Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    15-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON KRAAIT OPNIEUW VIKTORIE IN BEIDE OEFENSESSIES IN AUSTRALIË

    Om precies 2 uur vorige nacht naar onze tijd begonnen de eerste vrije oefeningen om de GP van Australië die zondag 17 maart 2019 het WK op gang slingert. Er heerste diepe droevenis omwille van het plots overlijden van koersdirecteur Charlie Whiting. Op 66-jarige leeftijd. Maar de show must go on en al in de eerste sessie spelde vijfvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton in de Mercedes de wet. Met 1"23"599 bleef hij Vettel voor die 1'23"637 op de teller zette. De tweede Ferrari-boy, Charles Leclerc, pakte de derde chrono voor Max Verstappen.

    In de tweede vrije oefensessie werd Hamilton weer snelste 1'22"600 maar pikte teamgenoot Valtteri Bottas aan op de tweede plaats met 1'22"648. Max Verstappen in de Red Bull met Hondamotor pakte de derde tijd, met in zijn schaduw nieuwkomer Pierre Gasly die maar 0,42" van de Nederlander bleef. Met een vijfde chrono ging viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel in de Ferrari al een eerste keer de mist in. De sessies werden getekend door Alex Albon die de Toro Rosso in de muur knalde en Kimi Räikkönen in de Alfa Roemo die vond dat het gras in het Albert Park te hoog stond en dit geregeld ging afmaaaien. De derde vrije oefeningen én kwalificaties vinden volgende nacht onze tijd plaats.(Walter Rombauts)

    15-03-2019 om 23:57 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KONINKLIJKE AUTOCLUB LEOPARD BRENGT BEURS VOOR PURISTEN

    Koksijde. Auto- en autosportpuristen schrijven best 17 maart 2019 in dikke letters in hun agenda. 't Is dan wel de GP van Australië, maar die is al gereden als we wakker worden. En die Leopardbeurs is te bezoeken vanaf 10 uur tot 18 uur in de Kerkepannezaal, Strandlaan 128 in St.Idesbald. Buiten een merkwaardige collectie oldtimers van de clubleden, is er alles wat van dicht of van ver met "automobiel" te maken heeft te bewonderen en te verhandelen. De inkom is gratis, een verdienste van voorzitter Francy Rys. Een voorname man binnen de Belgische autosport. Als je echt vrij bent ga er dan naartoe. Je zal verbaast zijn. Daar in St.Idesbald zal men menige beurs - er zijn er vele - overtreffen. Pure autoliefde. (Walter Rombauts/Foto:Leopard)

    08-03-2019 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDOORNE WELLICHT VOLGEND E-SEIZOEN IN EEN MERCEDES E

    Mercedes neemt na dertig jaar deelname aan het DTM een beslissing ten gunste van de steeds populairder wordende Formula E. Daarin rijdt Stoffel Vandoorne nu in een HWA, zonder veel succes overigens. Maar de bigboss-teammanager van het F1 team, Toto Wolff heeft altijd in onze landgenoot geloofd en er is ongetwijfeld een contact om de Rumbekenaar in een Mercedes E te zien. De Formule 1 start op 17 maart met de GP van Australië in Melbourne zonder een Belg. Ferrari wordt door insiders als het topmerk genoemd, dan uiteraard Mercedes, Renault én...Haas. Volgens de ooggetuigen op het terrein is 75% van het hele veld niet echt paraat voor het kampioenschap van andermaal 21 races.

    Op pilotengebied is - met alle respect - de Pool Robert Kubica bij Williams het meest "niet meer passende profiel" in het veld. Voorbijgereden door alle jongeren. Na dit kampioenschap wenken het rentenierschap voor Sebastien Vettel en Kimi Räikkönen. Eerstgenoemde zal (in geval hij niet wint dit jaar) moeten wijken voor Mick Schümacher bij Ferrari. De tweede zal er wellicht zelf genoeg van hebben na een jaar "Alfa Romeo" (ex-Sauber) dat tijdens de préseizoenstesten ondermaats bleek. De Finse wereldkampioen 2007 zal met zijn stuurgenius de tekorten van de machine niet kunnen compenseren.(Walter Rombauts)

    05-03-2019 om 12:32 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL - FERRARI - ZET SNELSTE EINDTIJD IN BARECELONA

    Het dooreen krioelen van wisselende chrono's, speculaties allerhande, zijn vandaag in Barcelona op testdag 8 afgerond. Viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel zette in de Ferrari SF90 met 1'16"221 de snelste eindtijd. Precies één tiende van een seconde scherper dan zijn ploegmaat Charles Leclerc. Daarmee kan Vettel met optimisme de eerste GP op 17 maart in Australië tegemoet zien. Niet alleen heeft hij van de Scuderia de belofte gekregen hem minstens in de eerste seizoenshelft prioriteit te geven op de Monegask Leclerc. Daarbovenop heeft ook vijfvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton al gezegd dat de Ferrari's dit jaar beter zijn als machine. Nochtans reed de Brit in de Mercedes W10 de tweede tijd.

    Zéér hoopgevend voor Renault is dat hun Duitse deel van het pilotenkoppel, Nico Hülkenberg met de vierde chrono afsloot. M.a.w. Renault, sinds meer dan 120 jaar bezieler van autosport en industrie vindt aansluiting bij de "groten". Natuurlijk zullen die kolossen uit de F1-geschiedenis prikjes ondervinden een snotneus als Lando Norris die bij Mc Laren door het geld van zijn vader Stoffel Vandoorne kon buitenduwen. Of Mc Laren met deze jongen het historische team opnieuw tot de hoogten van vroeger kan tillen is een penibele vraag. Het management schijnt minder geolied te draaien dan hun motoren. Smeren met geld is moeilijker, althans technisch en Paddy Lowe, topingenieur overgekomen van Mercedes heeft nachtmerries. Het is nu wachten op de eerste GP van Australië binnen veertien dagen. Vrijdag 15 maart al in de vroege uurtjes (02.00 AM onze tijd) de eerste vrije oefeningen. Voer voor uitgeslapen F1-fanaten. (Walter Rombauts)

    01. Sebastien Vettel (Ferrari)                                  1'16"221

    02. Lewis Hamilton (Mercedes)                               1'16"224

    03. Valtteri Bottas (Mercedes)                                1'16"561

    04. Nico Hülkenberg (Renault)                                1'16"843

    05. Daniil Kvyat (Toro Rosso)                                 1'16"898

    01-03-2019 om 22:05 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOLLEN MET FORMULE 1

    Niki Lauda werd vorige 22ste februari 70 jaar, één van de "beste" Belgische autopiloten, Anthony Kumpen werd in 2016 op het gebruik van amfetamines bertapt, de Brexit stoort de in Engeland gebaseerde teams. Dat zijn ze allemaal op Ferrari na. Theresa May probeert nu een Britse uittap te rekken tot 2021....? En in datzelfde Engeland wordt gefluisterd het Amerikaanse Liberty Media geneigd zou zijn de hele winkel aan Duitsche Bank te verkopen. Net nu die bank betrapt is op het achterhouden van een gigantiche schuldenberg...? Weinig waarschijnlijk, maar gezien de Duitse belangen doorheen de F1 voor- en na WOII, de Duitse- en Oostenrijkse coureurs, de Duitse autoconstructeurs met z'n allen, is dit misschien in een droomsecenario mogelijk.

    Liberty Media kan het niet. Ze willen twee GP's bij in Noord-Amerika, ze hebben angst dat de GP van Mexico wegens wegvallen van subsidies van wege Mexico omwille van de muur de President Trump wil bouwen. F1 wordt een soepje. Viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel mag zich aan zijn laatste seizoen verwachten bij de Scuderia mocht hij de seizoenstart op 17 maart 2019 in Melbourne missen. Tot dan zal de Scuderia wachten om de Monegask Charles Leclerc om die onbeperkt groen licht te geven. Een plaatsvervanger voor Vettel rijdt al in de F2: Mick Schumacher, Europees F3-kampioen 2018. De Formule E komt meer eb meer onder de aandacht, helemaal gesteund door de President van de Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) die in de F1 geen "groen" teken meer ziet. Nochtans was ook Jean Todt in 2013 akkoord om de F1-techniek te bepalen: V6 Turbo-Hybrid. Dus met aangeblazen verbrandingsmotor en elektrische motor.

    Ook die is na vijf jaar gebruik "aftands" en in Le Mans wordt uitgekeken om box 56 snel ter beschikking te stellen voor een LMPH2G. Een Brits project dat een Green-GT elektrisch-waterstofmotor heeft en een brandstofcel met polymeer membramen heeft. Constant wordt er 250 kW geproduceerd door vier elektromotoren, twee voor ieder achterwiel. Het geheel zorgt voor 480 kW (653 pk) tegen 13000 t/m. Er zijn ook twee KERS-systemen (Kinetic Electric Recovery System) die twintig seconden lang nog eens 250 kW afleveren. Die batterijen zijn eigenlijk supercapacitators die kort (plusminus 8") héél veel energie kunnen opnemen en die dan weer afgeven. Als wordt geuurd uit een waterstoftank van 8,6 kg die opgeslagen is met 700 bar, dan geeft de uitlaat alleen waterdamp af. Zoals iedereen droomt. Le Mans zal kortelings de introductie van de LMPH officieel aankondigen. De l'Automobile Club de l'Ouest" houdt zich sinds 1923 aan technische innovering binnen de beroemdste race ter wereld. Ha ja, ook dit jaat start Fernndo Alonso opnieuwe met een Toyota TS050 Hybrid. Tot nu dolt Liberty Media met de historische waarde van de F1 sinds 1950. Zelfs racewagengenius Ross Brawn kan niet verhinderen dat de Yankees dol zijn op kermis, eerder dan op vernuft.(Walter Rombauts)

    25-02-2019 om 12:29 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HÜLKENBERG MAAKT HET WAAR VOOR RENAULT IN LAATSTE TRAINING

    Buiten schuivers van zowat iedereen zette op het laatste nippertje donderdagnamiddag de Duitser Nico Hülkenberg met Renault de snelste tijd in 1'17"393. Daarmee hijst de winnaar van de 24 Uren van Le Mans 2015 zijn merk Renault opnieuw naar het hoogste schavotje in de F1. De uitmuntende kwaliteiten van Nico dreigen - andermaal - overschaduwd te worden door ploegmaat Daniël Ricciardo die als nieuwe-bi-Renault toch in een derde chrono slaagde. Maar die Albon in de Toro Rosso zette zich weer tweede. Het wordt een spannend seizoen.(wr)

    01. Nico Hülkenberg (Renault)                                1'17"393

    02. Albon (Toro Rosso)                                          1'17"637

    03. Daniël Ricciardo (Renault)                                 1'17"785

    04. Valtteri Bottas (Mercedes W10)                         1'17"857

    05. Lewis Hamilton (Mercedes W10)                        1'17"977

    21-02-2019 om 23:26 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALBON - TORO ROSSO - SCHRAAPT OP ZACHTSTE RUBBERS TOPTIJD WEG IN BARCELONA

    Eindelijk reed Daniël Ricciardo in zijn geel-zwarte Renault de beste tijd en naar het er uitzag legde iedereen zich daar bij neer. Tegenstanders reden toch op hardere banden en konden zijn tijd niet meer evenaren. Tot nieuwkomer Albon ook C5's op zijn Toro Rosso liet monteren en zowaar de Australiër onttroonde met een kanontijd van 1'17"637 !!! Ferrariboy Charles Leclerc maakte een uitstap in het grind maar kon de kist in beweging houden en daarmee een rode vlag vermijden.

    Deze namiddag wordt de laatste van vier dagen afgesloten. Er kunnen nog geen conclusies worden getrokken, tenzij dat de kans groot is een dooreengeschud veld aan de start te zien in Australië op 17 maart a.s. Toto Wolff heeft al een onvoorzichtige uitspraak gedaan door te zeggen dat de kommer en kwel rond de brexit wellicht Ferrari voordeel bezorgd... Straks weten we wie vanavond snelst was. De vier dagen zullen dan allicht veel data hebben opgeleverd en veel stof tot speculaties. Met o.a. veel "fake news" zoals de wereld vandaag klimatologisch in elkaar zit.(wr)

    Tijdtabel tot de lunch:

    01. Albon (Toro Rosso)                                1'17"637

    02. Ricciardo (Renault)                                1'17"785

    03. Hamilton (Mercedes W10)                      1'17"977

    04 Leclerc (Ferrari)                                     1'18"046

    05. Giovinazzi (Alfa Romeo)                         1'18"511

    21-02-2019 om 15:14 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUS KVYAT VERRAST MET TORO ROSSO EN SNELSTE CHRONO IN BARCELONA

    Hoe onvoorspelbaar en dus tegelijk onbetrouwbaar voor het seizoenbegin de pré-seizoenstrainingen zijn bewijst wat heden namiddag in Barcelona is gebeurd. Naar het einde toe zette de Fin Kimi Räikkönen met de Alfa Romeo de snelste chrono neer. De journalisten begonnen hun teksten al te beëindigen. Het zweet sprong hen van de beproefde voorhoofden toen in heus laatste instantie de Rus Daniil Kvyat met 1'17"704 in de Toro Rosso-Honda (!) alles liet "deleten". De pennenlikkers konden hun verhaal opnieuw beginnen. Räikkönen bleef hangen op de tweede plaats 0,06" van de Rus. Wat wel kon blijvern staan in de teksten was het manke begin van de Williams met Russell aan het stuur. Hij toerde 23 ronden en de beste tijd was 1'25"625... Morgen is er de vierde dag, ongetwijfeld weer anders geschakeerd. Opnieuw onvoorspelbaar. (Walter Rombauts)

    01. Daniil Kvyat (Toro Rosso)                              1'17"704

    02. Kimi Räikkönen (Alfa Romeo)                         1'17"762

    03. Daniël Ricciardo (Renault)                              1'18"164

    04. Sebastien Vettel (Ferrari)                               1'18"350

    05. Max Verstappen (Red Bull)                             1'18"787

    20-02-2019 om 18:34 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL BLIJFT SNELST IN DERDE OCHTENDTRAINING IN BARCELONA

    Vandaag zit viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel weerom aan het stuur van de Ferrari SF190. Weerom op C2-rubbers, de vroegere mediums van Pirelli, zette de Duitser snel 1'18"614 op de wijzerklok. Hij wordt ook gestimuleerd doordat Ferrari openlijk heeft laten weten de openingsraces zeker de voorkeur aan hem te geven t.o.v. zijn ploegmaat Charles Leclerc. Dus zal Vettel het vanaf 17 maart a.s. met de GP van Australië moeten waarmaken.

    Vanochtend om 4 uur is de Williams FW42 gearriveerd op de "Circuit de Catalunya". Direct zijn de mecaniciens de auto beginnen monteren. Het eens zo roemrijke team, net als Mc Laren, hoopt deze namiddag de eerste ronden te kunnen rijden. De pré-seizoenstrainingen geven geen stabiel beeld van het seizoenbegin omdat ieder team verschillende configuraties probeert, met veel of weinig brandstof. Natuurlijk gaan alle ogen uit naar vijfvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton die de nieuwe Mercedes naar een zesde titel probeert te loodsen.

    Ploegmaat Valtteri Bottas kreeg vorig jaar teamorders. Die zinden hem helemaal niet. Vraag is of de Fin opnieuw een schaduwrol zal kunnen incasseren. Wat Sir Stirling Moss ooit deed voor Juan Manuel Fangio - ook binnen Mercedes - kan niet iedereen karakterieel opbrengen. Deze namiddag vervolg van de derde oefendag in Spanje. (Walter Rombauts)

    20-02-2019 om 18:31 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LECLERC BLEEF HELE DAG SNELSTE MET FERRAI SF190

    Charles Leclerc maakte ook in de namiddag zijn verwachtingen waar in de matrode bolide uit Maranello. Deze tweede dag van de pré-seizoentrainingen werd getekend door een crash van Pierre Gasly in de Red Bull RB15. Ook Daniël Ricciardo verloor een achtervleugel van de Renault en kwam daarmee in de problemen. Leclerc reed maar liefst 157 ronden maar moest in zijn schaduw de jonge tiener Landi Norris in de Mc Laren dulden. Norris vervangt Vandoorne die nu in de Formule E zijn geluk zoekt. Het asfalt in Barcelona - dixit bandenleverancier Pirelli - leent zich nu goed om snelle tijden te zetten.

    Vijfvoudig wereldkampioen Louis Hamilton pakte de tiende nietszeggende chrono. Los van deze trainingen wordt het duidelijk dat de in Engeland gebaseerde teams (Renault, Mc Laren, Mercedes en Honda) door de Brexit hinder kunnen ondervinden in het heen en weer brengen van meterieel en manschappen. Ook werd vanavond bekend dat Honda zich als autoconstructeur uit Engeland terugtrekt. Van dit alles zou Ferrari misschien eens voordeel kunnen putten. De matrode en dus verf- en gewichtsparende bolide was al twee dagen snelst in Barcelona. Gisteren Vettel, vandaag Leclerc....Wie morgen ? (Walter Rombauts)

    01. Leclerc (Ferrari)                                        1'18"247

    02. Norris (Mc Laren)                                      1 18"553

    03. Magnussen (Haas)                                    1'19"206

    04. Albon (Toro Rosso)                                   1'19"301

    05. Giovanizzi (Alfa Romeo)                            1'19"312

                  

    19-02-2019 om 22:02 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARLES LECLERC - FERRARI - SNELST OP TWEEDE TESTDAG IN DE OCHTEND

    De nieuwkomer bij Ferrari, de Monegask Charles Leclerc, heeft deze ochtend tijdens de tweede trainingsdag met 1'20"742 de snelste tijd gezet. Hij ging 1,8" vijfvoudig wereldkampioen Louis Hamilton vooraf. Opmerkelijk was dat beiden voor de C2-compound van Pirelli kozen. Vergeleken bij de graduaties van vorig jaar van de bandenreus zou dat overeenkomen met "mediums". Mogelijk leende het asfalt van de "Circuit de Catalunya" nabij Barcelona zich daar vanochtend het beste voor. Deze namiddag wordt opnieuw gereden. Leclerc blijft in de Ferrari terwijl Hamilton aan het stuur van de Mercedes wordt afgelost door Valtteri Bottas.(wr)

    19-02-2019 om 12:27 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL GISTEREN SNELST, OOK VANDAAG GEEN WILLIAMS IN BARCELONA

    Op dit moment vangt de tweede trainingsdag aan in Barcelona. Die van gisteren werden door Vettel (Ferrari) als snelst afgesloten. Vandaag is Williams nog niet van de partij.(wr)

    19-02-2019 om 12:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOOP NOOIT DE BESTE AUTO VAN DE WERELD, WANT EENS JE HEBT BETAALD MINACHTEN ZE JE

    Ik ben ouder dan het merk Porsche officieel is. Door het toeval heb ik twee van de meest uitzonderlijke Porsche's te kunnen/mogen kopen en in het verleden rijden zoals de legendarische Porsche 959 waarmee ik samen met Pierre Dieudonné, elks apart welteverstaan, onder 10' doken op de groene hel met zijn 176 bochten, 22,4 km lang. Het zijn de beste auto's ter wereld. De boxermotor van dewelke de resultante "nul" is na een arbeidsslag kan niet worden verbeterd.

    Moderne klanten bij Porsche staan daar niet bij stil en het in dienstzijnde personeel nog minder. Het is spijtig dat Porsche van luchtkoeling naar vloeistofkoeling is overgegaan. Vandaag Posrche-klant zijn is dramatisch. Mocht wijlen Roland D'Iederen nog leven, ik zou hem verslag uitbrengen. Als je niet in smoking komt vervallen zelfs gemaakte afspraken, al kom je er van 155 km ver van. Ik ga de naam niet citeren: maar de begoede klant is er lucht. De beste auto ter wereld in handen van onbenullen. Nieet van Weeissach natuurlijk, maar die in wat men België noemt. (wr)

    10-03-2023 om 23:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN GROTESKE GP VAN MIAMI, HELEMAAL VOLGENS LIBERTY MEDIA KERMIS

    Onecht water, onecht decor, eerste keer op de WK-F1-kalender. Amerikaans zoals ze zijn. Een blinde haarspeldbocht, terwijl men op de - inderdaad - dodelijke Raidillon in Francorchamps afgeeft, of in Sauodi Arabië op de blinde bochten. FIA-Parijs, nu met de nieuwe President Arabisch georiënteerd zwijgt. Een nobele sport wordt politiek gekleurd. Vrijdag zijn er de eerste vrije oefeningen. Misschien is het deze organisator bekend dat de wereld er zo virtueel zal uitzien als "de Bom" is verspreid. Ik heb het me in Hiroshima én Nagasaki door overlevenden laten vertellen. Kwaad wint nooit van eerlijke goedheid. Zo begint de GP van Miami, de vijfde GP van een bedenkelijk F1 seizoen 2022. Omwille van de mislukte technische inslag van het zogenaamde nieuwe "groudeffect". Omdat de FIA iets is vergeten. Dat vertel ik morgen. Slaapwel wereld. PS: Dit is een proefkladje op een nieuwe computer die op Linux én Windows draait. (wr)

    02-05-2022 om 23:58 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VERLOEDERING VAN DE NIEUWSWAARDE

    Als iedereen elkaar begint af te schrijven, met al dan nite "bronvermelding", dan zijn we zéér slecht bezig op site's, kranten, magazines. Ze hebben natuurlijk hun eigen lezerspubliek. Maar de gouden regel v

    04-09-2019 om 23:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!