Inhoud blog
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    08-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Binnenlands toerisme

    Binnenlands toerisme in 2009 tempert de crisis

     

     

     

    Het toerisme in Vlaanderen voelde in 2009, zoals verwacht, de gevolgen van de wereldwijde economische crisis. Het aantal toeristische overnachtingen daalde met 4% in vergelijking met 2008. Daarmee doet Vlaanderen het net iets beter dan het gemiddelde binnen de Europese Unie. De daling in Vlaanderen bleef beperkt door het succes van het binnenlands toerisme. Het aantal Vlamingen dat in eigen land in =

    toeristische logies verblijft, ging er vorig jaar zelfs licht op vooruit (+0,3%). Dat concludeert Vlaams minister van Toerisme Bourgeois op basis van de voorlopige cijfers (tot en met september) die Toerisme Vlaanderen ontving van de Algemene Directie Statistiek.

     

    De daling van het aantal toeristische overnachtingen in Vlaanderen was te verwachten. "De wereldwijde economische crisis en de sterke euro hebben het toerisme naar Europa en naar Vlaanderen fors aangetast", legt minister Bourgeois uit. "In vergelijking met 2008 telden we 7,5% minder overnachtingen van buitenlandse toeristen. Positief en hoopgevend is de opmars van het verblijfstoerisme in eigen land, dat er zelfs lichtjes op vooruit gaat." RVH.

    www.toerismevlaanderen.be/cijfers

     

     

    08-02-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon stationeert Boeing in Zaventem

     

     

    Corendon stationeert vanaf 1 april een toestel op Brussels Airport voor 15 wekelijkse vluchten naar Turkije. Uit onderzoek van Corendon blijkt eens te meer dat de Belgische vakantieganger hoge eisen aan zijn vakantie stelt waarbij goede service, prijs-kwaliteitverhouding en vooral gunstige vertrekuren enorm belangrijk zijn. Dit heeft Corendon doen besluiten een vliegtuig in te zetten speciaal voor de Belgische markt naar de populairste bestemmingen aan de Turkse kust. Daarmee wil de Turkijespecialist de Belgische vakantieganger ook redden van de jarenlange veel te dure vakanties van de huidige monopolisten.

     

    De Boeing 737-300 (148 stoelen) van Corendon Airlines die in Zaventem gestationeerd wordt, krijgt een tweetalige crew. Het vliegtuig zal wekelijks instaan voor 15 vluchten naar de bestemmingen Antalya, Bodrum en Izmir. De luchtvaartmaatschappij kondigt daarnaast nog twee nieuwe Boeings 737-800 aan, waardoor de vloot uitgroeit van vijf naar zeven toestellen.

     

    Uit een analyse van de vakantieboekingen blijkt dat de impact van de crisis nog blijft.

    Vakantie blijft een basisbehoefte voor de Belg, al heeft hij zijn boekingsgedrag aangepast. Zo gebeuren de boekingen duidelijk korter voor vertrek en is het prijsbewustzijn vandaag groter.

     

    De vliegvakanties (boekingen winter 2009/2010) moeten inboeten (-6,9%), waarbij vooral de Europese bestemmingen het relatief wat moeilijker hebben. Wel zien we al dat bij de vliegbestemmingen Turkije een mooi resultaat neerzet. Deze positieve score houdt verband met een uitgebreid all-inaanbod tegen aantrekkelijke prijzen. In financieel onzekere tijden wil de Belgische consument zijn budget duidelijk onder controle houden.

    Naast lowbudgetreizen verkoopt Corendon intussen ook luxereizen, jongeren-en seniorenreizen, en ook huizen in Turkije. RVH.

    www.corendon.be





    07-02-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verrasingswagen

    Europcar België lanceert de “Mini Maxi voor een mini-prijs”:

    een “verrassingswagen” tegen het onklopbare tarief van 42 euro per dag

     

     

     

    Te allen tijde een onklopbaar tarief bieden aan de klanten? Dat is waar Europcar naar streeft met zijn nieuwe product “Mini Maxi voor een mini-prijs”, waarmee de klant een “verrassingswagen” kan huren tegen 42 euro per dag. 

     

    De klant reserveert minstens 48 uur op voorhand en betaalt via het internet, het callcenter of agentschap. Wanneer hij de sleutels van zijn wagen komt ophalen, ontdekt hij welk model hem is toegekend, op basis van de beschikbaarheid. De klant

    heeft gegarandeerd de laagste prijs op de markt voor een wagen uit het Eco-, Standaard-of Monovolumegamma. Hij kan dus zowel de sleutels van een Twingo als

    die van een Passat overhandigd krijgen, maar steeds voor de mini-prijs van 42 euro per dag. In dit tarief zijn de verzekeringen “Collision” en “verzekering van diefstal van de wagen” en 250 km per dag inbegrepen.

     

    Dit product van Europcar is zonder twijfel een anti-crisismiddel en uniek op de markt

    van de kortetermijnverhuur. RVH.

    www.europcar.be

    05-02-2010 om 15:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mercure versnelt groei

    Mercure hotels versnelt groei via franchise

    Twee nieuwe hotels in België: Leuven en centrum Brussel

     

     

     

     

    Zowel in België als internationaal wil de groep Accor nog sneller gaan groeien. Daarom trekt ze voor een aantal van haar merken, waaronder Mercure, franchisenemers aan.

     

    Mercure is een wereldwijde keten van midscale-hotels die elk hun eigen, specifieke stijl en persoonlijkheid hebben. Eerder al bouwden zij een nieuw hotel aan het Brusselse Zuidstation – de opening daarvan is voorzien in het najaar. Vandaag berichtte Mercure dat zij met de groep Alliance Hospitality een franchisecontract hebben getekend voor twee vestigingen, namelijk voor Mercure Leuven Center en Mercure Brussels Center Louise.

     

    Dankzij deze samenwerkingsovereenkomst kan de keten zich voor het eerst in Vlaanderen en het centrum van Brussel vestigen, met een hotel dat vele seminariemogelijkheden biedt. Het aantal Mercure-hotels in België komt daarmee op zeven te staan.

     

    Mercure Leuven Center (het vroegere Holiday Inn) is gelegen naast het stadhuis in het hart van Leuven. Het telt 101 kamers en beschikt over een businesscenter met een seminarieruimte. Op de Charleroisesteenweg, vlak bij het Stefaniaplein, ligt Mercure Brussels Center Louise (het voormalige Holiday Inn). Dit hotel omvat naast 201 kamers ook een vergaderzaal met een panoramisch uitzicht, waar tot 170 personen terechtkunnen.

     

    Dankzij een groots renovatieproject zullen deze twee hotels binnenkort beantwoorden aan de hoge normen van het merk Mercure. Vooral de publieke ruimten (receptie en lobby) en de kamers ondergaan een grondige facelift. De merknaamverandering is voorzien voor 1 april 2010.

     

    Intussen heeft de groep Accor ook zijn franchisecontract met Alliance Hospitality voor het hotel Mercure Liège verlengd. Ook dit hotel wordt momenteel gerenoveerd. RVH.

    www.mercure.com.

     

    05-02-2010 om 15:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Norfolkline

     

     

     

     

    NORFOLKLINE: NU OOK  BUSREIZEN OP DUINKERKE DOVER ROUTE

     

     

    Ferrymaatschappij Norfolkline, opererend op de Kanaalroute tussen Duinkerke en Dover, zal vanaf april 2010 ook bussen vervoeren. In de haven van Duinkerke worden intussen de faciliteiten voor bussen en passagiers geïnstalleerd.

     

    Norfolkline heeft op de lijn Duinkerke – Dover een zeer goede reputatie en werd hiervoor reeds gehonoreerd. In 2009 ontving Norfolkline de award ‘Best Ferry Company’ van The Guardian en Observer Travel.

     

    De drie schepen van Norfolkline – comfortabel, ruim, kindvriendelijk – varen de klok rond met om de twee uur een afvaart in beide richtingen. De ligging van Duinkerke, minder ver dan Calais en uitstekend aangesloten op het wegennet, is een bijkomende sterke troef.

     

    De instap van Norfolkline op de coach market wordt door David Finnegan, Continental Sales & Marketing Manager, als volgt toegelicht: “de nieuwe investering creëert uitzonderlijke faciliteiten voor autocaristen en hun klanten die in combinatie met onze comfortabele en betaalbare overtochten en jarenlange ervaring resulteert in een onklopbaar aanbod. We zijn dan ook zeer blij in de coachsector te kunnen groeien en we kijken uit naar een goede samenwerking met autocaristen langs beide kanten van Het Kanaal”. RVH.

    Prijzen zijn beschikbaar en boekingen mogelijk vanaf midden februari 2010.

    www.norfolkline.com

    05-02-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantiesalon brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    04-02-2010 om 09:12 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel

    Vakantiesalon 2010

     

     

    Op donderdag 4 februari opent het Vakantiesalon 2010 in Brussels Expo voor de 52ste keer zijn deuren. Van donderdag 4 tot en met maandag 8 februari kunt u er telkens terecht van 10u tot 18u. Het belooft een schitterende editie te worden met Griekenland als eregast. meer informatie op www.vakantiesalon.eu 

     

    In vier paleizen nemen meer dan 700 standhouders u mee op ontdekking naar onbekende verre oorden, mooie plekjes dichtbij, avontuurlijke reisformules en nieuwe citytrips. In Paleis 5 vindt u Europa en alle bestemmingen rond de Middellandse Zee. Paleis 4 staat helemaal in het teken van Frankrijk. Paleis 2 is voorbehouden voor Belgische standhouders en de Camping & Caravanning exposanten. In Paleis 6 tenslotte, vindt u alle verre bestemmingen, het Holiday Forum en de speciale standhouders rond ‘gezond op reis’. Ook Liberty TV, touroperator Neckermann en de Adventure Zone worden daar ondergebracht.

     

    Het Vakantiesalon wordt dit jaar opgebouwd rond het thema ‘Reizen op maat’. Deze beweging naar meer een meer persoonlijke ‘à la carte’ invulling van de vakantie, speelt in op de individuele behoeftes van de reiziger en zet zich af tegen de gestandaardiseerde all-in formules.

    Dankzij een samenwerking met Vlaanderen Vakantieland, werden vijf verschillende reisprofielen opgesteld. Reizigers kunnen via de website hun reisprofiel bepalen en zo doelgericht naar het Salon komen. De exposanten die specifieke reizen op maat aanbieden, worden extra in de kijker gezet.

    Helemaal in de geest van deze tijd, is de speciale stand rond ‘Gezond op reis’, waar verschillende partners (Touring, GSK, Baxter, Nycomed en Buitenlandse Zaken) informeren rond hygiënische standaarden, reisverzekering en vaccinaties.

     

    Bijzondere blikvangers zijn de nieuwkomers Maleisië, dat elk jaar meer Belgische toeristen mag verwelkomen, Jordanië, Panama en Brazilië. Ook het Caraïbisch dorp breidt verder uit met de Bahamas. Dankzij de aanwezigheid van de Caribbian Tourism Organisation (CTO) is de ganse regio vertegenwoordigd. Oud gedienden ontbreken in 2010 ook niet op het appèl. De topbestemmingen Frankrijk en Spanje nemen een groot deel voor hun rekening.

    De rijzende sterren onder de Europese landen stelen de show: steeds meer toeristen vinden inderdaad hun weg naar de vergeten pareltjes uit het voormalige Oostblok Servië en Slovenië. Daarnaast blijven de touroperators het eerste aanspreekpunt voor veel vakantiegangers. 

    In de Adventure Zone vindt de avontuurlijke toerist ongetwijfeld zijn gading tussen standhouders met ondermeer paramoteur lessen, duiken, trekking en 4x4 vakanties, kortom alles indien u de betreden vakantiepaden wenst te verlaten! Tenslotte stelt het Vakantiesalon, als gevolg van het overdonderende succes van vorig jaar, dit jaar opnieuw het Holiday Forum voor. Zowel Bekende Belgen, televisiepersoonlijkheden als de reizigers zelf, vinden hier een platform voor het uitwisselen van reisadvies.

    Het belooft een fantastische editie te worden! RVH.

    www.vakantiesalon.eu 

     

     

     


    Vakantiesalon 2010 : Thema in de kijker: Reizen op maat

     

     

     

    De trends worden bevestigd: we gaan steeds vaker op vakantie en zijn daarbij op zoek naar een persoonlijke invulling van ons verlof: een cultuurrijk citytripje of een lange, heerlijk luie strandvakantie. Elke toerist heeft vaak ook verschillende behoeftes.

     

    Het Vakantiesalon, met meer dan 700 exposanten, blijft de opportuniteit bij uitstek om de honger naar informatie te stillen en heeft een aanbod voor elk reisprofiel. Naast de traditionele all-in formules, zorgt het Vakantiesalon er dit jaar voor dat u de exposanten met ‘à la carte’ aanbiedingen snel terugvindt. Dankzij het nieuwe bezoekersplan en de website, kunt u recht op uw doel afgaan.

     

    Op vakantie onderscheidt men grosso modo twee behoeftes: het aanhalen van de banden met familie of vrienden enerzijds en het verlangen om zich te differentiëren, om tot zichzelf te komen anderzijds. Met die conclusie in het achterhoofd, kan men vijf manieren isoleren om vakantie te beleven: de funreiziger, de familie reiziger, de trouwe vakantieganger, de exclusieve reiziger en de actieve ontdekker.

    Funreiziger: kernwoord = amusement, plezier maken in groep, samen nieuwe ervaringen opdoen met vrienden of familie, staat centraal tijdens de vakantie.

    Familie reiziger: kernwoord = familie & genieten, vakantie is het ideale moment om tijd door te brengen met familie en vrienden, vaak (maar niet exclusief) binnen Europa en liefst tijdens de zomermaanden.

    Trouwe vakantieganger: kernwoord = vertrouwdheid, de doelgroep zijn net iets oudere mensen, die samen met de partner op reis gaan. Tijd maken voor elkaar binnen een gezellig en vertrouwd kader is van groot belang tijdens de vakantie.

    Exclusieve reiziger: kernwoord = exclusiviteit & luxe; vakantie draait om de eigen beleving en differentiatie. Het mag al eens iets meer zijn. Vooral verre reizen waarmee men achteraf kan uitpakken.

    Actieve ontdekker: kernwoord = zelfontplooiing, vakantie is duidelijk een opportuniteit om nieuwe ervaringen op te doen die de persoonlijkheid versterken. Erop uit trekken met de rugzak, proeven van de lokale cultuur en bijzondere beleving zijn het doel.

     

    Exposanten: Ruim 700 deelnemers, onderverdeeld in hoofdexposanten, binnen- en buitenlandse toeristische diensten en touroperators. Donderdag 4 t.e.m. maandag 8 februari 2010 van 10u. tot 18u in Brussels Expo, paleizen 2, 4, 5 en 6.

    Paleis 2: België en Camping & Caravanning, Paleis 4: Frankrijk, Paleis 5: Europa en Middellandse Zee, Gastland Griekenland en Paleis 6: ‘gezond op reis’, Verre bestemmingen, Adventure Zone, Neckermann, Liberty TV, Holiday Forum.

    Kaarten: Kinderen < 6 jaar: gratis, Kinderen 6 – 12 jaar: 4 euro, Vanaf 12 jaar: 8 euro

    Kortingsbonnen en uitnodigingskaarten te verkrijgen via de website. RVH.

    www.vakantiesalon.eu

     

     

     


    Vakantiesalon 2010 Gastland Griekenland

     

     

     

    Gastland van de 52e editie van het Vakantiesalon is Griekenland. Het land van de Akropolis en Homerus spreekt tot de verbeelding. Niet het minst omdat de Griekse beschaving aan de basis van het moderne Westen ligt!

     

    Griekenland is goed voor 1,6% van de internationale toeristische markt. De helft van de toeristen komt uit slechts vijf Europese landen. 50% bezocht Griekenland in de zomermaanden juli-augustus-september, met jaarlijks niet minder dan acht miljoen bezoekers die via de vier luchthavens het land binnenkomen. Dit indrukwekkende bezoekersaantal maakt van Griekenland een van de meest toeristische landen ter wereld. Deze hoge concentratie aan vakantiegangers in de zomermaanden staat in schrijnend contrast met het laagseizoen. Toch is Griekenland het jaar rond een absolute must voor elke vakantieganger.

     

    Mevr. Angela Gerekou, waarnemend Minister van Cultuur en Toerisme over de toeristische sector in een van de mooiste landen in Europa:

    “Toerisme is, per definitie, een van de belangrijkste financiële drijfveren daar het de beweging van de mensen, verdraagzaamheid en culturele appreciatie met zich meebrengt. In deze huidige economisch moeilijke tijden moeten we dan ook snel en effectief handelen. De financiële crisis heeft immers hard toegeslagen, met alle gevolgen van dien. Massatoerisme, waarbij kwaliteit te lijden heeft onder kelderende prijzen, zorgt bovendien voor het verval van de natuurlijke en culturele rijkdommen van een regio.

    We kunnen het er allemaal over eens zijn dat het klassieke model van toerisme zijn grenzen bereikt heeft. De stormloop aan vakantiegangers niet te overzien, terwijl het laagseizoen werkloosheid en sociale druk met zich brengt, vooral op de kleinere Griekse eilanden die geen andere bron van inkomsten bezitten. Dit toerismemodel, gebaseerd op weinig diversiteit en lage kwaliteit, moet bovendien concurreren met andere Mediterrane landen, vooral buiten de eurozone.

     

    In Griekenland zal privaat massatoerisme altijd de hoeksteen voor de sector blijven. Het klimaat is rijp voor verandering met de uitbouw van een  langetermijnvisie. Cultuur en Toerisme zijn de twee fundamenten die Griekenland internationaal op de kaart geplaatst hebben, fundamenten die men verder uitbouwt, o.m. met het nieuwe Akropolismuseum dat op 20 juni 2009 de deuren opende, en reeds meer dan een miljoen bezoekers kon  verwelkomen.

    Het Ministerie van Cultuur en Toerisme stelt zich tot doel GROEN toerisme te promoten, de nationale marketing te heroriënteren en het toeristische product van de regio te verrijken, uit te breiden en te verbeteren.

    Groen toerisme wordt de basis van de toekomstige ontwikkelingen in de toeristische sector van Griekenland. Het behoud van biodiversiteit en natuurlijke rijkdom is daarbij cruciaal. De variëteit aan toeristische opties: duiktoerisme, agrotoerisme, citytrips, actieve vakanties moet de typische seizoensgebonden vakantietoeloop omzeilen. RVH.

    www.vakantiesalon.eu
    Vakantiesalon 2010 Special ‘Gezond op reis’

     

     

     

    Vakantie behoort een onbezorgde tijd te zijn. Toch wordt deze vaak overschaduwd door onverwachte ziektes en ongemakken die eigenlijk eenvoudig te voorkomen zijn. Met de juiste vaccinaties, een goede reisverzekering en enkele basisregels betreffende hygiëne in het achterhoofd, kunnen veel problemen op vakantie vermeden worden.

     

    Het Vakantiesalon stelt dit jaar voor de eerste keer de speciale zone voor rond ‘Gezond op reis’. Hier vindt u alle informatie rond benodigde vaccinaties, reisverzekering en kunt u zich laten informeren over de hygiënische standaarden op uw vakantiebestemming. Partners GSK van www.vacciweb.be, Baxter Healthcare, Touring, Nycomed en Buitenlandse Zaken staan u graag te woord in Paleis 6.

     

    Holiday Forum

     

    Als gevolg van het overdonderende succes van vorig jaar, stelt het Vakantiesalon dit jaar opnieuw het Holiday Forum voor. Het Holiday Forum innoveert door nog een stapje verder te gaan en verschillende specialisten aan het woord te laten, waaronder ook de ervaringdeskundigen, de reizigers zelf.

     

    Op dit platform voor al wie op zoek is naar professioneel reisadvies op maat, stonden vorig jaar ondermeer ontdekkingsreiziger Dixie Dansecour, televisiepersoonlijkheid Nic Balthazar en journalist Martin Heylen om hun visie en expertise over reizen te delen. Dit jaar zullen opnieuw de reizigers zelf, televisiepersoonlijkheden en Bekende Belgen als experts aan het woord gelaten worden. Met sessies door mediapartners Radio 2, Bel RTL en Vlaanderen Vakantieland belooft het opnieuw een boeiende interactie te worden.

     

    Het Holiday Forum voorziet dit jaar opnieuw alle dagen een sessie met ondermeer Evy Gruyaert, Andrea Cronenberghs en Erika Vanthielen. De exacte planning is later beschikbaar via de website. RVH.

    www.vakantiesalon.eu
    Vakantiesalon 2010 Andere blikvangers

     

     

     

    Men moet het niet altijd ver zoeken om een prettige vakantie te beleven. Europa en onze naaste buurlanden bieden een waaier aan verscheidenheid. Zowel met de wagen, autocar of het vliegtuig ligt een onvergetelijke ervaring binnen handbereik.

    Voor de Belgische toerist blijven de klassiekers Frankrijk en Spanje bovenaan de lijst staan. Daarnaast maken ook minder vanzelfsprekende Europese landen hun opmars: Slovenië en Servië. Steeds meer toeristen vinden immers –terecht- hun weg naar die bestemmingen.

     

    Slovenië: een groene bestemming. De Slovenen zelf mogen terecht trots zijn op hun ongerepte natuur. Dat uit zich uiteraard in een groeiende stroom van toeristen die op zoek zijn naar duurzame vakantie. Het is dan ook geen toeval dat Slovenië op de 6de plaats staat op de wereldranglijst van de best gewaardeerde vakantiebestemmingen door National Geografic Traveller!

     

    Voor 2010 heeft het land echter nog meer te bieden. Zo opent het renaissance hotel en landhuis Drnca in Dvorska vas pri Begunjah met 43 wooneenheden in de stijl van William Shakespeare en Leonardo Da Vinci. De prachtige omgeving en het luxueuze spacentrum dragen bij tot een onvergetelijke ervaring!

    Maar ook in de winter heeft Slovenië heel wat nieuwigheden in petto! Slovenië heeft tientallen verzorgde skigebieden, uitgerust met liften, met meer dan 280 km aan skipistes. Het skigebied Kanin, waar men vorig jaar een sneeuwhoogte registreerde van 6,75m, het hoogste sinds 20 jaar, zal in het seizoen 2009/2010 verbonden zijn met het Italiaanse skigebied Sella Nevea, waardoor u slechts 1 skipas nodig heeft voor het hele gebied. Mariborsko Pohorje, het grootste skicentrum van Slovenië, zal in het komende seizoen een nieuwe kabelbaan in gebruik nemen, die de voet van Pohorje verbindt met de top. Het populaire skigebied Rogla zal voor het komende seizoen een nieuwe skipass invoeren, de Ski Plus pass, die zal gelden van 13 tot 21 u. Een must voor wie houdt van skiën bij het vallen van de avond! Liefhebbers van adrenaline zijn welkom in het nieuwe sneeuwpark Cerkno.

    www.slovenia.info 

     

    Het Vakantiesalon breidt elk jaar verder uit. Ook dit jaar enkele mooie nieuwkomers, het paradijselijke Maleisië krijgt elk jaar meer Belgen op bezoek, terwijl Jordanië en Brazilië voor het eerst hun opmars maken.

    Het Caraïbisch dorp wordt groter: nieuwe gezichten zijn naast de Bahamas, de  vliegtuigmaatschappij Martinair en CTO (Caribbian Tourism Organisation) waardoor de hele Caraïbische regio vertegenwoordigd is. RVH.

    www.vakantiesalon.eu

     

    04-02-2010 om 09:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sri Lanka

    Sri Lanka op zijn Best

     

     

     

     

    Het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel organiseert van donderdag 18 februari tot en met donderdag 25 februari 2010 het Sri Lanka Food Festival.

     

    Radisson Blu Royal Hotel viert dit jaar zijn 20 jarig bestaan! Van bij het begin was het Radisson Blu Royal Hotel bekend voor de organisatie van verschillende Food Festivals! De voorbije jaren kwamen landen als Cuba, Portugal, Indië, Chili en vele anderen aan bod. Deze keer wil het hotel zijn gasten laten kennismaken met Sri Lanka en zijn culinaire specialiteiten. In samenwerking met de Ambassade van Sri Lanka organiseren we een 7-daags Sri Lanka Food Festival.

     

    In het Atrium restaurant, voor de gelegenheid gedecoreerd, kan men elke middag en avond verschillende specialiteiten degusteren. Elke avond tussen 20.00u en 21.00u worden gasten getrakteerd op een optreden van acht traditionele dansers.

    Om de originaliteit en authenticiteit van de gerechten te garanderen wordt Yves Mattagne tijdens dit evenement bijgestaan door Chefs Premala en Madugalle van het Mount Lavinia Hotel in Sri Lanka.

     

    ’s Middags wordt een 3-gangen lunch geserveerd aan 21,50 EUR per persoon (zonder dranken) en ’s avonds kunnen gasten genieten van een Sri Lanka buffet met koude en warme specialiteiten aan 35 EUR per persoon (zonder dranken). RVH.

    Meer informatie of reservaties: 02/227.31.70 of fb.brussels@radissonblu.com.



    03-02-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Silversea

    SILVERSEA BREIDT ZIJN CULINAIRE VERRIJKINGSPROGRAMMA UIT MET EEN NIEUWE KOOKCURSUS: RELAIS & CHÂTEAUX L'ÉCOLE DES CHEFS

     

     

     

    Silversea, de organisator van ultraluxueuze cruises, introduceert via zijn exclusieve partnership met Relais & Châteaux "L'École des Chefs", een nieuwe interactieve kookcursus die in 2010 op 11 reizen zal worden aangeboden.

     

    Het Relais & Châteaux L'École des Chefs programma schotelt de gasten een speciaal culinair lessenpakket voor. Daarnaast fungeert chef van dienst David Bilsland als gastheer voor een aantal onderhoudende evenementen. Bilsland volgde een klassieke Franse opleiding en werkte een aantal jaar aan de Londense culinaire school "Le Cordon Bleu", waar hij chef-koks opleidde. Het programma dat hij brengt werd uitgewerkt in samenspraak met Jacques Thorel, eigenaar van L'Auberge Bretonne en een Grand Chef van Relais & Châteaux.

     

    Voor elke afzonderlijke cruise werd het lessenpakket uitgewerkt als een eerbetoon aan het culturele smakenpalet van de gevolgde reisroute. Onder de hoogtepunten vermelden we gespecialiseerde workshops waarin uiteenlopende onderwerpen aan bod komen zoals basissnijtechnieken en keukenterminologie tot sauzen en bakken; kookdemonstraties met bijpassende wijnen en interactieve V&A-sessies; spannende kookwedstrijden tussen Chef Bilsland en het culinaire team van het schip; een "Lunch and Learn" evenement waarbij de gasten in kleine groepjes van een heerlijke maaltijd kunnen genieten, samengesteld uit exquise gerechten, en ook geïnspireerde "Take It Home" recepten waarmee de reizigers hun eigen gasten thuis versteld zullen doen staan.  

     

    Op bepaalde reizen, voor zover de route het toelaat, wordt een "Market to the Plate" activiteit gepland: de gasten bezoeken dan onder begeleiding een lokale markt, waarna ze zelf aan de slag gaan tijdens de kookles. Er zijn ook "Culinary Outings": een bezoek met de lesgever aan een plaatselijk restaurant, een hotel of een andere locatie waar hen een unieke culinaire ervaring wacht.

     

    "Dankzij ons partnership met Relais & Châteaux kunnen wij het exclusieve "L'École des Chefs" programma aanbieden en onze gasten trakteren op een uitstekende, diepgaande kookcursus die tegelijk onderhoudend en plezierig is," aldus Rudi Scholdis, culinair directeur bij Silversea. "Naast dit nieuwe programma blijven wij natuurlijk onze populaire "Culinary Arts" reizen organiseren - cruises waarop het vakmanschap van bekroonde chefs van topetablissementen van overal ter wereld wordt belicht, met inbegrip van internationaal gerenommeerde chefs van Relais & Châteaux." RVH.

     

    Silversea Cruises Belgique- c/o Navicruise S.A

    www.silversea.com

     

     





    02-02-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carnaval malta

    Kleurrijk carnavalspektakel op Malta

     

     

     

    Carnaval op Malta is een weergaloos traditioneel spektakel dat je niet mag missen. Er wordt gefeest in verschillende steden en dorpen, maar vooral in en rond de Maltese hoofdstad Valletta. Versierde praalwagens, kostuums en vuurwerk zorgen voor een explosie van kleuren.

     

    Carnaval op Malta is een lang geëerde traditie. Het huidige carnaval stamt uit de Middeleeuwen. De ridders van St John stimuleerden dit feest waarbij jonge mannen uitgedaagd werden hun kracht te tonen en de adel zich vermaakte met een gekostumeerd bal. Nog steeds wordt carnaval geopend met een oeroude zwaarddans, de Parata, die nu door kinderen uitgevoerd wordt. De populaire dans, de Maltija, is de nationale erfenis van de oorspronkelijke adellijke bals.

     

    De 'Malta Council for Culture and Art' organiseert de officiële carnavalfestiviteiten in en rond Valletta, van vrijdag 12 t/m dinsdag 16 februari.

    Op vrijdag start het carnavalspektakel op het Vrijheidsplein in Valletta, waar een groot podium staat voor de vele dans-, zang- en theatervoorstellingen. Hier vinden de eerste danswedstrijden plaats en doet de parade van de 'Koning Carnaval' vloot, bands, dansers en verklede mensen haar intrede.

     

    Op zaterdag stroomt de stad vol Maltese gezinnen. Het Vrijheidsplein is nu even alleen voor kinderen met tal van activiteiten en danswedstrijden. De hele dag zijn er prachtige processies, optochten en parades door heel Valletta. Op straten en pleinen wordt tot in de late uurtjes gefeest. De volgende dagen zijn gevuld met optochten, shows en danswedstrijden. In winkels en kraampjes verkoopt men de traditionele carnavalstaart en overal klinkt muziek. Op 16 februari volgt de finale met een enorme optocht, vuurwerk en de uitreiking van de felbegeerde prijzen voor de mooiste kostuums, de beste praalwagens en de meest artistieke dansen. RVH.

    www.visitmalta.com , www.malta.be  

     





    01-02-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde, champagne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Liefde, champagne en plezier in het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel

     

     

     

     

    Radisson Blu Royal Hotel in Brussel viert Valentijn op zaterdag 13 en zondag 14 februari 2010 en opent voor deze gelegenheid uitzonderlijk het Sea Grill restaurant.

     

    Radisson Blu Royal Hotel viert dit jaar zijn 20 jarig bestaan! Van bij zijn opening in 1990 is het hotel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak. Gezien het feest van de geliefden dit jaar tijdens het weekend valt, beslisten ze dan ook om het Sea Grill speciaal te openen.

     

    Het Radisson Blu Royal Hotel stelt verschillende formules voor om een intieme avond of romantisch weekendje door te brengen. Op zaterdag- en zondagavond verwent het Sea Grill restaurant zijn gasten met een speciale 7 gangenmenu “Coup de Coeur” met live muziek aan 185 EUR (zonder dranken). In het Atrium kan men terecht voor een 4 gangen Sint-Valentijn menu aan 50 EUR per persoon (zonder dranken). Speciale overnachtingprijzen op zaterdag en zondag aan 129 EUR (dubbele kamer zonder ontbijt), 159 EUR (dubbele kamer met ontbijt). Suites vanaf 229 EUR per nacht. RVH.

    Meer informatie of reservaties: 02/227.30.48 of fb.brussels@radissonblu.com

    30-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Asiab fair

    ASIA FAIR 2010 – 20 & 21 februari

    ¡ Heel Azië onder één dak ¡

     

     

     

     

    De 18de editie van de Asia Fair heeft plaats op zaterdag 20 en zondag 21 februari. Gastland is dit jaar Sri Lanka en eregast de NGO Hospitaal zonder Grenzen (van Rotary België). Asia Fair is een informatiebeurs rond Azië bij uitstek in de Benelux. Nergens vindt de bezoeker zoveel over één continent tijdens één evenement. Aan de Asia Fair nemen officiële delegaties, toeristische diensten, luchtvaartmaatschappijen en touroperators deel.

     

    Er is een stand met boeken rond azië en reisgidsen. Er zijn een 25-tal sociaal-culturele verenigingen en organisaties rond ontwikkelingssamenwerking en wie honger heeft kan terecht aan verschillende eetstandjes. Aan de praatstanden informeren ervaren reizigers de bezoekers over uiteenlopende Aziatische bestemmingen.

    In een workshop- en demonstratiezaal kan men terecht voor o.m. origami, henna tattoo, schminken van kinderen, schilderen op glas en het Kamishibai theatertje (Chinese en Japanse sprookjes voor kinderen; in het Nederlands, Frans en Engels).  Tijdens de hele fair zijn er video, dia en multimedia presentaties. Conferenties en boekpresentaties zijn er door Catherine Vuylsteke, journaliste bij De Morgen (over China), chef kok Quyên van restaurant Little Asia (Mijn leven, mijn keuken) en Riet Vandenbranden & Ignace Maes (Orissa before monsoon)

     

    ASIA FAIR 2010 – Gemeenschapscentrum De Zandloper, Kaasmarkt 75 – 1780 Wemmel. Openingsuren: zaterdag 20 februari van 13 tot 19 u. en zondag 21 februari van 10 tot 18 u. De toegangsprijs bedraagt € 6 en er zijn kortingen voor studenten, senioren, minder validen,  Knack Club, Le Vif Club, Plus Magazine Club, Rotary Club leden, houders van een lerarenkaart en Unizo leden. RVH.

    www.belasia.be

    30-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agathe viert Valentijn

    Agatha viert St Valentijn.

     

     

     

    Om de feestelijkheden rondom 14 februari, St Valentijn meer kracht bij te zetten, lanceert de juwelenlijn Agatha een collectie mini-uurwerken met een cadran van amper 18 mm. Afwerking en kwaliteit is conform de traditionele uurwerklijn en bieden de keuze uit drie luxueuze juweeltjes. RVH.

     

     

     







    29-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.celevrity cruises
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Twintig kaarsen voor Celebrity Cruises

     

     

     

    Celebrity Cruises viert in 2010 haar 20ste verjaardag. Van de innovatieve schepen en de alomgeprezen keuken tot de stijlvolle bediening en het vernieuwde Captain’s Club-getrouwheidsprogramma, staat bij de rederij al twee decennia lang alles in het teken van de veeleisende cruiser. Met de ondertitel ‘Designed for you’ benadrukt Celebrity Cruises vanaf heden deze verbintenis.

     

    In haar streven om nog meer tegemoet te komen aan de wensen van haar klanten, heeft de rederij de voorbije zes maanden bij zo’n 10.000 cruisers gepolst naar hun wensen en verlangens. Uit dit onderzoek bleek de grote waardering voor de recente Solstice Class-schepen. Daarom heeft de rederij beslist de vijf schepen van de Millennium-klasse meer in lijn te brengen met deze nieuwste generatie vaartuigen.

     

    Zo krijgen de schepen van de Millennium-klasse er de Tuscan Grille (steakhouse) en de Bistro at Five (pannenkoeken) van de Celebrity Solstice en Celebrity Equinox bij. De met ijstoog afgewerkte Martini Bar wordt over de hele vloot uitgerold. Het Cova Café wordt vervangen door het Café al Bacio en Gelateria van de Solstice-schepen. Nieuw meubilair, een aangepaste bedding en vlakschermtv’s moeten de suites op het niveau brengen van de modernste Europese hotels. Ook alle overige kajuiten krijgen een upgrading en de publieke ruimtes worden in een fris kleedje gestoken. Samen met een reeks kleinere aanpassingen en de vernieuwing van de Captain’s Club gaat het om een investering van bijna 200 miljoen USD.

     

    Celebrity Constellation is het eerste schip dat de gedaantewisseling ondergaat. Dat gebeurt tijdens de droogdokperiode in april, vooraleer het schip haar Europees seizoen aanvat. De hele zomer lang verzorgt de dan vernieuwde Celebrity Constellation vanuit Amsterdam cruises naar de Noorse fjorden, Scandinavië en de Baltische staten. RVH.

    www.cruiseconnection.be

    29-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hugh Jackman
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hugh Jackman is het gezicht van Lipton Ice Tea

     

     

     

     

    Lipton Ice Tea, één van ‘s werelds leidende ice tea-merken, heeft een driejarig partnership gesloten met de Hollywood-ster Hugh Jackman. Hiermee is Lipton Ice Tea het eerste internationale merk dat samenwerkt met de filmlegende. De wereldberoemde Jackman, die rollen speelde in kaskrakers als Wolverine, X-Men en Australia, is het gezicht van Lipton Ice Tea. Om dit partnership te lanceren, speelt Jackman zijn eerste hoofdrol in de nieuwe tv-commercial die vanaf maart is te zien.

     

    Jackmans optimistische levensvisie sluit goed aan op de kernwaarden van Lipton Ice Tea en haar credo ‘Drink Positief’. Door de positieve manier waarop de steracteur het leven tegemoet treedt, is hij de perfecte match met het merk. “Ik ben erg trots op mijn nieuwe rol als ambassadeur van Lipton Ice Tea. Dit is een totaal nieuwe en daarom uitdagende ervaring voor mij”, aldus Jackman. “Lipton Ice Tea is een zeer positief merk en haar waarden sluiten goed aan bij wat ik in mijn leven belangrijk vind. Ik kan niet wachten om invulling te geven aan al onze plannen.”

     

    “Hugh Jackman is de perfecte ambassadeur voor Lipton Ice Tea. Hij is positief, vol energie en een gevierd, maar bescheiden acteur en dat is precies de boodschap die wij met ons merk willen uitdragen”, zegt Jason Green, Chief Marketing Officer van Lipton Ice Tea. “We zijn ontzettend blij om met Jackman samen te werken en kijken uit naar alle activiteiten die in de komende jaren op de agenda staan.” RVH.

    27-01-2010 om 22:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seabourn Quest

    Seabourn Quest

     

     

    In juni 2011 voegt de cruisemaatschappij 'The Yachts of  Seabourn' nog een cruiseschip aan zijn vloot toe. De rederij heeft zopas  beslist dat dit nieuwe schip de 'Seabourn Quest' zal heten. Het is het laatste  ultraluxueuze yacht in een rij van drie dat door Seabourn op drie jaar tijd in  de vaart wordt genomen. Om dit feit te vieren kondigde Seabourn op een aantal  vaarroutes superkortingen tot 70% aan.

     

    De Seabourn Quest zal hetzelfde ranke design hebben  als de Seabourn Odyssey, die in juni 2009 in gebruik werd genomen. De Odyssey  werd toen door de pers omschreven als een 'echte vernieuwing binnen het segment  van de luxecruises' Het andere zusterschip, de Sojourn, dat in juni van dit  jaar in de vaart wordt genomen, is nu al een succes want de reservaties voor  zijn allereerste vaarseizoen lopen vlotjes.

     

    Met de komst van de Odyssey, de Sojourn en de Quest neemt de  totale capaciteit van de Seabourn-vloot toe met maar liefst 200%. Seabourn wil  daarmee inspelen op de steeds groter wordende vraag naar exclusieve cruises in  het topmarktsegment. Deze drie Seabourn-yachten, die elk 32.000 ton wegen en  plaats bieden aan 450 passagiers, behoren daarmee tot de kleinste schepen die  ooit door een grote cruisemaatschappij werden gebouwd. Ze passen dan ook  perfect in de strategie van Seabourn, die haar klanten een uiterst persoonlijke  service wil bieden in een ontspannen, luxueuze sfeer. Naast de Odyssey, de  Sojourn en de Quest telt de Seabourn-vloot nog de Pride, de Spirit en de  Legend, drie kleine maar ultraluxueuze cruiseyachten die elk plaats bieden aan  208 passagiers.

     

    De naam van de derde nieuwkomer, Seabourn Quest, werd  zorgzuldig gekozen 'aldus Rony H. Broun, Managing Director van Seabourn Benelux.' Zowel de  Odyssey, de Sojourn als de Quest vertegenwoordigen de passie voor avontuur en  ontdekkingsreizen, die onze klanten ertoe aanzet om in ware Seabourn-stijl te  reizen. RVH.

    www.seabourn.be 

     

    27-01-2010 om 22:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alden Biesen

    Minister Bourgeois investeert fors in renovatie Alden Biesen

     

     

     

     

     

    Vlaams minister van Bestuurszaken en Toerisme Geert Bourgeois maakt grondig werk van de renovatie van de Landcommanderij Alden Biesen in het Limburgse Bilzen. De Landcommanderij Alden Biesen, eigendom van de Vlaamse overheid, is een uniek historisch en architecturaal pareltje in een prachtige groene omgeving. In het cultuurcentrum huist een toeristisch onthaalkantoor, waar bezoekers alle informatie kunnen vinden over Bilzen en het Haspengouwse kastelenlandschap. "Alden Biesen is ook een indrukwekkend decor voor de organisatie van evenementen, seminaries en congressen. Ik wil nog meer de kaart van het congrestoerisme trekken en het gebouwencomplex stelselmatig vernieuwen en herinrichten.”

     

    Voor de renovatie van de gastenkamers en aanpassingen aan de bestaande keuken maakte hij eind december ongeveer 1,8 miljoen euro vrij. De volledige verdiepingen van de noordelijke en zuidelijke voorburcht worden gestript en grondig vernieuwd. Er komen klassevolle gastenkamers – beschikbaar vanaf november 2010 - met meer ruimte en comfort, waar congresdeelnemers kunnen verblijven. De huidige keuken en berging in de zuidelijke voorburcht ondergaan enkele noodzakelijke aanpassingen ten gevolge van de wijzigende HACCP-normen voor voedselveiligheid.

     

    Voor zes andere infrastructuurprojecten die dit jaar uitvoering krijgen, maakt minister Bourgeois in totaal bijna 2 miljoen euro beschikbaar. Alle nog niet gerestaureerde ruimtes op het gelijkvloers van het kasteel worden sober heringericht om ze ook te kunnen gebruiken voor tentoonstellingen en andere activiteiten.    

    De foyerruimte, de bergingen, het sanitair en de keuken van de rijschool worden sober maar modern heringericht. Ook de oranjerie wordt aangepakt. Hier staan o.m. toegankelijkheidswerken aan het sanitair, aanpassingen aan de keuken en de vernieuwing van vloeren op het programma.

     

    De Engelse tuin wordt heraangelegd. Om de studie voor die herinrichting optimaal te kunnen voltooien, is de kap van bomen die met zekerheid moeten verdwijnen noodzakelijk. Tot slot worden de zieke bomen op het domein vervangen en worden er enkele nieuwe boomgaarden aangeplant. RVH.

     

     

    24-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Blu Hasselt

    Design op topniveau: Sky High van Radisson Blu Hasselt

    Creneau International richt hoogste champagne- en wijnbar in Hasselt in

     

     

     

    Hasselt is een unieke locatie rijker: een 70 meter hoog terras met prachtig panoramisch zicht. Het Radisson Blu-hotel opende een wijn- en champagnebar op de 19e verdieping van de Twee Torens op het Torenplein. Creneau International werkte het interieur uit en liet zich daarvoor inspireren door ‘Hasaluth’.

     

    De Hasseltse skyline staat bekend om zijn twee torens, zichtbaar vanuit de verschillende invalswegen naar het stadscentrum. In één van beide torens is het Radisson Blu gehuisvest, bekend om zijn lifestylehotels met eigentijdse architectuur en interieurdesign. Voor de inrichting van de Sky Lounge op de 19e verdieping werden de atmosphere architects van Creneau International ingeschakeld. Ook de 17e en 18e verdieping van het hotel ondergaan een complete omvorming en werden half september al in gebruik genomen.

     

    Voor het design van de Sky High dook Creneau International de geschiedenis is. De naam Hasselt is afgeleid van ‘Hasaluth’, wat hazelarenbos betekent. De ontwerpers vertrokken vanuit het idee dat het TT-center de grootste boom is in het Hazelarenbos, Hasselt dus, en plantten een grote stam op verdieping 17. De boom groeit door tot de 19e verdieping, waar de takken van de kruin zichtbaar over het plafond lopen.

     

    Rond deze stilistische stam kunnen gasten rondwandelen en genieten van een uniek panorama. De terrassen zijn met 2 meter hoog glas beveiligd. “De Sky High is een unieke locatie voor Limburg, simpelweg omdat het in geen enkel ander gebouw kan”, stelt algemeen directeur Didier Boehlen van Radisson Blu Hasselt.

     

    Het design refereert tot in detail aan de natuur. Zo werd de boomstam bekleed met een schors van vinylbehang in verticale structuur. Het vast tapijt in patroon doet denken aan de typische structuur van mos rond een boom. En de takken, vertrekkend vanuit de centrale stam, lopen elk in hun eigen richting naar het raam. Praktisch: de takken verbergen ook subtiel technieken als LED-verlichting of sprinkler. Het hoogste terras van Limburg is wekelijks toegankelijk van donderdag tot zondag. RVH.

     

     

     

     







    24-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beach volley
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Palm in 2010 opnieuw hoofdsponsor beach volleyball circuit

     

     

     

     

    Op 8 januari hebben PALM Breweries en Free Time Promotion een handtekening gezet onder een vernieuwd sponsorcontract. Hiermee verbindt Palm Breweries voor het seizoen 2010 opnieuw haar naam aan ‘s werelds grootste beach volleybal circuit.

     

    PALM Breweries kijkt reeds terug op een jarenlange samenwerking met het recreatieve Beach Volley circuit in Nederland. Na een paar jaar als preferred partner voorzichtig ‘geproefd’ te hebben van de sfeer en de impact besloot PALM in 2006 naamsponsor van dit grootse Beach Volley traject ter wereld te worden. Vanaf de eerste stappen in dit ‘belevingsevenement’ bleek dat zowel PALM als organisator Free Time Promotion dezelfde doelstellingen nastreefden: Een laagdrempelig maar zeer kwalitatief evenement creëren waarbij Beach Volley de spil is.

     

    Vanaf 2006 werd hieraan het hele ‘strandleven’ gekoppeld, het evenement kreeg meteen de naam PALM Beach Life mee. Een hedendaagse stijl en logo maken het evenement herkenbaar. Een uitgekiend communicatieplatform maakt het Beach Volley circuit bekend bij de doelgroep. De bredere aanpak is een meer dan bewuste keuze want naast de sport ontstond een ‘community’. Mensen ontmoeten elkaar in een openhartige sfeer, en met een gezonde competitieve ingesteldheid wordt er gesport én genoten, ontstaan er vriendschappen… Met de Nederlandse kust en de meren als adembenemend decor genieten ook vrienden en bezoekers van dit spektakel. RVH.

    23-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN Spanje

    Brussels Airlines versterkt haar aanwezigheid op de Spaanse markt

    Vier nieuwe Spaanse bestemmingen in het netwerk van de Belgische maatschappij

     

     

     

    Brussels Airlines en de Spaanse luchtvaartmaatschappij Spanair, beide lid van de Star Alliance, gaan samenwerken. Brussels Airlines klanten kunnen dankzij dit partnership via Barcelona of Madrid vlot doorreizen naar talrijke andere populaire Spaanse bestemmingen zoals Alicante, Ibiza, La Coruna en Tenerife.

     

    Spanje is één van de meest populaire bestemmingen in het Brussels Airlines netwerk. Meermaals per dag verzorgt Brussels Airlines lijnvluchten naar Madrid, Barcelona, Bilbao en Malaga. Verschillende keren per week worden ook lijnvluchten aangeboden naar Sevilla en Palma de Mallorca.

     

    Dankzij een samenwerkingsakkoord dat onmiddellijk van start gaat met de Spaanse luchtvaartmaatschappij Spanair kan Brussels Airlines haar vluchtaanbod verder uitbreiden. In de luchthavens van Madrid of Barcelona kunnen Brussels Airlines passagiers voortaan overstappen op zeer vlot aansluitende lijnvluchten naar talrijke bestemmingen in het Spaanse binnenland of op de Spaanse eilanden. Het gaat in een eerste fase onder meer om Alicante (Costa Blanca), de Balearen eilanden Ibiza en Mallorca, de Noord-Spaanse havenstad La Coruna (Galicië) en Tenerife op de Canarische eilanden.

     

    Al deze aansluitende vluchten worden uitgevoerd door Brussels Airlines nieuwste partner Spanair. Deze Spanair vluchten zullen voortaan ook met ‘SN’ vluchtnummers in de reservatiesystemen opgenomen worden. De bagage wordt automatisch doorgestuurd naar de eindbestemming en passagiers kunnen op alle vluchten Miles & More frequent flyer mijlen sparen of uitgeven.

     

    Spanair, totnogtoe afwezig op de Belgische markt, gaat als onderdeel van het samenwerkingsakkoord voortaan ook zetels verkopen op alle vluchten die Brussels Airlines uitvoert tussen Spanje en België. Bedoeling is dat er in de loop van 2010 nog talrijke andere bestemmingen gezamenlijk worden aangeboden door beide luchtvaartmaatschappijen. RVH.

    21-01-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!