Inhoud blog
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    11-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeeland/2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Wasschappelse blokjes:

    Over de geschiedenis van het blokjes bakken is niet zoveel bekend. Wanneer u aan een willekeurige Westkappelaar informatie vraagt, krijgt u steevats te horen ‘het was er altijd al, er was niets anders’.

    De blokjes, zoete snoepjes die voornamelijk uit suiker bestaan, werden alleen in het weekend genuttigd omdat het zo bewerkelijk was om ze te maken. Het recept en de manier van bakken ging vroeger over van moeder op dochter die het al jong geleerd kreeg, een traditie die helaas is uitgestorven.

    World of drinks houdt de traditie en het oude ambacht in stand evenals de bijpassende klederdracht.

    Voor blokjes gebruik je alvast 300 gr suiker, 25 gr roomboter, ½ borrelglas azijn, 1.5 borrelglas water, 1 maggieblokje en een eetleper keukenstroop.

    Andere toppers zijn de koffielikeur ‘op je gemakje’ die je voor een irish koffie gewoon aan de koffie toevoegt en mengt, nadien wordt de slagroom simpelweg bovenop je drankje gedropt. De Schouwse boerenpap is een advokaatachtige bereiding die met verse eieren, suiker en inmaakbrandewijn wordt klaargemaakt en nadien met het lepeltje wordt gegeten. RVH.

    www.worldofdrinks.nl

     

    Wijnhoeve de Kleine Schorre

    In het typische Zeeuwse ringdorp Dreischor op het eiland Schouwen Duiveland zag de wijnhoeve het licht in 2001. Met haar authentieke zwartgeteerde schuur uit 1735 is zij één van de oudste boerderijen van Dreischor. In samenwekring met het gerenommeerde Luxemburgs wijnbedrijf Cep d’Or is er een strenge selectie van druiven gemaakt. Een hiervan is de noodzaak om naadloos aan te sluiten op het goede dat Zeeland sinds jaren aanbiedt. Naast mosselen, oesters, platvis, lamsoor, zeekraal, Oosterscheldekreeft dus nu ook Zeeuwse wijn. Logisch aldus de uitbater omdat Zeeland het meeste zonuren telt in Nederland.

    De wijngaard met druivenrassen Pinot Gris, Pinot Blanc en Auxerrois is uitgegroeid tot 6ha en telt reeds 20.000 wijnstokken die in 2007 goed waren voor ruim 40.000 flessen wijn. Ook de productie 2008 schommelt rond eenzelfde aantal flessen. Een verdere uitbreiding tot 10ha waarbij alles degelijk kan geproduceerd worden is in het vooruitzicht gesteld.

    Het eigen assortiment omvat de Schouwen-D®uiveland Gris , Schouwen-D®uiveland Blanc, de Schouwen-D®uiveland Auxerrois, de Schouwen-D®uiveland Rivaner en de  Schouwen-D®uiveland Barrique. Ook het Luxemburgse assortiment Cep d’Or wordt hier aangeboden. RVH.

    www.dekleineschorre.nl

    11-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.champagne

     

    Champagne Nicolas Feuillatte kiest Alcobrands

    voor zijn distributie in België en Luxemburg

     

     

     

     

    Champagne Nicolas Feuillatte en Alcobrands delen mee dat het bedrijf met zetel te Antwerpen sinds 1 april 2009 de exclusieve invoerder van het champagnemerk voor België en Luxemburg is geworden.

     

    Nicolas Feuillatte, het best verkochte champagnemerk in Frankrijk en wereldwijd nr. 3 in 2007, staat bekend voor de kwaliteit van zijn champagnes en zijn creatieve, artistieke en innovatieve geest.

     

    Dominique Pierre, Algemeen Directeur van Nicolas Feuillatte, merkt op dat het akkoord met Alcobrands de groeistrategie van beide merken Nicolas Feuillatte en Palmes d’Or Champagne ! in België en Luxemburg moet versterken.

     

    « Wij kozen Alcobrands omdat het bedrijf een goede marktkennis heeft. Het heeft bovendien specifieke teams die de Champagne Nicolas Feuillatte nog verder zullen ontwikkelen in deze twee belangrijke markten. We zijn ervan overtuigd dat er nog groeipotentieel is omdat Nicolas Feuillatte een 30 jaar jong merk is » preciseert hij.

     

    De onafhankelijke invoerder Alcobrands werd in 2007 gesticht door Dirk Boeckx, voormalig directeur van Maxxium België. Alcobrands is momenteel verantwoordelijk voor de distributie van de internationale wodkamerken Moskovskaya en Stolichnaya, de whisky Glen Deveron, de tequila Camino Real en de cognac Gaston de Lagrange. 

     

    Algemeen Directeur Dirk Boeckx benadrukt dat dit akkoord Alcobrands de gelegenheid geeft « om zijn portefeuille te versterken met de distributie in België en Luxemburg van de kwaliteitschampagnes Nicolas Feuillatte et Palmes d’Or Champagne !. Dankzij onze ervaring kan de tandem Alcobrands – Champagne Nicolas Feuillatte niet anders dan succesvol zijn ». RVH.

    11-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis sint niklaas/2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    85 ‘Coquelicot’-kamers

    ontworpen met respect voor de natuur

     

    De nieuwste generatie kamers van ibis, ‘Coquelicot’ genaamd, werd speciaal ontworpen om de klant een warme en functionele ruimte te bieden, en dit met het grootst mogelijke respect voor het milieu. De kamers zijn ingericht met zoveel mogelijk ecologisch verantwoorde materialen, en uitgerust met de laatste vernieuwende systemen om het water- en energieverbruik te beperken.

     

    Ook in ibis Sint-Niklaas Centrum zijn de 85 ‘Coquelicot’-kamers gezellig en harmonieus. De combinatie van bleek hout met oker-, beige en witte tinten roept een moderne en tegelijkertijd natuurlijke sfeer op. De parketvloer, en ook het slaapgedeelte met zijn boxspring, kwaliteitsmatras en dekbed, bieden een optimaal comfort en een onberispelijke hygiëne. De badkamer, met haar douche, wastafel en toilet, is aangenaam en functioneel.

     

    Het bureaumeubel in licht hout biedt een mooie werkruimte, alle documentatie bevindt zich in het tv-meubel waardoor het hele bureauoppervlak beschikbaar is. Het tv-meubel omvat niet alleen een discrete flatscreen maar ook een multifunctionele ‘MediaHub’, waardoor de hotelgast alle persoonlijke uitrusting zoals een fototoestel, videocamera of mp3-speler snel en gemakkelijk kan aansluiten. Alle kamers zijn uitgerust met airconditioning en voorzien van thermische gordijnen die het gebruik van airco in de zomer en van verwarming in de winter beperken.

    11-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duiken in Malta

    Malta in top 3 mooiste duikbestemmingen ter wereld

     

     

     

     

     

    Malta is onlangs tot 3e beste duikersbestemming gekozen door 35,000 lezers van Diver Magazine', een toonaangevend Noord-Amerikaans duikblad. Alleen Egypte en de Malediven staan hoger genoteerd.

     

    De Toeristische Dienst van Malta is niet verbaasd dat Malta geëerd is met de award. De zichtbaarheid in de wateren rond Malta en Gozo is helder tot op een diepte van 30 meter en er is een grote variëteit aan riffen en grottenstelsels te bewonderen. Het maritieme leven biedt een prachtig kleurenpalet, waardoor Malta beslist een droombestemming is voor liefhebbers van onderwaterfotografie.

     

    Ook voor de ervaren duiker heeft Malta een aantal unieke ervaringen in petto. De rijke maritieme geschiedenis van Malta heeft ervoor gezorgd dat de wateren vol liggen met scheepswrakken en geologische vondsten uit de 2e wereldoorlog. Bij het plaatsje Wied-iz-Zurrieq is de Blue grotto te vinden, een stelsel van 7 grotten met een magische blauwe gloed. Vooral tijdens een nachtelijke duik, komt deze locatie tot zijn recht. De krabbetjes die overdag verscholen blijven komen namelijk 's nachts te voorschijn.

     

    De afgelopen 3 jaar werden al veel faciliteiten van duikverenigingen vernieuwd om te kunnen voldoen aan de wensen van hedendaagse duikers. De komende jaren wordt dat een stapje verder doorgevoerd. In samenwerking met de Toeristische Dienst van Malta  worden duikplekken verbeterd, zodat het maritieme leven optimaal beschermd wordt.

     

    De Maltezer archipel bestaat uit drie eilanden: Malta, Gozo en Comino. De talen zijn Maltees en Engels. De eilanden liggen strategisch in het hart van de Mediterranee: 93 km ten zuiden van Sicilië en 288 km ten noorden van Afrika. Ruim zevenduizend jaar geschiedenis heeft geresulteerd in een fascinerende cultuur van eclectische tradities en gebruiken. Langs de romantische straatjes van Malta's steden en dorpen staan talloze kathedralen en paleizen. Op het platteland tref je 's werelds oudste ruïnes. Tel daarbij op het zonovergoten klimaat, de gastvrije bevolking en een bruisend nachtleven en het wordt duidelijk waarom Malta een van de mooiste bestemmingen van Europa is. RVH.

    Air Malta vliegt dagelijks in  2 uur en 40 minuten vanaf Zaventem naar Malta.

    www.visitmalta.com   -  www.airmalta.com

     





    10-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lentekoopjes

    MET EEN LENTEKOOPJE NAAR SCHOTLAND

     

     

     

     

     

    Op 18 mei e.k. is het zo ver, dan verlaat voor de allereerste keer de gloednieuwe ferry Scottish Viking de haven van Zeebrugge. Het is de start van een nieuwe dienst van de ferrymaatschappij Norfolkline tussen de havens van Zeebrugge en Rosyth, in de buurt van Edinburgh.

     

    Wil je bij de eerste behoren die deze nieuwe vaart meemaken? Wil je in de late namiddag met de auto inschepen in Zeebrugge en reeds de volgende middag in het land van de kilts en de whisky aankomen? Profiteer dan nu van het prijsgunstige last-minute lenteaanbod.

     

    Boek nu, vertrek met Norfolkline naar Schotland, geniet van de gezelligheid en het comfort aan boord en adem de frisse Schotse lente, een onvergetelijke ervaring! Snel reserveren is de boodschap want het aantal plaatsen is beperkt. (offer code SPRINGIN2RZ) RVH.

     

    Reisperiode: van 18 mei tot 30 juni 2009, Boeken: van 1 mei tot 31 mei 2009

    Enkel voor vaarten op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag

    Geen annuleringsmogelijkheid, geen terugbetalingen

    Voordeelaanbod alleen voor nieuwe boekingen

    www.norfolkline.com

    10-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeeuwse zilte zaligheden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ZEEUWSE ZILTE ZALIGHEDEN

     

     

     

    Kookboerderij Spennenkot

    Kookboerderij Spennenkot, uniek gelegen op Schouwen Duiveland vlakbij één van de grootste natuurparken in ontwikkeling van Zeeland, Plan Tureluur, is ingesloten door het nationaal park de Oosterschelde.

    Hier is in 2003 de aanzet gegeven tot de ontwikkeling van een kookboerderij met als doelstelling het integreren van een natuurlijke en eerlijke keuken met producten uit de groentetuin en boomgaard, aangevuld met enkele streekspecialiteiten en diverse culinaire producten.

    In deze grote sfeervolle boerderijkeuken in Kerkwerve, worden allerlei activiteiten gerealiseerd zoals koken met realaties/famile, kookfeesten en workshops. In overleg met de uitbaters John en Mathilda van Leeuwen kunnen hier groepen terecht vanaf 10 personen om kwalitatief hoogstaande culinaire heerlijkheden te bereiden. RVH.

    www.spennekot.nl

     

     

    Recreatieboerderij Van Langeraad

    Deze recreatieboerderij in Kerkwerve, met aansluitend een 26ha groot bos, bestaat onder meer uit een boerenboscamping, een mini-camping, forellenvisvijver, een escargotkwekerij, een paling- en vishouderij en een smalspoorbaan. Een van de traditionele activiteiten is de palingrokerij die zorgt voor heerlijke verse natuurlijke producten.

    In het bos werden naast meerdere wandelpaden ook een picknickplaats en een barbecueterrein voorzien.

    Het domein is van Pasen tot eind september elke dag geopend, van maandag t/m zaterdag van 9 tot 17 uur e op zondag van 10 tot 12 uur. RVH.

    www.recreatievanlangeraad.nl

    09-05-2009 om 21:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis sint niklaas/1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ibis opent 22ste hotel in België te Sint-Niklaas

     

     

     

     

    De hotelketen ibis blijft verder groeien in België. Nadat ze vorig jaar voet aan wal zette in Kortrijk is nu ook de Oost-Vlaamse stad Sint-Niklaas aan de beurt. ibis Sint-Niklaas Centrum telt 85 kamers in de allernieuwste ‘Coquelicot’-stijl waarvan 4 voor personen met beperkte mobiliteit.

     

    De stad Sint-Niklaas kent een belangrijke economische bloei, dankzij de constructieve politiek van de stad, de ontwikkeling van zijn industrieel potentieel en de dynamiek van zijn twee naburige grote steden Antwerpen en Gent. Sint-Niklaas staat niet alleen bekend om haar aantrekkelijk winkelcentrum. De stad verwelkomt ook talrijke festiviteiten en culturele evenementen en is een uitgelezen uitvalsbasis voor het wielertoerisme.

     

    Meer dan voldoende argumenten dus, die ibis overtuigden van potentieel van deze stad en die dit belangrijkste netwerk van voordelige hotels in Europa deden besluiten om een nieuw hotel te bouwen – in samenwerking met de groep Cayman. Het hotel is het eerste in zijn soort in deze stad en werd in minder dan twintig maand gebouwd. Het is de tiende ibis-vestiging onder franchise in België.

    09-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ijsblokjes

     

    IJSBLOKJES MAKEN,  EEN KOUD KUNSTJE MET KITCHENAID

     

     

     

    KitchenAid brengt professionele ijsblokjesmachine uit in inbouwversie voor thuis. Met een permanente voorraad van acht kilogram kristalheldere ijsblokjes kan je al wat zomerse recepties en cocktailparty’s houden. Tot voor kort waren zulke apparaten enkel beschikbaar voor de professionele markt.

     

    Perfecte ijsblokjes maken, het is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Als je met ijsvormen of de ijsmaker van de koelkast werkt, krijg je ondoorzichtige blokjes. Dat komt omdat het ijs op een statische manier geproduceerd wordt, zonder enige vorm van beweging van het water. Met de ijsblokjesmachine van KitchenAid wordt perfecte ijsblokjes maken een koud kunstje. Doordat een pomp continu water spuit, worden de blokjes laag per laag gevormd. Resultaat is zuiver, kristalhelder ijs. Omdat de ijsblokjes in een geïsoleerde binnenruimte gestockeerd worden, bevatten ze ook geen smaken of geuren van buitenaf.

     

    IJsblokjes kleven niet meer aan elkaar dankzij de luchtvrije omgeving waarin ze worden aangemaakt. In een halfuur kan je genoeg ijsblokjes maken om je gasten te entertainen met een lekker drankje. Met KitchenAid geniet je voortaan thuis van de professionele technologie die in trendy bars wordt gebruikt. En met zijn sobere look in roestvrij staal voelt deze ijsblokjesmachine zich perfect thuis in elke keukenstijl. RVH.

     

     





    09-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mannenverzorging
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Men’s Skin Care On A Whole New Level:

    4VOO Is Changing The Tanning World In Style

     

    Doorbraak in mannenverzorging:

    stijlvol bruinen met de nieuwe 4VOO moisturizing self-tanner.



     

     

     

    Er het hele jaar door energiek en gezond uitzien? Een vermoeid uiterlijk snel en efficiënt oppeppen? 4VOO, (uitspraak: “for voe”) specialist in mannenverzorging, maakt het waar. De nieuwe, revolutionaire 4VOO moisturizing self-tanner werkt snel, langdurig en op meerdere fronten tegelijk. De luxueuze zelfbruiner geeft mannen een diepe, egale en – vooral – natuurlijke teint. Zijn uitgebalanceerde formule hydrateert, verstevigt en vernieuwt de mannenhuid: die krijgt een energieboost én oogt jong en ontspannen – als na een midweekvakantie in de zon.

     

    De mannenhuid heeft specifieke noden. 4VOO, hét verzorgingsgamma exclusief voor mannen, kent ze. Het ontwikkelt wetenschappelijke oplossingen die de structuur en het uiterlijk van de mannenhuid snel en doeltreffend verbeteren. Vandaag stelt 4VOO zijn nieuwste doorbraak voor. De 4VOO moisturizing self-tanner biedt de stijlvolle man een efficiënte totaaloplossing. Hij bruint diep en egaal. En zijn unieke 4VOO- formule hydrateert en … verjongt de huid.

     

    De luxueuze 4VOO moisturizing self-tanner doet wat andere zelfbruiners niet kunnen beloven. Hij geeft meteen de huid een energieke, sportieve look – zonder strepen of onnatuurlijke oranje schijn. De actieve ingrediënten erythrulose en dihydroxyaceton dringen diep door onder de opperhuid en treden er in werking. Het effect is onmiddellijk zichtbaar en de teint blijft - een hele week. Geen risico op ontkleurde plekken, dus – ook niet na het scheren, wassen of scrubben. Bijkomende troef? Schadelijke uv-stralen krijgen geen vat op de mannenhuid: die droogt niet uit en kent geen vroegtijdige veroudering.

     

     

    Krachtige ingrediënten, zichtbaar resultaat

    Voor zijn producten gebruikt 4VOO enkel ingrediënten van de hoogste kwaliteit. De luxueuze zelfbruiner is daarop geen uitzondering. Zijdeproteïnes voeden en hydrateren optimaal: de huid ‘trekt’ niet langer. De 4VOO anti-ageing multipeptiden verstevigen van binnenuit, vernieuwen de huidcellen en verminderen rimpels en lijntjes.  De 4VOO moisturizing self-tanner is het alternatief voor het solarium, temeer daar te veel zonnebank op termijn nefast is voor de huid.  Met de 4VOO moisturizing self-tanner bereikt u dezelfde natuurlijke, sportieve zongebruinde vakantielook. En u hydrateert, verstevigt én vernieuwt de huidcellen tegelijkertijd.

     

    4VOO wordt uitsluitend verdeeld via exclusieve mannensalons, wellnesscentra, medispa’s, dermatologische centra, en schoonheidsspecialisten. 4VOO werkt nauw samen met de medische wereld: chirurgen raden mannen 4VOO-producten aan als nazorg bij een cosmetische ingreep. RVH.

    08-05-2009 om 21:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toerisme vlaanderen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuw afdelingshoofd Marketing bij Toerisme Vlaanderen

     

     

     

    Piet Jonckers is vanaf 1 mei 2009 afdelingshoofd Marketing van Toerisme Vlaanderen. Hij werkt al sinds 1996 voor het agentschap in diverse functies. De voorbije drie jaar was hij als areamanager Intercontinentale Markten verantwoordelijk voor de promotie van Vlaanderen als bestemming in de verre en opkomende markten (Verenigde Staten, Rusland, Japan China, India).

     

    Toerisme Vlaanderen staat als agentschap van de Vlaamse overheid in voor de bevordering van het vrijetijds- en zakentoerisme in en naar Vlaanderen. Dat gebeurt binnen het beleid van de Vlaamse regering en in samenwerking met de hele Vlaamse toeristische sector.

     

    Als afdelingshoofd Marketing wordt Piet Jonckers verantwoordelijk voor de promotie van Vlaanderen als toeristische bestemming in binnen- en buitenland. Voor het aantrekken van buitenlands toerisme runt deze afdeling ook 13 buitenlandkantoren. Zij staan mee in voor de uitvoering van de pers- en tradewerking en gerichte communicatieacties. Daarnaast maakt Toerisme Vlaanderen reclame voor 'vakantie in eigen land'. De website www.vlaanderen-vakantieland.be en de gelijknamige brochure staan centraal in die promotieactiviteiten. RVH.

    08-05-2009 om 08:51 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bodique collection
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hunkemöller viert launch van de Bodique Collectie in stijl

    Win een “Juweel van een BH!

    ”

     

     

     

    Op vrijdag 8 mei is het eindelijk zo ver, dan lanceert Hunkemöller vol trots de gloednieuwe Bodique Collectie. Dat moet natuurlijk in stijl worden gevierd! In de filialen waar deze luxe lingerielijn wordt verkocht, kunnen klanten vanaf 8 mei een flyer ophalen, waarop zij een leuke en unieke slagzin moeten invullen. De ingevulde flyers worden naar het hoofdkantoor gestuurd, waarna de leukste inzending wordt uitgekozen.

     

    Alle klanten die een slagzin hebben bedacht, maken kans op de uiterst luxueuze “Juweel van een BH”, met een waarde van 1000 euro! Het gaat om een BH uit de Bodique Collectie, die wordt verrijkt met stenen. Uiteraard mag de gelukkige klant zelf een perfect passend BH-model kiezen uit de Bodique Collectie. Het hoofdkantoor zal zelf contact opnemen met de winnares van dit one of a kind-design, dat is voorzien van een waardevolle stenenpracht.

     

    Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda, de grootste non-foodketen van Nederland. Hunkemöller heeft circa 2.700 medewerkers en 431 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië, Egypte, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Polen en Sint-Maarten. Hunkemöller is een van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen en Duitsland.

     

    Hunkemöller steunt KWF Kankerbestrijding sinds 2004. Middels acties zoals de “3de BH gratis” tijdens de Internationale Oktober Borstkankermaand, verkoop van gadgets in deze periode, het verstrekken van donateurwervingskaarten en een flyer “Fabels & Feiten” in de winkels, en het eigen salarisdonatieprogramma voor medewerkers van Hunkemöller. Ook in 2008 heeft Hunkemöller wederom een bedrag van 125.000 euro gedoneerd welke KWF Kankerbestrijding inzet voor de financiering van wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker, voorlichting en ondersteuning van patiënten. RVH.

    Info Consumenten : 03.232.66.50

     

     

    08-05-2009 om 08:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celebrity Equinox

    Extra afvaart Celebrity Equinox naar Noorse fjorden

     

     

     

     

    De bouw van Celebrity Equinox schiet zo goed op, dat Celebrity Cruises een bijkomende afvaart met het tweede schip van de Solstice-klasse kan aankondigen. Voor haar officiële ‘maiden voyage’ tussen Southampton en Rome zal het zusterschip van Celebrity Solstice op 31 juli 2009 vanuit Southampton al een weekcruise naar de Noorse fjorden aanbieden.

     

    Op deze cruise van 8 nachten bezoekt Celebrity Equinox Stavanger, Flam, Geiranger en Oslo in Noorwegen. Op 8 augustus vangt Celebrity Equinox in Southampton vervolgens haar inhuldigingscruise van 10 nachten aan. Deze reis brengt het schip via Le Havre, Cherbourg, Vigo, Lissabon, Gibraltar, Cartagena en Barcelona naar de Italiaanse hoofdstad. Vanuit Rome (Civitavecchia) verzorgt Celebrity Equinox tot begin november cruises van 13 en 14 nachten. Op deze Antieke Wereldrijken-cruises ontdekken de passagiers Griekenland, Turkije, Egypte en Israël.

     

    Klanten die de ‘Best of Europe’-inhuldigingscruise hebben geboekt, kunnen deze combineren met de fjorden-cruise tot een spectaculaire reis van 18 nachten aan boord van Celebrity Cruises’ nieuwste vlaggenschip. Gasten die deze gelegenheid te baat nemen, ontvangen bovendien een boordkrediet van 200 USD per kajuit of 300 USD per suite. RVH.

    www.celebritycruises.be  en www.cruiseconnection.be

     

     

     

    08-05-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dag van het melanoom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag van het Melanoom

     

     

     

     

     

    Naar aanleiding van de nationale Dag van het Melanoom op maandag 11 mei 2009, voert de parfumerieketen ICI PARIS XL een sensibiliseringscampagne om de aandacht te vestigen op het belang van het gebruik van zonneproducten.

     

    Onderzoek toont aan dat overmatige blootstelling van de huid aan de zon en herhaalde gevallen van zonnebrand, één van de belangrijkste risicofactoren zijn bij de ontwikkeling van huidkanker. Het is dus van zeer groot belang om al op jonge leeftijd verantwoord om te gaan met de zon. Uw huid beschermen met een aangepast zonneproduct is noodzakelijk. Maar welk product is nu het meeste geschikt voor de persoonlijke noden van uw huid? En bent u wel zeker van uw huidtype?

     

    Bij ICI PARIS XL kan u een professionele en gedetailleerde huidanalyse laten uitvoeren aan de hand van de “Skin Analyser”. De Skin Analyser “MULTI DERMASCOPE MDS 800” is een revolutionair toestel dat de pigmentatie, de huidelasticiteit, de huidstructuur, het vocht-en vetgehalte in de huid meet. Op basis van al die informatie kan de Beauty Coach de biologische leeftijd van uw huid bepalen en u advies geven over de meest geschikte zonnebescherming. RVH.

    30-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de eerste tandjes

    Mijn eerste tandjes? Daar heb ik geen last van…

    Gengigel ® Baby van Qualiphar verlicht pijnlijk tandvlees

     

     

    Elke baby’tje moet erdoor, de eerste tandjes. Vaak doet het zoveel pijn dat er heel wat traantjes bij komen kijken. Gelukkig is dat nu verleden tijd met de verzorgende Gengigel® Baby van Qualiphar. Zo blijft uw baby lachen, ook als hij tandjes krijgt.

     

    De meeste kleintjes krijgen tandjes vanaf ze een half jaar oud zijn. Plots verschijnt er een pijnlijk gezichtje in plaats van een lachebekje. Want tandjes die doorkomen, doen pijn. De Gengigel® Baby van Qualiphar verzacht het pijnlijke tandvlees en versnelt het natuurlijke genezingsproces.

     

    Qualiphar ontwikkelde deze verzachtende gel op basis van hyaluronzuur. Deze hoogwaardige, biotechnologische stof in hoge zuiverheidsgraad zorgt ervoor dat het tandvlees van uw baby snel weer hersteld wordt. De tandjes komen haast pijnloos door en de kleine wondjes zijn in geen mum van tijd weer dicht. Gedaan met traantjes en slapeloze nachten,

     

    Gengigel® Baby bevat geen alcohol, conserveringsmiddelen, kleurstoffen of suiker.

    De gel is vrij te verkrijgen in de apotheek en kost 11 euro. RVH.

    www.qualiphar.be

     

     





    28-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.angelmail

     

    Angelmail: de kunst van vriendschap op bestelling

     

     

     

     

    De jongste trend heeft vleugels en komt per post. Het heet Angelmail. Het zijn beschermengeltjes. Geen geschenk van boven maar de creatie van een dynamische geest. Josien Broeren schildert zoals ze is; fantasievol, spontaan en vol sprankelende dynamiek. Nieuwste voorbeeld hiervan zijn de engeltjes.

     

    Angelmail is een bijzonder originele uiting van vriendschap en liefde. Niet alleen is de beschermende gedachte lief, maar ook dat het om handgeschilderde doekjes gaat van een bekende kunstenares maakt dit geschenk wel speciaal. Bovendien is er keuze uit verschillende engeltjes met elk een eigen uitstraling en eigen karakter. De gever kiest en de in Nederlands Brabant gevestigde Galerie Josien Broeren verstuurt de Angelmail.

     

    Het cadeau wordt in een doos aangeboden. Elke zending is vergezeld van een wijze, lieve en leuke spreuk. Dit als extra wens bij de beschermengel.

     

    Angelmail bestaat uit doekjes van 20x20 centimeter. Om op te hangen als enkeling of te combineren met de overige Angelmail-engeltjes. RVH.

    www.josienbroeren.com

    28-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.smakelijke zomer ...

    Devos Lemmens voorspelt een smakelijke zomer …

     

     

     

     

    Met de eerste zonnestralen rollen we de barbecue naar buiten voor een gezellig tuinfeest. Maar geen geslaagd festijn zonder de zomerse sauzen van Devos Lemmens. Probeer pittig pikant met de nieuwe reeks Strong, geniet in gezelschap met gangmaker Fun en knijp de zomer op je bord met de barbecuesauzen Limited Edition.

     

    Uitdagend en onweerstaanbaar. De sauzen Americaine, Samourai en Andalouse Hot zijn drie sterke smaakmakers voor ontdekkers. Met het nieuwe recept van Americaine kies je voor een intense saus van tomaten, paprika en ui, op smaak gebracht met een krachtige kruidenmix. Samourai, op basis van chilipepers, is nog straffer. En de gloednieuwe Andalouse Hot is voor echte durvers: de lekkere smaak van een klassieke andalous maar dan een stuk pikanter. Kortom, de reeks Strong is er voor wie houdt van … duivelse sauzen.

     

    Klassieke sauzen met een twist. Zo kan je de reeks Fun best omschrijven. Brasil, Pita en Special passen op elke tuintafel, zeker met hun handige kleine squeeze-verpakking. Voor een heerlijke zoete smaak zorgt Brasil, op basis van tomaten, ananas en een geheime kruidenmix. Ook Special is een smaakmaker voor jong en oud en niet langer exclusief voorbehouden voor de frietjes. Tot slot maakt Pita de Fun-sauzen van Devos Lemmens compleet. Met de squeeze-verpakking kan je je pitabroodje handig en heerlijk op smaak brengen.

     

    Zomer is barbecuetijd, voor alle liefhebbers brengt Devos Lemmens een Limited Edition op de markt. Carribean Cocktail is een zachte saus met een vleugje kreeftenextract, op smaak gebracht met extra whisky. Ideaal bij vis en gevogelte! Argentian grill is een lichte pikante saus, gebaseerd op tomaten en ui en een speciale pepermix. Geen steak, koteletten of ribbetjes die er niet om smeken … Kortom twee zuiderse sauzen waarmee je in een handomdraai de zomer op je bord knijpt. De squeeze-verpakking is niet alleen handig, maar ook hygiënisch en leuk. RVH.

    www.devoslemmens.be









    26-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.design award
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Design award voor Niko

    Mysterious wint red dot design award

     

     

     

     

    Met zijn opmerkelijk en innovatief design won Mysterious van Niko een van ‘s werelds meest befaamde en bikkelharde internationale designwedstrijden. In de categorie ‘productdesign’ van de red dot award kreeg Mysterious van de jury met topexperten het “red dot” kwaliteitszegel voor hoge designkwaliteit. Deze award wordt enkel toegekend aan uitzonderlijk creatieve, innovatieve en kwaliteitsvolle producten. Dit jaar werden in totaal 3.231 producten uit 49 landen aan de jury van experten voorgelegd. De feestelijke awarduitreiking met meer dan 1.000 gasten gaat door op 29 juni 2009 in het Aalto-Theater in Essen, Duitsland.

     

    “Succesvolle producten verschillen van minder succesvolle producten doordat ze ook in de echte wereld standhouden,” zegt designexpert prof. dr. Peter Zec, initiatiefnemer van de red dot design award. “Een succesvolle deelname aan een designwedstrijd kan al een indicatie zijn van het latere commerciële succes van een product, omdat deze wedstrijden een objectivering mogelijk maken van de anders heel subjectieve beslissingen op het vlak van design.” Een award winnen op een internationaal erkende designwedstrijd zoals de red dot design award geeft daarom al een belangrijke indicatie van het feit of een product potentieel heeft om internationaal door te breken. RVH.

    26-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ozark Henry's slipper

    De ‘Floris van Bommel feat. Ozark Henry’ slipper.

     

     

     

    Al jaren zijn ze op het podium onafscheidelijk: Piet Goddaer, de man achter Ozark Henry, en een paar witte slippers. Waar andere artiesten van fans meestal een bos bloemen, drank of damesslipjes krijgen ontvangt Piet met de regelmaat van de klok een paar kraakverse slippers. Een recente ontmoeting tussen Piet en Floris van Bommel leidde haast onvermijdelijk tot een masterplan voor het ontwikkelen van ‘de perfecte slipper’.

     

    De slipper is in een aantal sessies door Piet en Floris met zijn ontwerpteam ontwikkeld. Piet’s ideale slipper is aan de voet lekker basic: soepele lederen zool, eenvoudige witte wreefbanden en een comfortabel voetbed. Zonder voet in de slipper worden de uitbundige details zichtbaar: de zwart/wit portret foto van Piet op het voetbed, het oranje ‘Floris van Bommel feat. Ozark Henry’ label, de met laser aangebrachte handgeschreven songtekst (van het nummer ‘Godspeed’) op het loopvlak van de zool en de oranje inzet in het hakgedeelte van de slipper.

     

    De ‘Floris van Bommel feat. Ozark Henry slipper’ verschijnt in 2009 in een gelimiteerde oplage van 100 paar damesslippers en 100 paar herenslippers. De slipper is voor € 119 exclusief verkrijgbaar in de Van Bommel flagshipstore, Huidevettersstraat 2, Antwerpen. De verkoop start zaterdag 2 mei om 10.00 en zal bijgewoond worden door Piet Goddaer en Floris van Bommel. Het is niet mogelijk om vooraf een paar slippers te reserveren.

     

    Het debuutalbum van Ozark Henry dat in 1996 uitkomt wordt direct overladen met lovende kritieken van zowel pers als vakgenoten. Meest prestigieuze bewonderaar is zonder twijfel David Bowie. De jaren er na volgen 4 succesvolle studioalbums en een veelvoud aan sideprojects. Een authentieke opstelling in een chaotische muziekwereld, maakt dat Ozark Henry wordt omarmd door zowel het grote publiek als de kritische pers. Een nieuw Ozark Henry album staat gepland voor winter 2009/2010.

     

    In 1734 startte de familie Van Bommel in Breda, Nederland met de productie van handgemaakte kwaliteitsschoenen. Momenteel leiden de broers Reynier, Floris en Pepijn van Bommel als 9e generatie het familiebedrijf. Floris is het creatief brein van schoenfabriek van Bommel en ontwerpt o.a. zijn eigen ‘Floris van Bommel’ collectie. Op een recent gelanceerde sneakerlijn noemt Floris zichzelf ‘Flow-rush’, volgens hemzelf de naam die hij gehad zou hebben als hij geen schoenontwerper was geworden maar gangster rapper. RVH.

     





    25-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rodnik band

    Rodnik band for Energie.

     

     

     

    Energie lanceert deze lente dit gloednieuwe concept. Rodnik Band is een Londense kunst-mode-rockband die zeer in trek is bij de trendsetters. Sinds hun start in 2006 met een kleine damescollectie in NY zijn deze non-designers designers zeer populair geworden.

    Als lancering van de samenwerking met Energie heeft Rodnik Band enkele ‘limited edition’ T-shirts ontworpen, t-shirts die in de Energiewinkel in Antwerpen te verkrijgen zijn. RVH.

    www.rodnik.co.uk





    25-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jouvence

    Columbus Paradigm Institute lanceert "Jouvence", het Columbus-ei dat veroudering tegengaat

     

     

     

     

    Het ei "Jouvence anti-age", is de nieuwste telg in de familie gezondheidseieren van "Columbus". In navolging van het succes van het Columbus-ei in 2008, komt de firma Columbus Paradigm Institute nu, na jarenlang onderzoek en ontwikkeling, met een nieuwe innovatie: de eieren "Jouvence anti-age".

     

    Dit nieuwe functionele gezondheidsei, met een hoge voedingswaarde, bevat tal van essentiële bestanddelen om de veroudering van het lichaam tegen te gaan, om het cholesterolniveau op peil te houden en het ontstaan van degeneratieve ziektes te voorkomen.

     

    De eieren Jouvence anti-age bieden, net als alle andere Columbus-eieren, een perfect evenwicht tussen omega-6 en omega-3. De positieve invloed van dit evenwicht wordt nog versterkt door de eigenschappen van Jouvence, dit noemen we "anti-age"-effecten. Dankzij de antioxidanten vertragen de eieren Columbus Jouvence het verouderingsproces van de cellen en weefsels. Dit ei bevat ook luteïne, een belangrijke natuurlijke antioxidans die essentieel is voor onze ogen omdat dit de uv-stralen filtert. Luteïne vinden we ook terug in groene groenten en fruit.

    Bij Columbus is de luteïne afkomstig uit de gouden margriet, die wordt toegevoegd aan de voeding van de legkippen. Bovendien krijgt de eidooier zo een mooie en intense kleur. Wetenschappers hebben onderzocht dat de gemiddelde Belg te weinig van deze antioxidans opneemt en zo een hoger risico loopt op leeftijdsgebonden maculaire degeneratie en cataract.  

     

    Dr. Fabien de Meester, de stuwende kracht achter de ontwikkeling van het Columbus-concept en Voorzitter en CSO van BNLfood: "Op basis van ons wetenschappelijk onderzoek hebben we een perfecte combinatie van vitamines en essentiële oligo-elementen gecreëerd die de eieren Jouvence anti-age hun antixoderende eigenschappen geven.” De vele anti-ouderdomseigenschappen zijn ook te danken aan vitamine E, een voedingsstof die essentieel is voor de werking en regeneratie van onze cellen, choline, een vitamine dat ons gezichtsvermogen en onze hersenen beschermt, selenium, een essentieel oligo-element voor de preventie van degeneratieve ziektes zoals kanker, en aan essentiële vet- en aminozuren.

     

    Een unieke methode ligt aan de basis van het Columbus-ei: trachten om het natuurlijke voedingspatroon van kippen opnieuw samen te stellen - met een 100 % plantaardige voeding op basis van granen, zaden, loof en essentiële vitamines en oligo-elementen. Een voeding die dus vergeleken kan worden met wat kippen vroeger in het wild aten, vóór de industriële revolutie en de inmenging van de mens.

    Door de kippen vrij te laten rondlopen en de natuurlijke cyclus van dag en nacht te respecteren, zijn de "Columbus-kippen" nooit gestrest. De productlijn "Jouvence anti-age" kan zo eieren met een uitstekende voedingswaarde garanderen, typisch voor de "Columbus"-aanpak, en is het resultaat van onafgebroken onderzoek naar gezonde en innoverende voedingsoplossingen. RVH.

     





    25-04-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!