Inhoud blog
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.barbecue en gluhwein

    Winterbarbecue met wild en glühwein

    Midwinter rookt de schoorsteen

     

     

     

     

    Nieuw is de trend van de winter BBQ. Buiten koken tijdens vorst en sneeuw. Gezond en gezellig. OUTDOORCHEF, het gedegen kwaliteitsmerk uit de hoge bergen van Zwitserland, introduceert de winterbarbecue nu ook hier. Heerlijk samengepakt in een natuurlijke omgeving genieten van geroosterd wild met een heerlijke glühwein.

     

    Goed nieuws voor de barbecueliefhebber dus. Nog beter nieuws is de Ascona 570 MX. Bolvormig, compact, mobiel en veelzijdig in gebruik. Zo kan de buitenkok op deze eenpitter behalve grillen ook wokken, bakken en koken. Het geheim van de Zwitserse Ascona als complete minikeuken zit in het gepatenteerde trechtersysteem. In de bol circulerende indirecte hitte wordt tussen de buitenwand en het rooster geleid door een soort omgekeerde schoorsteen. Tegelijkertijd wordt het rooster verwarmd door een geconcentreerde en directe hittebron van de middentrechter, de rechte schoorsteen in vulkaanpositie.

    Vetten en sappen lopen langs de trechter weg, zonder het vuur te voeden. Ze verdampen zonder verbranding. Dat is belangrijk, omdat die typische BBQ-smaak en -geur afkomstig zijn van het verdampende vleessap en niet, zoals vaak gedacht, van houtskool. Zo is grillen met OUTDOORCHEF gezonder. Het schoorsteensysteem zorgt ervoor dat vetten geen kans krijgen om bij de vlam te komen. Hierdoor ontstaan immers steekvlammen met als resultaat aangebrand vlees en prikkelende rook. Dus blijft de BBQ het heerlijk verwarmende middelpunt, waar kok en gasten gezellig omheen drummen. Genietend van het buitenleven met de aanmaak van vitamine D voorafgaand aan de hapjes.

     

    Liever wokken dan grillen? Dan wordt de trechter simpelweg omgedraaid tot een soort vulkaan en werkt de bol als warmtebron onder de wok- of desgewenst ook kookpan. In ovenfunctie zorgt de gemonteerde thermometer voor een constante controle op de juiste temperatuur. En is het feestmaal gedaan dan wacht er nog een verrassing. Kogel, trechters en roosters zijn vervaardigd uit geëmailleerd porselein en daardoor makkelijk te reinigen.

     

    Nieuw deze winter is de Culinaire Entertainer. Een gids met meer dan 80 heerlijke barbecuerecepten van Belgische topkok Timothy Bleeckx. Daarmee combineren we een nieuwe trend met een Zwitserse buitenkeuken en culinaire tips uit België. RVH.

    www.outdoorchef.nl



    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ergonomisch kookplezier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ergonomisch kookplezier

     

     

     

     

    De gloednieuwe Point-Virgule Curve® pan is een knappe en handige nieuwkomer die in elke keuken een plaatsje verdient. Met zijn ergonomische greep belast hij de pols en elleboog veel minder. Bovendien is hij door zijn vorm plaatsbesparend op het fornuis en kan je hem makkelijker stapelen in de kast.

     

    De gekromde greep is zo geplaatst dat je tijdens het koken geen hinder ondervindt van mogelijke spatten. De silicone greep wordt niet warm en is hittebstendig tot 280°. Handig want zo kan je de Curbe ook in de oven plaatsen. Met zijn dikke bodem kan je de gerechten op een lagere stand braden en brandt een gerecht minder snel aan. Dankzij de schenktuit kan je bovendien makkelijk jus uitgieten zonder te morsen. RVH.

    www.point-virgule.be

    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lijnvluchten transavia

     

    Eerste lijndienstvlucht transavia.com vanaf Brussels Airport

     

     

     

    Op vrijdag 19 december verzorgde transavia.com haar eerste lijndienst naar de sneeuw vanaf Brussels Airport, dit met een Boeing 737 met bestemming het Oostenrijkse Innsbruck.

     

    Deze winter wordt er voor het eerst vanuit België naar de sneeuw gevlogen door Nederlands grootste low cost low fare luchtvaartmaatschappij transavia.com.

    Zo krijgen wintersporters de mogelijkheid om vanuit Brussel op maandag, woensdag en vrijdag naar Innsbruck en op dinsdag en zaterdag naar Salzburg te vliegen, ideaal voor een short break of langer.

    transavia.com speelt deze winter vanuit diverse Europese markten in op de toenemende vraag naar een flexibel vliegproduct naar wintersportbestemmingen. De vluchten worden uitgevoerd tot en met 11 april 2009. RVH.

    www.transavia.com

     

     

    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In steen gehouwen kwaliteit

    In steen gehouwen kwaliteit

     

     

     

    Een grijze muur van stenen van onregelmatige grootte steekt uit boven een wateroppervlak. Een verchroomde kraanuitloop in een originele vorm komt in beeld aan de rechterkant, duidelijk een natuurlijk element van deze onvergankelijke wereld. Water stroomt in een perfecte straal uit de uitloop en brengt het wateroppervlak in beroering. Een scène voor de eeuwigheid.

     

    De bewust heldere symbolen delen een duidelijke boodschap mee. De steen, modern en onvergankelijk tegelijkertijd, staat voor de lange levensduur van de producten, hun blijvende kwaliteit en tijdloos design. Dit wordt perfect aangevuld door het heldere, stromende water, waarvan de steen de natuurlijke omgeving vormt. De beelden tonen water in zijn volmaakte vorm, wat wordt gegarandeerd door de technologische geavanceerde GROHE-artikelen met een uniek design. Mensen met liefde en waardering voor water ontwierpen deze kranen, zodat gebruikers in een perfecte stijl water kunnen gebruiken en ervan kunnen genieten voor vele jaren. Deze sterke verantwoordelijkheidszin is in elk aspect van het design aanwezig. RVH.

    www.grohe.be

     

    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Val Thorens

    Val Thorens, 2300 m, hoe hoger het dorp, hoe dikker de sneeuw

     

     

     

     

     

    De sneeuw is sinds de opening van het station Val Thorens op de afspraak. Het hoogste skioord van Europa ligt op 2300 meter, op het hoogste punt van Les 3 Vallées, dat met 600 kilometer skipiste het grootste skigebied van de wereld is. De sneeuwkwaliteit in Val Thorens is buitengewoon met grote sneeuwzekerheid.

          

    Maak een afdaling op de langste sleebaan in Europa. De Tobogan baan is zowel overdag als 's avonds toegankelijk. Als het eenmaal donker is, toont de sleebaan Tobogan nog indrukwekkender. De 6 kilometer lange baan maakt een afdaling van 700 meter. Vanaf de voet van de statig verlichte gletsjer Le Péclet, op 3000 meter hoogte, duurt de afdaling naar het skioord op 2300 meter hoogte ongeveer 45 minuten.

     

    Geniet van Zen & Spa in de bergen

     

    Omdat een actieve dag niet zonder een moment van rust kan eindigen, kan je je lekker laten verwennen in één van de verschillende spa's of wellnesscentra in het skistation. Zo kan je in het Hotel Mercure genieten van sauna, hammam, jacuzzi, maar ook van de relaxerende gezichts- en lichaamsmassages.

    Als je stijf van de fysieke inspanning van een ganse dag bent, is het zalig om op de massagetafel te ontspannen in ware Yin Yang-stijl, waar je onder handen genomen wordt door gespecialiseerde masseurs, kinesitherapeuten en esthetici. Keuze uit sportieve of ontspannende massages: Californische massage of lymfedrainage met oliën,...

     

    Gastronomisch station: l'Oxalys, de hoogste ster van Europa!

     

    Er staan niet alleen de traditionele kaas - en chocoladefondues op het menu tijdens de wintersportvakantie. In Val Thorens kan je genieten van de gastronomische kunstjes van Jean Sulpice, de talentvolle chef van het restaurant L'Oxalys. L'Oxalys ontving: 'Europa's hoogste ster' in 2006 en het restaurant werd opgenomen in de Michelingids. Op het menu staan vindingrijke gerechten met vis uit de Savoie, vergeten groenten, fruit van het seizoen, wilde planten,... Een lust voor onze smaakpapillen en dit alles in een residentiële chalet met hedendaagse inrichting.  RVH.

    www.valthorens.com

     





    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLM Nederland

    Dienst vanuit Nederland naar London City Airport geoptimaliseerd in 2009

     

     

     

    CityJet en VLM Airlines, die beide deel uitmaken van de Air France-KLM groep, maken vandaag hun plannen bekend voor de Nederlandse markt in 2009. Vanaf 5 januari zal het productaanbod voor de Nederlandse markt geoptimaliseerd worden.

     

    Amsterdam Airport Schiphol

    Alle vluchten van Amsterdam naar London City Airport die eerder door VLM Airlines en KLM Cityhopper werden uitgevoerd zullen vanaf 5 januari worden verzorgd door CityJet teneinde de dienstverlening aan klanten te optimaliseren: CityJet zal haar vluchten uitvoeren met vliegtuigen van het type AVRO RJ-85, die een gloednieuw interieur hebben met 95 zitplaatsen en zowel business class als economy class bieden. CityJet zal acht retourdiensten bieden van maandag tot en met vrijdag, één dienst op zaterdag en vier op zondag. De vluchten van Amsterdam naar London City zullen worden uitgevoerd als codesharing vluchten van VLM en KLM en zullen verkocht blijven worden via de websites en verkoopkanalen van VLM en KLM.

     

    Rotterdam Airport

    Vanaf 5 januari biedt VLM Airlines 8 retourvluchten vanuit Rotterdam naar London City. Op Rotterdam Airport zal nog een vliegtuig worden gestationeerd voor chartervluchten. De charterdivisie van VLM Airlines, die een speciale service biedt, is zeer succesvol en is gegroeid in 2008.

     

    Eindhoven Airport

    VLM Airlines, die CityJet vervangt, zal vanaf 12 januari 2009 ook twee dagelijkse vluchten tussen Eindhoven Airport en Londen uitvoeren.

     

    Beide op de regionale zakelijke markt gerichte luchtvaartmaatschappijen zullen zeer nauw samenwerken om het hoge kwaliteitsniveau te bieden dat de klanten gewend zijn. De gratis service aan boord blijft zoals die is en er wordt onderzocht of er op alle routes een business class moet worden toegevoegd, zoals nu het geval is op de Amsterdam - London City route. De professionaliteit en vriendelijkheid van het cabinepersoneel blijven natuurlijk belangrijke toegevoegde waarden van beide luchtvaartmaatschappijen. RVH.

     

    24-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Electrocars Center Parcs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent neemt elektrocars Center Parcs in gebruik

     

     

    Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent heeft in Center Parcs De Vossemeren de elektrocars van het park officieel in gebruik genomen. Tijdens deze plechtigheid werden vanuit de elektrocars een 30-tal watervogels, waaronder ganzen, verschillende soorten eenden en zwanen, losgelaten. Deze watervogels zijn de eerste slachtoffers van het invallen van de vroege winter of komen uit opvanghuizen. De dieren worden door het park geadopteerd.

     

    Al sinds 40 jaar vervult Center Parcs een voortrekkersrol op het gebied van duurzaam ondernemen. Om invulling te geven aan deze permanente doelstelling investeert Center Parcs in meer dan 300 groene initiatieven. De vervanging van de huidige dienstwagens door niet vervuilende elektrocars in de parken is hier een voorbeeld van. In De Vossemeren gaan 14 elektrocars rijden. Dit geeft een vermindering van ruim 10.000 kilogram CO2 uitstoot per jaar. Voor een gelijkwaardige recuperatie zijn 500 bomen nodig. Binnenkort zijn alle 153 dienstwagens in alle parken vervangen, hetgeen een besparing oplevert van ruim 110.000 kilogram CO2. Voor deze recuperatie zouden er maar liefst zo'n 6000 bomen nodig zijn.    

     

    Fotobijschrift: Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent geeft aan een koppel Krooneenden een nieuw thuis in de uitgestrekte meren van Center Parcs De Vossemeren.

     

     

    23-12-2008 om 22:27 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zoetzuur duo ontleed

     

     

     

    De citroen en ananas, zijn beide voorbeelden van perfecte integratie. Waar de zure citrusvrucht zijn oorsprong kent in het noorden van India, kwam de ananas met Columbus mee uit Zuid-Amerika. Inmiddels niet te missen in de fine fleur van de culinaire keuken, dit zoet en zure duo. Gepassioneerde koks gebruiken vers. Schillen, ringen snijden (ananas) of persen (citroen) doet een beetje kok het liefst met gespecialiseerd materiaal. Rösle liet er zijn licht op schijnen en komt met twee even perfectionistische, als gemakkelijk hanteerbare keukenhulpjes.

     

    Ruwe bolster, schubbig uiterlijk dat sinds de 18e eeuw in menig kunstwerk opduikt. De ananas is een begrip. Eenmaal door het harnas heen, komt de smakelijke verrassing. Sappig vruchtvlees dat menigeen laat watertanden. Meteen dient het volgende probleem zich aan. Hoe de ananas ontdoen van zijn huid en kern, maar toch die mooie ronde schijven  bekomen die iedereen kent van de ingeblikte variant? Bijna onmogelijk. Bijna, want de nieuwe ananassnijder van Rösle reduceert een hels karwei tot een nietszeggend klusje. Ananasschijven in een handomdraai. Simpelweg de top van de ananas afsnijden, zo’n 2 tot 3 cm onder de kroon. De handgreep van de snijder is ergonomisch gevormd voor de beste grip en garandeert een topresultaat met de minste inspanning. De snijder op de ananas plaatsen en met enkele simpele draaibewegingen wordt de ananas ontdaan van huid en kern. Trek de stang terug, ontkoppel het handvat en een perfect gesneden slinger glijdt van de snijder. Meteen klaar om op te eten of als decoratieve traktatie op te dienen.

     

    Ook de citroen krijgt de eer, die ze na eeuwen trouwe dienst verdient.  Met de citruspers van Rösle wordt ingespeeld op het conische uiterlijk van de zure vrucht. Waar de normale citruspersen vaak rekening houden met sinaasappels, is deze citruspers speciaal ontwikkeld voor de ‘gele bijtertjes’. Stoer chroom gecombineerd met lange drainagetunnels zorgt ervoor dat pitten en vruchtvlees worden gescheiden van het sap. De pers houdt tot een halve liter aan sap. Het persen zelf mag de naam niet meer dragen, want verloopt superlicht en makkelijk. RVH.

    www.cookand.eu.

    23-12-2008 om 21:49 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Brussels Airlines neemt Afrika terminal zone in gebruik

     

     

     

     

    Brussels Airlines nam zopas op Brussels Airport een nieuwe Afrika terminal zone in gebruik. De vluchten naar het Afrikaanse kontinent vertrekken nu allemaal vanuit de (Schengen) terminal A. Dankzij de verhuis naar deze terminal genieten transferpassagiers veel meer comfort en kortere wandelafstanden. Vlakbij de boarding gates werd ook een nagelnieuwe “Sunrise Lounge” geopend waar zakenreizigers en frequent flyers in alle rust en comfort kunnen werken of wachten op het vertrek van hun Afrika vlucht.

     

    Sinds deze herfst vertrekken alle vluchten van Brussels Airlines naar Afrika vanuit de A terminal waar ook alle Schengen vluchten aankomen en vertrekken. Tijdens de ochtend wordt een zone van deze terminal, de zogenaamde T zone, met een tiental vertrekposities exclusief voorbehouden voor de Afrika vluchten. Dankzij deze nieuwe vertreklocatie kan het overstappen tussen Europese en Afrikaanse vluchten veel vlotter verlopen. De aankomende vliegtuigen uit bijvoorbeeld Parijs, Milaan, Berlijn of Barcelona parkeren immers aan dezelfde terminal gates.

     

    Met de inhuldiging van deze nieuwe, exclusieve 'Afrika Zone', profileert Brussels Airlines zich meer dan ooit als Afrika specialist. Op jaarbasis maken bijna 500.000 passagiers gebruik van de Brussels Airlines Afrika vluchten. Brussels Airlines werkt permanent verder aan de uitbreiding van haar vluchtaanbod naar het continent en biedt nu al 14 Afrikaanse bestemmingen aan.

     

    De nieuwe Afrika zone is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Brussels Airport en Brussels Airlines met als doelstelling om de luchthavenervaring voor de vluchten naar Afrika te verbeteren. Brussels Airlines heeft in de 'Afrika Zone T' ook een nagelnieuwe lounge in gebruik genomen die de naam Sunrise lounge kreeg. Business class reizigers en ferquent flyers kunnen er in alle comfort relaxen of werken tot wanneer ze aan boord stappen. RVH.

    www. brusselsairlines.com

    23-12-2008 om 21:30 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Freya Vynckier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Freija, held van het jaar!

     

     

     

     

    Freija Vynckier, 10 jaar, uit Lede (Denderleeuw) is verkozen tot de held van het jaar 2008 in het pretpark Walibi. Met meer dan 9.000 stemmen, won Freija deze wedstrijd met grote voorsprong. Ze krijgt nu haar eigen standbeeld in Walibi. Bovendien krijgt ze een seizoen pass 2009 waardoor ze kans krijgt haar standbeeld iedere week te komen bewonderen gedurende één jaar samen met 4 van haar vrienden.

     

    Alles begon in april 2008. Iedere maand van het seizoen 2008 werd een held van de maand verkozen. Freija heeft deelgenomen in oktober. Ze werd gefotografeerd op de heldensokkel. Ze heeft daarna haar eigen heldenpagina gecreëerd op www.heldvanhetjaar.be. Ze is erin geslaagd de meeste stemmen te verzamelen in oktober. Dankzij deze titel van de maand van oktober heeft ze al de gelegenheid gekregen om een dag samen met 100 vrienden in Walibi door te brengen.

     

    Freija ontwaakte op 7 jarige leeftijd uit een coma van 6 maanden na een zwaar verkeersongeval. Dankzij de zorg en de steun van haar familie, kan Freija nu terug naar school waar ze in het vierde leerjaar zit. Ze heeft deze wedstrijd gewonnen dankzij de hulp van haar 4 broers en zussen.

     

    Het standbeeld van Freija zal een plaats krijgen in de buurt van dat van Casper, held van het jaar 2007, gelegen centraal in het park. Op zondag 5 april 2009, de eerste dag van het seizoen 2009 in Walibi, zal het standbeeld officieel onthuld worden. RVH.

    www.walibi.be

     

     

    23-12-2008 om 21:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terminal 5

    TERMINAL 5 VAN BRITISH AIRWAYS: STIPTHEID VERBETERT MAAND NA MAAND

     

     

    British Airways heeft de beste stiptheidsresultaten in zeven jaar opgetekend en Terminal 5 blijft het niveau van zijn dienstverlening verbeteren. Bijna 87 procent van alle korteafstandsvluchten op het volledige British Airways-netwerk vertrok in november op tijd.

     

    Geen enkele luchtvaartmaatschappij liet ooit betere resultaten optekenen dan British Airways voor zijn activiteiten vanuit Londen-Gatwick: in november vertrok 94 procent van alle vluchten op tijd. Deze jongste recordprestatie is te danken aan een vlotte werking in de zomer en de herfst, terwijl Terminal 5 geleidelijk aan op kruissnelheid kwam.

     

    De stiptheid is tijdens de laatste zes maanden elke maand verbeterd. In november zagen we een stijging van 12 procent tegenover juni. November was de eerste maand waarin Terminal 5 op volledige capaciteit werkte. Meer dan 13 miljoen passagiers op meer dan 95.000 vluchten hebben nu gebruik gemaakt van de voorzieningen van de terminal.

     

    Door meer dan 90 procent van al zijn activiteiten in Heathrow in een en dezelfde terminal te groeperen, heeft British Airways bovendien zijn bagageafhandeling kunnen verbeteren. In november daalde het aantal stuks vertraagde bagage naar 12 per 1.000 klanten, een duidelijke verbetering tegenover de piek van 38 per 1.000 klanten in de zomer van 2007. RVH.

     





    22-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toerisme vlaanderen

    Toerisme Vlaanderen subsidieert 28 nieuwe toeristisch-recreatieve projecten

     

     

     

     

    Toerisme Vlaanderen investeert 4,8 miljoen euro in 28 toeristisch-recreatieve projecten verspreid over gans Vlaanderen. Dit bedrag brengt het totale subsidiepakket voor 2008 op 6,7 miljoen euro.

     

    Enkele opmerkelijke projecten zijn o.a. de publieksontsluiting van de Sint-Romboutstoren in Mechelen, de cultuur-toeristische ontsluiting van de Herkenrode Abdijsite in Limburg en de verdere ontwikkeling van de onthaalinfrastructuur van de Gentse Vismijn. In Vlaams-Brabant ontvangt het fietsnetwerk Groene Gordel (Brabantse Kouters) extra werkingsmiddelen en in Brugge zal het Museum of History verder worden ontwikkeld.

     

    Het spreekt voor zich dat alle projecten een bovenlokale uitstraling hebben, imagoversterkend werken en identiteitsbepalend zijn voor de stad of regio die ze vertegenwoordigen. Belangrijk om weten is ook dat ze een meerwaarde moeten betekenen ten opzichte van het bestaande toeristisch-recreatieve aanbod.

     

    Via deze subsidies versterkt Toerisme Vlaanderen de kwaliteit van het toeristische aanbod (bezoekerscentra, infokantoren en informatieborden). Bovendien bevordert het agentschap via deze betoelaging heel wat actieve recreatiemogelijkheden (fietsen, wandelen), de ontsluiting van erfgoed,...

    Bijzonder aandachtspunt is overigens dat alle projecten nauwgezet werden getoetst aan de verschillende criteria voor 'toegankelijkheid voor personen met een handicap' en 'duurzame ontwikkeling'. RVH.

     

    22-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nadia debreuik

     

    Nadia Debreuil benoemd tot Juridisch Directeur bij Accor Hospitality 

    Belux

     

     

     

    Nadia Debreuil studeerde af als licentiate in de handelswetenschappen 

    en behaalde nadien een master in handelsrecht en een diploma van 

    bedrijfsjurist. Dit jaar werkt ze zeventien jaar voor de Groep Accor.

     

    Nadia Debreuil kwam in 1991 bij Accor in dienst als juriste voor de 

    afdeling "Business & Leisure". Zij bekleedde verschillende functies 

    binnen de gecentraliseerde juridische directie. Dit ter ondersteuning 

    van de nationale operationele directies (in Afrika, Polen, Egypte, de 

    Oost-Europese landen ...) en van de transversale functionele directies 

    (verkoop, marketing, reservering). In haar vorige functie was ze 

    Juridisch Verantwoordelijke in Frankrijk. In die functie beheerde ze 

    de franchise voor alle merken van Accor in Frankrijk (600 hotels), 

    gaf ze ondersteuning aan de merken MERCURE en SOFITEL en begeleidde 

    ze de lancering van de merken PULLMAN en ALL SEASONS.

     

    Vandaag leidt Nadia Debreuil de juridische directie van de afdeling 

    hotellerie in België en Luxemburg. Haar voornaamste taak is de 

    algemene directie, functionele afdelingen en hotels te adviseren bij 

    alle juridische vragen op het vlak van ontwikkeling, verkoop, 

    marketing, aankoop, informatica, bouw en financiën. Verder leidt zij 

    het juridisch secretariaat, ziet zij erop toe dat de procedures van 

    Accor aan de wettelijke en nationale reglementeringen beantwoorden. 

    Zij is ook verantwoordelijk voor de coördinatie met de afdelingen van 

    de holding en zij beheert de geschillen.

    20-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwjaar met Graves

    Kerstavond of Nieuwjaarsdag,

    feest met wijnen uit de Graves! (4)

     

     

     

    Tot slot ook enkele suggesties met rode wijnen:

     

     

    Rode Graves – jonge

    Lamprei op Bordelese wijze, gebraden en met kastanjes gevuld gevogelte en vederwild.

    Soep van in wijn gekookte kersen met kaneel, moelleux of room van donkere chocolade

     

    Rode Graves – oude (minimum 7 tot 8 jaar oud)

    Een door uw slager mooi bewerkt stuk rundvlees of een hertengebraad geserveerd

    met een stoofpot van wilde paddestoelen, maar evenzeer Gevogelte met truffel

     

     Aperitief:

    Feestelijk: een droge witte Graves, fris en fruitig, of een jonge zoete Graves Supérieures, fris en vinnig.

    Plechtig: een oude zoete Graves Supérieures, gestructureerd en complex.

    Intelligent: een oude rode Graves die u en uw gasten even terugvoert in de tijd. RVH.

    www.vins-graves.com

     

     







    20-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.extreme stralende huid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Extreem Stralende Huid

     

    Uw teint, een en al licht. U kent dat gevoel… een stralende teint, een prachtig gezicht waar iedereen jaloers op is, maar toch ligt het niet aan een bijzondere bruine tint of een nieuwe Make-Up… gewoon frisse lucht, een moment van ontspannIng en U heeft weer een prachtige teint en u ziet er gewoon weer stralend uit.

     

    Het nieuwste product van de Extrême productlIjn van Annayake, Sérum  Éclat Extrême heeft hetzelfde lichtgevende en verkwikkende vermogen op uw huid als enkele uren in de frisse buitenlucht. Het van oorsprong uit natuurlijke werkstoffen bestaande product, maakt uw teint onmiddellijk licht en transparant en verkwikt de huid. Een stralende huid en een even stralend gezicht.

     

    De onderzoekers van de laboratoria van Annayake hebben altijd gewerkt volgens de regels van de traditionele Japanse schoonheidsverzorgingsleer, die de natuurlijke cycli van de huid respecteert. Deze natuurlijke benadering respecteert de schoonheid van de huid, deze benadering laat geen enkele agressiviteit toe, noch in de gekozen ingrediënten, noch in de aanbevolen behandelingstechnieken. Zachtheid staat voorop. Om die reden produceren de laboratoria van Annayake formules die daadwerkelijk innoverend en anders zijn en de mechanismen van de natuur ten volle respecteren. RVH.

    www.annayake.com

     

     

    19-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst met Graves

    Kerstavond of Nieuwjaarsdag,

    feest met wijnen uit de Graves! (3)

     

     

     

     

     

    Door de wijnen uit de Graves te drinken aan tafel geven we onze gasten naast een culturele trip, ook een culinaire ontdekking, een feest dus dan hen gegarandeerd zal bijblijven!

     

    Enkele suggesties en voorproefjes voor een fantastische combinatie:

     

    Droge witte Graves – eenvoudig, fris en fruitig : oesters, zeevruchtenschotels, schaal- en schelpdieren

    Droge witte Graves – rijk, complex en jonger dan 3 jaar : Rockefeller-oesters, gegrilde of in court-bouillon gekookte krab of schaaldieren, gebakken jakobsschelpen met of zonder room

    Droge witte Graves – rijk, complex en ouder dan 3 jaar : Schotels met kazen met gekookt zuivel: Comté, oude Mimolette, Salers, Beaufort, Pyrénées, Appenzeller enzovoort. Kreeft Armoricaine

     

    Graves Supérieures – fris en vinnig :

    Terrine van foie gras: enkele mooie plakken bestrooid met fleur de sel en peper van de molen en geserveerd met gegrilde plakken peperkoek. Profiteer van de gelegenheid om zo verschillende soorten peper te proeven!

     

    Crumble van foie gras: gebakken foie gras bestrooid met een crumble van hazelnoten, pijnboompitten en gedroogde abrikozen

     

    Graves Supérieures – gestructureerd en complex

    Schotels met blauwschimmelkazen: Gorgonzola, Blue Stilton, Blue Shropshire, Roquefort enzovoort.

    Ofwel gevogelte en vederwild, bereid met zoete witte wijn, noten, gedroogd fruit en room. RVH.

    www.vins-graves.com





    19-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.upignac

    Upignac Elsene

    UPIGNAC – FAUCHON – VALRHONA – DANDOY – URBANI

     

     

     

     

     

    Kleine geschiedenis van een groot enseigne…

    Alles begint met een fantastische ligging, vlak bij de prachtige omgeving van de vijvers van Elsene… Twee jaar geleden wordt hier een winkel geopend die volledig gewijd is aan producten van het bekende enseigne Upignac, de onbetwistbare specialist in Belgische foie gras sinds 1984. Onder het enseigne Upignac Elsene groeit de mooi gelegen en druk bezochte winkel al snel uit tot het paradepaardje van het netwerk.

    Naast het indrukwekkende assortiment foie gras van gans en eend biedt het bekende merk ook fijne kruidenierswaren van superieure kwaliteit aan.  In de winkel van Elsene kan je niet alleen eend in alle denkbare gastronomische vormen krijgen, maar vind je ook een uitgebreide afdeling met wijn, champagne, speciale olijfolie en azijn, een breed assortiment thee en zeldzame specerijen, koffertjes met 100% ambachtelijk bereide chocolaatjes en de traditionele koekjes van Dandoy.

     

    De oprichters worden verleid door een nieuw avontuur in de horecawereld en besluiten hun juweeltje over te laten aan Nathalie Stoop. Deze vertegenwoordigster van een familie die gespecialiseerd is in fijne kruidenierswaren en vestigingen heeft in Antwerpen en Luik, besluit het bevoorrechte partnership met Upignac te behouden en breidt haar aanbod uit met producten van het beroemde huis Fauchon in Parijs.

     

    Nathalie Stoop is zich bewust van de liefde van haar stadsgenoten voor chocolade en besluit ook aan hen een andere volmaakte standaard qua verfijnde smaak aan te bieden met de voortreffelijke producten van het huis Valrhona.

     

    Vanaf januari zal het ook mogelijk zijn om, los van de handelsactiviteit, in de Upignac-winkel van Elsene, die uitgerust is met een mooie professionele keuken, kookles te volgen. Deze lessen zijn gewijd aan de uitstekende producten die aangeboden worden door het huis. Door de samenwerking met Upignac en het grote merk Le Creuset, dat zopas zijn assortiment keukengerei uitgebreid heeft met een “foie gras”-reeks, kunnen de liefhebbers hier alle geheimen van de bereiding van dit mooie product ontdekken. Naast de meer algemene cursussen kunnen de echte zoetekauwen zich inwijden in de mysteries van banketgebak en Valrhona-chocolade dankzij de medewerking van de befaamde banketbakker Fabrice Collignon. RVH.

    UPIGNAC ELSENE - Antoine Labarrestraat 47 – 1050 Elsene

    Tel. : 02/647 76 47, info@upignacixelles.be                  







    19-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de verzonken stad ubar

    De verzonken stad Ubar

     

     

     

    In 1990, is in het zuiden van Oman, in de provincie Dhofar, na 20 jaar intensief zoeken, de voormalige stad Ubar teruggevonden. Er kwamen ultramoderne satelliettechnologieën aan te pas om de stad te lokaliseren. Ubar was ooit een belangrijke handelspost voor de passerende wierookkaravanen die met wel 1.000 kamelen op weg waren via de zandduinen van de Empty Quarters naar India en China. De wierrook werd er omgeruild voor aardewerk, specerijen en textiel. De stad Ubar verdiende veel geld door tolheffing op het water dat de reizigers ter beschikking werd gesteld. Ontdekkingsreiziger Marco Polo bezocht Ubar en noemde de stad zelfs ‘het paradijs’.

     

    De locatie kan tegenwoordig met een gids worden bezocht. In de ruïnes van het eeuwenoude stadje werden ook overblijfselen uit de ijzertijd gevonden. Er is nog altijd veel water nabij Ubar en in de omgeving bevinden zich felgroene, vruchtbare akkers. Ook is er een klein museum, waar de resultaten van de opgravingen te zien zijn. De duinen buiten Ubar (tegenwoordig Sishur genoemd) zijn bekend om de vele geodes die er zich bevinden.

     

    Ubar is als dagexcursie te bezoeken vanuit Salalah. Een 4 wheel drive is noodzakelijk aangezien het merendeel van de weg erheen onverhard is. Ook hebben veel touroperators een bezoek aan Ubar op het reisprogramma staan.

    www.omantourism.gov.om

     





    19-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.copa jerez
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Limburgs restaurant wint Copa Jerez

     

     

     

    Bart en Maike Van Hove van restaurant Prèt à Goûter in Bolderberg-Zolder hebben in Gent de Belgische finale van de Copa Jerez gewonnen. Broer en zus Van Hove hebben zich hiermee geplaatst voor de finale in het voorjaar 2009 in het Spaanse Jerez de la Frontera, samen met de kandidaten uit Australië, Canada, Denemarken, Duitsland, Engeland, Spanje, de Verenigde Staten en Nederland. Zij gingen in de finale sterrenrestaurants Aneth uit Brugge en Lemonnier uit Lavaux-Saint-Anne voor. 

     

    In de finale in Jerez de la Frontera zullen ze hun gerecht met de bijpassende sherrywijnen moeten bereiden voor een internationale jury die is samengesteld uit de beste koks en sommeliers ter wereld: Ferran Adrià (El Bulli), Heston Blumenthal (The Fat Duck) , Juan Mari Arzak (Arzak), Masters of Wine Dough Frost (VS) en Makoto Abe (Japan ) en anderen.

     

    De Copa Jerez is een wedstrijd waarbij drie gerechten bereid en geserveerd dienen te worden in begeleiding van juist gekozen sherrywijnen. De punten worden gegeven op het gerecht, maar vooral op de harmonie tussen het gerecht en de voorgestelde sherrywijn en de argumentatie van de sommelier om juist die wijn te kiezen.

     

    De jury was samengesteld uit Baudoin Havaux (vertegenwoordiger van Fedejerez in België), José Fernandez (Spaanse Ambassade), Stéphane Pierre ( Voorzitter Euro-Toques België) , Meesterkok Pierre Fontaine, Henri Wynants (hoofdredacteur Cook Magazine) , en William Wouters ( Belgische Sommeliersvereniging).  RVH.

    www.cookmagazine.be  - foto Jan Bellen

     

     

    18-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dolce La Hulpe spa & wellness

     

    Een uitzonderlijke plek voor een uitzonderlijke spa: Dolce La Hulpe Brussels

     

     

     

    Midden in de natuurpracht van het Zoniënwoud en op een boogscheut van Brussel, de hoofdstad van Europa met zijn rijke culturele diversiteit, ligt het 4* Hotel & Resort DOLCE LA HULPE BRUSSELS. Een verblijf in DOLCE LA HULPE BRUSSELS is even de drukte van de stad inruilen voor de rust van de natuur en een uniek zintuigelijk moment beleven. U vertoeft te midden in het woud, in alle kalmte en sereniteit, ver van de dagelijkse stress, om een nieuw innerlijk evenwicht te bereiken.

     

    Het Zoniënwoud is een bron van inspiratie, chef Pascal Marcin stelt deze speciale plek graag in de kijker in het fijnproeversrestaurant Tree O. Met die naam verwijzen we naar de aanwezigheid van het bos rond het hotel en naar het concept zelf van de menukaart. Want elk gerecht is een variatie onder drie vormen van hetzelfde ingrediënt en de verschillende  geuren smelten samen als een boeket met de subtiele smaken van het woud. Aan de muren kunt u vijf zeefdrukken van de Belgische artiest Jean-Michel Folon bewonderen. Ze kregen de naam “Je vous écris…” (“Ik schrijf u…”). New York, China of Florida… magische plekken die u doen wegdromen en uw geest voorbereiden op subtiele culinaire ontdekkingen. De vele boomsoorten die de pracht van het Zoniënwoud bepalen, krijgen een plek in de ‘Fusion’ keuken van Pascal Marcin. Seizoen na seizoen dragen de geuren en kleuren van het bos hun steentje bij tot de steeds verrassende nieuwe kaart.

     

    Met haar uitzonderlijke ligging biedt DOLCE LA HULPE BRUSSELS u een rijk palet aan vrijetijdsvoorzieningen. De spa CINQ MONDES die in februari 2009 de deuren opent, zal dankbaar gebruik maken van dit beeldenspel om de gasten op zijn beurt inspiratie en herbronning te verschaffen.

     

    Aan de oorsprong van de Spas CINQ MONDES ligt Jean Louis Poiroux, die een passie heeft voor massages, aromatherapie en cosmetica. Met de Spa CINQ MONDES wil DOLCE LA HULPE BRUSSELS zijn klanten de kans bieden om voor een uurtje, een dag, een weekend of een langer verblijf een unieke wellnesservaring te beleven. Als u het universum van de Spa CINQ MONDES in DOLCE LA HULPE BRUSSELS betreedt, begint een zintuiglijke reis die sereniteit en ontspanning brengt.

     

    In een geraffineerde en hedendaagse sfeer stelt de architectuur van Spa CINQ MONDES in DOLCE LA HULPE BRUSSELS 800m² wellness tot uw beschikking, inclusief: 1 onthaalruimte, 6 verzorgingsruimten, 1 Japans bad met aroma’s en bloemen (Bain Japonais d’Arômes et de Fleurs®), 1 massagebad, 2 verzorgingsruimten voor handen en voeten, 1 grote hammam met 4 scrubbingtafels, 1 dubbele VIP-ruimte met een dubbel Japans bad en een privé terras voor de verzorging “Zalig met twee”, 1 relaxatieruimte met zicht op de tuin … De Suite “Zalig met twee ” is een ruimte bestemd om 2 mensen te ontvangen. Ze bevat een dubbel Japans bad, twee massagetafels en een privé terras. De ideale gelegenheid om met twee op adem te komen en een rijk palet aan sensaties te ontdekken. RVH.

    www.dolcelahulpebrussels.com





    17-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!