Inhoud blog
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    09-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sn virgin

     

    SN Brussels Airlines en Virgin Express verwelkomden acht procent meer passagiers in 2006

     

     

    In totaal vlogen 5, 942 miljoen passagiers met de grootste Belgische luchtvaartgroep vanuit of naar Brussels Airport. Dat zijn er ruim 416.000 meer dan in 2005. 3, 957 miljoen klanten kozen voor het full service aanbod van SN Brussels Airlines terwijl de lowfare vluchten van Virgin Express 1, 985 miljoen  passagiers aantrokken.

     

    SN Brussels Airlines zag het aantal klanten aan boord van de eigen vluchten en op de vluchten uitgevoerd door partnermaatschappijen in 2006 stijgen van 3, 697 naar 3, 957 miljoen. De low fare tickets van Virgin Express werden in 2005 door 1, 830 miljoen klanten gekocht en in 2006 door 1, 985 miljoen.

     

    In totaal verwelkomde de grootste Belgische luchtvaartgroep dus meer dan 416.000 extra passagiers op de vluchten van en naar Brussels Airport. Dit is een stijging met bijna acht procent in vergelijking met het jaar 2005. Met deze groeiresultaten zet de Brussels Airlines groep duidelijk de toon in haar thuisbasis Brussels Airport.

     

    De passagiersgroei werd gerealiseerd dankzij de introductie van zeer concurrentiele low fare prijsacties, een optimalisatie van het vluchtaanbod en een beter gebruik van de vliegtuigvloot van beide maatschappijen. De inspanningen leidden niet alleen tot een toename van het aantal passagiers, ook de bezettingsgraad aan boord van de vliegtuigen steeg.

     

    Op 25 maart 2007 maken SN Brussels Airlines en Virgin Express plaats voor Brussels Airlines dat twee nieuwe productformules, de b.flex ‘all in’ reisoplossing voor de tijdsgevoelige zakenreiziger en b.light voor wie lowfare wil vliegen, lanceert. Het lowfare aanbod vanaf 49 euro one way wordt door Brussels Airlines op een vijftigtal Europese bestemmingen aangeboden en dat wordt duidelijk gewaardeerd door de klanten. De eerste boekingsresultaten van de nieuwe reisformules zijn alvast zeer positief. Brussels Airlines verwacht dan ook dat in 2007 de passagiersaantallen verder groeien.

     

    Oost-Europa

     

    Het vluchtaanbod wordt in 2007 verder uitgebouwd. Zowel voor het Europese als het intercontinentale netwerk zijn er groeiplannen.

    Omdat Duitsland sinds 1 janauri 2007 voorzitter is van de Europese Unie komen er vanaf volgende week al dagelijkse vluchten bij tussen Brussel en de Berlijnse stadsluchthaven Tempelhof. In totaal wordt Berlijn Tempelhof vijf keer per dag verbonden met Brussel. Voorts wordt het aantal vluchten naar Oost-Europa gevoelig verhoogd.  Vanaf februari worden er dagelijks extra frequenties aangeboden en grote vliegtuigen ingezet op de route Brussel-Boedapest. Ook op de populaire Brussel-Praag verbinding worden de vluchtfrequenties verhoogd. Brussels Airlines onderzoekt verder de mogelijkheid om vanaf de zomer de Europese hoofdstad met Krakow (Polen) te verbinden.

     

    09-01-2007 om 21:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.serveonline

    ServeOnLine:

    Revolutie in de restaurantreservatie

     

     

    Als klant telefonisch een tafel reserveren tijdens de daluren is soms een hele heksentoer … en dan moet je al geluk hebben om niet de hele tijd een bezettoon te horen te krijgen. De restaurateur van zijn kant, moet die reservaties dan verwerken, vaak op de onmogelijkste momenten. Gemiddeld is die daar zelfs zowet 52 uur per maand mee zoet, en dan tellen we er de mails niet eens bij. Een tafeltje reserveren betekent dus heel wat hoofdbrekens voor beide partijen. De restaurateur is daarbij het vaakst de pineut, vooral in het weekend of tijdens bepaalde evenementen, die eigen zijn aan de sector. Het tijd- en geldverlies zijn vaak niet mis.

     

    ServeOnLine pakt nu uit met een revolutionair online reserveringsoplossing die automatisch aan de slag gaat zoals alleen een topsecretaresse dat kan. Behalve dan dat ServeOnLine een globale en interactieve oplossing biedt die de klok rond actief is: de restaurateur wordt meteen via een scherm en via SMS op de hoogte gebracht van een reservatie en hij heeft een reeks services ter beschikking waarmee hij zeer kostbare tijd kan winnen dankzij een optimale interactiviteit.

     

    Bedenker van ServeOnLine is Jacques Theate, een zakenman die zich al vrij snel heeft gespecialiseerd in de internetcommunicatie en in België als één de pioniers bekend staat. De interactieve agenda van het nieuwe systeem omvat de hosting van de site en/of toepassing, het reservatiesysteem voor de internetters, de online-bevestigingen voor de klanten, het verwittigingsysteem via SMS voor de reservaties van de dag, de voorinstallatie betalingen, het control panel van de restaurateur en de evolutieve maintenance van de oplossing met specifieke updates.

     

    Naast de inschrijving in de enige interactieve agenda ServeOnLine, biedt het systeem nog drie bijkomende mogelijkheden:

    -          trade in-oplossing: de toepassing wordt gekoppeld aan een krachtige homepagine met ServeOnLine-reservatiesysteem. Op de vragen “wat staat er op het menu” en “is er nog plaats”  wordt hier meteen een antwoord gegeven

    -          Premium-oplossing: dit systeem draait rond de creatie van een compleet nieuwe site waarin het revolutionaire ServeOnLine-reserveringsysteem naadloos wordt geïntegreerd. De bezoeker krijgt een virtuele rondleiding door de zaak, de site biedt een fraaie lay-out en kwalitatief hoogstaande inhoud.

    -          Alfa-oplossing: optionele op maat uitgewerkte oplossingen. De Alfa-oplossing van haar kant, beperkt zich tot het integreren van de interactieve agenda in een bestaande site.

    www.serveonline.eu

     

    09-01-2007 om 21:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.salon auto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET SALON, EUROPA EN DE KINDEREN.

     

     

    Het 85ste Salon van lichte bedrijfs-, vrijetijdsvoertuigen en moto’s loopt dit jaar van 13 tot 21 januari. De locatie is zoals steeds Brussels Expo, het Tentoonstellingspark aan de Heizel. Maar in 2007 vieren de Europeanen ook de vijftigste verjaardag van het Verdrag van Rome waar de oprichting van de Europese Economische Gemeenschap een feit werd. De aanvankelijke ondertekenaars van “het Europa van de Zes”, waaronder België – zijn anno 2007 immers uitgegroeid tot een unie van 27 lidstaten. Redenen te over dus om deze beide gebeurtenissen te koppelen, de kinderen, de toekomst van Europa, vormen hiertoe de perfecte link.

     

    De meeste kinderen zijn dol op auto’s en tekenen vinden ze heel tof. De organisatoren van het Salon organiseren dan ook een kleurenwedstrijd waarbij de affiche van het Salon, een ganse serie getekende voertuigen bevat die een slingerdans maken rond een mooie vrachtwagen. De wedstrijd is eenvoudig en speels en staat open voor kinderen van 3 tot 10 jaar. Zij krijgen op de stand van het Salon tussen de Patio en Paleis 5, een zwart-wit affiche met het Europese logo, affiche die ze mogen inkleuren en waarvoor ze in ruil een prachtig diploma krijgen. Bovendien worden 10 winnaars weerhouden die op zondagvoormiddag 21 januari een helikoptervlucht boven Brussel krijgen aangeboden.

     

    09-01-2007 om 21:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gouden friet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GOUDEN FRIET

     

     

     

    De gelukkige winnares van de Gouden Friet ter waarde van maar liefst 20.000 EUR komt uit Waals Brabant. Mevrouw M.D. kreeg de hoofdprijs Friet' ter gelegenheid van wedstrijd 'Win de Gouden Friet' 20 jaar McCain in België uit handen van Franck Rouseau, sales & marketing directeur McCain foods Belgium. De overhandiging van de check vond plaats bij het grootwarenhuis Carrefour in Bierges, waar de winnares de verpakking met de winnende unieke code kocht.

     

    McCain Foods is wereldwijd de grootste producent van diepgevroren aardappelproducten (frietjes, kroketten en aardappelspecialiteiten) en een grote speler in de markt van andere diepvriesproducten (kant-en-klare maaltijden en pizza's). Bij de Belgische gezinnen is McCain als nummer één in frietjes niet weg te denken.

     

    09-01-2007 om 21:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolce munchen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DOLCE INTERNATIONAL BLIJFT UITBREIDEN IN EUROPA

     

     

    Vanaf maart 2007, neemt Dolce International het beheer over van het conferentie-, congres- en evenementencentrum BallhausForum in Unterschleißheim. Bovendien start Dolce International in samenwerking met KCL AG met de bouw van een nieuw hotel (233 kamers) en conferentiecentrum op het aangrenzende terrein.

     

    De voorlopige overeenkomst voor het BallhausForum werd ondertekend door Andy Dolce, oprichter van de onderneming, chairman & managing partner, en Rolf Zeitler, burgemeester van de stad. De overeenkomst voor de bouw van het nieuwe hotel werd medeondertekend door Volker Schuhmacher, vertegenwoordiger van de investeerdersgroep, en Andy Dolce.

     

    De ideale ontmoetingsplaats

    Het BallhausForum, omgedoopt tot BallhausForum Munich – A Dolce Conference Destination Unterschleißheim, kan met zijn oppervlakte van 10.000m² tot 4000 mensen ontvangen. Een ideale ontmoetingsplaats voor conferenties, evenementen, beurzen, toneelvoorstellingen, tv-uitzendingen, concerten en tentoonstellingen. Het gebouw heeft een indrukwekkende glazen koepel van 13m hoog waarlangs een zee van licht binnenstroomt en een grote foyer met een receptieruimte van meer dan 700m².

     

    Het nieuwe hotel zal ook over een grote vergaderruimte beschikken van ongeveer 3000m². Zodra de bouw eind 2008 voltooid is, zal Dolce International het beheer ervan op zich nemen. Het hotel zal overigens uitgerust zijn met de nodige recreatieve- en wellness faciliteiten en zal voldoen aan de hedendaagse designvereisten die kenmerkend zijn voor Dolce International.

     

    “De nabijheid van de luchthaven van München, die voortdurend uitgebreid wordt, de uitstekende ligging, de unieke infrastructuur en het nabijgelegen centrum van München waren allemaal doorslaggevende factoren voor ons,” verduidelijkt Andy Dolce. “München is een strategisch sleutelgebied dat al sinds het begin van onze Europese expansie op ons verlanglijstje staat. Met vestigingen even buiten Parijs, Barcelona, Frankfurt, de Provence en weldra Brussel is deze vestiging een nieuwe belangrijke troef in onze portefeuille. Dit zal de positie van Dolce op de markt van vergader- en conferentiecentra nog versterken en nieuwe kansen bieden voor onze internationale klanten.”

    09-01-2007 om 21:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussel philadelphia

    Nieuwe dagelijkse transatlantische vlucht vanuit Brussel

    Met US Airways vanaf 2 juni rechtstreeks naar Philadelphia

     

     

    De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij US Airways voorziet vanaf 2 juni 2007  rechtstreekse dagelijkse vluchten tussen Brussel en Philadelphia. De vluchten worden uitgevoerd met Boeing 757 toestellen die 180 seats bieden in economy class en het bekende Envoy business product.

     

    Door de recente fusie tussen US Airways en America West ontstond de vijfde grootste luchtvaartmaatschappij in de VS. Deze luchtvaartgroep verzorgt zowat 3.800 vluchten per dag en bedient meer dan 230 bestemmingen in de VS, Canada, Europa, de Caraïben en Latijns Amerika. US Airways is lid van de Star Alliance. Philadelphia is de belangrijkste hub van US Airways, wat reizigers toelaat gemakkelijk over te stappen op een aansluitende vlucht naar één van de vele binnenlandse VS-bestemmingen uit het netwerk van de maatschappij.

     

    Philadelphia bevindt zich aan de Amerikaanse oostkust, in de staat Pennsylvania. Het is de op één na grootste stad aan de oostkust, en de vierde stad in de Verenigde Staten.

     

    Door deze aankondiging wordt het aantal dagelijkse non-stop vluchten van Brussels Airport naar de VS vanaf het volgende zomerseizoen opgetild van zes naar negen. Onlangs kondigde Nortwest Airlines de opstart aan van dagelijkse rechtstreekse vluchten tussen Brussel en Detroit. Vanaf deze zomer voorziet de Indische maatschappij Jet Airways dagelijkse vluchten tussen Mumbai (Bombay) en Brussel, en vliegt verder van Brussel naar New York/Newark.

     

    Momenteel biedt Brussels Airport reeds zes dagelijkse vluchten naar de VS: American Airlines – in code-share met SN - verbindt Brussel met New York (JFK) en Chicago, Continental Airlines biedt New York (Newark), Delta Air Lines vliegt op New York (JFK) en op Atlanta en United Airlines biedt een Washington-vlucht.

     

    Tijdens het volgende winterseizoen (eind oktober 2007 tot eind maart 2008) wordt deze route verzorgd met vier wekelijkse vluchten, met Boeing 767 toestellen die plaats bieden aan 203 reizigers.

    09-01-2007 om 21:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.belasia

    15de ASIA  FAIR  

     

     

    De Asia Fair is een informatie & contactbeurs rond Azië. Aan de fair nemen naast officiële delegaties, toeristische diensten, luchtvaartmaatschappijen en touroperators een groot aantal sociaal-culturele verenigingen en organisaties rond ontwikkelingssamenwerking deel. Je vindt er ook verkoopsstanden met artisanale producten en Aziatische eetstandjes. Aan praatstanden kan je bij ervaren reizigers terecht voor informatie.

    De Volksrepubliek China is in 2007 het gastland. “Special guest” is de Vereniging België - China

     

    BELASIA is een v.z.w. opgericht in 1992. Doel van de vereniging is het bevorderen van de sociale, culturele en economische relaties met Aziatische landen en hun bevolking. Samenwerking, vriendschap en wederzijds begrip staan daarbij centraal.

    Tot de activiteiten van Belasia behoren onder meer de realisatie van een informatieve website, de organisatie van een jaarlijkse Asia Fair en de uitgave van een magazine naar aanleiding van deze fair.

     

     

     

    15de ASIA FAIR, zaterdag 24 (11 - 19u.) en zondag 25 (10 - 18u.) februari 2007

    Gemeenschapscentrum De Zandloper te Wemmel.

     

     

    www.belasia.be

    09-01-2007 om 21:38 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux golf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Relais & Châteaux

    Golf, spa’s en gastronomie, nieuwe uitstapjes met twee.

     

     

    U bent niet de man of de vrouw van één passie! U geniet graag van verschillende dingen tijdens een uitstapje. Golf en gastronomie, verkenning en ontspanning, Relais & Châteaux biedt twee nieuwe verblijfthema's  om volop te genieten van uw passies.

     

    Forfait Golf & Gastronomie: het huwelijk van golven en fijnproeven

     

    Als liefhebber van golf en gastronomie hoeft u voortaan geen keuze meer te maken tussen één van beide. Het forfait Golf & Gastronomie biedt u de mogelijkheid uw swing te verbeteren en te genieten van een verfijnde keuken. Geef u volledig over aan uw liefde voor de golf op de mooiste fairways in een buitengewoon kader, en geniet van dit verblijf om een fantasierijke gastronomie te ontdekken.

    Honderdjarige eiken en de Pyreneeën als achtergrond in Anglet, een zuiderse keuken op tafel met uitzicht op de golf van Saint Tropez, het heuvelachtige golfparcours van Feucherolles en diner voor de open haard van een mooie woning...Frankrijk, Portugal, Zwitserland, Duitsland, Spanje, Italië of Canada, van de vele Relais & Châteaux wereldwijd met een golfparcours ter plaatse of in de buurt, werden er 24 geselecteerd voor hun combinatie van golven en fijnproeven: greens en tafels vinden elkaar met groot genoegen.

     

    Het forfait Golf & Gastronomie biedt een overnachting in een klassieke of business tweepersoonskamer, een diner voor 2 personen (zonder drank), de ontbijten en 2 green fees.

     

    Forfait Spa & Détente: van verkenning tot ontspanning

     

    Ontspanning in zijn zuiverste vorm, dat is het principe van het Forfait Spa & Détente. Proef de weldaden van ontspannende massages, stone therapie, shiatsu, aromatherapie of een schoonheidsverzorging in oases van rust, volledig gericht op uw welzijn.

     

    Relais & Châteaux nodigt haar gasten uit te herbronnen en te genieten van ontspannende momenten in een buitengewoon kader. Kuuroord met toegang tot Engelse tuin in Saulieu; jacuzzi, sauna, in de tuinen van een Provençaalse boerderij uit de XVIIIe eeuw, zoutgrot of Turks stoombad aan de voet van de bergen in Gstaad, kuren in een paleis in Wenen...voor deze uitstapjes die charme en sereniteit combineren heeft Relais & Châteaux 36 vestigingen geselecteerd in 14 landen van Frankrijk tot Duitsland, van Marokko tot Italië...

     

    Het forfait Spa & Détente biedt een klassieke of business tweepersoonskamer, een diner voor 2 personen (zonder drank), de ontbijten, 2 verzorgingen en vrije toegang tot alle faciliteiten van het kuuroord

    05-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Relais & Châteaux:

    de trofeeën voor uitmuntendheid

     

     

     

    Relais & Châteaux heeft kwaliteit tot een essentiële deugd gemaakt, die gedeeld wordt door al zijn leden. Voor elk van de 5 C's, de uitmuntendheidscriteria van de keten, worden een of meer trofeeën toegekend aan de hotels die inzake kwaliteit de perfectie benaderen.

     

    Courtoisie (hoffelijkheid)

    De "Welcome Trophy", of onthaal verheven tot kunst. Al meer dan 17 jaar belonen Relais & Châteaux en Moët & Chandon twee hotels die zich hebben onderscheiden door hun uitmuntende onthaal en hun service.  De winnaars van de trofee 2007 zijn restaurant Relais Gourmand "Ristorante Da Vittorio" in Italië en hotel "Lucknam Park" in het Verenigd Koninkrijk.

     

    Charme

    De "Passion Trophy", de passie voor een vak. In samenwerking met Hennessy cognacs wordt deze trofee voor het derde jaar toegekend aan de eigenaars die er door hun passie, hun persoonlijke inzet en hun creatieve visie in geslaagd zijn hun zaak een uniek karakter te verlenen. De bekroonde zaken in 2007 zijn  " L'Hostellerie de Levernois" in Beaune en "Londolozi Private Game Reserve" in Zuid-Afrika.

     

    Caractère (karakter)

    De "Louise Trophy", een eerbetoon aan de vrouw. Niet alleen het karakter van de hotels, die allemaal een bijzondere uitstraling hebben, maar ook het karakter van de eigenaars is belangrijk. Voor de tweede keer brengt Relais & Châteaux hulde aan de team- en lokale animatrices die charisma en charme in zich verenigen. Deze onderscheiding staat onder de hoge bescherming van een uitzonderlijke vrouw, die jammer genoeg van ons is heengegaan, m.n. Louise Pommery, oprichtster van het beroemde champagnehuis. Dit jaar werden twee vrouwen bekroond: Christine Guérard van "Les Prés d'Eugénie - Michel Guérard" en Anne-Sophie Pic van "Pic".

     

    De "Lounge Bar Trophy", omdat iedere plek zijn eigen sfeer heeft. Het land, de geschiedenis en de traditie geven vorm aan deze plaatsen met een sterke persoonlijkheid, waar men zich lekker kan terugtrekken of discussiëren onder vrienden. De winnaars dit jaar zijn "Whatley Manor" in het Verenigd Koninkrijk en "Le Jardin des Sens" in Montpellier.

     

    Calme (rust)

    De "Environment Trophy", of de eerbied voor de natuur. Deze trofee beloont twee hotels die bijzonder interessante initiatieven hebben genomen om de eerbied voor het milieu en de natuur te bevorderen. Winnaars zijn "Bushmans Kloof Wilderness Reserve" in Zuid-Afrika en "The Little Nell" in het Amerikaanse Aspen.

     

    De "Spa Trophy", de sleutel van het welzijn. Met een unieke collectie van 129 spa’s heeft Relais & Châteaux de relaxatie tot een essentieel onderdeel van het verblijf gemaakt. Deze trofee wordt toegekend aan twee hotels die beschikken over een uitzonderlijke herbronnings- en wellnessinfrastructuur. De bekroonde kuuroorden zijn "L'Albergo Giardino" in Zwitserland en "Domaine de la Rochevilaine" in Frankrijk.

     

    Andere prijzen worden uitgereikt voor de rust en de schoonheid van de omgeving, zoals: de "Garden Trophy", toegekend aan "Manoir aux Quat ' Saisons" in het Verenigd Koninkrijk en "Casa Velha do Palheiro" op het Portugese eiland Madeira; de "Tranquillity Trophy", toegekend aan "La Torre del Visco" in Spanje en  "Matahari Beach Resort & Spa" in Bali.

     

    Cuisine (keuken)

    De "Relais Gourmands Trophy": de prijs voor uitmuntendheid Ze zijn jaarlijks maar met een handvol, de restaurants die toegelaten worden tot de bijzonder selecte club van de Relais Gourmands. Soms wordt er maar één enkele grote chef gekozen die het prestigieuze label mag delen met zijn gelijken. Passie, ervaring, creativiteit, knowhow en volkomen ongedwongenheid zijn maar een paar van de vele kwaliteiten waarover een Relais Gourmand moet beschikken. Dit jaar pakten drie Relais & Châteaux uit met een keuken en een service waarvan de kwaliteit de toekenning van het label Relais Gourmands rechtvaardigde. Het gaat om twee hotels in Oostenrijk, "Palais Coburg Hotel Residenz" in Wenen en "Hanner" in Mayerling, en "L'Hostellerie de Plaisance" in Saint-Emilion.

     

    De 5 C's vormen samen het kwaliteitscharter van Relais & Châteaux, maar getuigen ook van de bijzondere instelling van de leden.

     

    03-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste wensen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    BESTE WENSEN

     

    HAPPY NEW YEAR

     

    BONNE ANNEE

     

    01-01-2007 om 21:19 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux uitmuntendheid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Relais & Châteaux

    Een geschenk uit de hemel

     

     

    Een uitzonderlijk moment geven aan iemand, met de mogelijkheid plaats en datum zelf te kiezen, dat is de vrijheid die wordt geboden door de Chèque Invitation Relais & Châteaux. Ze zijn verkrijgbaar vanaf €100, cumuleerbaar en 2 jaar geldig en kunnen gebruikt worden in meer dan 460 vestigingen wereldwijd, in hotel of restaurant.

     

    De Forfaits Lys, de 'à la carte' droom, omvat een collectie verblijven voor twee personen in meer dan 300 vestigingen van Relais & Châteaux en Relais Gourmands wereldwijd, vanaf €220 voor een diner of een lunch (zonder drank) of vanaf €340 voor een overnachting in half pension.

     

    Realais & Châteaux voegt dit jaar, bij de 6 bestaande verblijfs- of geschenkvoorstellen van Lys de Cristal, Lys de Bronze, Lys d'Argent, Lys Duo d'Argent, Lys d'Or en Lys de Platine, drie nieuwe suggesties toe die eveneens geldig zijn voor twee personen:

     

    Ÿ         Lys Duo de Bronze Semaine, met: twee overnachtingen in een tweepersoonskamer, twee ontbijten, een diner zonder dranken. Dit forfait is geldig van zondag tot en met donderdag , in een selectie van 152 vestigingen wereldwijd. De heel toegankelijke prijs bedraagt 495 euro incl. taksen voor 2 personen.

     

    Ÿ         Lys Gourmand omvat een lunch of een gastronomisch diner met de dranken (aperitieven; een fles mineraalwater; een fles wijn met keuze uit ten minste 10 verschillende wijnen, of naar keuze van de klant, twee halve flessen, of indien mogelijk binnen het etablissement, een selectie wijnen per glas; 1 koffie). Dit forfait is  uitsluitend geldig in de vestigingen van Relais Gourmands . Hij wordt aangenomen in een selectie van 65 vestigingen wereldwijd en kost €520 incl voor 2 personen.

     

    Ÿ         Lys Spa & Bien-être, omvat een overnachting in een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt, een diner zonder dranken, een gelaatsverzorging of een lichaamsverzorging of een massage van ten minste 30 minuten, en ten slotte vrije toegang tot de spafaciliteiten van de vestiging. Dit forfait is geldig in een selectie van 60 vestigingen wereldwijd en kost 590 euro incl. voor 2 personen.

     

    Deze nieuwe producten zijn verkrijgbaar op de Franse, Duitse, Britse, Spaanse en Benelux-markt. Ze vullen het gamma Chèques Invitation in euro en talrijke andere Lys forfaits aan die al worden aangeboden door  Relais & Châteaux.

    www.relaischateaux.com

     

     

    01-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.arabella starwood
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ArabellaStarwood

     

     

     

    Arabella Hotel holding en Starwood Hotels gingen in 1998 een joint-venture aan tussen de Arabella hotels en de Sheratonhotels, joint-venture die thans tot 2037 wordt verlengd. Bovendien brengt Starwood nu ook andere hotels van de groep, nl. The Westin, Le Méridien en St. Régis in de joint- venture en dit vanaf 1 januari 2007.

     

    Een bundeling van de sales en marketing krachten enerzijds en een verdere dynamisering van alle deelnemende hotels anderzijds, zijn volgens Stefan Schörghuber, CEO van de Duitse partner, niet te verwaarlozen voordelen.

    Ook Roeland Vos, CEO Starwood Europa, Africa en Middle East, is opgetogen over de nieuwe overeenkomst. Klanten van beide hotelgroepen genieten extra voordelen en kunnen hun keuze maken uit een aanzienlijk ruimer aanbod.

     

    31-12-2006 om 14:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.arabella starwood
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ArabellaStarwood

     

     

     

    Arabella Hotel holding en Starwood Hotels gingen in 1998 een joint-venture aan tussen de Arabella hotels en de Sheratonhotels, joint-venture die thans tot 2037 wordt verlengd. Bovendien brengt Starwood nu ook andere hotels van de groep, nl. The Westin, Le Méridien en St. Régis in de joint- venture en dit vanaf 1 januari 2007.

     

    Een bundeling van de sales en marketing krachten enerzijds en een verdere dynamisering van alle deelnemende hotels anderzijds, zijn volgens Stefan Schörghuber, CEO van de Duitse partner, niet te verwaarlozen voordelen.

    Ook Roeland Vos, CEO Starwood Europa, Africa en Middle East, is opgetogen over de nieuwe overeenkomst. Klanten van beide hotelgroepen genieten extra voordelen en kunnen hun keuze maken uit een aanzienlijk ruimer aanbod.

     

    31-12-2006 om 14:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hervekaas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HERVEKAZEN

     

     

    Met ingang van 1 januari 2007 verruimen de kaasmakerijen Herve Société en Leconte hun samenwerking. De kazen “Les Beaux Prés” en “Le Grand Maître » worden niet langer in Battice, maar wel in Herve vervaardigd.

    De familiale onderneming Leconte kaasmakerij werd in 1933 opgericht door Philippe Leconte die de fakkel doorgaf aan zijn zoon Pierre. Deze laatste zorgde voor een forse ontwikkeling van het assortiment kazen “Beaux Prés”. Ook Herve Société is een familiale onderneming die in 1981 door de gebroeders Cabay werd opgericht. Hun oorspronkelijk assortiment Herve Société, l’Exquis en Le Gourmet, werd in 1998 uitgebreid met Val-Dion, Bouquet des Moines, Bleu des Moines en Casse-Croûte na de overname van de activiteiten van de Laitière Régionale de Herve. In 2003 werden ook de activiteiten van de firma Vanderheyden overgenomen met als aanwinsten de Trou d’Sottai, Bou d’Fagne en Fleur de Fagne.

     

    Door de nieuwe samenwerking wordt de traditionele kaasbereiding uit de Hervestreek verder gezet zoals dit vele generaties lang gebeurde. Meteen kan ook een gerichte en gezamenlijke promotie van de Hervekaas, de enige Belgische kaas die een AOC bezit, worden uitgebouwd. Tegelijkertijd wordt de essentiële vakkennis verzekerd waardoor de consument gegarandeerd is én van de kwaliteit van de Hervekaas én van de authenticiteit van elk van deze kaassoorten op zich.

     

    31-12-2006 om 14:54 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux passies
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Relais & Châteaux

    De kunst om uw passies te ontwikkelen

     

    De Relais & Châteaux, ideale oorden van rust, luxe en gezelligheid, zijn locaties waar men zich kan ontspannen en de batterijen kan opladen, in optimale omstandigheden. De aangeboden keuzemogelijkheden zijn divers en spreken naast cultuurliefhebbers en de fijnproevers, ook de gezinnen aan.

     

    Liefhebbers van gastronomie

     

    Het Forfait Découverte & Saveurs. Gastronomische uitmuntendheid maakt al 50 jaar integraal deel uit van de filosofie van Relais & Châteaux. Dit forfait combineert de charme van een verblijf in een Relais & Châteaux hotel met een verkenning van de gastronomie. Deze formule voor twee personen omvat een overnachting in een tweepersoonskamer, een diner (dranken inclusief) en de ontbijten.

     

    Kooklessen Relais & Châteaux. Welke kokamateur droomt er niet van de beste chefs van de wereld te ontmoeten? Ze bezig te zien en naar hen te luisteren, te letten op het kleinste gebaar dat iets van hun geheimen en hun kennis zou kunnen onthullen... In meer dan 150 vestigingen worden er kooklessen aangeboden.

     

     

    Wijnproeven  Champagne proeven met uitleg van sommeliers, voorstelling van een wijngaard door de wijnbouwer en de combinatie met gerechten in Val de Loire, inwijding in de smaken van  Cognac in Charente Maritime...Relais & Châteaux biedt in Frankrijk en in Europa 22 uitstapjes om onvergetelijke domeinen te ontdekken en de meest  prestigieuze kelders te bezoeken.

     

    Speciale aanbiedingen: Culturele en culinaire reis van de Bresse in Beaujolais, weelderige schatten van de keurvorsten van Sachsen in Dresden, reis naar de fantastische wereld van Louis II van Beieren, of langs de route van de Katharen in Spanje, 49 Relais & Châteaux delen wereldwijd hun rijkdommen en hun verleden met u.

     

    Gezinnen : meerdere Relais & Châteaux bieden programma's en diensten die zijn aangepast aan kinderen, vergezeld door hun ouders of grootouders: bezoek aan het Maison Champenoise dat het leven schetst van een familie wijnbouwers in de XIXe eeuw, toegang tot de Zoo van Doué la Fontaine bij Angers, of een waaier van sporten voor de allerkleinsten.

     

    Pas getrouwd

     

    Huwelijksreis in Martinique of in de Provence, in Venetië of in Polynesië, op het eiland Mauritius of in Wenen, romantische bestemmingen troef. Een charmehotel op locaties waar tijd van geen belang is, de ideale site om een leven als koppel te beginnen.

    www.relaischateaux.com

     

     

     

     

    30-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux withof
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Relais & Châteaux

    KASTEEL WITHOF

     

     

     

    In Collection Relais & Châteaux 2007 verwelkomt Relais & Châteaux en Relais Gourmands 21 nieuwe leden, waarmee hun internationale uitstraling nog toeneemt. De "Guide 2007" staat namelijk in het teken van de voortgezette internationalisering van Relais & Châteaux en de uitbouw van Relais Gourmands.  Deze nieuwe adressen vergroten de waaier aan vestigingen van de keten. Ze combineren luxe, rust, gezelligheid en gastronomie.

     

    Tussen deze nieuwkomers vinden we het Kasteel Withof in Brasschaat terug, de enige Belgische nieuwkomer trouwens.

    In de Antwerpse voorstad, centraal gelegen in een schitterend park met vijver en kruidentuin, beleeft Kasteel Withof, opgetrokken in 1902 in een sobere, neoclassicistische stijl, een terechte revival. Kasteel Withof kiest voor hedendaagse decoratie en biedt de extreme luxe en verfijning van een hotel uit de topklasse. Kamers met het comfort van de mooiste vakantiebestemmingen. Voor gastronomen stelt chef Peter Coucquyt de smakelijkste gerechten samen, gecombineerd met een keuze van 2500 wijnen uit 40 landen!

     

    Zes kamers (55 tot 65m²) met uitzicht op vijver of kruidentuin wachten op de bezoekers. Twee verblijven bieden zelfs een privé terras. Walda Pairon zorgde bij de inrichting voor een persoonlijke, warm en eigentijdse kleurentoets. Een half flesje champagne Pol Roger staat steeds complimentary op de kamer te wachten. Vrij gebruik van Nespressomachine en minibar zijn eveneens standaard. Liefhebbers van een aromatisch tasje thee hebben de keuze uit o.m. een aantal primeurs waarvan de selectie tijdens het jaar uiteraard voortdurend verandert. De chefpatissier van het restaurant zorgt elke morgen voor knapperende broodjes en zoets op basis van vers gerold bladerdeeg.

     

    In de kamers vinden de gasten o.m. een kussenmenu, volwaardig echt linnen, dikke knuffel handdoeken en de volledige verzorgingslijn van Bvlgari voor dames én heren. Uiteraard beschikken alle kamers over gratis internettoegang en is het gehele gebouw uitgerust volgens de strengste veiligheidsvoorwaarden.

     

    In de lounge kunnen gasten wegdromen bij zachte pianomuziek of zich verdiepen in een boeiend boek uit de privé bibliotheek. De barman waakt over een collectie unieke rum, oude madera’s en uitgelezen porto’s met in totaal meer dan 700 likeuren en sterke dranken. In het restaurant  kan je kiezen voor een twee gangen lunch waarmee chef Peter Coucquyt en zijn keukenbrigade de toon zetten. Uiteraard is er naast de suggesties à la carte, ook een fijnproevers menu met vier bereidingen waarbij de sommeliers een formule met drie aangepaste wijnen voorstellen.

    Na de lunch of het diner vormt de loungebar andermaal een rustpunt waar men heerlijk kan genieten van een tasje koffie of thee. Voor de sigarenliefhebbers is er een gans aparte selectie met ruim 120 variëteiten.

    www.relaischateaux.com/withof

     

     

     

    30-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vis & seizoen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vis & seizoen

     

     

    Vis & seizoen is een interessant en leerrijk kijk- & doe-boek. Een 25-tal internationale chefs brengen enerzijds een professioneel recept over een van hun topproducten, maar zorgen anderzijds voor een eenvoudig recept dat makkelijk door elke amateurkok kan worden bereid. Deze suggesties betreffen zowel vissen uit onze eigen zee als specialiteiten van het zuidelijk halfrond. Bovendien werden ook alternatieve vissoorten, schelpdieren en kweekvissen in diverse recepten verwerkt.

     

    Het boek wordt bovendien verrijkt met uiteenlopende maar waardevolle tips o.m. over de aangewezen aankoopperiode, de bewaring, de behandeling om het visvlees niet te kwetsen edm.

     

    Speciaal aanbod voor u als trouwe bezoeker van Seniorennet

     

    Vis & seizoen. Topkoks stoeien met de zee voor € 18 (excl. € 4 verzendingskost)  i.p.v. € 34,50

     

    Het volstaat om alle identiteitsgegevens ( naam, adres, tel/fax eventueel e-mail) aan de Boekhandel Davidsfonds te bezorgen.

     

    Boekhandel Infodok/Davidsfonds, Blijde-Inkomststr. 79-81, 3000 Leuven,

    016/310.650, fax 016/310.608, informatie@davidsfonds.be

    Betaling na ontvangst van de factuur (bij levering).Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt.

     

     

     

     

     

     

    29-12-2006 om 15:36 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lemonnier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    ZEG HET MET TRUFFELS

     

     

    De traditie is er en vanaf nu kijken we er elk jaar reikhalzend naar uit: in februari brengt Eric Martin een eerbetoon aan de truffel in zijn Maison Lemonnier.

     

    Zo wordt het rustige dorpje Lavaux-Ste-Anne dé ontmoetingsplaats voor de echte liefhebbers, zij die weten dat de smaak van de zwarte truffel uit de Périgord, de meest nobele, van eind januari tot begin maart op zijn hoogtepunt is.

    De echte liefhebber weet ook dat de goddelijke smaak van de truffel Sint-Valentijn nóg bekoorlijker maakt…

     

    De Tuber Melanosporum is de lieveling van de chef van het Restaurant Lemonnier. Zwarte parel, zwarte diamant, ‘rabasse’, koningin der truffels, de schone die sinds het Romeinse verval in de vergetelheid raakte (behalve onder heren) en dankzij de Pausen in Avignon weer modieus werd. De koninklijke hoven volgden en haar ‘exotisme’ maakte haar tot een luxeproduct en een manier om met rijkdom te pronken. François de Eerste en in zijn kielzog alle Bourbons vielen voor de charme van de truffel. Een nieuwe stap in haar gastronomische erkenning kwam er toen beroemde chefs als Carême of Brillat-Savarin vonden dat ze een gerecht op zich waard was. Bovenop de mysterieuze alchemie bij de geboorte van de truffel komt het feit dat ze zo zeldzaam is, ze werkt als een afrodisiacum waar zelfs Cupido voor bezwijkt,  niets symboliseert zo goed de lust als deze goddelijke champignon.

     

    De natuur bepaalt op haar eigenzinnige manier de kaart van Restaurant Lemonnier. De natuur als muze of orkestleider die de smaak in al haar varianten tot haar recht laat komen, van seizoenen tot ‘terroirs’, helemaal in overeenstemming met de keuken van Eric Martin. Het credo van de chef: terugkeren naar de essentie, op zoek gaan naar de meest intense én subtiele harmonieën.

     « De truffel is een cadeau voor de kok, ze kruipt zowel in de rol van de diva in de meest gesofisticeerde bereidingen, maar ze flirt evengoed met een boerengerecht of een goed stuk brood ! »,  vertelt Eric Martin. De chef heeft een menu in vier gangen als een offergave samengesteld, waarbij hij alle registers van de truffel bespeelt en al haar charmes uitspeelt.

     

    Aan echte verliefden, ook aan lekkerbekken, stelt Eric Martin een initiatieparcours rond de truffel voor, een cursus als preludium voor het spektakel van het avondmaal, om crescendo van alle variaties te genieten.

    Onuitgegeven uitnodiging in de coulissen van de keukens die door een simpele deur met glasraam gescheiden worden van het sterrenrestaurant – u krijgt nochtans wel degelijk de indruk in een geheime plek door te dringen! « Neem vijf truffels van dezelfde variëteit, ze zijn allemaal verschillend » : de chef en de mens erachter hebben de mond vol over de natuur.

    Op zoek gaan naar parfums, rijpheid, aroma’s herkennen, allianties bedenken, leren een bereiding vingervlug te doseren, buitenstappen met enkele recepten om snel thuis voor vrienden te bereiden .... kostbare momenten en culinaire hoogtepunten die u als een goudschat met z’n tweeën deelt. Met liefde.

     

    Het Truffelmenu loopt 17 januari tot 28 februari 2007 en wordt eventueel verlengd tot begin maart in functie van de markt. Dit menu omvat een Carpaccio van licht gerookte zeebaars, veldsla met truffel en aardpeer, gevogeltegelei. Een soep van wortels van schorseneren met truffel, krokant brood met Schotse zalm, varkenspoot en borquin. Het hoofdgerecht is het beste van de eend in drie truffelbereidingen, van een stevige jus... tot een consommé, vergezeld van een Gegrilde brioche met de smaak van appels, koffie, rabasse.

     

     

    Van donderdag 1 februari tot donderdag 22 februari is er enkel na reservatie een speciaal Ontdekkingsverblijf « Truffel in het hart ». Dit concept omvat een verblijf in het Hotel Lemonnier – dubbele charmekamer. Versnapering. Kookles door Eric Martin, Chef van Restaurant Lemonnier over de truffel, van 15 tot 18 uur. Diner Truffelmenu, aperitief, geselecteerde wijnen, waters, koffie inbegrepen. Overnachting.

    info@lemonnier.be  of www.lemonnier.be

     

     

     

    29-12-2006 om 15:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.baileys
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Verras je valentijn met Baileys® Flavours

    Likeur krijgt voor de eerste keer twee subtiele smaken:

    karamel en munt met chocolade

     

    Een origineel idee nodig om je geliefde in de watten te leggen op Valentijnsdag? Trakteer je lief op Baileys®r) Flavours, de eerste twee nieuwe smaken sinds het ontstaan van het populaire likeurmerk. Wedden dat Baileys® Crème Caramel (met de intense zachte smaak van karamel) en Baileys® Mint Chocolate (met een verrassend vleugje munt en chocolade) in de smaak zullen vallen? Met deze heerlijke verrassing heb je gegarandeerd een streepje voor...

     

    Baileys® pakt uit met twee nieuwe subtiele smaken onder de noemer Baileys® Flavours: Baileys® Crème Caramel en Baileys® Mint Chocolate. Daarmee slaat het gekende likeurmerk een nieuwe weg in, want sinds de lancering van Baileys® Original in 1974 is dit de eerste smaaktoevoeging ooit. Net zoals het originele recept is Baileys® Flavours gemaakt van natuurlijke ingrediënten zoals Ierse room, Ierse whisky en cacao. Concreet betekent dit dus al het lekkere van Baileys®, verrijkt met de intense zachte smaak van karamel of met een verrassend vleugje munt en chocolade.

     

    Baileys® Crème Caramel en Baileys® Mint Chocolate kunnen op dezelfde manier gedronken worden als Baileys® Original. Dus heerlijk met veel ijs maar ook als Baileys® Coffees.

    Een hemelse Baileys®-valentijnstip? 

    Baileys® Flavours On Ice: Doe 3 tot 4 ijsblokjes in een glas, Schenk hierover 5 cl Baileys® Mint Chocolate of Baileys® Crème Caramel, Draai even met het glas om je Baileys® gelijkmatig af te koelen. Heerlijk !

     

    Baileys® mag dan een jong merk zijn - sinds 1974 op de markt -, vandaag staat het wel als 6e genoteerd in de wereldwijde top 100 van populaire alcoholhoudende dranken (Bron: Impact). Overigens, begin dit jaar werd Baileys® in België, voor de 3de keer op rij - volgens de resultaten van de Nationale Merkencompetitie - uitgeroepen tot meest populaire merk (een project georganiseerd door These days, MSN, Made4bite en LDV United).

    www.diageo.com

     

     

    29-12-2006 om 15:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sofitel chiang mai

     

    SOFITEL BEZORGT CHIANG MAI EEN EUROPEES TINTJE

    Sofitel Riverside Chiang Mai Captures the Magic of City’s ‘Lanna’ Heritage

     

     

    Sofitel, de luxeketen binnen de Accor hotels, opent begin januari 2007 een nieuw boetiekhotel in de populaire Noord Thaise toeristenstad Chiag Mai, de stad die de magische erfenis van de ‘Lanna’s’ meekreeg.

     

    Het Sofitel Riverside Chiang Mai hotel wordt meteen de 50ste Sofitelvestiging in de regio Asia-Pacific. Gelegen op de oevers van de Ping rivier, ligt het hotel in een bijzonder rustige enclave, nauwelijks vijf minuten buiten het stadscentrum en de bekende Night bazar van Chiang Mai. Talloze culturele en historische attracties liggen eveneens vlakbij.

     

    Het 74-kamers tellende hotels is een schitterend voorbeeld van Lanna-architectuur die terugrijpt naar tradities uit de 21 eeuw voor Christus, maar toch bieden de kamers alle modern comfort en high tech technologie. Elk van de 56 Premiumkaers (645 sq feet) heeft een balkon dat op de rivier Ping uitgeeft, een luxe badkamer, mini-home tv en draadloos internet. Ook de 17 suites (1184 sq feet) en het penthouse (4,123 sq. feet) bieden dezelfde faciliteiten.

     

    Gasten kunnen voor hun culinaire verlangens kiezen uit een bar en drie restaurants, er zijn eveneens drie high tech ingerichte vergaderzalen, een zwembad en jacuzzi plus fitness en sauna. Het  Aspara Spa en schoonheidssalon heeft zes kamers voor een twin bed treatment en zorgt voor een unieke mix van Oosterse en Westerse behandelingen.

     

    Sofitel Riverside Chiang Mai maakt deel uit van een ruim expansieproject van Sofitel binnen de regio Asia Pacific. Tegen eind 2007 wil Sofitel in deze regio maar liefst 70 hotels operationeel hebben.

     

     

    29-12-2006 om 15:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!