Inhoud blog
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    26-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.center parcs Bostalsee

    Een nieuwe Center Parcs in Duitsland,

    aan de rand van de Bostalsee in het groene Saarland

     

     

    De werkzaamheden in het nieuwe park te midden van de idyllische omgeving rond de Bostalsee in Saarland, gaan goed vooruit. Een oase van rust op slechts een drietal uur rijden van Brussel. Ideaal voor elk gezin dat er even tussenuit wil: een weekendje, een hele vakantie of misschien wel veel langer … Bovendien kunt u voor het eerst in Duitsland ook eigenaar worden van een volledig ingerichte Center Parcs cottage!

     

    Vanaf juli 2013 zal het beste van wat Center Parcs al 40 jaar te bieden heeft ook in Nohfelden, vlakbij de Bostalsee, te vinden zijn: 500 uiterst comfortabele en volledig uitgeruste cottages, superdeluxe vrijetijdsvoorzieningen (Aqua Mundo helemaal heruitgevonden, de gezellige Market Dome met diverse bars, restaurants en winkels …) en tal van recreatiemogelijkheden in de buurt. Zo kunt u bijvoorbeeld een dagje naar het strand, watersporten in en op het meer, of op fiets- of wandeltocht doorheen het groene, heuvelachtige landschap. Ook liefhebbers van cultuur en geschiedenis komen aan hun trekken in Trier, dat op enkele kilometers van het domein ligt.

    Dit 21e Center Parcs vakantiepark, goed voor een investering van 130 miljoen euro, zal plaats bieden aan 2.490 bezoekers en vormt een heuse meerwaarde voor de nu al erg populaire (650.000 bezoekers per jaar) en toeristische Duitse deelstaat Saarland.

     

    Een van de eigenschappen die Center Parcs Bostalsee zo uniek maken, is dat u de trotse eigenaar kunt worden van een van de 500 cottages in het vakantiepark. Bovendien kunt u tijdens uw afwezigheid een aardig centje van de huurprijs meepikken. Er staan zelfs nu al een honderdtal cottages te koop. De Groep Pierre & Vacances Center Parcs werkt volgens de formule ‘sale and lease-back’. Zo wordt de verhuur van uw cottage voor u geregeld, ontvangt u gegarandeerd een deel van de huurprijs, wordt uw cottage onderhouden en profiteert u van heel wat andere voordelen.

     

    Ideaal om u zonder zorgen in uw eigen cottage te nestelen, op een warme zomeravond volop te genieten van het prachtige uitzicht op het meer of u ‘s winters lekker knus rond de open haard neer te vlijen.

    U kunt nu al enkele modelcottages bezichtigen en de eerste afgewerkte cottages wachten al op hun eigenaar. U heeft de keuze uit drie types cottages: Comfort, Premium en VIP.

    Er zijn twee koopformules mogelijk. Met de ‘Security’-formule ontvangt u een gegarandeerd netto rendement van 5 % en met de ‘Profit +’-formule ontvangt u minimaal een netto rendement van 3 % én kunt u mee delen in de omzethuur van het park.







    26-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nissan Learf

    Europcar introduceert de Nissan Leaf,

    derde elektrisch model in wagenpark

     

     

     

    Nissan Belux en Europcar, Europese leider in autoverhuur, kondigen de introductie aan van de Nissan Leaf in het Belgisch wagenpark van Europcar. De Nissan Leaf, die verkozen is tot ‘Auto van het Jaar 2011’, staat voor het rijgedrag van morgen: duurzaam en functioneel. Zonder uitlaatpijp, zonder uitlaatgassen maar met een autonomie van 175 kilometer – de gemiddelde afstand tussen Brussel en de meeste andere grote steden van het land.

     

    De auto is 100% elektrisch en gemakkelijk op te laden via het gewone elektriciteitsnet. Zijn ultra-aerodynamisch design laat toe nog meer energie te besparen en beperkt het geruis van de wind. De Nissan Leaf bestaat voor een groot gedeelte uit gerecycleerde materialen zoals plastic flessen, oude bumpers en achterbanken, en is zelf voor 95% recycleerbaar. Het is een ruime familiewagen en daarmee een verrijking voor het elektrische wagenpark van Europcar. De gps, ten slotte, maakt ontspannen rijden mogelijk door de dichtstbijzijnde elektrische laadpaal aan te geven. 

     

    Europcar verhuurt de Nissan Leaf voor de prijs van 9 euro per uur. De wagen kan ook getest worden tijdens VIP-testritten, die Europcar en zijn partners bij verschillende wedstrijden aanbieden.

     

    Europcar België werkt hard aan het promoten van een groenere mobiliteit en van een duurzamer en verantwoordelijker rijgedrag. Daarom bieden zij binnen hun vloot van 7.500 voertuigen hybride wagens en wagens met een lage CO2-uitstoot aan, alsook verschillende elektrische modellen zoals de Nissan Leaf, de Peugeot Ion en de Opel Ampera. Dankzij Europcars netwerk van vijf elektrische laadpalen in België (Brussel Luchthaven, Brussel Zuid, Gent, Waterloo en Zaventem Centrum) kunnen klanten hun auto gemakkelijk opladen.

     

    25-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michelin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe Managing Director voor Michelin Benelux 

     

     

     

     

    Paul Perriniaux is tot Managing Director benoemd voor Michelin in de Benelux. Hij volgt hiermee Øyvind Emblem op.  Paul Perriniaux, 41 jaar, heeft een Frans-Britse achtergrond en is al ruim 15 jaar werkzaam binnen de Michelin Groep. Zo was hij onder meer verantwoordelijk voor de marketing & salesactiviteiten in Engeland en Ierland. Tevens werkte hij in Japan en Korea als directeur marketing & sales. 

     

     

    25-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ladychef

    wie wordt de BRU Lady Chef of the Year 2013?

    STEMMING GEOPEND OP WWW.LADYCHEF.BE

     

     

     

    De jaarlijkse zoektocht naar de nieuwe Lady Chef is opnieuw van start gegaan. Welke vrouwelijke chef-kok verrast het meest met haar creativiteit in de keuken? Wie kan haar passie voor koken het best in haar gerechten weergeven en zo haar klanten overtuigen met haar smaak? De beslissing ligt in de handen van het publiek. Tot 30 november middernacht kan iedereen op de volledige vernieuwde website www.ladychef.be zijn of haar favoriete Bru Lady Chef kiezen of nomineren. Leuk om te weten: wie meestemt, maakt kans op een etentje voor vier personen in het restaurant van de winnares!

     

    Welke vrouwelijke chef door het publiek en een vakjury van culinaire recensenten tot winnares verkozen is en zo de opvolgster wordt van onder meer Lisa Calcus (2012 – Les Gribaumonts, Bergen), Yanaika Skrzyszkowiak (2011 – Exquisa, Hasselt), Ingrid Neven (2010 – Pazzo, Antwerpen) en Sofie Dumont (2009 – Les Eleveurs, Halle), wordt eind januari 2013 dan onthuld.

     

    De vorige winnares kijkt met trots op haar overwinning terug. “Maar eigenlijk stond het in de sterren geschreven dat ik vroeg of laat Lady Chef of the Year zou worden, met initialen als de mijne…. L.C., met andere woorden: Lady Chef”, aldus een lachende Lisa Calcus.

     

    De verkiezing Lady Chef of the Year is een initiatief van Green Seed Belgium en wordt dit jaar voor de 23ste keer georganiseerd. Voor het vierde jaar op rij koppelt het Belgische gastronomische mineraalwater Bru, aanbevolen door de beste chefs en sommeliers, zich opnieuw aan de prestigieuze titel.

     

     

    25-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bubbels in Brussels

    Bubbles in Brussels : Verleidingsoperatie in de hotelbars van de hoofdstad

     

     

     

    Van 1 november tot 31 december doet “Bubbles in Brussels” enkele van de beste Brusselse hotelbars sprankelen. Gedurende twee maanden bieden zij een aantrekkelijke en gezellige formule voor champagnedegustatie aan. Na geproefd te hebben van 3 verschillende cuvées, kan de klant zijn of haar favoriete champagne kiezen, die vervolgens in een fluitglas zal worden opgediend, vergezeld van een amuse-bouche.

     

    De initiatiefnemers van deze actie zijn de Brussels Hotels Association (BHA), de overkoepelende organisatie van de Brusselse hotelsector, en Food for Thought (& Drinks for Fun), dat de Restauratiedirecteurs van de hotelrestaurants met sterren groepeert. De ludieke actie kadert in het Fijnproeversjaar Brusselicious 2012., dat op deze manier in een festival van bubbels wordt afgesloten.

     

    De hotels die over een bar en/of een restaurant beschikken, kunnen hun kandidatuur stellen bij de BHA. Volgens de initiatiefnemers heeft de verleidingsoperatie als duidelijk doel de hotelbars in hun essentiële rol als uitgangs- en ontmoetingsplaats in Brussel te bevestigen. Voor de zesde editie van “Bubbles in Brussels” stellen de hotelbars een degustatie voor aan 19 euro per persoon. Carte d’Or, Brut nature en Rosé: drie Drappier cuvées worden aangeboden.  In overeenstemming met de voorgestelde champagnes, bestaat de amuse-bouche uit witloof, grijze garnalen en/of speculaas; drie ingrediënten, die tijdens Brusselicious 2012 alom werden geprezen. Redenen te over om uw smaakpapillen te laten genieten in een feestelijke omkadering!

     

    De Brussels Hotels Association (B.H.A.) is de beroepsorganisatie van de hotelsector. Haar leden vertegenwoordigen samen 12.000 arbeidsplaatsen en 14.500 kamers in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en zijn economisch hinterland. Meer informatie: www.brusselshotelsassociation.be.

    « Food for Thought (& Drinks for Fun) » is de vereniging van Restauratiedirecteurs van de hotels met sterren in Brussel. Opgericht als VZW is het voornamelijk een club die reflecteert over … en oplossingen zoekt voor de uitdagingen waarmee de hotelsector momenteel te maken krijgt. Meer informatie: www.food4thought.be.

    Bubbles in Brussels loopt met de steun van VISITBRUSSELS en Maison Drappier.

    www.brusselicious.be

     

    24-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kookgerei

    DEMEYERE INDUSTRY, AMERIKAANS ÉN EUROPEES GEÏNSPIREERD

    Stefan Schöning ontwerpt nieuwe serie kookgerei

     

     

     

    Of je nu wil koken, bakken, sauzen maken of een gebraad bereiden, met Demeyere Industry haal je het beste uit je culinair talent. Deze serie combineert al het goede van twee werelden: robuust, stevig ‘American style’ kookgerei met Demeyere-technologie en Europees erfgoed. Voor de industriële look tekende de Belgische designer Stefan Schöning.

     

    ‘American style’ kookgerei 

    Goed koken begint bij goed materiaal. En dat vertaalt zich in de praktijk naar een gelijkmatige warmtespreiding en stabiele bodem. Dankzij het 5-lagenmateriaal tot aan de rand voldoet de nieuwe reeks Demeyere Industry aan alle kwaliteitseisen. De speciale combinatie van verschillende legeringen met o.a. aluminium zorgt ervoor dat de hitte niet op één plaats geconcentreerd wordt, maar zich gelijkmatig verspreidt over de hele oppervlakte van de pan. De bodem is vlak en blijft stabiel zodat olie of andere vetstof gelijkmatig over de bodem kan worden verdeeld. Alle producten uit de Industry-reeks kregen ook een handige gietrand. 

     

    Europees design

    Stefan Schöning ontwierp de reeks Industry voor Demeyere. In 2008 werd hij uitgeroepen tot Belgisch designer van het jaar. Schöning is de man achter de huisstijl van de Belgische spoorwegen en ontwikkelt ook meubelstukken en keukengerei. Zijn werk wordt tentoongesteld in New York, Parijs, Londen en Milaan en werd al meermaals bekroond met gerenommeerde awards.

     

    Industriële look

    De extra large grepen van Demeyere Industry zijn uniek: gemaakt van geparelstraald

    roestvrij staal 18/10 voor een stevige grip en afgewerkt met Silvinox. Bovendien zijn ze krasbestendig en blijven ze voldoende koel op alle types van vuren. De grepen zijn gelast en dus niet met rivetten of schroeven vastgemaakt, waardoor optimale hygiëne verzekerd is. Vuil, vet en bacteriën krijgen geen kans om zich te hechten.

     

    Made in Belgium

    Met Demeyere Industry teken je voor een leven lang koken in stijl. De speciale oppervlaktebehandeling Silvinox – door Demeyere ontwikkeld – verzekert dat het roestvrij staal zilverwit blijft, zelfs na jaren gebruik. Dit unieke systeem van elektrochemische oppervlaktebehandeling verrijkt het roestvrij staal door ijzer en onzuiverheden van de oppervlakte te verwijderen. Het materiaal is dan ook gemakkelijk te reinigen. De producten van de reeks Industry zijn ideaal voor gebruik op een gasfornuis maar ook voor alle andere kookplaten, inclusief inductie, zijn ze geschikt. Het kookgerei kan ook zonder probleem de oven in. 

    www.demeyere.be

     





    23-10-2012 om 17:35 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bernard Massard

    Nieuwe etiketten, modernere capsules, een nieuwe campagne, een verjongd imago, een gloednieuwe website…

     

     

    Bernard-Massard stak voor zijn eigen verjaardag de handen grondig uit de mouwen. Het Luxemburgse merk is zelfs luid en duidelijk : ‘er staat geen leeftijd op een nieuwe look’. De reclamecampagne zet in de verf dat iedere prestatie, klus of overwinning de moeite loont en gepast mag gevierd worden.

     

    De nieuwe campagne en het nieuwe imago van Bernard-Massard benadrukken hoe ‘bubbels’ ons vrolijk kunnen maken en het ideale gezelschap zijn om iedere overwinning, groot of klein, te vieren. De kwaliteit, toegankelijkheid en authenticiteit van Bernard-Massard geven iedere gelegenheid een vleugje vrolijkheid en lichtheid.

     

    De finale van ‘Belgium’s got talent’, een vlotte verhuizing, met glans slagen voor een examen of juist met de hakken over de sloot, je favoriete voetbalploeg in de finale ? Iedere gelegenheid is goed om een fles feestelijke bubbels te laten knallen. Met Bernard-Massard in huis worden de kleine dagelijkse overwinningen onsterfelijk gemaakt, zo sprankelend en vrolijk mogelijk.

     

    Het bekende Luxemburgse huis blaast dit jaar 91 kaarsjes uit… maar dat zou je niet zeggen ! Bernard-Massard is een authentieke Luxemburgse waarde die traditie en moderniteit weet te verzoenen. De mousserende wijnen worden volgens de ‘méthode traditionnelle’ gemaakt (vroeger toen dat nog kon, ‘méthode champenoise’ genoemd), waarbij iedere fles een tweede gisting krijgt, gedraaid wordt,… . Het resultaat is een wijn van hoge kwaliteit met overvloedige bubbels en een grote finesse. De bijna honderdjarige knowhow van Bernard-Massard is nu nog steeds sprankelend jong.

    Er bestaat geen klein geluk. Bernard-Massard, sinds 1921.

     

     

     

     

     

     

     

    23-10-2012 om 17:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pleister Bealmortex

    INNOVATIEVE PLEISTER BEALMORTEX® VEROVERT HOTEL- EN WELNESSMARKT

     

     

    Steeds meer hotels en wellnesscentra doen een beroep op de technische en decoratieve eigenschappen van BealMortex®, de innovatieve pleister van de Belgische KMO Beal International. Beal presenteert twee cases die illustreren hoe deze pleister de gewenste verfijning én soberheid in zich verenigt. Zowel voor professionelen als particulieren zijn deze twee uitzonderlijke locaties een kostbare schat om de producten uit het BealMortex®-gamma te ontdekken, voor zowel renovatie als nieuwbouw.

     

    Even zalig wegdromen en de wereld vergeten op hotel of een relaxatiecentrum: het is voor steeds meer mensen een basisbehoefte. En met de groeiende vraag naar dit soort oases van ontspanning, vult zich ook het orderboekje van Beal International. De innovatieve pleister BealMortex® is dan ook perfect geschikt om de juiste omgevingssfeer te creëren, zoals volgende referenties aantonen.

     

    In maart 2012 opende WU WEI haar deuren in het stadscentrum van Kortrijk. De oude drukkerij werd omgebouwd tot een hotel met een spa, een gastronomisch restaurant, kookateliers, en vergader- en seminariezalen. Op deze unieke locatie werden de sporen van het industriële verleden bewaard en met succes gekoppeld aan de allernieuwste bouwtechnieken. Zo werd BealMortex® niet alleen in de badkamers gebruikt, maar ook in de spa en in de 32° warme baden in de mooie binnentuin, waar de gasten even heerlijk tot rust kunnen komen.

     

    Een ander opvallend voorbeeld is NE5T. Dat is een discrete oase van luxe, gelegen in de groene omgeving van de Citadel van Namen. Deze unieke locatie is volledig gewijd aan natuurlijke schoonheid, welzijn en gastronomie. Gasten kunnen er een uitgebreid herbronningsprogramma en kookateliers volgen. De vele kamers zijn authentiek of in “high tech”-stijl ingericht. BealMortex® werd hier gebruikt om de badkamers een bijzonder geslaagde designlook mee te geven. Ook voor het zwembad genoot de pleister van de Beal-groep de voorkeur op andere merken, enerzijds omwille van de waterdichtheid van het product, maar anderzijds door de esthetische soberheid ervan. 

     

     







    22-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebak met stevia

    DELHAIZE LANCEERT INNOVATIEVE PRIMEUR - HET EERSTE GEBAK MET STEVIA

    90% minder suiker in chocoladegebakjes

     

     

    Delhaize en banketbakker Gaelens, die de trends op smaakgebied altijd een stapje voor zijn, hebben samen een nieuw chocoladegebakje gecreëerd dat gezoet is met zoetstoffen afkomstig uit stevia. Een primeur op de Belgische distributiemarkt, waartoe ook Barry-Callebaut zijn bijdrage heeft geleverd.

     

    Vanaf deze week vinden lekkerbekken in de bakkerijrayon van hun Delhaize-supermarkt een duo van gebakjes met chocolademousse waaraan geen suiker is toegevoegd. Stevia-extract, afkomstig van de plant met dezelfde naam, garandeert een even zoet product als één met suiker. Het gebakje, dat de naam ‘Délice’ kreeg, is een innovatie van Delhaize en haar partner sinds vele jaren, banketbakker Paul Gaelens, in samenwerking met Barry-Callebaut.

     

     “Het is geen toeval dat dit gebak bij Delhaize wordt gelanceerd”, verklaart Ann Van Vooren, Aankoopster Bakkerij bij Delhaize. “Wij nemen altijd het voortouw in culinaire trends om onze klanten originele producten aan te bieden. Dit gebak op basis van stevia-extract is het nieuwste wapenfeit van het duo Delhaize-Gaelens”. Paul Gaelens voegt eraan toe: “Het is het eerste gebak met stevia-extracten dat in ons land beschikbaar is in de supermarkt. Dit dessert is een sleutelmoment in de gebakgeschiedenis”!

     

    Dit originele gebak is de vrucht van de lange samenwerking en gedeelde zin voor innovatie van Delhaize en banketbakker Gaelens. Om het allerlekkerste, zoete gebak te maken met een krachtige chocoladesmaak heeft Gaelens zich laten omringen door de experts van Barry-Callebaut om de vulling op basis van chocolademousse en het chocoladeglazuur van de ‘Délice’ te ontwikkelen.

     

    Zoetstof uit stevia, 100% natuurlijk en – per definitie – arm aan calorieën, wordt uit de steviaplant gehaald, die oorspronkelijk uit Latijns-Amerika komt. De Europese Unie heeft eind december 2011 dit alternatief voor suiker goedgekeurd.

     

     “Dankzij stevia hebben we een dessert kunnen maken dat ongeveer 90% minder suiker bevat dan een gelijkaardig dessert op basis van traditionele suiker, en dat dubbel zoveel vezels bevat! Dit gebak is dus ideaal voor mensen die hun suikeropname willen verlagen en toch van een smakelijk gebakje willen genieten” legt Ann Van Vooren uit, Aankoopster Bakkerij bij Delhaize.

     

    Dit gebak heeft vele troeven. Het bevat twee keer zoveel vezels als vergelijkbare producten met suiker en het is een alternatief voor suikerrijk gebak. Het gebruik van stevia-extract in dit gebak illustreert perfect de inspanningen van Delhaize om haar klanten gezondere en evenwichtigere producten aan te bieden. In dat kader legt Delhaize zich er al een tijdje op toe om het zout-, suiker- en vetgehalte van de producten van haar huismerk zoveel mogelijk te beperken, zonder aan smaak in te boeten.

    Het duo van gebakjes ‘Délice’ wordt verkocht tegen € 4,65 in de bakkerijrayon.





    21-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koffiebreak

    STIJLVOLLE KOFFIEBREAK MET RANDOLPH EN FULTON

     

     

    Contigo lanceert handige koffiebekers voor op kantoor en onderweg. Producent van drinkbekers Contigo brengt met Randolph en Fulton twee nieuwe modellen van koffiebekers op de markt. Beide zijn uitgerust met de gepatenteerde Autoseal®-technologie, die garant staat voor een 100% lek- en morsvrije drinkervaring. De vacuümisolatie zorgt er dan weer voor dat de warme inhoud nog langer warm blijft. Randolph en Fulton worden elk gelanceerd in 3 verschillende uitvoeringen. Koffie drinken ‘on-the-go’.....piece of cake. 

     

    Je hebt het ongetwijfeld al eens meegemaakt: een vers kopje koffie gehaald en net op dat moment botst een onvoorzichtige collega tegen je op. Of terwijl je achter je bureau zit gooi je per ongeluk je kop koffie omver over je toetsenbord. Vervelende situaties die voortaan voorgoed tot het verleden behoren. Want met de Autoseal®-technologie van Contigo word je koffiebeker vanzelf afgesloten tussen het nemen van verschillende slokjes. Daarnaast is de nieuwste generatie koffiebekers uitgerust met een extra sluitsysteem, geïntegreerd in het Autoseal®-systeem waardoor je koffiebeker makkelijk in je handtas kan liggen zonder dat er ook maar één druppel uitlekt. 

     

    Randolph, koffie slurpen tijdens het pendelen 

    Eén van de nieuwste modellen van Contigo is de Randolph. Een koffiebeker die speciaal ontwikkeld is voor de pendelaar of outdoor avonturier. Dankzij het speciale reservoir kan men namelijk makkelijk zijn hete drank slurpen, zonder zijn tong te verbranden. En dat is nodig, want met de vacuüm isolatietechnologie blijft de warme inhoud maar liefst 4u warm. De Randolph is ook uitgerust met een handvat, dat flexibel gehanteerd kan worden door zowel links- als rechtshandigen. Het deksel kan volledig opengedraaid worden voor een makkelijke reiniging en dit zonder gepruts met losse onderdelen. Zowel het deksel als de roestvrijstalen beker mogen overigens in de vaatwasmachine. De Randolph heeft een formaat van 470ml en wordt gelanceerd in drie uitvoeringen: rood, gunmetal en stainless steel.  Dankzij zijn slimme design past de Randolph ook makkelijk in de bekerhouder van de auto.

     

    Fulton, koffiekletsen achter je bureau 

    Niet alleen voor wie iedere dag onderweg is heeft Contigo een nieuw model ontwikkeld. Ook aan de thuisblijver of kantoorbediende is gedacht met de creatie van de Fulton, een handige beker die qua design gelijkenissen vertoont met de klassieke koffiemok. De Fulton heeft dezelfde eigenschappen als de Randolph, inclusief Autoseal, reservoir, handvat en vacuüm isolatie. Maar met een inhoud van 360 ml is de Fulton de ideale compagnon voor op kantoor. Drie uur lang warme koffie, zonder dat je constant naar het koffieapparaat hoeft te lopen. Een effectieve oplossing dus voor de ware koffieliefhebber. De Fulton heeft drie verschillende uitvoeringen: gunmetal, stainless steel en een frivole limited edition. 

     

    Beide modellen zijn, samen met het volledige gamma aan Contigo-producten, verkrijgbaar in de winkels van AS Adventure, alsook in meer dan 200 onafhankelijke sport en huiswaren speciaalzaken. Een groot deel van het gamma vind je terug in de winkels van Media Markt en Saturn. Bestellen kan ook steeds via de online shop www.mycontigo.com





    21-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRIMEUR!

    PRIMEUR IN BELGIE:

    Kruidvat en HotelMoment.be bieden hotelovernachting voor maar 12,49 euro

     

     

     

    Kruidvat en hotelspecialist HotelMoment.be lanceren vanaf 9 oktober een nooit eerder geziene prijsaanbieding in de Belgische hotelgeschiedenis: een overnachting in een 3- of 4-sterrenhotel in België of Nederland voor slechts 12,49 euro per persoon.

     

    Ruim 50 hotels nemen deel aan de actie. De bijzondere Kruidvat-aanbieding bestaat al in Nederland. Daar profiteerden intussen enkele honderdduizenden consumenten van de zeer voordelige hotelprijs. Het effect van de crisis versterkt het succes nog, omdat consumenten zeker nu prijsbewust keuzes maken.

     

    De actie werkt eenvoudig: consumenten kunnen vanaf 9 tot 21 oktober in elk Kruidvat-filiaal in Vlaanderen een activatiecode kopen waarmee ze op de website www.hotelmoment.be voor slechts 12,49 euro per persoon een overnachting kunnen boeken (prijs gebaseerd op een overnachting in een tweepersoonskamer, per kamer zijn dus twee activatiecodes vereist). De overnachting moet hebben plaatsgevonden voor 31 mei 2013. De boeking tegen de speciale actieprijs moet voor 28 februari 2013 zijn gemaakt.

     

    20-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blonde chocolade

    Uit onze unieke expertise is een nieuwe Wereld van Creaties en Smaken geboren

     

     

     

    8 jaar geleden, op een mooie lentedag, begint Frédéric Bau vroeg in de ochtend op de Ecole du Grand Chocolat Valrhona, terwijl hij de demonstratie van een recept voor patissiers uit de hele wereld voorbereidt, Ivoire chocolade au bain-marie te smelten.

     

    Een deel ervan zal hij gebruiken voor zijn recept, maar hij is verstrooid en vergeet volledig zijn bain-marie. 10 uur later is de witte chocolade blond geworden, een kleur die hij niet kende. De geur is buitengewoon, als van “een geroosterd Bretoens zandkoekje”, “gekarameliseerde melk’ of “ruwe suiker”, het heeft iets ovenvers en is gewoonweg onweerstaanbaar. Hij proeft: de chocolade smaakt overheerlijk, het is een puur genot, een lekkernij die hem onmiddellijk terugvoert naar zijn kindertijd en hem ontzettend blij maakt. Hij sluit de ogen en geniet, hij is in extase, woorden schieten te kort: hij heeft, per ongeluk, iets nieuws uitgevonden.

     

    De volgende dag probeert hij zijn fout te herhalen. Het lukt en hij is door het dolle heen. Deze blonde chocolade, met een natuurlijke kleur, die met geen enkele andere chocolade kan worden vergeleken, is een openbaring. Hij praat erover met de directie en met de ingenieurs van het huis. Iedereen proeft en valt voor de charme van deze nieuwe chocolade. Maar ondanks de mobilisatie van iedereen, blijkt het onmogelijk om het recept in grote hoeveelheden te reproduceren. De ingenieurs van Valrhona laten zich echter niet ontmoedigen.

     

    Dag na dag, maand na maand, jaar na jaar proberen alle ingenieurs van Valrhona, onder leiding van Frédéric Bau, de nieuwe, heerlijke smaak en de aparte kleur van de blonde chocolade terug te vinden, en zoeken ze naar een recept dat op grote schaal kan worden bereid zodat iedereen ervan kan genieten. Ze moeten dikwijls opnieuw beginnen, ze zijn veeleisend, geduldig. Ze gaan verder. Ze vinden uit, vinden nog meer uit. Ze testen een proces, en nog een, en ze vinden nog meer uit.

     

    Acht jaar later is het recept eindelijk klaar. Deze eerste blonde chocolade, geïnspireerd op het originele recept van Frédéric Bau en verfijnd door de experts van Valrhona, heeft unieke eigenschappen. Er gaat een nieuwe wereld open voor patissiers, chocolatiers, fijnproevers, voor de gastronomie van de hele wereld: Dulcey, de vierde chocolade.

     

    Na de pure chocolade, de melkchocolade en de witte chocolade, is er vanaf nu ook de blonde chocolade. Met de creatie van blonde chocolades, en gesterkt door 90 jaar expertise in dienst van de smaak, biedt Valrhona een nieuwe wereld van smaken en creaties.

    Dulcey is blond van kleur en heeft een verleidelijk romige textuur. Deze chocolade is krokant en niet al te zoet, en laat daarmee ruimte voor de rijke tonen van lichtgezouten biscuits.

     

    Deze nieuwe chocoladefamilie van hoge kwaliteit, met een nieuwe smaak en optimale textuur, wordt verkregen dankzij zorgvuldig geselecteerde ingrediënten en geconcheerd op een manier die we ons nooit hadden kunnen voorstellen. Een uniek aromatisch profiel verrijkt het smakenpallet van Valrhona en opent nieuwe smaaksensaties.

     

     

     





    20-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Resposible young drivers

    Responsible Young Drivers kiest Europcar als structurele partner

    Europcar ondersteunt Europese Nacht Zonder Ongevallen en Nieuwjaarsactie

     

     

     

    Responsible Young Drivers (RYD), de stichting van openbaar nut die jonge automobilisten stimuleert om verantwoord te rijden, heeft Europcar – Europees leider in autoverhuur – gekozen als structurele partner om een aantal sensibiliseringsacties te organiseren omtrent verkeersveiligheid in België.

    Europcar België wil zich positioneren als maatschappelijk verantwoorde onderneming in de brede zin van het woord. Het bedrijf was al heel betrokken op het vlak van milieubescherming, maar werkt nu dus ook mee aan acties van Responsible Young Drivers om jonge bestuurders bewust te maken van een verantwoord rijgedrag. “De mobiliteit van morgen berust niet alleen op het bevorderen van oplossingen voor een vlotter verkeer en op nieuwe technologieën die de impact van verplaatsingen op het milieu verlagen, maar ook op veranderingen in de houding en mentaliteit van de automobilisten,” meent Didier Fénix, Algemeen Directeur van Europcar België.

     

    Op 20 oktober heeft de 18e Belgische editie plaats van de Europese Nacht Zonder Ongevallen. Daarnaast organiseren de Responsible Young Drivers zoals elk jaar hun Nieuwjaarsactie in de nacht van 31 december 2012 op 1 januari 2013. Dan voeren zij duizenden jonge automobilisten in alle veiligheid naar huis. Europcar ondersteunt deze acties door klassieke en elektrische wagens ter beschikking te stellen aan de vereniging, door aangepaste formules en voorkeurstarieven aan te bieden aan de 19- tot 21-jarigen en door sensibiliseringsacties te organiseren, onder andere op de eigen Facebook-pagina.

     

    De 600 actieve vrijwilligers van Responsible Young Drivers (RYD) zijn tussen de 17 en 29 jaar oud. Zij organiseren het hele jaar door vormingen in scholen, preventieacties met alcoholtests aan discotheken en sensibiliseringsacties met de Promillekart of met een crashtest tijdens grote evenementen. Elk jaar organiseren zij de Europese Nacht Zonder Ongevallen (in oktober), de nieuwjaarsactie, en de Europese Dag van de Hoffelijkheid in het Verkeer (in maart). De RYD zijn actief in de Benelux en zijn coördinator van het Europees Jeugdforum voor Verkeersveiligheid.

     

    Europcar is de Europese nummer 1 in autoverhuurdiensten, die zijn klanten toegang biedt tot ’s werelds belangrijkste autoverhuurnetwerk. Dankzij zijn eigen activiteiten en die van franchisenemers en partners is Europcar in meer dan 140 landen aanwezig. Het bedrijf, met zijn 6.500 medewerkers die allen streven naar klanttevredenheid, en een gemiddelde vloot van 190.000 voertuigen, streeft ernaar maatschappelijk verantwoord te ondernemen. In 2010 en 2011 won Europcar opnieuw de World Travel Award als meest groene bedrijf in de transportsector (‘World's Leading Green Transport Solution Company’). Europcar maakt deel uit van Eurazeo.

     

     

    18-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gia d'or
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gia d’Or ! Een chocoladeschat van Leonidas

     

     

     

    De bekende meester-chocolatier Leonidas opent de deuren van zijn kluis en onthult zijn Gia d’Or, een echte chocoladeschat. Leonidas lanceert zijn schitterende goudstaven op ware grootte met de beroemde chocolaatjes van de Gia-familie: Gianduja, Giantina en Giamanda, tot grote vreugde van de liefhebbers van smeuïge praliné.

     

    Leonidas heeft voor de Gia-pralines een prachtig ‘limited edition’ doosje ontworpen in de vorm van een goudstaaf. Elk doosje bevat Gianduja-, Giantina- en Giamandapralines. Goud was nog nooit zo lekker. De smeuïgheid van de Gia-chocolaatjes van Leonidas staat buiten kijf: elke praline is een moment van puur genot.

     

    Een Gia d’Or bevat:

    • 9 Gianduja’s: pure praliné van Leonidas, vervaardigd op basis van het beroemde recept voor Italiaanse praliné uit Piemonte (Italië).

    • 9 Giantina’s: pure praliné met subtiele stukjes biscuit: een perfecte harmonie tussen zachte praliné en krokante feuilletine met stukjes biscuit.

    • 9 Giamanda’s: de heerlijke Gianduja van Leonidas verrijkt met stukjes amandel. Een genot voor de smaakpapillen!

    De lancering van de Gia d’Or is de ideale gelegenheid voor liefhebbers van het goede leven om deze heerlijke pralines te (her)ontdekken. De drie pralines zijn gemakkelijk herkenbaar dankzij hun mooie verpakking: goudkleurig voor de Gianduja, koperkleurig voor de Giantina en zilverkleurig voor de Giamanda.

     

    De grootste lekkerbekken kunnen hun kans wagen om Gia’s d’Or te winnen door deel te nemen aan de gloednieuwe wedstrijd die Leonidas voor deze gelegenheid lanceert. Ze vinden de wedstrijd vanaf 22 oktober op de website van Leonidas (www.Leonidas.be) waar ze zullen moeten proberen hele muren van Gia’s d’Or te doorbreken om de kluis van Leonidas te bereiken. De buit belooft alvast heerlijk te zijn.

    www.leonidas.com

     

    18-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chocolate week

    Eerste editie van de Brussels Chocolate Week loopt van 19 t/m 25 november

     

     

     

    Naar aanleiding van het jaar van de gastronomie Brusselicious organiseert VISITBRUSSELS de Brussels Chocolate Week. Voor deze eerste editie biedt het Brussels Hoofdstedelijk Gewest bezoekers de kans om chocolade in al zijn vormen en smaken te komen ontdekken en proeven. In verschillende evenementen van 19 tot 25 november 2012 staat chocolade centraal: themaparcours, atelierbezoeken, degustaties bij chocolatiers, suggesties voor unieke recepten op basis van chocolade in Brusselse restaurants, afterwork 'chocoladespecial', workshops en meer!

     

    Themaparcours : Een week is onvoldoende om heel de Brusselse chocoladekunst te doorgronden, maar door de medewerking van meerdere verenigingen kunnen wij u een mooi programma voorstellen van bezoeken, wandelingen en degustaties rond de wereld van de magische boon… enkel op reservatie.

     

    'Degustatie' bij de Chocolatiers : Verscheidene huizen met faam worden in de kijker geplaatst met een degustatieparcours. Van zodra u zich een CHOCOLATE PASS met bijhorend plannetje hebt aangeschaft, kan u op stap door de straten van Brussel om uw lusten bot te vieren op de degustaties die zowat op iedere straathoek op u wachten … een heerlijk doel van de wandeling.

     

    De CHOCOLATE PASS wordt verkocht voor 5€ en telt 10 tickets. Hij is te koop in de deelnemende huizen en in de onthaalkantoren van VISITBRUSSELS.

     

    'Chocoladesuggestie' op restaurant

    Meer dan een week lang staat bij de Brusselse restaurants het thema 'chocolade' voorop en stellen zij u een suggestie voor die volledig rond chocolade is opgebouwd.  Een creatieve uitdaging met verrassende kruiden en aroma's om gastronomen de plezieren. 

     

     

    17-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRU 'best packaging design'

    BRU wint Internationale Prijs ‘Best Packaging design’

     

     

     

    Het Belgisch natuurlijk mineraalwater BRU heeft zopas voor zijn nieuwe PET-flessen de 1e Internationale Prijs ‘Water Innovation Awards 2012’ in de categorie ‘Best Packaging Design gewonnen. Deze prestigieuze Prijs werd te Barcelona uitgereikt door het Internationaal magazine Foodbev. Na de herlancering van zijn glazen flessen, werden in mei dit jaar de PET-flessen van BRU volledig vernieuwd en verjongd. Deze Internationale Prijs bekroont merken flessenwater over de heel de wereld in een aantal categorieën waaronder die van ‘Best packaging design’. Een mooie bekroning voor de PET-flessen BRU 125cl, 80cl en 50cl, een natuurlijk mineraalwater van bij ons en leider in zijn categorie!

     

    De Water Innovation Awards bekronen jaarlijks de beste innovaties in de markt van flessenwater en dit in verschillende categorieën. Dit jaar hebben meer dan 20 landen in totaal 75 innovaties ingediend.

     

    Deze nieuwe erkenning voor dit Belgisch water, leader in de gastronomie, bekroont 3 jaren werk aan de modernisering van het gamma, en zal ongetwijfeld nieuwe klanten overtuigen om voor dit kwaliteitsvol water te kiezen dat het perfecte huwelijk vormt met een maaltijd en kwaliteitswijnen.

    www.bru.be

     

    16-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Historium Brugge

     

    Brugge wordt met Historium een toeristische topattractie rijker. Dat het nieuwe project er aankomt is al een tijdje geweten maar nu is ook de officiële openingsdatum bekend. Vanaf 25 november 2012 kunt u in Historium de Gouden Eeuw beleven zoals nooit voorheen.

     

    Dat Historium een succesverhaal wordt, staat als een paal boven water. Dat komt vooral door het concept want Historium is geen museum maar een belevingsattractie waarin de bezoeker een fascinerende reis maakt naar een ver verleden, naar het roemrijke Brugge anno 1435. Als je Historium bezoekt, stap je in een teletijdmachine die je meevoert naar Middeleeuwse Brugse straten waar de sneeuwvlokken zachtjes neerdwarrelen, naar de drukte van een wereldhaven, naar het schildersatelier van Van Eyck. Filmbeelden, schitterende decors, een meeslepend liefdesverhaal, speciale effecten en sfeervolle muziek zorgen voor een unieke totaalbeleving.

     

    Historium wordt niet alleen omwille van de inhoud en de scenografie succesvol maar evenzeer om de fantastische ligging op de Markt van Brugge. Men kan zich geen betere locatie indenken want het zeshonderd jaar oude verhaal dat in Historium wordt verteld heeft zich precies op deze plek afgespeeld. Voorts is ook de samenwerking met Toerisme Vlaanderen, met Toerisme Brugge en met de Brugse gidsenverenigingen een grote troef. Ook de nieuwe Historium wandeling, die perfect aansluit bij een bezoek aan het belevingscentrum, de aftershow, het degusteren van de diversiteit van uitzonderlijke bieren in Duvelorium met panoramisch uitzicht over de stad en het proeven van exquise artisanale Belgische chocolade in de Chocolaterie.

     

    Historium Brugge: voor een herontdekking van de Gouden Eeuw, voor een beter begrijpen van het Brugge van vandaag, voor een heerlijke en unieke aanval op al je zintuigen, voor een degustatiebier op een terras met uitzicht op de Markt, voor een leerrijke en aangename wandeling door de historische stad, voor een dagje Brugge zoals je dat nooit eerder beleefde.

    www.historium.be

     

     

    16-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgian family brewers

    Brouwerijen Bockor, Palm Breweries en De Ryck sluiten aan bij Belgian Family Brewers

     

     

     

    Het concept achter de Belgian Family Brewers blijkt succesvoller dan ooit. Steeds meer traditionele authentieke Belgische brouwerijen kiezen voor de vereniging. Samen vertellen ze het gemeenschappelijke verhaal achter hun bieren. Een aanpak die loont. De consumentenomzet van de speciaalbieren groeide de laatste drie jaar immers met 25%. Bovendien neemt ook de export toe (+ 4,6% in 2011). De Belgische speciaalbieren winnen dus aan populariteit. Recent begrepen ook brouwerijen Bockor, De Ryck en Palm Breweries de kracht van deze samenwerking en versterkten de rangen van BFB. De Belgian Family Brewers zijn nu met 20…

     

    Authenticiteit, traditie en Belgisch. Het zijn de drie kernwaarden waar alle Belgian Family Brewers gezamenlijk op inzetten. Ondanks hun onderlinge verscheidenheid komen ze samen op de markt met alles wat hen verbindt. Samen vertellen ze het verhaal achter hun bieren. Een verhaal van jarenlange traditie in het brouwen van bier. En dat verhaal wordt gesmaakt. Sinds de start van de Belgian Family Brewers in 2007 zijn de Belgische speciaalbieren aan een opmars bezig. De consument geniet steeds vaker van dergelijke bieren. Bovendien zijn het niet langer alleen de cafés die deze bieren schenken. Tal van restaurants hebben naast een wijn- ook een bierkaart. Bovendien is een biertje voor de televisie thuis voor velen geen uitzondering meer. Waar vroeger enkel wijn in stond voor de gezelligheid, geeft bier nu ook die smakelijke meerwaarde aan een aangename avond. Belgisch speciaalbier drinken betekent genieten, genieten van de smaak van authenticiteit en traditie.

     

    Het zijn onder andere de inspanningen van verenigingen als de Belgian Family Brewers (BFB) die aan de basis liggen van deze ommekeer. BFB tracht een aantal traditionele, familiale, onafhankelijke, Belgische brouwerijen te verenigen met als doel het promoten van echt Belgisch bier. Gaandeweg sloten steeds meer brouwerijen zich aan en met de komst van brouwerijen Bockor, Palm Breweries en De Ryck bereikt de vereniging de kaap van maar liefst 20 aangeslotenen. De vereniging van Belgian Family Brewers wordt zo meer en meer een vaste waarde in het brouwerijlandschap.

    www.belgianfamilybrewers.be - www.belgianbeer.com

     

     

    15-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pegasse lanceert nieuwe bestemmingen

     

    Van Dubai, de Verenigde Arabische Emiraten en Rio de Janeiro tot Nice, Antwerpen, Keulen en Brugge. Premium touroperator Pegase draagt voor de komende winter service en flexibiliteit meer dan ooit hoog in het vaandel, dat is meteen duidelijk als men er de nieuwe winterreisboeken voor Vliegvakanties en Citytrips op naslaat. 

    De nieuwe Airport Service, de samenwerking met Condor voor langefstandsvluchten en de lancering van nieuwe bestemmingen als Dubai, de Verenigde Arabische Emiraten en Rio de Janeiro passen ook perfect in het plaatje. Het Pegase winteraanbod is overigens integraal beschikbaar op de vernieuwde website:  www.pegase.be.

     

    Premium touroperator Pegase maakt meer dan ooit werk van de service die de klanten krijgen! Pegase klanten worden in de watten gelegd van zodra ze thuis de deur achter zich dicht trekken. Voor een belangrijke selectie van hotels krijgt men vanaf deze winter immers de gratis Pegase Airport Service aangeboden: Pegase komt de klant thuis per luxewagen ophalen en brengt hem naar de luchthaven in alle comfort. Wie liever toch zelf naar de luchthaven rijdt, kan rekenen op gratis parking en een valet die de auto parkeert. 

    Op Brussels Airport schuift men als Pegase klant meteen door de Fast Lane om dan nog even voor vertrek te verpozen in de Airport Lounge, weg van alle drukte. Eenmaal op de vakantiebestemming is dan weer een directe transfer van en naar het hotel een Pegase-zekerheid.  Ook het uitkiezen van dat hotel wordt bepaald ‘convenient’ met de introductie van een zeer handige Pegase zoektabel vooraan in de reisboeken, waarin gebruik gemaakt wordt van 16 unieke labels. 

     

    Ook de focus op ‘beleving’ is toegenomen: rondreizen en ‘bijzondere ervaringen’ doorspekken het aanbod. Van een excursie naar een schitterende bergrefuge in de Atlas, over ballonvaarten boven Luxor en sterrenkijken in de Sossuvallei tot blauwe vinvissen spotten in Sri Lanka en van Cusco naar de Machu Picchu sporen met de glamoureuze Hiram Bingham trein: met Pegase kan het allemaal, én in stijl!

     

    De touroperator brengt de klant komende winter overigens uitsluitend met lijnvluchten naar z’n exotische bestemming. Dat biedt het comfort van een uitgebreid en flexibel aanbod en garandeert de nodige stiptheid en service aan boord!

     

    Er worden 10 exotische bestemmingen aangeboden i.s.m. het gerenommeerde Condor. Deze winter breidt Pegase het aantal vluchten per week per bestemming aanzienlijk uit. De klant geniet zo van de absolute vrijheid om zijn vakantieduur zelf te bepalen. Ook de gunstige vluchturen zijn daarbij een grote troef! Dankzij een vertrek vanuit Brussel naar Frankfurt kan de Pegase klant nu gewoon 1 u voor afreis inchecken ipv de gebruikelijke 3 u vooraf bij langeafstandsvluchten en met de rechtstreekse doorvlucht vanuit Frankfurt verliest men niet langer tijd met een tussenstop in de Caraïben. De samenwerking met Condor garandeert Pegase klanten ook een echte Premium Class en een échte Business class! Wie frequent reist zal bovendien verheugd zijn te horen dat men ook Miles&More punten spaart wanneer men met Pegase en Condor reist!

     

    Nieuw: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai & Rio de Janeiro

    Om Abu Dhabi en Dubai kan men niet meer heen! Vanaf deze winter maken de mini-staatjes aan de Perzische Golf ook integraal deel uit van het Pegase aanbod. De premium touroperator koos een aantal 5 tot 5 ½ sterren tophotels uit, het een nog aantrekkelijker dan het andere!

    Voor wie op een week tijd en geheel in stijl de 2 belangrijkste emiraten, Abu Dhabi en Dubai wil zien en ook een stukje Oman wil proeven, is de rondreis met eigen privé chauffeur van touroperator Pegase een perfecte formule. Ook nieuw in het aanbod is het bruisende Rio de Janeiro dat de premium touroperator ook voorstelt in een combinatiereis met Angra dos Reis, waar de natuur ronduit overweldigend is.

    4 Dagen in het Sofitel Rio de Janeiro, van waaruit men alle hoogtepunten van de stad gaat ontdekken om dan ’s avonds na te genieten op het strand van Copacabana vlak aan het hotel, worden aangevuld met een week genieten in  het Pestana Angra Beach Resort. De 3 uur durende trip daarheen voert langsheen een van de mooiste snelwegen ter wereld en is een belevenis op zich omdat men haast constant de kust volgt. Daarna is het puur tot rust komen en genieten van de Braziliaanse Costa Verde en het comfort van de ruime Pegase bungalows.

     

    In het nieuwe Pegase reisboek voor Citytrips worden 4 nieuwe bestemmingen geïntroduceerd: Nice, Keulen, Antwerpen en Brugge. En omdat ‘luxe’ tegenwoordig niet meer voor iedereen dezelfde invulling heeft, ging de touroperator ook voor z’n stedenaanbod verder op zoek naar een zeer divers hotelaanbod. Zo kan men als klant opteren voor de klassieke luxe van bijvoorbeeld een Excelsior Ernst hotel in Keulen als voor de stijlvolle charme van een Riad Kaïss in Marrakech tot het genieten van de bijzondere architecturale en conceptuele invulling van een heel hip en trendy hotel zoals de HI Eco Spa en Beach in Nice.

         

    Heel apart inderdaad dat HI Hotel met z’n HI Beach club in Nice. Mattali Crasset stond in voor de hele inkleding en dacht meer dan actief mee over de invulling van wat een ‘nieuw’ hotel kan/moet zijn. Klanten logeren er in heel aparte kamers en krijgen een bio buffet als ontbijt aangeboden. 

    Nice is voor een korte citytrip ook erg makkelijk bereikbaar want Pegase werkt samen met SN Brussels Airlines en die hebben 4 rechtstreekse vluchten per dag naar Nice.

     

     

     

     

    15-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.huisdieren

    Ook huisdieren hebben recht op een vakantie

    De Groep Pierre & Vacances-Center Parcs zorgt voor vakanties ‘honden toegelaten’!

     

     

     

    Een huisdier hebben en vakantieplannen smeden zijn altijd een aangenaam tijdverdrijf, maar de twee combineren is dikwijls wat moeilijker. Er zijn immers zeer veel verblijven waar je huisdier niet welkom is. Die tijd is nu voorbij!

     

    De Groep Pierre & Vacances-Center Parcs biedt immers verhuur van vakantiehuisjes en appartementen in residenties en vakantieparken waar huisdieren zijn toegelaten. Je verblijft er in instapklare en praktisch ingerichte appartementen aan zee, in de bergen of in de stad … telkens opnieuw in gezelschap van uw geliefkoosde huisdier.

     

    U moet niet meer naar opvangoplossingen zoeken wanneer u op vakantie wil vertrekken! Uw trouwe viervoeter kan u vergezellen in het merendeel van de residenties, village clubs en domeinen van de Groep. De honden worden toegelaten op vertoon van een geldig bewijs van inenting tegen hondsdolheid.

    Tot eind september worden onze dieren nog meer verwend! Iedere klant die een huisdier meeneemt op vakantie krijgt bij aankomst een cadeau voor zijn dier, in samenwerking met Croquetteland. En bij elk pakket, een zakje voeding Seasonfit en een kortingsbon waarmee u een korting van 10% krijgt op de producten van Croquetteland.

     

    Prijzenvoorbeeld

    Bij Pierre & Vacances, villages clubs en premium :55 € per dier per week, voor een verblijf van 7 nachten en meer. 9€ per dier per nacht; voor een verblijf van minder dan 7 nachten. Bij Center Parcs: Vanaf 35 € (één enkel huisdier per cottage).*De dieren zijn toegestaan in de gemeenschappelijke ruimten van het park indien aan de halsband gehouden, uitgezonderd bij het zwembad. Zij zijn niet toegelaten in de hotels, behalve uitzondering.

    U rest enkel de bagage voor uw hond te pakken met zijn paspoort, certificaat van goede gezondheid, inentingsboekje, halsband, hondenbrokken, speelgoed, enz. En als u met de auto reist, vergeet niet uw hond af en toe eens uit te laten en hem wat water bij te schenken!

    www.pierreetvacances.be - www.centerparcs.be

     

     

     

    14-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!