Inhoud blog
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fruitsnacks
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vernieuwde site van Fruitsnacks gaat volop voor e-commerce en nog betere service

     

     

     

     

     

    De Haspengouwse onderneming Fruitsnacks, vooral bekend van de fruitmanden die op bedrijfskantoren geleverd kunnen worden, vernieuwde recent zijn website om nog beter zijn klanten te bedienen. Ook wordt er voluit gekozen voor e-commerce, waardoor klanten nu ook eenvoudig via de site hun fruitmand vol vitamienen via de site kunnen bestellen.

     

    De vernieuwde website kwam er voornamelijk op vraag van de klanten, die steeds vaker resoluut kiezen om digitaal bediend te worden. Zo toont bijvoorbeeld de vernieuwde pagina Fruitshop overzichtelijk welke de verschillende mogelijkheden zijn voor bedrijven om hun fruitmanden online te bestellen. Bovendien kreeg de site ook een nieuwe lay-out en verloopt de navigatie veel instinctiever. Maar niet alleen voor de klanten, ook voor het Haspengouwse bedrijf is het vernieuwd proces een stap vooruit.

        

    Fruitsnacks levert verse fruitmanden aan bedrijven over heel België en Luxemburg. In een tijdspanne van 4 jaar resulteerde dat nu in al bijna 1.000 bedrijven en ongeveer 15.000 personeelsleden die wekelijks kunnen genieten van verse vitamientjes op het werk. De inhoud van de manden komt voornamelijk van de eigen Haspengouwse boomgaarden, maar wordt ook aangevuld met seizoensfruit (aardbeien, bessen, kersen, ...) of exotisch fruit. Het is een uitstekende manier voor bedrijven om hun personeel een gezond extraatje aan te reiken en bovendien verlaagt fruit het absenteïsme op het werk.

     

    Zaakvoerder Karel Paesmans vat het zo samen: "Bestellingen kunnen door de    klanten overzichtelijker gemaakt worden, maar kunnen bovendien ook door ons    eenvoudiger verwerkt worden. Een absolute win-win dus". RVH.

    www.fruitsnacks.be

    03-08-2010 om 21:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to school

    Back to school & home office

     

     

     

     

     

    Wat geldt op een groot kantoor, geldt ook op een kantoor of werkplek thuis: efficiency staat bovenaan. Blomus heeft een aantal slimme hulpjes om de werkplek op een functionele wijze aan te kleden. Mooie in rvs uitgevoerde kantoorhulpjes zoals, nietmachine,  notitie-rolhouder, boekensteunen, plakband-rolhouder, en nog veel meer bieden een fijne hulp.

     

    Het memobord MURO biedt plaats aan alle notities, losse briefjes, uitnodigingen, kaartjes en foto’s. Afhankelijk van de beschikbare ruimte kan men kiezen in diverse maatvoeringen. Van 30 x 40 tot zelfs een formaat van 75 x 115. Blomus levert bijpassende magneetjes in kleur, roestvrijstaal of in de vorm van vrolijke handjes.

     

    Blomus levert ook een geperforeerde variant. Deze kan zelfs worden aangekleed met losse haakjes voor bv. sleutels, maar ook een papierhoudertje, bloemenvaasje, brillenhouder enzovoorts. RVH.

    www.blomus.com.  



    31-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rezidor Salzburg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rezidor kondigt het Radisson Blu Hotel & Conference Centre in Salzburg / Oostenrijk aan

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, kondigt het Radisson Blu Hotel & Conference Centre in Salzburg, Oostenrijk aan. Het vroegere Renaissance Salzburg Congress Centre biedt 257 kamers aan en zal in het derde trimester 2010 omgedoopt worden tot Radisson Blu en het tweede 62 kamers tellende Radisson Blu Hotel Altstadt, Salzburg vervoegen. “We zijn verheugd om onze positie in Salzburg te versterken en onze samenwerking met onze franchise partner Grand City Hotels & Resorts verder uit te breiden”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. “Dit nieuwe Radisson Blu Hotel onder het management van Grand City Hotels & Resorts markeert onze komst op de Oostenrijkse markt waar we verder groeipotentieel zien”, voegt Sven Doliwa, Vice President Commercial Grand City Hotels & Resorts hieraan toe.

     

    Salzburg is de vierde grootste stad in Oostenrijk, één van de meest toeristische bestemmingen in Centraal Europa en de geboorteplaats van componist Wolfgang Amadeus Mozart. Zijn geboortehuis en familieresidentie zijn niet te missen toeristische attracties. Het oude barok stadsgedeelte is beschermd door de UNESCO en ligt op wandelafstand van het hotel. Naast de 257 gastenkamers (waaronder 11 ruime suites) biedt het Radisson Blu Hotel & Conference Centre, Salzburg twee restaurants en een bar, en 1.750m2 vergader- en conferentieruimte – inclusief een opsplitsbare balzaal en een variëteit aan flexibele vergaderzalen. Diegenen die er even tussentuit willen na een vermoeiende dag kunnen terecht in het binnenzwembad, de fitness club, de sauna of bij de kapper.

     

    Rezidor heeft negen hotels in beheer of onder ontwikkeling in Oostenrijk, waaronder vier Radisson Blu hotels. RVH.

    www.grandcityhotels.com.

    31-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De winter in al zijn vormen ...

    DE WINTER IN AL Z’N VORMEN

     

     

     

     

    Het binnengevoel is terug. Het huis wordt weer de centrale plek waar het leven zich ontvouwt in al z’n gulheid en intimiteit. De nieuwe wintercollectie van D&M vult dat winterse thuisgevoel in met vazen, potten, kommen, manden, theelichtjes, tafelgerief en mooie stoffen waarin eclatante vormen en kleuren worden afgewisseld met rustige, tijdloze decoratie-elementen en -tinten waarin de belofte van een feestelijk seizoen volop aanwezig is.

     

    NOELLE: all in a name

    De minivaasjes met hun natuurlijke matte buitenkant en geglazuurde binnenkant vormen een aardewerkboeket op zich. De grote, vierkante vazen zijn er een al even fraai verlengstuk van.

     

    FESTIVE: absolute ecodeco

    Theelichtjes in een feestelijk kleedje van geweven, natuurlijke, transparante stoffen, handmatig vervaardigd uit verschillend plantenmateriaal. Een stralend voorbeeld van ‘groene’ artisanale cultuur. Elk theelichthoudertje is een uniek stuk. Verkrijgbaar in bruin, crème, taupe en grijs. Of: hoe ecologie en decoratie elkaar moeiteloos vinden.

     

    ENCHANTED: in a basket

    Geweven manden, matten, meubelen…geven je interieur of terras een natuurlijke look. Voor het maken van deze producten worden verschillende natuurlijke materialen gebruikt. Zeegras, geoogst aan rivieroevers of ontwikkeld op het platteland, is een ideaal materiaal voor het maken van deze producten. Voordat het zeegras geweven wordt, wordt het gedroogd en gebundeld. Ook Rotan, een tropische liaansoort, wordt vaak gebruikt om dergelijke producten te maken.

     

    SIMPLICITY in every sense

    Een porseleinen servies van China Bone, met matte buitenkant, geglazuurde binnenkant en afgewerkt met een oneffen randje. Meer is niet nodig om de gezinstafel te restylen tot een feesttafel waar alles klopt. Borden, kommen, bekers en theelichtjes zorgen voor een frisse, trendy sfeer, elke keer opnieuw. Daarbij is het servies vaatwas-, oven- en microwave-bestendig.

     

    MUMU: knitted dream

    Een mooie uitbreiding van de Woolly-collectie : deze fraaie, grof gebreide wollen sierkussens. Zacht van nature (55% mohair en 45% acryl) en beschikbaar in de kleuren groen, bruin, taupe, grijs, naturel, zwart en rood. Naar hartenlust te combineren met de andere textielproducten uit de D&M fabrics-wintercollectie. Deze winter wordt ‘die van de kussens’. RVH.

    www.dmdepot.be

     





    30-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Expo van superlatieven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Durobor en de expo van de superlatieven /2

     

     

     

    De eerste troef is een sympathiek Belgian Beer Café, waar de bezoekers niet alleen een bloemlezing van onze bierbrouwkunst kunnen proeven, maar ook tal van culinaire specialiteiten die eigen zijn aan onze streken. De bezoekers van deze heerlijke ontmoeting kunnen zo kennis maken met uiteenlopende specialiteiten, van een garnalenbisque met rouille en croûtons, witloofroomsoep, gegrilde Sint-Jakobsvruchten met witloofkonfijt, garnaalkroketjes met peterseliecoulis, paling in het groen, mosselen met bier, rundspavé met Samber en Maassaus, Gentse waterzooi, authentieke Luikse gehaktballen, varkenssauté met Blackwellsaus en wat onze vrienden uit Québec de zoetebekken gedoopt hebben, een ongelofelijke dessertenpiramide, een echte Luikse koffie en natuurlijk de onmiskenbare dame blanche.

     

    Het Belgian Essence Restaurant presenteert de gastronomische visie van een twaalftal talentvolle jonge sterrenchefs die perfect de hedendaagse Belgische haute cuisine weerspiegelen. Zij nemen met een beurtrol tijdens de 6 maanden durende wereldtentoonstelling, de keuken van het Belgische paviljoen gedurende 14 dagen onder hun hoede en houden het culinaire Belgische vaandel hoog. Het menu van elke chef wordt tijdens een galadiner voorgesteld en de twee daaropvolgende weken aan de bezoekers geserveerd.

     

    Durobor, pionier beschouwd van tafelglaswerk in de drank- en restaurantwereld, kan op deze manier haar knowhow aan de bezoekers tonen en de kans bieden om alle producten te ontdekken. Durobor, in het begin inderdaad bekend om haar glazen, die zowel voor design, soberheid en degelijkheid staan, beschikt over een eigen productiesite in Soignies en investeerde de laatste jaren in een sector waar men het niet noodzakelijk verwachtte, namelijk in de voedingssector, met haar ondertussen beroemde EAT by Durobor-collectie.

     

    Aperitief en dessertglaasjes nemen een steeds belangrijkere plaats op tafel in zodat de gerechten op een creatievere manier voorgesteld worden. Naast het drinkgamma zorgt Durobor nu ook voor een EAT gamma dat design, soberheid en degelijkheid combineert op een voor Durobor kenmerkende wijze. Een visie die resoluut dynamisch is en even verleidelijk als vernieuwend is als het dineren uit een glaasje en dit dankzij een enorme waaier aan vormen en afmetingen. Het EAT gamma biedt een brede waaier aan glaasjes (S M XL XXL) en waardoor het concept van dineren uit een glaasje, realiteit wordt. 

     

    Het receptenboekje ‘Dineren uit een glaasje’ aangeboden in het Belgian Beer Café is een prachtig eerbetoon aan de glasfabriek Durobor. De perfecte verwezenlijking van een sympathieke samenwerking tussen producent en gebruiker! RVH.

    www.durobor.com

     

     

    26-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reserveren voor winter 2011!

    Reserveren voor winter 2011!

     

     

     

    De Groep Pierre & vacances en Centerparcs lanceert nu het beste zomerpaln, nl het boeken van de wintervakantie.

    Ook al lijken de bergen en hun besneeuwde toppen nog zo ver weg, wacht niet te lang, hoe vroeger u boekt, hoe aantrekkelijke de aanbiedingen. Bovendien doen Pierre & Vacances en Maeva er nog een schepje bovenop en bieden ze de Sneeuwgarantie.

    Hierdoor kan je dus zorgeloos genieten van de interessante vroegboekkortingen, Primo bij Pierre & Vacanes, en z’n labels Premium & Resorts en Presto bij Maeva. Hierdoor bespaar je tot 20% vroegboekkortingen op een weekje vakantie.

     

    Door de sneeuwgaratie hoef je je geen zorgen te maken over de weersomstandigheden; het nadeel bij vroegboekingen zijn dikwijls de weerssituaties, maar de merken Pierre & Vacances en Maeva bieden reeds voor het derde jaar op rij de Sneeuwgarantie. Dankzij de sneeuwgarantie is het mogelijk om de skivakantie tot 5 dagen voor vertrek te annuleren in geval van te veel of te weinig sneeuw. RVH.

    www.pv-holidays.be tel 0900 00 009 (.0.45€/min)

    26-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.renaissance Brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Renaissance hotel Brussel

     

     

     

    Het Renaissance hotel is net aan de renovatie van zijn 262 kamers en Club Lounge begonnen. Het hotel opende zijn deuren voor het eerst in 1994 en heeft sindsdien duizenden gasten, waaronder tal van ministers en belangrijke bedrijfsleiders ontvangen en onderdak geboden aan diverse grote conferenties. Het is sinds de opening uitgegroeid tot een van de meest populaire hotels in de Europese wijk van Brussel.

     

    Om de service en het product steeds te kunnen verbeteren, werden er in de loop van de jaren verschillende renovaties uitgevoerd met als hoogtepunt de volledige renovatie van alle kamers dit jaar. De nieuwe designkamers zullen midden september 2010 klaar zijn. De volledig nieuwe look zal de hotelgasten inspireren en hen iets wonderbaarlijks nieuw en anders laten ontdekken, telkens als ze in het hotel verblijven.

     

    De kamers en badkamers volgens de nieuwe levensstijl zullen allerlei extra’s hebben zoals grote flatscreens, laptopkluizen, individuele temperatuurregelaars, minibar, strijkijzer en strijkplank, luxueus beddengoed, breedbandinternet en erg moderne badkamerfaciliteiten. Hotelgasten kunnen gratis gebruikmaken van het nieuwe vrijetijdscentrum ‘The Leisure center’ waar ze in een ontspannen en stressvrije omgeving kunnen genieten van een groot zwembad, jacuzzi, sauna’s en een fitnesscentrum.

     

    De Club Lounge wordt deze zomer gerenoveerd en omgetoverd in een nieuwe exclusieve club ruimte voor gasten die meer privacy of wat extraatjes willen zoals gratis internet, kranten, toegang tot de Club Lounge met appetijtelijke hors-d’oeuvre enz.

    De in het hotel gelegen Franse Brasserie ‘Café Parnasse’, de uitstekende Schengen Bar en de publieke ruimtes van het hotel werden ook recent gerenoveerd om het nieuwe concept en de levensstijl van de Renaissance Hotels goed weer te geven. Het hotel heeft 9 extra conferentieruimtes met daglicht, internet en de modernste uitrusting om zo succesvolle zakenevenementen te kunnen blijven organiseren.

     

    Het volledig nieuw en gerenoveerd product en concept van het Renaissance hotel in de Europese wijk, kan vanaf midden september worden ontdekt. RVH.

    www.reniassancebrussels.com – www.marriott.com

    26-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Likkebaardend naar school !

    Dankzij Leonidas gaan we likkebaardend weer naar school!

     

     

     

    Crispy, Nutsy et Milky veroveren binnenkort de boekentassen. Hoewel we nu nog volop van de zomerzon genieten, zal onze kroost binnenkort weer met een volle boekentas aan een nieuw schooljaar beginnen. Leonidas, die onstuitbaar blijft verrassen en onze kleine lekkerbekken op elke belangrijke stap wil vergezellen, wil ze ook dit jaar moed inblazen om er opnieuw in te vliegen.

     

    Dit jaar pakt Leonidas uit met schattige pralines in de vorm van diertjes, die gemakkelijk in de boekentas van de allerkleinsten mee naar school kunnen. Ze kunnen er onderweg van smullen of ze delen met hun nieuwe vriendjes op de speelplaats. Een poes, een konijntje en een hamster van chocolade… Naar school gaan was nog nooit zo leuk!

     

    De smaken van deze heerlijke chocoladediertjes werden speciaal op kinderen afgestemd:

    • Crispy: konijn van witte chocolade, vol chocolaatjes met gepofte rijst en popsuiker

    • Nutsy: hamster van melkchocolade, gevuld met chocopasta met hazelnoten

    • Milky: kat van melkchocolade, gevuld met melkcrème

     

    Deze leuke pralines worden verkocht per gewicht of in een leuk en kleurrijk doosje waar 12 diertjes in passen. Wie durft nu nog te beweren dat 1 september geen leuke dag is? RVH.

    Aanbevolen verkoopprijzen: Doos met 12 diertjes 3,50€, Diertjes per kilo 19,40€

    www.leonidas.com

     





    25-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe VLAM campagnes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Europa keurt drie nieuwe VLAM-campagnes goed

    2,74 miljoen euro subsidies voor kwaliteitsvlees, aardappelen en verwerkte groenten

     


    VLAM is er opnieuw in geslaagd om Europese subsidies te krijgen voor drie promotiecampagnes. De vleessectoren bundelen vanaf half oktober hun krachten om de verschillende kwaliteitslabels te promoten. Op hetzelfde moment wordt de nieuwe consumentencampagne voor verse aardappelen gelanceerd en begin 2011 start een campagne die het brede publiek wil overtuigen van de voordelen van verwerkte groenten.



    VLAM lanceert in oktober een koepelcampagne met de drie labels Meritus, Certus en BCV als uithangbord. Binnen dezelfde stijl van de algemene campagne worden bijkomend ook afzonderlijke acties uitgewerkt voor de individuele labels.

    Consumenten krijgen meteen een beter overzicht op de verschillende labels en bovendien levert het een belangrijke kostenefficiëntie op. De slogan van de nieuwe gemeenschappelijke campagne luidt “Meritus. Certus. BCV. Uw garantie op vlees van topkwaliteit.”

    Inhoudelijk focust de campagne op de gemeenschappelijke meerwaarde van de drie kwaliteitslabels. De boodschap is dat de kwaliteitssystemen voor vlees van topkwaliteit zorgen en op elk niveau streng gecontroleerd worden. Doelstellingen zijn om het vertrouwen in de huidige productie van kwaliteitsvlees tot 60% te brengen tegen het einde van de campagne en een grotere voorkeur voor en betere attitude t.o.v. kwaliteitsvlees te creëren.


    Akkerbouw vindt buitenlandse partners voor campagnes aardappelen en verwerkte groenten
    VLAM gaat de volgende drie jaar samen met enkele buitenlandse partners ook campagne voeren voor verse aardappelen en verwerkte groenten. Op basis van overeenkomsten in marktsituatie, doelgroep en doelstellingen werd voor beide campagnes een gemeenschappelijk promotieconcept uitgewerkt. Dit concept levert een grotere impact van de campagne en een besparing van de vaste kosten. Naast het koepelconcept heeft elke partner voldoende vrijheid om eigen accenten te leggen.


    Promotie verse aardappelen legt nadruk op snelle aardappelrecepten:

    Vlaanderen (VLAM), Wallonië (APAQ-W), Frankrijk (CNIPT) en Verenigd Koninkrijk (Potato Council) hebben hun krachten gebundeld om gedurende drie jaar een gemeenschappelijke promotiecampagne voor verse aardappelen te voeren.

    De doelstelling van de campagne is het volumeaandeel van verse aardappelen ten opzichte van verwerkte aardappelen, droge deegwaren en rijst te verdedigen.

    www.aardappel.be

     

    Promotie verwerkte groenten mikt op consument

    Voor verwerkte groenten zetten België (VLAM), Frankrijk (Unilet) en Nederland (GroentenFruit Bureau) gedurende drie jaar hun schouders onder een gezamenlijk project met als doel de consumptie van verwerkte groenten te bevorderen.

    De doelstelling is de consument ervan te overtuigen dat de voedingswaarde van groenten uit diepvries, blik of glas evenwaardig is als deze van verse groenten en dat verwerkte groenten het makkelijker maken om de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid groenten (namelijk 300 g) te eten. RVH.

    www.makkelijkegroenten.be

     

     

     

     

    24-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fusie British airways & Iberia

    EU geeft groen licht op fusie British Airways - Iberia en Transatlantische Joint Business

     

     

     

    De Europese Unie gaf zopas zijn akkoord op de fusie tussen British Airways en Iberia. De luchtvaartmaatschappijen kregen al eerder dit jaar toestemming van de Amerikaanse autoriteiten. De fusie is voorzien eind dit jaar.

     

    De Europese Commissie gaf eveneens zijn akkoord op de joint business overeenkomst voor transatlantische vluchten tussen British Airways, American Airlines en Iberia.  De drie vliegmaatschappijen willen hun joint business lanceren in de herfst, maar wachten nog steeds op een definitief akkoord van de US Department of Transportation (DOT). Dankzij deze joint business zal de oneworld alliance beter kunnen concurreren met andere wereldwijde allianties. RVH.

    24-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rezidor Nantes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rezidor kondigt nieuw Radisson Blu Hotel in Nantes aan

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven in de wereld, kondigt de opening van het Radisson Blu Hotel in Nantes aan. Het bekende Justitiepaleis van Nantes, wordt omgebouwd tot een magnifiek hotel met 142 kamers en verwacht zijn eerste gasten in 2013. « Wij zijn vereerd om aan de wieg te staan van één van de mooiste en meest prestigieuze hotelprojecten in het Westen van Frankrijk en onze aanbod van hedendaagse en elegante Radisson Blu hotels in Frankrijk verder uit te breiden » zegt Kurt Ritter, President en CEO van Rezidor. Axa Real Estate is de partner van Rezidor bij de ontwikkeling van dit project en investeert in opdracht van zijn klanten in vastgoed. Axa Real Estate beheert momenteel 80 hotels en 12.000 kamers in Europa, een totale investering van ongeveer 1,4 miljard euro.

     

    De Rezidor portefeuille in Frankrijk telt vandaag 26 hotels met een totaal van 4.300 kamers in beheer of onder ontwikkeling. De groep is aanwezig in belangrijke steden als Parijs, Bordeaux, Marseille, Nice en Lyon.

     

    Het justitiepaleis van Nantes, daterend uit de 19de eeuw, is één van de mooiste sites van de stad. Haar elegante voorgevel siert het bekende Aristide Briand plein. Het gebouw diende als justitiepaleis tot in 2000. De locale autoriteiten gaven slechts recent toelating om het gebouw te transformeren in een luxehotel en cultureel centrum.

    De interieurdecoratie, naar de hand van de Franse designer Jean-Philippe Nuel (Agence Nuel), zal hedendaags doch gesofisticeerd zijn, met respect voor de locale cultuur en integratie van de historische aspecten van het gebouw. Naast de 142 kamers, waaronder 20 spectaculaire suites, zal het hotel ook een restaurant, gelegen in de vroegere audiëntiezaal, een bar, 320 m2 seminarie en banketruimte, een spa en een cultureel centrum waar ook privé evenementen zullen kunnen georganiseerd worden, bieden.

     

    Dankzij zijn ligging in het hart van de stad, ligt het hotel dichtbij de belangrijkste straten en de meest bekende boetieks van Nantes. De belangrijkste toeristische attracties als Château des Ducs de Bretagne (waar ook het Museum van de geschiedenis van Nantes gelegen is) en de  Galerie des Machines (attractie geïnspireerd door Jules Verne) zijn te voet bereikbaar. Het station, ligt op iets verder dan een kilometer van het hotel, en verbindt via de TGV grote steden als Parijs, Rijsel, Lyon, Marseille en Straatsburg. RVH.

    www.rezidor.com

     

     

     

     

     

    24-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Durobor en expo van superlatieven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Durobor en de expo van de superlatieven /1

     

     

     

    Sjanghai 2010 of de wereldrecordbrekende wereldtentoonstelling: van 1 mei tot 31 oktober worden zo’n 80 miljoen bezoekers verwacht aan beide oevers van de Huanpu-rivier, op een oppervlakte van 5,28 km, op de standen van niet minder dan 192 staten en 50 internationale organisaties.

    Met het thema Better City, Better Life heeft de Wereldtentoonstelling van Sjanghai 2010 de ambitie het grootste venster ooit op de wereld te vormen sinds het 150-jarige bestaan van de wereldtentoonstelling. Met zijn 20 miljoen inwoners, dat is twee keer zoveel als België, is de stad Sjanghai de grootste stad van de Volksrepubliek China, maar die met de meeste contrasten, waar op elke hoek van de straat de meest bescheiden traditie grenst aan het meest flamboyante modernisme, waar de oude koloniale gebouwen geflankeerd worden door de meest onvoorstelbare wolkenkrabbers en waar de hogesnelheidstreinen de fietsen achter zich laten, die evenzeer onderdeel van het landschap zijn, net als de grootste successen van de Chinese economie.

     

    Doorheen een reeks prestigieuze manifestaties, een ongelofelijke Parade des coutumes, boeiende spektakels met de krijgskunsten van Wudang of Shaolin, maar ook via een prachtig City Square Art Festival, die de rijke traditie binden aan de doeltreffendheid van hedendaagse technologieën, wil de Volksrepubliek China dat deze Wereldtentoonstelling Sjanghai 2010 een echte schakel wordt voor de andere deelnemende landen.

     

    Inderdaad, nooit eerder waren er zoveel landen op een Wereldtentoonstelling aanwezig, met hun officiële vertegenwoordiging en hun nationale paviljoenen welteverstaan, maar ook via de ongelofelijke verscheidenheid wat de afkomst van individuele bezoekers betreft die, voor privé - of professionele doeleinden de verplaatsing naar de buitengewone Chinese metropool zullen maken. Binnen dit opmerkelijke concert van naties moet België niet onderdoen. Ons land bevestigt haar aanwezigheid op de internationale scène met een enorm paviljoen van zowat 5000 m². Met deze verbazende constructie kan de bezoeker doorheen de kolossale glazen oppervlakte een gigantisch neuron ontdekken dat symbool staat voor de knowhow en technologische capaciteiten van ons land.

     

    Niet alleen hoogstaande kookkunst en de productie van voedingsmiddelen zijn troeven die bijdragen tot de Belgische charme. Binnen het Belgische paviljoen wordt ook bijzondere aandacht geschonken aan de voorstelling van alles wat van ons land een authentieke bodem van lekkernijen maakt ten opzichte van de andere landen.

    Er is vooreerst de heuse Chocolate corner, het resultaat van een samenwerking van verschillende grote namen in de Belgische chocoladewereld, zoals Callebaut, Godiva, Neuhaus en Guylian. Het plezier van het tafelen op zijn Belgisch wordt in de kijker geplaatst met een dubbel lekker concept dat verfijnd werd door chef Benoit Gersdorff met de L’Essentiel Group. RVH.

    www.durobor.com

    23-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Road tours 2

    Your Companion for Life, On the Road – 2010 Road Tours /2

     

     

     

    Sac Tear Drop Monosling Road Tour

    Of u nu aan het eind van de straat moet zijn of naar de andere kant van de wereld reist, met de Tear Drop Monosling heeft u het belangrijkste altijd bij de hand. De gevoerde band zorgt voor optimaal draaggemak en het zakje met ritssluiting houdt bijvoorbeeld uw telefoon stevig zijn plaats, terwijl het voorvak, eveneens met ritssluiting, u snel toegang geeft tot uw spullen. De met metaaldraad versterkte draagriem en de bedekkende elastische ritsranden bieden extra bescherming. De ideale rugzak voor dichtbij en ver weg!

     

    Sac Travel Companion Road Tour

    Wie zegt dat u hem niet kunt meenemen? De Travel Companion wordt uw trouwste reisgenoot en houdt alles wat u onderweg nodig heeft voor u bij de hand. Dankzij de unieke draaisluiting kunt u de Travel Companion zowel om uw middel, om de schouder als op de heup dragen. De vele ritsvakken en opbergzakjes bieden volop plaats voor uw reispapieren, mobiele telefoon, zonnebril, creditcards en nog veel meer. De rubberen beschermrand houdt de ritssluiting veilig gesloten. Met deze zak kunt u de hele wereld over.

     

    Wekker Travel Alarm 2010 Road Tour Limited Edition

    Deze mooie en handige reiswekker houdt u overal bij de tijd. Met zijn rubberen behuizing en Zwitserse mechaniek mag dit uurwerk in niemands bagage ontbreken. Dankzij het ingebouwde alarm en de uren-, minuten- en secondewijzers kunt u met een gerust hart op weg! Bij het opendraaien van de 54 mm brede kast van robuust roestvrij staal (316 L) hoort u dezelfde klik als bij de knipmessen en weet u dat u de vertrouwde kwaliteit in handen heeft waar de Victorinox Swiss Army-producten al ruim 100 jaar bekend om staan. Deze wekker wordt in 2010 in productie genomen. Zwitsers kwartsmechaniek (ETA 804.192). Waterdicht tot 30 m diepte (3 atm, 100 ft).

     

    Parfum Victorinox Swiss Unlimited – On the Road Limited Edition

    Neem de geur van de Alpen met u mee op reis dankzij Victorinox Swiss Unlimited, het herenparfum waarvan de voornaamste ingrediënten uit Zwitserland komen. De uitgebalanceerde combinatie tussen alsem, zilverden en absint zal elke man aanspreken die op zoek is naar een tijdloze en verfijnde geur. De Limited Edition 2010 wordt geleverd in een zwarte flacon met een beschermende rubberen houder, een handige dop en een musketon.

     

    Poloshirt – On the Road Limited Edition

    Ter gelegenheid van de roadshow introduceert Victorinox twee speciale poloshirts met een optimaal draagcomfort voor elke reiziger en wandelaar. Ze bestaan volledig uit gemerceriseerd piquékatoen, hebben een kraag van rechtgebreid tricot en zijn voorzien van knopen met logo aan de voorzijde, versterkte ventilatieoogjes onder de oksels, verstevigde zijnaden, een verlengd achterpand, een opgestikt logo en het "On the Road"-logo op de rechternaad. Beschikbare kleur: wit. RVH.

    www.victorinox.com





    22-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weerwolven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Weerwolven veroveren Walibi tijdens de zomernocturnes !

     

     

     

    Op zaterdag 24, 31 juli en op 7 en 14 augustus zal Walibi open zijn van 10u. tot 23u. Elke nocturne wordt afgesloten met een spetterend vuurwerk aan de vijver. Een nieuwigheid in 2010 : vanaf 19u.30 ontsnappen de weerwolven uit het bos, het wordt oppassen geblazen voor de bezoekers !

     

    Walibi staat niet alleen bekend voor zijn zomernocturnes met een spetterend vuurwerk als afsluiter, maar ook voor “Halloween” rond 31 oktober. De vraag van de bezoeker om verrast te worden met een bepaalde sfeer wordt steeds groter, om die reden besliste Walibi om een extra dimensie te geven aan de zomernocturnes, die sinds 1997 niet meer weg te denken zijn. Deze zomer worden de weerwolven in de kijker gezet.

     

    De avond valt, het is volle maan en er hangt een eigenaardige mistige wolk rond de weerwolfattractie. De weerwolven lopen los, ze zijn niet ver weg. Er ontstaat paniek ! Plots wordt het gehuil hoorbaar, weerwolven duiken overal op !

     

    Ter gelegenheid van de Weerwolf Nocturnes kunnen alle mensen die in een straat wonen waarin het woord ‘wolf’ of ‘loup’ in voorkomt, gratis genieten van een bezoekje in het park tijdens één van de zomernocturnes. Er zijn meer dan 80 straten in België waarin het woord ‘wolf’ of ‘loup’ in voorkomt : Rue du Loup, Wolfstraat, Rue Saint Loup, …Er bestaat zelfs een “Weerwolfstraat” in Overpelt.

     

    Deze straatbewoners worden uitgenodigd tijdens één van de zomernocturnes op zaterdag 24, 31 juli en op 7 en 14 augustus 2010. Zij dienen zich met identiteitskaart aan te melden aan de infobalie aan de ingang van het park. RVH.

    www.walibi.be

    22-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRESH
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Milieuvriendelijk water 'FRESH' op de kaart van de Brusselse hotels van de Starwood groep. Nog een stap verder in het 'groene' beleid van de groep

     

     

     

    Het Sheraton Brussels hotel, het Sheraton Brussels Airport hotel en hotel Le Méridien, serveren sinds kort FRESH water dat van een uitstekende kwaliteit is en bovendien zeer milieuvriendelijk. Deze hotels maken deel uit van de Starwood groep.

     

    Water werkt als een smaak- en aromaversterker tijdens het genieten van een lekkere maaltijd. Sommige mineraalwaters zijn te sterk qua smaak en beletten de fijnproevers om ten volle te kunnen genieten van de wijnaroma's en de smaken van de verschillende gerechten. FRESH is een neutraal ongezouten water dat de smaak niet beïnvloedt. Het heeft geen invloed op het smaakproces, is licht gemineraliseerd en zeer goed verteerbaar. Het water werd gekozen door de Starwood groep om te serveren in de restaurants van haar Brusselse hotels: L'Epicerie van hotel Le Méridien, Crescendo van het Sheraton Brussels hotel en Gullivers van het Sheraton Brussels Airport hotel. Het water zal ook in de bars en mini-bars van deze hotels beschikbaar zijn.

     

    De kwaliteit dankt FRESH aan het productieproces. Een Zweeds proces (www.nordaqfresh.com) waarbij water afkomstig van het Brusselse netwerk onmiddellijk en opnieuw gefilterd wordt in de verschillende hotels. Het water wordt ter plaatse gebotteld en kan plat of bruisend worden geserveerd. Dit systeem is uitermate milieuvriendelijk, omdat het water niet vervoerd of opgeslagen wordt en de verpakkingen niet gerecycleerd hoeven te worden.

     

    De keuze om dit milieuvriendelijk merk aan haar klanten aan te bieden past binnen het charter voor duurzame ontwikkeling dat de Starwood hotels in Brussel hebben opgesteld. Deze hotels hebben bovendien onlangs het Label "Ecodynamische onderneming" ontvangen van Leefmilieu Brussel. RVH.

    www.starwood.com

     

     

     

     

    22-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Blu Corsica
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Rezidor kondigt Radisson Blu Resort & Spa Porticcio in Corsica aan

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, voegt een nieuw hotel toe aan zijn jonge en succesvolle resort portefeuille in Europa, Midden Oosten en Afrika: het Radisson Blu Resort & Spa Porticcio op het Franse eiland Corsica – thuisbasis van Napoleon Bonaparte. Het 170 kamers tellende hotel voorziet zijn deuren te openen in de lente 2012. “Dit nieuw hotel versterkt ons stijlvol en hedendaags resort aanbod en brengt onze portefeuille in Frankrijk op 25 hotels met bijna 4.200 kamers in beheer of ontwikkeling”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. “Dit project is de belangrijkste hotel investering in Corsica sinds 20 jaar. Deze resort ontwikkeling is perfect complementair bij onze activiteiten als touroperator, transport en importbedrijf”, voegt Jean-Marc Ollandini, President Ollandini Groep, eigenaar van het nieuwe hotel en leider binnen de Corsicaanse toerisme industrie hieraan toe.

     

    Het nieuwe Radisson Blu Resort & Spa Porticcio wordt gebouwd aan het mooie zandstrand langs de Middellandse Zee op 6 kilometer van de chique badstad Porticcio. Het hotel zal 170 gastenkamers met privé balkon bieden. Er worden uitgebreide ontspanningsmogelijkheden voorzien voor families en koppels: een spa, fitness centrum, tennispleinen, binnen- en buitenzwembaden en een kinderclub. Voor zakenmensen die plezier met werk willen combineren zijn er ook 370 m² vergaderzalen voorzien.

     

    Het Radisson Blu Resort & Spa Porticcio is gemakkelijk te bereiken via het Europese vasteland: de Napoleon Bonaparte vlieghaven ligt 15 kilometer ten noorden van het hotel. Ajaccio, de grootste stad van Corsica ligt op 30 kilometer. Het uitgebreide en goede wegennetwerk laat bezoekers toe het hele eiland te ontdekken.

     

    Corsica, is bekend voor zijn mooie stranden, intrigerende landschap en goede weer het  hele jaar door. Toeristen kunnen kiezen uit meer dan 200 stranden (waarbij ook één vlak aan het hotel) en 1.000 kilometer kustlijn. Populaire activiteiten zijn snorkelen, duiken, windsurfen en zwemmen. Hoewel vele reizigers ook gewoon kiezen voor ontspanning en genieten van de zon op de idyllische stranden. Meer avontuurlijke toeristen kunnen terecht in de adembenemende Corsicaanse bergen en natuurlijke parken. RVH.

    www.rezidor.com.

     

     

     

    22-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campari klinkt op 150 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Campari klinkt op 150 jaar

    Legendarisch aperitief viert verjaardag met speciale editie en expo

     

     

     

    De rode, bittere aperitiefdrank, in 1860 in Italië uitgevonden door Gaspare Campari, wordt vandaag wereldwijd gesmaakt. Campari viert zijn 150e verjaardag met een terugblik op een rijk gevulde geschiedenis én een vooruitblik op een spannende toekomst. Voor de gelegenheid zijn ook drie kunstzinnige Campari-flessen ontworpen in beperkte editie, net als een ‘perfect serve’-glas voor de enige echte Campari Orange. Een toost op 150 jaar Campari met vijf leuke weetjes.

     

    Campari, goed bewaard familiegeheim

    In 1860 serveert de Italiaan Gaspare Campari in zijn bar in Novara een bitter, kruidig aperitief met een felrode kleur. Twee jaar later verhuist hij naar Milaan en opent er het eerste ‘Caffé Campari’ in de befaamde Galleria Vittorio Emanuele II. Het begin van een wereldwijd succes. De naam van het drankje verandert in de loop der jaren: van ‘Bitter Uso Olanda’ (vertaald: bitter op Hollandse wijze, wat niets met Nederland te maken had maar het drankje een exotisch tintje gaf voor de Italianen) naar Bitter Campari en later eenvoudig Campari. Aan de smaak is nooit geraakt: Campari wordt vandaag nog altijd op dezelfde manier gemaakt als in 1860. Het recept is een goed bewaard familiegeheim, waarbij de typische bitterzoete smaak wordt verkregen uit planten, fruit en naar schatting 70 kruiden, aangevuld met suiker en gedistilleerd water.

     

    Campari heeft altijd een sterke link gehad met kunst, getuige de jarenlange samenwerking met kunstenaars en beroemdheden als Fortunato Depero, Bruno Munari, Humphrey Bogart, Federico Fellini… Voor zijn 150e verjaardag gaf het merk drie internationale kunstenaars carte blanche om een etiket te ontwerpen: Tobias Rehberger, Vanessa Beecroft en het kunstenaarscollectief Avaf. De serie is in beperkte oplage te verkrijgen in alle retailzaken vanaf juli 2010, in flessen van 750 ml en 1 l.

     

    In Milaan, thuisstad en hoofdkwartier van Campari, krijgt het merk een permanente expo: Galleria Campari. Het is een interactieve wereldreis door 150 jaar Campari, waar kunst, communicatie en productie elkaar eigenzinnig vinden. Kunstenaars uit verschillende disciplines hebben de essentie van het merk geïnterpreteerd. Resultaat zijn eigentijdse kunstwerken met een ‘red passion lab’ als zintuiglijke workshop – zonder unieke collectiestukken te vergeten als spraakmakende campagnes. Enkele blikvangers: de ‘32 meter’-muur waarop mijlpalen uit de Campari-geschiedenis worden geprojecteerd, de ‘tijdmachine’ die interessante passages van vroeger terugbrengt en het ‘reistapijt’ dat als verlichte stadsboulevard de zintuigen van de bezoeker prikkelt.

     

    Niet in elk land wordt Campari op dezelfde manier gedronken. Zo evolueerde het merk van een ‘Made in Italy’-aperitief naar een wereldwijd gekende sterke drank.

    België – Wij Belgen zweren bij Campari Orange: de enige echte Campari Orange bestaat uit 4 cl Campari, aangelengd met vers fruitsap, geserveerd met een flinke schep ijsblokjes, een schijfje appelsien als garnituur en een zwart Campari-rietje. Voor zijn 150e verjaardag brengt Campari een ‘perfect serve’glas uit met een handige indicatie voor de exacte hoeveelheid Campari.

     

    Italië – De bekendste Campari-dranken zijn Negroni (met Cinzano Rosso en gin) en Americano (met Cinzano Rosso en bruiswater). Staan in Italië ook symbool voor aperitief: Campari ‘on the rocks’ en Campari Shakerato (met citroen en citroensap).

     

    USA - Campari staat er gekend als unieke en verfrissende basisdrank voor zowel klassieke als eigentijdse cocktails, zoals Campari & Soda of Negroni (met Cinzano Rosso en gin).

     

    Duitsland – Campari wordt alom gesmaakt door de Duitsers: als aperitief, als sociaal drankje, om te relaxen of te verfrissen. Bij elke gelegenheid past uiteraard een Campari-cocktail. Meest populair zijn Campari Orange, Campari Maracuja, Campari & Soda, Campari ‘on the rocks’, Campari Tonic and Camparinha…

     

    Brazilië – De Brazilianen lusten Campari het liefst ‘on the rocks’ met een schijfje appelsien. Worden ook gesmaakt: Campari Orange, Campari Tonic, Campari Energy en Campari met limonade. RVH.

    www.campari.com

     

     

    21-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bad Lieutenant

    Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans

    Meesterwerk van Werner Herzog met Nicolas Cage

     

     

     

     

    Op 27 juli komt Werner Herzog’s Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans uit op DVD en Blu-ray: een broeierige, meeslepende film die zich  afspeelt in New Orleans, tijdens de naweeën van orkaan Katrina.

     

    Terrence McDonagh  (Nicolas Cage)  is een corrupte  flik die tijdens de ontruiming   van het politiebureau een gevangene  redt van de verdrinkingsdood.  McDonagh’s  moed wordt  beloond met  promotie en  een medaille, maar hij houdt er een pijnlijk rugletsel aan over. Verdoofd door pillen, marihuana en coke  gaat McDonagh steeds meer zijn boekje te buiten terwijl de grens tussen  prive, werk  en criminaliteit  steeds vager wordt …

     

    Bad Lieutenant:  Port  of Call  New  Orleans is  –  ondanks  hardnekkige geruchten – geen remake van  Abel Ferrara’s Bad Lieutenant (1992)  met Harvey Keitel. Volgens meester Herzog himself is de enige overeenkomst dat het over een corrupte flik  gaat, al geeft hij wel  toe dat de titel  voor  verwarring kan zorgen.

     

    Hoe dan ook: Herzog’s Bad Lieutenant  is  een  meesterwerk  met  een   fantastische Nicolas  Cage  en sensuele Eva Mendes in glansrollen.  Een absolute must see voor elke filmliefhebber! RVH.

      







    21-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wandelvakantie in valle d'aosta

    Wandelvakantie in Valle d’Aosta

     

     

     

    De Noord-Italiaanse regio Valle d’Aosta is een paradijs voor wandelaars. Dat heeft uiteraard te maken met de ligging tussen de hoogste toppen van de Alpen en met de honderden kilometers bewegwijzerde paden. In eerste instantie zijn het de recreatieve wandelaars die naar Valle d’Aosta reizen om op een actieve manier te genieten van het natuurschoon. Maar met zijn hooggelegen bergpaden kan de regio ook de krachtpatsers uitdagen zoals tijdens de ultra marathon Tor des Géants.    

     

    De Tor of Tour des Géants gaat van start op zondag 12 september om 10u en de deelnemers moeten uiterlijk zaterdag 18 semptember om 18 uur over de eindstreep zijn. De deelnemers moeten op de Alte Via 1 en 2, dat zijn hooggelegen bergpaden, in de kortste tijd 330 kilometer afleggen met hoogteverschillen die samen 24.000 meter bedragen! Plaats van vertrek en aankomst is Courmayeur. Het hoogste punt op de route is de Col Lauzon, 3300 meter. De atleten moeten in totaal over 25 bergpassen van 2000 meter, ze lopen langs 30 bergmeren en doorkruisen twee nationale parken, ondermeer het natuurpark Gran Pradiso. Er zijn tientallen vaste plaatsen voor ravitaillering, medische verzorging, edm. (www.tordesgeants.it).

     

    De Tor des Géants is voor weinigen onder ons weggelegd maar kan wel inspirerend werken om naar Valle d’Aosta te reizen en dezelfde route als die van de atleten op een rustige manier te verkennen. Een wandeling langs de Alte Vie van Valle d’Aosta is trouwens een onvergetelijke ervaring en elke wandelliefhebber wil die routes beslist op zijn wandelpalmares. De meerdaagse wandeltochten situeren zich tussen de Mont Blanc, Monte Rosa, Monte Cervino, Gran Paradiso en andere Alpengiganten en kunnen door iedereen, mits een goede fysieke conditie, worden bewandeld.

     

    De Alta Via 1 volgt een traject ten noorden van de stad Aosta en is vooral bekend om zijn indrukwekkende berglandschappen. De route voert van Gressoney-Saint-Jean naar Courmayeur. Wil je het traject helemaal stappen dan heb je 13 dagen nodig van 3 tot 5 uur wandeltijd. Maar net als bij de andere Alte Vie kan je eender waar onderweg starten voor een tocht van een paar dagen.

    De Alta Via 2 voert door het nationaal park Gran Paradiso, een van de grootste beschermde natuurgebieden in Europa. De tocht is fabelachtig mooi en het pad loopt op een gemiddelde hoogte van 2000 meter met pieken tot 3000 meter. Reken op 12 dagen om het ganse traject te stappen.

     

    Een wandelvakantie in Valle d’Aosta is naast het sportieve genoegen ook een kennismaking met authentieke boerendorpen, beschut in afgelegen valleien. Het is ook een gelegenheid om de veelzijdigheid van deze regio te leren kennen: het historische erfgoed, de tradities en de typische eigenheden van de streek, de rijke gastronomie. De regio is ook makkelijk bereikbaar, is minder ver dan heel wat andere bestemmingen in de Alpen. RVH.

    www.visitaosta.be, www.lovevda.it

    Brochure Alta Via 1 en Alta Via 2 met topografische kaart en praktische info kan gratis opgevraagd worden via altevie@regione.vda.it

    21-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kurk zet de trend

    Kurk zet de trend in huis

    10 goede redenen om te kiezen voor kurk in je interieur

     

     

     

    Met kurk teken je voor een intrigerend interieur – van trendy keuken over blikvangers van wanden tot onweerstaanbare blotevoetenvloer in de badkamer. Tegelijk kies je voor het milieu en de toekomst, want de bast van de kurkeik is meer dan een nobel natuurproduct. Het verrast dan ook niet dat kurk als eigentijds interieurdesign in opmars is. Verken de unieke wereld van kurk en ontdek 10 goede redenen voor kurk in huis.

     

    Kurk is terug, en hoe? Op de catwalk verrast kurk al langer met niet-alledaagse creaties. Die modetrends zetten zich nu door naar het interieur, waar kurk steeds vaker opduikt ondanks de moeilijke tijden die de woningmarkt kent. De nieuwe revolutionaire dessins – “de kurkvloer is geen kurkvloer meer” – maken kurk crisisbestendig, net als het groeiende bewustzijn en de keuze om ecologisch en duurzaam te leven.

     

    Dit natuurmateriaal zet meer dan ooit de trend in huis, voor elke leefruimte heeft kurk verrassende ideeën. Of je nu voor grote tegels of smalle parketstroken gaat, voor sobere vloeren of uitgesproken wanden. Bovendien leent kurk zich met zijn unieke eigenschappen voor elke ruimte in huis – zelfs de badkamer of de keuken. Gemaakt van de bast van de kurkeik, kan kurk heel wat troeven uitspelen. RVH.

    www.kurkinhuis.be - www.interieurenliege.be 

     





    21-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!