen en walnoten toe. Dresseer in het midden van het bord. Breek het krokant gebakken brood en schik er de sla rond. Werk af met enkele druppels rozemarijn- of witte truffelolie. Serveer de Passendale-bouillon aan tafel bij de salade.

    (*) olie licht verwarmen en verse rozemarijn toevoegen; minstens 4 uur op een laag vuurtje laten staan.

     

    Zuurdesembrood met Passendale en gerookte heilbot  / Eric Boschman

    ingrediënten voor 4 personen

     

    4 sneden zuurdesembrood, sardineboter*, 2 grote (of 4 kleine) plakken gerookte heilbot, 4 sneden Passendale, 4 jonge ajuinen, 3 of 4 takjes peterselie, 1 doosje kaviaar (Avruga) en een klein doosje King-krab, versnipperd

     

    Bereiding:

     

    Toost de sneden zuurdesembrood. Smeer er een laagje sardineboter op. Beleg vervolgens met een sneetje Passendale en een schijfje gerookte heilbot. Hak de ajuintjes fijn, alsook de peterselie, en garneer op de heilbot. Voeg tot slot de verkruimelde krab toe, en vermeng met de ajuin en peterselie. Werk af met een lepeltje kaviaar.

     

    *voor de sardineboter: 3 sardines natuur, 100 g ongezouten boter, 1 mespuntje Cayennepeper, 5 cl citroensap

    Mix alle ingrediënten tot je een romige substantie krijgt.

     

     

    25-12-2008 om 21:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scheiden in schoonheid

    SCHEIDEN IN SCHOONHEID

    Brabantia presenteert 2 nieuwe afvalverzamelaars

     

     

     

     

    Huishoudelijk afval sorteren of scheiden, daar kan vandaag niemand nog omheen. Brabantia voegt aan onze collectieve ecologische verantwoordelijkheid nog een dimensie toe: een robuust en smaakvol design om de klus snel, moeiteloos en in schoonheid te klaren. Kwestie van functionaliteit en stijl doordacht te combineren.

     

    Het hart van de nieuwe Twin Bin zijn de uitneembare kunststof binnenemmers - elk 20 liter  om een gemakkelijke afvalscheiding in de keuken te garanderen. Dankzij de grote capaciteit is de Twin Bin geschikt voor gezinnen klein  en groot of voor op het werk. Het soft-touch deksel opent en sluit geruisloos, het roestvrijstalen deksel kan er in een oogwenk af. Zelfs aan ergonomie werd gedacht: bukken is er amper bij, de binnenemmer komt vanzelf in een hoger geplaatste positie te staan. Handgrepen aan zowel binnen- als buitenemmer vervolledigen het gebruiksgemak.

     

    Voor de Brabantia Twin Bin pedaalemmer gaat hetzelfde verhaal op, zij het met een designnuance. Met lichte druk op het pedaal gaat de pedaalemmer open. Ideaal voor grote gezinnen die veel afval produceren. Daarnaast heeft de Twin een handig slim scharnier, waarmee je het deksel handmatig in de open stand kan zetten. De twee stevige, duurzame binnenemmers van 20 liter zijn van harde kunststof en uitgerust met geïntegreerde handgrepen, die schoonmaken vereenvoudigen. De praktische koordsluiting voorkomt knoeien tijdens het verwijderen. RVH.

    www.brabantia.be.





    25-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Longchamp pret-porter

    LONGCHAMP toont voor allereerste keer prêt-à-porter collectie in reclamecampagne lente 2009

     

     

     

     

    Een première: met de nieuwe advertising campagne voor de Lente 2009, positioneert LONGCHAMP zich resoluut in de modewereld met een nog nooit gezien campagne waarin voor het eerst de Prêt-à-porter collectie te zien is.

     

    Aan de zijde van Kate Moss, mode-icoon van wereldformaat, verschijnt het Russische topmodel Sasha Pivovarova.  Zij treden op als « duo » in de komende LONGCHAMP campagne.

    Zusjes? Tweeling? Vriendinnen? Het duo speelt en vermaakt zich voor de camera van de fotografen Mert Alas et Marcus Piggott die het spel dubbelzinnig meespelen en vastleggen in unieke beelden:  sjiek en provocerend, sensueel en intrigerend.

     

    Het geheel levert uiteindelijk een sterke en grafische campagne op, « sjiek en sexy », naar het beeld van de  LONGCHAMP vrouw die opkomt voor wie ze is.

    De shooting vond plaats in Los Angeles en de campagne zal wereldwijd te zien zijn vanaf januari 2009.

    De film van deze shooting, gerealiseerd door Sean Ash, is in het begin van het jaar, in exclusiviteit,  te bekijken op  www.longchamp.com RVH.

     

     

     







    25-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prostaatkanker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eén jaar praten over prostaatkanker

    VLK-telefoondienst verjaart

     

     

     

     

    Een jaar geleden startte de Vlaamse Liga tegen Kanker (VLK) met de Prostaatkankerlijn (078/150.701 of prostaatkankerlijn@tegenkanker.be), een telefonische hulplijn en e-mailservice over prostaatkanker.  Vandaag staat de teller op 340 oproepen en e-mails.  Met een permanentie van twee halve dagen per week betekent dit dat elk uur iemand contact opnam met de Prostaatkankerlijn.

     

    Prostaatkanker is de meest voorkomende kanker bij mannen. Een op tien mannen krijgt er ooit mee te maken. In 2005 kregen 6109 Vlaamse mannen te horen dat ze prostaatkanker hadden. Een diagnose die heel veel medische, maar nog meer psychologische en intieme vragen oproept, met name over incontinentie- of erectieproblemen.  De  Prostaatkankerlijn wil mensen helpen met deze vragen, als aanvulling op de diensten van hulpverleners in het ziekenhuis. 

     

    Mannen bellen anoniem

    82% van de bellers waren mannen. Dat hoeft natuurlijk niet te verwonderen. Maar duidelijk is wel dat de anonimiteit en vertrouwelijkheid van een initiatief als de Prostaatkankerlijn essentieel zijn. Mannen hebben vaak het moeilijker om openlijk over intieme onderwerpen te praten, zeker als het over hun eigen lichaam gaat. Prostaatkanker treft hen daarenboven in het centrum van hun mannelijkheid. In bijna 60% van de gevallen was het dan ook de patiënt zelf die belde. 20,4% van de bellers waren mannen die wachtten op een diagnose.

     

    Ook de partners vinden hun weg naar de Prostaatkankerlijn. 14% van de oproepen kwam van partners. Vaak om hun hart te luchten, maar evenzeer om een antwoord te krijgen op medische vragen of vragen over de omgang met hun partner.

     

    In meer dan de helft van de oproepen (52,6%) begon het gesprek met een medische vraag. Bij ruim een kwart van hen ging dat over het inwinnen van een tweede advies. 23% had algemene medische vragen, bijvoorbeeld voor verduidelijking van medische termen. 19% wou meer weten over de mogelijke nevenwerkingen van de behandeling van prostaatkanker.

     

    Bijna een kwart van de bellers (23,8%) had vooral nood aan een ondersteunend gesprek.  Een derde van deze mensen wou emoties en verdriet ventileren. Bijna een vijfde had een duwtje nodig om met de eigen arts iets te kunnen bespreken, zoals vragen rond de keuze van behandeling.

     

    Daarnaast belden mensen ook om meer te weten over het voorkómen van prostaatkanker (6,2%), zoals over preventief onderzoek en waarschuwingstekens. Ook werd er gevraagd naar sociale voorzieningen (7,7%), onder meer naar rechtstreekse tegemoetkoming door het sociaal fonds van de VLK. 5,9% van de bellers wilde meer informatie over nazorg na de behandeling, zoals wat te doen bij incontinentie.

     

    De meeste bellers hadden voldoende aan één gesprek met de Prostaatkankerlijn. 93,5% werd met een eerste gesprekje geholpen of goed doorverwezen naar een prostaatverpleegkundige in een ziekenhuis waarop de VLK  dankzij een permanentiesysteem een beroep kan doen.

     

    Naar aanleiding van de eerste verjaardag en om de Prostaatkankerlijn opnieuw onder de aandacht te brengen, wordt het telefoonnummer extra bekend gemaakt via flatscreens bij een groot aantal apothekers. Ook worden alle urologische diensten herbevoorraad met affiches en folders.

     

    De Prostaatkankerlijn is elke maandag en donderdag van 12 tot 16u te bereiken op het nummer 078/150.701 (zonaal tarief). Informatie kan evenzeer worden ingewonnen via e-mail prostaatkankerlijn@tegenkanker.be.

    De Prostaatkankerlijn is de eerste telefoondienst voor een specifieke groep van patiënten. Naast de Prostaatkankerlijn heeft de VLK de  algemene Kankertelefoon, 078/150.151, elke werkdag van 9 tot 17 uur. RVH.

    Vlaamse Liga tegen Kanker vzw (VLK vzw), Koningsstraat 217 1210 Brussel.

    Tel 02-227 69 69, fax 02-223 22 00.

     

     

    25-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Swiss & schengen

    Schengen en Airport Zurich

     

    Op 12 december 2008 trad Zwitserland toe tot de groep van de Schengen landen waardoor paspoortcontroles van burgers, afkomstig uit een land behorend tot de Schengen-groep, voortaan verleden tijd zijn. Met het oog op een vlot onthaal van deze passagiers werd de aankomsthall van de luchthaven Zurich grondig herschikt. Daarnaast worden ook de busterminal en de winkel- en restaurantruimte gemoderniseerd. Het betreft een investering van maar liefst 50 miljoen CHF.

     

    Niet dat de luchthaven van Zurich onvoldoende comfort biedt, integendeel, Zurich Airport kreeg voor de vijfde opeenvolgende keer de World Travel Award als Europe’s Leading Airport. De criteria voor de nominatie zijn de mate van tevredenheid van de passagiers en de kwaliteit van de producten en diensten. SWISS is fier deel uit te maken van de positieve beoordelingen en reiservaringen van duizenden passagiers.

     

     

    Culinair

     

    In het kader van de actie ‘gastronomische hoogstandjes aan boord’ werkt SWISS samen met Heiko Nieder, chef van het klasse restaurant van Hotel Dolder Grand. De heerlijke gerechten worden opgediend aan de reizigers op intercontinentale vluchten in First- en Business met vertrek in Zwitserland en op sommige retourvluchten naar een Zwitserse luchthaven. Dolder Grand is een restaurant met faam in Zurich en kreeg in 2008 een Michelin ster. Christoph Beckmann, chief marketing officer van SWISS, zegt dat de reizigers zich mogen verwachten aan grote culinaire momenten tijdens de vlucht. De gerechten worden vergezeld van de beste wijnen, ondermeer een Pinot Noir van Winterthur en een Brancaia TRE uit Toscane. RVH.

    www.swiss.com

     

    25-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.barbecue en gluhwein

    Winterbarbecue met wild en glühwein

    Midwinter rookt de schoorsteen

     

     

     

     

    Nieuw is de trend van de winter BBQ. Buiten koken tijdens vorst en sneeuw. Gezond en gezellig. OUTDOORCHEF, het gedegen kwaliteitsmerk uit de hoge bergen van Zwitserland, introduceert de winterbarbecue nu ook hier. Heerlijk samengepakt in een natuurlijke omgeving genieten van geroosterd wild met een heerlijke glühwein.

     

    Goed nieuws voor de barbecueliefhebber dus. Nog beter nieuws is de Ascona 570 MX. Bolvormig, compact, mobiel en veelzijdig in gebruik. Zo kan de buitenkok op deze eenpitter behalve grillen ook wokken, bakken en koken. Het geheim van de Zwitserse Ascona als complete minikeuken zit in het gepatenteerde trechtersysteem. In de bol circulerende indirecte hitte wordt tussen de buitenwand en het rooster geleid door een soort omgekeerde schoorsteen. Tegelijkertijd wordt het rooster verwarmd door een geconcentreerde en directe hittebron van de middentrechter, de rechte schoorsteen in vulkaanpositie.

    Vetten en sappen lopen langs de trechter weg, zonder het vuur te voeden. Ze verdampen zonder verbranding. Dat is belangrijk, omdat die typische BBQ-smaak en -geur afkomstig zijn van het verdampende vleessap en niet, zoals vaak gedacht, van houtskool. Zo is grillen met OUTDOORCHEF gezonder. Het schoorsteensysteem zorgt ervoor dat vetten geen kans krijgen om bij de vlam te komen. Hierdoor ontstaan immers steekvlammen met als resultaat aangebrand vlees en prikkelende rook. Dus blijft de BBQ het heerlijk verwarmende middelpunt, waar kok en gasten gezellig omheen drummen. Genietend van het buitenleven met de aanmaak van vitamine D voorafgaand aan de hapjes.

     

    Liever wokken dan grillen? Dan wordt de trechter simpelweg omgedraaid tot een soort vulkaan en werkt de bol als warmtebron onder de wok- of desgewenst ook kookpan. In ovenfunctie zorgt de gemonteerde thermometer voor een constante controle op de juiste temperatuur. En is het feestmaal gedaan dan wacht er nog een verrassing. Kogel, trechters en roosters zijn vervaardigd uit geëmailleerd porselein en daardoor makkelijk te reinigen.

     

    Nieuw deze winter is de Culinaire Entertainer. Een gids met meer dan 80 heerlijke barbecuerecepten van Belgische topkok Timothy Bleeckx. Daarmee combineren we een nieuwe trend met een Zwitserse buitenkeuken en culinaire tips uit België. RVH.

    www.outdoorchef.nl



    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ergonomisch kookplezier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ergonomisch kookplezier

     

     

     

     

    De gloednieuwe Point-Virgule Curve® pan is een knappe en handige nieuwkomer die in elke keuken een plaatsje verdient. Met zijn ergonomische greep belast hij de pols en elleboog veel minder. Bovendien is hij door zijn vorm plaatsbesparend op het fornuis en kan je hem makkelijker stapelen in de kast.

     

    De gekromde greep is zo geplaatst dat je tijdens het koken geen hinder ondervindt van mogelijke spatten. De silicone greep wordt niet warm en is hittebstendig tot 280°. Handig want zo kan je de Curbe ook in de oven plaatsen. Met zijn dikke bodem kan je de gerechten op een lagere stand braden en brandt een gerecht minder snel aan. Dankzij de schenktuit kan je bovendien makkelijk jus uitgieten zonder te morsen. RVH.

    www.point-virgule.be

    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lijnvluchten transavia

     

    Eerste lijndienstvlucht transavia.com vanaf Brussels Airport

     

     

     

    Op vrijdag 19 december verzorgde transavia.com haar eerste lijndienst naar de sneeuw vanaf Brussels Airport, dit met een Boeing 737 met bestemming het Oostenrijkse Innsbruck.

     

    Deze winter wordt er voor het eerst vanuit België naar de sneeuw gevlogen door Nederlands grootste low cost low fare luchtvaartmaatschappij transavia.com.

    Zo krijgen wintersporters de mogelijkheid om vanuit Brussel op maandag, woensdag en vrijdag naar Innsbruck en op dinsdag en zaterdag naar Salzburg te vliegen, ideaal voor een short break of langer.

    transavia.com speelt deze winter vanuit diverse Europese markten in op de toenemende vraag naar een flexibel vliegproduct naar wintersportbestemmingen. De vluchten worden uitgevoerd tot en met 11 april 2009. RVH.

    www.transavia.com

     

     

    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In steen gehouwen kwaliteit

    In steen gehouwen kwaliteit

     

     

     

    Een grijze muur van stenen van onregelmatige grootte steekt uit boven een wateroppervlak. Een verchroomde kraanuitloop in een originele vorm komt in beeld aan de rechterkant, duidelijk een natuurlijk element van deze onvergankelijke wereld. Water stroomt in een perfecte straal uit de uitloop en brengt het wateroppervlak in beroering. Een scène voor de eeuwigheid.

     

    De bewust heldere symbolen delen een duidelijke boodschap mee. De steen, modern en onvergankelijk tegelijkertijd, staat voor de lange levensduur van de producten, hun blijvende kwaliteit en tijdloos design. Dit wordt perfect aangevuld door het heldere, stromende water, waarvan de steen de natuurlijke omgeving vormt. De beelden tonen water in zijn volmaakte vorm, wat wordt gegarandeerd door de technologische geavanceerde GROHE-artikelen met een uniek design. Mensen met liefde en waardering voor water ontwierpen deze kranen, zodat gebruikers in een perfecte stijl water kunnen gebruiken en ervan kunnen genieten voor vele jaren. Deze sterke verantwoordelijkheidszin is in elk aspect van het design aanwezig. RVH.

    www.grohe.be

     

    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Val Thorens

    Val Thorens, 2300 m, hoe hoger het dorp, hoe dikker de sneeuw

     

     

     

     

     

    De sneeuw is sinds de opening van het station Val Thorens op de afspraak. Het hoogste skioord van Europa ligt op 2300 meter, op het hoogste punt van Les 3 Vallées, dat met 600 kilometer skipiste het grootste skigebied van de wereld is. De sneeuwkwaliteit in Val Thorens is buitengewoon met grote sneeuwzekerheid.

          

    Maak een afdaling op de langste sleebaan in Europa. De Tobogan baan is zowel overdag als 's avonds toegankelijk. Als het eenmaal donker is, toont de sleebaan Tobogan nog indrukwekkender. De 6 kilometer lange baan maakt een afdaling van 700 meter. Vanaf de voet van de statig verlichte gletsjer Le Péclet, op 3000 meter hoogte, duurt de afdaling naar het skioord op 2300 meter hoogte ongeveer 45 minuten.

     

    Geniet van Zen & Spa in de bergen

     

    Omdat een actieve dag niet zonder een moment van rust kan eindigen, kan je je lekker laten verwennen in één van de verschillende spa's of wellnesscentra in het skistation. Zo kan je in het Hotel Mercure genieten van sauna, hammam, jacuzzi, maar ook van de relaxerende gezichts- en lichaamsmassages.

    Als je stijf van de fysieke inspanning van een ganse dag bent, is het zalig om op de massagetafel te ontspannen in ware Yin Yang-stijl, waar je onder handen genomen wordt door gespecialiseerde masseurs, kinesitherapeuten en esthetici. Keuze uit sportieve of ontspannende massages: Californische massage of lymfedrainage met oliën,...

     

    Gastronomisch station: l'Oxalys, de hoogste ster van Europa!

     

    Er staan niet alleen de traditionele kaas - en chocoladefondues op het menu tijdens de wintersportvakantie. In Val Thorens kan je genieten van de gastronomische kunstjes van Jean Sulpice, de talentvolle chef van het restaurant L'Oxalys. L'Oxalys ontving: 'Europa's hoogste ster' in 2006 en het restaurant werd opgenomen in de Michelingids. Op het menu staan vindingrijke gerechten met vis uit de Savoie, vergeten groenten, fruit van het seizoen, wilde planten,... Een lust voor onze smaakpapillen en dit alles in een residentiële chalet met hedendaagse inrichting.  RVH.

    www.valthorens.com

     





    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM Nederland

    Dienst vanuit Nederland naar London City Airport geoptimaliseerd in 2009

     

     

     

    CityJet en VLM Airlines, die beide deel uitmaken van de Air France-KLM groep, maken vandaag hun plannen bekend voor de Nederlandse markt in 2009. Vanaf 5 januari zal het productaanbod voor de Nederlandse markt geoptimaliseerd worden.

     

    Amsterdam Airport Schiphol

    Alle vluchten van Amsterdam naar London City Airport die eerder door VLM Airlines en KLM Cityhopper werden uitgevoerd zullen vanaf 5 januari worden verzorgd door CityJet teneinde de dienstverlening aan klanten te optimaliseren: CityJet zal haar vluchten uitvoeren met vliegtuigen van het type AVRO RJ-85, die een gloednieuw interieur hebben met 95 zitplaatsen en zowel business class als economy class bieden. CityJet zal acht retourdiensten bieden van maandag tot en met vrijdag, één dienst op zaterdag en vier op zondag. De vluchten van Amsterdam naar London City zullen worden uitgevoerd als codesharing vluchten van VLM en KLM en zullen verkocht blijven worden via de websites en verkoopkanalen van VLM en KLM.

     

    Rotterdam Airport

    Vanaf 5 januari biedt VLM Airlines 8 retourvluchten vanuit Rotterdam naar London City. Op Rotterdam Airport zal nog een vliegtuig worden gestationeerd voor chartervluchten. De charterdivisie van VLM Airlines, die een speciale service biedt, is zeer succesvol en is gegroeid in 2008.

     

    Eindhoven Airport

    VLM Airlines, die CityJet vervangt, zal vanaf 12 januari 2009 ook twee dagelijkse vluchten tussen Eindhoven Airport en Londen uitvoeren.

     

    Beide op de regionale zakelijke markt gerichte luchtvaartmaatschappijen zullen zeer nauw samenwerken om het hoge kwaliteitsniveau te bieden dat de klanten gewend zijn. De gratis service aan boord blijft zoals die is en er wordt onderzocht of er op alle routes een business class moet worden toegevoegd, zoals nu het geval is op de Amsterdam - London City route. De professionaliteit en vriendelijkheid van het cabinepersoneel blijven natuurlijk belangrijke toegevoegde waarden van beide luchtvaartmaatschappijen. RVH.

     

    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Electrocars Center Parcs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent neemt elektrocars Center Parcs in gebruik

     

     

    Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent heeft in Center Parcs De Vossemeren de elektrocars van het park officieel in gebruik genomen. Tijdens deze plechtigheid werden vanuit de elektrocars een 30-tal watervogels, waaronder ganzen, verschillende soorten eenden en zwanen, losgelaten. Deze watervogels zijn de eerste slachtoffers van het invallen van de vroege winter of komen uit opvanghuizen. De dieren worden door het park geadopteerd.

     

    Al sinds 40 jaar vervult Center Parcs een voortrekkersrol op het gebied van duurzaam ondernemen. Om invulling te geven aan deze permanente doelstelling investeert Center Parcs in meer dan 300 groene initiatieven. De vervanging van de huidige dienstwagens door niet vervuilende elektrocars in de parken is hier een voorbeeld van. In De Vossemeren gaan 14 elektrocars rijden. Dit geeft een vermindering van ruim 10.000 kilogram CO2 uitstoot per jaar. Voor een gelijkwaardige recuperatie zijn 500 bomen nodig. Binnenkort zijn alle 153 dienstwagens in alle parken vervangen, hetgeen een besparing oplevert van ruim 110.000 kilogram CO2. Voor deze recuperatie zouden er maar liefst zo'n 6000 bomen nodig zijn.    

     

    Fotobijschrift: Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent geeft aan een koppel Krooneenden een nieuw thuis in de uitgestrekte meren van Center Parcs De Vossemeren.

     

     

    23-12-2008 om 22:27 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zoetzuur duo ontleed

     

     

     

    De citroen en ananas, zijn beide voorbeelden van perfecte integratie. Waar de zure citrusvrucht zijn oorsprong kent in het noorden van India, kwam de ananas met Columbus mee uit Zuid-Amerika. Inmiddels niet te missen in de fine fleur van de culinaire keuken, dit zoet en zure duo. Gepassioneerde koks gebruiken vers. Schillen, ringen snijden (ananas) of persen (citroen) doet een beetje kok het liefst met gespecialiseerd materiaal. Rösle liet er zijn licht op schijnen en komt met twee even perfectionistische, als gemakkelijk hanteerbare keukenhulpjes.

     

    Ruwe bolster, schubbig uiterlijk dat sinds de 18e eeuw in menig kunstwerk opduikt. De ananas is een begrip. Eenmaal door het harnas heen, komt de smakelijke verrassing. Sappig vruchtvlees dat menigeen laat watertanden. Meteen dient het volgende probleem zich aan. Hoe de ananas ontdoen van zijn huid en kern, maar toch die mooie ronde schijven  bekomen die iedereen kent van de ingeblikte variant? Bijna onmogelijk. Bijna, want de nieuwe ananassnijder van Rösle reduceert een hels karwei tot een nietszeggend klusje. Ananasschijven in een handomdraai. Simpelweg de top van de ananas afsnijden, zo’n 2 tot 3 cm onder de kroon. De handgreep van de snijder is ergonomisch gevormd voor de beste grip en garandeert een topresultaat met de minste inspanning. De snijder op de ananas plaatsen en met enkele simpele draaibewegingen wordt de ananas ontdaan van huid en kern. Trek de stang terug, ontkoppel het handvat en een perfect gesneden slinger glijdt van de snijder. Meteen klaar om op te eten of als decoratieve traktatie op te dienen.

     

    Ook de citroen krijgt de eer, die ze na eeuwen trouwe dienst verdient.  Met de citruspers van Rösle wordt ingespeeld op het conische uiterlijk van de zure vrucht. Waar de normale citruspersen vaak rekening houden met sinaasappels, is deze citruspers speciaal ontwikkeld voor de ‘gele bijtertjes’. Stoer chroom gecombineerd met lange drainagetunnels zorgt ervoor dat pitten en vruchtvlees worden gescheiden van het sap. De pers houdt tot een halve liter aan sap. Het persen zelf mag de naam niet meer dragen, want verloopt superlicht en makkelijk. RVH.

    www.cookand.eu.

    23-12-2008 om 21:49 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Brussels Airlines neemt Afrika terminal zone in gebruik

     

     

     

     

    Brussels Airlines nam zopas op Brussels Airport een nieuwe Afrika terminal zone in gebruik. De vluchten naar het Afrikaanse kontinent vertrekken nu allemaal vanuit de (Schengen) terminal A. Dankzij de verhuis naar deze terminal genieten transferpassagiers veel meer comfort en kortere wandelafstanden. Vlakbij de boarding gates werd ook een nagelnieuwe “Sunrise Lounge” geopend waar zakenreizigers en frequent flyers in alle rust en comfort kunnen werken of wachten op het vertrek van hun Afrika vlucht.

     

    Sinds deze herfst vertrekken alle vluchten van Brussels Airlines naar Afrika vanuit de A terminal waar ook alle Schengen vluchten aankomen en vertrekken. Tijdens de ochtend wordt een zone van deze terminal, de zogenaamde T zone, met een tiental vertrekposities exclusief voorbehouden voor de Afrika vluchten. Dankzij deze nieuwe vertreklocatie kan het overstappen tussen Europese en Afrikaanse vluchten veel vlotter verlopen. De aankomende vliegtuigen uit bijvoorbeeld Parijs, Milaan, Berlijn of Barcelona parkeren immers aan dezelfde terminal gates.

     

    Met de inhuldiging van deze nieuwe, exclusieve 'Afrika Zone', profileert Brussels Airlines zich meer dan ooit als Afrika specialist. Op jaarbasis maken bijna 500.000 passagiers gebruik van de Brussels Airlines Afrika vluchten. Brussels Airlines werkt permanent verder aan de uitbreiding van haar vluchtaanbod naar het continent en biedt nu al 14 Afrikaanse bestemmingen aan.

     

    De nieuwe Afrika zone is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Brussels Airport en Brussels Airlines met als doelstelling om de luchthavenervaring voor de vluchten naar Afrika te verbeteren. Brussels Airlines heeft in de 'Afrika Zone T' ook een nagelnieuwe lounge in gebruik genomen die de naam Sunrise lounge kreeg. Business class reizigers en ferquent flyers kunnen er in alle comfort relaxen of werken tot wanneer ze aan boord stappen. RVH.

    www. brusselsairlines.com

    23-12-2008 om 21:30 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Freya Vynckier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Freija, held van het jaar!

     

     

     

     

    Freija Vynckier, 10 jaar, uit Lede (Denderleeuw) is verkozen tot de held van het jaar 2008 in het pretpark Walibi. Met meer dan 9.000 stemmen, won Freija deze wedstrijd met grote voorsprong. Ze krijgt nu haar eigen standbeeld in Walibi. Bovendien krijgt ze een seizoen pass 2009 waardoor ze kans krijgt haar standbeeld iedere week te komen bewonderen gedurende één jaar samen met 4 van haar vrienden.

     

    Alles begon in april 2008. Iedere maand van het seizoen 2008 werd een held van de maand verkozen. Freija heeft deelgenomen in oktober. Ze werd gefotografeerd op de heldensokkel. Ze heeft daarna haar eigen heldenpagina gecreëerd op www.heldvanhetjaar.be. Ze is erin geslaagd de meeste stemmen te verzamelen in oktober. Dankzij deze titel van de maand van oktober heeft ze al de gelegenheid gekregen om een dag samen met 100 vrienden in Walibi door te brengen.

     

    Freija ontwaakte op 7 jarige leeftijd uit een coma van 6 maanden na een zwaar verkeersongeval. Dankzij de zorg en de steun van haar familie, kan Freija nu terug naar school waar ze in het vierde leerjaar zit. Ze heeft deze wedstrijd gewonnen dankzij de hulp van haar 4 broers en zussen.

     

    Het standbeeld van Freija zal een plaats krijgen in de buurt van dat van Casper, held van het jaar 2007, gelegen centraal in het park. Op zondag 5 april 2009, de eerste dag van het seizoen 2009 in Walibi, zal het standbeeld officieel onthuld worden. RVH.

    www.walibi.be

     

     

    23-12-2008 om 21:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terminal 5

    TERMINAL 5 VAN BRITISH AIRWAYS: STIPTHEID VERBETERT MAAND NA MAAND

     

     

    British Airways heeft de beste stiptheidsresultaten in zeven jaar opgetekend en Terminal 5 blijft het niveau van zijn dienstverlening verbeteren. Bijna 87 procent van alle korteafstandsvluchten op het volledige British Airways-netwerk vertrok in november op tijd.

     

    Geen enkele luchtvaartmaatschappij liet ooit betere resultaten optekenen dan British Airways voor zijn activiteiten vanuit Londen-Gatwick: in november vertrok 94 procent van alle vluchten op tijd. Deze jongste recordprestatie is te danken aan een vlotte werking in de zomer en de herfst, terwijl Terminal 5 geleidelijk aan op kruissnelheid kwam.

     

    De stiptheid is tijdens de laatste zes maanden elke maand verbeterd. In november zagen we een stijging van 12 procent tegenover juni. November was de eerste maand waarin Terminal 5 op volledige capaciteit werkte. Meer dan 13 miljoen passagiers op meer dan 95.000 vluchten hebben nu gebruik gemaakt van de voorzieningen van de terminal.

     

    Door meer dan 90 procent van al zijn activiteiten in Heathrow in een en dezelfde terminal te groeperen, heeft British Airways bovendien zijn bagageafhandeling kunnen verbeteren. In november daalde het aantal stuks vertraagde bagage naar 12 per 1.000 klanten, een duidelijke verbetering tegenover de piek van 38 per 1.000 klanten in de zomer van 2007. RVH.

     





    22-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!