Inhoud blog
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    21-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campari klinkt op 150 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Campari klinkt op 150 jaar

    Legendarisch aperitief viert verjaardag met speciale editie en expo

     

     

     

    De rode, bittere aperitiefdrank, in 1860 in Italië uitgevonden door Gaspare Campari, wordt vandaag wereldwijd gesmaakt. Campari viert zijn 150e verjaardag met een terugblik op een rijk gevulde geschiedenis én een vooruitblik op een spannende toekomst. Voor de gelegenheid zijn ook drie kunstzinnige Campari-flessen ontworpen in beperkte editie, net als een ‘perfect serve’-glas voor de enige echte Campari Orange. Een toost op 150 jaar Campari met vijf leuke weetjes.

     

    Campari, goed bewaard familiegeheim

    In 1860 serveert de Italiaan Gaspare Campari in zijn bar in Novara een bitter, kruidig aperitief met een felrode kleur. Twee jaar later verhuist hij naar Milaan en opent er het eerste ‘Caffé Campari’ in de befaamde Galleria Vittorio Emanuele II. Het begin van een wereldwijd succes. De naam van het drankje verandert in de loop der jaren: van ‘Bitter Uso Olanda’ (vertaald: bitter op Hollandse wijze, wat niets met Nederland te maken had maar het drankje een exotisch tintje gaf voor de Italianen) naar Bitter Campari en later eenvoudig Campari. Aan de smaak is nooit geraakt: Campari wordt vandaag nog altijd op dezelfde manier gemaakt als in 1860. Het recept is een goed bewaard familiegeheim, waarbij de typische bitterzoete smaak wordt verkregen uit planten, fruit en naar schatting 70 kruiden, aangevuld met suiker en gedistilleerd water.

     

    Campari heeft altijd een sterke link gehad met kunst, getuige de jarenlange samenwerking met kunstenaars en beroemdheden als Fortunato Depero, Bruno Munari, Humphrey Bogart, Federico Fellini… Voor zijn 150e verjaardag gaf het merk drie internationale kunstenaars carte blanche om een etiket te ontwerpen: Tobias Rehberger, Vanessa Beecroft en het kunstenaarscollectief Avaf. De serie is in beperkte oplage te verkrijgen in alle retailzaken vanaf juli 2010, in flessen van 750 ml en 1 l.

     

    In Milaan, thuisstad en hoofdkwartier van Campari, krijgt het merk een permanente expo: Galleria Campari. Het is een interactieve wereldreis door 150 jaar Campari, waar kunst, communicatie en productie elkaar eigenzinnig vinden. Kunstenaars uit verschillende disciplines hebben de essentie van het merk geïnterpreteerd. Resultaat zijn eigentijdse kunstwerken met een ‘red passion lab’ als zintuiglijke workshop – zonder unieke collectiestukken te vergeten als spraakmakende campagnes. Enkele blikvangers: de ‘32 meter’-muur waarop mijlpalen uit de Campari-geschiedenis worden geprojecteerd, de ‘tijdmachine’ die interessante passages van vroeger terugbrengt en het ‘reistapijt’ dat als verlichte stadsboulevard de zintuigen van de bezoeker prikkelt.

     

    Niet in elk land wordt Campari op dezelfde manier gedronken. Zo evolueerde het merk van een ‘Made in Italy’-aperitief naar een wereldwijd gekende sterke drank.

    België – Wij Belgen zweren bij Campari Orange: de enige echte Campari Orange bestaat uit 4 cl Campari, aangelengd met vers fruitsap, geserveerd met een flinke schep ijsblokjes, een schijfje appelsien als garnituur en een zwart Campari-rietje. Voor zijn 150e verjaardag brengt Campari een ‘perfect serve’glas uit met een handige indicatie voor de exacte hoeveelheid Campari.

     

    Italië – De bekendste Campari-dranken zijn Negroni (met Cinzano Rosso en gin) en Americano (met Cinzano Rosso en bruiswater). Staan in Italië ook symbool voor aperitief: Campari ‘on the rocks’ en Campari Shakerato (met citroen en citroensap).

     

    USA - Campari staat er gekend als unieke en verfrissende basisdrank voor zowel klassieke als eigentijdse cocktails, zoals Campari & Soda of Negroni (met Cinzano Rosso en gin).

     

    Duitsland – Campari wordt alom gesmaakt door de Duitsers: als aperitief, als sociaal drankje, om te relaxen of te verfrissen. Bij elke gelegenheid past uiteraard een Campari-cocktail. Meest populair zijn Campari Orange, Campari Maracuja, Campari & Soda, Campari ‘on the rocks’, Campari Tonic and Camparinha…

     

    Brazilië – De Brazilianen lusten Campari het liefst ‘on the rocks’ met een schijfje appelsien. Worden ook gesmaakt: Campari Orange, Campari Tonic, Campari Energy en Campari met limonade. RVH.

    www.campari.com

     

     

    21-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bad Lieutenant

    Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans

    Meesterwerk van Werner Herzog met Nicolas Cage

     

     

     

     

    Op 27 juli komt Werner Herzog’s Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans uit op DVD en Blu-ray: een broeierige, meeslepende film die zich  afspeelt in New Orleans, tijdens de naweeën van orkaan Katrina.

     

    Terrence McDonagh  (Nicolas Cage)  is een corrupte  flik die tijdens de ontruiming   van het politiebureau een gevangene  redt van de verdrinkingsdood.  McDonagh’s  moed wordt  beloond met  promotie en  een medaille, maar hij houdt er een pijnlijk rugletsel aan over. Verdoofd door pillen, marihuana en coke  gaat McDonagh steeds meer zijn boekje te buiten terwijl de grens tussen  prive, werk  en criminaliteit  steeds vager wordt …

     

    Bad Lieutenant:  Port  of Call  New  Orleans is  –  ondanks  hardnekkige geruchten – geen remake van  Abel Ferrara’s Bad Lieutenant (1992)  met Harvey Keitel. Volgens meester Herzog himself is de enige overeenkomst dat het over een corrupte flik  gaat, al geeft hij wel  toe dat de titel  voor  verwarring kan zorgen.

     

    Hoe dan ook: Herzog’s Bad Lieutenant  is  een  meesterwerk  met  een   fantastische Nicolas  Cage  en sensuele Eva Mendes in glansrollen.  Een absolute must see voor elke filmliefhebber! RVH.

      







    21-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wandelvakantie in valle d'aosta

    Wandelvakantie in Valle d’Aosta

     

     

     

    De Noord-Italiaanse regio Valle d’Aosta is een paradijs voor wandelaars. Dat heeft uiteraard te maken met de ligging tussen de hoogste toppen van de Alpen en met de honderden kilometers bewegwijzerde paden. In eerste instantie zijn het de recreatieve wandelaars die naar Valle d’Aosta reizen om op een actieve manier te genieten van het natuurschoon. Maar met zijn hooggelegen bergpaden kan de regio ook de krachtpatsers uitdagen zoals tijdens de ultra marathon Tor des Géants.    

     

    De Tor of Tour des Géants gaat van start op zondag 12 september om 10u en de deelnemers moeten uiterlijk zaterdag 18 semptember om 18 uur over de eindstreep zijn. De deelnemers moeten op de Alte Via 1 en 2, dat zijn hooggelegen bergpaden, in de kortste tijd 330 kilometer afleggen met hoogteverschillen die samen 24.000 meter bedragen! Plaats van vertrek en aankomst is Courmayeur. Het hoogste punt op de route is de Col Lauzon, 3300 meter. De atleten moeten in totaal over 25 bergpassen van 2000 meter, ze lopen langs 30 bergmeren en doorkruisen twee nationale parken, ondermeer het natuurpark Gran Pradiso. Er zijn tientallen vaste plaatsen voor ravitaillering, medische verzorging, edm. (www.tordesgeants.it).

     

    De Tor des Géants is voor weinigen onder ons weggelegd maar kan wel inspirerend werken om naar Valle d’Aosta te reizen en dezelfde route als die van de atleten op een rustige manier te verkennen. Een wandeling langs de Alte Vie van Valle d’Aosta is trouwens een onvergetelijke ervaring en elke wandelliefhebber wil die routes beslist op zijn wandelpalmares. De meerdaagse wandeltochten situeren zich tussen de Mont Blanc, Monte Rosa, Monte Cervino, Gran Paradiso en andere Alpengiganten en kunnen door iedereen, mits een goede fysieke conditie, worden bewandeld.

     

    De Alta Via 1 volgt een traject ten noorden van de stad Aosta en is vooral bekend om zijn indrukwekkende berglandschappen. De route voert van Gressoney-Saint-Jean naar Courmayeur. Wil je het traject helemaal stappen dan heb je 13 dagen nodig van 3 tot 5 uur wandeltijd. Maar net als bij de andere Alte Vie kan je eender waar onderweg starten voor een tocht van een paar dagen.

    De Alta Via 2 voert door het nationaal park Gran Paradiso, een van de grootste beschermde natuurgebieden in Europa. De tocht is fabelachtig mooi en het pad loopt op een gemiddelde hoogte van 2000 meter met pieken tot 3000 meter. Reken op 12 dagen om het ganse traject te stappen.

     

    Een wandelvakantie in Valle d’Aosta is naast het sportieve genoegen ook een kennismaking met authentieke boerendorpen, beschut in afgelegen valleien. Het is ook een gelegenheid om de veelzijdigheid van deze regio te leren kennen: het historische erfgoed, de tradities en de typische eigenheden van de streek, de rijke gastronomie. De regio is ook makkelijk bereikbaar, is minder ver dan heel wat andere bestemmingen in de Alpen. RVH.

    www.visitaosta.be, www.lovevda.it

    Brochure Alta Via 1 en Alta Via 2 met topografische kaart en praktische info kan gratis opgevraagd worden via altevie@regione.vda.it

    21-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kurk zet de trend

    Kurk zet de trend in huis

    10 goede redenen om te kiezen voor kurk in je interieur

     

     

     

    Met kurk teken je voor een intrigerend interieur – van trendy keuken over blikvangers van wanden tot onweerstaanbare blotevoetenvloer in de badkamer. Tegelijk kies je voor het milieu en de toekomst, want de bast van de kurkeik is meer dan een nobel natuurproduct. Het verrast dan ook niet dat kurk als eigentijds interieurdesign in opmars is. Verken de unieke wereld van kurk en ontdek 10 goede redenen voor kurk in huis.

     

    Kurk is terug, en hoe? Op de catwalk verrast kurk al langer met niet-alledaagse creaties. Die modetrends zetten zich nu door naar het interieur, waar kurk steeds vaker opduikt ondanks de moeilijke tijden die de woningmarkt kent. De nieuwe revolutionaire dessins – “de kurkvloer is geen kurkvloer meer” – maken kurk crisisbestendig, net als het groeiende bewustzijn en de keuze om ecologisch en duurzaam te leven.

     

    Dit natuurmateriaal zet meer dan ooit de trend in huis, voor elke leefruimte heeft kurk verrassende ideeën. Of je nu voor grote tegels of smalle parketstroken gaat, voor sobere vloeren of uitgesproken wanden. Bovendien leent kurk zich met zijn unieke eigenschappen voor elke ruimte in huis – zelfs de badkamer of de keuken. Gemaakt van de bast van de kurkeik, kan kurk heel wat troeven uitspelen. RVH.

    www.kurkinhuis.be - www.interieurenliege.be 

     





    21-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Road tours

    Your Companion for Life, On the Road – 2010 Road Tours /1

     

     

     

    We brengen steeds meer tijd onderweg en op het werk door. Het is dan ook niet vreemd dat we in onze vrije tijd voor producten kiezen die zijn ontworpen en vervaardigd om een leven lang mee te gaan. Victorinox draagt deze duurzaamheid al ruim een eeuw hoog in het vaandel en plaatst bovendien bij elk ontwerp het reisgemak voorop.

     

    In 1891 bracht de messenfabriek van Karl Elsener de “Original Swiss Army Knife” uit, het Zwitserse officiersmes dat speciaal was ontworpen voor de soldaten op het slagveld. In 1989 introduceerde Victorinox zijn eerste horloge, een klassiek vormgegeven uurwerk dat tegen de zwaarste omstandigheden bestand was, van de hoogste bergen tot de diepste oceanen. Ook de robuuste bagage, de functionele en elegante herenkleding en de parfums mogen niet onvermeld blijven…

    Al deze producten staan in een lange traditie van innovatie en kwaliteit. Ze bewijzen in elke situatie hun nut, van zakenreizen tot wandeltochten en expedities naar het Amazonewoud, de Mount Everest, de Noordpool en zelfs de maan! Kwaliteit. Betrouwbaarheid. Functionaliteit. Innovatie. Tijdloze ontwerpen. De erfenis van het klassieke Zwitserse zakmes is springlevend. U kunt dit mes overal mee naartoe nemen. Hoe meer en hoe verder u reist, hoe gelukkiger u zich zal prijzen dat u hem op zak heeft!

     

    Zwitsers mes Climber RT

    In 2010 breidt Victorinox zijn messencollectie uit met een aantal speciale edities. De Climber RT (Road Tour) is de nieuwe uitvoering van de bekende Climber. Naast het “Your Companion for Life, On the Road”-logo op het grote lemmet is dit model voorzien van een zacht aanvoelend heft, een primeur voor de Zwitserse messen van Victorinox. Dit fraaie kleinood van 91 mm lang telt 15 verschillende functies en weegt slechts 40 gram. De Climber RT zal ongetwijfeld uitgroeien tot een collector’s item voor de liefhebbers van Zwitserse messen. Zwitserse makelij.

     

    Zwitsers mes One-Hand Master RT

    De antracietkleurige One-Hand Master RT is gebaseerd op het populaire Soldier-mes (het standaardmodel voor het Zwitserse leger) en de Victorinox Grip-serie. Het heft bestaat uit twee verschillende materialen voor een optimale greep en combineert 11 praktische functies, zoals een schroevendraaier, een metaalzaagje en een blokkeerbaar lemmet met “Your Companion for Life, On the Road”-inscriptie dat met één hand kan worden geopend. Dit Zwitserse mes staat in elk avontuur zijn mannetje. Zwitserse makelij. Lengte 111 mm, gewicht 131 gram.

     

    Multitool SwissTool RT

    De SwissTool Spirit RT is de ideale hulp om een los scharnier vast te schroeven of om hout te zagen. Het unieke antracietgrijze heft van deze speciale editie met 27 functies contrasteert met het glanzende roestvrije staal van de blokkeerbare instrumenten waar de SwissTool Spirit zijn succes aan te danken heeft.

    De 105 mm lange SwissTool Spirit RT met gegraveerd lemmet komt altijd van pas en gaat dankzij het meegeleverde rubberen riemzakje overal met u mee, maar vormt ook een schitterend verzamelobject. Zwitserse makelij. Gewicht 205 gram. RVH.



    20-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plantaardig eiwitrijk dieet met soja

    Plantaardig eiwitrijk dieet met soja efficiënt in de strijd tegen overgewicht

     

     

     

     

    Op het elfde Internationale Obesitas-congres in Stockholm stelde Dr. Alexandra M Johnstone van de Aberdeen Universiteit de eerste resultaten van haar onderzoek naar de impact van eiwitrijke vermageringsdiëten in de strijd tegen overgewicht voor. Ze stelde vast dat een plantaardig eiwitrijk dieet met soja een efficiënte keuze is en een even groot verzadigingseffect heeft als een dieet op basis van dierlijk eiwit.

     

    Een te hoog lichaamsgewicht is een belangrijke risicofactor voor het ontwikkelen van tal van chronische ziekten; diabetes, hart- en vaatziekten, beroertes en kanker. Dat maakt het voorkomen van obesitas wereldwijd één van de belangrijkste uitdagingen voor de gezondheidszorg van de 21ste eeuw. Het Internationale Obesitas-congres, dat dit jaar voor de elfde keer plaatsvond in Stockholm, bood een uniek, internationaal forum voor de presentatie van nieuwe onderzoeksinzichten in het volledige spectrum van de behandeling van zwaarlijvigheid.

     

    Johnstone onderzoekt of een plantaardig eiwitrijk dieet even efficiënt is als een dierlijk eiwitrijk dieet in de strijd tegen overgewicht en mogelijk bijkomende voordelen kan bieden. Een dierlijk eiwitrijk dieet kan immers gepaard gaan met negatieve effecten op de ontlastingsindicatoren voor de gezondheid van de darmen. Onderzoek toont aan dat zulke diëten de aanwezigheid van enkele schadelijke biomarkers, die in de ontlasting gemeten worden, significant verhogen.

     

    Een eiwitrijk dieet is een efficiënte manier om het hongergevoel te controleren. Dr. Johnstone onderzocht daarom als eerste stap het verschil tussen een plantaardig eiwitrijk dieet met soja en een dierlijk eiwitrijk dieet op het verzadigingsgevoel en de mate waarin men gewicht verliest. Daarvoor werden gedurende vier weken twintig obese mannen geobserveerd. Tijdens de eerste twee weken volgden ze een dierlijk eiwitrijk dieet, tijdens de laatste twee weken een plantaardig eiwitrijk dieet. Johnstone stelde vast dat zowel het gewichtsverlies als het verzadigingsgevoel even efficiënt was bij beide diëten.

     

    ‘De eerste gegevens suggereren dat het gebruik van soja-eiwit voor een eiwitrijk vermageringsdieet even effectief is voor het onderdrukken van het hongergevoel en het verliezen van gewicht als een dierlijk dieet’ aldus Johnstone.

    In september stellen collega’s van de Aberdeen Universiteit ook hun bevindingen rond de invloed van zulke diëten op basis van plantaardig eiwit voor het behoud van een gezonde darm voor. RVH.

     

     

    19-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reizen in Cuba: stedentochten

    REIZEN IN CUBA : VERGEET  DE  STEDEN  NIET !

     

     

     

     

    In de wereld van het toerisme staat Cuba geboekstaafd als een exotisch vakantieparadijs waar men op palmboomstranden ongestoord kan genieten van de zon. Achter dat imago steekt ook een andere realiteit. Cuba is exotisch, hééft inderdaad de mooiste stranden, maar vergeet de steden niet. Ze zijn levendig en volgestouwd met historische monumenten.

     

    Havana is niet alleen het politieke maar ook het culturele hart van Cuba. Het is een stad die zijn gelijke niet kent in de Caraïben. Met zijn rijk historisch verleden en met zijn uitbundig, uniek heden krijgt Havana iedere bezoeker in zijn greep.

    Twee dingen vallen op in de hoofdstad. Eén, het rustige verkeer en de fietsers die het straatbeeld domineren. Twee, het monumentale karakter en het rijke historische erfgoed.

    Het toeristische hart van Havana is de buurt Habana Vieja, rijk aan bezienswaardigheden en vooral buitengewoon gezellig. Hier kan je eindeloos slenteren tussen de Plaza de Armas en de Plaza de la Catedral, door steegjes waar je als het ware door de geschiedenis stapt. ’s Avonds gaat iedereen wandelen langs de strandboulevard Malecon en alleen daarvoor reeds moet je Havana bezoeken.

     

    Hou je van musea dan reis je naar Trinidad, de stad die in zijn geheel een openluchtmuseum is, door de Unesco uitgeroepen tot Werelderfgoed. Het is een stad met grandeur, met schitterende gebouwen uit de tijd toen Trinidad een welvarende havenstad was, zijn rijkdom ontleende aan de suikerrietplantages. Het was ook de uitvalsbasis van kapers en piraten die Engelse schepen leegroofden en de buit naar Trinidad brachten. Dat verleden ligt 300 jaar achter ons en toch heb je tijdens een bezoek de indruk dat het nog niet zó lang geleden is. Het komt omdat het koloniale kader van Trinidad in al die tijd nauwelijks is veranderd.

     

    De volgende halte op een stedenreis door Cuba is Cienfuegos dat wel eens de ‘parel van de zuidkust’ wordt genoemd. Ook deze stad staat op de lijst van het Werelderfgoed. Vanaf het stijlvolle Park José Marti kan je door verschillende straten wandelen die allemaal de pracht van paleizen en herenhuizen gemeen hebben.

     

    Pinar del Río, is dé uitvalsbasis voor een bezoek aan een nog vrijwel maagdelijk toeristisch gebied. En wat voor een streek! De beste tabak komt er vandaan en je kan er de mooiste beschermde biotopen van het eiland verkennen. ’s Avonds zit je op een terrasje met een heerlijke kop creoolse koffie, een onovertroffen Cubaanse sigaar en omringd door Cubanen want de gastvrijheid in deze streek is buitengewoon.

     

    Camagüey heeft het grootste en best bewaarde historische centrum, terwijl Holguin met zijn rijke culturele traditie en met de gelijknamige provincie, door Cristoffel Columbus wordt omschreven als ‘het mooiste land ooit door mensenogen gezien’. Bayamo en Baracoa speelden een grote rol in de geschiedenis, getuige het historisch patrimonium. Ook vanuit deze plaatsen kan je de natuurpracht van Cuba bewonderen. Nog in het oosten ligt Santiago de Cuba waar je als nergens anders de vibrerende menselijke charme kan voelen die zo eigen is aan de Cubaanse bevolking. Uiteraard ligt ook Villa Clara op de stedenroute, deze mooie Spaans-koloniale stad is vooral de stad van Cuba’s grootste held: Ernesto Che Guevara.

     

    In de Cubaanse steden maak je kennis met de geschiedenis van het land waarin gedurende eeuwen Europeanen, Afrikanen en Aziaten een rol hebben gespeeld. Dat heeft sporen nagelaten, in de architectuur, in de muziek, in de gastronomie want elke bevolkingsgroep heeft iets meegebracht. Het is vermengd tot een schitterende multiculturele rijkdom die vandaag de Cubaanse cultuur uitmaakt en die je in de Cubaanse steden op de meest boeiende manier kan ervaren. RVH.

     

    Info

    Toeristische dienst van Cuba (Benelux): Bierstraat 12B, 3011 XA Rotterdam, Nederland T 00 31 102 136 403, info@nunaarcuba.nl, www.nunaarcuba.be

    18-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daybreakers

    Daybreakers

    Vernieuwende vampierenfilm met Ethan Hawke en Willem Dafoe

     

     

     

     

    Op 20 juli komt Daybreakers uit op DVD  en  Blu-ray,  een  spannende vampierenfilm met Ethan Hawke, Sam Neill en Willem  Dafoe  in de hoofdrollen.

     

    2019. Door een pandemie zijn bijna alle mensen veranderd in vampieren.  Ze maken jacht op de  laatste mensen, ondertussen wanhopig  op zoek naar  een vervangmiddel voor menselijk bloed. Hoofdonderzoeker Edward Dalton  (Ethan    Hawke) wordt gestoord in zijn  werkzaamheden door voormalig vampier  Elvis (Willem Dafoe). Die heeft een middel gevonden dat  het menselijk ras  kan redden …   

     

    De Australische tweelingregisseurs Michael en Peter Spierig kozen voor  zo weinig mogelijk  make  up. Het  resultaat  is een  griezelig  realistische science fiction thriller met knappe  effecten, gecreëerd door de  befaamde Weta Workshop in Nieuw-Zeeland.

     

    Daybreakers komt uit op DVD  en Blu-ray met als  extra's The Making Of  en het kortverhaal The Big Picture. RVH.

     







    17-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Horseman

    The Horseman

    Extreme Australische wraakthriller

     

     

     

    Op 20 juli komt The  Horseman uit op DVD  en Blu-ray. Deze Aussie revenge    thriller van debutant  Steven Kastrissios  is een  menselijke studie  over rouw en wraak, over de duistere fantasieën die omgaan in een mens  wanneer hij vreselijk nieuws te verwerken krijgt.

     

    Na de dood van zijn tienerdochter krijgt zakenman Christian thuis een tape    opgestuurd. Daarop staan verschillende mannen die zijn gedrogeerde dochter    mishandelen en misbruiken. Christian zint op wraak en is vastbesloten alle  personen in de tape te vermoorden.  Op zijn wraaktocht ontmoet hij  Alice, een jonge vrouw waarmee hij een fragiele vriendschap opbouwt…

     

    The Horseman werd bekroond op  het Melbourne Underground Film Festival  in de categorieën Best Director en Best Film. Voor Kastrissios het bewijs dat je niet veel nodig hebt  om een goeie actiefilm  te maken: “What do  you need to pull off an  action genre film  in Australia?  Guns? Car  chases? Special effects? A buff, well-profiled action hero? A multi-million dollar budget? Not necessarily: ‘With smart, efficient storytelling, we can  do pretty impressive action too."

     

    Als extra's  vind je op DVD  en Blu-ray The  Making Of en Deleted  Scenes. Niet te missen! RVH.

      





    16-07-2010 om 20:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper

    Lee Cooper België werkt verder!

     

     

    Het bedrijf Lee Cooper Belgium NV is failliet verklaard op 6 juli 2010, maar het merk Lee Cooper zal echter blijven bestaan in België.

     

    Een team van ex-medewerkers van Lee Cooper Belgium NV heeft de BVBA RDV Group opgericht en die BVBA heeft op 9 juli 2010 een overeenkomst getekend met de curator: zij zullen het merk verder verdelen in België, in samenwerking met Lee Cooper International. De nieuwe organisatie zal dus volledig onafhankelijk zijn van de Franse vennootschap en zal dus volledig haar eigen koers bepalen.

    Het nieuwe Lee Cooper doet er momenteel alles aan om maximaal te kunnen instaan voor de continuïteit van het merk bij zijn 350 klanten en de 15 Galeria Inno warenhuizen. RVH.

    16-07-2010 om 18:41 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Suite Novotel Luxembourg

    Suite Novotel is nieuwste generatie Suitehotel.

     

     

     

    De in 1998 opgerichte hotelbrand Suitehotel vervoegt de Novotelfamilie, met hotels in meer dan 60 landen, onder de benaming Suite Novotel. De officiële lancering van dit nieuwe segment vond plaats op 1 juli in Luxemburg met de opening van het eerste hotel nl. Suite Novotel Luxemburg.

     

    Het samengaan van Suitehotel en Novotel biedt tal van extra opportuniteiten voor de klanten van beide segmenten en kan ongetwijfeld zowel de zakenlui, de frekwent reizigers als families bekoren.

    Suite hotelkamers krijgen in flexibele vormgeving een minimale oppervlakte van 30m² en bieden diverse nieuwigheden zowel op het vlak van ontspanning, catering als multimedia. Bovendien bieden ze in diverse stadscentra een aanlokkelijk alternatief voor de middellange verblijven.

     

    Met het nieuwe concept krijgt het hotelverblijf trouwens een extra boost en behoort het saaie décor definitief tot het verleden. De suite is dermate opgebouwd dat men zowel over een kamer als werkruimte beschikt, de ruimte van 30m² voldoet aan alle normen, maar er is eveneens een Suite Box met internet, telefoon, films, muziek ed. het gebruik van deze Suite Box is trouwens gratis. Ook de webcorner in de lobby staat 24/24 gratis ter beschikking, terwijl ook de bibliotheek en het fitnesscentrum permanent ter beschikking staan. Op donderdagavond kunnen de klanten ook genieten van diverse massages.

     

    Nieuw is tevens de 24-hour bar en catering met enerzijds het ‘traditionele’ ontbijt onder de noemer ‘Good Morning’ en anderzijds de "Boutique Gourmande," een concept dat klaargemaakte maaltijden, desserts en dranken aanbiedt.

     

    Algemeen wordt verwacht dat, gelet op het succes van de Novotelbrand en de flexibiliteit van de nieuwe suites uitermate geschikt voor franchisingformules, het nieuwe businessmodel een forse groei zal kennen.

     

    Na de lancering van het concept in Luxemburg worden binnen afzienbare tijd, twee extra Suite Novotel aan het segment toegevoegd. De opening van Suite Novotel in Malaga is gepland eind 2010, terwijl het Suite Novotel Paris-Issy-les-Moulineaux, Frankrijk het concept begin 2011 zal vervoegen. RVH.

    www.suitenovotel.com

     







    15-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe uitgeverij

    Standaard Uitgeverij en De Bezige Bij richten nieuwe uitgeverij op.

     

     

     

    De Bezige Bij Antwerpen gaat op 1 januari 2011 van start. De Bezige Bij en Standaard Uitgeverij hebben het initiatief genomen tot de oprichting van een in Antwerpen gevestigde nieuwe literaire uitgeverij. Hiermee verwezenlijkt de Weekbladpersgroep (WPG Uitgevers) haar ambitie om in België een prominente positie te bekleden als uitgever van literaire fictie en non-fictie.

     

    De nieuwe uitgeverij zal de naam De Bezige Bij Antwerpen dragen en literatuur en non-fictie uitgeven voor het Nederlands taalgebied. De Bezige Bij Antwerpen zal een vrijhaven zijn voor schrijvers en een brandpunt van het publieke debat. Zij zal boeken uitgeven over de wereld van vandaag, in alle genres en met een brede kijk op de geschiedenis.

     

    Het fundament van de nieuwe uitgeverij wordt gevormd door het fonds van De Bezige Bij en dat van Meulenhoff | Manteau, dat op 31 december overgaat in De Bezige Bij Antwerpen. De Bezige Bij Antwerpen zal worden geleid door Robbert Ammerlaan (directeur-uitgever De Bezige Bij) en Johan de Koning (directeur-uitgever van Standaard Uitgeverij). Harold Polis (uitgever Meulenhoff/Manteau) zal de uitgever van De Bezige Bij Antwerpen zijn. In de loop van dit najaar wordt de eerste catalogus voorgesteld. RVH.

    14-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonardohotel Wavre
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dimitrio Virone, General Manager van het Leonardo hotel Waver.

     

     

     

     

    Na een opleiding in Hotel management aan het 'Institut Supérieur de Formation économique de Centre' en België, verwierf Dhr. Virone zijn eerste ervaring als receptionist in het Ibis Brussels Centre Gare Midi waar hij ook met brio doorgroeide naar de functie van Front Office Manager. Alvorens te starten als Operational Manager in het Leonardo Hotel Waver in 2009, heeft Dhr. Virone ook ervaring opgedaan als Junior Revenue Manager bij Accor Benelux. Dit bood deze 31 jarige hôtelier de kans een kader te scheppen in een aanbod van meer 30 hotels in België en Luxemburg.


    Het Leonardo Hotel Waver, gesitueerd dicht bij de hoofdstad, ligt in een groene zone. Het hotel biedt 102 moderne en ultra comfortabele kamers, maar ook 7 seminarie zalen die plaats bieden aan 200 personen en geschikt zijn als locatie voor congressen, incentives of feestelijke maaltijden.


    De Leonardo Hotels zijn een Europese onderneming van de Fattal Hotels, gesticht door David Fattal in 1998. De keten Leonardo is sinds 2007 aanwezig op de Duitse markt; en baadt momenteel een 60-tal hotels uit in Duitsland, België , Zwitserland en Israël en voorziet een sterke expansie in andere aantrekkelijke Europese locaties.

    RVH.

    www.leonardo-hotels.com

     

     

    13-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brako

    Brako … new and improved!

     

     

     

     

    De collecties Brako, ZN Zapa Negra en Brako Anatomics zijn 100% Belgisch en worden in Spanje geproduceerd.

    New and improved! Dit komt vooral door de nieuwe spitsere vormen en het gewassen leer. Dit vormt een brug tussen het sportieve en het vrouwelijke, verfijnd elegante. Het sportieve effect ligt in de korrelige structuur, het leer is niet volledig effen en glad. De vrouwelijke verfijning zie je vooral in de afwerking en de finish die een satijnachtige toets heeft en de onderliggende kleurnuances goed doet uitkomen.

    Zwart, dé overheersende kleur deze winter, oogt pittig, terwijl het bruin naar een andere planeet is verbannen en plaats maakt voor een diep, warm, taupe kleur. De modekleur bij uitstek is echter het blauw. Niet voor iedereen weggelegd, maar zeker niet weg te denken voor de meest modebewuste!

     

    Brako Anatomics draag je als je de Brako look met een nog een groter gevoel van zaligheid aan de voeten wenst te combineren. Het voornaamste hier is echter de look! Belgische ladies zijn ondernemend en vinden in deze collectie een leuke combinatie die hen de mogelijkheid geeft cool voor de dag te komen en een zalige glimlach combineren ook na een super drukke dag.

     

    Zapa Negra eveneens voornamelijk gemaakt in België voor België met de focus op leuke speelse modellen met een goede snit en soberheid in petto. In tegenstelling tot de andere collecties liggen hier wel kleur accenten. Rood, blauw en antraciet vormen de hoofdkleuren op deze collectie. RVH.











    12-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zon en lipherpes

    ZON EN LIPHERPES: OPGELET, GEVAAR!

    PURESSENTIEL, innovaties voor een gezonde toekomst.

     

     

    In Frankrijk zou naar schatting zowat 70% van de mensen te maken krijgen met het herpesvirus(HSV1), en vrouwen nog meer dan mannen. Dit virus nestelt zich in de zenuwknopen en kan jarenlang inactief blijven. Maar als het zich eenmaal in het lichaam genesteld heeft, is dat voor het leven!

    Vermoeidheid, stress, koorts, langdurige blootstelling aan de zon... bevorderen de activering van het virus, in opstoten. Ingeval van een lipherpes verschijnt een gemene "koortsblaas" op de lip. In verschillende studies werd de doeltreffendheid van essentiële oliën tegen dit virus aangetoond. Zij verminderen het aantal recidieven en beperken de duur en de intensiteit ervan significant.

     

    DE PURESSENTIEL-OPLOSSING:

    Puressentiel SOS Lippen, gel met 10 essentiële oliën, is zowel gebruiksvriendelijk als hygiënisch, en combineert de weldoende effecten van de top tien van de essentiële oliën met andere, zeer krachtige ontsmettende bestanddelen (zoals propolis) en verzachtende bestanddelen (galamboter, acaciahars,…) die de hydrolipidenfilm van de lippen vrijwaren.

     

    Het resultaat is een onmiddellijk fris gevoel, verzachten van de pijn, ze versnelt de genezing van wonden, doet de koortsblaas sneller verdwijnen, meteen aan te brengen, 4 tot 6 keer per dag, zodra de eerste symptomen verschijnen (gekriebel, branderiggevoel, jeuk,..) totdat de koortsblaas helemaal verdwenen is. RVH.

    PURESSENTIEL in de apotheek CNK-code: 2667-590 5 ml –10,50 €

     

     

     

    10-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filou & Friends

    FILOU & FRIENDS

    VOOR MODEBEWUSTE KIDS

     

     

     

    Voor de herfst- en wintercollectie 2010 van de “grote” kids volgt Filou & Friends hetzelfde stramien: felroze, felblauw, grijstinten en een fris dennengroen laten onze kinderen stralen. Ook hier zien we het cowboythema terugkomen met vrolijk geruite hemdjes voor de jongens en bloemetjes- en bolletjesprints voor de meisjes.

     

    Meisjesachtig en toch stoer, zo mag je de collectie voor de meisjes omschrijven. Kleedjes en rokjes met een collant of een dik paar kousen eronder houden ze warm. Opvallend is de terugkeer van het mouwloze vestje in (nep)bont. Niet alleen bestand tegen de ergste vrieskou maar ook nog eens bijzonder stijlvol! T-shirts met een grappige dierenprint worden vlot gecombineerd met vestjes in een contrasterende kleur, al dan niet met capuchon. De outfits worden compleet gemaakt met een paar toffe halfhoge All Stars of knuffelzachte UGG’s.

     

    Jongens meten zich een stoere look aan in jeans. Daarop zien we ook hier opnieuw het geruite hemdje terugkomen. Truien en blousons voor de boys worden opgevrolijkt met hippe prints. Net als papa, of Lucky Luke!

    Zowel bij de jongens als de meisjes duikt de glanzende bomberjack op in de herfst- en wintercollectie 2010 van Filou & Friends. In tegenstelling tot de eerdere uitvoeringen, gaat het om een eleganter en minder puffy model. De doorstikte look en het glanzende materiaal werden behouden. Met knopen of een rits en altijd in een modern kleurtje houdt deze comfortabele en waterdichte jas de kids warm en droog. Filou & Friends heeft duidelijk voor elk wat wils! RVH.

    INFO CONSUMENTEN: 056-22.99.05

     





    10-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste vergunde vakantiewoning

    Station Racour eerste vergunde vakantiewoning in Vlaanderen

     

     

     

    Toerisme Vlaanderen heeft de eerste vergunning voor een vakantiewoning officieel overhandigd aan de uitbaters van Station Racour in Landen. Deze vakantiewoning in het werkatelier van een voormalig treinstation behaalt volgens de comfortnormen van het nieuwe logiesdecreet meteen vijf sterren. Toerisme Vlaanderen hoopt dat talrijke vakantiewoningen zullen volgen.

     

    Met de invoering van het Vlaamse logiesdecreet is er nu ook voor alle vakantiewoningen een wettelijke regeling die minimumnormen vastlegt in verband met kwaliteit en brandveiligheid. Alle vakantiewoningen moeten minstens aangemeld worden bij Toerisme Vlaanderen. Dat kan op papier of digitaal via het Vlaams Logies informatie Systeem (VLIS).

     

    Maar uitbaters kunnen er ook voor kiezen om hun vakantiewoning te laten vergunnen. Afhankelijk van de graad van comfort krijgt de vakantiewoning dan met de vergunning ook een aantal sterren. Ander voordeel is dat de vakantiewoning gevonden kan worden via www.vlaanderen-vakantieland.be (en in 2011 ook via www.visitflanders.be) en opgenomen kan worden in de brochure Vlaanderen Vakantieland. Aangemelde vakantiewoningen komen niet in aanmerking voor deze vormen van promotie.

     

    Station Racour, gelegen op de taalgrens in de gemeente Landen, is de eerste vergunde vakantiewoning van Vlaanderen. Uitbaters Jo en Hilde Uytterhoeven-Pottel mikten van bij de start van hun project op de vergunning: “Toen we met de verbouwingen begonnen, was het nieuwe logiesdecreet nog in ontwerpfase. Maar we wilden absoluut dat onze vakantiewoning vergund zou zijn. Zo hadden we een herkenbare kwaliteitsgarantie die toeristen vertrouwen zal inboezemen. Met de voorlopige comfortnormen in de hand hebben we toen ook bewust nagegaan aan welke comforteisen de vakantiewoning moest voldoen. 5 sterren bleek haalbaar, dus hebben we ons daarop gericht bij de inrichting.”

     

    Toerisme Vlaanderen hoopt dat talrijke uitbaters hun vakantiewoning zullen laten vergunnen. Vlaanderen heeft, vooral aan de kust, zeer veel vakantiewoningen en –appartementen. Het zou voor de toerist bijvoorbeeld erg waardevol zijn als hij dankzij de comfortclassificatie met sterren meteen een betrouwbare keuze kan maken uit een zeer ruim aanbod vakantiewoningen. Het herkenningsteken dat bij de vergunning hoort, is op dat vlak een troef voor de uitbater en de toerist. RVH.

    www.toerismevlaanderen.be

     

     

     

    10-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delitraiteur: strategische ontwikkeling

    Delitraiteur: strategische ontwikkeling

     

     

    Zopas werd met de opening van een bijkomend verkopspunt in Vlaams Brabant, een nieuwe stap gezet in de versterking van de Vlaamse aanwezigheid van Delitraiteur. Het nieuwe verkoopspunt in Boortmeerbeek wordt beheerd als filiaal.  

     

    ‘ s Morgens kan er een express formule meegenomen worden aan 3.25 € (koffie / croissant / sinaasappelsap).  Voor de lunch wordt er een gevarieerde keuze aan klaargemaakte gerechten, salades of sandwiches aangeboden.  De klanten zullen er eveneens een brede keuze aan kwaliteitsproducten vinden om hun smaakpapillen te verwennen...

     

    De binneninrichting van de winkel (van type III) stelt de kernproducten van Delitraiteur in de kijker: de producten van Coste, Daily Delices Light, de verse « traiteur » gerechten, .... De strategie van Delitraiteur is duidelijk: het merk wenst haar positie in de distributie en de horeca te versterken, haar verkooppunten in België en op internationaal vlak te ontwikkelen en haar burgerzin verder te zetten.

     

    Delitraiteur ontwikkelt zich als een zelfstandige groep die verschillende commerciële concepten exploiteert: hypermarkt, supermarkt, buurtwinkel, tuincentrum, dierenwinkel, cybermarkt. Deze exploitatie kan de vorm aannemen van filialen, leden of franchisenemers.

     

    Men richt zich op geografisch geconcentreerde gebieden: bepaalde regio’s in Frankrijk (met inbegrip van de overzeese gebieden), België en Luxemburg. Tegen eind 2010 openen nog 5 nieuwe verkoopspunten in België: Grimbergen, Braine-le-Comte, Luik, Aartselaar en Kontich. Na Parijs, september 2009, zijn er plannen om twee andere winkels te openen eind 2010.  In 2012 wil Delitraiteur zich uitbreiden in Luxemburg met 2 verkoopspunten. In de langetermijnontwikkeling, wordt de integratie in de stad, milieuvriendelijkheid en het aspect van duurzame ontwikkeling non stop nagestreefd.

     

    Bij Delitraiteur wordt de winkel ingericht als een menukaart met eerst het ontbijt en dan achtereenvolgens de lunch, de aperitiefhapjes, de toasts & tapas, de voorgerechten, de hoofdschotels en op het einde van de rij de nagerechtjes. De zoektocht naar een ‘verfijnde maaltijd’ wordt plots veel eenvoudiger en vraag ook minder tijd.   Ook de merchandising van de producten onderscheidt zich van deze in de andere winkels: het idee is om de klant op een aangename manier de mogelijkheid te bieden om ter plaatse dingen te kopen en te verbruiken. RVH.

     

     

     

     





    09-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Buitenruimte evolueert

    Buitenruimte evolueert naar buitenkamer

     

     

     


    Al meer dan een halve eeuw helpt BATIBOUW mensen bij het nemen van hun (ver)bouw- en herinrichtingbeslissingen door hen een aanbod van bijna duizend exposanten voor te stellen. Naast een elfdaags bouwsalon, wil BATIBOUW ook een platform zijn voor de gehele bouwsector, gedurende het ganse jaar door. Vandaar dat de organisatie de vinger aan de pols houdt in de sector en regelmatig peilingen doet om de huidige trends in kaart te stellen. Met de zomer in aantocht hield BATIBOUW een grote “Exterieur”-enquête bij de lezers van haar nieuwsbrief, met volgende opvallende resultaten:

     

    Luxueuze inrichting van balkon, terras en tuin

    Steeds meer mensen kiezen voor een meer luxueuze uitstraling van hun balkon, terras en/of tuin. Plastic tuinmeubels zijn passé en worden meer en meer geruild voor de chiquere, houten varianten. 12% van de respondenten investeert zelfs in design tuinmeubels. 4% van de respondenten maakt van de buitenruimte een ware buitenkamer met verwarmingselementen, lichtelementen, waterprooftapijten, … .

     

    Serieuze investeringen in de buitenruimte

    Hoewel één op de vier respondenten maximaal €500 besteedt aan de buitenruimte, houdt een groot deel toch de vinger niet op de knip voor wat de inrichting van hun terras, balkon of tuin betreft. 35% besteedt tussen de €500 en €2.500, 29% tussen de €2.500 en €10.000, en zo’n 11% maakt een budget van meer dan €10.000 vrij.

     

    Tuinieren, een hobby voor velen, een karwei voor anderen

    Onkruid wieden, gras maaien, snoeien, bloemen planten, een moestuin onderhouden – ofwel houdt je ervan, ofwel niet. De verdeling is fifty-fifty bij de ondervraagden.

     

    Water in de tuin, een droom van velen.

    Meer dan de helft van de Belgen heeft graag water in de tuin. Over de vorm die dat water dan wel mag aannemen, zijn de meningen evenwel verdeeld: 8% opteert voor een zwembad, 10% voor een zwemvijver, 27% voor een decoratief waterelement (een siervijver, een fontein, …) en nog eens 9% wil liefst een jacuzzi.

     

    Een zwembad of een eco-zwemvijver?

    Op de vraag “Overweegt u eventueel om een eco-zwemvijver te laten installeren in de plaats van een zwembad?” antwoordt één op de vier bevestigend. 58% verkiest het klassieke zwembad.

     

    Hernieuwbare energie voor de verwarming van het zwembad

    Als men zou kiezen voor de installatie van een zwembad, wil men dit op een energie- en milieuvriendelijke manier doen. Een warmtepomp en zonnecollectoren vormen met zo’n 64% de meest gekozen manier om het zwembadwater te verwarmen. Een tiende van de respondenten kiest voor een dekzeil. RVH.

     

    08-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P'tit filou

    P’TIT FILOU

    VOOR STOERE COWGIRLS EN RASECHTE WESTERNBOYS

     

     

     

     

     

    De herfst- en wintercollectie 2010 van P’tit Filou mikt duidelijk op stoere kids. Net zoals in de collectie van de allerkleinsten valt op dat felroze, felblauw en grijstinten alomtegenwoordig zijn. P’tit Filou vult het kleurenpalet voor onze peuters aan met een fris dennengroen.

     

    Onder een hip jurkje of rokje met bolletjes, bloemetjes of ander motief houden collants onze kleine meisjes lekker warm. Met een rolkraagtruitje onder een mouwloos kleedje of een superdikke jas in een toffe kleur trotseren ze de strengste winterkou. Bij de jongens merken we dat het geruite hemdje een blijver is. We zagen dit tijdloze en tegelijk zo moderne kledingstuk eerder al in de wintercollectie 2009 en de zomercollectie 2010 opduiken. En terecht! Onze kleine kereltjes dragen het geruite hemdje onder een trui met een grappig motiefje en in een contrasterende kleur.

     

    Zowel casual voor de kleuterklas als een beetje deftig tijdens de eindejaarsfeesten, de herfsten wintercollectie van P’tit Filou zorgt ervoor dat de peutertjes er altijd om op te eten uitzien! Bovendien is de kwaliteitsvolle kleding bestand tegen een beetje ravotten met vriendjes. De keuze van de kleuren - groen, felblauw, felroze en grijs- in combinatie met de leuke prints - ruitjes, streepjes, bolletjes en bloemetjes - kaderen in een opvallend westernthema. Niet voor mama-kindjes dus! RVH.

    INFO CONSUMENTEN: 056-22.99.05





    08-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!