Inhoud blog
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Davidoff 100 jaar

     

     

     

    DIADEMAS FINAS,

    Davidoff’s eeuwfeestsigaren.

     

     

     

    Het eeuwfeest van de geboorte van sigarenlegende Zino Davidoff werd in Brussel op passende wijze gevierd. Johan Vercammen, directeur Zabia, invoerder van de Davidoff-sigaren, liet voor deze gelegenheid, Raymond Scheurer, senior vice-president van de Davidoff-groep overkomen.

     

    Zino Davidoff zuigt reeds bij zijn eerste ademtocht, de geuren op van de Oosterse tabak die zijn vader gebruikt om sigaretten te rollen. Wanneer de familie Rusland ontvlucht, en zich in Geneve vestigt, is Zino amper 5 jaar. Hier duiken tal van Russische vluchtelingen op en Zino heeft best prettige herinneringen aan slecht betalende klanten. Een van hen is Vladimir Iljitsj Oeljanov, die later wereldwijde bekendheid verwerft als Lenin.

     

    Zino ontdekt aldus Raymond Scheurer; in zijn wereldwijde zoektocht naar kwaliteit eerst de Zuid-Amerikaanse tabaksplantages maar wordt vooral verliefd op de weergaloze ‘puro’ tabak uit Cuba. Na zijn terugkeer in Geneve in 1930 ontwerpt Zino de eerste humidors om de tabak en sigaren op perfecte wijze te bewaren. De lekkere maar vooral kostbare tabaksoorten mogen aldus Zino immers niets van hun kwaliteit verliezen.

    Op het einde van WO II verbluft Zino zijn partners in Havanna met de creatie van de Grands Crus sigaren. Meteen de geboorte van een nieuwe legende en het ontstaan van de Château Lafite, Château Latour, Château Haut-Brion, Château Margaux en Château Yquem collecties. In 1970 doen op aanraden van zijn Cubaanse vrienden ook de Davidoff N°1, Davidoff N°2 en Ambassadrice hun intrede. Raymond Scheurer onderlijnt hierbij dat alle geruchten te spijt, Zino Davidoff de ‘Lider maximo’ zijnde Fidel Castro nooit heeft ontmoet. De zoektocht naar kwaliteit gaat onverdroten verder, problemen met de Cubaanse aanvoer zorgen ervoor dat Zino samen met de groep Oettinger aan wie hij zijn zaak heeft verkocht, een nieuwe verrassing in petto heeft.

    Zij doen immers reeds enkele jaren proeven met Dominicaanse tabak die zeer goede resultaten oplevert. Begin de jaren 1990 maken ze resoluut de overstap en creëren met tabak uit de Dominicaanse republiek, een ‘nieuwe generatie Davidoff sigaren’ waarbij Zino de ambassadeur wordt van zijn eigen merk. Bij zijn overlijden in 1994 heeft Zino een credo in petto: ‘Rook minder, maar beter en langer, een idee dat voor elke sigarenroker een cultus en filosofie is’.

     

    Kwaliteit blijft aldus Johan Vercammen, meer dan ooit het absolute kenmerk van de Davidoff sigaren. Ter herdenking van het eeuwfeest van de geboorte van Zino Davidoff werd trouwens een nieuwe handgerolde sigaar ontworpen van de allerfijnste Dominicaanse tabak, de ‘ Diademas Finas’. Deze sigaar van 17.2 cm lengte verwijst naar Zino’s creatie uit 1948, toen hij de ‘diademas’- sigaar liet aanmaken. Net als de sigaar uit 1948 is ‘diademas finas’ bandloos en wordt ze in een houten doos opgeborgen, verpakking die geïllustreerd wordt met een foto van Zino’s in Geneve anno 1940.

     

     

     

     

    24-11-2006 om 14:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.restaurant o à la bouche
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    ‘L’O à la Bouche’

     

     

    Tegen het majestueuze decor van de Maasvallei, tussen Namen en Dinant, op een steenworp van de Tuinen van Annevoie en de abdij Maredsous, heeft Olivier Vanden Branden verkozen zijn restaurant te openen. Het heet L’O à la Bouche, met een verwijzing naar zijn initialen.

     

    Deze aannemerszoon was al heel jong bezeten van het koken en richtte zich, zodra hij zijn middelbare-schoolopleiding had voltooid, op het culinaire beroep. Tijdens een stage in ‘La Pichelotte’ werd hij ontdekt door Pascal Silman – u weet wel, dezelfde die ooit voor het succes van ‘La Maison de Maître’ in het Conrad Hotel van Brussel zorgde. Dit heeft tot resultaat dat onze bijzonder jonge kok voor zijn verdere ontwikkeling al snel zijn weg vindt in een circuit dat menige chef bij ons hem zou benijden. Het begint in België, waar hij onder andere bij de banketbakker Mahieu werkt. Dan volgt Frankrijk natuurlijk, met een periode in het ‘Hôtel de Paris’ en het onuitwisbare stempel van Alain Ducasse, maar ook Engeland en daarna Spanje, waar hij voor het eerst de volledige verantwoordelijkheid van een ‘chef de cuisine’ op zich neemt. Na deze indrukwekkende loopbaan vraagt Olivier, amper 26 jaar, zich af of het nu wel zo interessant is altijd voor de anderen te werken. En dan biedt zich de gelegenheid aan een gebouw over te nemen dat zijn familie toebehoort.

     

    Een van de laatste gebouwen van het aardige dorp Bioul, dat een oude, ontwijde kapel omvat, maakt deel uit van een complex dat door de vader van Olivier wordt gerenoveerd. De juiste bestemming van deze mooie plek is gauw gevonden: het oude heiligdom vormt na een geringe ingreep een volmaakte toegangspoort voor een etablissement dat al even elegant als gastvrij overkomt. De moeder van onze kookkunstenaar doet de rest dankzij haar talent als binnenhuisarchitecte. Met z’n charmante camaïeu van nuances in beige en wit, afgewisseld met het groen van zorgvuldig gekozen planten, heeft L’O à la Bouche een bijzonder warme en gedistingeerde sfeer.

     

    Men wordt ontvangen door Aline, Oliviers zuster die op een vriendelijke manier de suggesties van een menu à la carte presenteert. De keuze uit twee à drie voorgerechten, twee à drie hoofdschotels en twee à drie desserts wordt om de drie weken vernieuwd en kost niet meer dan de bescheiden som van € 30!

     

    De keuken van Olivier Vanden Branden, die zich ‘Frans en mediterraan’ noemt, kenmerkt zich door uitgesproken smaken. De chef-kok is duidelijk niet bang zijn karakter te laten spreken in zijn gerechten. Deze zijn gebaseerd op eersterangsproducten, maar het culinaire concept van de heer des huizes berust eveneens op een evidente beheersing van de gaartijden. De sobere en eenvoudige, maar eveneens zeer elegante en appetijtelijke opmaak van de borden doet de gerechten volmaakt tot hun recht komen. Ze zijn bereid met evenveel vakkennis als inzicht, volgens het goede beginsel dat ‘de keuken de ware aard van de dingen respecteert’. Het wijnaanbod is ingedeeld in ‘klassieke’ en ‘zonnige’ selecties. Ze omvatten menige mooie verrassing en heel wat verleidelijke flessen die ruim onder de € 25 geprijsd zijn.

     

    Wij kozen voor Bretoense St. Jacobsvruchten met velouté van bloemkool en een ricotta van met spinazie gevulde ravioli en garnituur van rivierkreeftjes. Volgde een wilde gebraden fazant met kardinaalsaus en garnituur van biet en vijgen, naast een everzwijnfilet, een croustillant van zwarte pens, mousseline van knolselder, opgevrolijkt door fantasiepeer en peperroomsaus. Het dessert, een huiscombinatie van peperkoek, jonagold en vanille-ijs was al evenmin te versmaden. Olivier heeft overduidelijk gastronomische kwaliteiten die af en toe nog iets verfijnd moeten worden wat niet wegneemt dat dit restaurant dat pas in november 2005 de deuren opende, talloze lekkerbekken zal betoveren.

     

    De schotels van ‘L’O à la Bouche’ kunnen ook worden afgehaald of kunnen eveneens bij u thuis bereid worden, want Olivier heeft reeds een flinke ervaring als thuiskok.

    L’O à la Bouche - 24 rue de Fraire - 5537 Bioul - Tel.: 071-30 79 04

     

    Olivier Vanden Branden is onmiskenbaar een sympathieke chef, een enthousiaste, jonge keukenmeester die graag experimenteert en ruim smakenpalet aanbiedt.

     

     

     

    21-11-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.champagne laurent perrier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    INVITATION GRAND SIECLE LAURENT-PERRIER

     

    Grand Siècle is een cuvée vol verleiding en emotie, die finesse combineert met kracht, complexiteit en evenwicht. Een champagne voor speciale momenten, voor sterke gevoelens.

    De ideale manier om dit plezier en zintuiglijk genot te uiten en te ervaren: de koffer Invitation Grand siècle cadeau doen, in ontvangst nemen, openen, …

     

    Om te beginnen is er het heel mysterieuze zwart, met daar rond gewoon het lint van Laurent-Perrier, als subtiel en zijdezacht teken van elegantie en raffinement. De koffer opent zich als het ware als een drieluik. Drie elementen springen meteen in het oog: in de twee zijdelen, twee identieke glazen. Ze hebben de perfecte tulpvorm om optimaal te genieten van de champagne, van alle aroma’s en van alle frisse accenten. De glazen zijn met de mond geblazen en het lint van Laurent-Perrier is er heel subtiel in gegraveerd.

     

    In het midden de champagne-emmer van Laurent-Perrier: het glanzend metaal ervan roept meteen de geest van een luxueus feest voor ogen. De gekromde vorm, ideaal aangepast om een fles Grand Siècle te koelen, valt meteen op.

     

    Grand Siècle, de essentie van de champagnekunst, een assemblage van de beste cru’s en van uitzonderlijke wijnjaren, kan zo opgediend worden in de emmer. De fles werd in een nieuw kleedje gestopt. Het groen – bijna zwart - van de fles wordt kracht bijgezet door de glans van het metaal en de glazen. Andere opvallende kenmerken zijn de zwarte capsule, hetzelfde lint als rond de koffer en het ovalen etiket met zilveren opdruk.

     

    21-11-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.restaurant sanglier des ardennes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    AU SANGLIER DES ARDENNES

     

     

     

    Thiérarchie is vooral in Noord Frankrijk gekend als een regio waar de kerken werden uitgebouwd tot versterkte burchten en als dusdanig een onderkomen boden aan de verzetstrijders tegen de diverse overheersers. Thiérachie heeft eveneens uitlopers in de grillige maar erg mooie valleien in het Zuiden van  de provincie Namen.

     

    In Oignies-in-Thiérachie huizen niet alleen enkele oude vestigingen en een kerk met nog ongekende gangen, maar vindt ook het restaurant Au Sanglier des Ardennes van Jacky Buchet een onderkomen. Traditie en respect voor overleveringen zijn hier erg gewaardeerde grondvesten waarop trouwens ook het restaurant is gevestigd. Niet verwonderlijk trouwens als men weet dat dit restaurant bestaat sinds 1950 en vroeger een dorpscafé was. De familie Buchet verzorgt er reeds drie opeenvolgende generaties een uitmuntende keuken. De traditie wil dan ook dat hier sinds mensengeheugenis, geen enkele teleurgestelde klant het restaurant heet verlaten. Ook het interieur stoelt ondanks enkele vernieuwingen en aanpassingen, nog steeds op typische Ardense kenmerken, die voor een gemoedelijke en serene sfeer zorgen.

     

    Alle respect voor traditie ten spijt, beantwoordt de keuken van Jacky Buchet aan alle moderne haccp-normen en is ze een voorbeeld van professionele inrichting. In de keuken zwaait Jacky sinds jaren de scepter al laat hij zich nu bijstaan door zijn zoon Rudy, zodat ze samen zorgen voor verrukkelijke gerechten en heerlijke composities. Echtgenote Marie-Rose zorgt met enige terughoudendheid zodat de privacy van de klant ongeschonden blijft, voor een feilloze bediening. Zij worden bijgestaan door Erwin Selvais die zich reeds tijdens zijn opleiding in de hotelschool van Fleurus tot prima wijnkenner ontpopte. Hij heeft de wijnkaart van de Sanglier des Ardennes extra prestige meegegeven en verrijkt met enkele van zijn persoonlijke lievelingswijnen.

     

    De kaart van dit restaurant brengt het ganse jaar door getuigenis van de rijkdommen die in de Ardennen worden weergevonden, al twijfelt Jacky geen ogenblik om én aan nationale import én aan internationale import van kwaliteitsproducten te doen. Een combinatie van verse producten uit eigen regio met andere Belgische specialiteiten leidt tot smaakmakende gerechten. Ganzenlever, jonge duif en truffels zijn buiten het jachtseizoen slechts enkele van de vaste waarden. Het restaurant is trouwens opgesmukt met enkele jachttrofeeën van de familie, figuurlijk kan men zelfs zeggen dat everzwijnen er klant aan huis zijn.

     

    Het jachtmenu vormt elk jaar opnieuw een subliem hoogtepunt, menu dat trouwens tot eind januari 2007 loopt. De editie 2006 bestaat uit hesp van everzwijn als proevertje, mousse van wilde eend met Armagnac, houtduif met schuimige saus op basis van jenever, balletje van fazant in een winterse consommé met fijne groentjes. Een traditionele ‘trou’ Bourguignon zorgt voor enige verpozing   alvorens het grotere wild aan te pakken. Reebok met wilde bospaddestoelen, haas met worteltjes in saus op basis van trappistenbier en een gegrilde filet van jong everzwijn met tuinkruiden en witloofsalade vormden de volgende triptiek. De kaasschotel wordt naar eigen keuze samengesteld maar biedt zowel regionale kazen als zeer fijne Franse kazen, romig, hard of enig exotisme met geiten of schapenkaas, totaal vrije keuze. Het slotakkoord voor de koffie bestaat uit een ijsgekoelde soufflé met kastanje en peer, overgoten met een oude Chartreuse VEP.

     

    Zonder meer een zware opdracht. Talloze fijnproevers genieten telkens weer van de heerlijkheden die Jacky en Rudy bereiden, het wekt dan ook geen verwondering dat reserveren een absolute must is.

     

    Gelukkig bezit het restaurant ook een zevental kamers zodat het jachtmenu ook tijdens de weekdagen kan worden aangeboden.

    Meteen de gelegenheid om ongedwongen van al het heerlijks te genieten terwijl Jacky voor de belangstellenden een prachtige rondrit doorheen de provincie Namen maar ook diverse plaatsjes in het Franse deel van Thiérachie tour heeft uitgewerkt. Een wandeling met de wagen die je enkele uren bezighoudt en je volop laat kennismaken met de rijkdommen van de natuur en de pracht van de uitgestrekte wouden.

     

    Al deze faciliteiten ten spijt, is het restaurant en ook het hotel, op maandag en dinsdag gesloten. Jacky stelt de noodzakelijke rust van alle teamleden als belangrijkste reden voorop, al bieden de sluitingsdagen hem de perfecte gelegenheid om zijn geliefkoosde sport, de jacht, te beoefenen. 

    Au Sanglier des Ardennes – rue Jean Baptiste Périquet 4 – 5670 Oignies-en-Thiérarche

    Tel  060-39 90 89 www.ausanglierdesardennes.be

     

    Indrukwekkend jachtmenu zonder enige restrictie aan te bevelen.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    16-11-2006 om 08:53 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.champagne laurent perrier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CHAMPAGNE LAURENT-PERRIER BRUT MILLESIME 1997

     

     

    Achter een grote champagne schuilt een complexe alliantie tussen de wijngaard, de grond en de knowhow van de mens. Men spreekt van een groot wijnjaar als het klimaat opmerkelijk gunstig was en als zowel de tijd als het weer een buitengewoon positieve invloed hadden.

    Laurent-Perrier heeft zich altijd voorgenomen slechts zelen een millésimé uit te brengen en enkel de allerbeste jaren te kiezen. Dit garandeert dat enkel een unieke en uitzonderlijke wijn gekwalificeerd kan worden als Brut Millésimé. De millésimés van Laurent-Perrier zijn ook uitstekend geschikt om verder te rijpen.

     

    1997 werd ingezet met Siberische koude, gevolgd door strenge voorjaarsvorst, onweer en hagelbuien. Maar de mooie bloeitijd en de uiterst warme maand augustus zorgden voor een prachtige oogst en goede zuurgraad. Dankzij zijn elegantie en finesse behoort de oogst van het jaar 1997 tot de uiterst selectieve lijst die weerhouden werd door Laurent-Perrier.

     

    Deze millésimé, 50% pinot noir en 50% chardonnay van de meest prestigieuze wijngaarden, heeft een uitgesproken goudgele kleur en fijne lang aanhoudende belletjes. Hij zorgt voor een elegante neus met een combinatie van citrusaroma’s, rijp fruit en gekonfijt fruit. Hij biedt een subtiele maar tegelijkertijd ronde smaak. De evolutieve smaak zorgt voor subtiliteit, raffinement en een lange zachte finesse met langdurige frisheid. De serveertemperatuur ligt tussen de 9° en 11°C.

     

    16-11-2006 om 08:49 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.champagne gosset
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GOSSET CELEBRIS TROFEE

    voor de beste Champagnewijnkaart

     

    Aÿ-1584, het oudste Wijnhuis van Champagne, reikte de GOSSET CELEBRIS TROFEE voor het eerst uit in 1995. De wedstrijd werd oorspronkelijk alleen in Frankrijk gehouden, maar in 1999 werden België en het Groothertogdom Luxemburg bij de trofee betrokken, in 2000 werd ze uitgebreid met Groot-Brittannië, in 2002 met Duitsland en Oostenrijk en in 2003 met Zwitserland. In 2004 voegde Nederland zich bij België en Luxemburg: voor die drie werd toen de Gosset CELEBRIS Benelux Trofee ingesteld.

     

    De GOSSET CELEBRIS TROFEE voor de beste Champagnewijnkaart werd in het leven geroepen om de restaurants te belonen die op hun wijnkaart een mooie keuze van champagnewijnen aanbieden en die champagne promoten als begeleiding van de maaltijd maar ook als een wijn als zodanig. Of Champagne Gosset op de kaart voorkomt of niet heeft geen enkele invloed op de jury die samengesteld is uit deskundigen in wijn en gastronomie.

     

    De editie 2006 had als thema «de superwinnaar». De laureaten van vorige uitgaven, uit de Benelux, Groot-Brittannië, Duitsland-Oostenrijk en Zwitserland werden uitgenodigd om deel te nemen. De restaurants legden hun champagnewijnkaart voor aan een internationale jury. Die kwam bijeen in Parijs en hield een werkvergadering in Hotel de Crillon.

     

    Erelijst Europatrofee:

    1ste prijs: Restaurant Zur Traube Duitsland, Chef-kok Dieter Kaufmann, 2de prijs: restaurant ’t Oud Konijntje Benelux, chef-kok Patricia Desmedt en 3de prijs Restaurant ’t Molentje Benelux, chef-kok Danny Horseele

     

    2de Prijs Europatrofee - 1ste Prijs Benelux 2006 ’T OUD KONIJNTJE – BENELUX

     

    Laureaat GOSSET CELEBRIS TROFEE België-Groothertogdom Luxemburg 2001

    In 1953 ging restaurant ’t Oud Konijntje in Waregem open en sindsdien heeft John Desmedt een van de mooiste wijnkaarten van het land opgebouwd. Net zoals zijn vader geeft Frank Desmedt de voorkeur aan de Champagne en zijn wijnen. De wijnkaart  is een ware lofzang op de «Wijn der Koningen». Talrijke bladzijden van uitzonderlijke waarde zijn eraan gewijd tot grote waardering van de liefhebber die opkijkt van heel wat bijzonderheden: van het aantal referenties tot de presentatie, van de juiste keuze tot de originaliteit en de vreugde om enkele uiterst zeldzame flessen te ontdekken. De tekst blijkt rijk aan details en aan impressies en is doorspekt met subtiele allusies: Frank Desmedt heeft zijn kaart opgesteld met een buitengewone kennis en hij heeft er zijn hart ingelegd. Die kundigheid is in harmonie met de gastronomische kunst van Patricia Desmedt. Aan het fornuis volgde ze Thérèse, haar moeder, op, een autodidacte met grote ervaring. Die gaf aan haar dochter haar liefde voor het vak door en de meest door de wol geverfde fijnproevers waarderen het onvergelijkelijke culinaire fingerspitzengefühl van Patricia. Twee Michelin-sterren bekronen een van de beste tafels van het land.

    ’t Oud Konijntje – Bosstraat 53 – 8790 Waregem – Tel: 056 60 19 37 – www.oudkonijntje.be

     

    3de Prijs Europatrofee   ’T MOLENTJE – BENELUX

     

    Laureaat GOSSET CELEBRIS TROFEE Benelux 2004

    ’t Molentje is bekroond met twee Michelin-sterren en wordt beschouwd als het beste restaurant aan de Belgische kust. Het  biedt plaats aan een dertigtal couverts. Uit de creatieve, verfijnde en eigentijdse kaart blijkt dat de chef-kok culinaire perfectie nastreeft. Danny Horseele beschikt over een gedegen kennis van de klassieke gastronomie en kan zich veroorloven te innoveren, zijn creativiteit de vrije loop te laten. De nabijheid van de zee is af te lezen van de kaart: de meesterkok verleidt de fijnproever met schaaldieren waarvan hij de gaartijd zo kort mogelijk houdt. De wijnkelder van restaurant ’t Molentje wordt bestempeld als een «kelder voor epicuristen». De wijnkaart is een eerbetoon aan de Champagne: met haast 3 000 flessen in de kelder en meer dan 200 referenties op de kaart. De selectie is scherp en prestigieus naar het beeld van het huis. Jaarlijks worden 2 600 tot 2 900 flessen geschonken. In ’t Molentje wordt champagne uiteraard als aperitief gesmaakt. Een keuze van twee tot vier referenties die «per coupe» worden aangeboden, wordt gepresenteerd op een dienwagentje; die selectie wisselt om de twee à drie weken. Champagne wordt ook voorgesteld ter begeleiding van bepaalde gerechten of van de hele maaltijd en komt speciaal aan bod tijdens zes jaarlijkse evenementen in het gezelschap van de keldermeesters. Dat zijn heuglijke momenten die de cliënten bijzonder waarderen!

    ’t Molentje – Baron de Maerelaan 211 – 8380 Zeebrugge – Tel: 050 54 61 64 – www.molentje.be

     

     

    16-11-2006 om 08:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.willem vanderzee gm radisson brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

    Willem van der Zee benoemd tot Algemeen Directeur

    Radisson SAS Royal Hotel in Brussel

     

     

    Willem van der Zee keert terug naar Brussel als Algemeen Directeur van het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel. Hij volgt er Jesper Henriksen op die Algemeen Directeur wordt van het Radisson SAS Hotel Disneyland Resort Paris®.

     

    Na het beëindigen van zijn hogere hotelstudies aan het PIVA in Antwerpen in 1990, begon Willem van der Zee zijn professionele carrière in het Hilton Park Lane Hotel in Londen. In 1991 kwam hij terug naar België om in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel als Restaurant Manager te beginnen. Na een overstap naar het Hilton International Hotel en het Astrid Park Plaza Hotel in Antwerpen, vond hij zijn geprefeerde werkgever Radisson SAS terug. In 1998 werd hij Food & Beverage Manager in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel.

     

    In oktober 2000 vroeg de directie hem om de overname van het Radisson SAS Balmoral Hotel in Spa te leiden. In mei 2001 werd hij officieel benoemd tot General Manager van het Radisson SAS Balmoral Hotel in Spa. Ondertussen werd begonnen met de bouw van het nieuwe Radisson SAS Palace Hotel in het centrum van Spa. In september 2003 werd Willem van der Zee gepromoveerd tot City General Manager verantwoordelijk voor beide Radisson SAS Hotels in Spa. Functie die hij tot vandaag uitoefende.

     

    Sinds 1 november 2006 is Willem terug in zijn oude thuishaven aan de Wolvengracht in Brussel als Algemeen Directeur van het Radisson SAS Royal Hotel. Hij zal instaan voor het dagelijks beheer van het hotel en rapporteren aan Han Oldenburger, Regionaal Directeur Benelux.

    Willem van der Zee : “ Ik kijk met een enorm goed gevoel terug op de fantastische  jaren in Spa, maar ik heb ook het volste vertrouwen in het bestaande team om een uitstekende job te blijven doen. Tegelijkertijd kijk ik ook uit naar het weerzien met mijn collega’s in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel en verheug ik mij op een uitstekende samenwerking met hen!”

    www.radissonsas.com.

     

    16-11-2006 om 08:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duits wijninstituut
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Monika Reule, nieuwe directrice van het Duits Wijninstituut,

    neemt de bedrijfsleiding vanaf 1 april 2007 over.

     

    De Raad van Bestuur van het Duits Wijnfonds (DWF) heeft Monika Reule, landbouwbiologe, op 26 oktober 2006 in Mainz met eenparigheid van stemmen tot directrice benoemd. Vanaf 1 april 2007 start ze in haar nieuwe functie starten en neemt de bedrijfsleiding van het Duits Wijninstituut (DWI) en andere nevenmaatschappijen over. Ze lost Holger Kirsten af die deze functie sinds juli 2006 interim uitoefent.

    In zijn functie als voorzitter van de raad van bestuur benadrukte Weber dat de beslissing ten gunste van Monika Reule met eenparigheid van stemmen in de raad van bestuur genomen werd. Volgens hem was dit een opmerkelijke blijk van vertrouwen en een bereidheid tot samenwerking uit de gebieden en uit alle takken van de wijneconomie. Monika Reule zelf zei dat ze zich erop verheugt zich in de komende maanden snel in de thematiek in te werken en aansluitend samen met de medewerkers en medewerksters en met de comités van DWF en DWI, toekomstgerichte concepten en maatregelen met het oog op de versterking van de positie van de Duitse wijnen in binnen- en buitenland te ontwikkelen en om te zetten.

    primal@primal.be of www.duitsewijn.be

    16-11-2006 om 08:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Charme de la semois
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Le Charme de la Semois

     

     

    De hostellerie Charme de la Semois is een totaal gerenoveerd gebouw aan de oevers van de Semois, geheel omringd door groen. De hostellerie geldt als centrum van alle denkbare activiteiten in de regio, wandelen, vissen, mountainbiking, kajakken, jagen, enz. Deze charmante hostellerie beschikt over 18 kamers en enkele suites en biedt zakenlui die een rustige werksfeer zoeken, een seminariezaal met een capaciteit van 40 personen.

     

    Eigenaar-uitbater Dimtri Everard zorgt bovendien voor een culinaire noot die de exploitatie ook aanlokkelijk maakt voor gastronomen en fijnproevers. Dimitri en zijn echtgenote Jane, zijn geen onbekenden in de restaurantwereld. In het restaurant “ La Cuisine au vert” in Waterloo en naderhand in het hotel ‘Le Coté Vert’, hebben ze reeds hun sporen verdiend. Dimitri en Jane leiden sinds 1998 ‘Le Charme de la Semois’, een gebouw van zowat een eeuw oud dat oorspronkelijk “La Charmille” werd gedoopt. Le Côté Vert wordt momenteel trouwens gerund door Dimitri’s zuster.

     

    Dimitri Everard geboren in 1973, kreeg zijn opleiding tussen 1989 en 1992 op het Infobo, terwijl hij gelijktijdig in het restaurant ‘Bruneau’ werkte. Hotelmanagement volgde hij op de International School in Limal, terwijl hij werkte in ‘L’ Espièglerie’ in Namen. Jane Varvenne, 1971, volgde een opleiding op het CENAM in Namen en deed net als haar man gelijktijdig ervaring in restaurants.

     

    Hun keuze voor Le Charme de la Semois in Alle-sur-Semois is bijzonder doordacht. De regio is toeristisch erg aantrekkelijk en biedt naast een zeer verscheiden natuur, ook tal van bezienswaardigheden. Een beetje stroomafwaarts van Bouillon, vormt de Semois immers zijn nauwste maar ook mooiste meanders. Hier vinden we Botassart, dorpje op een smal schiereiland dat de naam ‘het graf van de Reus’ meekreeg. De Semois slingert zich voorbij Corbion en Poupehan, Franhan en Rochehaut om vervolgens de provincie Namen binnen te vloeien. Alle is een van de dorpen in het uiterste zuiden van deze provincie, vlakbij Frankrijk en ooit de hoofdstad van de tabaksbouw van de Semois. Op een paar plantages na is die praktisch verdwenen, enkele droogschuren langsheen de slingerpaadjes verwijzen nog naar deze cultuur. De leisteenindustrie bracht na verval van de tabak, enig soelaas, maar Alle, net als Pussemange of Bouhan kon slechts korte tijd op deze nieuwe rijkdom bouwen. Met de hostellerie Le Charme de la Semois heeft het dorpje alleszins een derde economische stimulans gevonden.

     

    Op het culinaire vlak biedt Dimitri een huiselijke maar toch geraffineerde keuken die duidelijk goed ligt in de Vlaamse markt aangezien ruim 80% van zijn cliënteel uit Vlaanderen komt. Er wordt zeer duidelijk geopteerd voor een combinatie tussen een ontspannend verblijf, enkele wandelingen of andere activiteiten en het genot van rijke gastronomische tafelen tijdens het avondmaal.

     

    De kaart op zich spreekt boekdelen en laat zeer ruime keuzemogelijkheden. Anderzijds zijn er de menusuggesties die eventueel in het verblijf kunnen ingecalculeerd, suggesties die deels op de kaart worden weergevonden en deels afhankelijk zijn van de dagelijks verse producten die worden aangevoerd.

    Als proevertjes vielen ons een feuilleté van kaas, een feuillete met curry en erwtensoep met croutons te beurt. Als voorgerecht kregen we een ballotin van tonijn en ganzenlever in een kleedje van roze zalm met toast.  Een kussentje van gevulde St Jacobsvruchten, overdekt met grijze garnalen vormde het tussengerecht vooraleer de patrijs met fijne groentjes, veenbessen en warme ganzenlever werd geserveerd. De witte Bourgogne Chardonnay La Fôret en de rode Bourgogne Château d’Etroyes golden als perfecte aanvullingen. Fijne pannenkoekjes met nootschilfers en gegratineerde appelen sloten de maaltijd af.

    Dimitri en Jane verzorgen diverse gastronomische weekends. Er is keuze uit één of twee overnachtingen, plannen gelegenheidsdiners en feesten, terwijl los van de gastronomische weekends, de winterse wildmenu’s momenteel evenmin ontbreken.

     

    Hostellerie Le Charme de la Semois – Rue de Liboichant 12 – 5550 Alle-sur-Semois

    www.charmedelasemois.be

     

    14-11-2006 om 21:18 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de kapblok

    De Kapblok op jacht.

     

    Op zondag 19 november gaat restaurant De Kapblok – Dilbeek, net als vorig jaar, op jacht. Gastronomen en fijnproevers kunnen er terecht voor een aangepast jachtmenu, hetzij in een feilloos 4 gangen menu, hetzij in een iets uitgebreider 6 gangenmenu. Men kan zowel reserveren voor het menu en dan zelf de wijn kiezen, als voor een all-in formule waarin champagne, wijn, water en koffie zijn begrepen. rvh.

     

     

    08-11-2006 om 23:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gouden muts

    Wild –wintermenu:

     

    Restaurant De Gouden Muts in Aarschot biedt tot 30 december ek. een wild-wintermenu in een 4- of 5-gangenuitvoering met vrije keuze voor aangepaste wijnen. Er is onder meer een huisgerookte fazantenborst met grondwitloof, een cappuccino van witloof met gerookte everzwijnfilet en hazenrug en hertekalfnootjes met poivrades. Een pousse ‘surprise’ in 4 verschillende chcocoladesoorten geldt als sluiter. RVH.

     

    08-11-2006 om 23:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.palm royale
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Nieuwe kratten voor PALM ROYALE

     

    In 2003 lanceerde PALM Breweries op een succesvolle manier het degustatiebier ‘Royal’. In het voorjaar van 2006 werd het duidelijk als een line extension van Palm als ‘PALM Royale’ herdoopt en tevens in Nederland gesmaakt geïntroduceerd. Op basis van de uitstekende verkoopsresultaten investeert PALM Breweries nu in een gloednieuwe PALM Royale krat. Deze investering past in het strategisch plan dat eerder werd uitgetekend. Nadat het merk PALM Speciale, reeds in april van dit jaar, een groene krat van de nieuwste generatie werd toebedeeld is het nu de beurt aan PALM Royale en dit met een ‘royale’ blauwe krat. De globale investering voor beide kratten bedraagt 5 miljoen euro.

    De krat is geheel in de stijl van Palm Royale geconcipieerd, deze is niet alleen voorzien van 5 zachte handgrepen (soft touch),  de 4 flessen naast het handvat binnenin zitten iets schuin zodat de hand niet kan worden gekwetst. Het logo aan de buitenkant ligt verzonken om krassen te voorkomen en tevens om een optimale reiniging te kunnen waarborgen. PALM Royale zorgt voor dynamiek in het bierrayon en op de bierkaart en vult verder de behoefte in van de consument die op zoek is naar authentieke Belgische biercultuur.

     

     

    PALM Royale

     

    Alfred Van Roy is een naam die door bierkenners niet alleen spontaan wordt geassocieerd met één van de stamvaders van PALM Breweries maar ook vooral met kwaliteit en vakmanschap.  In de jaren dertig zette Alfred zijn eerste stappen in de brouwerij van zijn vader en leerde in de Brusselse brouwerijschool de technische knepen van het vak. In 1952 nam hij de fakkel van zijn vader over. Tijdens zijn 75-jarige loopbaan ontwikkelde hij zich als één van de meest vermaarde brouwers van België, een bierkunstenaar die in België en daarbuiten naam en faam zou verwerven met zijn unieke creaties en zijn baanbrekende ideeën ! Onder zijn inspirerende leiding groeide zijn brouwerij uit tot een vaste waarde in de markt wat ongetwijfeld zijn levenswerk mag genoemd worden. Alfred Van Roy werd op 7 mei 2003 negentig ! Een feestelijk moment dat op passende manier met een meesterlijk bier gevierd moest worden ! De meesterbrouwer mocht dan negentig jaar oud zijn, de jaren hadden nog steeds geen vat op het enthousiasme van deze bierkunstenaar. Met hetzelfde enthousiasme werd ‘PALM ROYALE’ gecreëerd, een feestbier dat de bekroning werd van een leven gewijd aan de brouwkunst.

    PALM ROYALE is een bier van hoge gisting, 7,5 % vol. alc., aromatisch - zuiver – niet nahangend – met een lichte fruitige toets. Het heeft een goudkoperen kleur en een subtiele neus van het parfum van de geselecteerde ‘hoge’ gisten. Bij dit bier hoort uiteraard een mooi glas, een glas op hoge voet dat enerzijds perfect schuimhoudend is en anderzijds het aroma conserveert. Een glas waarin schoonheid en wetenschap verenigd zijn, een recipiënt in harmonie met zijn inhoud. Rvh.

    www.palmbreweries.com

     

     

    30-10-2006 om 21:36 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoteltelevisie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Philips levert flatscreens  aan ’s werelds meest vooraanstaande hotelgroep

     

    Philips heeft aangekondigd dat zij de wereldwijde leverancier is geworden van televisies voor de kamers van Accor Group hotels, een vooraanstaande Europese hotelketen. Accor is één van de grootste ter wereld met een portfolio van merken als Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, RedRoof, Formule 1 en Etap. Philips staat nu in de startblokken om de hotels binnen de groep te voorzien van flatscreens uit de speciale Hotel Flat TV serie. Het gaat in totaal om zo'n 480.000 kamers.

     

    Philips Consumer Electronics is al meer dan 15 jaar marktleider in televisies voor hotels. Daarbij wordt nauw samengewerkt met systeemintegrators voor het leveren van maatwerkoplossingen voor de hotelbranche. De Hotel Flat TV's van Philips bevatten speciale TV-elementen waardoor de hotelmanagers zich kunnen concentreren op hun eigen werk, terwijl de gasten een uitstekende audiovisuele ervaring wacht in hun hotelkamer.

     

    De nieuwe Hotel Flat TV serie van Philips die wereldwijd zal worden geleverd aan de Accor Group, biedt vele voordelen zoals een voordelige TCO (total cost of ownership), moeiteloze installatie, gemakkelijke integratie en uitstekende compatibiliteit met bestaande entertainmentsystemen in hotelkamers. De serie biedt ook handige optionele instelbare elementen, zoals volumebeperking, menublokkering, ingebouwde alarmwekker en een aansluiting voor badkamerspeakers.

     

    Een uniek onderdeel is de SmartLoader, waarmee alle geprogrammeerde instellingen binnen een minuut van de ene TV naar de andere kunnen worden gekopieerd. De televisies bieden een geweldige kijkervaring met een scherp beeld en surround sound van hoge kwaliteit en voldoen aan de toenemende behoefte aan topkwaliteit voor entertainmentsystemen in hotelkamers.

     

    “Philips is een wereldwijde leverancier die begrijpt waar het om draait in de hotelbranche. Bovendien heeft Philips een volledig productassortiment en een speciaal team voor logistiek, verkoop en services. Dit is van groot belang voor het bedienen van de hotelsector", aldus Joel Vatan, Chief Procurement Officer van de Accor Group.  RVH.

    www.philips.be

     

     

    30-10-2006 om 21:33 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airport

    BRUSSELS AIRPORT

     

     

    Tot op heden ontbrak het de luchthaven Zaventem aan een echte naam. Eigenlijk had ze zelfs te veel namen, variërend van “Zaventem” over “Brussels International Airport” tot “l’aéroport national”. Een luchthaven die zo sterk en competitief staat als wereldspeler in de luchtvaart, heeft nood aan een sterke brand.

     

    Voortaan draagt alle communicatie vanwege de luchthaven de brand “Brussels Airport, Welcome to Europe”.

     

    Het is de bedoeling dat de vele bedrijven die actief zijn op de luchthaven voortaan gebruik maken van dezelfde paraplunaam “Brussels Airport”: één naam die gedragen en gedeeld wordt door de voltallige luchthavengemeenschap, 20.000 man sterk. Ook luchthavenuitbater verandert van naam: voortaan heet het bedrijf  The Brussels Airport Company.

     

    De luchthaven bouwt verder op zijn eigen sterkten en wil zich positioneren als Europees, Efficiënt en Hartelijk.

     

    Tijdens de voorbije jaren plaatste de reiziger Brussels Airport kwalitatief binnen de top vijf van Europese luchthavens. In 2005 werd de luchthaven zelfs bekroond als ‘best airport in Europe’. RVH.

     

    30-10-2006 om 21:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.châteaux & hôtels

    Châteaux & Hôtels de France

    onderschrijven partnership op seminariemarkt.

     

     

    Sedert een 2-tal jaren heeft de vereniging Châteaux & Hôtels de France, een succesvol seminarieconcept bij tal van zijn leden ontwikkeld. En toch wil de keten zich nog duidelijker op de MICE-markt profileren, reden waarom een partnership met Business Profilers, werd onderschreven. Deze laatste richt jaarlijks immers zowat 3000 seminaries in en heeft op dit domein een zeer degelijke ervaring.

     

    Le Château de Montvillargenne en Le Château de Villiers le Mahieu, hebben zich onmiddellijk op individuele basis als lid van Business Profilers aangemeld. Maar liefst 35 andere kastelen uit de keten hebben het specifieke lastenboek onderschreven. Lastenboek dat enerzijds steunt op kwalitatieve normen en anderzijds op de aanwezigheid van een hoog technologische meetinginfrastructuur.

     

    Vanaf januari 2007 komt er op 15.000 exemplaren, een speciale seminariegids terwijl ook de eigen internetsite wordt geactiveerd. Bovendien wordt aan diverse businessbeurzen deelgenomen zodat de samenwerking op korte termijn uitmondt in een gevestigde waarde binnen het marktsegment ‘séminaire de charme’.

    www.chateauxhotels.com - www.businessprofilers.fr

    30-10-2006 om 21:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van de smaak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Week van de Smaak in het Radisson SAS Hotel in Hasselt

     

    Van 16 tot en met 25 november vindt in Vlaanderen het landelijk evenement rond de eetcultuur plaats.  Tijdens deze eerste editie van de Week van de Smaak is Hasselt de eerste Stad van de Smaak. Op zaterdag 25 november heeft Hasselt de eer om het slotevenement voor de Week van de Smaak te organiseren en tussen 16 en 25 november is er in Hasselt voor ieders smaak en interesse wel iets te vinden. Het Radisson SAS Hotel doet uiteraard ook mee!

     

    Liefhebbers van gastronomie kunnen in het Koper restaurant de hele week hun Smaakmenu samenstellen. Uit een keuze van 30 ingrediënten kunnen zij zelf een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert combineren. Prijs: 29,50 EUR per persoon (excl. dranken). In combinatie met dit menu wordt ook een mini wijndegustatie aangeboden met een keuze uit vijf witte of rode wijnen. Prijs: 5 EUR per persoon.

     

    Men kan hiervoor terecht in het Koper restaurant in het Radisson SAS Hotel in Hasselt van donderdag 16 tot vrijdag 24 november van 12.00u tot 14.30u en van 18.30u tot 21.30u en op zaterdag 25 november van 18.30u tot 21.30u.

     

    Bovendien biedt het Radisson SAS Hotel biedt een speciaal “Week van de Smaak” – arrangement aan. Prijs: 79 EUR per persoon op basis van een tweepersoonskamer (excl. dranken), geldig op vrijdag en zaterdag 17 en 18 november en op vrijdag en zaterdag 24 en 25 november 2006. RVH.

    info.hasselt@radissonsas.com. Of www.rezidorsas.com.

     

     

    30-10-2006 om 21:30 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sneeuwkristallen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

                                                                               

    Sneeuwkristallen voor champagne

    Sneeuwvlokken in plaats van ijs

     

     

    Bevroren waterkristallen als decor op kristallen glazen. De luxe van stijl en sfeer. Gevuld met champagne staat deze set voor een feestelijk samenzijn.

     

    Genieten van elkaar en een lekker glas martini of champagne. Want genieten gebeurt in stijl. Voor wie helemaal in stijl wil gaan deze winter, is er de glazenset Snö van Orrefors. Prachtige elegante glazen gedecoreerd met sneeuwvlokken. De set bestaat uit champagne-, martini- en punchglazen. rvh.

    www.interhal.nl.

     

     

     

    30-10-2006 om 21:28 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.panasonic senioren

    Panasonic lanceert gebruiksvriendelijke digitale draadloze telefoons voor

    senioren, slechthorenden en slechtzienden

     

    Bone Conductor en Baby Watcher paradepaardjes van nieuw gamma gebruiksvriendelijke toestellen

     

    Panasonic lanceert een volledig nieuwe gamma digitale draadloze telefoons. De toestellen werden speciaal ontwikkeld om het gebruiks-gemak te verhogen. Afhankelijk van de wensen of noden van de consument, beschikt Panasonic over toestellen met Bone Conduction technologie voor slechthorenden, grote buttons en backlight voor slechtzienden, en over toestellen met een ingebouwde camera en 1,5" LCD kleurenbeeldscherm, die dienst kan doen als Baby Watcher. Een Skype-adaptor behoort eveneens tot de mogelijkheden.

     

    Voor ouderen en slechthorenden : de Bone Conductor

    De Bone Conduction technologie zet versterkte geluiden om in mechanische vibraties die door de schedel of kaakbeen onmiddellijk naar het binnenoor worden verzonden zonder langs het buiten- of middenoor te passeren. Deze vibraties stimuleren de haartjes van de cochlea en worden op dezelfde manier naar de gehoorzenuw gebracht als normale geluiden. Op die manier worden geluiden voor mensen met problemen met het buiten- of middenoor luid en duidelijk verstaanbaar gemaakt.

     

    Voor slechtzienden : grote buttons met backlight

    Grote toetsen met achtergrondlicht zijn standaard op de KX-TG7150 toestellen. De toestellen beschikken over een 1,4" LCD scherm en "Voice Announcement", dat luidop het nummer van de beller vermeldt. Deze kenmerken verbeteren aanzienlijk de toegankelijkheid tot telefoontoestellen voor mensen die gezichts-problemen hebben.

     

    Voor jonge ouders : de Baby Watcher

    Een draadloze camera en "human detection sensor" zijn eveneens eigenschappen die deel uitmaken van het productgamma. De draadloze camera, met een opnametijd van 40 minuten, heeft een ingebouwde geluidsdetector. De camera start automatisch met het verzenden van beelden zodra de geluidssensor wordt geactiveerd. De gebruiker kan dan van op afstand beelden naar zijn/haar toestel sturen. RVH.

    www.panasonic.be.

     

     

    30-10-2006 om 21:26 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vitro grill
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Fulgor Vitro Grill

     

    Mobiel en lief voor de lijn en de cholesterol

     

     

    Een echte Belg houdt van lekker eten. En neemt er graag de tijd voor. Helaas, in een tijd waar elke minuut kostbaar is, blijft er steeds minder tijd over voor het bereiden van een lekkere en gezonde maaltijd. Gevolg: jonge mensen grijpen vaker naar fastfood. Snel klaar, maar bovendien heel vet en dus ongezond. Vitrogrill geeft de mogelijkheid om snel, maar vooral gezond te koken. 

     

    Wat is heerlijker dan de dag te beginnen met een stevig ontbijt? Spiegeleitje, verloren brood of een pancake American style. De Vitro Grill kan moeiteloos alle hongerige magen aan. Bakken is ‘een eitje’ op de gladde vitrokeramische plaat. Maar ook voor het grotere werk steekt de Vitro Grill zijn hand graag in het vuur: vlees, groenten en vis worden rechtstreeks op de plaat gegrild waarna ze op een lagere temperatuur kunnen nagaren. Door de regelbare temperatuurknop bakt onze keukenprins het nooit te bruin. Bovendien worden bij het bereiden in de Vitro Grill veel minder vetstoffen gebruikt dan bij het bakken in een braadpan. Lief voor de lijn en de cholesterol, dus.

     

    Een maaltijd bereiden op de Vitro Grill gaat ontzettend snel: binnen één minuut is de kookplaat grillwarm. Op de grote kookoppervlakte kunnen verschillende gerechten tegelijkertijd bereid worden. Gedaan met een overvloed aan potten en pannen en bergen afwas! De handvaten blijven koud, zelfs als het toestel in werking is. Zo verhuist de Vitro Grill na het koken moeiteloos van de keuken naar de tafel waar de gastheer onder het goedkeurend oog van de gasten het vlees versnijdt. Rechtstreeks op de plaat, want het vitrokeramische oppervlak is krasbestendig.

     

    Het onderhoud van de Vitro Grill is simpel, gewoon even reinigen met een vochtige doek of zachte spons. Hardnekkig vuil kan verwijderd worden met de schraper die bij het toestel geleverd wordt. Genieten zonder gedoe, daar is het hem bij de Vitro Grill uiteindelijk om te doen.

     

    De handgrepen en het toestel zijn gemaakt uit geïsoleerd roestvrijstaal met een vitrokeramisch glas als bakoppervlak. De Vitro Grill is verkrijgbaar in vier modellen: Ideal, Smart, Duo en Design. RVH.

    www.fulgor.be.

     

    30-10-2006 om 21:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (17 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.finnair
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Finnair verdubbelt haar vluchten naar Tokyo

    en vliegt vanaf 30 oktober drie keer per week naar New Delhi

     

    Omdat de economische groei in Azië bijzonder hoog blijft, stijgt de behoefte aan vlotte verbindingen met dit continent. Daarom verdubbelde Finnair haar vluchten naar Tokyo en lanceert het jaarlijks twee nieuwe routes op Azië.

     

    BRUSSEL-HELSINKI-BEIJING IN 13 UUR.

    Als u van Brussel naar Azië wil, bent u bijna altijd verplicht om onderweg over te stappen. Ook zo bij Finnair. Alleen verloopt dat in de kleine luchthaven van Helsinki bijzonder vlot en zijn de wachttijden erg kort. Bovendien ligt Finland al op weg naar Azië. Het is voor ons de kortst mogelijke route! Zo vliegt u al in 7 uur en 40 minuten van Helsinki naar Beijing. Dat is twee uur minder dan de meeste maatschappijen. Het totale traject van Brussel tot in China of Japan legt u af in 13 tot 14 uur.

     

    EXPANSIE OP AZIë NIET TE STOPPEN

     

    Finnair vliegt op de belangrijkste Chinese steden: Beijing, Shanghai, Guangzhou en Hongkong, alsook naar de Japanse steden Nagoya, Osaka en Tokyo. Belangrijk om weten; Finnair gaat vanaf december vier maal per week naar Tokyo vliegen. Daarnaast zijn er de dagelijkse verbindingen naar Bangkok en Singapore. Vanaf 30 oktober vliegt Finnair bovendien drie keer per week op New Delhi en vanaf mei 2007 wordt ook Kuala Lumpur aangedaan. Nu reeds haalt het bedrijf  30% van haar omzet uit haar vluchten op Azië. Dat cijfer kan alleen maar stijgen als u weet dat Finnair jaarlijks twee nieuwe bestemmingen op Azië opent!

     

    PS DE WERELD IS ROND!

     

    Vanuit Brussel, via Helsinki, naar het Verre Oosten is de kortst mogelijke route. Korter dus dan vanuit Frankfurt, Parijs, Londen of Amsterdam. Helsinki - New Delhi doet Finnair al in 6 uur en 35 minuten. Helsinki is dus nooit een omweg. Gewoon omdat de wereld rond is!

     

    www.finnair.com

     

     

     

     

    30-10-2006 om 21:23 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!