Inhoud blog
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pan Dei Palais
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pan Deï Palais

     

     

     

     

    Een echte liefdesgeschiedenis… De muren van het Pan Deï Palais ademen het parfum van de schitterende liefdesgeschiedenis van Bannu Pan Deï, een jonge prinses uit Chamba, en Jean-François Allard, een Franse generaal afkomstig uit Saint-Tropez, uit.

     

    Jean-François Allard overleeft de slag van Waterloo. Hij verlaat Frankrijk in 1819 en stelt zijn ervaring in dienst van Abbas Mirza, kroonprins van Perzië. Twee jaar later reist hij naar Lahore waar Maharadja Ranjit Singh hem vraagt zijn onafhankelijkheid te verdedigen tegen de Engelsen en nieuwe gebieden te veroveren. Op dat ogenblik kruist zijn pad dat van Bannu Pan Deï; hij onderwerpt het prinsdom Chamba en verovert het fort waar het jonge meisje woont. De generaal wordt verliefd op de jonge prinses en besluit haar onderdak te bieden in zijn paleis in Lahore. Het huwelijk dat in pure hindoetraditie ingewijd wordt, duurt meer dan een maand. Uit de verbintenis komen vijf kinderen voort waarvan het laatste, Félicie, in 1835 het daglicht ziet op de terugreis naar Frankrijk. Generaal Allard heeft immers besloten zijn gezin op zijn geboortegrond te laten wonen om zijn jonge echtgenote te beschermen tegen de vloek van de Sati, een religieuze traditie die wil dat weduwen levend begraven worden.

     

    De generaal laat een mooi Provençaals huis bouwen in hartje Saint-Tropez. Hun terugkeer is triomfantelijk en hij wordt gevierd als een nationale held. In zijn nieuwe residentie in Saint-Tropez treedt hij officieel in het huwelijk met zijn bruid Bannu Pan Deï. Maar zes maanden later moet hij zijn paradijs verlaten en in Lahore zijn opdracht van de Maharadja uitvoeren. Op 23 januari 1839 wordt hij tijdens een veldtocht tegen de Afghanen ziek en sterft in Peshawar. De schok voor Bannu Pan Deï die amper 25 jaar is, is groot. De prinses blijft tot haar 70e leven in het mooie huis dat uit liefde voor haar en haar vijf kinderen gebouwd werd. Aan haar dienares Kashiri die haar vraagt waar ze aan denkt tijdens haar lange, eenzame wandelingen antwoordt ze eenvoudig: «Ik kijk naar de zee en ik wacht op mijnheer »... RVH.

    Pan deï Palais - 52, rue Gambetta 83 990 Saint-Tropez

    Tel. 04 94 17 71 71 - www.pandei.com 

    15-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel Hanoi : legend

    HOTEL METROPOLE WORDT EERSTE SOFITEL LEGEND-ADRES TER WERELD

     

     

     

    Het beroemde Métropole Hanoi (Vietnam) maakt sinds deze zomer deel uit van een exclusieve groep legendarische adressen van Sofitel: Sofitel Legend. Op 1 juli werd officieel de plaque aangebracht op de voorgevel van het in 1901 gebouwde hotel.

     

    Sofitel beschikt over een aantal kroonjuwelen in de vorm van legendarische, eeuwenoude hotels, een verzameling zeer bijzondere adressen. Besloten werd om deze allemaal samen te brengen onder één naam en overal dezelfde strenge normen toe te passen om zo een unieke collectie zeldzame schatten te creëren. Sofitel Legend is het enige merk dat met recht claimt een aantal eeuwenoude hotels en legendarische locaties te bezitten.

     

    Het Sofitel Legend Metropole Hanoi bevindt zich in het hart van Hanoi, nabij het Hoan Kiem-meer en op een steenworp afstand van het magnifieke operagebouw. Tijdens de uitgebreide renovatiewerkzaamheden van de afgelopen vier jaar zijn de hoogtepunten van zijn Franse koloniale stijl weer nieuw leven in geblazen.

     

    De historische Metropole-vleugel beschikt over 110 kamers en suites en de Opéra-vleugel over 254. De authentieke houten vloeren en hoge plafonds met hun tijdloze plafondventilators in het historische gedeelte zijn slechts enkele van de kenmerkende aspecten van deze schitterende vleugel. Alles roept herinneringen op aan lang vervlogen tijden en de geschiedenis van dit nu legendarische hotel. De Opéra-vleugel is volledig gerenoveerd in neoklassieke stijlen. De twee gebouwen sluiten naadloos en stijlvol op elkaar aan. RVH.

    www.sofitel-legend.com







    14-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Adagio Brussels centre Monnaie

    ADAGIO BRUSSELS CENTRE MONNAIE

     

     

     

     

    Voor zijn eerste vestiging in België koos Adagio City Aparthotel de buurt van het Koninklijke Munttheater uit, in het hart van Brussel. Adagio Brussels Centre Monnaie is gelegen in het Anspach-centrum, dat in september dit jaar officieel werd geopend. Het Aparthotel telt 140 volledig ingerichte appartementen, een ontbijtruimte, fitnesszaal en een aantal vergaderzalen.

    Door zijn unieke ligging tussen de Grote Markt, de Nieuwstraat en het Sint-Katelijneplein is Adagio Brussels Centre Monnaie het gedroomde adres voor professionele reizen en culturele uitstappen.

     

    Onze levensstijl verandert, en daarmee ook het consumptiepatroon en de noden van de klanten. Het zakelijk cliënteel heeft steeds meer nood aan verblijven van langere duur; bij het vrijetijdscliënteel stijgt de vraag naar herhaalde korte verblijven. Er is dus een groeiende vraag naar verblijfplaatsen die ‘woonklaar’ zijn. Om daaraan te beantwoorden, biedt Adagio volledig ingerichte appartementen aan met ‘à la carte’ hoteldienstverlening. Deze gemakkelijk bereikbare verblijfplaatsen zijn echte, comfortabele leefruimtes, waar de gasten ‘net als thuis’ in alle vrijheid en autonomie kunnen verblijven. Tegelijkertijd zijn hun rust en veiligheid gegarandeerd dankzij de Adagioteams en -hoteldiensten ter plaatse.

     

    Adagio Brussels Centre Monnaie telt 140 volledig ingerichte appartementen – van tweepersoonsstudio’s tot tweekamerappartementen voor vier personen. Een ruime waaier aan diensten is inbegrepen, zoals de dagelijkse schoonmaak, toegang tot de fitnessruimte en internetaansluiting. Andere diensten worden à la carte aangeboden: ontbijt, wasserij, droogkuis, … RVH.

    Informatie : 02-212 93 00 – www.adagio-city.com





    13-12-2009 om 13:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kortbij in eigen land
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kortbij in eigen land, succesverhaal in crisistijd

     

     

     

     

    Plan reeds je vakantie van 2010, want de eerste Vlaamse brochure met logeeradressen van 2010 is een feit. De vzw Plattelandstoerisme in Vlaanderen stelt de brochure ‘Logeren op het platteland in Vlaanderen 2010’ voor.

     

    Deze gratis brochure bevat 260 adressen van B&B’s, vakantiewoningen en hotels op het platteland waar je je als toerist kan laten verwennen. Minimum 100 000 exemplaren van deze brochure gingen de voorbije jaren de deur uit en dat zal in 2010 zeker niet anders zijn. Dankzij een ruim aanbod van verdeelpunten (toeristische kantoren, AVEVE, OMNIA) en natuurlijk via de website, vinden elk jaar meer en meer Vlamingen hun weg naar een kortbijvakantie op het Vlaamse platteland.

     

    “De brochure en het plattelandstoerisme is constant in evolutie. De belevings- en doelgroepenlabels, toegekend door onze organisatie, versterken de unieke profilering van het logies, waardoor er beter ingespeeld kan worden op de verwachtingen van de consument. Leden logiesuitbaters vermeld in onze brochure staan voor kwaliteit en persoonlijk gastheerschap. En, dat is nu net wat de toerist in tijden van crisis verwacht.” vertelt Marleen Vandenplas, directeur van vzw Plattelandstoerisme in Vlaanderen.

    Naast deze brochure kan u ook terecht op de website: www.plattelandstoerisme.be met alle nieuwe gegevens voor 2010. Naar hartenlust kan u zoeken op regio, aantal personen of comfort. RVH.

    Vzw Plattelandstoerisme in Vlaanderen - Diestsevest 40 – 3000 Leuven

    Tel: 016.28.60.35 – info@plattelandstoerisme.be - www.plattelandstoerisme.be

    13-12-2009 om 13:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Glinsterende swarowski's

    Glinsterende Swarowski’s

     

     

     

    Sterling zilver en CRYSTALLIZED™ -Swarovsk’s overweldigen je met luxe en romantiek. Droom heerlijk weg en geniet. Deze luxueuze pen is van de hand van Toni Rohm, de designer die ook instaat voor alle Porsche schrijfgerief. De balpen is het meesterwerk van een goudsmid en dat vraagt uiteraard een luxedoos in glossy afwerking. Elke balpen heeft een echtheidscertificaat.

     

    Crystal Inspirations : Deze schitterende collectie bestaat uit een inspirerend assortiment van modieuze klassepennen. De Crystal Inspirations collectie omvat een vulpen, rollerpen, balpen en een vulpotlood. Deze kwalitatieve collectie betovert werkelijk iedereen met zijn achtentwintig glinsterende CRYSTALLIZED™ -Swarovski’s. De Swarowski’s worden allemaal handmatig gekleefd op puur aluminium waardoor een interessant contrast ontstaat. Het lichtspel varieert al naargelang de kleur. Je kan kiezen uit een prachtig kleurenpalet gaande van zilver, titaan, wilde roos, glamoureus groen, subtiel champagne, cognac en zwart tot robijnrood, magisch wit, blauw of lila.

     

    De Wave Line is een waar festival van kleuren en emoties! Deze glamoureuze pennen zijn wonderlijke pareltjes: unieke mode-accessoires met een vrouwelijk silhouet. Ook bij deze reeks ligt de nadruk op het stijlvol en onderscheidend karakter. De CRYSTALLIZED™ -Swarovski’s geven een zweem van luxe en romantiek waardoor je wordt aangezet tot instant dromen en genieten. Met de trendy kleuren “Magic White”, “Magic Blue” and “Magic Lilac” maak je een modern en glamoureus statement dat zeker niet ongezien zal blijven! Ideaal voor vrouwen die houden van een eigen, opvallende stijl.

     

    Globe – voor wereldse mannen: Deze pennen zijn op het lijf geschreven van de moderne zakenman. De wereld afstruimend van de ene metropool naar de andere, staat de Globe hem constant bij. Het vernieuwende en klassevolle ruitjespatroon is het resultaat van een gesofisticeerde lasertechniek die deze zakenman zeker zal bekoren.

    N° 1 – Karaktervolle elegantie voor de sportieve man : Dit mannelijk ontwerp spreekt de sportieve man zeker aan. Blinkend chroom wordt evenwichtig gecombineerd met mat zwart waardoor het geheel een elegante uitstraling krijgt. De kwalitatieve pennen geven een vloeiende pennenstreek en dankzij de zachte textuur voelt de pen bovendien heel aangenaam aan. RVH.

    Consumenteninformatie: 09 265 87 66.

     





    13-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC Cruises en unicef
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    MSC Cruises en Unicef

     

     

     

     

    Als marktleidend cruisebedrijf in Brazilië, heeft MSC Cruises ervoor gekozen om zijn engagement te tonen aan de locale bevolking door een belangrijke samenwerking aan te gaan met UNICEF, the United Nations Children’s fund.

     

    Brazilië is niet enkel het grootste en meest bevolkte land in Latijns Amerika, het is ook één van de 11 meest onevenwichtige landen in de wereld, met alarmerende armoedeniveaus in de favelas van de belangrijkste grootsteden. Onderwijs is van het allergrootste belang om dit te veranderen.

     

    Met het MSC voor Unicef initiatief, steunt MSC Cruises het Unicef programma om een mooiere toekomst te heven aan kinderen van 126 kwetsbare gemeenschappen in Rio de Janeiro en São Paolo, door hen de toegang tot een kwaliteitsvolle opleiding te helpen voorzien.

     

    MSC Cruises heeft zich geëngageerd om zijn gasten op zijn cruiseschepen te sensibiliseren, bv. door een informatiebrochure in elke kajuit te plaatsen. Gasten worden ook uitgenodigd om “aan boord te gaan voor kinderen” en het verschil te maken door een kleine donatie te doen. Dit kan al vanaf 1 euro die toegevoegd wordt aan de rekening op het einde van de cruise. RVH.

    www.msc-unicef.com

     

    12-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.White Shell

    White Shell –zintuiglijke vervoering

     

     

     

     

    Dit extravagant schrijfgerief brengt al je zintuigen tegelijk in vervoering: het aanvoelen van de fluweelzachte parelmoer van de witte schelp -vermengd met een esthetisch kunstwerk-maken van deze pennen een ware schat. Ook voor deze pen wordt de kostbare Pinctada Maxima oester gebruikt. De parelmoer is handgesneden en gepolierd waardoor enkel de beste stukken van de schelp in aanmerking komen om verwerkt te worden. Een dergelijk kostbare buitenwand vraagt om gecombineerd te worden met hoogwaardige materialen. De penpunt bestaat uit een 18 karaats gouden penpunt, belegd met rhodium waardoor de schrijver een erg zachte pennenstreek ervaart. Uiteraard verstopt ook deze pen zich in een luxueuze verpakking.

     

    Pearl Inspiration – exclusieve passie. De „Abalone“ parelmoer, uit de diepte van de Nieuw-Zeelandse zeeën opgevist, ligt aan de oorsprong van deze unieke pennenreeks. Zijn betoverende kleurenpracht en intense glans maken van de “Paua” oester, zoals de Maori’s ze noemen, een uniek natuurwonder.

     

    Wood Art trekt de aandacht door zijn natuurlijk karakter. De prachtige, handgemaakte houten opbergdoos maakt van de Wood Art een special geschenk. Het hoogwaardig en verfijnd ontwerp is uitgevoerd in kostbaar Wawa hout afkomstig uit Ivoorkust. Het gamma bestaat uit een balpen en een kalligrafische geschenkset. Bovendien bevat de geschenkdoos een functionele en mooie houder voor de drie verschillende pennen. Een elegante eyecatcher waardoor je op een heel aangename manier kan wisselen tussen de diverse pennen.

     

    Timeless Wood – unieke kunstwerkjes uit historisch Kauri hout

    Meer dan 45.000 jaar geleden groeiden er op een eiland tussen de Tasmaanse Zee en de Stille Oceaan dicht beboste Kauriwouden. Aan het begin van de laatstse IJstijd hebben natuurkrachten de reusachtige bomen onder een moeras van turf bedolven. Deze turfmoerassen fungeerden als het ware als een perfect geïsoleerde cocon waardoor de structuur van het hout doorheen de tijd intact is gebleven. Het oeroude Kauri-hout is telkens anders generfd waardoor elke pen uniek is.

    All Wood is pure emotie! Deze reeks zal alle puristen met romantische inborst weten te bekoren. De pen heeft een aantrekkelijk design met een ergonomische driehoekige grip en is vervaardigd uit kostbaar Wawa-hout waardoor het als fluweel in de hand ligt. RVH.






    11-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cosmo

    Cosmo: de grootste, heetste en vurigste ooit

     

     

     

     

     

    Het grootste vuur in een gesloten haard is ontvlamd. De naam is Cosmo, de uitstraling hot en de technologie hoogstaand. Het is de ultieme droom van elke geheime pyromaan. Veilig bovendien. Want hoewel dit vuur knetterend aantrekkelijk is, blijft Cosmo 100 procent beheersbaar. Altijd.

    Met een vuurbreedte van 1.80 m breed bij 0.80 m hoog is Cosmo een wereldhaard. Size does matter. Want het zijn de afmetingen die Cosmo zo bijzonder maken. Tot op dit moment was geen fabrikant ter wereld in staat zo’n grote vuurzee in een gesloten systeem te beheersen. En al helemaal niet, zoals bij Cosmo, met een vuurzicht aan twee zijden. Dus te plaatsen als vrijstaande haard of als vuurzee tussen twee ruimtes. Dru is de eerste die dit lukt. De oplossing is gevonden door de ontwikkeling van een unieke boomstam als vuurbron, uitgerust met zeven verschillende branders om de beoogde optiek van een houtvuur te verkrijgen.

     

    Vuur is in. Maar de consument van vandaag en morgen is niet snel tevreden. Vlammen moeten hoog en grillig zijn met de kleur en het vlammenbeeld van houtvuur. Tegelijk wil geen mens meer hout hakken voor een haard zoals Cosmo, waar bijna een boom aan houtblokken voor nodig is. Geavanceerde gastechnologie is het antwoord. Gemak door het ontvlammen met een afstandsbediening. Spanning door de hitte en de hoeveelheid vuur. Cosmo is wel een haard waar fors wat ruimte voor nodig is. Gemaakt voor royale kamers en ruimtes in horeca. Staat door de natuurlijk ogende, hoge en brede vlam ook perfect in kastelen en andere authentieke gebouwen. RVH.

    www.dru.nl

     

     







    11-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC Yacht club
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    MSC Yacht club

     

     

     

     

    De MSC Splendida is een drijvend luxehotel en is gebouwd om mensen hun droomvakantie te laten beleven. Zoals haar zusterschip de MSC Fantasia die in december 2008 werd ingehuldigd, beschikt de MSC Splendida over een exclusieve zone, de MSC Yacht Club. Deze zone vooraan in het schip, beschikt over 99 ruime suites.

     

    De MSC Yacht Club beantwoordt ruimschoots aan de wensen van de passagiers, die op vakante willen gaan in een uitzonderlijk kader gewijd aan luxe, terwijl men geniet van de ontspanningsmogelijkheden aan boord van een groot schip. MSC Cruises heeft prachtige suites ontwikkeld in Italiaanse stijl met een privé-balkon of met grote ramen zoadat de gasten een uitzonderlijk zicht hebben op de oceaan.

     

    Het bedrijf stelt een persoonlijke butlerservice en een conciërgedienst die 24/24 beschikbaar is. De butler leidt de passagiers tot aan hun suite om hen alle functies en de diensten te tonen. De butlers kunnen aan alle wensen beantwoorden: een excursie organiseren, een behandeling in de MSC Aurea Spa reserveren, of de beste plaatsen in één van de vele restaurants en in het theater op het schip regelen.

    Elke namiddag kunnen de passagiers genieten van een traditionele Engelse ‘tea time’ die voor hen geserveerd wordt in de Top Sail Lounge, het panoramische salon. RVH.

    10-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dageraadsimulator

                            

    HOMEDICS LANCEERT EEN NIEUWE DAGERAADSIMULATOR

     

               

     

    Tal van wetenschappelijke onderzoeken hebben aangetoond dat de traditionele wekmethodes nefaste gevolgen hebben. Zeg vaarwel aan snerpende wekkers en andere wekkerradio’s die stress veroorzaken en verwelkom de dageraadsimulator om 100% zen wakker te worden. HoMedics, nr. 1 van de wellness, maakt zijn knowhow bereikbaar voor iedereen door het bedlampje via een draadloze zender om te toveren tot een dageraadsimulator of schemerlicht voor ’s avonds. Als wereldleider in zijn vakgebied van huiswellness denkt HoMedics aan de zintuigen en de gezondheid met een dageraadsimulator die niet alleen van het ontwaken een aangenaam moment maakt, maar ook de harmonie van uw slaapkamer niet breekt !

     

    De grote evenwichten van ons organisme worden geregeld door een interne
    biologische klok. Dit is het geval voor de afwisseling slaap/waken die wordt berekend op de afwisseling van licht en donker, dat wil zeggen, van dag en nacht. Het ontwaken, een kapitaal overgangsmoment voor een goed verloop van de dag, is voor 99% afhankelijk van de gebruikte methode.


    De dageraadsimulator creëert dit signaal “kunstmatig” en begint de kamer te verlichten op het uur waarop u wil wakker zijn min 15 of 30 minuten naargelang de keuze van de gebruiker in het geval van HoMedics. Dit licht stuurt de hersenen de informatie dat de zon aan het opgaan is. De volgende minuten neemt de productie van melatonine af en wordt men in alle zachtheid geleidelijk wakker. Recent onderzoek in Engeland heeft overigens zopas de efficiëntie van dageraadsimulatoren aangetoond bij stressbeheer. Deze onderzoeken bewijzen de efficiëntie van de dageraadsimulator op de afscheiding van cortisol, een hormoon dat een belangrijke rol speelt in de reactie van het organisme op stress en in het metabolisme van voedingsstoffen. Deze afscheiding van cortisol beïnvloed door het licht versterkt de tonus en bevordert het humeur … Door voor licht te zorgen draagt de dageraadsimulator dus bij tot ons dagelijkse welbehagen. RVH.

    www.homedics.be

     

     





    10-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.luxe en raffinement Top Line
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Luxe, raffinement en kwaliteit verenigd in de Top Line collectie van Online

     

     

     

     

    Op zoek naar een speciaal kerstgeschenk? Wel, een vleugje nostalgie hoort perfect thuis in ons digitaal tijdperk. Mails en sms-jes vliegen ons zo rond de oren dat we er niet meer echt van opkijken. Als we een boodschap willen overbrengen die er echt toe doet, grijpen we dan ook graag terug naar ons eigen handschrift. De pennen van ONLINE zijn precies ontworpen voor die boodschappen die er ècht toe doen. En eens je die hebt neergepend, raak je niet meer los van de heerlijke schrijfsensatie die je hebt beleefd!

     

    ONLINE is een waar begrip in Duitsland. De signatuur van het Duitse pennenmerk ligt in het ergonomisch doordacht en uniek design, het gebruik van hoogwaardige, natuurlijke materialen, sprekende kleuren en prachtig afgewerkt presentatiemateriaal. Het merk biedt een breed gamma pennen aan en richt zich met de elegante Top Line collectie tot de jonge professionals. Nieuwe, state-of-the-art pennen worden regelmatig gelanceerd waardoor ONLINE de veeleisende en modegevoelige klant steeds tegemoetkomt.

     

    Elke ONLINE penpunt wordt manueel vervaardigd volgens de hoogste Duitse kwaliteitsstandaard. Dankzij het minutieuze productieproces biedt ONLINE kwalitatieve pennen waar je op kunt rekenen. Om dit te onderstrepen, biedt het merk op elke penpunt 5 jaar garantie waardoor je als koper zeker bent van een duurzame en kwalitatieve aankoop.

     

    De Top Line Collectie: The Fashion of Writing

    De fascinerende materialen, uitzonderlijke ontwerpen, perfecte afwerking en prachtige details laten niemand onberoerd. De sensatie van kostbare natuurschatten zoals palissanderhout, parelmoer of het 45.000 jaar oude Kauri-hout brengen iedereen in vervoering... De geraffineerde verpakkingen van de pennen verraden meteen dat het om uitzonderlijke pennen gaat.

    Rose´n Pearls -een natuurlijk juweel : Verfijnd palissanderhout, ahorn en parelmoer: drie waardevolle natuurschatten verenigd in één verfijnde pen! De pen is voorzien van een 18 karaats gouden penpunt waar zelfs de meest veeleisende kenner warm voor loopt.

    River Pearl – tijdloze klasse. De River Pearl is een fascinerende verleiding voor het oog. De parelmoerglans van de delicate oesterparel waaruit de pen is vervaardigd, getuigt van een uitzonderlijke eenheid en elegantie. De “Pinctada Maxima” oester ligt aan de oorsprong van de befaamde Witte Zuidzeeparels. RVH.

    09-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delio my lunch

    Verrassende boterhammen met Délio my lunch

    Versheid troef met eerste voorverpakte smeersalades in kleine porties

     

     

     

     

    De nieuwe Délio my lunch maakt boterhammen opnieuw spannend.Vergeet voor een keer klassieke kaas en voorspelbare ham, maar verras met frisse, verse salades in een handige verpakking. Délio my lunch zijn de eerste voorverpakte verse smeersalades in kleine porties van 2 x 60 gram,wat genoeg is voor een ganse lunch.Een handige verwennerij tijdens jouw middagpauze…

     

    Délio my lunch, een gemak in de lunchzak, Délio my lunch maakt boterhammen opnieuw leuk. Zie het als een dagelijkse lunch met waanzinnig weekendgevoel. Want met de artisanaal bereide smeersalades in kleine porties – een primeur op de Belgische markt – heb je keuze te over: van kip curry over vleessalade naar surimi, tonijn en eiersalade. De kleine porties van 60 gram zijn ideaal om mee te nemen naar school of werk: handig want meteen smeerbaar, lekker vers en geen overschotjes. Met één portie Délio my lunch heb je een verrassende smeersalade voor twee boterhammen of een half stokbrood.

     

    Als het op boterhammen aankomt, kennen voorverpakte verse smeersalades een positieve groei in de verscategorie. Vergeleken met kazen of yoghurt worden dit soort smeersalades steeds meer gesmaakt.Vandaag maken ze al ruim 12% van het totale versaanbod uit.

    Daarnaast zijn er een aantal nieuwe voedingstrends waarneembaar.Zo worden twee van de vijf maaltijden onderweg geconsumeerd. Daarbij zijn mensen vooral op zoek naar versheid én gebruiksgemak.Met de kleine porties in vijf smaken speelt Délio my lunch in op deze trend en richt het zich tot de actieve consument die ongedwongen wil genieten maar tegelijk geen tijd wil verliezen.

    Délio my lunch is momenteel al te verkrijgen in Carrefour en GB (verpakt per 2 porties van 60 g).Vanaf januari 2010 zal Délio my lunch ook beschikbaar zijn in de overige distributieketens. RVH.

    Richtprijs: 1,99 euro.

     

     







    09-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.msc fly & cruise
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Fly & Cruise

     

     

     

    Om een nog meer volledige service aan zijn klanten te kunnen bieden, gaat MSC Cruises een samenwerking aan met Brussels Airlines voor de zomer 2010.

     

    Klanten kunnen voortaan bij MSC Cruises een pakket boeken met cruise, vluchten en transfers inbegrepen en dit tegen een voordelige prijs. Dit nieuwe pakket wordt aangeboden in samenwerking met Brussels airlines. Een beperkte test tijdens de voorbije maanden gaf enkel gunstige commentaren zodat de introductie feilloos kan verlopen.

     

    De Fly&Cruise formule is geldig voor afvaarten op de Middellandse zee op de schepen MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Musica en het allernieuwste schip MSC Magnifica dat in maart 2010 ingehuldigd wordt. De samenwerking start met wekelijkse vluchten van en naar Venetië en Marseille en dit vanaf maart tot november 2010. Door dit nieuwe concept hoeft de klant zich geen zorgen te maken over eventuele vertragingen of andere transportproblemen, MSC neemt als operator alle last op zich waardoor de klant reeds bij vertrek op de luchthaven, zorgeloos van zijn vakantie kan genieten.

     

    Het nieuwe package houdt aldus Gualtiero Togneri, tal van voordelen in én voor de klant, maar zeer zeker ook voor de reisagent. De keuze van SN is meer dan overwogen, naast Marseille en Venetië biedt de luchtvaartmaatschappij nog tal van andere rechtstreekse vluchten naar havensteden waar de MSC schepen voor anker gaan. Een uitbreiding kan vlekkeloos gebeuren, mogelijk komt er zelfs een extra regeling voor die klanten die het MSC Yacht Club programma willen uittesten.

    Het concept wordt trouwens ondersteund door een prettige maar vooral praktische brochure. RVH.

     

    08-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstbrunch
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vier Kerstmis en Nieuwjaar met de vermaarde brunches in het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel

     

     

     

    Sinds zijn opening in 1990 is het Radisson Blu Royal Hotel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak. Jaren waren de zondagse brunches een fenomeen in Brussel. Nu wil het Radisson Blu Royal Hotel de traditie eren en bij deze gelegenheid organiseert Executive Chef Yves Mattagne samen met zijn team opnieuw de traditionele Kerst- en Nieuwjaar brunches, dé ideale gelegenheid om samen met familie en vrienden kerst en nieuw te vieren.

     

    De brunch wordt op vrijdag 25 december en vrijdag 1 januari aangeboden aan de prijs van 60 EUR per persoon (één glas champagne, koffie en versnaperingen inbegrepen, zonder wijnen). Kinderen onder 8 jaar gratis, van 8 tot 12 jaar 35 EUR (zonder dranken). RVH.

    Reservaties  tel. 02/227.30.48  – restaurant.brussels@radissonblu.com.

    08-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dornbracht

    Champagne in de badkamer

     

     

     

     

     

    Dornbracht introduceert met Champagne  een nieuw hoogglanzend oppervlak. Het lichte goud past in de actuele trends van interior design en lifestyle. Momenteel beleeft goud als kleur en als  edel materiaal een renaissance. Champagne is als oppervlak progressief en glamoureus tegelijk. De derde galvanische laag van dit oppervlak bestaat uit 22-karaats goud. Hoe luxe mag het zijn?

     

    Dit oppervlak Champagne werd speciaal ontwikkeld voor de nieuwe krantenserie Supernova. In deze serie biedt Dornbracht kranen aan voor wastafel, bad, douche, bidet. Naar keuze met hendelgrepen of kubusvormige grepen. Een wasplaats die zo stijlvol en elegant is dat hij direct in de slaapkamer of woonkamer wordt geplaatst. Het wastafelblad in zwarte pianolak, gecombineerd met tabaktinten en een wand van donker hout met ingelegde spiegel. RVH.

    Supernova is leverbaar vanaf april 2010 - www.gilsandgils.be

     

     

     





    08-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winter onder tropische zon

    Een winter onder de Tropische Zon ?

    P & V biedt u de Antillen in familie !

     

     

     

    Met de winter in aantocht, droomt men al snel weg van warme oorden met veel zon. Dan klinkt een weekje Antillen met de familie toch wel heel aantrekkelijk! Guadeloupe en Martinique bieden een ideaal kader voor families die op zoek zijn naar exotisme.

     

    Pierre & Vacances, de specialist op gebied van familievakanties, biedt de keuze tussen 2 vakantieparken gelegen aan ’t strand: ééntje is gelegen in Sainte Anne in Guadeloupe in het magisch kader van ‘Pointe du Heleux’ terwijl het ander zich bevindt in Sainte Luce in Martinique dichtbij de ‘Rocher du Diamant’ dat bekend staat als één van de mooiste diepzeeduikspots van de Caraïben.

     

    De vakantieparken in de Antillen werden ontwikkeld met het oog op familieverblijven. De Appartementen met airco laten u zoveel mogelijk genieten van de gezonde buitenlucht dankzij het terras met externe keuken. Families met baby’s kunnen hier zeker terecht in de appartementen die hiervoor speciaal zijn ingericht. De studio’s voor 2 personen zijn communicerend en kunnen worden omgevormd tot suites van 4 en 6 personen, ideaal voor kinderen die toch wat zelfstandig willen zijn.

     

    Beide vakantieparken bieden talrijke activiteiten voor kinderen en volwassenen en zijn er de gebruikelijke thema-avonden in de restaurants. De kinderen van 3 tot 12 hebben nu met de Kid’s Club, hun eigen ‘place to be’. Het fitness concept Les Mills® wordt ook in deze vakantieparken geïntegreerd.

     

    De Caraïbische Zee is heel toegankelijk met Pierre & Vacances. Vakantiegangers kunnen zich een weekje ontspanning veroorloven (vlucht & overnachting) vanaf: 517€/persoon in Guadeloupe en 587€/persoon in Martinique, prijs werd berekend op basis van 4 personen. De packages bieden enkele verrassingen zoals een ontdekkingstocht in quad, in 4x4 of te paard en een trip met catamaran in Martinique.

    RVH.

    www.pv-holidays.be - tel : 0900 00 009

     









    07-12-2009 om 17:35 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lekkerste broodje

    Winnaars “Het Lekkerste Broodje van België 2009”

     

     

     

     

    De 18 finalisten van ‘Het lekkerste broodje van België’ toverden heel wat ingrediënten om tot de meest culinaire broodjes. Elk jaar opnieuw wordt de lat weer hoger gelegd. Deze 5e editie werd gepresenteerd door Sven Ornelis.

     

    De initiatiefnemers Pastridor en Verstegen Spices & Sauces organiseerden voor het vijfde jaar dé broodjeswedstrijd van België. De spannende finale van ‘Het lekkerste broodje van België’ vond plaats tijdens de beurs Horeca Expo. De wedstrijd werd ingedeeld in 2 categorieën: voor ‘Het lekkerste broodje Bistro’ moet het broodje op bord geserveerd worden en voor ‘Het lekkerste broodje Snack’ moet het broodje uit de hand te eten zijn. De jury ontving dit jaar 52 kwaliteitsvolle inzendingen waaruit 18 finalisten geselecteerd werden.

     

    Als eerste kwamen de finalisten in de categorie ‘Het lekkerste snackbroodje’ aan de beurt. Fried’l Zoete van ’t Hooghuys uit Zottegem werd de asolute winnares met haar broodje Galpo.  Op de 2e en 3e plaats eindigden respectievelijk Yola De Winter van  Zandwich uit Zoersel met het broodje Conference en Laurent Mengeot van Sandwicherie du perron uit Gerpinnes met het broodje Monsieur Perron.

    De verrrassende ingrediënten van het broodje Galpo zijn een Prokorn stokbrood, Altesse kaas, Gandaham, Porto, witloof, appel, mango, ... De jury koos dit broodje omwille van de ideale smaakcombinaties, de originaliteit en de presentatie.

     

    In de 2e categorie, het “Lekkerste Bistrobroodje” kaapte Didier Van Autrève van Chandi’s uit Dendermonde de eerste plaats weg met het broodje The Red Duck of Asia, op de voet gevolgd door Valerie Mohring van Au Pain sur la planche uit Verviers en Natascha Van Ende van Silva Delices uit Tilff. Hun creatieve bereidingen kregen de originele namen Sweet Duck en Brochette Safari en toebehoren.

    Ook hier werd een strenge beoordeling gemaakt. De verrassende ingrediënten, bereidingswijze en presentatie waren voor de jury doorslaggevend om het broodje The Red Duck of Asia tot het Lekkerste Bistrobroodje van België te bekronen, het bevat o.m. een Sandwino Sun Bun, Ponzu, Combava, gerookte eendeborstfilet, .... RVH.

     











    07-12-2009 om 17:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Japanse messen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Miyabi 7000D: vlijmscherpe Japanse messen met damastdesign

     

     

     

    De messen Miyabi 7000D zijn allesbehalve standaard. Zo hebben de lemmeten, gemaakt uit 33 lagen speciaal geselecteerd staal, een fraai damastdesign en zijn ze extra scherp. Resultaat is moeiteloos en comfortabel snijden volgens de Japanse snijtechniek.

     

    De nieuwe Japanse messen zijn symmetrisch, wat betekent dat ze zoals westerse messen een dubbelzijdig geslepen lemmet hebben. Japanse messen worden niet zoals westerse messen met een slijphoek van 30 geslepen, maar met een slijphoek van 19. Daardoor zijn ze scherper en blijven ze ook langer hun scherpte behouden.

     

    Het bijzondere aan Miyabi 7000D is de legering van gehard staal die toelaat een fijn maar ultrahard en scherp lemmet te maken. Miyabi-messen snijden dan ook perfect door de voedingsvezels. De definitieve scherpte van Miyabi 7000D wordt gecreëerd door het originele Japanse Honbazuke-snijvlak dat door ervaren meesters met fijne slijpstenen en zorgvuldig handwerk wordt aangebracht.

     

    Liefhebbers van de Aziatische keuken zullen enthousiast zijn over de evenwichtige balans van het mes. Het traditionele D-heft zorgt ervoor dat je moeiteloos elke snijtaak tot een goed einde brengt. Miyabi 7000D omvat een uitgebreid aanbod, van de kleine Kudamono tot de grote Gyutoh. De Miyabi messen behoren toe aan de groep Zwilling J.A. Henckels, wereldreferentie op het gebied van messen, scharen en keukengerei en worden in de Benelux exclusief verdeeld door Demeyere. RVH.

    www.zwilling.com  | www.demeyere.be

    07-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Horeca Expo 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HORECA EXPO 2009 : Positief ondanks crisis

     

     

     

     

     

    Tijdens de afgelopen 21ste editie van Horeca Expo van 22 tot en met 26 november brachten 53.146 professionals een bezoek aan meer dan 600 exposanten. Dankzij de grote inspanningen van zowel exposanten als de organisatie, kunnen we besluiten dat ondanks de crisis, deze editie een groot succes was. Ook feedback van de exposanten toont aan dat zij zeer lovend zijn over de hoge kwaliteit van de bezoekers dit jaar. Het grote aantal bezoekers toont nog maar eens aan dat Horeca Expo hét trefpunt is van de Belgische horeca waar veel zaken worden gedaan.

     

    Beste Pizzaiolo van het land

    Ponzo Giovani van pizzeria Chez Giova uit Battice, Luik, mag zich 'De Beste Pizzaoilo van het land 2010' noemen. De wedstrijd werd georganiseerd door mjPublishing en Kaasbrik en startte in het voorjaar. Tien pizzabakkers, één uit elke provincie, werden tijdens de zomer bezocht door de expertenjury die bestond uit RTBF-journalisten Catherine Haxhe en Guy Lemaire, topchefs Jan Buytaert en Peter Coucquyt en wijnkenner Guido Francque. Zij gingen telkens de pizza margherita en de pizza van de chef proeven en beoordelen op korst, vulling, smaak en algemene indruk. Volgens Ponzo Giovani scoort zijn pizza het beste omwille van de lichte deeg, de goede smaak en de juiste ingrediënten. 'Mijn pizza's zijn er voor iedereen, zowel voor de man van de straat als voor de rijke zakenman', aldus de winnaar.

     

    Horeca 2010: Face the Future

     

    In 2010 krijgt Horeca Expo een spectaculaire make-over! Na 21 edities als algemene, multisectoriële topbeurs voor de horeca- en cateringsector kiest men voor een vernieuwde, gesegmenteerde aanpak. Kwestie van iedereen nog meer service en comfort te bieden en ook de volgende 20 jaar onze leidersrol te behouden als hét trendy trefpunt voor horeca en catering professionals.

    Kwaliteit, innovatie en authenticiteit worden meer dan ooit dé pijlers. Met fascinerende projecten, een tot de verbeelding sprekend beursdesign, toonaangevende trends en inspirerende ingrediënten in de breedste zin van het woord zetten we de top binnen elk segment in de spots. RVH.

    06-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haard zonder stijl

    Haard zonder stijl nieuwste trend

     

     

     

     

    Een haardvuur blijft het goed doen in de huiskamer, al vervult het al lang niet meer zijn oorspronkelijke functie. Vuur in huis is anno 2010 een gezelligheidselement dat evengoed een centrale plaats in de kamer verdient. Tegelijkertijd is het ouderwetse haardvuur mee geëvolueerd met de tijd: vuur anno 2010 is niet alleen gezellig, maar bovendien vriendelijk voor het milieu, zuinig in energieverbruik en overal inzetbaar.

     

    DRU, gasspecialist van het eerste uur presenteert Metro Slim Line II, de haard waarin dit alles samenvalt. En meer. De noodzakelijke stijlen zijn haast onzichtbaar weggewerkt zodat de vuurhaard visueel primeert. Wie dubbel wil genieten, kiest voor glas aan twee zijden. Geplaatst in een open ruimte of tussen twee ruimtes in, is er zo van twee kanten zicht op het vlammenspel. Een doorkijkhaard, dus. Door de hoge gele vlammen lijkt het vuur houtgevoed, maar in realiteit werkt het op gas. Beter voor het milieu en voor het eigen comfort. Want met de standaard bijbehorende afstandsbediening ontsteekt het vuur met een druk op de knop, kan de temperatuur worden afgelezen en de thermostaat worden afgesteld.

     

    Metro Slim Line II is verkrijgbaar in vijf varianten. De kleinste haard is zowel op aardgas als op propaangas verkrijgbaar. Metro Slim Line II is zo slank dat er nauwelijks vloeroppervlak van de kamer verloren gaat. RVH.

    www.dru.nl





    06-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!