Inhoud blog
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    26-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philips TV

    Nieuwe Philips LED-serie LCD TVs biedt de ultieme bioscoopervaring thuis

     

     

     

     

     

    Met de nieuwe 7000, 8000 en 9000 LED-serie zet Philips nog een stap verder als het gaat om het leveren van de ultieme bioscoopervaring in de huiskamer. De verschillende beeldverbeterende technologieën maken een nog scherper en vloeiender beeld mogelijk, welke film u ook bekijkt. Daarnaast beleeft u de film optimaal door de unieke Ambilight functie dat het beeld buiten het scherm met licht uitbreidt, zelfs aangepast aan de kleur van uw muur.

     

    Met Net TV komt een directe verbinding met het internet tot stand waarbij u kunt genieten van een grote hoeveelheid speciaal aangepaste informatie en entertainment. Om de beleving echt optimaal te maken is de 8000 en 9000 serie 3D compatibel waardoor men 3D kan kijken met het optionele 3D upgrade pack. En ook aan uw energieverbruik is gedacht, want door de LED technologie besparen deze TVs tot 40% ten opzichte van klassieke LCD TVs.

     

    Beschikbaarheid

    De 9000 serie in schermformaat 32 inch is vanaf april in België beschikbaar en in de schermformaten 40 en 46 inch vanaf juli. De 8000 serie is vanaf mei beschikbaar. De 8000 serie in 32 inch schermformaat is vanaf augustus beschikbaar. De 7000 serie is vanaf april beschikbaar. RVH.

     







    26-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Douchekoppen met karakter

    Douchekoppen met karakter

    Het Raindance E douchegamma verzekert een wonderbaarlijke douche-ervaring

     

     

     

    Douchen is essentieel voor het persoonlijk welzijn. We houden ervan ons lichaam elke dag te verwennen en genieten van een echt direct contact met het element water. Als algemene regel geldt: hoe groter de douchekop, des te groter het douchegenot. Het nieuwe Raindance E douchekopgamma, dat Hansgrohe heeft ontwikkeld in samenwerking met de bekende studio Phoenix Design, is niet alleen indrukwekkend door zijn buitengewone stijl, maar ook door zijn groot formaat. De bovengeplaatste douchekoppen met hun innovatief rechthoekig ontwerp zijn leverbaar in afmetingen van 251 x 151 millimeter over 360 x 190 millimeter tot 430 x 220 millimeter.

     

    Bij het ontwerp van de Raindance E douchekoppen werd prioritair aandacht geschonken aan de douchegebruiker. De rechthoekvorm is ergonomisch ontworpen en komt overeen met de afmetingen van de schouders, zodat echt douchegenot over de volledige breedte verzekerd is. De zachte regenstralen lopen direct over het hoofd en de schouders en omsluiten het lichaam volledig.

     

    Het grote formaat van de XXL douchestralen heeft een elegant en discreet uitzicht:  de douche richt haar straal op een grote afstand van de muur, maar blijft toch uiterst vlak. Dit creëert een gevoel van lichtheid, alsof de douche zweeft. Ondanks de ruime afmetingen zorgen de zachte, licht afgeronde randen van de douchekop voor een wonderbaarlijk delicaat uitzicht. Het innovatieve ontwerp combineert geometrische vormen met ruim geproportioneerde oppervlakken.

     

    Het ShowerPower-pakket kan heel snel en eenvoudig worden geïnstalleerd. Dit betekent dat ook bestaande badkamers kunnen worden omgetoverd tot ruimten voor echt douchegenot. De Raindance E Showerpipe heeft een dynamisch gevormd profiel, met precieze randen en vloeiende verchroomde oppervlakken en vormt de perfecte partner voor de hedendaagse trendy XXL douchesystemen.  RVH.

    www.hansgrohe.be







    26-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontpitter

    Tools for Cooks

    Pittig nieuwtje: multifunctionele ontpitter van Cuisipro

     

     

    Ontpit kersen en olijven in een handomdraai dankzij slim systeem. Om straks volop te genieten van dat heerlijke zomergevoel, heeft Cuisipro een pittige nieuwigheid ontwikkeld: een multifunctionele knijper waarmee je in één beweging de pitten uit kersen of olijven haalt. Klaar om je kids te verrassen met een verleidelijk kommetje kersen? Of je vrienden te trakteren op zomerse olijventapas? Hou de ontpitter al maar in de aanslag!

    De nieuwe Cuisipro is een slimme keukenhulp. In één vloeiende beweging schep je olijven of kersen op en ontpit je ze. Het schepje vooraan zorgt er ook voor dat sap wordt opgevangen en dat je werkblad proper blijft. Binnenin de ontpitter zit een siliconen cupje met ribbels. Zo glijdt de vrucht niet weg bij het ontpitten én is ze tegelijk beschermd tegen kneuzingen.

    Cuisipro ontwikkelde de ontpitter ook zo dat hij ergonomisch in de hand ligt en dat je hem makkelijk kan opbergen – beide zijden tegen elkaar duwen, vastzetten en klaar!

    Adviesverkoopprijs: 12,50 euro. RVH.





    25-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V partnership

    PIERRE & VACANCES - CENTER PARCS GROUP HEEFT VOORNEMEN PARTNERSHIP MET ALBRON EN ELIOR TE SLUITEN VOOR HORECA EN RETAIL FOOD FORMULES VAN CENTER PARCS EN SUNPARKS

     

     

     

     

    De Pierre & Vacances - Center Parcs Group - Europees marktleider in vakanties dichtbij huis - heeft het voornemen partnerships aan te gaan voor de Horeca- en Retail food-formules van Center Parcs en Sunparks. Deze voorgenomen samenwerking is onderdeel van de missie gasten unieke ervaringen te bieden door een verrijking en verdieping van het bestaande full service-concept. Voor de Nederlandse en Belgische parken van Center Parcs en Sunparks wil zij de krachten bundelen met Albron, de grootste onafhankelijke cateraar van Nederland.

    Voor Frankrijk en Duitsland heeft zij de intentie een partnership te sluiten met cateringspecialist Elior. De voorgenomen samenwerking gaat vergezeld van een forse investering door deze twee partners van zo’n € 38 miljoen in Horeca- en Retail food-formules ontwikkeld voor Center Parcs Europe.

     

    Albron en Elior zijn de aangewezen partners om de restauratieve voorzieningen in de parken in nauwe samenwerking met het management van Center Parcs Europe te verrijken met nieuwe eigentijdse concepten. Door hun jarenlange ervaring in Horeca- en in Retail food beschikken deze partijen over het vermogen om het bestaande aanbod te versterken met nieuwe (internationale) formules en voorstellen voor verbeteringen. Het beoogde partnership met Albron omvat in totaal 81 outlets in de Nederlandse en 26 in de Belgische parken. De samenwerking met Elior behelst 41 outlets in Duitsland en 36 in Frankrijk. Als gevolg van de overeenkomst treden ongeveer 1800 medewerkers in dienst van Albron en ongeveer 1000 personen bij Elior. Center Parcs Europe heeft inmiddels in de diverse landen de medezeggenschapsprocedures gestart en verwacht voor de zomer in de Nederlandse parken te gaan samenwerken met Albron. De parken van Center Parcs in België volgen naar verwachting in het najaar, terwijl de parken van Sunparks in België voor 2011 op de planning staan. De voorgenomen samenwerking met Elior in de parken in Duitsland en Frankrijk staat voor juni 2010 op het programma.

     

    De partnerships onderstrepen de ambitieuze ontwikkelingsstrategie van Center Parcs Europe. Met twee complementaire en elkaar versterkende merken -Center Parcs en Sunparks - is Center Parcs Europe leidend in de Europese markt voor korte vakanties. In de komende jaren staan talrijke projecten op stapel. Zo opent in mei 2010 Le Domaine des Trois Forêts - het vierde park van Center Parcs in Frankrijk - in de bosrijke omgeving van Moselle-Lorraine zijn deuren. Een vijfde park in de regio Isère (bij Lyon) staat in 2013 op het programma. In Duitsland oriënteert Center Parcs Europe zich op de ontwikkeling van twee nieuwe parken;  Sunparks in Bostalsee (Saarland) en van Center Parcs in Allgau (Baden-Württemberg). RVH.

     

    25-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark kindercollectie

    PRIMARK KINDERCOLLECTIE LENTE EN ZOMER 2010

     

     

     

     

    Enkele pittige selecties uit de kindercollectie zomer 2010. Topper is een aansluitende blouse met vichyruitjes voor €7,00, in de winkel vanaf begin april, mooi in combinatie met trendy korte ballonbroek voor €8,00, canvas veterschoenen voor €3,00 en Trilby-strohoedje voor €3,00.(illustratie 1).

     

    Lief gestreept longshirt met "opa"-kraagje voor €9,00, in de winkel vanaf eind maart, met gekleurde broek in keperstof voor €8,00 en stoere canvas sneakers voor €5,00.

    Schattig jurkje met strik en denim vest voor €12,00, in de winkel vanaf eind april, met eenvoudige ballerina's voor €3,50.

     

    Kies je een geruit jurkje met asymmetrisch geknoopte onderzijde voor €9,00, in de winkel vanaf eind maart met legging in washed denim voor €5,00. Juweelsandaaltjes voor €5,00 en retro plastic zonnebril, voor €1,50. (illustratie 2). RVH.

     





    24-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lenteproducten

    Lenteproducten

     

     

     

     

    Na een strenge en koude winter is eindelijk het voorjaar weer in aantocht. Veel mensen kijken dan ook reikhalzend uit naar het moment dat ze op het terras, in de tuin of in het bos weer heerlijk kunnen genieten van de lentezon. Een goede verzorging en bescherming zijn daarbij uiteraard erg belangrijk. Dat is mogelijk met het uitgebreide assortiment producten van Kruidvat.

     

    Of het nu gaat om de verzorging van ons lichaam, haarstyling of zonnecosmetica, Kruidvat heeft voor elk wat wils. Ook in de komende lente en zomer biedt Kruidvat haar klanten weer volop keuze uit een gevarieerd aanbod van hoogwaardige producten tegen de bekende lage Kruidvatprijzen, ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’. RVH.

     

     

     

     











    24-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lentekriebels?

    Lentekriebels?

     

     

     

     

    Verfraai je meubels, terras en tuinhuis met aangepaste producten. De lente nadert. En dat betekent dat we straks weer buiten kunnen leven. Helaas wordt ons enthousiasme al snel getemperd wanneer we neerploffen in een afgeschoten ligstoel, op een grijs geworden terras dat uitzicht biedt op een vaal tuinhuis. Want onder invloed van zon, regen en wind verliest hout zijn oorspronkelijke kleur om een troosteloos grijs te onthullen. 

     

    Je tuinmeubilair wil verwend worden. Meubels in tropisch hout zijn een droom voor wie van natuurlijke tinten houdt, maar zonder onderhoud verliest het hout al snel zijn oorspronkelijke kleur. De Olie tuinmeubilair van V33 werd speciaal ontwikkeld voor houten tuinmeubilair: ligstoelen, stoelen, tafels, banken, enz. deze waterdichte olie dringt tot diep in het hout binnen om het te verzadigen. 

     

    Dankzij de hoge concentratie aan anti-uv-bestanddelen beschermt de duurzame Olie Extreme Levensduur  tuinmeubilair de meubels tegen de zon en voorkomt zo dat het hout grijs wordt. Deze olie is bijzonder rijk aan tungolie, de sterkste natuurlijke olie voor buiten, en maakt zo het hout ondoordringbaar voor water en vocht. Dankzij de was waarmee de olie werd verrijkt, is het hout ook prima opgewassen tegen vlekken en vet. Omdat de olie microporeus is, kan het hout bovendien ademen.

     

    Niemand zal betwisten dat een tuinhuis uiterst praktisch is en heel wat extra opbergruimte biedt. Maar is een tuinhuis ook mooi om naar te kijken? Een gepaste bescherming is dus essentieel, hiervoor heb je een ruime keuze aan mogelijkheden. V33 stelt twee lazuren voor die speciaal werden ontwikkeld voor tuinhuizen, je hoeft enkel nog te kiezen tussen natuurlijke tinten en trendy kleuren!

     

    Een terras vormt de overgang tussen woning en tuin. Hout biedt bovendien talloze voordelen: een natuurlijke en ongedwongen aanblik die past bij vele stijlen, een aangenaam materiaal dat zich gemakkelijk laat bewerken en duurzaam is.  Maar om er met volle teugen van te kunnen genieten, moet je toch een basisregel naleven: het onderhoud. Voor het onderhoud van terrassen, vlonders of het hout rond een zwembad stelt V33 de Olie Terras voor. Deze olie met haar marineformule werd speciaal ontwikkeld voor de optimale bescherming van horizontaal buitenhout dat aan water wordt blootgesteld, zonder de natuurlijke aanblik ervan te veranderen. Ze voedt het hout door de vezels te beschermen, en verfraait ze je terras of vlonders met een gelijkmatige tint. RVH.

    www.v33.be

     

     







    21-03-2010 om 12:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V zomer 2010

    PIERRE & VACANCES STELT HAAR NIEUWE COLLECTIE VOOR

     

     

    De collectie Pierre & Vacances omvat reeds een volledig en uniek aanbod op de vakantiemarkt, maar dat belet het merk niet om zich verder te ontwikkelen en te diversifiëren. Resultaat: nieuwe bestemmingen, nieuwe verblijfsformules en een scala aan hypertrendy activiteiten.

     

    Pierre & Vacances herontdekt het concept vakantie… En pakt uit met een gloednieuwe collectie op maat gemaakte vakanties, resorts en premium, die nog beter inspelen op de nieuwe verwachtingen en levensstijl van haar klanten.

    Pierre & Vacances is van oudsher de ideale bondgenoot bij het smeden van vakantieplannen. Net omdat elk gezin, elke klant precies weet hoe zijn droomvakantie eruitziet, biedt Pierre & Vacances formules aan die als gegoten zitten.

    De 2 nieuwe labels, resorts en premium, alsook de voortdurende ontwikkeling van het merk Pierre & Vacances bevestigen de wil van de groep om gelijke tred te houden met de nieuwe revolutie in vakantieland. Het concept vakanties op maat staat gegrift in de filosofie van Pierre & Vacances, en krijgt pas volle betekenis in 2010.

     

    Op het menu voor de zomer 2010 prijken zeven nieuwe residenties, namelijk een jodiumkuur in Audierne en Pornichet, een zonnekuur in Nice, Port-Barcarès en tevens in Italië op volgende bestemmingen: Toscane en Isola d’Elba. De rode draad bij Pierre & Vacances is en blijft het respect voor de natuur en zin voor esthetiek. Het concept van Pierre & Vacances: vakanties even mooi binnenin als buiten uit.

     

    Pierre & Vacances Premium: deze nieuwe collectie omvat Résidences MGM en een selectie van de mooiste residenties van Pierre & Vacances. Het superieur gamma van Pierre & Vacances: uw garantie op een vakantie waar welzijn en bevoorrechte hotelservices centraal staan. Uitzonderlijke locaties die een uniek aanbod vormen in het teken van pure ontspanning en waar genot. Premium: uw garantie voor authenticiteit, elegantie en emoties. RVH.

    www.pv-holidays.be tel: 0900 00 009 (0,45/min)

    21-03-2010 om 12:13 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knokke Heist, de kust van het genieten

    Knokke – Heist, de kust van het genieten.

     

     

     

    Met de opening van het nieuwe toeristische seizoen bewijst deze mooie badstad dat ze niet voor niets ‘the place to be’ is. Zeker als je van gastronomie, kunst, natuur en winkelen houdt.

     

    Enkele nieuwe brochures geven de potentiële toerist inzage in het globale aanbod van de badstad en belichten tot dusver onbekende of ondergewaardeerde facetten van Knokke-Heist. De brochure ‘overnachten in’ biedt een compleet overzicht van alle logiesmogelijkheden in hotels, B&B en campings maar evenzeer van alle agentschappen die meer dan 2000 verhuurmogelijkheden aanbieden.

     

    ‘MICE in’ presenteert de vergadermogelijkheden en accommodaties waar men naast meetings ook sessies voor teambuilding kan organiseren evenals de mogelijkheden voor residentiële seminaries. ‘Wandelen in’ geeft per seizoen een overzicht van de wandelkalender die de natuurliefhebbers ongetwijfeld zal aanspreken, terwijl er naast de groepswandelingen vanzelfsprekend ook diverse individuele mogelijkheden voor het grijpen liggen.

     

    ‘Toprestaurants in de Zwinregio’ is een nieuwe brochure die de fijnproever alle mogelijkheden in de Zwinregio voorschotelt. Hierin komen alle sterrenrestaurants aan bod, maar ook de restaurants uit de regio die in de GaultMillau minimaal 13 punten verzamelden.

    ‘Dagtrips in’ geeft een aantal suggesties voor groepen die naargelang de specifieke behoeften ook kunnen worden aangepast.

     

    Belangstellenden kunnen bij de toeristische dienst terecht, hetzij telefonisch op het nummer 050-630 380 hetzij per mail: toerisme@knokke-heist.be







    19-03-2010 om 21:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe oogst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe oogst

     

     

     

    Rechtschapen liefhebbers van het heerlijk kopje koffie kunnen nu een intens moment van ontdekking beleven. Vanaf 10 maart lanceert Douwe Egberts haar limited edition Douwe Egberts “Nieuwe Oogst”. Hun meester-brander wijdde al zijn passie aan de rijke smaak van versgeplukte koffiebonen.

     

    Omdat enkel die versheid een hemelse smaaksensatie kan oproepen: rijk, vol en licht fruitig! Beeldt u zich eens even verre uitgestrekte koffieplantages in… een koffieboon wordt zo vers mogelijk geplukt, en daarna zo snel mogelijk gebrand, gemalen en verpakt. Douwe Egberts heeft dit idee samengebracht in een vernieuwend pakje koffie om zo een unieke koffie-ervaring te creëren: de Douwe Egberts “Nieuwe Oogst”, een ontdekking van authentieke smaken.

     

    Wees er op tijd bij, want deze limited edition wordt maar tijdens een korte periode per jaar geproduceerd. Deze beperkte voorraad kan dus in enkele dagen tijd volledig uitgeput zijn! Een unieke koffie-ervaring want elk kopje Douwe Egberts “Nieuwe Oogst” dompelt u onder in een volledig nieuwe smaaksensatie. Een verrijking die zich ontplooit tot een unieke koffie-ervaring.

    Etienne Moernaut, meester-koffiebrander van Douwe Egberts sinds 1973, beschouwt Douwe Egberts “Nieuwe Oogst” als één van zijn favorieten: “Koffie is een natuurproduct. De smaak varieert naargelang het seizoen, de origine van de bonen, de temperatuur, de vochtigheid… We wisten dan ook niet precies hoe de Nieuwe Oogst exact zou smaken. Maar ik ben heel tevreden over het resultaat. Het is een heel rijke koffie met een volle en licht fruitige smaak; zoals ik verwacht had. Overheerlijk.”

    Douwe Egberts selecteerde voor ‘Nieuwe Oogst’ een hoogwaardige Arabica-boon uit Columbia die geroemd is om zijn uitzonderlijke volle en rijke smaak. RVH.

     

     

     

     

    19-03-2010 om 21:41 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blender

    Nieuwe KitchenAid® Artisan® blender : power én precisie

     

     

     

    Met de nieuwe Artisan® Blender van KitchenAid – met nog meer power én precisie –

    ontdek je het gemak van blenden de klok rond!

     

    De nieuwe Artisan®Blender van KitchenAid tilt je keukentalent naar een culinair hoogtepunt. Hij pureert en mengt niet alleen de meest uiteenlopende ingrediënten, maar kan ook roeren, fijnsnijden, mixen en zelfs ijs fijnmalen. Kortom, een inspirerende keukenhulp met zes snelheden die je de hele dag door kunt gebruiken. Van gepureerd babypapje tot koekkruimels!

     

    Grote troeven – naast het fraaie design – zijn de power en precisie. De krachtige motor (tot 400 rotaties per seconde) met uniek messenontwerp staat voor snel, grondig en gelijkmatig blenden. Dankzij de stapsgewijze start versnelt de blender geleidelijk voor een gelijkmatige vermenging zonder spatten. Daarbij zorgt de Intelli-SpeedTM-sturing voor een constante snelheid, zelfs wanneer je ingrediënten toevoegt terwijl de blender in werking is. Met de Pulse-modus kun je de structuur van het voedsel altijd controleren, zodat je niet verrast wordt door gemalen moes...

     

    Het robuuste ontwerp van de nieuwe Artisan® Blender geeft het design pit én is tegelijk functioneel. De Artisan® Blender van KitchenAid is verkrijgbaar in 12 kleuren: wit, oranje, amandelwit, pastelgeel, kobaltblauw, onyx zwart, keizerrood, metaalgrijs, geborsteld nikkel, chroom, taupe en roze.  RVH.

    Richtprijs: 229 euro (alle kleuren behalve geborsteld nikkel en chroom, 269 euro)

     







    13-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeugdherbergen

    Ruim 30 miljoen euro Vlaams geld voor bouw 8 nieuwe jeugdherbergen

     

     

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois maakt werk van een modernisering van de Vlaamse jeugdverblijfinfrastructuur. Een grondige vernieuwing en capaciteitsuitbreiding van de jeugdherbergen in Vlaanderen is dringend nodig.

     

    De minister investeert de volgende jaren 31 miljoen euro in de (ver)nieuwbouw van acht jeugdlogies. Er komt een nieuwe jeugdherberg in Brussel, Brugge, Kortrijk, Oostende, Brasschaat, Lier, Diest en Hasselt.

     

    Het jongerentoerisme is een steeds belangrijkere toeristische markt in de wereld. Ook in Vlaanderen is dat het geval. Jaarlijks overnachten meer dan 300.000 jonge toeristen uit binnen- en buitenland in een van de twintig bestaande Vlaamse jeugdherbergen. Minister Bourgeois heeft de ambitie om in de toekomst nog meer jonge toeristen naar Vlaanderen aan te trekken. Kwaliteitsvol en betaalbaar logies voor jonge toeristen is daarvoor een minimumvereiste. De huidige jeugdherbergen in Vlaanderen zijn echter vaak verouderd.

    "Een grondige vernieuwing van onze jeugdverblijfsinfrastructuur is dringend nodig", zegt de minister. "De jonge reiziger van nu wil ook meer comfort in de jeugdherberg. Hij wil kunnen slapen in kleinere slaapzalen in plaats van in vooroorlogse zalen met 50 bedden. Hij wil eigen sanitair op de kamer, verlangt een aantrekkelijk onthaal, moet op het internet kunnen surfen, enz. Onze huidige jeugdherbergen zijn op dat vlak onvoldoende uitgerust".

     

    Met de (ver)bouw van de acht geselecteerde jeugdherbergen komen er netto 600 nieuwe bedden bij, meer dan een verdubbeling van de capaciteit van de jeugdherbergen in de betrokken gemeenten (nu 400 bedden). De nieuwe toeristische jongerenlogies zullen de toeristen een betaalbare kwaliteit bieden: een goede mix van (de grootte van) slaapkamers, eigen sanitair per kamer, restaurant en bar, vergaderlokalen, fietsenstalling, veilige opbergruimte voor bagage, enz. De nieuwe jeugdherbergen zullen ook duurzaam zijn. Ze moeten minstens voldoen aan de eisen van het ecolabel 'Groene Sleutel'. RVH.   

     

    12-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6de week van de dietist
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    6de Week van de Diëtist – 29 maart tot 2 april 2010

    Onmisbare groenten

    Vraag vrijblijvend voedingsadvies aan een diëtist in je buurt

     

     

    Iedereen is zich bewust van het belang van gezonde voeding en beweging. Er worden dagelijks 5 porties groenten en fruit aanbevolen. Maar wat dit nu precies inhoudt en waarom het zo belangrijk is, blijkt voor velen minder duidelijk. Toch doet men niet zo snel een beroep op deskundig advies. De Week van de Diëtist is dé ideale gelegenheid om vrijblijvend kennis te maken met de werkwijze van de professionele voedingsdeskundige.

     

    Van 29 maart tot 2 april 2010 kan je terecht bij een diëtist in je buurt voor vakkundig advies. Hij of zij legt je tijdens een kennismakingsgesprek uit  wat gezonde voeding precies inhoudt (na afspraak, gedurende 15 min). Daarnaast wordt ook besproken hoe belangrijk groenten zijn in de dagelijkse voeding, en welke portie en positieve eigenschappen ze hebben.  De inmiddels zesde editie van de Week van de Diëtist heeft als thema ‘Onmisbare groenten!’

     

    Week van de Diëtist 2010: 29 maart tot 2 april

     

    Van 29 maart tot 2 april zetten maar liefst 200 deelnemende diëtisten hun deuren open voor alle geïnteresseerden. De Week van de Diëtist is de ideale gelegenheid om vrijblijvend kennis te maken met de manier van werken van de diëtist dit gedurende 15min. na afspraak.

    De lijst van de deelnemende diëtisten/ voedingsdeskundigen vind je weldra terug op de website www.dietistenvereniging.be. Neem contact op met een diëtist uit jouw buurt en maak een afspraak tijdens de week van 29 maart tot en met 2 april 2010. RVH.

     

     

    12-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slimme overkapping

    Elke dag terrasjesweer

    De slimme overkapping

     

     

     

     

    Livium Creative Louvres introduceert de eerste waterdichte terrasoverkapping met beweegbare louvres. Gemaakt als letterlijk openluchtdak voor terras, patio of balkon. En ook schitterend als open veranda. Wil je zon, dan gaan de louvres wijd open. Heb je liever schaduw, dan temperen de louvres het licht. Regent het? Sluit de louvres en patio of terras zijn waterdicht overkapt.

     

    De louvredaken van Livium Creative Louvres zijn vervaardigd uit duurzaam aluminium. Doordat ze 180° roteren kun je er letterlijk alle kanten mee uit. Een kwestie van maatwerk dus met esthetiek en comfort als sleutelwoorden. Waar traditionele overkappingen het daglicht weghalen en waardoor achterliggende vertrekken weinig lichtinval krijgen, lost Livium dit probleem op met het Louvredak, dat naar wens kan worden geopend of gesloten.

     

    Livium Louvredaken sluiten naadloos aan bij alle vormen van architectuur. Sfeer en uitstraling worden voor een groot deel bepaald door de gekozen kleur en bouwkundige constructie. Architecten, aannemers en/of constructiebedrijven worden betrokken bij de beslissingsfase om de aanbouw zo natuurlijk mogelijk over te laten vloeien naar de stijl van het huis. De zonnige daken worden in Nieuw-Zeeland vervaardigd en vervolgens naar België verscheept. De louvredaken worden door het Belgische Liviumteam ter plaatse op maat gemaakt, geplaatst en afgemonteerd. RVH.

    www.livium.be.

     







    11-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amadore hotels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    AMADORE HOTELS & RESTAURANTS BREIDT UIT DOOR OVERNAME WELLNESSHOTEL ’T VEERSE DUIN

     

     

     

     

    Amadore Hotels en Restaurants heeft het nog te openen Hotel & Wellness ’t Veerse Duin overgenomen. Het viersterren-complex gaat heten Amadore Wellness Hotel De Kamperduinen. De officiële opening zal in april plaatsvinden. Het hotel is gesitueerd aan de Zeeuwse Kustroute tussen het Veerse Meer en de duinen en Noordzee.

     

    De Kamperduinen is gebouwd volgens de laatste technieken op het gebied van energiezuinigheid en duurzaamheid en sluit daarmee aan op het Green Key concept, dat Amadore in al haar hotels gaat toepassen. 

     

    Het hotelgedeelte bestaat uit 55 luxe 2- en 3-kamer-residenties en 24 riante hotelsuites. Naast restaurant, bar en zonneterrassen heeft het een luxe wellnesscenter. Er zal worden gestreefd naar een goede samenwerking met David Crouwel. Bij iedere residentie behoort een eigen parkeerplaats. Alle voorzieningen en vormen van verzorging zijn van topniveau. Het hotel zal zich vooral richten op Nederlandse, Duitse en Belgische gasten.

     

    Algemeen directeur van Amadore Jerry van Zuijlen ziet het hotel als een grote aanwinst voor Zeeland. De Kamperduinen past precies binnen het kwaliteitsstreven van de Groep, die ook eigenaar en exploitant is van Grand Hotel Arion, Grand Café Stefano’s en Grand Café Raymondo aan de boulevard van Vlissingen, Hotel Arneville en Grand Café Raymondo in Middelburg, en Grand Café Raymondo en Grand Café/drie sterren hotel Jersey in Goes. Amadore heeft in Vlissingen ook een eigen cateringbedrijf en de woondecoratie- en bloemenwinkel Floradore. RVH.

    10-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emboss
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gouden tijden voor fashion en lifestyle in 3D

    Geef tijd een lichaam

     

     

     

     

    Tijd regeert het leven. Meer nog: het leven draait om tijd. Steeds belangrijker is dus de aanwijzer van die tijd: het horloge. Emboss Time doet wat de naam al zegt, het breekt met doorsnee en confectie en maakt van horloges maatwerk. Elk horloge kan door de eigenaar worden samengesteld uit zelf te kiezen onderdelen.

     

    Bij Emboss Time is alles groter, mooier en beter. Alleen de beste materialen zijn goed genoeg. Zo is de kast ‘diamond polished’ en afgedekt met Diamond Coated Saffierglas. De horloges zijn afgestemd op cadeaumomenten. Zo zijn Cocktail Time en Clubbing Time unieke geschenken voor de feestdagen, komt Love Time op tijd voor valentijn en gaat Shopping Time vrolijk de voorjaarscollecties langs.

     

    Horloges dienen al lang niet meer om simpel het uur op af te lezen. Een horloge mag gezien worden en weerspiegelt een deel van je persoonlijkheid. En Emboss Time weet dit als geen ander. Celebrities hebben deze reuzenklok het eerst ontdekt. Italiaans design, de mooiste materialen en een uitstraling die de drager zelf bepaalt. Met Emboss Time is het confectietijdperk voorbij. Emboss Time is fashion time. Horloges met karakter, tot in de schroef gepersonaliseerd, zijn de nieuwste hype. RVH.

    www.embosstime.eu

    10-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalige vakantie

    EEN ZALIGE VAKANTIE IN EEN SUPER-DE-LUXE VILLA?

    NU EXCLUSIEF BIJ "VILLE IN ITALIA": "LUXURY VILLAS"

     

     

     

     

     

    "Ville in Italia", gevestigd in Florence, is een van de grootste professionele verhuurders van vakantievilla's met net dat tikkeltje meer in Italië.

     

    Alle luxueuze huurvilla's in het aanbod "Luxury villas" zijn gelegen in bijzonder betoverende en rustige panorama's. Bovendien zijn ze uitgerust met een zwembad, tuin, terras of toegang tot de zee en andere zalige geneugten.

     

    "Ville in Italia" biedt meer dan 500 vakantieverblijven met extra charme aan (villa's of luxeappartementen) voor een vakantie "op z'n Italiaans". De ideale uitvalsbasis dus om de onuitputtelijke rijkdommen te ontdekken (of herontdekken) van Toscane of Umbrië, Venetië of Ligurië, Sorrento, Positano en de Amalfitaanse kust, Sicilië of Latium, Apulië of Sardinië, het Gardameer, en hoe zouden we het kunnen vergeten, Rome natuurlijk.

     

    Een ontspannende vakantie in landschappen met een eeuwige schoonheid is enkel mogelijk in de rustige zekerheid van een perfect voorbereide en zorgeloze locatie. Het programma "VILLA'S AAN ZEE" is een exclusiviteit van "Ville In Italia": al deze villa's hebben toegang tot de zee, te voet en soms zelfs zonder van de eigendom af te komen. Maar ook de meeste andere verblijven van "Ville In Italia" aan de kust bieden een prachtig zicht op zee.

     

    De categorie "APPARTEMENTEN" biedt hoge standing, comfort en afwerking in de historische centra van die kunststeden die men minstens één keer in zijn leven moet gezien hebben! Of aan zee om uit te rusten van zoveel geschiedenis en cultuur.

     

    "VILLA'S VOOR GEZINNEN": steeds meer bevriende gezinnen trekken er samen met alle kinderen op uit voor een gezellige vakantie onder vrienden. Deze ruime villa's, aan zee of op het platteland, zijn zorgvuldig uitgekozen en liggen in het hartje van de weelderige Italiaanse natuur met een diversiteit die een ruime keuze biedt. RVH.

    www.vakantieverblijf.be 

     

     









    09-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.animalgym
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VTech introduceert Animal Gym

    Baby Fitness beestachtig leuk

     

     

     

     

     

    En 1-2-3… kinderen kunnen niet vroeg genoeg met sporten beginnen. Maar vaak zijn ze nog te jong om met papa en mama mee te gaan naar de sportschool. Met de Animal Gym leren de kleintjes spelenderwijs de grote-mensenoefeningen. En niets is zo leuk als de wereld van grote mensen naspelen.

     

    VTech introduceert de fitnesszaal thuis voor de allerkleinsten. Leuk en leerzaam, natuurlijk. Maar ook schattig om te zien. Ooit wel eens gefitnesst op een giraf (naam is Jimmy, aangenaam), gewiebeld op een schildpad (Suzie, inderdaad) of aan gewichtheffen gedaan met een gorilla?

     

    Spinning is helemaal in. Moeders kijken halsreikend uit naar hun wekelijks sportuurtje. Voor hun kids is er voortaan Jimmy Giraffe. De fietsgiraf die zelfs van een spelletje nog een spel maakt. Tijdens de vijf speelstanden leren kinderen letters, dieren, cijfers en nog veel meer herkennen.

     

    Met de Gorilla Gewichten kan de kleine spruit oefenen met “gewichtjes” heffen. Door te wiebelen op de Suzie Schildpad Stoel worden er verschillende zoekspelletjes geactiveerd. De schildpad zingt er vrolijk op los, maakt verschillende melodietjes en speelt met  kleuren, vormen en dieren. En voor papa’s en mama’s die even genoeg hebben van de grappige geluiden, is er goed nieuws: op alle dieren zit een aan/uit-volumeschakelaar voor sporten in stilte. RVH.

    www.vtechnl.com.

     

    09-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mega smooth
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mega-Smooth is nieuwkomer in Megategel-gamma van Stone & Style

     

     

     

     

    Ook dit jaar verrast Stone & Style met een aanvulling op zijn populaire Megategel-gamma. De nieuwkomer heeft bij de eerste aanblik het uitzicht van gepolierd beton. Het oppervlak heeft een subtiel wolkjeseffect dat de tegel een glanzend, fluweelzacht uiterlijk geeft. De wisselende kleurnuances krijgen na verloop van tijd pas hun ware uitstraling.

     

    De pure en strakke vormen bepalen verder mee de uitstraling van de Mega-Smooth, dankzij deze verschijning laat de tegel zich uitstekend combineren met een moderne en eigentijdse woonarchitectuur. Mega-Smooth kan dienen voor het terras, als staptegel of voor het tuinpad. Maar ook unieke series zoals tegels met een motief kunnen een creatieve geest tot unieke ontwerpen inspireren.

    Mega-Smooth is beschikbaar in een exclusief kleurenpalet. Cream Velvet is de kleur bij uitstek om een designtuininrichting extra allure te geven. Grey Velvet en Blue Velvet komen dan weer perfect tot hun recht in een industriële of huiselijke omgeving. RVH.

    08-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiewoning

    Gezin stelt steeds hogere eisen aan vakantiewoning

    Vrouwen en kinderen bepalen sterk de keuze voor de locatie van de woning, mannen kiezen de vakantiewoning.

     

     

     

    Gezinnen stellen steeds hogere eisen aan de vakantiewoning zelf en de omgeving waar deze gelegen is. Als het aan mannen ligt, is de gehuurde vakantiewoning vooral vrijstaand met eigen zwembad en vlotte internetverbinding. Vrouwen willen een bakker of een kleine supermarkt in de directe omgeving voor de eerste levensbehoeften en om producten en typisch regionale recepten uit te kunnen proberen. Ook hebben ze graag lokale restaurants in de buurt om af en toe buiten de deur te eten. Ouders willen dat hun kinderen leeftijdsgenoten kunnen ontmoeten en voor hen is dus vooral het sociale aspect belangrijk. Dit blijkt uit een onderzoek dat Belvilla onlangs liet uitvoeren onder Nederlandse consumenten door Goos Marketing Research uit Amsterdam.

     

    Belvilla, online specialist in vakantiewoningen, liet aan de vooravond van het boekingsseizoen voor het voorjaar en de zomervakantie de verschillende eisen onderzoeken die consumenten aan vakantiewoningen stellen. Ook werd gekeken welke specifieke interesses mannen, vrouwen en kinderen hebben als ze eenmaal in de vakantiewoning verblijven. De sleutel tot een goede vakantie zit in de mix van inspanning en ontspanning. Dit kan zowel plaatsvinden in de vakantiewoning als in de directie omgeving en wat verder daarbuiten.

                                                             

    De trend naar meer comfort blijkt ook uit de eerste boekingen voor aankomende zomer: Belvilla ziet dat er duidelijk meer 4- en 5-sterren woningen worden geboekt en minder vakantiehuizen met één ster. RVH.

    08-03-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!